Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017

ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ – ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ από τον μητροπολίτη Δράμας


ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΙΟΥ
ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ. ΑΜΗΝ. 
Δράμα, 16 Οκτωβρίου 2016,
†Κυριακή των Αγίων Πατέρων της Ζ´ Οικουμενικής Συνόδου, 
Λογγίνου του Εκατοντάρχου &´των συν αυτώ δύο Στρατιωτών, Λεοντίου, Δομετίου, Τερεντίου &´Δομνίνου Μαρτύρων, Λογγίνου του φύλακος της θύρας &´Μαλού Οσίων, Αγίου Ιωάννου του Τουρκολέκα, Αγίου Γάλλου, Σύναξις των εν Κίω Αγίων. 
Προς:
Μητροπολίτη Ιεράς Μητροπόλεως
Δράμας κ. Παύλο.
    «Οὐκ ἀρνησόμεθά σε, φίλη Ὀρθοδοξία· οὐ ψευσόμεθά σου πατροπαράδοτον σέβας· ἐν σοὶ ἐγεννήθημεν, καὶ σοὶ ζῶμεν, καὶ ἐν σοὶ κοιμηθησόμεθα· εἰ δὲ καλέσει καιρός, καὶ μυριάκις ὑπὲρ σοῦ τεθνηξόμεθα» (Ιωσήφ Βρυέννιος).
   «Παρ’ ἡμῖν οὔτε Πατριάρχαι οὔτε Σύνοδοι ἐδυνηθησάν ποτε εἰσαγαγεῖν νέα, διότι ὁ ὑπερασπιστὴς τῆς θρησκείας ἐστὶν αὐτὸ τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, ἤτοι αὐτὸς ὁ λαός, ὅστις ἐθέλει τὸ θρήσκευμα αὐτοῦ αἰωνίως ἀμετάβλητον καὶ ὁμοειδὲς τῷ τῶν Πατέρων αὐτοῦ» (Πατριαρχική Ιστορική Εγκύκλιος του 1848).
    «Οὐαὶ οἱ λέγοντες τὸ πονηρὸν καλὸν καὶ τὸ καλὸν πονηρόν, οἱ τιθέντες τὸ σκότος φῶς καὶ τὸ φῶς σκότος, οἱ τιθέντες τὸ πικρὸν γλυκὺ καὶ τὸ γλυκὺ πικρόν. Οὐαὶ οἱ συνετοὶ ἑαυτοῖς καὶ ενώπιον αὐτῶν ἐπιστήμονες» (Προφήτης Ησαΐας εʹ, 20-21).
ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ 
– ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ –
     Κύριε Παύλε,
     Εδώ και δεκαετίες, εσείς και οι υπόλοιποι Επίσκοποι της Εκκλησίας της Ελλάδος, διατηρείτε εκκλησιαστική κοινωνία και αποδίδετε μία «άτιμον τιμήν» στον Πατριάρχη Κων/πόλεως κ. Βαρθολομαίο Αρχοντώνη. Έναν άνθρωπο ασπόνδυλο, βλάσφημο της Θείας Οικονομίας, των Αγίων Πατέρων, και των Αγίων Συνόδων. Ένα περίτεχνο αιρετικό κράμα, που – «γυμνή τη κεφαλή» – ρημάζει τον Αμπελώνα του Κυρίου.
     Εδώ και δεκαετίες, εσείς –πριν λάβετε την αρχιερωσύνη αλλά και όντας με αυτή εδώ και πλέον ένδεκα έτη– και η Ιεραρχία,
τιμάτε τον κ. Βαρθολομαίο και τον προβάλλετε ως πρότυπο και «ευλογία» για τους πιστούς. Είναι πλέον βέβαιο ότι και ο Άρειος να ήταν πατριάρχης, και ο Νεστόριος και ο Παύλος και ο Βέκκος και ο Μητροφάνης, το ίδιο θα κάνατε, αφού ο κ. Βαρθολομαίος τους εκπροσωπεί όλους παντί σθένη ξεθάβοντας τα μελανά τους πτώματα και λιτανεύοντάς τα στις ψυχές των Ορθοδόξων.
