Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017

Προς τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου κ. Δαμασκηνό

Ό,τι θέλουν κάνουν! Ο εκκλησιαστικός ανακριτής π. Ευτύχιο Πετράκης …αρνήθηκε να παραλάβει τὴν Απολογία του κατηγορουμένου!!!


Καὶ ὁ Μητροπολίτης (παρότι ὑποσχέθηκε τὴν 21/12/2016 ὅτι θὰ ἄρει τὴν Διακοπὴ τῆς μισθοδοσίας τοῦ ἱερέως ποὺ παράνομα καὶ αὐθαίρετα διέταξε) συνεχίζει ἀκόμα νὰ τοῦ κατακρατεῖ τοὺς μισθοὺς Ὀκτωβρίου-Δεκεμβρίου 2016!!

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ
Προς τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου κ. Δαμασκηνό
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ

1) ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΚΥΔΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ και
2) ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΧΗΣ
– ΕΓΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ 31-12-2016 ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟΥ ΜΟΥ ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΟΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ Ο ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΑΝΑΚΡΙΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ, ΣΤΙΣ 31-12-2016 ΗΜΕΡΑ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ ΩΡΑ 8 Μ.Μ.
(ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΗΣΗ ΤΟΥ)
Του Ιερέα π. Παναγιώτη Μητριτσάκη,
Εφημερίου της Ενορίας Κάμπων Κυδωνίας κλπ., Κάμποι
........................................
     Σεβασμιώτατε (με την Ορθόδοξη εκκλησιολογική έννοια),
      Σύμφωνα με την με αριθ. πρωτ. 2579/21-12-2016 κλήση μου σε προανακριτική απολογία από τον εκκλησιαστικό ανακριτή π. Ευτύχιο Πετράκη (τον οποίο εσείς διορίσατε με το με αριθ. πρωτ. 2578/21-12-2016 έγγραφό σας), προσήλθα, μαζί έναν συγγενή μου, την προβλεπόμενη ημερομηνία και ώρα και στον καθορισμένο χώρο, ήτοι στις 31-12-2012, ημέρα Σάββατο και ώρα 8 μ.μ. στο Γραφείο του Ιερού Καθεδρικού Ναού των Εισοδίων της Θεοτόκου Χανίων [μετά την 48ωρη προθεσμία την οποία μου χορήγησε στις 29-12-2016 ημέρα Πέμπτη και ώρα 7 μ.μ. στον ίδιο Ιερό Ναό (κατόπιν της αρχικής υπ’ αριθ. 2579/21-12-2016 κλήσεώς του), μαζί με αντίγραφα του φακέλου της δικογραφίας που αφορά την υπόθεσή μου, κατόπιν της από 29-12-2016 αιτήσεώς μου].
          Όμως, ο εν λόγω εκκλησιαστικός ανακριτής, πριν την εγχείριση από εμένα τον κατηγορούμενο Ιερέα προς αυτόν του από 31-12-2016 Απολογητικού μου Υπομνήματος, απαίτησε ΠΑΡΑΝΟΜΑ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ να ορκιστώ στην ιερωσύνη μου. Και μου δήλωσε με επιμονή ότι, αν δεν ορκιζόμουν προηγουμένως, εκείνος δεν θα παραλάμβανε το εν λόγω Απολογητικό μου Υπόμνημα, πράγμα το οποίο και έπραξε.
