Τρίτη, 20 Φεβρουαρίου 2018

Συλλαλητήριο για τη Μακεδονία στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας κεντρικὸς ὁμιλητὴς ἦταν ὁ καθηγητής κ. Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου

https://1.bp.blogspot.com/-1NolFSzbz3s/WonLvxy9qtI/AAAAAAAAkTE/bnKA7d1O3y4FznOHOlwwryI4R-qZ24xZwCEwYBhgL/s1600/561096_70853e27a4-86bbf261005f4902.jpg  Μεγάλο συλλαλητήριο ἔλαβε μέρος στὸ Ντύσσελντορφ τῆς Γερμανίας γιὰ τὴν ἑλληνικότητα τῆς Μακεδονίας.
 Στὸ συλλαλητήριο αὐτὸ κεντρικὸς ὁμιλητὴς ἦταν ὁ κ. Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου (στὸ βίντεο ἀπὸ τὸ 1:16:00), ὁ ὁποῖος γιὰ πρώτη φορὰ  σὲ ἐκδήλωση τέτοιου εἴδους συνέδεσε τὶςμεθοδεύσεις γιὰ τὴν ὀνομασία τῶνΣκοπίων μὲ τὶς μεθοδεύσεις καὶ τὸν χαρακτήρα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀφοῦ ὅλα ἐκπορεύονται ἀπὸ τὴν Ν.Τάξη καὶ τοὺς συνοδοιπόρους της.
βίντεο:https://www.facebook.com/230222307155127/videos/912317542278930/
      Δείτε το βίντεο, (την ομιλία) και τις φωτογραφίες και  που έστειλε αναγνώστης του enikos.gr:
   Ἀπὸ τὸ 1:16:00 ή κεντρικὴ ὁμιλία τοῦ κ. Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου
   Συλλαλητήριο για τη Μακεδονία πραγματοποιήθηκε στοΝτίσελντορφ της Γερμανίας, έπειτα από πρωτοβουλία του Ελληνισμού της Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας.
   Κρατώντας ελληνικές σημαίες και πανό με το σύνθημα "Η Μακεδονία είναι ελληνική" διαδήλωσαν κατά της χρήσης του όρου "Μακεδονία" στην ονομασία των Σκοπίων.
Ελληνίδες Έλληνες, συμπατριώτες, αδέλφια,
Είναι μεγάλη μου τιμή να παραβρίσκομαι σ’ αυτήν την συγκέντρωση. Μία συγκέντρωση που αποδεικνύει ότι ακόμα δεν έχουμε χαθεί ως λαός. Σε μία εποχή βαθιάς πνευματικής, πολιτικής, πολιτιστικής, κοινωνικής, θρησκευτικής κρίσης και εκφυλισμού, σε μία εποχή κατάθλιψης, κυριαρχίας της μεσότητας και αποχαύνωσης, πλήρους παθητικοποίησης, περισπασμού και μοιρολατρίας, σε μία εποχή συστηματικού πνευματικού ευνουχισμού, εκπαιδευτικής αποσάθρωσης, γλωσσικής διάλυσης και ηθικής αποτελμάτωσης, ο Έλληνας δείχνει ότι ακόμα υπάρχει η μαγιά του Μακρυγιάννη, ότι ακόμα μπορεί να αντιστέκεται στα νεοταξικά φερέφωνα της τοπικής και διεθνούς μαφιόζικης σπείρας που παίζει με τα ιερά και όσια των λαών και νυν της Ελλάδος. Ο Έλληνας αποδεικνύει για μία ακόμα φορά ότι για αυτόν, σύμφωνα με τις παρακαταθήκες των προγόνων του, σε θέματα πίστεως και πατρίδος δεν χωρούν συγκαταβάσεις.
Ζούμε μία εποχή στην οποία η πολιτική, επιστημονική, πολιτιστική διαστρέβλωση και πτώση ξεπέρασε ακόμα κι αυτά τα όρια του μηδενισμού και έφτασε στον πάτο της γελοιότητας. Γιατί μόνο γελοιότητα αποτελεί το γεγονός να υπάρχουν πολιτικοί κι επιστήμονες που δηλώνουν ότι υπάρχει άλλη Μακεδονία εκτός της Ελληνικής.
Ο Στράβων, σε κάποιο σημείο των Γεωγραφικών του θεωρούσε τη Μακεδονία τμήμα της Ελλάδας (Ζ' 9: «Ἔστι μὲν οὖν Ἑλλὰς καὶ ἡ Μακεδονία»).
