Κυριακή, 13 Αυγούστου 2017

Μπροστάρηδες του Οικουμενισμού και της Πανθρησκείας οι “Πατέρες” Μητροπολίτης Φλωρίνης και Μεσσηνίας.. Στον τοίχο …


 

 

 

Στον τοιχο …δημοσιογραφος 

της Πτολεμαιδας για μεροληπτικη συμπεριφορα..!!!!

http://www.augoustinos-kantiotis.gr/wp-content/uploads/2017/04/%CE%95%CE%A7%CE%98%CE%A1%CE%9F%CE%99-%CE%A4%CE%97%CE%A3-%CE%9F%CE%A1%CE%98%CE%9F%CE%94%CE%9F%CE%9E%CE%99%CE%91%CE%A3-%CE%B9%CF%83%CF%84.jpg

 Γράφει ο Βαφειάδης Αναστάσιος vafkanast@gmail.com

Ήταν να μην ανάψει η φωτιά, και τώρα που άναψε, έχει εξαπλωθεί με γρήγορους ρυθμούς και απ’ ότι φαίνεται δεν υπάρχει πρόβλεψη στο άμεσο μέλλον να τεθεί υπό έλεγχο, διότι δεν μπορεί να τεθεί υπό έλεγχο με τις υπάρχουσες συνθήκες.
Τόσο ο Μητροπολίτης Φλωρίνης, αλλά και πρόσφατα που μπήκε στο “παιχνίδι” ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας, εξαπολύουν συνεχόμενες και αβάσιμες επιθέσεις στο αγνό Μοναστήρι της Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου Πτολεμαϊδας (που θέλουν να μολύνουν με τις αιρέσεις), αλλά και στον Μοναχό Μωυσή, ο οποίος για να θυμίσω ποιος είναι, είχε εκδιωχθεί από το Μοναστήρι Προφήτη Ηλιού Φλάμπουρα Πρέβεζας τον Οκτώβρη του 2016, με απόφαση του Ηγουμενοσυμβουλίου, (αλλά το χαρτί που του επιδόθηκε είναι ψευδείς οι λόγοι), επειδή κατ’ ουσίαν δεν αποδέχθηκε τις οικουμενιστικές και αιρετικές πράξεις του συνόλου της αδελφότητας.
Από την άλλη πλευρά, η αδελφότητα της Αγίας Παρασκευής, μη μπορώντας να ανεχθούν την παράλογη και απαράδεκτη επίθεση που δέχονται κατ’ εξακολούθηση, αμύνονται, και μάλιστα με γερά και αποδεικτικά στοιχεία.
Έτσι λοιπόν, για μια ακόμα φορά, περνάει στην αντεπίθεση (υπό μορφή άμυνας), για να αποδείξει τα όσα λένε και δημοσιεύουν οι Μητροπολίτες Φλωρίνης και Μεσσηνίας, με την συμβολή του Δημοσιογράφου που τηρεί μεροληπτική συμπεριφορά εις βάρος της Αγίας Παρασκευής, και τα όσα γράφει η ανακοίνωση παρακάτω είναι συγκλονιστικά.
Διαβάστε την ανακοίνωση συνοδευόμενη από αποδεικτικά έγγραφα….
Ιερά Μονή Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Η ηλεκτρονική εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ, στις 7-8-2017, δημοσίευσε τα εξής δύο άρθρα:
1 – Το άρθρο με τίτλο «ΠΕΡΙ ΠΑΠΙΣΜΟΥ»… ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ π. ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΜΑΝΑΔΗΣ (ΠΡΩΤΟΣΥΓΚΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΔΑΙΑΣ) (http://www.eordaia.org/index.php/22-2017-avgoustos/7005-o-arximandritis-p-nikiforos-manadis-protosygkelos-tis-mitropolis-florinis-prepson-kai-eordaias-mila-peri-papismou)

Στο άρθρο του αυτό ο συγγραφέας ισχυρίζεται ότι ακολουθεί την Ορθοδοξία, αναδημοσιεύοντας μια εισήγηση αυτού του έτους 1992 στο 23ο Γενικό Ιερατικό Συνέδριο για τον Παπισμό, επί του Πνευματικού μας Πατέρα και μακαριστού Μητροπολίτη Φλωρίνης Αυγουστίνου, αντιπαρερχόμενος όμως τις αιρετικές αποφάσεις τις οποίες ψευδο-συνοδικά εισήγαγε η Ψευδο-σύνοδος της Κρήτης το 2016 (Παναίρεση του Οικουμενισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού ή Γνωστικισμού, και τις λοιπές αιρέσεις ((π.χ. αίρεση του παπισμού των προκαθημένων και της κατάργησης της συνοδικότητας, αίρεση ως προς το αλάθητο των δογματικών αποφάσεων, αίρεση της δεσποτοκρατείας, αίρεση της εκκοσμίκευσης, κλπ), οι οποίες αναφέρονται στην από 24-7-2017 κανονική μήνυση επί αιρέσει της Ορθόδοξης Ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου κατά του εν ενεργεία Μητροπολίτη Φλωρίνης), τις οποίες αιρετικές αποφάσεις ο συγγραφέας του άρθρου δεν αποκηρύσσει.