          Ο εξωδίκως δηλών και κατηγορούμενος Ιερέας αρνήθηκα ΝΟΜΙΜΩΣ να ορκιστώ, διότι, σε καμία προανακριτική διαδικασία και σε κανένα δικαστήριο, είτε εκκλησιαστικό είτε κρατικό, Ο ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΟΡΚΙΖΕΤΑΙ. Μόνον οι μάρτυρες ορκίζονται. Ο εξωδίκως δηλών και κατηγορούμενος Ιερέας, από την παραλαβή της με αριθ. πρωτ. 2479/13-12-2016 Αναφοράς του Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου (με την ανωτέρω έννοια) με την οποία ασκείται εκκλησιαστική ποινική δίωξη εναντίον μου με τις κατηγορίες που περιέχονται σε αυτήν, ΦΕΡΩ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ, και, ως εκ τούτου, ΚΑΤΑ ΝΟΜΟΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΘΩ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΟΡΚΙΣΤΩ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΚΙΣΤΩ. Κατά συνέπεια, ο εκκλησιαστικός ανακριτής ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΕ ΕΥΘΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΩΣ, επειδή αρνήθηκε να παραλάβει, όπως κατά νόμον όφειλε, το ως άνω Απολογητικό μου Υπόμνημα, εξαιτίας της ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ απαίτησής του να ορκιστώ ο κατηγορούμενος Ιερέας πριν την παραλαβή από αυτόν του ως άνω Απολογητικού μου Υπομνήματος. Την εν λόγω ΠΑΡΑΝΟΜΗ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ απαίτηση του εν λόγω εκκλησιαστικού ανακριτή ήμουν υποχρεωμένος κατά νόμο να αποκρούσω και να απορρίψω, διότι δεν δέχομαι να χάσω κανένα από τα διεθνή, συνταγματικά και εκκλησιαστικά δικαιώματά μου ως κατηγορουμένου, όπως άλλωστε με συμβούλευσε ο συνήγορός μου κ. Κυριάκος Κυριαζόπουλος, Δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω, Καθηγητής (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου και Θεολόγος.
          Η ως άνω ΠΑΡΑΝΟΜΗ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ απαίτηση του εν λόγω εκκλησιαστικού ανακριτή, ισοδυναμεί με ΣΤΡΕΨΟΔΙΚΙΑ από εκκλησιαστικό όργανο της εκκλησιαστικής δικαιοσύνης τεταγμένο στην εφαρμογή της νομιμότητας και μόνον. Είναι πρωτοφανές και αδιανόητο αυτό το οποίο έπραξε ο εν λόγω εκκλησιαστικός ανακριτής, διότι έρχεται σε ευθεία αντίθεση με τον ευρωπαϊκό νομικό πολιτισμό και θυμίζει άλλες, ξεπερασμένες από άποψη νομικού πολιτισμού, εποχές.  Η νομιμότητα ορίζεται από το Διεθνές Δίκαιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (επί παραδείγματι, το άρθρο 6 παρ. 1 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για τη δίκαιη δίκη), το Σύνταγμα της Χώρας (επί παραδείγματι το άρθρο 25 του Συντάγματος που εγγυάται τη συνταγματική αρχή του κράτους δικαίου), το άρθρο 72 Νόμου 4149/1961 σε συνδυασμό με το Νόμο 5383/1932 για τα εκκλησιαστικά δικαστήρια, στις διατάξεις των οποίων προβλέπονται λεπτομερώς τα δικαιώματα των κατηγορούμενων κληρικών.
