Τρίτη, 24 Ιουνίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΔΕΔΟΙΚΑ ΩΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ, ΠΛΗΝ ΕΝΙΩΝ.

Ανελεητος πολεμος εναντιον ενός αδύναμου και χωρίς εξουσία ταπεινού, πλην όμως , ηθικού, άμεμπτου, αθώου, αγνού, τιμίου και μη «έχοντος σπίλο ή ρυτίδα ή τι των τοιούτων» ιερέως και δικαίως φέροντος τη χάρη του Αγίου Πνεύματος, λόγω του καθαρού και άσπιλου βίου που διάγει, αλλά και του άδικου, που η θεία χάρις τον ενισχύει τον επιβραβεύει και θα τον επιβραβεύσει ακόμη περισσότερο, για το βάναυσο και αμετροεπές μαρτύριο που σηκώνει επί 15 χρόνια !!!!!, με δράστες, όχι άτομα του κοινού εγκλήματος, αλλά ρασοφόρους και τίνες γνωστούς καταδικασμένους και υπόδικους λαϊκούς.


ΟΥΔΕΝ ΔΕΔΟΙΚΑ ΩΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ, 
ΠΛΗΝ ΕΝΙΩΝ. 
(Αιωνια διαγνωσι και αποληξι του ιερου Χρυσοστομου)


Ο Ακαρνανιας ΚΟΣΜΑΣ, εις ποιους ανηκει;
Kαποιοι  τον τοποθετουν στους ....ΕΝΙΟΥΣ!!!
Τον εντασσουν οι πραξεις του ομως, στους ΠΟΛΛΟΥΣ ΦΟΒΕΡΟΥΣ ΔΙΩΚΤΕΣ ή στους ΕΝΙΟΥΣ;


Η δεσποτικη μποτα του κ. Κοσμα επανω στο κατατραυματισμενο σωμα του πατρος Χριστοφορου, των παιδιων και των εγγονων του, ως και των ενοριτων της Αγιας Βαρβαρας Αγρινιου, υπηρξε ΑΝΕΛΕΗΤΗ απο την ημερα της ενθρονισεως του, μεχρι και σημερα.
Σεβ. κ. Κοσμα, πως κοινωνατε των Αχραντων Μυστηριων;


Αθήνα 13 Ιουνίου 2014      

Τίτλος: «Πως σχολιάζει ο δικηγόρος Ανδρέας Τσώκος τις δηλώσεις του Μητροπολίτη για την απόφαση του ΣτΕ και πως κατακτάται και αναγνωρίζεται και κατ’ ουσία κάποιος ως πατέρας». 



 Ι.  Ανέγνωσα το άρθρο της εφημερίδας σας στο φύλλο της εφημερίδας …………./7.6.2014 με τίτλο «Κοσμάς: «Σκοπός μου να είμαι Πατέρας, όχι τιμωρός» Πως σχολιάζει ο Μητροπολίτης την απόφαση του ΣτΕ για την υπόθεση του Ιερού Ναού της Αγίας Βαρβάρας» και επιθυμώ να ενημερώσω το αναγνωστικό κοινό σας όπως και το χριστεπώνυμο πλήρωμα της περιφέρειας της οικείας Μητροπόλεως Αιτωλ/νίας ότι ο π. Χριστόφορος Μουτάφης, δικαιώθηκε από το Ανώτατο Δικαστήριο της Ελλάδας (Σ.τ.Ε.) το οποίο απεφάνθη, στο διατακτικό της,  ότι : «δέχεται την αίτηση κατά τα λοιπά. Ακυρώνει την 61/6-9-2013 πράξη του Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας με την οποία ο αιτών (π. Χριστόφορος) παύθηκε από τα καθήκοντά του ως πρόεδρος του Εκκλησιαστικού Συμβουλίου του Ιερού Ναού Αγίας Βαρβάρας Αγρινίου, καθώς και την 63/10-9-2013 πράξη του ιδίου Μητροπολίτη, με την οποία αποσπάσθηκε και τοποθετήθηκε ως πρόεδρος του εν λόγω Εκκλησιαστικού Συμβουλίου ο Αναστάσιος Αυγέρης, εφημέριος του Ιερού Ναού Αγίου Αλεξίου Κλεισορρευμάτων. Απορρίπτει αντιστοίχως την ασκηθείσα παρέμβαση (της εκκλησίας της Ελλάδος υπέρ του Μητροπολίτη). Αναπέμπει την υπόθεση στην Ιερά Μητρόπολη Αιτωλίας και Ακαρνανίας για τις νόμιμες ενέργειες, σύμφωνα με το αιτιολογικό» 