2 – Το άρθρο με τίτλο «ΤΟΝ ΚΑΛΟΥΝ ΓΙΑ ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΨΗΦΙΖΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ» (http://www.eordaia.org/index.php/22-2017-avgoustos/7016-ton-kaloun-gia-apologia-kai-aftos-psifizei-na-tin-diagrafei-eggegrammenon-monaxon-tis-monis-agias-paraskevis-miloxoriou)
Το δεύτερο άρθρο αυτό δημοσιεύει την πράξη της Γενικής Συνέλευσης της Αδελφότητας της Ορθόδοξης Ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου υπ’ αριθμόν 3 της 7-8-2017 για την οριστική αποβολή από την Ιερά Μονή των τεσσάρων (4) αρχιμανδριτών, οι οποίοι δημοσίευσαν την από 2-8-2017 Παναιρετική δήλωσή τους με την οποία διαχωρίζουν τη θέση τους από την Ορθοδοξία και συντάσσονται με τον Μητροπολίτη Φλωρίνης, ο οποίος απαρνήθηκε την Ορθοδοξία και ακολουθεί την Παναίρεση του Οικουμενισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού ή Γνωστικισμού και τις λοιπές αιρέσεις, οι οποίες εισήχθησαν ψευδο-συνοδικά από την Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης το 2016 και οι οποίες αναφέρονται στην από 24-7-2017 κανονική μήνυση επί αιρέσει της Ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής κατά του Μητροπολίτη Φλωρίνης.
Της δημοσιεύσεως της εν λόγω πράξεως της Γενικής Συνέλευσης της Αδελφότητας της Ιεράς Μονής προτάσσεται, σε φωτογραφία, η από 3-5-2017 κλήση της Μητρόπολης Μεσσηνίας προς απολογία του Μοναχού π. Μωϋσή Τάσση για δήθεν αντικανονικά αδικήματα τα οποία ο Μητροπολίτης της εν λόγω Μητρόπολης – ο οποίος κατά νόμον έδωσε τη σχετική εντολή στον διορισθέντα από αυτόν ανακριτή–ιερέα – αποφεύγει να δημοσιοποιήσει. Είναι προφανές ότι αυτός που θα είχε συμφέρον να προσπαθήσει ανεπιτυχώς να υπονομεύσει, προς το κοινό, την εν λόγω πράξη της Γενικής Συνέλευσης της Αδελφότητας της Ιεράς Μονής, είναι εκείνος που την διοχέτευσε στην ηλεκτρονική εφημερίδα «Τα Νέα της Πτολεμαϊδας» και μάλιστα πριν τη δημοσίευση από αυτήν της εν λόγω πράξεως της Γενικής Συνέλευσης της Αδελφότητας.
Μετά την ανωτέρω φωτογραφία της κλήσης προς απολογία, ακολουθεί το εξής σχόλιο της ηλεκτρονικής εφημερίδας «Τα Νέα της Πτολεμαϊδας»: «Το παραπάνω έγγραφο αποτελεί μια κλήση προς τον μοναχό π. Μωϋσή Τάσση από την Ιερά Μητρόπολη Μεσσηνίας προκειμένου να προσέλθει να απολογηθεί για αδικήματα τα οποία (σύμφωνα με το κατηγορητήριο) διέπραξε. Αντί αυτού ο συγκεκριμένος μοναχός βρίσκεται χιλιόμετρα μακριά στη Δυτική Μακεδονία και το Μοναστήρι της Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου Εορδαίας στο οποίο και παίρνει μέρος στην απόφαση διαγραφής εγγεγραμμένων μοναχών από το μοναχολόγιο της μονής». Η ηλεκτρονική εφημερίδα «Τα Νέα της Πτολεμαϊδας» φαίνεται να έχει παραβιάσει την δημοσιογραφική δεοντολογία μεροληπτώντας υπέρ της Μητρόπολης Φλωρίνης και σε βάρος της Ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου. Διότι, ενώ φαίνεται ότι είχε λάβει από εκείνον που θα είχε συμφέρον να προσπαθήσει ανεπιτυχώς να υπονομεύσει, προς το κοινό, την ως άνω πράξη της Γενικής Συνέλευσης της Αδελφότητας, την φωτογραφία, πριν την δημοσίευσή της, της ως άνω κλήσης της Μητρόπολης Μεσσηνίας προς απολογία του Μοναχού π. Μωϋσή, εν τούτοις, πριν τη δημοσίευσή της, δεν την έθεσε υπόψη της Ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου, προκειμένου να λάβει από αυτήν τη δική της απάντηση.