     Ως επί το πλείστον –κατά κύριο λόγο– οι Επίσκοποι, και σχεδόν όλος ο Κλήρος, πάσχοντες από άνοια Πίστεως, αναπαύεστε επευλογούντες την επέλαση της νοθείας και διαστρέβλωσης του κηρύγματος του Εσταυρωμένου Χριστού, χάριν των φίλων“λύκων” που εισχώρησαν στην Εκκλησία Του. Μολονότι δεν πήγατε σωματικώς με την φυσική παρουσία σας στη “σύνοδο” της Κρήτης, εν τούτοις ήσασταν εξ ολοκλήρου εκεί με το πνεύμα σας μια που είναι σε όλους γνωστή –εντός και εκτός Δράμας– η στενή φιλία που σας συνδέει προσωπικά με τον κ. Βαρθολομαίο αλλά και την αλλήλων ανταλλαγή σε «χάρες» αποδεικνύοντας την συμπόρευση και σύμπλευσή σας –για πολλοστή φορά– στα ίδια «θολά νερά» με αυτόν φίλα προσκείμενος καθώς είναι εξίσου γνωστό ότι «όμοιος ομοίω αεί πελάζει» και «κόρακας κοράκου μάτι δεν το βγάζει»! Εντελώς ακροθιγώς, δειγματοληπτικά και ενδεικτικά, σας (υπεν)-θυμίζουμε ότι 3 μόλις ημέρες μετά τη λήξη της –κατά τα άλλα– ληστρικής ψευδο“συνόδου” –(Τρίτη 28 Ιουνίου 2016)– ενόσω ήτο ακόμη «ζεστό» το μελάνι με τις άκρως προδοτικές υπογραφές της ντροπής των αναίσχυντων, παρευρεθήκατε επισήμως με τον αιρεσιάρχη Βαρθολομαίο στο Βέρμιο όπου εκεί μαζί με άλλους τον υποδεχτήκατε αγαλλομένω ποδί μαζί με τον Μητροπολίτη Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμων στην Ιερά Μονή Παναγίας Σουμελά όπου κατά το παρελθόν διατελέσατε Ηγούμενος της εν λόγω Μονής.



Δράμα, Δεκέμβριος 2016. 
"ιέρεια" προτεστάντισα και "ιερέας" προτεστάντης, ΜΕΣΑ στον ορθόδοξο ναό. 
Δείτε δεκάδες φωτογραφίες τους εδώ και εδώ
Μέχρι και στην λιτανεία της εικόνας της Αγ.Βαρβάρας συμμετείχαν οι αιρετικοί. 
Πηγή
    Ακόμη, παράλληλα και επιπροσθέτως να σημειώσουμε –υπογραμμίζοντας και κάνοντας μνεία– για την ενυπόγραφη εκ μέρους μας επιστολή διαμαρτυρίας που προσωπικώς σας είχαμε κοινοποιήσει με ημερομηνία αναγραφής την 09η/02ου/2016 για την παρουσία σας, (μαζί με πλήθος άλλων Κληρικολαϊκών από τη Δράμα και αλλαχού), στο αρχιερατικό συλλείτουργο με τον κ. Βαρθολομαίο, τον κ. Βαρνάβα· Επίσκοπο Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως, τον Κορωνείας κ. Παντελεήμων, αντιπροσωπεία της Ι. Μ. Βατοπαιδίου, ιερείς από την Ελλάδα, καθώς και την παρουσία αντι-Κανονικώς Παπικού-Λατίνου «καρδιναλίου» («αρχιεπισκόπου») –[ως μη όφειλε]– προκαλώντας μας αλγεινή εντύπωση, ιερά αγανάκτηση, θλίψη και αποστροφή, λαμβάνοντας χώρα στον ιστορικό Ιερό Ναό του Αγίου Βουκόλου στη Σμύρνη την ημέρα που η Ορθόδοξη Εκκλησία τιμά τη μνήμη του εν λόγω Αγίου στις 06/02/2016, (αλλά και ταυτοχρόνως τιμά και τη μνήμη ενός πολύ μεγάλου Αγίου· του Μ. Φωτίου, που επί των ημερών του έλαβε χώρα η καθ’ όλα αναγνωρισμένη από το Ορθόδοξο πιστό πλήρωμα, Κλήρου και Λαού, της καθ’ ημάς Εκκλησίας, φερόμενη ως Ογδόη (8η) Οικουμενική Σύνοδος (879-880) και ομοίως ως Ενάτη (9η) επί Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά (1351) –αλλά και άλλων τοπικών Συνόδων– και που καταδικάζουν, μεταξύ άλλων, τόσο την αίρεση του Filioque (Φιλιόκβε) όσο και τον ίδιο τον Παπισμό και τις πλείστες όσες κακοδοξίες του, εν δυνάμει αλλά και εν ενεργεία των προηγούμενων Επτά(7) Αγίων Οικουμενικών Συνόδων που ακυρώνουν τη ληστρική ψευδο-“σύνοδο”, που έλαβε χώρα στο Κολυμπάρι της Κρήτης προσφάτως).
