Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

Η Γέννησις του Σωτήρος Χριστού - «Ο ποιών θαυμάσια μόνος» (+Μητροπολίτου Φλωρίνης Αυγουστίνου Καντιώτου)



Ἡ Γέννησις τοῦ Σωτῆρος Χριστοῦ
«Ὁ ποιῶν θαυμάσια μόνος»
«Τίς θεὸς μέγας ὡς ὁ Θεὸς ἡμῶν; σὺ εἶ ὁ Θεὸς ὁ ποιῶν θαυμάσια (μόνος)» (Ψαλμ. 76,14-15)
Η γενεά μας, ἀγαπητοί μου, εἶνε γενεὰ ἀντιφατική , ἡ ἐποχή μας εἶνε ἀπὸ τὶς πιὸ ἀνήσυχες. Ὁ αἰώνας αὐτὸς ἀπὸ πλευρᾶς ἐπιστήμης εἶνε αἰώνας μεγάλων ἀνακαλύψεων, ἐνῷ ἀπὸ πλευρᾶς εὐημερίας παρουσιάζει κάτι τὸ ὀξύμωρο· ἀπ᾽ τὸ ἕνα μέρος κάποιοι δυστυχοῦν καὶ πεθαίνουν, ἀπὸ τὸ ἄλλο μαζεύτηκε πλοῦτος στὰ χέρια λίγων ποὺ τὸν σπαταλοῦν. Ἀπὸ πλευρᾶς δὲ θρησκείας –ποὺ μᾶς ἐνδιαφέρει,γιατὶ αὐτὴ εἶνε ἡ ψυχὴ τοῦ πολιτισμοῦ–, εἶνε αἰώνας ἀπιστίας, γιὰ τὸν ὁποῖον ἁρμόζει νὰ ἐπαναληφθῇ ὁ ἔλεγχος τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ· «Ὦ γενεὰ ἄπιστος καὶ διεστραμμένη! ἕως πότε ἔσομαι μεθ᾿ ὑμῶν; ἕως πότε ἀνέξομαι ὑμῶν;» (Ματθ. 17,17. Μᾶρκ. 9,19. Λουκ. 9,41).

Οἱ ἄνθρωποι τοῦ αἰῶνος μας, οἱ εὔπιστοισὲ ὅλα, ὡς πρὸς τὴ θρησκεία μας εἶνε δύσπιστοι. Δὲν πιστεύω, ἂν δὲν δῶ θαῦμα, σοῦ λένε. Ἀλλὰ τὸ θαῦμα ἔχει δύο ἔννοιες· θαῦμα εἶνε ἢ κάτι ποὺ προκαλεῖ τὸ θαυμασμὸ γιὰ τὴν τέχνη ποὺ εἶνε φτειαγμένο καὶ τὶς ἰδιότητες μὲ τὶς ὁποῖες εἶνε ἐφωδιασμένο, ἢ ἕνα ἔκτακτο ὑπερφυσικὸ γεγονός. Ὑπὸ τὴν πρώτη ἔννοια θαύματα εἶνε γεμάτη ἡ φύσι γύρω μας μὲ τὰ μυστήρια ποὺ κρύβει· ὁ σπόρος ποὺ ῥίχνεις στὴ γλάστρα καὶ βγαίνει ἕνα λουλούδι,αὐτὸ τὸ χῶμα τῆς γῆς ποὺ τρέφει χιλιάδες τώρα χρόνια τοὺς ἀνθρώπους, τὰ δέντρα, τὰ ζῷα,τὰ πουλιά, τὰ ἔντομα, ὅλη ἡ δημιουργία τοῦκόσμου ἀπὸ τὸ μηδέν. Αὐτὰ εἶνε πρώτη, ἡ κατώτερη κλίμακα. Ὑπάρχει καὶ ἡ ἀνώτερη· ἐδῶ ὑπάγονται ἐκεῖνα τὰ ἔκτακτα γεγονότα ποὺσυμβαίνουν στὴ ζωὴ τοῦ κόσμου καὶ τὰ ὁποῖαἐκφεύγουν ἀπὸ τὴν τάξι τῶν φυσικῶν νόμων καὶ ἀγγίζουν πλέον τὸν καθαρὰ πνευματικὸ καὶ μυστηριώδη κόσμο. Ποιά εἶνε αὐτά; Τὰ πρῶτα τὰ βρίσκουμε στὸ μεγάλο βιβλίο τῆςφύσεως. Τὰ δεύτερα ποῦ θὰ τὰ βροῦμε;
Μὴ διαβάζετε πολλά. Ὑπάρχουν δύο βιβλία· αὐτὰ σᾶς συνιστῶ νὰ μελετᾶτε. Τὸ ἕνα εἶνε τὸ μεγάλο πολυσέλιδο βιβλίο ποὺ λέγεται φυσικὸς κόσμος . Τὸ ἄλλο βιβλίο εἶνε πολὺ μικρό· ἀλλ᾽ ἐὰν δὲν διαβάσετε τὸ μικρό, δὲν ἐξηγεῖται τὸ μεγάλο. Καὶ τὸ μικρὸ αὐτὸ βιβλίο, ποὺ ὁ καθένας μπορεῖ νὰ τό ᾽χῃ στὴν τσέπη του  –κι ἀλλοίμονο ἂν δὲν τὸ ἔχουμε καὶ δὲν τὸ διαβάσουμε καὶ δὲν τὸ ἐφαρμόσουμε–, εἶνε ἡ ἁγία Γραφή . Τὰ μεγάλα θαύματα εἶνε ἐκεῖ.

