Τρίτη 21 Ιουνίου 2016

Εκκλησία της Ελλάδος και Άγιο Όρος, συνεχίζουν να παριστάνουν ότι δεν βλέπουν όσα γίνονται στην "Πανορθόδοξη" (=ληστρική) σύνοδο (του Λυκούργου Νάνη) και το σχόλιο μας.

Οικουμενιστικά προσυνοδικά κείμενα, οικουμενιστικά βιτρό, οικουμενιστικό συμβολικό μήνυμα διά των τριών βαπτισμάτων (http://www.neakriti.gr/?page=newsdetail&DocID=1329818&srv=364), γενικότερη οικουμενιστική χροιά και στόχευση στην κατά τα άλλα "ορθόδοξη σύνοδο" του Κολυμπαρίου! 
Και η Εκκλησία της Ελλάδος παρούσα στις εργασίες της όπως και το Άγιον Όρος! Πολύ "παραδοσιακή" γραμμή ακολουθούν κατά τα άλλα!
Αλήθεια, διαμαρτυρήθηκε κανείς μητροπολίτης διατόρως για το καραγκιοζιλίκι ή μάλλον το αίσχος με τα βιτρό που ανέδειξε ο ομολογητής κληρικός π.Αναστάσιος Γκοτσόπουλος; (σχόλιο οΠαιδαγωγός: δείτε εδώ)
Ή για τα έξοδα της αντιπροσωπείας της Ελλαδικής Εκκλησίας που ανέρχονται, όπως διαλαμβάνει προχθεσινό δημοσίευμα της αγωνιστικής εκκλησιαστικής εφημερίδος ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ, στηριζόμενο σε σχετική συνέντευξη του μητροπολίτη Ηλείας Γερμανού, σε 120.000 ευρώ σε μία κρίσιμη συγκυρία για τη χώρα μας κατά την οποία σχεδόν οι μισοί Έλληνες βρίσκονται στο όριο της φτώχειας;
Ή, τέλος, για την ύποπτη παρουσία στη σύναξη της Κρήτης της γνωστής και μη εξαιρετέας κας Ελισάβετ Προδρόμου δεν άκουσαν τίποτε οι ποιμενάρχες μας και η Ιερά Κοινότης τη στιγμή κατά την οποία η εν λόγω επιστήμων κατηγγέλθη επωνύμως και εγγράφως για τις ολέθριες απόψεις της καθώς και για τη θέση που κατέχει σε θεσμικά όργανα των ΗΠΑ και η οποία (παρουσία της) ουδέν το θετικό προοιωνίζεται για την Οικουμενική Ορθοδοξία αλλά μάλλον προώρισται να ζημιώσει έτι περαιτέρω το καλώς εννοούμενο συμφέρον της τελευταίας;
Επιτρέπεται η ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΗ Εκκλησία μας καθώς και το ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟ Παλλάδιο της Ορθοδοξίας (η Αθωνική πολιτεία) να "ρίχνουν νερό στο μύλο" του ηγεμονισμού και του οικουμενισμού του εσβεσμένου Φαναρίου που κατέχει τα σκήπτρα της προδοσίας του πατρώου Δόγματος εδώ και δεκαετίες;
Τόσες πολλές και ποιοτικότατες, εμπεριστατωμένες και σφαιρικές, καταλυτικές και
εξουθενωτικές και αποδομητικές του κύρους της ψευδο-συνόδου της Κρήτης κριτικές αναλύσεις έχουν δημοσιευθεί και εξακολουθούν να δημοσιεύονται σχετικώς αλλά τα ηγετικά κλιμάκια τόσο της κατ Ελλάδα Εκκλησίας όσο και του Αγίου Όρους προέκριναν, προφανώς, ως πλέον συμφέρουσα τη συμμετοχή τους στην προαναφερθείσα "σύνοδο".
