Τρίτη, 10 Μαΐου 2016

Ο οικουμενιστής και οικολόγος πατριάρχης Βαρθολομαίος επιχειρεί την βεβήλωση της Ιερότητας της νήσου Πάτμου παραδίδοντας Ορθόδοξο Ναό στους Παπικούς εξυπηρετώντας έτσι τα οικουμενιστικά και νεοεποχήτικα ζοφερά σχέδια.


Δύο παρεμβάσεις για το νέο καθεστώς της Ιεράς Μονής Αγίου Ιωάννου Θεολόγου Πάτμου, με βάση τον νέο κανονισμό που προωθεί το Πατριαρχείο και για την Πατριαρχική εντολή για παραχώρηση Ιερού Ναού στους Ρωμαιοκαθολικούς στην Πάτμο, έγιναν κατά τη συνάντηση του Συλλόγου Ορθοδόξων Πατμίων Νήσος Ιερά στο νησί και έχουν προκαλέσει θόρυβο.
Patmos-dodecaneseΟ κ. Ιάκωβος Κουτλάκης, τάχθηκε κατά του «εντέλλεσθε» του Πατριάρχου για παραχώρηση Ιερού Ναού στους Ρωμαιοκαθολικούς στην ενημερωτική συνάθροιση κατοίκων της Πάτμου.
Υποστήριξε ότι οι Καθολικοί στο θρήσκευμα, καίτοι Χριστιανοί και με κοινή πορεία 1000 χρόνων, την στιγμή που αποσχίστηκαν από την μιαν Αγίαν Αποστολικήν και Καθολικήν Εκκλησία του Χριστού, έπεσαν στην Αίρεση του Παπισμού και αναίρεσαν 33 σημεία της πίστεως μας.
Τόνισε ότι θεωρούνται ως ξένο σώμα της μιας Εκκλησίας του Χριστού και δεν έχουν καμία κοινωνία μαζί της, δεν αναγνωρίζονται δηλαδή τα μυστήριά τους και θεωρούνται ως αιρετική

θρησκευτική κοινότητα.
Επεσήμανε ότι το «εντέλλεσθε» για παραχώρηση Ιερού Ναού στους Ρωμαιοκαθολικούς, δεν το έστειλε κάποιος τυχαίος στον Ηγούμενο της Πάτμου, αλλά ο κατ εξοχήν θεματοφύλακας της Ορθόδοξης Εκκλησίας, αυτός που ο ρόλος του είναι να ελέγχει τους πάντες εάν τηρούν τους
Ιερούς Κανόνες και τις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων.

Όπως επεσήμανε ο κ. Κουτλάκης, πρόσφατα, εστάλη στον Έξαρχο Πάτμου καί Ηγούμενο της Μονής επίσημο Πατριαρχικό έγγραφο διά του οποίου παρακάμπτονται οι πάντες και διατάσσεται η παραχώρηση ιερού ναού στους Ρωμαιοκαθολικούς.
«Πάλι καλά που δεν διέταξε απευθείας την παραχώρηση του Ιερού Σπηλαίου» σχολίαζε και τόνισε ότι «δύο τινά έχει ὁ Ηγούμενος να πράξει, ή να αρνηθεί και να υποστεί κυρώσεις για υποτιθέμενη ανυπακοή προς τον Πατριάρχη ή να «υπακούσει» και να συγκρουστεί τόσο με την προσωπική του συνείδηση, όσο και με την συνείδηση όλων των Πατμίων , χάνοντας τον δικό μας σεβασμό και την τιμή πού απολαμβάνει μέχρι σήμερα».