Κυριακή των Προπατόρων του Νικολάου Πανταζή


        Αράδα ονομάτων και μάλιστα Εβραϊκών. Κατἀλογος ατελείωτος μεγάλων Πατριαρχών.
          Κάποιοι όμως απάτριδες σήμερα, δείχνουν να έχουν πρόβλημα με την Εβραϊκή γενιά και καταγωγή του Ιησού.
          Ο Χριστός όμως δεν έχει κανένα πρόβλημα με τους Εβραίους παρά μόνο ότι ενώ κάποτε, ήταν πραγματικά ο περιούσιος Λαός Του, ενώ είχαν εμπειρευτεί τα πάνδεινα και αξιώθηκαν τις μεγαλύτερες Θεϊκές αποκαλύψεις, έπειτα όμως όταν είχαν κορασμό απολαύσεων και αφθονία αγαθών, «έφαγον και ενεπλήσθησαν σφόδρα» και ξαφνικά τον ξέχασαν, τον απαρνήθηκαν και χειρότερο απ΄ όλα, όταν ήρθε «ο Θεός και φανερώθηκε εν σαρκί» και συνανεστράφηκε με τους δικούς Του ανθρώπους, τότε τον απέρριψαν και τον Σταύρωσαν.
          Ο Θεός δεν είναι ρατσιστής, δεν έχει «φαβορί» εθνικότητες. Οι Εβραίοι ήταν όντως διαλεχτοί επειδή έδειξαν υπακοή και αγάπησαν πολύ. Από αχαριστία όμως και αγνωμοσύνη Γαἱδουρινή, έφτασαν στο σημείο να προσκηνούν «χρυσές αγελάδες» για Θεό τους.