          Η προηγηθείσα  ΠΑΡΑΝΟΜΗ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ απαίτηση του εν λόγω εκκλησιαστικού ανακριτή να ορκιστώ ο κατηγορούμενος Ιερέας πριν την εγχείριση από εμένα σε αυτόν του ως άνω Απολογητικού μου Υπομνήματος, και 2) η ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ άρνηση παραλαβής από αυτόν του ίδιου Απολογητικού μου Υπομνήματος, επειδή ΝΟΜΙΜΩΣ αρνήθηκα να ορκιστώ ως κατηγορούμενος πριν την εγχείριση στον ίδιο του αυτού Απολογητικού μου Υπομνήματος —ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟΥΝ ΜΕ ΣΤΡΕΨΟΔΙΚΙΑ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ— σκοπό είχαν να παρακωλύσουν, και παρακώλυσαν πράγματι, ΠΑΡΑΝΟΜΑ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ το διεθνές, συνταγματικό και εκκλησιαστικό μου δικαίωμα στην υπεράσπιση εμού του κατηγορούμενου Ιερέα (άρθρο άρθρο 6 παρ. 1 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, άρθρο 20 παρ. 1 Συντάγματος της Χώρας).
Για τον λόγο αυτό, μάλιστα, ο εν λόγω εκκλησιαστικός ανακριτής διέπραξε και το ποινικό αδίκημα της παράβασης καθήκοντος, σύμφωνα με το άρθρο 259 του Ποινικού Κώδικα, και, ως εκ τούτου, επιφυλάσσομαι να ασκήσω εναντίον του τα προβλεπόμενα ένδικα βοηθήματα στην κρατική δικαιοσύνη.
          Στη συνέχεια λεπτομερώς ενημέρωσα τηλεφωνικά, στη Θεσσαλονίκη όπου βρισκόταν, τον συνήγορό μου 1) για την προηγηθείσα  ΠΑΡΑΝΟΜΗ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ απαίτηση του εν λόγω εκκλησιαστικού ανακριτή να ορκιστώ ο κατηγορούμενος Ιερέας πριν την εγχείριση σε αυτόν του ως άνω Απολογητικού μου Υπομνήματος, και 2) για την ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ άρνηση παραλαβής από αυτόν του ίδιου Απολογητικού μου Υπομνήματος, επειδή ΝΟΜΙΜΩΣ αρνήθηκα να ορκιστώ ως κατηγορούμενος πριν την εγχείριση στον ίδιο του αυτού Απολογητικού μου Υπομνήματος.
Αμέσως ο συνήγορός μου ενημέρωσε, στο κινητό του με αριθμό 6977826215, στις 9.40 μ.μ. τον αξιωματούχο της Ιεράς Μητροπόλεως Κυδωνίας και Αποκορώνου, τον Γενικό Αρχιερατικό Επίτροπό της, Πρωτοπρεσβύτερο π. Γεώργιο Περάκη 1) για την προηγηθείσα  ΠΑΡΑΝΟΜΗ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ απαίτηση του εν λόγω εκκλησιαστικού ανακριτή να ορκιστώ ο κατηγορούμενος Ιερέας πριν την εγχείριση σε αυτόν του ως άνω Απολογητικού μου Υπομνήματος, και 2) για την ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ άρνηση παραλαβής από αυτόν του ίδιου Απολογητικού μου Υπομνήματος, επειδή ΝΟΜΙΜΩΣ αρνήθηκα να ορκιστώ ως κατηγορούμενος πριν την εγχείριση στον ίδιο του αυτού Απολογητικού μου Υπομνήματος.
Ο π. Γεώργιος Περάκης είπε στον συνήγορό μου να ενημερώσει και τον Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου (με την ανωτέρω έννοια) και του ζήτησε να του ξανατηλεφωνήσει σε λίγα λεπτά για να του δώσει το κινητό του εν λόγω Μητροπολίτη (με την ανωτέρω έννοια).
Πράγματι, ο συνήγορός μου τηλεφώνησε για δεύτερη φορά στον π. Γεώργιο Περάκη, στο ίδιο κινητό του, στις 9.45 μ.μ. Κατά τη διάρκεια αυτής της δεύτερης επικοινωνίας τους, ο π. Γεώργιος Περάκης έδωσε τον αριθμό του  κινητού του ίδιου Μητροπολίτη (με την ανωτέρω έννοια), ο οποίος αριθμός είναι 6970880794.
Κατόπιν, συμμορφούμενος με σύσταση του π. Γεωργίου Περάκη, ο συνήγορός μου τηλεφώνησε στο συγκεκριμένο κινητό του αυτού Μητροπολίτη (με την ανωτέρω έννοια) δύο (2) φορές, στις 9.48 και 9.49 μ.μ., αλλά εκείνος δεν απάντησε.