  Οι δηλώσεις του κ. Κοσμά ότι: «Ο π. Χριστόφορος Μουτάφης κλήθηκε ανεπισήμως από τη Μητρόπολη για τα θέματα που αφορούσαν τον Ναό. Υπήρξε μια πατρική συζήτηση από πλευράς μου, αλλά η ακροαματική διαδικασία και τα πορίσματα της Μητρόπολης δεν εστάλησαν εγγράφως στο ΣτΕ. Το μόνο που υπάρχει τώρα είναι ένα αίτημα του ΣτΕ να επαναληφθεί η ακροαματική διαδικασία και να σταλούν τα σχετικά έγγραφα που αφορούν τη διαδικασία αυτή στο ΣτΕ. Δεν πρόκειται λοιπόν για δικαίωση του π. Χριστόφορου» στερούνται ουσιαστικής και νομικής  βασιμότητας, όπως γνωρίζει ο νομικός κόσμος - και πρέπει να ενημερωθεί και το αναγνωστικό σας κοινό -  η ακύρωση πράξης της διοίκησης, με δικαστική απόφαση,  συνεπάγεται την εξαφάνιση της και συνακόλουθα δεν παράγει και δη αναδρομικά από τον χρόνο εκδόσεως της έννομα αποτελέσματα εις βάρος του διοικούμενου. Η ακύρωση της πράξεως της Διοίκησης συνεπάγεται την υποχρέωση της Διοίκησης αφενός να συμμορφωθεί με το ακυρωτικό δεδικασμένο και αφετέρου να εκδώσει νεότερη πράξη τηρώντας το ουσία και τύποις της διοικητικής διαδικασίας. Προς επίρρωση των ανωτέρω, υπο εμέ αναφερομένων, ήδη η  Μητρόπολη Αιτωλ/νίας εξέδωσε το υπ’ αριθμ. πρωτ. 462/16-5-2014 έγγραφο της,  το οποίο, υπογράφει ο Μητροπολίτης κ. Κοσμάς, βάσει του οποίου, αποδέχεται και εκτελεί την υπ’ αριθμ. 1413/2014 απόφαση του ΣτΕ με την ρητή αναφορά προς τον π. Χριστοφόρο,ότι «αποκαθίστασθε σήμερον εις τα αφαιρεθέντα καθήκοντα του Προέδρου του Εκκλησιαστικού Συμβουλίου του Ι. Ν. Αγίας Βαρβάρας Αγρινίου».

   

 Ο Μητροπολίτης Αιτωλ/νίας κ. Κοσμάς δήλωσε  ότι «Δεν πρόκειται για δικαίωση του π. Χριστόφορου» και τούτη η δήλωση έχει ένα ψήγμα αλήθειας, καθότι μπορεί τυπικά να αναγνώρισε, αποδέχτηκε και εκτέλεσε τη παραπάνω απόφαση του ΣτΕ, στην ουσία παραβιάζει το διατακτικό της και το συνομολογεί μάλιστα με τις παραπάνω δηλώσεις του και καθιστά τον εαυτό του για μια ακόμη φορά υπόλογο στη δικαιοσύνη, αλλά και σε όλο το Χριστεπώνυμο πλήρωμα της Ι.Μ.Αιτ/νίας για ουσιαστική παραβίαση δικαστικής απόφασης, μιας και αποκατάστησε μεν, τυπικά, τον π. Χριστόφορο στα καθήκοντα του προέδρου του Εκκλησιαστικού Συμβουλίου, χωρίς συνάμα να διορίσει τα προτεινόμενα υπό του π. Χριστοφόρου, λαϊκά μέλη αυτού, πρόταση του ιερέως νομίμως και εμπροθέσμως υποβληθείσα τον Νοέμβριο του έτους 2013 και επανυποβληθείσα και τον Μαϊο του έτους 2014, επιφέροντας με την παράλειψη αυτή, η Διοίκηση: α) Την τυπική από τον π. Χριστόφορο ανάληψη των καθηκόντων του προέδρου του Ιερού Ναού Αγίας Βαρβάρας Αγρινίου και β) την συνέχιση ασκήσεως των καθηκόντων του προέδρου του Εκκλησιαστικού Συμβουλίου,  από τον προσωρινά εις τον άνω Ιερό Ναό αποσπασθέντα εφημέριο π. Αναστάσιο Αυγέρη, κατέχων οργανική Θέση εις τον Ιερό Ναό Αγίου Αλεξίου Κλεισορευμάτων Τριχωνίδος και εις βάρος της ιδικής του Ενορίας, για την οποία πληρώνεται να ασκεί εκεί τα καθήκοντά του, καθότι, ο  παράνομα αποσπασθείς, ως άνω τελευταίος ιερέας από τα Κλεισορεύματα, ουδέποτε επέστρεψε στην κανονική του ενορία και την οργανική του  θέση. Γι αυτό αποτελεί πρόκληση, σκανδαλίζει τη ψυχή μου  και όχι μόνο, αλλά παραβιάζει και προσβάλλει  και το περί δικαίου αίσθημα και τις αρχές του Συντάγματος, όπως δείχνει, με τις παραπάνω ενέργειές και την συνομολογούμενη, αναμφισβήτητα, από μέρος του παραπάνω Μητροπολίτη Αιτ/νίας, ουσιαστική παραβίαση της δικαστικής απόφασης του ΣτΕ.