Για τους Έλληνες και Ρωμαίους Ιστορικούς, όπως ο Ηρόδοτος, ο Θουκυδίδης, ο Πολύβιος, ο Ησίοδος, ο Λίβιος, ο Αρριανός, ο Κούρτιος Ρούφος, ο Κικέρων, η ελληνική καταγωγή του Μ. Αλεξάνδρου και γενικά των Αργεάδων Βασιλέων της Μακεδονίας αποτελούσε αδιαμφισβήτητο γεγονός. Ο Ιδρυτής του Βασιλικού Οίκου της Μακεδονίας είχε καταγωγή από τους Βασιλείς του Άργους, τους “Τεμενίδες”, απόγονους του Ηρακλέους, υιού του Δία. Οι Μακεδόνες μιλούσαν Ελληνικά με βάση την δωρική διάλεκτο, έπαιρναν μέρος στα κοινά των Ελλήνων, όπως την Δελφική Αμφικτυονία και τους Πανελλήνιους αγώνες, είχαν τους
ίδιους Θεούς, την ίδια τέχνη με τους άλλους Έλληνες. Η εκστρατεία του Αλεξάνδρου είχε πανελλήνιο χαρακτήρα πλην Λακεδαιμονίων, η γλώσσα που διαδόθηκε στον κόσμο και στην οποία γράφτηκαν τα Ευαγγέλια ήταν η Ελληνιστική κοινή, αυτή δηλ. που προέκυψε μετά τις εκστρατείες του Μ. Αλεξάνδρου. Ο Απόστολος Παύλος, όταν ήταν στην Τρωάδα της Μικράς Ασίας, είδε στον ύπνο του ένα Μακεδόνα, που τον παρακαλούσε να έλθη στην Ευρώπη τη Ελληνίδι διαλέκτω: "Όραμα την νύκτα είδε ο Παύλος· άνδρας Μακεδόνας στάθηκε παρακαλώντας τον λέγοντας: Διάβου στην Μακεδονία να μας βοηθήσεις" (Πραξ. ιστ, 9). Έτσι πήγε ο Παύλος στους Φιλίππους κι όχι στα Σκόπια ή στο Τέτοβο.
Οι Ρωμαίοι θεωρούσαν τους Μακεδόνες Έλληνες και η επαρχία τους Μακεδονία αντιστοιχούσε σχεδόν πλήρως στο τμήμα της ελληνικής επικράτειας στην βόρειο Ελλάδα. Η περιοχή των Σκοπίων ονομάζονταν Παιονία κι όχι Μακεδονία. Το δε βόρειο μέρος τηςmoesia superior.
Το ίδιο και το θέμα Μακεδονία επί Βυζαντίου. Δεν είχε καμία σχέση με το σημερινό κράτος των Σκοπίων. Ακόμα και αυτοί οι Σταυροφόροι εβλεπαν στην περιοχή των Σκοπίων Βούλγαρους και Σλάβους κι όχι Μακεδόνες.
Όλα αυτά που μας πασάρουν τα ανήθικα, διεφθαρμένα πατριδοκάπηλα νεοταξικά χαλκεία περί γεωγραφικής Μακεδονίας δεν αποτελεί τίποτα άλλο παρά ανακάλυψη Ρώσων, Γερμανών και Βουλγάρων χαρτογράφων τον ύστερο 19ο αιώνα για τους γνωστούς εθνικιστικούς δικούς τους λόγους. «Μακεδονία» ως γεωγραφική μόνο ενότητα κατά την αρχαιότητα, τον Μεσαίωνα ή την οθωμανική περίοδο δεν υπήρχε ούτε κατά διάνοια. Αλλά ακόμα και στους χάρτες των μέσων του 19ου αιώνος, όπως του Γάλλου χαρτογράφου Ami Boue (1847) ο όρος Μακεδονία δεν περιλαμβάνει τα Σκόπια, αλλά μόνο το όριο Μοναστηρίου-Αχρίδας και φυσικά την Μακεδονία στην ελληνική επικράτεια.
Ακόμα και η λεγόμενη Μακεδονική γλώσσα δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα ανακατασκευασμένο μόρφωμα βουλγατικής διαλέκτου με σερβικές προσθήκες και δεν εμφανίζεται από καμία ιστορική πηγή πριν τον 18ο αιώνα.
Δυστυχώς οι Αμερικάνοι και οι δυτικοευρωπαίοι για τα δικά τους γεωπολιτικά συμφέροντα άλλαξαν τα επιστημονικά δεδομένα και πάσχοντας από ιστορική αμνησία προπαγανδίζουν ασεβώς και ασυστόλως. Ακολουθώντας μία τακτική διεθνούς πολτοποίησης και σαλαμοποίησης κι εκμεταλλευόμενοι την πνευματική ληθαργία, που αυτοί εντέχνως προώθησαν και εμείς αδικαιολόγητα αποδεχθήκαμε, αλλάζουν τα επιστημονικά δεδομένα. Οι σχολικοί χάρτες στην Γερμανία ονομάζουν από το 1990 το κρατίδιο των Σκοπίων ως Μακεδονία. Οι γερμανοί μαθητές μεγαλώνουν με αυτήν την ιστορική παραχάραξη. Ο γερμανός ιστορικός Stefan Troebst, κεντρικός αναλυτής της διεθνούς επιτροπής στα Βαλκάνια, και Ιδρυτής διευθυντής του περιβόητου δανογερμανικού κέντρου για θέματα και δικαιώματα Μειονοτήτων (ECMI) στο Flensburg, δημοσιεύει χάρτη που δείχνει ως Μακεδονία μία περιοχή από τα Σκόπια μέχρι την Λάρισα. Που σπούδασε για μία περίοδο ο κ. Troebst; Στο πανεπιστήμιο Κύριλλος και Μεθόδιος των Σκοπίων! Τυχαίο;
Είναι απαράδεκτο αυτό που γίνεται. Ας μας εξηγήσουν οι φίλοι μας οι Γερμανοί επιστήμονες, γιατί ο μέγας και τρανός Droysenονόμασε την εποχή του Μ. Αλεξάνδρου και των διαδόχων του «Ελληνιστική» και όχι «Μακεδονική». Ας μας εξηγήσουν γιατί η Ευρώπη έχει ως κολώνες του πολιτισμού της τον ελληνορωμαικό πολιτισμό κι όχι τον «Μακεδονικό». Ως έννομοι πολίτες του γερμανικού κράτους το οποίο τιμούμε και αναγνωρίζουμε, περιμένουμε από τον γερμανικό πολιτικό και επιστημονικό κόσμο, μία δίκαιη και αντικειμενική παρουσίαση των πραγμάτων, έτσι όπως ταιριάζει στα γερμανικά ιδεώδη της δικαιοσύνης και της αλήθειας.
Το κρατικό, γλωσσικό και πολιτιστικό μόρφωμα που έφτιαξε ο Τίτο δεν έχει καμία σχέση με την Μακεδονία μας. Είναι ένα παράγωγο εθνοφυλετισμού. Και σχετικά με αυτό πρέπει να ειπωθεί και κάτι που ξεχνούν πολλοί. Ακόμα και η λεγόμενη Αυτοκέφαλη Εκκλησία των Σκοπίων είναι σχισματική και μη αναγνωριζόμενη από τις άλλες ορθόδοξες Εκκλησίες. Είναι παράγωγο ακριβώς αυτού του εθνοφυλετισμού που καταδίκασε η πατριαρχική σύνοδος του 1872 ως αίρεση ξένη προς την Ορθοδοξία. Φανταστείτε: Εάν π.χ.τα Σκόπια, ονομαστούν ’’Ἄνω Μακεδονία’’, όπως θέλουν οι νεοταξικοί κύκλοι, ο εκάστοτε Μητροπολίτης Καστοριάς, όπως και ο Μητροπολίτης Φλωρίνης, που παλαιόθεν φέρουν τον τίτλο του Υπερτίμου και Εξάρχου Άνω Μακεδονίας, σημάδι τρανό της ιστορικής ελληνικότητας, ποιά μητρόπολη θα έχουν και ποιόν τίτλο;
Ας μας πουν οι Ευρωπαίοι εταίροι μας, θα δεχόντουσαν δίπλα στα κράτη τους μία τέτοια κατάσταση; Θα δεχόταν η Γερμανία την ξαφνική ύπαρξη μίας χώρας με το όνομα Πρωσία αντί για Πολωνία; Είναι σε όλους γνωστό ότι Γάλλοι και Γερμανοί ακόμα διαμάχονται μεταξύ τους, για το ποιός λαός είναι ο γνήσιος απόγονος των Φράγκων.
Δυστυχώς όμως φέρουμε κι εμείς όλοι μας τεράστια ευθύνη για την κατάντια και την εικόνα της χώρας μας. Φέρουμε ευθύνη για την ιστορική αμνησία, την εθνική απονεύρωση, την επικράτηση της μεσότητας, την αναισθησία, την αγκίστρωση στο υλικό και εφήμερο. Φέρουμε ευθύνη για την καταδιίκη σε λήθη της τρομερής, ελληνικής και γεμάτης ρωμιοσύνη λέξης: Το φιλότιμο. Φέρουμε ευθύνη για την εκκλησιαστική και πνευματική πτώση, πτώση την οποία επιτείνουν ακόμα και θρησκευτικοί λόγοι, με κυριότερο μια σύγχρονη αίρεση, γνωστή ως Οικουμενισμός, η οποία δια της ανοχής συντείνει στην απονοηματοποίηση των εννοιών και των ονομάτων, στην ομογενοποίηση θρησκευτικών αξιών, στην πολτοποίηση λαών, στην παγκοσμιοποίηση. Φέρουμε ευθύνη όχι στους ξένους, αλλά στα παιδιά μας.