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

«Μετα-πατερικοί» Μητροπολίτες και Πατριάρχες



«Άνθιμος:
''Είναι δάκτυλος εις βάρος της Ορθοδοξίας η κατάργηση της Κυριακής''
18 Δεκέμβριος 2012, difernews.gr - 11.30
“Η Κυριακή είναι μέρα Κυρίου. Ποιος θα βάλει τα χέρια του στη φωτιά κ. υπουργέ της εργασίας; Αν τα βάλετε θα καούν. Δεν μπορούμε να το δεχτούμε αυτό”!
Με τα λόγια αυτά, από άμβωνος, ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος, προειδοποίησε την κυβέρνηση ότι το μέτρο στο οποίο επιμένουν οι υπουργοί Εργασίας και Ανάπτυξης θα πολεμηθεί!
“Γιατί; Θέλω να το πω από τις θέσεως αυτής. Θα προταθεί από την Ιερά Σύνοδο κι εμείς με κηρύγματα, θα κηρύξουμε αντίσταση κατά της καταργήσεως της Κυριακής αργίας... Είναι εκ προοιμίου αποτυχημένη, πράξη ακυρώσεως της Ιεράς παραδόσεως της Εκκλησίας. Πράξη που θα πολεμηθεί”, τόνισε ο Παναγιότατος, ...μην βάζετε τα χέρια σας σε τέτοια γεγονότα κατακαίοντα, της πνευματικής μας ζωής!». (Από romfea.gr/epikairotita/14892-2012-12-18-09-45-32).

Αυτά δήλωσε ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος.
Σ’ αυτές τις δηλώσεις, έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής.
Με την Κυριακή ως εργάσιμη ημέρα των διαφόρων χωρών, όπου εμφανίστηκε και διαδόθηκε ο Χριστιανισμός, Σεβασμιώτατε κ. Άνθιμε, έζησε επί αιώνες ο Χριστιανισμός και επιβιώνει και σε άλλες χώρες σήμερα.
Με την αίρεση, όμως, κ. Άνθιμε (την παναίρεση του Οικουμενισμού σήμερα) η Εκκλησία ποτέ δεν έζησε συνειδητά, δεν συμβίωσε. Πάντα αντιδρούσε με διάφορους τρόπους. Μόνο εσείς, οι «μετα-πατερικοί» Μητροπολίτες, αγνοείτε την αίρεση.

«Γι­ὰ τοῦ Χρι­στοῦ τὴν Πί­στη τὴν Ἁ­γί­α καὶ τῆς Πα­τρί­δος τὴν Ἐ­λευ­θε­ρί­α»

Επίκαιρη Ομι­λί­α
Ὁ­μι­λί­α τοῦ Λαυ­ρεν­τί­ου Ντετ­ζι­όρ­τζι­ο,
Προ­έ­δρου τῆς «Φι­λορ­θο­δό­ξου Ἑ­νώ­σε­ως Κο­σμᾶς Φλα­μι­ᾶ­τος»
Στὴν ἐκ­δή­λω­ση ποὺ συν­δι­ορ­γά­νω­σαν οἱ ὀρ­θό­δο­ξοι Σύλ­λο­γοι «Ἁ­γί­ου Ἰ­ω­άν­νου τοῦ Θε­ο­λό­γου» (Παι­α­νί­ας, Ἀ­λε­ξαν­δρου­πό­λε­ως καὶ Κα­βά­λας), μὲ τὴ συ­νερ­γα­σί­α τοῦ Συλ­λό­γου «Ἅ­γι­ος Θε­ό­δω­ρος ὁ Στου­δί­της» (Νο­μοῦ Μα­γνη­σί­ας) καὶ μὲ θέ­μα­τα: α) Οἱ νέ­ες Ἠ­λε­κτρο­νι­κὲς ταυ­τό­τη­τες, καὶ οἱ ἐ­πι­πτώ­σεις τῆς Ἠ­λε­κτρο­νι­κῆς Δι­α­κυ­βέρ­νη­σης. β) Ὁ Οἰ­κου­με­νι­σμός, ἡ μά­στι­γα τοῦ αἰ­ῶ­να. γ) Ἡ με­τα­πα­τε­ρι­κή Θε­ο­λο­γί­α, κα­κο­δο­ξί­α ἢ ὀρ­θό­δο­ξη θέ­ση; Βό­λος, Πα­νε­πι­στή­μι­ο Θεσ­σα­λί­ας (αἴ­θου­σα «Κο­δρά­του»­), Κυ­ρι­α­κή, 16 Δε­κεμ­βρί­ου 2012, Ὥ­ρα 16:30.
«Ἕλ­λη­νες Ρω­μη­οί! Ἂς ἀ­να­λο­γι­σθοῦ­με ποι­οί ἤ­μα­σταν καὶ ποι­οί κα­ταν­τή­σα­με νὰ εἴ­μα­στε!­!! Μό­νον ἐ­ὰν συ­νει­δη­το­ποι­ή­σου­με τὴν ἔκ­πτω­σή μας καὶ τὴν πτώ­ση μας, ὑ­πάρ­χει ἐλ­πί­δα ν’ ἀ­να­νή­ψου­με καὶ ν’ ἀ­να­κάμ­ψου­με· ἀλ­λὰ κυ­ρί­ως νὰ σω­θοῦ­με στὴν Βα­σι­λεί­α τῶν Οὐ­ρα­νῶν!»

