Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΒΛΑΣΦΗΜΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ " Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ " ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 18/10/2017 (Ν.Η) ΣΤΙΣ 8.30 μ.μ

Για την βλάσφημη ταινία, γράψαμε αναλυτικά χθες εδώ.

Σήμερα διαβάζουμε 
Όταν ο Άγιος Κοσμάς άκουγε κάποιον να βλασφημεί κατά του Χριστού και της Παναγίας, τότε εξοργιζόταν και έλεγε:
«Ένας άνθρωπος να με υβρίσει, να φονεύσει τον πατέρα μου, την μητέρα μου, τον αδελφό μου, και ύστερα το μάτι να μου βγάλει, έχω χρέος ωσάν χριστιανός να τον συγχωρήσω. Το δε να υβρίσει τον Χριστό μου και την Παναγία μου, δεν θέλω ούτε να τον βλέπω».

ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΗΝ ΒΛΑΣΦΗΜΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ  "Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ "ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ , Η ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ ΚΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ.



ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ 

ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ   18 ΟΚΤΩΒΡΗ 2017 (Ν.Η) 
ΚΑΙ ΩΡΑ 8:30 μ.μ 
ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΝ 
 ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ 2. 


Διαβάζουμε (εδώ) αναφορικά με το σενάριο του θεατρικού αυτού έργου:
"Ο Διάβολος και όσα εκπροσωπεί και η Μαρία με ένα όνομα δυνατό και γεμάτο αναφορές. Και στο τέλος της Συνάντησης τους; Ένα παιδί; "
(σχόλιο: η αειπάρθενος Παναγία, η μητέρα μας δεν γεννάει τον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό αλλά  "ένα παιδί", αφού έχει συνουσιασθεί με τον "διάβολο". Μόνον ένα "σατανικό" μυαλό θα μπορούσε να σκεφθεί αυτό το σενάριο)