Σάββατο, 8 Οκτωβρίου 2016

ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ, ΠΑΤΕΡ ΝΙΚΗΦΟΡΕ ΜΑΝΑΔΗ ΚΑΙ ΣΙΑ, ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΙΚΟΝΝΗΣΟΥ

ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΠΑΤΕΡ ΝΙΚΗΦΟΡΕ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΘΩΩΣΕΤΕ ΤΟΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ, ΚΟΝΤΕΥΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΚΑΝΤΙΩΤΗ! ΤΟΣΟ ΑΞΙΖΕΙ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΑΡΙΣΕ ΤΟ 2005 Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ; ΤΟΣΟ ΑΞΙΖΟΥΝ ΟΙ ΔΕΣΠΟΤΙΚΕΣ ΕΔΡΕΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΑΖΟΥΝ; ΔΕΙΞΤΕ ΜΑΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ Ή ΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΕ ΜΙΚΤΟ ΓΑΜΟ. Ο ΠΑΤΗΡ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΑΦΗΣΕ ΤΟΣΑ ΓΡΑΠΤΑ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΗ ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ

ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ, ΠΑΤΕΡ ΝΙΚΗΦΟΡΕ

ΚΟΝΤΕΥΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΚΑΝΤΙΩΤΗ, ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΗΤΑΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΣΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ! ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ κ. ΜΑΥΡΙΔΗ ΤΟΝ ΚΑΝΑΤΕ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΞΕΤΡΥΠΩΝΕΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΣΑΝ ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΩΣ ΤΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΟΣ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΕΙΧΑΤΕ  ΑΚΕΡΑΙΑ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ. Η ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΣΑΣ, Σ’ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ!!!

π. Νικηφόρε και ΣΙΑ, μὴ κάνετε τὴν δουλειά του Προικοννήσου·

p-nikif-patr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ (ΕΔΩ):www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=36010

Ὁ π. Αὐγουστῖνος ἄφησε τόσα γραπτά καὶ τόσα κηρύγματα, που θα πρέπει νὰ εἶναι κανείς τρελλός, για νὰ τοῦ φορτώσει τὰ ἀντίθετα.
Δὲν θὰ γράψω γιὰ τὸν ἄνθρωπο ποὺ παρουσιάσατε σε βίντεο, για νὰ ἐπαινέσει τὸν ἐπιτυχημένο μικτό του γάμο, ποὺ παραμένει αὐτὸς ὀρθόδοξος και ἡ γυναίκα του καθολική.  Καμία ὅμως ἀναφορὰ δὲν ἔκανε στον Μητροπολίτη Αὐγουστῖνο, ὁ ὁποῖος δὲν ἐνημερώθηκε  ὅπως φαίνεται γι’ αὐτόν.
Ὁ γάμος ἔγινε στὴν Πτολεμαϊδα καὶ φέρει τὴν ὑπογραφή τοῦ παπα Βασίλη, ποὺ ξέρετε ὅτι παρὰ τὴν αὐστηρή προειδοποίηση τοῦ ἐπισκόπου νὰ μὴν παίρνουν τυχερά οἱ ἱερεῖς, ἐκεῖνος δεν ὑπήκουε· Ἀν θυμᾶστε ὁ Γέροντας τοῦ ἔκανε κάποτε δημόσια παρατήρηση.
  Τὸ ἔγγραφο δὲν ἔχει πουθενά τὴν ὑπογραφή του Μητροπολίτη.