Η Ιερά Μονή Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου οφείλει να απαντήσει δημόσια για την από 3-5-2017 κλήση της Μητρόπολης Μεσσηνίας προς απολογία του Μοναχού π. Μωϋσή Τάσση, ο οποίος είναι εγγεγραμμένος στο Μοναχολόγιο της Ιεράς Μονής, για δήθεν αντικανονικά αδικήματα, τα οποία ο Μητροπολίτης της εν λόγω Μητρόπολης – ο οποίος κατά νόμον έδωσε τη σχετική εντολή στον διορισθέντα από αυτόν ανακριτή–ιερέα – αποφεύγει να δημοσιοποιήσει.
Ο Μοναχός π. Μωϋσής αποβλήθηκε οριστικά από την Μονή Προφήτου Ηλιού Πρέβεζας, όπως προκύπτει σαφώς από το υπ’ αριθ. πρωτ. 96/26-10-2016 έγγραφο του Ηγουμενοσυμβουλίου αυτής, επειδή δεν αρνήθηκε την Ορθοδοξία και δεν προσχώρησε στην Παναίρεση του Οικουμενισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού ή Γνωστικισμού και στις λοιπές αιρέσεις (π.χ. αίρεση του παπισμού των προκαθημένων και της κατάργησης της συνοδικότητας, αίρεση ως προς το αλάθητο των δογματικών αποφάσεων, αίρεση της δεσποτοκρατείας, αίρεση της εκκοσμίκευσης, κλπ), οι οποίες εισήχθησαν ψευδο-συνοδικά με την Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης του Ιουνίου του 2016.
Ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας, με το υπ’ αριθ. πρωτ. 150/2017 έγγραφό του προς τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, κατηγορεί ψευδώς και παραπλανητικά τον Μοναχό π. Μωϋσή :
1 – Ότι είναι δήθεν ψευδο-μοναχός (προερχόμενος από την Μονή Προφήτου Ηλιού της Μητρόπολης Πρεβέζης), ο οποίος δήθεν αυτοαποσχηματίστηκε για λόγους της Παναίρεσης του Οικουμενισμού του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως (επί λέξει, κατά την οικουμενιστική ορολογία: προβάλλων ως λόγους του αυτοαποσχηματισμού του «οικουμενιστικάς» δήθεν αταξίας της Υμετέρας Παναγιότητος) και της ανοχής του Μητροπολίτη Πρεβέζης προς την Παναίρεση του Οικουμενισμού του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως (επί λέξει, κατά την οικουμενιστική ορολογία: προβάλλων ως λόγους του αυτοαποσχηματισμού του … και την ανοχήν προς αυτάς του Σεβ. Μητροπολίτου Πρεβέζης. Ο ισχυρισμός αυτός ψευδής, συκοφαντικός και παραπλανητικός,
2 – Ότι ο Μοναχός π. Μωϋσής, στο Μετόχιο της Μονής Μεγίστης Λαύρας που βρίσκεται στη Μικρομάνη Μεσσηνίας, δήθεν κηρύττει και δήθεν περιέρχεται την πόλη της Καλαμάτας, δήθεν κατηγορώντας τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, τον Μητροπολίτη Μεσσηνίας και τους κληρικούς του ως οικουμενιστές και αιρετικούς. Ο ισχυρισμός αυτός ψευδής, συκοφαντικός και παραπλανητικός. Διότι ο π. Μωϋσής – ναι μεν μετά την Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης έχει παύσει, όπως και άλλοι πιστοί, την κοινωνία με τους Μητροπολίτες της «Εκκλησίας της Ελλάδος» επειδή εκείνοι δημόσια αποδέχθηκαν και διαδίδουν τις αιρετικές της αποφάσεις – πλην όμως μίλησε μόνο στα Αρφαρά Μεσσηνίας στις 18-3-2017 με θέμα την ανάγκη της μετάνοιας, αφού κλήθηκε από κατοίκους, χωρίς να κατηγορήσει ούτε τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως ούτε τον τοπικό Μητροπολίτη και τους κληρικούς του για την Παναίρεση του Οικουμενισμού ή με αφορμή την Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης,
3 – Ότι ο Μοναχός π. Μωϋσής δήθεν προτρέπει τους ευσεβείς Χριστιανούς σε στάση κατά του Μητροπολίτη Μεσσηνίας. Ο ισχυρισμός αυτός ψευδής, συκοφαντικός και παραπλανητικός, και
4 – Ότι ο Μοναχός π. Μωϋσής δήθεν προσπορίζει χρήματα για τη συντήρησή του. Ο ισχυρισμός αυτός ψευδής, συκοφαντικός και παραπλανητικός.