Εξέθεσε παραπέρα τα εξής:
«1- Η Παραχώρηση Ορθόδοξου ναού στην Ιερά Πάτμο στους Παπικούς θα είναι ο πρώτος ναός που τους παραχωρείται επίσημα από την Ορθόδοξη εκκλησία παγκοσμίως. Αντιλαμβάνεσθε επομένως τον συμβολισμό και την σημειολογία της κίνησης αυτής. Μετά τα Ιεροσόλυμα, ο στόχος των Παπικών να βάλουν πόδι στο Ιερό Σπήλαιο της Αποκάλυψης, θα είναι γεγονός .
2- Θα είναι μία τρανταχτή αμφισβήτηση και αθέτηση των Κανόνων των Οικουμενικών συνόδων.
3- Θα είναι παραβίαση της βούλησης του ιδρυτού-αφιερωτού του ναού. Ποίος από σας θα δεχόταν τον ναό που έταξε και έκτισε στο Άγιο να έλθει κάποιος αργότερα να του αλλάξει χρήση;
4- Η παραχώρηση θεωρείται βέβηλη πράξη και προσβολή θρησκευτικού συμβόλου, Θεομαχία και Αγιομαχία».
5-Για τους Παπικούς ο ναός εκτός από χώρος λατρείας μπορεί άνετα να είναι «χώρος εκδηλώσεων».
6- Σύμφωνα με τον νόμο 1155/1981 της Ελληνικής Πολιτείας, μια άδεια εγκατάστασης ετερόδοξης θρησκείας ή ομολογίας, πλην της Ορθοδόξου στη Πάτμο, είναι παράνομη πράξη, που αλλοιώνει τον χαρακτήρα της μοναδικότητας της Πάτμου ως ΙΕΡΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΝΗΣΟΥ, η οποία μεριμνά με κάθε επισημότητα για την αποφυγή της αλλοίωσης του θρησκευτικού «Status Quo» της Πάτμου, δηλαδή την αμιγώς Ορθόδοξη θρησκευτική της Παράδοση.
7- Ομοίως είναι παράνομη και αυθαίρετη πράξη σύμφωνα με τον νόμο 4301/2014 του Ελληνικού κράτους, η άνευ αδείας του Υπουργείου Παιδείας τέλεση λατρείας ξένης ετερόδοξης θρησκευτικής ομολογίας.
8- Θα πρέπει τέλος όποτε χρειαστεί να λειτουργηθεί από μας τους Ορθόδοξους ο ναός που παραχωρήθηκε, δεν θα είναι δυνατόν, εάν δεν τελεστούν εγκαίνια και θυρανοίξια, εξ αρχής».
Χαρακτήρισε το «εντέλλεσθε» «προσβλητικό για όλη τη Πάτμο».
Ο κ. Θεολόγος Μαυρουδής, στην τοποθέτησή του υποστήριξε ότι ο νέος κανονισμός της Μονής, που προωθεί το Πατριαρχείο οδηγεί στην απαξίωση της.
Ο προβληματισμός του προέρχεται από τον υπ αριθμ. πρωτ.69/17-1-2013 Εσωτερικό Κανονισμό της Ι. Μονής, ο οποίος φέρεται δήθεν ότι «..κατηρτίσθη υπό της Αδελφότητος της Ι. Μονής..»- άρθ. 66 παρ. 3!..), ενώ είναι τοις πάσι γνωστό ότι κατηρτίσθη και επεβλήθη απο το Πατριαρχείο!.
Με τον νέο κανονισμό μεταρρυθμίζονται οι ανά τους αιώνες θεσμικές λειτουργίες της Μονής, ανατρέπεται το επί 900 χρόνια αυτόνομο, ανεξάρτητο και αυτοδέσποτο καθεστώς της και θεσπίζονται με τον κανονισμό αυτόν κανόνες διοίκησης της Μονής που την καθιστούν ανεπίτρεπτα υπό άμεση εξάρτηση από το Πατριαρχείο.

Ενδεικτικό παράδειγμα αποτελεί, όπως είπε, η παρ.16 του άρθ.41, σύμφωνα με την οποία καθιερώνεται ανεπίτρεπτος οικονομικός έλεγχος αφού « ..η Ι. Μονή δύναται, κατόπιν αποφάσεως του Οικουμενικού Πατριαρχείου, να τοποθετεί μέρος των υφισταμένων αποθεματικών κεφαλαίων εις ασφαλή και αποδοτικά τραπεζικά προϊόντα.. .κατόπιν σχετικής μελέτης, εκπονουμένης και υποβαλλομένης εις το Οικ. Πατριαρχείον, αποφαινόμενον επί εκάστης περιπτώσεως».
Στο άρθ. 65, προβλέπεται ότι «εν περιπτώσει παρακμής της Ιεράς Μονής ελλείψει μοναχών, ή άλλων λόγων, τότε την διοίκησιν αυτής και την διαχείρισιν της κινητής και ακινήτου περιουσίας, των κειμηλίων και των βιβλίων αυτής αναλαμβάνει το κυρίαρχον Οικουμενικόν Πατριαρχείον».
Με τον τρόπο αυτό, όπως τόνισε, το Πατριαρχείο εύκολα μπορεί να εφεύρει, να νομιμοποιεί και να δικαιολογεί τη διοικητική, οικονομική και διαχειριστική χειραγώγηση της Μονής, το δε κυρίαρχο όργανο διοίκησης αυτής, την Αδελφότητα των μοναχών, καθιστά παντελώς απονευρωμένη.
Χαρακτήρισε τον νέο κανονισμό «εκκλησιαστικό πραξικόπημα, που ανατρέπει θεσμούς και δεν είναι προϊόν της Βούλησης της Αδελφότητας» και υποστήριξε ότι το Πατριαρχείο «απροκάλυπτα προβαίνει σε πλήρη χειραγώγηση και ιδιοποίηση της διοίκησης και διαχείρισης της Μονής».
=================================================================
ΣΧΕΤΙΚΑ 


ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Ιακώβου Κουτλάκη εκ Πάτμου αποφοίτου Π.Ε.Σ. στην Θεολογική-Επιστημονική Ημερίδα με θέμα "ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΆΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ" -ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ-

Οι Πάτμιοι αρνούντε σθεναρά και δυναμικά να παραχωρίσουν Ορθόδοξο Ναό  στούς Παπικούς  στο Ιερό Νησί  του Θεολόγου      

ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΦΩΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ  ΤΗΣ ΠΑΤΜΟΥ

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

Ιάκωβου Κουτλάκη εκ Πάτμου αποφοίτου Π.Ε.Σ

  στη Θεολογική- Ἐπιστημονική Ἡμερίδα με θέμα «ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ»

-  Μεγάλη προετοιμασία, χωρίς προσδοκίες –


          Σεβασμιώτατοι Ἅγιοι Ἀρχιερεῖς, τίμιο τοῦ Χριστοῦ πρεσβυτέριο, ὁσιώτατοι μοναχοί και    μονάζουσες, ἐλλογιμώτατοι κύριοι καί κυρίες, ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί,

     Ἐγενόμην ἐνταῦθα ἐκ τῆς νήσου τῆς καλουμένῃς Πάτμου διὰ τὸν λόγον τοῦ Θεοῦ καὶ διὰ τὴν μαρτυρίαν Ἰησοῦ Χριστοῦ, στό περιθώριο τῆς ἄκρως ἐνδιαφέρουσας αὐτῆς ἡμερίδας γιά τήν ἐπικείμενη Μεγάλη Σύνοδο και Σας εὐχαριστῶ θερμά γιά τήν δυνατότητα που μου δίνετε νά βρίσκομαι ἀνάμεσά σας.


         Κατέφθασα ἐναγωνίως ἀπό τήν Ἱερουσαλήμ τοῦ Αἰγαίου, τό Σινᾶ τῆς Ευρώπης, τήν Ἱερή Πάτμο ἐνώπιον σας προκειμένου νά συγκοινωνήσω και να μοιραστῶ μαζί σας ἐν ἀγάπῃ ἕνα προβληματισμό, ὁ ὁποῖος ταλανίζει ἔντονα τό τελευταῖο διάστημα ὅλους τούς Πατμίους καί ἀφορᾶ στήν πρόσφατη ἀπόφαση τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου νά παραχωρήσει στό Ἱερό μας νησί Ὀρθόδοξο Ναό, προκειμένου νά πραγματοποιοῦν ἐκεῖ οἱ Ρωμαιοκαθολικοί τίς τελετουργίες τους. Επειδή το τοπικό αυτό θέμα είναι ταυτόχονα και Πανορθόδοξο και έχει σχέσει με τη σημερινή σας ημερίδα, επιτρέψτε μου νά θέσω ὑπ’ὄψιν σας ἕνα σύντομο ἱστορικό τοῦ ζητήματος.



            Ἡ πρό ἔτους σχεδόν ἀρχική ἀπαίτηση γιά παραχώρηση κεντρικοῦ ναοῦ πλησίον τοῦ Λιμένα, προσέκρουσε στήν ὁμόφωνη ἄρνηση τοῦ Ἡγουμένου καί Πατριαρχικοῦ Ἐξάρχου Πάτμου καί τῆς Ἱερᾶς Ἀδελφότητος, οἱ ὁποίοι ἐπεκαλέσθηκαν πέραν τῶν ἀντιδράσεων τοῦ χριστεπωνύμου πληρώματος τῆς Νήσου, τόν Νόμο Ἱερότητος 1155/1981, ὁ ὁποῖος σαφῶς δέν ἐνθαρρύνει παρόμοιες καταστάσεις προστατεύοντας τόν ἐπί χίλια καί πλέον ἔτη Ὀρθόδοξο χαρακτῆρα τῆς Πάτμου. Ἐπί πλέον τονίσθηκε ὅτι ὁ πληθυσμός τῆς Πάτμου εἶναι ἀμιγῶς Ὀρθόδοξος (δεν υπάρχουν