   Το Σ.τ.Ε. δεν «ζήτησε απλά επανάληψη της ακροαματικής διαδικασίας» και τούτο διότι αυτή ουδέποτε έλαβε χώρα από το αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο για Εφημέριους και Διακόνους  ήτοι από το Μητροπολιτικό Συμβούλιο της Μητροπόλεως Αιτωλ/νίας.



 ΙΙ. Όσον αφορά την δήλωση του Μητροπολίτη Αιτωλ/νίας ότι:«Ποτέ δεν θέλησα να προκαλέσω. Πρόθεσή μου δεν είναι να πολεμήσω κανέναν ούτε να τιμωρώ τους ιερείς. Σκοπός μου είναι να είμαι Πατέρας, όχι τιμωρός»στην έγκριτη εφημερίδα σας και θα  μου επιτρέψετε να την σχολιάσω, εκφράζοντας τις δικές μου απόψεις απεκδυόμενος της επαγγελματικής μου ιδιότητας ως μέλος της Εκκλησίας της Ελλάδας.  Ο π. Χριστόφορος επί δέκα πέντε (15) έτη από την Μητρόπολη Αιτωλ/νίας, υφίσταται ένα πρωτοφανή, αναιτιολόγητο διωγμό τόσο από την προηγούμενη Διοίκηση της Μητροπόλεως όσο και από την ήδη υφιστάμενη και είμαι σε θέση να τον αναφέρω λεπτομερώς σε ερώτηση της έγκριτης εφημερίδας σας.  Ο π. Χριστόφορος είναι έγγαμος και η οικογένεια του αποτελείται σήμερον από την πρεσβυτέρα του, τα δύο τέκνα του, επιστήμονες με μεταπτυχιακές σπουδές και τα δύο εγγόνια του των οποίων έχει αναλάβει την επιτροπεία και επιμέλεια μετά από άδικο ταυτόχρονο χαμό και των δύο γονέων τους από ατύχημα εν έτει 2007. Η πρεσβυτέρα με υπομονή ακολουθεί τον δρόμο του Γολγοθά, προσφέροντας ψυχή και καρδιά στα δύο εγγονάκια της,  με την αμέριστη αρωγή, συμπαράσταση, φροντίδα, επιμέλεια του π. Χριστοφόρου. Και οι δύο επιθυμούν τα δύο αυτά παιδιά, ο Αλέξης  ηλικίας σήμερα 12 ετών και η Βασιλική ηλικίας σήμερα  8 ετών, να ακολουθήσουν την οδό της αλήθειας και της αγάπης και τα εμποτίζουν με χριστιανικές αρχές και αξίες, ήθη και έθιμα. Τα ενήλικα παιδιά της οικογένειας τους αλλά και τα δύο αυτά μικρά ανήλικα παιδιά, βιώνουν  το δράμα του άδικου διωγμού του πατέρα τους, τις διαρκείς θυροκολλήσεις των εγγράφων της Μητροπόλεως δια δικαστικού επιμελητή έξωθεν της πόρτας της οικίας τους, πράξη του Μητροπολίτη που τους στερεί την ηρεμία, την οικιακή γαλήνη.