Και ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας καταλήγει ζητώντας από τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως να παρέμβει στη Μονή Μεγίστης Λαύρας Αγίου Όρους ώστε αυτή να απαγορεύσει την είσοδο στο εν λόγω Μετόχιό της του Μοναχού π. Μωϋσή, παρά το γεγονός ότι ο π. Μωϋσής δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το εν λόγω Μετόχιο (επί λέξει, κατά την οικουμενιστική ορολογία, «όπως και πάλιν δια της δραστικής Υμών παρεμβολής, η Κυρίαρχος Ιερά Μονή Μεγίστης Λαύρας του Αγίου Όρους παρέμβη και αποτρέψη την μετατροπήν του εν Μικρομάνη ιερού Μετοχίου της εις «γιάφκαν» δήθεν αντιοικουμενιστών και τόπον αντι-εκκλησιαστικού φατριασμού».
Πρέπει να σημειωθεί ότι πριν την εν λόγω ομιλία του π. Μωϋσή, η οποία έλαβε χώρα στις 18-3-2017, είχε προηγηθεί η από 17-3-2017 συκοφαντική και εξυβριστική σε βάρος του π. Μωϋσή ανακοίνωση της Μητρόπολης Μεσσηνίας, η οποία έχει ως εξής: «Η Ιερά Μητρόπολις Μεσσηνίας ενημερώνει τους ευσεβείς Χριστιανούς της Καλαμάτας και γενικώς της Μεσσηνίας ότι μέσα στα όρια της Ιεράς Μητροπόλεως, περιέρχεται κάποιος πρώην μοναχός της Ιεράς Μονής Προφήτου Ηλιού Πρεβέζης, ονόματι Μωϋσής, ο οποίος αυτοεπικαλούμενος ως υποστηρικτής, υπέρμαχος και τιμητής της Ορθοδοξίας, κατηγορεί τον Επίσκοπο και τους κληρικούς, τάχα για αίρεση. Με αυτό τον τρόπο, επιδιώκει να δημιουργεί οπαδούς και να κερδίζει χρήματα και υλικά αγαθά. Επισημαίνουμε προς όλους ότι ο συγκεκριμένος που εμφανίζεται ως μοναχός, δεν φέρει πλέον την ιδιότητα του μοναχού, δεν ανήκει στην αδελφότητα της Ιεράς Μονής Προφήτου Ηλιού Πρεβέζης, ούτε στην Εκκλησία, αφού αυτοαποσχηματίστηκε, αλλά είναι απατεώνας, θεομπαίχτης και αγύρτης. Υποδεικνύουμε λοιπόν στο πλήρωμα της τοπικής μας Εκκλησίας να τον αποφεύγουν, να μη συναναστρέφονται και να μην συνομιλούν μαζί του» (Βήμα Ορθοδοξίας, http://www.vimaorthodoxias.gr/mitropoleis/i-mitropoli-messinias-apanta-ston-monacho-moisi/). Από τα συγκεκριμένα γεγονότα συνάγεται ευλόγως το ποιόν των υπευθύνων της Μητρόπολης Μεσσηνίας, οι οποίοι πριν την συγκεκριμένη ομιλία του π. Μωϋσή επιδίδονται, με την εν λόγω ανακοίνωσή τους, σε ακατάσχετη συκοφαντική δυσφήμηση και εξύβρισή του.
Λεπτομερή αντίκρουση των ανωτέρω συκοφαντικών και εξυβριστικών ισχυρισμών των υπεύθυνων της Μητρόπολης Μεσσηνίας βλέπετε στο άρθρο του π. Μωϋσή με τίτλο: «Ποιοί είναι αιρετικοί και πλάνοι, οι διώκτες ή οι διωκόμενοι; Μοναχός Μωϋσής εκ Πρεβέζης» (http://www.theonlinepress.gr/ekklisia/%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%AF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%B4%CE%B9/).
Ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας δημόσια αποδέχεται και διαδίδει την λεγόμενη «Αγία και Μεγάλη Σύνοδο», δηλαδή την Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης του 2016, η οποία εισήγαγε ψευδο-συνοδικά την Παναίρεση του Οικουμενισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού ή Γνωστικισμού και τις λοιπές αιρέσεις που περιλαμβάνονται στις αποφάσεις της (π.χ. αίρεση του παπισμού των προκαθημένων και της κατάργησης της συνοδικότητας, αίρεση ως προς το αλάθητο των δογματικών αποφάσεων, αίρεση της δεσποτοκρατείας, αίρεση της εκκοσμίκευσης, κλπ), όπως προκύπτει σαφώς από τα εξής:
Α. – Ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας έδωσε εντολή να διαβαστεί και διαβάστηκε στις ενορίες και τις μονές που υπάγονται σε αυτόν η Εγκύκλιος προς τον Λαό, η οποία προπαγανδίζει ως δήθεν Ορθόδοξη την Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης, η οποία εισήγαγε ψευδο-συνοδικά την Παναίρεση του Οικουμενισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού ή Γνωστικισμού και τις λοιπές αιρέσεις που περιέχονται στις αποφάσεις της, οι οποίες είναι οι ακόλουθες:
1 – Αναγνώρισε τους αιρετικούς ως «Εκκλησίες», χωρίς αυτοί να απαρνηθούν τις πλάνες τους και να δεχθούν την Ορθόδοξη Αλήθεια (= ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ).