Λέτε ὅτι ὁ π῎Αὐγουστῖνος ἐπέτρεπε τοὺς μικτούς γάμους, ἐνῶ δὲν ὑπάρχει καμία ἐγκύκλιος δική του, που να δίνει τέτοια ἐντολή στοὺς παπάδες. Στην Ἁγία Τριάδα Πτολεμαΐδος κάνατε και ἐσεῖς ἕναν τέτοιο γάμο, σ᾽᾽ἑνα γνωστό σας ζευγάρι και εἴπατε ὅτι κατ᾽οικονομία τον κάνατε. Ὁ κ. Βασιλειάδης ὅταν θα πάντρευε την κόρη του στην Πτολεμαΐδα μὲ ἕναν Ἰταλό, ὄχι μόνο βαπτίστηκε  ὁ ὑποψήφιος γαμπρός, ἀλλα και κατηχήθηκε ἀπὸ ἱερέα, που ὁρισε ὁ π. Αὐγουστῖνος.

Ὁ Γέροντας θεωροῦσε ἄκυρα τὰ μυστήρια τῶν καθολικῶν και ἔχει κάνει πολλά κηρύγματα ἐναντίον τοῦ παπισμοῦ και τῶν φραγκοπαπάδων. Εἶναι ἀνανδρο και ἀνέντιμο, νὰ παρουσιάζετε τον πατέρα Αὐγουστῖνο, τώρα που βρίσκεται στην αἰωνιότητα, διαφορετικό ἀπὸ ὅτι ἦταν, για να προσφέρετε ὑπηρεσία στον πατριάχη.
Σᾶς ἔμαθε ὁ Γέροντας νὰ ἀγωνίζεστε για τὴν πίστη την Ὁρθόδοξη και τώρα προσφέρετε ὑπηρεσίες στον αἰρετικό πατριάρχη!!! Ὁ πατριάρχης μεγάλωσε παρα τους πόδας τοῦ Ἀθηναγόρα και πῆγε στοὺς φραγκοπαπάδες τῆς Ρώμης για μετεκπαίδευση, για νὰ γίνη ἡ πέμπτη φάλαγγα στην Ἐκκλησία, ὅπως λέει ὁ π. Αὐγουστῖνος. Ἐνῶ ἐσεῖς, ποὺ μεγαλώσατε παρα τους πόδας τοῦ ἀγωνιστοῦ ἱεράρχου Αὐγουστίνου και ἐλπίζαμε ὅτι κάτι θὰ παίρνατε ἀπ’ αὐτὸν, συνεργάζεστε μὲ τὴν πέμπτη φάλαγγα!!!
Λένε, ὅτι σας ὑποσχέθηκαν δεσποτικό θρόνο! Ο δεσποτικός θρόνος τώρα δὲν εἶναι ἔπαθλο, δεν εἶναι σταυρος, ἀλλα πανηγύρια και συλλείτουργα! Και μετά; Συνεργασία με τις σκοτεινες δυνάμεις και κόλαση αἰώνια.
π. Νικηφόρε σᾶς μιλῶ σαν ἀδελφή σας και σας τα λέω αὐτὰ ἀπό ἀγάπη. Λυπᾶμαι ποὺ ἀλλάξατε τόσο.
Ἀπάντηση για τὸ παραπάνω θέμα, στὴν ἰστοσελίδα ποὺ χρησιμοποιεῖτε ὡς δελτίο τύπου τῆς Μητροπόλεως Φλωρίνης καὶ ἀνακοίνωσε πρὶν ἀπὸ τὸν Μητροπολίτη Θεόκλητο, τὴν τιμωρία, για την παύση ἀπὸ τὰ καθήκοντα τοῦ ἡγουμένου, τὸν π. Παΐσιο Παπαδόπουλο, θὰ τὴν διαβάσετε στὴν συνέχεια:

ΤΟ «ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ» ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΚΤΟ ΓΑΜΟ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΚΑΝΤΙΩΤΗ… ΓΡΑΦΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΕΡΜΕΝΙΩΤΗΣ

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΕΡΜΕΝΙΩΤΗΣ
Κύριε Μαυρίδη, διάβασα, χθες το βράδυ, το ρεπορτάζ που κάνατε για έναν μικτό γάμο που έγινε, πριν από χρόνια στην Πτολεμαΐδα και είδα και τη φωτογραφία -«ντοκουμέντο», δηλ. την άδεια γάμου όπου αναγράφεται το θρήσκευμα της συζύγου, που είναι ρωμαιοκαθολική. Κατ’ αρχάς, το «ντοκουμέντο» αυτό δεν αποδεικνύει απολύτως τίποτα. Δεν υπάρχει η υπογραφή του π. Αυγουστίνου, παρά μόνο του μακαρίτη ιερέα του ναού της αγίας Σκέπης που τέλεσε το γάμο.