Τώρα, όμως, μετά τις ραγδαίες εξελίξεις που σημειώθηκαν με την ηχηρή απουσία τεσσάρων τοπικών Ορθοδόξων Εκκλησιών που εκπροσωπούν συνολικά μείζον μέρος του Ορθοδόξου κόσμου παγκοσμίως προσετέθη ένας ακόμη ουσιώδης λόγος ακυρότητος της συγκλήσεως της "συνόδου" καθώς και των τυχόν υπ αυτής ληφθησομένων αποφάσεων δεν θα έπρεπε η τοπική Εκκλησία μας καθώς και το Περιβόλι της Παναγίας να μεταβάλλουν ΑΡΔΗΝ στάση;
Ως πότε θα ανέχονται την παρανομία και τον ευτελισμό κάθε έννοιας συνοδικότητος τον οποίο υπηρετεί και προάγει ο άκρατος ηγεμονισμός του Φαναρίου;
Δεν ηχεί στεντορείως στα ώτα τους η περίφημη και τόσο μα τόσο αληθινή ρήση του Αγίου Παισίου του Αγιορείτου, η αναφερόμενη στην "πανορθόδοξη σύνοδο", επί τη βάσει της οποίας "θα φύγει η παράδοση και θα μείνει η παράβαση"; 
Ή οι περί "πανορθοδόξου συνόδου" μνημειώδεις θέσεις του Αγίου Ιουστίνου Πόποβιτς
Θα συμμετείχαν ποτέ σε μία τέτοιου είδους προδιαγραφών "σύνοδο" οι προαναφερθέντες άγιοι; Με τη συγκεκριμένη θεματολογία και με το συγκεκριμένο τερατώδη και εκτρωματικό, από της πλευράς του Κανονικού Δικαίου, κανονισμό λειτουργίας της;
Υ.Γ. Εύχονται και προσεύχονται πολλοί πιστοί που διακαώς ποθούν τη δόξα της Αγίας Ορθοδόξου Εκκλησίας μας να φωτίσει το Πανάγιο Πνεύμα τα μέλη της "συνόδου" του Κολυμπαρίου προκειμένου τα τελευταία να λάβουν ορθές και εν Πνεύματι Αγίω αποφάσεις.
Όταν όμως η υποτιθέμενη αυτή σύνοδος πρόκειται να υπηρετήσει σκοπιμότητες ξένες προς την Ορθόδοξη παρακαταθήκη και παράδοση, τουτέστιν να θεσμοποιήσει εκκλησιολογικά τον επάρατο οικουμενισμό διά της προσδώσεως εκκλησιαστικότητος στις σχισματοαιρετικές κοινότητες της δυτικής χριστιανοσύνης και όταν έχει καταστρατηγήσει με τόσο βάναυσο τρόπο το Κανονικό Δίκαιο γιά του προμνημονευθέντος κανονισμού λειτουργίας της πώς να επαναπαυθεί το Πανάγιο Πνεύμα επάνω της; 
Τι σχέση μπορεί να έχει το Πανάγιο Πνεύμα με μία σύναξη σκοπιμότητας και καταστρατηγήσεως των Θείων και Ιερών Κανόνων τους οποίους Αυτό εθέσπισε;
(κείμενο του Λυκούργου Νάνη, που μας γνωστοποιήθηκε )
Σχόλιο:
Κύριε Νάνη, πολύ καλό και αυτό το κείμενο σας. 
Μάταια ελπίζατε. Ξέρετε πολύ καλά τι συμβαίνει. 
ΟΛΟΙ ξέρουμε τι συμβαίνει, χρόνια τώρα. 


Κάποιοι όταν είδαμε ότι δεν γίνονται τυχαία κάποια πράγματα, αποφασίσαμε να τα αποκαλύψουμε στην εκκλησία. Και μιλήσαμε και συνεχίζουμε να μιλάμε..
Οι υπόλοιποι συνεχίζουν το ίδιο "βιολί": "την ψυχούλα μας εμείς να κοιτάμε, μην ασχολείσαι", 
κι αφήνουν τους λύκους να αλωνίζουν στο μαντρί και να "τρώνε" τους ελάχιστους καλούς ποιμένες.

Έχει τόσο αλωθεί η συνείδηση τους ή έχει βγει κάποιο φάρμακο που τους βοηθάει να κοιμούνται χωρίς να έχουν εφιάλτες;


Μία φωτογραφία, χίλιες λέξεις λένε :