   Γι’ αυτό εκπροσωπών την πρεσβυτέρα, τα δύο τέκνα τους, σημερινούς επιστήμονες και τα δύο ορφανά, τον Αλέξη και τη Βασιλική, δηλώνω, ότι λόγω της μέχρι σήμερα συμπεριφοράς του Αγίου Αιτ/νίας κ.κ. Κοσμά προς τον σύζυγο, πατέρα και παππού τους και ιδιαίτερα της περιφρόνησης που βίωσαν τα δύο ορφανά και η πρεσβυτέρα όταν ο Μητροπολίτης και «πατέρας»αποκαλούμενος τους απέφυγε και τους αντιπαρήλθε περιφρονητικά, όταν μετά το τέλος  της πανήγυρης της Αγίας Βαρβάρας το 2012 που πήγαν να πάρουν την ευχή του, δημιουργήσας με τη στάση του αυτή και όχι μόνο, πόνο και θλίψη στις ευαίσθητες παιδικές ψυχές τους. Είναι συμπεριφορά « πατέρα» όπως αποζητά να αποκαλείται στο δημοσίευμά σας όταν: α) τον Αύγουστο του 2 012 διόρισε παράνομο συμβούλιο, το οποίο, καίτοι ο π. Χριστόφορος αποδέχτηκε προς τιμή και κάνοντας υπακοή στο  Μητροπολίτη, παρά τις επιφυλάξεις του για το μη σύννομο αυτής της ενέργειας και απόφασής του Μητροπολίτη, τα μέλη αυτά της απόλυτης επιλογής του, εν γνώσει του ανέχθηκε και επέτρεψε, με την όλη αβελτηρία και αδιαφορία που επέδειξε, παρά τις έγγραφες  και προφορικές καταγγελίες, παρακλήσεις και ικεσίες  του π. Χριστοφόρου, ο εν λόγω ιερεύς να χλευάζεται, ανεπίτρεπτα, για την ιδιότητά του και το σχήμα του,  με ύβρεις, ακόμη και φτυσίματα, μέχρι και απόπειρα χειροδικίας σε βάρος του εν λόγω ιερέως, από τον επιλεγέντα από το Μητροπολίτη για τη θέση του αντιπροέδρου του εκκλησιαστικού συμβουλίου ονόματι Νικόλαο Καπνιάρη. Ένα άτομο που καταγγέλθηκε στον ίδιο και στην Ιερά Σύνοδό ότι η επιλογή του προσέβαλε το εκκλησίασμα και τους ενορίτες γιατί είχε προβεί σε σεξουαλική παρενόχληση δυστυχισμένης γυναίκας με τρία παιδιά και τυφλό τότε σύζυγό λόγω εργατικού ατυχήματος  β) όταν δεν έδειξε καμία κατανόηση και δεν καταδίκασε, ούτε απομάκρυνε τον παραπάνω, λόγω και έργω, υβριστή και του π. Χριστοφόρου, με την αμετροέπειά του να φτύσει τον εν λόγω ιερέα, αυτός, ο δηλών στενός φίλος του και επιλεγείς από τον Μητροπολίτη επίτροπος, και να υβρίζει τον εν λόγω ιερέα αποκαλώντας τον εντός του Ναού «ρε άγιε, ρε τίποτε, ρε πουλημένε» και όλα αυτά εν γνώσει  του ιδίου ως άνω Μητροπολίτη , όπως προανέφερα γ) όταν πρόσωπα του κύκλου του το μόνο που λέγουν για τον πατέρα Χριστοφόρο είναι «γιατί δεν πέθανε ακόμη» ή «πρέπει να τον τρελάνουμε» ή «πρέπει να τον τελειώνουμε» ή «πρέπει να δικαιώσουμε το Δεσπότη».Να σημειωθεί ότι όλα αυτά έχουν καταγγελθεί και με σχετική μηνυτήρια αναφορά και εκκρεμούν στη Δικαιοσύνη. Μπορεί και θέλω να μου απαντήσει, ο Άγιος Αιτ/νίας, όλα αυτά που ενδεικτικά ανέφερα, τον νομιμοποιούν να διεκδικεί και να δικαιούται να επιτευχθεί ο σκοπός του «να  είναι πατέρας»ειδικά για την βασανισμένη επί 15 χρόνια οικογένεια ενός αδύναμου και χωρίς εξουσία ταπεινού, πλην όμως , ηθικού, άμεμπτου, αθώου, αγνού, τιμίου και μη «έχοντος σπίλο ή ρυτίδα ή τι των τοιούτων»  ιερέως και δικαίως φέροντος τη χάρη του Αγίου Πνεύματος, λόγω του καθαρού και άσπιλου βίου που διάγει, αλλά και του άδικου, που η θεία χάρις τον ενισχύει τον επιβραβεύει και θα τον επιβραβεύσει ακόμη περισσότερο, για το βάναυσο και αμετροεπές μαρτύριο που σηκώνει επί 15 χρόνια !!!!!,  με δράστες, όχι άτομα του κοινού εγκλήματος, αλλά ρασοφόρους και τίνες γνωστούς καταδικασμένους και υπόδικους λαϊκούς. Τους αφήνω στη κρίση του αναγνωστικού κοινού μα πάνω απ΄όλα στη κρίση του Αδέκαστου Κριτή και πραγματικού Πατέρα μας που είναι ο Κύριος Ιησούς Χριστός μας.

 Απευθύνομαι στην εφημερίδα σας αιτούμενος τα όσα προανέφερα να καταχωρηθούν μέσα από τη δεοντολογική δημοσιογραφική σας υποχρέωση με ανάλογο τίτλο στην εφημερίδα σας «Πως σχολιάζει ο δικηγόρος Ανδρέας Τσώκος τις δηλώσεις του Μητροπολίτη για την απόφαση του ΣτΕ και πως κατακτάται και αναγνωρίζεται και κατ’ ουσία κάποιος ως πατέρας». 

Μετά τιμής


Ανδρέας Τσώκος

Δικηγόρος Αθηνών
http://apotixisi.blogspot.gr/