Καθολικοί στη Πάτμο), ἐνῶ οἱ αἰτούμενες τελετουργίες ἀπό Ρωμαιοκαθολικούς ἐπισκέπτες,  ἐξυπηρετοῦνται σέ ὑπαίθριους χώρους (συνήθως πλησίον τῆς Μονῆς καί τοῦ Ἱεροῦ Σπηλαίου) ἤ σέ κατάλληλες στεγασμένες αἴθουσες.

Μετά τήν τοποθέτηση αὐτή τῆς Ἱερᾶς Μονῆς καί γιά ἕνα διάστημα δύο περίπου μηνῶν τό ζήτημα φάνηκε νά παγώνει. Τόν περασμένο ὅμως Σεπτέμβρη σέ ἐπίσκεψη τοῦ Ἡγουμένου στό Φανάρι, μετ’ ἐπιτάσεως καί μέ τήν παρατήρηση ὅτι ἡ στάση του συνιστᾶ ἀνυπακοή, ἐξαναγκάζεται σέ ἄτακτη ὑποχώρηση, δηλώνοντας ὅτι θά φροντίσει γιά τήν ἱκανοποίηση τῆς Πατριαρχικῆς ἐντολῆς. Μεταφέροντας τίς Πατριαρχικές πιέσεις στήν Ἀδελφότητα καί κατόπιν ἀντιδράσεων στούς κόλπους της, τό θέμα παρέμεινε σέ ἐκκρεμότητα. Πρέπει νά ποῦμε ὅτι τήν περίοδο αὐτή καταγράφονται γενικότερες ἀντιδράσεις ἀπό κατοίκους καί φορεῖς τῆς Πάτμου μέ διαμαρτυρίες καί δημοσιεύματα στόν τύπο.

 Παρά ὅμως τίς ὅποιες ἀντιδράσεις, πρό μηνός, ἐστάλη στόν Ἔξαρχο Πάτμου καί Ἡγούμενο τῆς Μονῆς ἐπίσημο Πατριαρχικό ἔγγραφο διά τοῦ ὁποίου παρακάπτονται οἱ πάντες καί στό ὁποῖο ἐν ὁλίγοις ἀναφέρεται : «ΕΝΤΕΛΛΕΣΘΕ  νά παραχωρείτε ναό στούς Ρωμαιοκαθολικούς ὁσάκις ὑποβάλλεται σχετικό αἴτημα».

Ερωτώ , τον οποιονδήποτε ναό Παναγιότατε, ακόμα και το Ιερό Σπήλαιο; Λένε ότι η Τροία έπεσε από μέσα, φοβούμαι ότι με τέτοια «ΕΝΤΕΛΛΕΣΘΕ» και η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ θα πέσει από μέσα.

Στήν περίπτωση λοιπόν  αὐτή, ὅπως καταλαβαίνετε, δύο τινά ἔχει ὁ Ἡγούμενος νά πράξει, ἤ νά ἐκφράσει ἄρνηση καί νά ὑποστεῖ κυρώσεις ἐπί ἀνυπακοῇ ἤ νά ὑπακούσει καί νά συγκρουσθεῖ μέ τήν προσωπική του ἀλλά καί τήν γενικότερη ὀρθόδοξη συνείδηση, ἀπεμπολῶντας τήν τιμή καί τόν σεβασμό πού ἀπολαμβάνει θεσμικά ἀπό τό χριστεπώνυμο πλήρωμα τῆς Ἐξαρχίας.

Ἀγαπητοί συνδαιτημόνες τῆς πνευματικῆς αὐτῆς τραπέζης,

Βρίσκομαι σήμερα ἀνάμεσά σας, καί τοῦτο θεωρῶ ἰδιαίτερη τιμή καί εὐλογία γιά τήν ὁποία γιά μία ἀκόμη φορά Σᾶς εὐχαριστῶ, διότι ΕΜΕΙΣ ο κάτοικοι τῆς Πάτμου, κληρικοί καί λαϊκοί, ἔγγαμοι καί Μοναχοί, μέ τήν μακραίωνη ὀρθόδοξη παράδοση καί τήν ὑψηλή ἐκκλησιαστική συνείδηση ποῦ μᾶς διακρίνει, με άρθρα, με παρεμβάσεις και άλλες ενέργειες θά κάνουμε ὅτι μπορούμε γιά νά ἀποτρέψουμε  νά συμβεί τέτοια ἱεροσυλία στό Ἱερό νησί μας και ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ τα τελεσίγραφα, ούτε δεχόμαστε οι εκκλησιαστικοί μας ηγέτες να συμπεριφέρονται ως «ΠΑΠΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ» και θα μου επιτρέψετε να Σας εκθέσω  τίς σχετικές αίτιάσεις μας ὡς ἐξῆς:

1.         Οὐδείς ἐμποδίζει τούς Ρωμαιοκαθολικούς νά τελοῦν την λατρεία τους σέ δημόσιους,  ἰδιωτικούς ἤ ἄλλους χώρους. Θεωροῦμε ὅτι τό δῆθεν ἀθῶο αἴτημά τους σχετίζεται ἄμεσα μέ τήν ἐκκλησιαστική διπλωματία ποῦ ἀναπτύσσεται εἰδικά τό τελευταῖο διάστημα καί μάλιστα ἐν ὄψει τῆς Μεγάλης Συνόδου, ὅπου ἐνδέχεται κατά πολλούς νά προωθηθεῖ μία τρόπον τινά «μερική ἕνωσις με τους Παπικούς». Ἡ παραχώρηση Ὀρθοδόξου Ναοῦ ἀποτελεῖ ένα Ουνίτικο «Δούρειο ἴππο» ποῦ ἀνοίγει διάπλατα τήν κερκόπορτα γιά τήν ἄλωση τῆς Ὀρθόδοξης Πάτμου, διά τῆς δημιουργίας ἐπισήμου Ρωμαιοκαθολικοῦ θύλακα καί τήν ἀπαίτηση ἰσότιμης χρήσης  τοῦ  παγχριστιανικοῦ ἐνδιαφέροντος Ἱεροῦ Σπηλαίου τῆς Ἀποκαλύψεως. Αὐτός εἶναι ὁ βασικός τους στόχος ἐδῶ καί πολλές δεκαετίες, πόσο μᾶλλον σήμερα ὅπου ἡ χαλαρότητα τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου στό ὄνομα τῆς προσέγγισης ἀμφοτέρων τῶν ὁμολογιῶν εἶναι ἔκδηλη καί πασιφανῆς.

2.         Οἱ Ἐκκλησιαστικοί Κανόνες καί ἡ ἐξ αὐτῶν ἀπορρέουσα Ὀρθόδοξη Παράδοσή μας, δέν ἐπιτρέπουν τήν καθοιανδήποτε μορφή παραχώρηση Ὀρθόδοξων Ἱερών ναῶν σέ μή ὀρθοδόξους, διότι μολύνεται ὁ χῶρος ὁ ὁποίος ἔχει ἐγκαινιασθεῖ διά Ἱερῶν Λειψάνων ἐντός δέ αὐτοῦ ἔχουν τελεσθεῖ Ἱερά Μυστήρια. ΚΑΝΩΝ ΣΤ’ τῆς ἐν Λαοδικείᾳ Συνόδου: «Περί του, μή συγχωρεῖν τοῖς αἱρετικοῖς εἰσιέναι εἰς τόν οἴκον τοῦ Θεοῦ, ἐπιμένοντας τῇ αἱρέσει». «Ο διορισμός του παρόντος Κανόνος εἶναι, νά μή ἔχουν τήν ἄδειαν οἱ αἱρετικοί ὄχι νά λειτουργοῦν ἀλλά ἀκόμη καί νά ἐμβαίνουν μέσα εἰς τόν ναόν τοῦ Θεού, τόν ὑπό ὀρθοδόξων κρατούμενον, ἐάν ἐπιμένουν εἰς τήν αἵρεσιν, καί δέν θέλουν νά ἐπιστραφούν».