Εἶ­ναι κα­τα­στρο­φή; εἶ­ναι συμ­φο­ρά; εἶ­ναι ὄ­λε­θρος; αὐ­τὸ ποὺ βι­ώ­νου­με στὶς ἡ­μέ­ρες μας ὡς πρό­σω­πα, ὡς λα­ός, ὡς ἀν­θρω­πό­τη­τα; Ἢ μή­πως πρό­κει­ται γι­ὰ εὐ­λο­γί­α, ποὺ ὁ Κύ­ρι­ος καὶ Θε­ός μας Ἰ­η­σοῦς Χρι­στὸς οἰ­κο­νο­μεῖ γι­ὰ τὴ σω­τη­ρί­α μας;
Βι­ώ­νου­με σή­με­ρα τὴν ἐγ­κα­τά­λει­ψή μας ἀ­πὸ τὸν Θε­ό, ὡς τι­μω­ρί­α γι­ὰ τὴν πο­λυ­ε­τὴ ἀ­πο­στα­σί­α μας ἀ­πὸ Αὐ­τόν; Ἢ μή­πως ζοῦ­με μέ­σα στὴ χά­ρη Του, στὴν ἀ­πέ­ραν­τη ἀ­γά­πη Του καὶ στὴ μα­κρο­θυ­μί­α Του; ποὺ πλού­σι­α μᾶς ἐ­πι­δα­ψι­λεύ­ει μὲ τὶς φο­βε­ρὲς δο­κι­μα­σί­ες τὶς ὁ­ποῖ­ες ἐ­πι­τρέ­πει νὰ μᾶς συμ­βοῦν, ἀ­πο­σκο­πών­τας στὸν συ­νε­τι­σμό μας καὶ στὴν ἐ­πι­στρο­φή μας, τῶν ἀ­σώ­των καὶ ἀ­γνω­μό­νων τέ­κνων Του; 
Αὐ­τὸ εἶ­ναι τὸ μέ­γα καὶ ἐ­να­γώ­νι­ο ἐ­ρώ­τη­μα ποὺ πρέ­πει σή­με­ρα νὰ μᾶς ἀ­πα­σχο­λεῖ ἀ­δι­α­λεί­πτως. Αὐ­τὴ τὴν ἀ­πάν­τη­ση κα­λού­με­θα ὡς Χρι­στι­α­νοὶ νὰ δώ­σου­με, ὥ­στε ἀ­να­λό­γως ν’ ἀ­πο­φα­σί­σου­με πῶς θὰ πο­ρευ­θοῦ­με.­..

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

ΨΑΛΤΙΚΑ ΤΟΥ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΥ

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ:  ΑΓΩΝΑΣ  Α.Φ.186    http://www.agonas.org

Μέγας ευεργέτης!
Τί θ’ ακούσουμε ακόμη!
Μέχρι τώρα ξέραμε ότι Ευεργέτες αποκαλούνταν αυτοί που δωρίζουν περιουσίες ή ενισχύουν με οποιοδήποτε τρόπο κράτος, ιδρύματα, εκκλησίες κ.α. Μεγάλοι δε ευεργέτες εκείνοι των οποίων η προσφορά ξεπερνάει τα συνήθη δεδομένα. Γι’ αυτό η ιστορία έχει καταγράψει μετρημένα ονόματα ως Μεγάλους Ευεργέτες.
Στην Λάρισα δυστυχώς συμβαίνουν παράδοξα πράγματα. