Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Κωνσταντίνος Κυρίτσης (αποκάλυψη προσωπικής του εμπειρίας) για τον αείμνηστο ομολογητή Θεολόγο Ιεραπόστολο Συγγραφέα Νικόλαο Σωτηρόπουλο




         Από Κωνσταντίνο Κυρίτση (αποκάλυψη προσωπικής του    εμπειρίας) για τον αείμνηστο ομολογητή Θεολόγο Ιεραπόστολο Συγγραφέα Νικόλαο Σωτηρόπουλο
    Ο ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ ΒΡΑΧΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ & ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΝΙΚΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕ ΜΕ ΤΑΠΕΙΝΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΓΗΪΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ. ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΥΨΙΣΤΟ ΝΑ ΤΟΝ ΑΓΚΑΛΙΑΣΕΙ ΟΠΩΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΥ.
     Καλό Παράδεισο φίλε μου Νίκο! Κρατώ στα χέρια μου το υπέροχο σύγγραμα σου δώρο που μου έκανες με την ιδιόχειρη αφιέρωση σου ( το κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο) και προσεύχομαι στον Ύψιστο να σε αγκαλιάσει όπως όλους τους Αγίους Του!
Στην δική μου συνείδηση που σε γνώρισα εν ζωή και παρακουλούθησα επί μακρόν την θεάρεστη διαδρομή σου ήσουν Άγιος.
     Θέλω να μάθει ο κόσμος για το Θαυμαστό γεγονός που βίωσα με Εσένα πρωταγωνιστή, στην αγρυπνία της Ιεράς Μονής Του Αγίου Νεκταρίου στην Αίγινα και με παρακάλεσες με Ταπεινότητα να μην το αναφέρω σε κανέναν, όταν με επισκέφτηκες στο γραφείο μου.
     Όμως όταν σου θύμισα εκείνες τις στιγμές, άστραψε από Ουράνια Ευτυχία το πρόσωπο σου και μου είπες: Ήσουν κι' εσύ εκεί Κώστα;
   Ήμουν εκεί εν Χριστώ αδερφέ μου Νίκο! Βίωσα το Θαύμα που ο Ύψιστος επέτρεψε. Κράτησα τον λόγο μου και δεν το ανέφερα σε κανέναν δημόσια όπως επιθυμούσες. Το ανέφερα μόνο σε λίγους οικείους και συναργάτες σου.
Τώρα που είσαι στον Παράδεισο, οφείλω να το γράψω εδώ για να ωφεληθούμε όλοι και να ενδυναμώσουμε την Πίστη μας στον Χριστό.
     Σε Εκείνη την Ιερά αγρυπνία Ήσουν ο κεντρικός Ιεροκήρυκας.
Παρίσταντο στον Χώρο ανάμεσα στο πλήθος και 3-4 δαιμονισμένοι οι οποίοι ωρύοντο μόνον, όταν πέρασαν Τα Άγια των Αγίων και όταν παρουσιάστηκες εσύ Νίκο Στην Ιερά Πύλη ως      Ιεροκήρυξ. Καταβάλαμε τεράστιες προσπάθειες με τους συνπαριστάμενους για να συγκρατήσουμε έναν από αυτούς που επιθετικά κατευθυνόταν εναντίον σου. Κράτησα από όλην την Δαιμονική διαδικασία αυτό: Οι Δαίμονες (μέσω των δαιμονισμένων) έκαναν επίθεση στα Άγια των Αγίων και στον Νικόλαο Σωτηρόπουλο!
Αυτό το Θαυμάσιο γεγονός επέτρεψε ο Ύψιστος για να σε δούμε εν ζωή περιλουσμένο με την Θείαν Χάριν!