3.          Εἶναι ἱεροσυλία  ὅταν  τελούν  αἱρετικοί τα δικά τους «μυστήρια» πάνω σέ ὀρθόδοξη Ἁγία Τράπεζα ποῦ ἔχει τελεσθεῖ τό ὕψιστο Μυστήριο τῆς Θείας Εὐχαριστίας. Τόν ἀφιερωμένο στόν Θεό τόν ζῶντα ναό, δέν μπορεῖ κανείς οὔτε Ἀρχιερεύς οὔτε ἱερεύς οὔτε κανείς ἄλλος νά τόν παραχωρήσει γιά κάτι πού δέν προορίσθηκε. Προορίσθηκε γιά τήν λατρεία τῆς Παναγίας Τριάδος περί τῆς ὁποῖας ἐδογμάτισαν οἱ Ἅγιοι Πατέρες, οἱ Οἰκουμενικές Σύνοδοι καί ὄχι τό αἱρετικό filioque τοῦ ἐγωτικοῦ - ἐγωκεντρικοῦ παπικοῦ θεσμοῦ!

4.          Εὶναι παράνομη πράξη ποῦ ἀλλοιώνει τόν χαρακτῆρα τῆς μοναδικότητας τῆς Πάτμου ὡς  ΙΕΡΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΝΗΣΟΥ, σύμφωνα μέ τόν νόμο 1155/1981 τῆς Ἑλληνικῆς Πολιτείας ἡ ὁποία μεριμνᾶ μέ κάθε ἐπισημότητα γιά τήν ἀποφυγή τῆς ἀλλοίωσης τοῦ θρησκευτικού «Status Quo» τῆς Πάτμου, δηλαδή τήν ἁμιγῶς Ὀρθόδοξη θρησκευτική της Παράδοση. Παρόμοιοι νόμοι  ἔχουν  ψηφιστεί γιά τά Μετέωρα καί τό Ἅγιον Ὅρος.

5.         Οἱ ὑπό μορφήν τελεσιγράφου ἀποφάσεις, θέττουν σέ δοκιμασία τήν τοπική Ἀποστολική Ἐκκλησία τῆς Πάτμου, διακυβεύουν τήν ἑνότητά της καί ἀπογοητεύουν τό πιστό καί εὐσεβές πλήρωμα τῆς Νήσου, τό ὁποῖο ἔχει τήν αἴσθηση ὅτι οἱ ποιμένες και το ποίμνιο μεταβάλλονται σέ «μισθωτούς», ἀφήνοντας τό ποίμνιο θύμα καί ἕρμαιο λύκων λυμαινομένων αὐτό. Ἀρνούμαστε νά τίς ἀποδεχθοῦμε, ὄντες ὑπόλογοι στόν Ἅγιο Τριαδικό Θεό καί τήν Ὀρθόδοξη συνείδησή μας.

Περαίνοντας τήν σύντομη αὐτή παρέμβασή μου καί ἀπέναντι σέ ἕνα τέτοιο ζήτημα τό ὁποῖο ξεπερνᾶ τά τοπικά ὄρια καί ἐκτείνεται εὐρύτερα ὡς ζήτημα τό ὁποῖο ἅπτεται τῆς Ὀρθόδοξης Πατερικῆς καί Νομοκανονικῆς Παραδόσεως, ζητῶ ἐκ μέρους τῆς ΠΑΤΜΙΑΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΑΓΩΝΑ, τήν δική σας συμβολή και βοήθεια και όλων των Ηλεκτρονικών μέσων εφημερίδων κλπ προκειμένου νά ἀναδειχθῆ τό θέμα σε όλη την Πανορθόδοξη κοινότητα καί νά ἀποτραπεῖ ἡ ὑλοποίησή του μέ σκοπό ὄχι μόνο τήν ἀποσόβηση τῆς ἀλλοίωσης τοῦ Ὀρθοδόξου χαρακτήρα τῆς Πάτμου ἀλλά καί τῆς ἐπέκτασης ἑνός τέτοιου θλιβεροῦ καί ἀνορθόδοξου φαινομένου εὐρύτερα. Στό κάτω κάτω κανείς μας δέν δικαιούται νά διεκδικεῖ ἀποκλειστικότητα στήν προάσπιση τῆς Ὀρθοδόξου ἀληθείας. Γι’ αὐτήν εγγυητής και ὑπέρτατος ὑπερασπιστής είναι η ζώσα εκκλησιαστική συνείδηση συνόλου του σώματος της Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ καί αὐτή πρέπει νά ἐκφρασθεῖ ἄμεσα καί ἐν προκειμένῳ.

Σᾶς εὐχαριστώ γιά τήν προσοχή Σας.

 Υ.Γ. :  Στη Γραμματεία της Ημερίδας έχω κατατεθέσει πλείστα σχετικά Δημοσιεύματα και απόψεις ειδικών .