Κυριακή 26 Αυγούστου 2018

Οι κατσαπλιάδες του Συριζα και οι χρήσιμοι ηλίθιοι καθηγητάδες που τους ακολουθουν, προσπαθούν για μια ακόμη φορά με νομικίστικα τερτίπια να παρακάμψουν τις δικαστικές αποφάσεις του ΣτΕ οι οποίες ακύρωσαν το έργο τους !

Γενικευμένη η δήθεν αναθεώρηση των Φακέλων Μαθήματος των Θρησκευτικών


Στις 20 Αυγούστου 2018 δημοσιεύσαμε ένα άρθρο με τίτλο Η «αναθεωρημένη έκδοση» του Φακέλου Μαθήματος Θρησκευτικών Α΄ Γυμνασίου. Στο τέλος εκείνης της δημοσίευσης γράφαμε ότι «Θα επανέλθουμε με αναφορά και στις «αναθεωρημένες εκδόσεις» των Φακέλων Μαθήματος των Θρησκευτικών Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου».


Από εκείνη την ημέρα στο Ψηφιακό Σχολείο και συγκεκριμένα στα Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία που αφορούν το μάθημα των Θρησκευτικών, υπήρξε μία διαρκής «ανανέωση». Σε όλες τις τάξεις Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου, αναρτήθηκαν νέα αρχεία (pdf) με τους Φακέλους Μαθήματος των Θρησκευτικών και με ημερομηνίες δημοσίευσης από 21 Αυγούστου 2018 (στη Γ΄ Δημοτικού) έως 24 Αυγούστου 2018 (στη Γ΄ Λυκείου). Τα αρχεία περιέχουν «αναθεωρημένες εκδόσεις» των Φακέλων Μαθήματος για κάθε τάξη. Για αυτές τις «αναθεωρημένες» εκδόσεις ισχύουν όσα αναφέραμε για την δήθεν αναθεωρημένη έκδοση του Φακέλου Μαθήματος Θρησκευτικών Α΄ Γυμνασίου. Πρόκειται για τα ίδια βιβλία στα οποία έχει προστεθεί στο εξώφυλλο μία στάμπα «αναθεώρησης» και νέος κωδικός αριθμός χωρίς να υπάρχουν αλλαγές στο περιεχόμενο. Εξαίρεση αποτελεί ο Φάκελος Μαθήματος Θρησκευτικών της Β΄ Λυκείου, που παρόλο που επαναδημοσιεύτηκε στις 24 Αυγούστου 2018 παραμένει ακόμη και στο εξώφυλλο ίδιος με τον περσινό χωρίς την προσθήκη στάμπας «αναθεώρησης» ή νέο κωδικό. Ίσως η «αναθεώρηση» και του συγκεκριμένου Φακέλου Μαθήματος γίνει εντός των ημερών.
Σε κάθε περίπτωση, το όλο σκηνικό δήθεν αναθεώρησης των Φακέλων Μαθήματος αποκαλύπτει για μια ακόμη φορά όχι μόνο τα νομικίστικα τερτίπια με τα οποία επιχειρούν οι θιασώτες των «νέων Θρησκευτικών» να παρακάμψουν τις δικαστικές αποφάσεις του ΣτΕ οι οποίες ακύρωσαν το έργο τους αλλά και την έλλειψη στοιχειώδους σοβαρότητας στο τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται το μέλλον του μαθήματος των Θρησκευτικών. Τέτοιου είδους κινήσεις επιτείνουν την μεγάλη ανησυχία θεολόγων, δασκάλων, μαθητών και των γονιών τους για το τί μεθοδεύεται τελικά για το μέλλον των Θρησκευτικών.