Δικαίως θα μας κατηγορήσουν τα παιδιά μας, για την χρεωκοπία, για την διαφθορά, για τους πολιτικάντηδες που ψηφίσαμε, για την καλοπέραση που επιδιώκαμε, για τα όσια και ιερά της πίστεως που προδώσαμε, για την παράδοση που απαρνηθήκαμε. Δεν πρέπει όμως να μας κατηγορήσουν ότι πουλήσαμε την πίστη μας και την γη των πατέρων τους. Αποτελεί ύψιστη ασέβεια να διαστρεβλώνουμε και να προδίδουμε πράγματα που πήραν το ορισμό τους με το ανεξίτηλο μελάνι του αίματος που έχυσαν οι προγονοί μας και υπογράφηκαν με την πένα που μόνο ήρωες ξέρουν να χρησιμοποιούν.
Μας λένε τι ρόλο παίζει ένα όνομα. Όνομα χωρίς ουσία δεν υπάρχει. Αποδεχόμενοι το όνομα, αποδεχόμαστε και την ουσία του ονόματος αυτού και την ταυτότητα που αυτή προσδιορίζει. Αποδεχόμενοι λοιπόν τον όρο «Μακεδονία» για τους Σκοπιανούς, αποδεχόμαστε αυτόματα την πραγματικότητα, ότι οι Μακεδόνες δεν ήταν Έλληνες ή μόνο Έλληνες και θα τα χάσουμε όλα.
Θα τα χάσουμε όλα όμως, κι αν αφήσουμε όπως λέει ο Κωστής Παλαμάς προφητικά στον Δωδεκάλογο του Γύφτου, στον 8ο λόγο να μας οδηγούν οι κριτάδες του άδειου λόγου και να μας ορίζουν νάνοι κι αρλεκίνοι.
Ελληνίδες Έλληνες η διδασκαλία που μας παρέδωσε η Μία Ορθόδοξη Εκκλησία και οι πρόγονοί μας είναι ότι σε θέματα πίστεως και πατρίδος δεν γίνονται συγκαταβάσειςΗ πίστη και η πατρίδα δεν είναι ούτε για πούλημα όποια ανταλάγματα κι αν δωθούν.
Η Ελλάδα ποτέ δεν είχε κατακτητικές βλέψεις, ποτέ δεν έδειξε ασέβεια στα δικαιώματα και στην ελευθερία των λαών. Η Ελλάδα -όπως είχε πει ο Ελευθέριος Βενιζέλος- είναι πολύ μικρή χώρα για να διαπράξει μια τόσο μεγάλη ατιμία. Η Ελλάδα έδωσε το αίμα των παιδιών της σε όλους τους πολέμους για την δικαιοσύνη, την ελευθερία και τα το δίκαιο. Αγαπούμε τους γείτονες μας των Σκοπίων αλλά και όλους τους γείτονες και θέλουμε να συμβιώσουμε μαζί τους πάνω στην βάση του σεβασμού και της ειρήνης. Ας σεβαστούν λοιπόν κι αυτοί την ιστορία και την βούλησή μας Η Μακεδονία ήταν και θα είναι ελληνική.=============

    Δείτε το βίντεο, (την ομιλία) και τις φωτογραφίες και  που έστειλε αναγνώστης του enikos.gr:
   Ἀπὸ τὸ 1:16:00 ή κεντρικὴ ὁμιλία τοῦ κ. Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου



3 σχόλια:


  1. Να σε έχει Ο Χριστός καλά κύριε Τσακίρογλου.Ε Υ Γ Ε.
    Απάντηση
  2. Ανώνυμος19/2/18, 12:13 π.μ.
    Μπράβο στους συμπατριώτες μας και κυρίως στον αδελφό μας Αδαμάντιο! Καλή δύναμη αδέλφια μας. Ελλάδα ενωμένη ποτέ ηττημένη!
    Απάντηση
  3. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΒΕΡΟΛΙΝΟ19/2/18, 9:27 μ.μ.
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ, ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΗ ΚΙ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΜΙΛΙΑ.

    ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ;!

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
    ΒΕΡΟΛΙΝΟ