Επιπλέον, κοινωνείτε εκκλησιαστικώς, τιμάτε και προβάλλετε κακοδόξους Επισκόπους που σαν αλλόθρησκοι κηρύττουν βδελυρές εκκλησιολογίες, ανώμαλες θεολογίες, αλλόκοτες ερμηνείες και καινοφανείς αερολογίες.
Συμβάλλετε στην καθιέρωση μιας άλλης –ολέθριας– Πίστης και όχι αυτής που παραλάβατε.
– Γίνατε χειροκροτητές του χειροκροτητή των αντίχριστων.

– Μνημονευτές του μνημονευτή των αμνημονεύτων.
– Κοινωνοί του κοινωνού των ακοινώνητων.
– Γίνατε αδιάφοροι, επειδή αργεί το Δικαστήριο και καθυστερούν οι ευθύνες και δεν ήρθε ακόμα ο Κριτής. Είπατε: «χρονίζει ὁ κύριός μου ἔρχεσθαι»[1] και σκορπάτε την περιουσία Του –τις ψυχές– που σας εμπιστεύτηκε.

Υποκρίνεστε ότι φροντίζετε το ποίμνιο στις πολλές του ανάγκες, όταν όμως έρχεται η “αρκούδα” της αίρεσης την αφήνετε να το «κατασπαράζει» απολαμβάνοντας την στενή φιλία σας με τον … “αρκουδιάρη”.
Το μαύρο δεν μπορεί πλέον να ονομάζεται άσπρο, και το πικρό δεν μπορεί να ονομάζεται γλυκό διότι έτσι συμφέρει σε μια Ιεραρχία απροσδιόριστης Πίστης.
Οι Ιεράρχες, ως άλλοι Βαβυλώνιοι, αποδέχτηκαν για άλλη μια φορά μιαρά δόγματα. Αναγνώρισαν στην Κρήτη, αναμφιβόλως, ότι δεν υπάρχουν Αιρέσεις και ότι όλες οι κακοδοξίες καθοδηγούνται από το Άγιο Πνεύμα, όπως κάνανε και πριν χρόνια στο Porto Alegre.
Οικοδομήσατε πύργον και ποιήσατε εαυτοίς όνομα[2]. Οι “μεθύωντες” τον “οίνον” της υπερηφανείας. Μας φέρατε καινούριο Ευαγγέλιο.
«Εγκαταλείπομεν –αυτήν την Ιεραρχία– ότι ήγγικεν εις ουρανόν το κρίμα αυτής»[3].
Ως εκ τούτου, παύουμε να σας αναγνωρίζουμε ως Ποιμένα και «τρόπων μέτοχο» των Αγίων Αποστόλων –όπως και όλους που κοινωνούν μαζί σας και με τον διευθυντή-ενορχηστρωτή και σημερινό πρωτεργάτη-πρωταγωνιστή της Παν-αίρεσης του ανίερου και άκρως νοσηρού Οικουμενισμού, που λυμαίνεται την Εκκλησία του Χριστού εδώ και έναν αιώνα, και... “«άξιο»” [!!!] (sic) διάδοχο και συνεχιστή των δύο προηγούμενων προκατόχων του· τον Οικουμενι-(στι)-κό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο και τους ομοφρονούντες και ομοϊδεάτες οικουμενιστές συνεργάτες αυτού– έχοντας την βεβαιότητα που μας δίνει η Ορθόδοξη Διδαχή ότι έτσι θα γλιτώσουμε από την συναρίθμησή μας με όσους ο Κύριος, οι Άγιοι Ομολογητές, οι Σύνοδοι και Ιεροί Κανόνες καταδίκασαν ως κοινωνούντες με τους κακοδόξους.
Συνεπώς, διακόπτουμε –άχρι καιρού έως της εξ ειλικρινούς καρδίας εν μετανοία επιστροφή τους– κάθε εκκλησιαστική κοινωνία με 

αυτούς που δικαιώνουν έργω ή λόγω ή σιωπηρά τους Αρείους, τους Νεστορίους, τους Ακακίους, τους Μητροφάνηδες, τους Βέκκους, τους Καλέκες, και προσχωρούμε στην Εκκλησία των αποτειχισμένων του Μ. Αθανασίου, του Αγίου Μελετίου, του Αγίου Ευσταθίου, του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου, του Αγίου Ιωάννου Δαμασκηνού, του Αγίου Μαξίμου, του Αγίου Μάρκου, του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά.
Ακόμη δηλώνουμε πως δεν έχουμε καμία εκκλησιαστική κοινωνία, με τους Επισκόπους της παρασυναγωγής όλων των παρατάξεων των λεγομένων Γ.Ο.Χ., και με αυτούς που συγκοινωνούν μαζί τους.
Σαφή εντολή μας δίνει ο Κύριός μας ότι τα δικά Του πρόβατα δεν πρέπει να ακούν φωνή ξένου ποιμένα αλλά να φεύγουν[4]. Και οι Απόστολοι και οι Σύνοδοι και οι Άγιοι να ξεχωρίσουμε τους εαυτούς μας από τα άτιμα σκεύη (τους ψευδοδιδασκάλους)[5], μας ορίζουν.
«Εάν ο επίσκοπος ή ο πρεσβύτερος οι όντες οφθαλμοὶ της Ἐκκλησίας κακώς αναστρέφωνται καὶ σκανδαλίζωσι τον λαόν, χρὴ αυτούς εκβάλλεσθαι. Συμφέρον γάρ εστίν άνευ αυτών συναθροίζεσθαι εἰς ευκτήριον οίκον, ή µετ΄ αυτούς εμβληθήναι ὡς μετὰ Άννα καὶ Καϊάφα εἰς τήν γέενναν του πυρός», ερμηνεύει ο Μ. Αθανάσιος[6].
«Ούτε για λίγη ώρα δεν δεχόμαστε σχέση με αυτούς που κουτσαίνουν στην πίστη... ακόμα κι αν αυτοί μας φαίνονται πολύ γνήσιοι και επίσημοι, εμείς πρέπει να τους σιχαινόμαστε. Όσοι αγαπάμε τον Κύριο», ορίζει ο Μ. Βασίλειος[7].
«Κάθε κληρικό του οποίου η πίστις, οι λόγοι και τα έργα δεν συμφωνούν με τις διδασκαλίες των Αγίων πατέρων να τον αποστρεφόμεθα και να τον μισούμε ως δαίμονα, έστω κι αν ανασταίνει νεκρούς και κάνει άλλα μύρια θαύματα.», επιτάσσει ο Άγ. Συμεών[8].
«Όχι μόνο αν κάποιοι λένε συνολικά αντίθετα πράγματα που ανατρέπουν τα πάντα άλλα και το παραμικρό αντίθετο να διδάξουν να είναι αναθεματισμένοι», διασαφίζει ο Ιερός Χρυσόστομος[9].
«Από αυτούς πρέπει να πεταγόμαστε μακριά όπως πεταγόμαστε όταν συναντάμε ένα φίδι, και να διακόπτουμε κάθε κοινωνία και να φεύγουμε με όλη μας την δύναμη, ακόμα κι αν μας φαίνονται σεβάσμιοι και πράοι», προειδοποιεί ο Μ. Φώτιος[10].
«Ούτε οι προσευχές, ούτε οι ελεημοσύνες, ούτε οι Λειτουργίες, ούτε άλλη αρετή είναι αποδεκτή από τον Θεό αν ο άνθρωπος έχει λανθασμένες αντιλήψεις για τον Θεό»[11], διότι ο Θεός φανερώθηκε στον άνθρωπο κι ο άνθρωπος διαστρέφει την εικόνα Του εξ΄αιτίας της υπερηφάνειάς του.
Λοιπόν, «ἔξελθε ἐξ αὐτῆς ὁ λαός μου, ἵνα μὴ συγκοινωνήσετε ταῖς ἁμαρτίαις αὐτῆς καὶ ἵνα ἐκ τῶν πληγῶν αὐτῆς μὴ λάβητε»[12].
Μέχρι τώρα εργαστήκατε κύριε Παύλε, ελέω Θεού, πάνω-κάτω 28 με 30 συν απτά έτη για την Εκκλησία και τους ανθρώπους εκ των οποίων τα 11 σαν Επίσκοπος της Ι. Μ. Δράμας. Προϊόντος του χρόνου πλουτίσατε το καράβι του βίου σας με θεάρεστους θησαυρούς. Ο Διάβολος όμως δεν κουρσεύει τα καράβια που κουβαλούν σκουπίδια, αλλά αυτά που κουβαλούνε χρυσάφια και διαμάντια.
Μη σας ξεγελούν τα χειροφιλήματα και οι οσφυοκαμψίες. Εκείνη την φρικτή ώρα δεν θα έχετε απέναντί σας κάποιο Συνοδικό δικαστήριο με φίλους και συλλειτουργούς στη σύνθεσή του, αλλά τα εκατομμύρια των Αγίων Ομολογητών που μαρτύρησαν για αυτά που εσείς οι Επίσκοποι, και οι (συν)-ακόλουθοί σας, ξεπουλάτε δωρεάν (βλ. τόσο ως τζάμπα και ελαφρά τη καρδία, όσο και αδίκως, ούτως ειπείν κατά το ψαλμικό-αγιογραφικό «ἐμίσησάν με δωρεάν»[13] του Κυρίου).
Μελετήσαντες μετά πάσης προσοχής τα κοινοποιηθέντα τελικά κείμενα της λεγομένης και αυτο-αποκαλουμένης «Αγίας και Μεγάλης Συνόδου», καθώς και τις απαντήσεις εγκρίτων θεολόγων και μητροπολιτών, προαγόμεθα όπως εκθέσουμε τα ακόλουθα:
Το συμπέρασμα που αβίαστα εξάγεται εκ της μελέτης των είναι ότι τελικώς η “σύνοδος” αυτή –πέραν πάσης αμφιβολίας– αποδεικνύεται παντελώς αντορθόδοξη, πέρα για πέρα ληστρική και απολύτως –άκρως– αιρετική.
Έτσι λοιπόν, σε αυτή και σε κάθε περίπτωση, σαν επιστέγασμα και απαύγασμα όλων των παραπάνω δηλώνουμε ευθαρσώς· εν –πλήρει– επιγνώσει και Αληθεία, (καθόσον ο Κύριος μας λέγει· «γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν, καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς»[14]), με φόβο Θεού, σαφώς, ρητώς και κατηγορηματικώς ότι:
Αρνούμαστε να δεχθούμε τις αποφάσεις της ληστρικής Κολυμπαρίου ψευδο-“συνόδου”, που καταργούν τον σωτηριολογικό χαρακτήρα της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας και τον ιερό και διαχρονικό χαρακτήρα των Ιερών Κανόνων Της και Την ισοτιμεί, υποβιβάζοντάς Την, ως ισόκυρη και ισάξια με τις πάσης φύσεως –κατεγνωσμένες εδώ και αιώνες από τις 7+2 Άγιες Οικουμενικές Συνόδους– Αιρέσεις, (σ.σ. βλ. γνωστή και ως «θεωρία των κλάδων», μέσω της λεγόμενης «Βαπτισματικής Θεολογίας», αλλά και τη “θολή” θεωρία των “δύο πνευμόνων” ως «αδελφών Εκκλησιών» <=> «Διαχριστιανικός Συγκρητισμός»), και ταυτοχρόνως με τις –ανά τον κόσμο– θρησκείες στο ολέθριο και εν πολλοίς βλάσφημο Παγκόσμιο Συμβούλιο –[των λεγομένων]– “«Εκκλησιών»” (Π.Σ.Ε.) επιτυγχάνοντας αθέμιτα, κατά τη γνώριμη και γνωμική δαιμονική ρήση του αποφθέγματος, δυτικής –[Ιησουϊτικής]– προελεύσεως, «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα», την πανσπερμία όλων των λαών σε ένα συνονθύλευμα θρησκειών συγχωνεύοντάς τες σε μία με τον λεγόμενο «Διαθρησκειακό Συγκρητισμό» στον κυκεώνα της “Νέας Τάξης Πραγμάτων” που σαν άλλος οδοστρωτήρας στο πέρασμά της σαρώνει τα πάντα βάζοντάς τα, με κάθε κόστος, στη χοάνη της Παγκοσμιοποίησης και ανακατεύοντάς τα ώστε να μη μείνει τίποτα όρθιο από τις αρχέγονες πανανθρώπινες αξίες που εμφύτευσε ο Δημιουργός εν Τριάδι Θεός και οδεύοντας ολοταχώς για την Παν-θρησκεία δεμένοι πάνω στο άρμα του επικείμενου και αναμενόμενου Αντιχρίστου.
– Αρνούμαστε να δεχθούμε τις αποφάσεις της ληστρικής Κολυμπαρίου ψευδο-“συνόδου”, που νοθεύουν και αλλοιώνουν την διδασκαλία και τις εντολές του Κυρίου μας και προσβάλουν την μνήμη, το μαρτύριο και τους αγώνες των Αγίων για την Πίστη.
– Αρνούμαστε να δεχθούμε τις αποφάσεις της ληστρικής Κολυμπαρίου ψευδο-“συνόδου”, που ονομάζουν φίλους αυτούς, τους οποίους η Παναγία μας ονόμασε εχθρούς του Υιού Της.
– Αρνούμαστε να δεχθούμε τις αποφάσεις της ληστρικής Κολυμπαρίου ψευδο-“συνόδου”, που εξαφάνισε την λέξη Αίρεση από το λεξιλόγιο της Εκκλησίας και δεχόμενη αναγνώρισε (και αναγνωρίζει) με πάσα επισημότητα ως Εκκλησίες όλες τις ετερόδοξες-κακόδοξες και αιρετικές χριστιανικές Κοινότητες ανά την Οικουμένη με –δήθεν– έγκυρα μυστήρια, όπως σημειώσαμε ήδη λίγο παραπάνω, προδίδοντας πρωτίστως και κατ’ ουσίαν την Πίστη τους έναντι του Κυρίου και Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού και της Αγίας Εκκλησίας Του, βάζοντας την υπογραφή τους φαρδιά-πλατιά στο επαίσχυντο, κατάπτυστο, προδοτικό, αντορθόδοξο, αντί-Χριστο, αντί-Θεο και καθ’ όλα αιρετικό-εμετικό κείμενο φέροντας τον τίτλο: «Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν Xριστιανικόν Kόσμον» δολίως και πονηρώ τω τρόπω (υπο)-κινούμενοι από τον Σατανά με εωσφορική υπερηφάνεια και αλαζονεία γινόμενοι έτσι υποχείρια και όργανα στα άνομα και αντί-Χριστα σχέδιά του στο όνομα μίας δήθεν ψευδο-αγάπης, άνευ όμως της [Αυτο]-Αλήθειας, ανακατεύοντας τεχνηέντως το ψεύδος με μισές αλήθειες «πρὸς τὸ ἀποπλανᾶν, εἰ δυνατόν, καὶ τοὺς ἐκλεκτούς»[15] ως άλλοι “λυκο”-ποιμένες, («λύκοι βαρεῖς μὴ φειδόμενοι τοῦ ποιμνίου»[16] κατά τον Παύλιο λόγο), οι φύσει και θέσει ταγοί και θεματοφύλακες της Εκκλησίας που οφείλουν να είναι ως άλλοι λέοντες πυρ πνέοντες αλλά αντ’ αυτού θέλουν να ονομάζουν εαυτούς Επισκόπους «ἔχοντες μόρφωσιν εὐσεβείας, τὴν δὲ δύναμιν αὐτῆς ἠρνημένοι»[17] μη γνωρίζοντας, καθώς φαίνεται από τα πεπραγμένα και εκ των πραγμάτων, ως ίδιον εμπειρικό βίωμα την έννοια και σημασία της –βαρυσήμαντης από πλευράς ευθύνης– λέξης αυτής του Επι-Σκόπου καθότι είναι προφητευμένο από τον Όσιο Νείλο τον Μυροβλύτη ότι στα όντως καθέ αυτού έσχατα πλησιάζοντας για το τέλος της Ιστορίας «[...] οι ποιμένες των Χριστιανών Αρχιερείς και ιερείς θα είναι άνδρες κενόδοξοι, παντελώς μή γνωρίζοντες την δεξιάν οδόν από την αριστεράν.»[18], (ωστόσο και άλλοι Άγιοι έχουν πει ανάλογα όπως μεταξύ άλλων ο Όσιος Μωυσής ο Αιθίοπας, ο Άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων, ο Άγιος Ιππόλυτος Πάπας Ρώμης, ο Αββάς παμβώ και ο Αββάς Ισχυρίων εκ του «Γεροντικού», ο πολύς, αναμορφωτής του Γένους και Ισαπόστολος Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός· ο επονομαζόμενος και Πατρο-Κοσμάς, ο Άγιος Ανατόλιος της Όπτινα, ο Όσιος Κούξα της Οδησσού, ο Άγιος Νήφων Επίσκοπος Κωνσταντιανής, ο Άγιος Ιωάννης της Κρονστάνδης, ο Νεομάρτυς Ανδρόνικος Επίσκοπος Πέρμ –και παραθέτουμε χάριν και ανάδειξιν της αληθείας στο τέλος στις παραπομπές– μα και άλλοι που επιλείψει γάρ με διηγούμενον ο χρόνος)[19], και βλασφήμως αυτο-ονομαζόμενοι οι σημερινοί Επίσκοποι ως «μετα-Πατερικοί» αντί της Ορθοδόξου αγιο-Πατερικής και αγιο-Πνευματικής γραμμής το «Επόμενοι τοις Αγίοις Πατράσι» σύμφωνα με το πνεύμα και το γράμμα Αυτών.
Τουναντίον όμως έχουν αλλοτριωμένο πνευματικό φρόνημα και ομοίως εκκλησιαστικό ήθος από την βάναυση και κατάφορη συνεχή εκκοσμίκευση της Εκκλησίας η οποία είναι πανθομολογούμενη και εξόφθαλμη –μα δυστυχώς αναπόφευκτη– και που ανά τα χρόνια αυξάνεται προοδευτικά με γεωμετρικούς ρυθμούς με αντεκκλίσεις/παρεκκλίσεις/παρεκτροπές και εκλύσεις, καλπάζοντας με μαθηματική ακρίβεια προς τον γκρεμό που στον πάτο του περιμένει ο Βύθιος Δράκων με ορθάνοικτο το λαίμαργα αδηφάγο στόμα του πετυχαίνοντας καίριο πλήγμα στο Σώμα της Εκκλησίας με προβλεπόμενο Σχίσμα, σχίζοντας έτι μία φορά ακόμη τον άραφο χιτώνα του Χριστού – την Νύμφη-Εκκλησία Του...!
Μνημονεύοντας τον λόγο του Κυρίου «Οὐαὶ τῷ κόσμῳ ἀπὸ τῶν σκανδάλων· ἀνάγκη γάρ ἐστιν ἐλθεῖν τὰ σκάνδαλα· πλήν οὐαὶ τῷ ἀνθρώπῳ εκείνῳ δι’ οὗ τὸ σκάνδαλον ἔρχεται.»[20], και αντιδιαστέλλοντάς τον παραθέτοντας τον λόγο του Απ. Παύλου «δεῖ γὰρ καὶ αἱρέσεις ἐν ὑμῖν εἶναι, ἵνα οἱ δόκιμοι φανεροὶ γένωνται ἐν ὑμῖν.»[21]. Είναι, λοιπόν, πρόδηλο πως εδώ βρίσκουν εφαρμογή οι λόγοι του Κυρίου δια μέσου του πολυφωνότατου και φερόμενου ως “πέμπτου Ευαγγελιστού” προφήτου Ησαΐου: «ἀκοῇ ἀκούσετε καὶ οὐ μὴ συνῆτε, καὶ βλέποντες βλέψετε καὶ οὐ μὴ ἵδητε· ἐπαχύνθη γὰρ ἡ καρδία τοῦ λαοῦ τούτου, καὶ τοῖς ὠσὶ βαρέως ἤκουσαν, καὶ τοὺς ὀφθαλμοὺς αὐτῶν κάμμυσαν, μήποτε ἴδωσι τοῖς ὀφθαλμοῖς καὶ τοῖς ὠσὶν ἀκούσωσι καὶ τῇ καρδίᾳ συνῶσι καὶ ἐπιστρέψωσι, καὶ ἰάσομαι αυτούς.»[22], ομοίως και «ἐγγίζει μοι ὁ λαὸς οὗτος τῷ στόματι αὐτῶν καὶ τοῖς χείλεσί με τιμᾷ, ἡ δὲ καρδία αὐτῶν πόρρω ἀπέχει ἀπ’ ἐμοῦ· μάτην δὲ σέβονταί με, διδάσκοντες διδασκαλίας ἐντάλματα ἀνθρώπων.»[23].
– Αρνούμαστε να δεχθούμε τις αποφάσεις της ληστρικής Κολυμπαρίου ψευδο-“συνόδου”, που κλείνουν τον δρόμο της σωτηρίας των συνανθρώπων μας και αποτελούν μέγα κίνδυνο για την ορθόδοξη διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας.
– Αρνούμαστε να δεχθούμε τις αποφάσεις της ληστρικής Κολυμπαρίου ψευδο-“συνόδου”, που γίνονται αρεστές στον σύγχρονο αποστάτη κόσμο αλλά δυσάρεστες και βλάσφημες στον Άγιο Τριαδικό Θεό.
– Αρνούμαστε να δεχθούμε τις αποφάσεις της ληστρικής Κολυμπαρίου ψευδο-“συνόδου”, που εξυμνούν την αξία της ελευθερίας του ανθρώπου και παράλληλα υβρίζουν όποιον εναντιώνεται σε αυτές.
– Αρνούμαστε να δεχθούμε τις αποφάσεις της ληστρικής Κολυμπαρίου ψευδο-“συνόδου”, οι οποίες αποφασίστηκαν από εμπαίκτες του Αγίου Πνεύματος, οι οποίοι επικαλούμενοι τους Αγίους Πατέρες και την επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος αψήφησαν τα λιτά κελιά των μοναστηριών και διέμεναν σε ακριβά ξενοδοχεία, μεταφέρονταν μετά από τις συνελεύσεις από δεξίωση σε δεξίωση και από συναυλία σε συναυλία, προφυλάσσονταν από μύριους σωματοφύλακες, απόλαυσαν ότι καλύτερο υπάρχει στην μαγειρική σε μία χώρα που πλήττεται από την ανεργία, την πείνα και την εξαθλίωση, «κουνώντας –μάλιστα– το δάκτυλο» στον δοκιμασμένο λαό αν τυχόν δεν υπακούσει στις εντολές τους.