Τότε ο συνήγορός μου χρειάστηκε να καλέσει για τρίτη φορά στο ως άνω κινητό του τον π. Γεώργιο Περάκη, στις 9.50 μ.μ., για να τον ενημερώσει ότι, συμμορφούμενος με τη σύστασή του, τηλεφώνησε αυτές τις δύο (2) φορές, για την εν λόγω ενημέρωσή του, στο ίδιο κινητό του τον Μητροπολίτη (με την ανωτέρω έννοια), πλην όμως εκείνος δεν απάντησε.
Ως προς το θέμα της ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ παρακράτησης των μισθών μου από τον Μητροπολίτη (με την ανωτέρω έννοια), θα ήθελα να υπενθυμίσω την με αριθ. πρωτ. 2571/21-12-2016 αίτησή μου προς εσάς για ανάκληση της με αριθ. πρωτ. 2103/24-10-2016 αποφάσεώς σας με την οποία μου επιβάλατε ΠΑΡΑΝΟΜΑ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ στέρηση μισθών μου, ενόψει Επισκοπικού Δικαστηρίου, από 30-10-2016. Παρά την υπόσχεσή σας στις 21-12-2016 στο γραφείο σας ενώπιον εμού του εξωδίκως δηλούντος και κατηγορουμένου Ιερέα, ενός άλλου συμπαριστάμενου Ιερέα και του συνηγόρου μου κ. Κυριάκου Κυριαζόπουλου, Δικηγόρου παρ’Αρείω Πάγω, Καθηγητή (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου στη Νομική Σχολή Θεσσαλονίκης και Θεολόγου, εσείς ακόμη δεν εκπληρώσατε την εν λόγω υπόσχεσή σας και ταυτοχρόνως νόμιμη υποχρέωσή σας, ούτε καν στη μισθοδοσία των Ιερέων της Μητρόπολης της 27-12-2016. Σας ενημερώνω νομίμως για τελευταία φορά ότι, ότι αν δεν άρετε τη στέρηση των μισθών μου από 30-10-2016 και έκτοτε και δεν λάβω όλους τους καθυστερημένους μισθούς μου μέχρι τις 10-1-2017, θα προχωρήσω αμέσως σε έγκληση εναντίον σας στην Εισαγγελία Χανίων.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Σας εγχειρίζω, με την παρούσα Εξώδικη Δήλωσή μου η οποία επιδίδεται νόμιμα με δικαστικό επιμελητή, το από 31-12-2016 Απολογητικό μου Υπόμνημα, το οποίο αρνήθηκε ΠΑΡΑΝΟΜΑ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ να παραλάβει, όπως κατά νόμον όφειλε, ο εν λόγω εκκλησιαστικός ανακριτής, παραβιάζοντας το διεθνές, το συνταγματικό και το εκκλησιαστικό μου δικαίωμα στην προανακριτική μου απολογία και στην εν γένει υπεράσπισή μου ως κατηγορουμένου Ιερέα, 1) εξαιτίας της προηγηθείσας  ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ απαίτησής του να ορκιστώ ο κατηγορούμενος Ιερέας πριν την εγχείριση σε αυτόν του ως άνω Απολογητικού μου Υπομνήματος, και 2) εξαιτίας της ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ άρνησης παραλαβής από αυτόν του ίδιου Απολογητικού μου Υπομνήματος, επειδή ΝΟΜΙΜΩΣ αρνήθηκα να ορκιστώ ως κατηγορούμενος πριν την εγχείριση στον ίδιο του αυτού Απολογητικού μου Υπομνήματος.
         
Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής παραγγέλλεται να επιδώσει την παρούσα στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου κ. Δαμασκηνό, προς γνώση του και για τις νόμιμες συνέπειες.
Χανιά, 2-1-2017

Ο εξωδίκως δηλών και κατηγορούμενος Ιερέας