Δεν γνωρίζω αν πήρατε μόνος σας την πρωτοβουλία να ασχοληθείτε μ’ αυτό το θέμα ή σας το πρότεινε κάποιος άλλος, αλλά αναρωτιέμαι ποια είναι η σκοπιμότητα της ανάδειξής του. Τα γράφω αυτά, κ. Μαυρίδη, γιατί με προβληματίζει έντονα το γεγονός ότι κάποιοι κύκλοι από το περιβάλλον του μητροπολίτη μας προβάλλουν συνεχώς, τον τελευταίο καιρό, αυτό το ζήτημα της, υποτιθέμενης, συναίνεσης του π. Αυγουστίνου στην τέλεση μικτών γάμων. Θεωρώ ανέντιμο, από μέρους τους, το να σκαλίζουν ένα τέτοιο ζήτημα, τη στιγμή που ο Γέροντας δεν βρίσκεται, πλέον, στη ζωή για να τους απαντήσει και να «υπερασπίσει» τον εαυτό του. Στην υποθετική περίπτωση που ο π. Αυγουστίνος επέτρεπε τέτοιους γάμους, τόσο ο π. Θεόκλητος που ήταν, τότε, πρωτοσύγκελος της μητροπόλεως, όσο και ο π. Νικηφόρος που ήταν αρχιερατικός επίτροπος Εορδαίας, είχαν όλη την ευχέρεια να απευθυνθούν, με θάρρος, στο Γέροντα και να τον ρωτήσουν. Να του πουν, για παράδειγμα: «Τί είναι αυτά, πάτερ; Εσείς, ένας παραδοσιακός ιεράρχης, εσείς, ο “λέοντας της Ορθοδοξίας”, επιτρέπετε τους μικτούς γάμους; Γιατί φάσκετε και αντιφάσκετε; Δεν γνωρίζετε ότι τους απαγορεύει, ρητά, ο 72ος κανόνας της 6ης Οικουμενικής Συνόδου;»
Ερωτώ, λοιπόν: Γιατί ανακινούν τώρα αυτό το ζήτημα; Τί επιδιώκουν; Ποιος είναι ο σκοπός τους;
– Να «δικαιώσουν» τη Σύνοδο της Κρήτης και τους (φίλους τους) Οικουμενιστές που τη συγκάλεσαν, για την απόφαση να επιτρέπονται ελεύθερα και απροϋπόθετα οι μικτοί γάμοι;
– Να δικαιολογήσουν την «βαπτισματική θεολογία» του Οικουμενισμού; Ότι, δηλαδή, όποιος «βαπτίσθηκε» στο όνομα της Αγίας Τριάδος (είτε ορθόδοξος, είτε καθολικός ή προτεστάντης) «είναι μέλος της Εκκλησίας» και συνεπώς μπορεί να προχωρήσει και να μετέχει και στα άλλα μυστήρια;
– Να μας παρουσιάσουν, εμμέσως, τον π. Αυγουστίνο ως ενδοτικό και ουκουμενίζοντα, ούτως ώστε να «δικαιώσουν» τους εαυτούς τους για την αλλαγή πορείας της μητροπόλεως, τις φιλικές τους σχέσεις με τους Οικουμενιστές και τη στάση του στρουθοκαμηλισμού που κρατούν απέναντι στη χειρότερη αίρεση όλων των αιώνων;
– Να σπιλώσουν τη μνήμη του αγίου Γέροντα, αποκαθηλώνοντάς τον στις συνειδήσεις των πιστών;
– Να πλήξουν, συνεπακόλουθα, και όλους αυτούς που, διαμαρτυρόμενοι κατά της αίρεσης του Οικουμενισμού, επικαλούνται συχνά λόγους του Γέροντα;