– Αρνούμαστε να δεχθούμε τις αποφάσεις της ληστρικής Κολυμπαρίου ψευδο-“συνόδου” και των επισκόπων, που χαρίζουν κοράνια, συμπροσεύχονται με μούφτηδες που είναι φίλοι των δυναστών και εχθροί του πτωχού, που, ενώ ετάχθησαν κανονικά για την υπεράσπιση της Μίας Αλήθειας, τελικά υπερασπίζονται –με ρηχές πολιτικού και κοσμικού περιεχομένου ανακοινώσεις– το ψέμα.
– Αρνούμαστε να δεχθούμε τους αντι-οικουμενιστές αυτούς, που εκ του ασφαλούς λεκτικά ονομάζουν την Αίρεση και πρακτικά συλλειτουργούν ή χαριτολογούν με τους αιρετίζοντες αφήνοντας με τη διγλωσσία τους ανυπεράσπιστο το ποίμνιο και έκθετη την Εκκλησία.
– Αρνούμαστε να δεχθούμε, ότι ως αμαρτωλοί δεν έχουμε δικαίωμα να ομολογήσουμε τον Χριστό. Ακριβώς επειδή είμαστε αμαρτωλοί, θα Τον ομολογήσουμε!
– Αρνούμαστε να δεχθούμε στον αγώνα εναντίον της “λαίλαπας” του Οικουμενισμού· αυτής της φοβερής και τρομερής Παν-Αιρέσεως που δεν έχει προηγούμενο μέσα στην Εκκλησιαστική –δισχιλιετή– Ιστορία, οποιαδήποτε προσπάθεια εξόδου ή απομάκρυνσης από την Εκκλησία του Χριστού. Ο αγώνας είναι πάντα μέσα στην Εκκλησία και σύμφωνα με τους Κανόνες, τις εντολές και τα πρότυπα των Αγίων. Όσοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί προβαίνουν στη θεάρεστη λυτρωτική και σωτήρια πράξη της αποτειχίσεως είναι άξιοι τιμής και όχι καταδίκης, διότι όχι μόνο σχίσμα δεν προξενούν, αλλά ελευθερώνουν την Εκκλησία από την κοινωνία των αιρέσεων και των σχισμάτων των ψευδο-επισκόπων.
Παραθέσαμε εδώ μόνο ελάχιστα χωρία από την πλούσια διδασκαλία των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας. Είναι πλέον πια ολοφάνερο. Οι Άγιοι μας διδάσκουν: Αποτείχιση τώρα. Δεν θα αφήσουμε τους οπαδούς του επάρατου, μιαρού, βδελυρού και Θεομίσητου Οικουμενισμού να μολύνουν με την Παν-Αίρεσή τους το πανάγιο Σώμα της Εκκλησίας.
Τέλος, περαίνοντας το κείμενό μας και φτάνοντας στο δια ταύτα, με αυτή την επιστολή αποτειχίσεως η οποία έχει Ομολογιακό χαρακτήρα και έτσι αποτελεί συνάμα μία εξόχως καθαρή Ομολογία Πίστεως –όπως αναγράφεται άλλωστε και στην επικεφαλίδα– ενώπιον του Δικαιοκρίτου Χριστού που εντέλλεται και μας ζητάει μέσα από τον λόγο Του στο Ιερό Άγιο Ευαγγέλιο πως «Πᾶς οὖν ὅστις ὁμολογήσει ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω κἀγὼ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς»[24] και συνοψίζοντας τα όσα με πόνο καταθέσαμε, μα με πλήρη επίγνωση των πεπραγμένων μας ενώπιον του Αγίου Τριαδικού και Τρισυποστάτου Θεού, αλλά και ταυτοχρόνως ενώπιόν σας, σε μία φράση που ως –[άλλη]– κατακλείδα τα συμπεριλαμβάνει όλα:
«Τοῖς κοινωνούσιν ἐν γνώσει [τοῖς αἰρετικοῖς] ἀνάθεμα»[25]. – 
(Πρακτικά Ζ´ Οικουμενικής Συνόδου) 
Μετά βαθυτάτης θλίψης,
Το ζεύγος:
Νικόλαος Ζώτος – Όλγα Ζ.