2 – Αναγνώρισε επίσης το λεγόμενο «Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών» και επιτρέπει τη συμμετοχή σε τούτο των Ορθόδοξων Εκκλησιών, αν και αυτό έχει την Αιρετική Εκκλησιολογία, κατά την οποία η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν είναι η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, αλλά μόνον ένα τμήμα της, ενώ τα άλλα τμήματά της είναι οι Παπικοί και Προτεστάντες, χωρίς να μετανοήσουν για τις πλάνες τους (=ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ).
3 – Εισήγαγε την αίρεση του παπισμού των Προκαθημένων και κατάργησε το συνοδικό πολίτευμα της Εκκλησίας, επειδή δικαίωμα ψήφου είχαν μόνον οι 10 προκαθήμενοι και όχι όλοι οι ποιμενάρχες επίσκοποι που συμμετείχαν.
4 – Άλλαξε το δογματικά κατοχυρωμένο αλάθητο σε θέματα πίστεως, επειδή το ταύτισε αποκλειστικά με τις αποφάσεις της, τις οποίες λαμβάνουν μόνον οι προκαθήμενοι (= αίρεση του παπισμού των προκαθημένων), ενώ κατά την ορθόδοξη δογματική, το αλάθητο υπάρχει όταν οι δογματικές αποφάσεις της Συνόδου γίνουν αποδεκτές από τους επισκόπους που δεν ήταν μέλη της, και από τους λοιπούς κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς.
5 – Επέβαλε την αίρεση της δεσποτοκρατίας, κατά την οποία όπου βρίσκεται ο επίσκοπος, έστω και αν διδάσκει αιρέσεις, εκεί δήθεν βρίσκεται η Εκκλησία.
6 – Καθιέρωσε την αίρεση της εκκοσμίκευσης, επειδή αρνήθηκε τον σταυρικό χαρακτήρα του Ευαγγελίου, διδάσκοντας ένα ψευδο-ευαγγέλιο άνετο για τα πάθη των ανθρώπων, διδάσκοντας τον συσχηματισμό με τον κόσμο.
7 – Διέστρεψε την ορθόδοξη ανθρωπολογία, η οποία έχει ως πρότυπό της τον Θεάνθρωπο Χριστό, αντικαθιστώντας τον με τον ουμανισμό που, στο επίκεντρό του, τοποθετεί τον εμπαθή άνθρωπο (- αίρεση του ουμανισμού).
8 – Αποδέχθηκε τη συμπροσευχή με τους αιρετικούς, προσκαλώντας τους ως παρατηρητές, σε πλήρη αντίθεση προς τους σχετικούς ιερούς κανόνες.
9 – Εξουσιοδότησε τις Αυτοκέφαλες Εκκλησίες να επιτρέπουν τους μικτούς γάμους, για να διευκολύνει, μέσω των μικτών γάμων, την άμβλυνση των συνειδήσεων προς το σκοπό της αποδοχής της πλήρους ένωσης των Ορθοδόξων με τους αιρετικούς στη νέα Ψευδο-Εκκλησία του Οικουμενισμού (= ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ).
10 – Εξουσιοδότησε επίσης τις Αυτοκέφαλες Εκκλησίες να σχετικοποιήσουν τη νηστεία, η οποία είναι η αναλλοίωτη βάση της ορθόδοξης πνευματικής ζωής (= ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ).
11 – Αρνήθηκε να ονομαστεί «Οικουμενική Σύνοδος», επειδή δεν λάμβαναν μέρος ως μέλη της παπικοί και προτεστάντες (= ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ).
12 – Αρνήθηκε να επικυρώσει τις αντιπαπικές Η΄και Θ΄ Συνόδους ως Οικουμενικές, αν και στη συνείδηση του πληρώματος της Ορθόδοξης Εκκλησίας αυτές οι Σύνοδοι είναι τέτοιες (= ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ).
13 – Διέγραψε από τη θεολογική ορολογία τη λέξη «αιρετικός», αν και αυτός ο όρος είναι θεμελιώδης σε όλες τις προγενέστερες Συνόδους (= ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ).
Σημειωτέον ότι τα στατιστικά στοιχεία των ιδρυτών της Νέας Ψευδο-εκκλησίας του Οικουμενισμού είναι τα εξής:
Συμμετέχουσες Εκκλησίες: 10 από τις 14 Τοπικές Εκκλησίες (ποσοστό 71%)
Αντιπροσώπευση Ορθόδοξων Χριστιανών: ποσοστό σχεδόν 30%
Συμμετέχοντες Ορθόδοξοι Επίσκοποι: 162 συμμετείχαν από τους 350 που είχαν προσκληθεί (46%)
Αντιπροσώπευση Ορθόδοξων Επισκόπων: 162 επί συνόλου 850 (19%)
Συνολικός Αριθμός Ψηφισάντων Επισκόπων: 10 (Επίσκοποι – Προκαθήμενοι) από τους 162 παρισταμένους επισκόπους (6%), ή 10 από τους 850 επισκόπους της Ορθόδοξης Εκκλησίας (1,1%).