Αν ο σκοπός τους είναι ο τελευταίος, έχω να πω ότι όσοι, μέσα στη μητρόπολή μας, αγωνιούν και αγωνίζονται κατά του Οικουμενισμού, δεν είναι προσωπολήπτες. Σέβονται και επικαλούνται τον Γέροντα Αυγουστίνο, γιατί ήταν μια αγία μορφή που αγωνίστηκε με μεγάλο σθένος υπέρ της Εκκλησίας του Χριστού. Για τους αγώνες του επαινέθηκε από δύο μεγάλους σύγχρονους αγίους: τον Άγιο Γεώργιο Καρσλίδη, που τον θεωρούσε Μάρτυρα του Χριστού (1) και τον Γέροντα Παΐσιο, τον Αγιορείτη, που τον αποκαλούσε «Νέο Χρυσόστομο της Εκκλησίας»!»(2). Ωστόσο, επαναλαμβάνω, οι πιστοί που επικαλούνται λόγους του π. Αυγουστίνου εναντίον του Οικουμενισμού, δεν είναι προσωπολήπτες. Δεν είναι ούτε «του Καντιώτη», «ούτε του Παύλου, ούτε του Απολλώ» (Κορ. Α΄ 1:12). Είναι του Χριστού. Αν, λοιπόν αποδειχθεί ότι ο π. Αυγουστίνος έκανε κάποιο σοβαρό λάθος, δεν θα διστάσουν να διαχωρίσουν τη θέση τους, διότι κανείς (πλην του «αγιώτατου» Πάπα, όπως τον αποκαλεί ο Πατριάρχης μας) δεν είναι αλάθητος. Ακόμη και οι άγιοι έκαναν λάθη.
(Όλα αυτά σε αντίθεση με κάποιους άλλους, εδώ στην περιοχή μας, που έχουν προσωπολατρία με τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο και κλείνουν τα μάτια τους, για να μην βλέπουν και τα αυτιά τους για να μην ακούν τα αίσχη που διαπράττει ο «Πατριάρχης του Γένους». Νομίζουν ότι είναι χριστιανοί, ενώ στην ουσία είναι ειδωλολάτρες και έχουν στήσει το είδωλό τους στην Πόλη με θέα το Βόσπορο και την Αγιά Σοφιά. Το μόνο που απομένει είναι, απαγγέλοντας το «Πιστεύω», εκεί που λέει «…και εις έναν Χριστόν», αυτοί να προσθέσουν: «…και εις έναν Βαρθολομαίον»)
Και ερχόμαστε τώρα στο ακανθώδες ζήτημα των μικτών γάμων. Οι μικτοί γάμοι, κατ’ αρχάς, δεν επιτρέπονται από την ίδια την Αγία Γραφή. Στην Παλαιά Διαθήκη, ο ίδιος ο Θεός απαγορεύει στα αγόρια και τα κορίτσια του περιούσιου λαού Του να παντρευτούν αλλόδοξους (Δευτερονόμιο, 7:3). Αλλά και στην Καινή Διαθήκη, το ίδιο συνιστά και ο Απόστολος Παύλος στην Β΄ προς Κορινθίους επιστολή (Β΄Κορ. 6:14). Εκτός από την 6η Οικουμενική Σύνοδο, τους μικτούς γάμους απαγόρευσε και η Σύνοδος της Λαοδικείας (με τον 10ο και 31ο Κανόνα της) με την εύλογη δικαιολογία «ίνα μη μεταστρέψουσιν αυτούς από την ορθήν πίστιν εις τα κακόδοξα αυτών δόγματα». Μάλιστα, ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης έχει γράψει στο «Πηδάλιο» ότι ακόμη και αν συναφθεί ένας τέτοιος γάμος είναι άκυρος!
Ωστόσο, κάποιες Σύνοδοι της Εκκλησίας, λόγω των σύγχρονων συνθηκών της ζωής και ειδικά στις χώρες του εξωτερικού, «κατ’ άκραν οικονομίαν», επέτρεψαν (καλώς ή κακώς) την τέλεση μικτών γάμων για να αποφευχθούν χειρότερες συμφορές, όπως τον πολιτικό γάμο, την παράνομη συμβίωση ή ακόμη χειρότερα την προσχώρηση ενός ορθοδόξου σε μια αιρετική ομολογία, που δεν θα είχε πρόβλημα να τους «παντρέψει».
Είναι φανερό ότι αυτή η «οικονομία» επινοήθηκε ως έσχατη ανάγκη για να προφυλάξει έναν βαπτισμένο ορθόδοξο, που όμως δεν έχει ιδιαίτερη σχέση με την Εκκλησία, από το να μην αλλαξοπιστήσει! Η Ορθόδοξη Εκκλησία προκειμένου να συναινέσει σε έναν τέτοιο γάμο, θέτει σαν προϋπόθεση την τέλεσή του σε ορθόδοξο ναό, με γραπτή υπόσχεση του άλλου μέρους ότι «τα τέκνα, που ενδεχομένως προκύψουν από το γάμο, θα βαπτισθούν και θα ανατραφούν ορθόδοξα, σύμφωνα με το ορθόδοξο δόγμα και τις ορθόδοξες παραδόσεις».
Όμως, αν διαβάσουμε το βιβλίο «Οικογενειακή ζωή» που αποτυπώνει διαλόγους του Γέροντα Παΐσιου με τις μοναχές της Σουρωτής, καταλαβαίνουμε ότι ο κύριος σκοπός του γάμου δεν είναι η συμβίωση, η αλληλοβοήθεια, η τεκνογονία ή η απόλαυση σαρκικών ηδονών και το να ζούμε «ευτυχισμένοι» και με ευδαιμονία, αλλά ο αγιασμός των δύο συζύγων και η από κοινού πορεία τους προς τον Παράδεισο. Γι’ αυτό και ο Απόστολος Παύλος ονομάζει το γάμο: «μέγα μυστήριον» (Εφ. 5:32) Κύρια αποστολή του γάμου είναι να «δημιουργήσουν, οι δύο νέοι, μια καλή οικογένεια και να ζουν πνευματικά», λέγει ο άγιος. Και ερωτώ: Είναι εφικτό αυτό όταν ο ένας εκ των δυο συζύγων είναι άθεος ή αλλόθρησκος ή ασπάζεται μια αίρεση, όπως τον ρωμαιοκαθολικισμό; Τί είδους πνευματική συμπόρευση μπορεί να γίνει; Ποιος κοινός πνευματικός παρονομαστής μπορεί να βρεθεί; Και αυτή η αόριστη διαβεβαίωση ότι «τα τέκνα, που ενδεχομένως προκύψουν από το γάμο, θα βαπτισθούν και θα ανατραφούν ορθόδοξα», είναι εύκολο να υλοποιηθεί, ειδικά αν το ετερόδοξο μέλος είναι η γυναίκα, που ασχολείται περισσότερο με την ανατροφή των παιδιών;
Εξ’ άλλου, όπως έλεγε ο φωτισμένος Γέροντας Παΐσιος, ζούμε στους εσχάτους καιρούς και, ανά πάσα στιγμή, μπορεί να κληθούμε να πάρουμε αποφάσεις που μπορεί να προκαλέσουν τρομερή αντιπαράθεση σε μια τέτοιου είδους οικογένεια. Π.χ. μπορεί «αύριο» η άθεη κυβέρνηση Τσίπρα να μας υποχρεώσει να πάρουμε ηλεκτρονικές ταυτότητες που, δεν αποκλείεται, να έχουν μέσα στο τσιπάκι τους το σύμβολο του Αντίχριστου, τον δυσώνυμο αριθμό. Τί θα πράξει το άπιστο ή ετερόδοξο μέλος; Ο Γέροντας Παΐσιος λέει ότι δεν πρέπει με τίποτα να πάρουμε αυτές τις ταυτότητες, γιατί αυτό θα είναι μεγάλη πνευματική πτώση (3) Ωστόσο, ο Πάπας έχει πει ότι τα τσιπάκια είναι «ευλογία Θεού»! (4)