Η Παναίρεση του Οικουμενισμού ή Γνωστικισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού, η οποία εισήχθη ψευδο-συνοδικώς από το Συνέδριο της Αποστασίας της Κρήτης, είναι ήδη κατεγνωσμένη (= καταδικασμένη):
α) από τους Αποστόλους και ενδεικτικά τον Απόστολο Ιωάννη (Α΄ Καθολική Επιστολή του, Αποκάλυψη κλπ.) και τον Απόστολο Παύλο (Επιστολές του προς Κολασσαείς, προς Τιμόθεο Α΄ και Β΄, προς Τίτο κλπ.),
β) από τις Οικουμενικές Συνόδους και ενδεικτικά την Β΄ Οικουμενική Σύνοδο (Κανόνας 7, ο οποίος, μεταξύ άλλων, συγκαταλέγει μεταξύ των αιρέσεων τους Γνωστικούς Μοντανιστές), την Ε΄ Οικουμενική Σύνοδο [η οποία καταδίκασε το δόγμα του Γνωστικού Απελλή, μαθητή του Γνωστικού Μαρκίωνα (κατά τον οποίο «όθεν και έφασκε μη δειν όλως εξετάζειν τον λόγον, αλλ’ έκαστον, ως πεπίστευκε, διαμένειν. Σωθήσεσθαι γαρ τους επί τον εσταυρωμένον ηλπικότας απεφαίνετο, μόνον εάν εν έργοις αγαθοίς ευρίσκωνται», δηλ. «γι’ αυτό έλεγε ότι δεν είναι καθόλου ανάγκη να εξετάζουμε τους λόγους, αλλά καθένας να παραμείνει στις πεποιθήσεις του. Διότι ισχυριζόταν ότι θα σωθούν οι ελπίζοντες στον εσταυρωμένο, μόνον αν βρεθούν πράττοντας αγαθά έργα», βλ. Ευσεβίου Καισαρείας, Εκκλησιαστική Ιστορία, Βιβλίο Ε΄, κεφάλαιο 13, στίχος 5) μαζί με τους Μαρκιωνιστές (βλ. Μελετίου Καλαμαρά, Η Πέμπτη Οικουμενική Σύνοδος, Κεφάλαια δογματικά, ΙΒ΄ Κεφάλαιον, Αθήναι 1985, σελ. 592-593)], την ΣΤ΄ Οικουμενική Σύνοδο (Κανόνας 95, ο οποίος, μεταξύ άλλων, συγκαταλέγει στους αιρετικούς τους Γνωστικούς Μανιχαίους, Ουαλεντιανούς, Μαρκιωνιστές),
γ) από τους Πατέρες της Εκκλησίας και ενδεικτικά τον Άγιο Ειρηναίο Λουγδούνου (στο έργο του με τίτλο «Έλεγχος και Ανατροπή της Ψευδωνύμου Γνώσεως»), τον Άγιο Ιππόλυτο Ρώμης (στο έργο του με τίτλο «Κατά πασών των αιρέσεων έλεγχος», P.G., τομ. 16, ΙΙΙ, σελ. 3017-3454), Μέγα Φώτιο (στο έργο του με τίτλο «Διήγησις περί της Μανιχαίων Αναβλαστήσεως», Λόγοι 4, ΕΠΕ, Μ. Φώτιος, τομ. 4, σελ. 10-337).
Η Εγκύκλιος προς τον Λαό της Διαρκούς Συνόδου της «Εκκλησίας της Ελλάδος» (http://www.amen.gr/article/iera-synodos-pros-to-lao-gia-tin-agia-kai-megali-synodo-tis-kritis) είναι Ψευδής και Παραπλανητική, διότι προπαγανδίζει ως ΔΗΘΕΝ Ορθόδοξη την Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης, εξαπατώντας τον Λαό, επειδή η Εγκύκλιος αυτή περιλαμβάνει ένα Ορθόδοξο κείμενο το οποίο, όμως, δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τις έξι (6) αποφάσεις της Ψευδο-συνόδου της Κρήτης, όπως αποκάλυψε και ο Καθηγητής Θεολογίας του Graz Αυστρίας, ο οποίος είναι οπαδός του Οικουμενισμού ή Γνωστικισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού, κ. Γρηγόριος Λαρεντζάκης, ο οποίος ενδεικτικά έγραψε: «… Το Ανακοινωθέν (δηλ. η Εγκύκλιος αυτή) κάνει μη ακριβή απόδοση του Μηνύματος της Συνόδου εκείνης… Σχολιάζει και παραποιεί, θα έλεγα μάλλον διαστρεβλώνει, αποφάσεις και συμπεράσματα της Συνόδου ή αναφέρει μόνο επιλεκτικά και αποσπασματικά τμήματα μόνο των συμπερασμάτων του Μηνύματος, χωρίς να λαμβάνει όλα τα συγκεκριμένα Κείμενα υπ’ όψη του! Το Ανακοινωθέν αναφέρει απόψεις των Αρνητών της Συνόδου και τις εμφανίζει ως αποφάσεις της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Κρήτης, ενώ εκείνη δεν τις έκανε αποδεκτές…» (http://www.amen.gr/article/gia-poia-agia-kai-megali-synodo-pliroforei-to-anakoinothen-tis-isynodou-tis-ekklisias-tis-ellados).
Β. Ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας δεν κατήγγειλε τις κακοδοξίες του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, οι οποίες αποδελτιώνονται στο βιβλίο των Αγιορειτών Πατέρων με τίτλο «Άγιο Όρος – Διαχρονική μαρτυρία στους αγώνες υπέρ της Πίστεως», έκδοση Αγιορειτών Πατέρων – Άγιον Όρος 2014 (http://www.filoumenos.com/download/periodiko.pdf), και, παρά ταύτα, εξακολουθεί να κοινωνεί με τους εκάστοτε ιθύνοντες του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως.
Γ. Ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας εξέδωσε τα εξής δύο (2) βιβλία του, με τα οποία δημόσια αποδέχεται και διαδίδει την Παναίρεση του Οικουμενισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού ή Γνωστικισμού και τις ως άνω λοιπές αιρέσεις, οι οποίες εισήχθησαν ψευδο-συνοδικά από την Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης:
1 – Η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος της Ορθοδόξου Εκκλησίας, έκφρασις της συνοδικής αυτοσυνειδησίας της Ορθοδόξου Εκκλησίας, Αθήνα 2017,
2 – «Σημαινόμενα» για την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο της Ορθοδόξου Εκκλησίας – Τα «υπέρ» και τα «κατά» στο πριν και στο μετά της Συνόδου, Αθήνα 2017.
Και μόνον από τους τίτλους των εν λόγω δύο βιβλίων του προκύπτει σαφώς ότι δημόσια αποδέχεται και διαδίδει την Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης ως «Αγία και Μεγάλη Σύνοδο της Ορθοδόξου Εκκλησίας».
Επίσης, η μεθοδολογία την οποία εφαρμόζει ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας στην παρουσίαση των αποφάσεων της Ψευδο-συνόδου της Κρήτης, η οποία εισήγαγε ψευδο-συνοδικά την Παναίρεση του Οικουμενισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού ή Γνωστικισμού και τις ως άνω λοιπές αιρέσεις, είναι η ίδια με εκείνη των αποφάσεων της ίδιας Ψευδο-συνόδου, δηλαδή η μεθοδολογία της αντιπατερικής ή μεταπατερικής θεολογίας.
Σημειωτέον ότι η μεθοδολογία της αντιπατερικής ή μεταπατερικής θεολογίας:
α) εφαρμόζεται και από πολλούς καθηγητές των θεολογικών σχολών,
β) επεκτάθηκε και στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση με το νέο κατηχητικό μάθημα των θρησκευτικών της διαθρησκειακής πνευματικότητας,
γ) με αυτήν αποδομείται η Ορθόδοξη θεολογία και προάγεται ο Οικουμενισμός ή Θρησκευτικός Συγκρητισμός ή Γνωστικισμός.
Δ. Κατά του Μητροπολίτη Μεσσηνίας ο κ. Μάριος Πηλαβάκης, εκπρόσωπος της αστικής εταιρίας με την επωνυμία «Ίδρυμα Πατερικών Μελετών – Ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός», υπέβαλε στη Διαρκή Σύνοδο της «Εκκλησίας της Ελλάδος» δύο (2) κανονικές μηνύσεις, την πρώτη στις 10-2-2010 και την δεύτερη στις 9-3-2017 με τις εξής καταγγελίες:
1 – Κατά την πρώτη κανονική μήνυση, ότι ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας, κατά παράβαση των σχετικών ιερών κανόνων, παραχώρησε προς τους παπικούς τον Ορθόδοξο Ιερό Ναό των Αγίων Νικολάου και Αθανασίου, έναντι του Μητροπολιτικού Μεγάρου, στην Καλαμάτα, προκειμένου εκείνοι να τελούν παπικές λειτουργίες μέσα σε αυτόν τον Ορθόδοξο Ιερό Ναό, και
2 – Κατά την δεύτερη κανονική μήνυση, ότι ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας – σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Θάρρος» της Καλαμάτας της 9-12-2016 – στις 4-12-2016 ημέρα Κυριακή, παρέστη προσωπικά, συμπροσευχήθηκε και πραγματοποίησε εκκλησιαστική ομιλία κατά τη λειτουργία του παπικού ιερέα κ. Γεωργίου Ντάγκα – ο οποίος είναι καθαιρεμένος το 2006 από το Δικαστήριο της Πατριαρχικής Συνόδου Κωνσταντινουπόλεως πρώην Ορθόδοξος Αρχιμανδρίτης της Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης – στον Ορθόδοξο Ιερό Ναό των Αγίων Νικολάου και Αθανασίου, που βρίσκεται έναντι του Μητροπολιτικού Μεγάρου της Μητροπόλεως Μεσσηνίας και τον οποίο έχει παραχωρήσει ο εν λόγω Μητροπολίτης για την τέλεση παπικών λειτουργιών.
Ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας υπέβαλε την από 5-4-2017 έγκλησή του προς τον Εισαγγελέα Καλαμάτας κατά του κ. Μάριου Πηλαβάκη, ως εκπροσώπου της αστικής εταιρίας με την επωνυμία «Ίδρυμα Πατερικών Μελετών – Ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός» για δήθεν συκοφαντική του δυσφήμηση από την δεύτερη κανονική μήνυση του κ. Πηλαβάκη προς την Διαρκή Σύνοδο της «Εκκλησίας της Ελλάδος».
Ο κ. Μάριος Πηλαβάκης, ως εκπρόσωπος της αστικής εταιρίας με την επωνυμία «Ίδρυμα Πατερικών Μελετών – Ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός», αντέκρουσε πλήρως την κατηγορία του Μητροπολίτη Μεσσηνίας για δήθεν συκοφαντική του δυσφήμηση από την δεύτερη κανονική μήνυση του κ. Πηλαβάκη εναντίον του στη Διαρκή Σύνοδο της «Εκκλησίας της Ελλάδος».
Κατόπιν των ανωτέρω αναφερομένων, ο Μητροπολίτης Φλωρίνης και ο πρωτοσύγκελός του κ. Νικηφόρος Μανάδης καλούνται δημόσια να αιτιολογήσουν με θεολογικά και λογικά επιχειρήματα :
1 – την ταυτόχρονη δημοσίευση τόσο του ανωτέρω άρθρου του εν λόγω πρωτοσυγκέλου για το προβαλλόμενο ορθόδοξο φρόνημά του όσο και της κλήσης της Μητρόπολης Μεσσηνίας προς τον Μοναχό της Ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου π. Μωϋσή για απολογία, σύμφωνα με την ανωτέρω επιστολή του Μητροπολίτη Μεσσηνίας προς τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως,
2 – την συμμαχία του Μητροπολίτη Φλωρίνης με τον Μητροπολίτη Μεσσηνίας, οι οποίοι δημόσια αποδέχθηκαν και διαδίδουν τις αποφάσεις της Ψευδο-συνόδου της Κρήτης, με τις οποίες εισήχθησαν ψευδο-συνοδικά η Παναίρεση του Οικουμενισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού ή Γνωστικισμού και οι ως άνω λοιπές αιρέσεις της, κατά της Ορθόδοξης Μονής της Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου.
Ακολουθούν τα έγγραφα τα οποία αναφέρονται στην παρούσα ανακοίνωση της Ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου:
1 – Το υπ’ αριθ. 96/26-10-2016 έγγραφο του Ηγουμενοσυμβουλίου της Μονής Προφήτου Ηλιού Πρέβεζας για την οριστική αποβολή του Μοναχού π. Μωϋσή (σελίδα 1 – 2)
2 – Το υπ’ αριθ. 96/26-10-2016 έγγραφο του Ηγουμενοσυμβουλίου της Μονής Προφήτου Ηλιού Πρέβεζας για την οριστική αποβολή του Μοναχού π. Μωϋσή (σελίδα 2)
3 – Το υπ’ αριθ. 150/2017 έγγραφο του Μητροπολίτη Μεσσηνίας προς τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, με το οποίο συκοφαντεί και εξυβρίζει τον Μοναχό π. Μωϋσή (σελίδα 1)
4 – Το υπ’ αριθ. 150/2017 έγγραφο του Μητροπολίτη Μεσσηνίας προς τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, με το οποίο συκοφαντεί και εξυβρίζει τον Μοναχό π. Μωϋσή (σελίδα 2)
5 – Η από 9-3-2017 κανονική μήνυση του κ. Μάριου Πηλαβάκη κατά του Μητροπολίτη Μεσσηνίας προς την Διαρκή Σύνοδο της «Εκκλησίας της Ελλάδος»
6 – Η από 5-4-2017 έγκληση του Μητροπολίτη Μεσσηνίας κατά του κ. Μάριου Πηλαβάκη προς τον Εισαγγελέα Καλαμάτας
7 – Το από 12-5-2017 απολογητικό υπόμνημα του κ. Μάριου Πηλαβάκη προς τον Πταισματοδίκη Κατερίνης
Από την Ιερά Μονή