Αλλά, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Αγίου, δεν είναι πολύ μακριά και η εποχή που θα έρθει ο Αντίχριστος και θα εγκαταστήσει την Παγκόσμια Κυβέρνηση- Δικτατορία του (Αποκάλυψη, κεφ. 13). Αν δεν είναι στη γενιά μας, θα είναι στη γενιά των παιδιών μας (5). Οι χριστιανοί θα πρέπει να εγκαταλείψουν τις δουλειές τους, τα σπίτια και τις πόλεις τους και να ανεβούν στα βουνά. Θα το δεχτεί αυτό το άλλο μέλος της συζυγίας; Και τι θα γίνει με τα παιδιά; Εν τούτοις, το Βατικανό, από μόνο του, έχει προτείνει να γίνει Παγκόσμια Κυβέρνηση! (6) Βιάζονται, οι παπικοί, να έρθει ο Αντίχριστος!
Σύμφωνα με τα γραφόμενα διάφορων αγίων, η μεγαλύτερη θλίψη που θα νιώσουν η χριστιανοί εκείνα τα χρόνια δεν θα είναι οι τρομεροί διωγμοί και τα φρικτά μαρτύρια που θα υποστούν και τα οποία θα είναι πρωτοφανή στην ιστορία (Μάρκ. 13:19), αλλά ο ψυχικός πόνος που θα νιώσουν βλέποντας αγαπημένα συγγενικά τους πρόσωπα να παίρνουν το Χάραγμα του Αντίχριστου! Όλα αυτά ας μας προβληματίσουν λιγάκι.
Κατά συνέπεια, νομίζω ότι ακόμη και αν δεν υπήρχε αποτροπή από την Αγία Γραφή και τις Οικουμενικές συνόδους για τους μικτούς γάμους, ένας συνειδητός ορθόδοξος χριστιανός δεν θα έκανε ποτέ ένα τέτοιο γάμο, ειδικά στις σημερινές μέρες που σαρώνει η αίρεση που τους ενθαρρύνει και τους προωθεί, δηλ. ο Οικουμενισμός.
Με ειλικρινή τιμή και εκτίμηση,
Βασίλειος Κερμενιώτης.
ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ:
  • 1. Από το βιβλίο «Ο Μακάριος Γέροντας Γεώργιος Καρσλίδης (1901-1959)», Μωϋσέως Μοναχού Αγιορεί-του, Έκδοσις Ιεράς Μονής Αναλήψεως του Σωτήρος, Ταξιάρχαι Δράμας 2002, Δ΄ Έκδοσις», σελ. 127
  • 2. Περιοδικό «Σταυρός» τεύχ. 289/1994
  • 3. Βλέπε το ιδιόχειρο φυλλάδιο “Σημεία των Καιρών” του Γέροντα: www.pigizois.net/afieromata/paisios/simeia_kairon_ger_paisiou_agioritou.pdf
  • 4. http://ypogeia-drasi.blogspot.gr/2014/05/rfid.html
  • 5. Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου, Λόγοι Β΄, Πνευματική Αφύπνιση, Ι. Ησυχαστ. Ευαγγελιστής Ιωάννης ο θεολόγος, Σουρωτή Θεσσαλονίκης 1999, σελ. 176.
  • 6. https://www.youtube.com/watch?v=IpkajLEF6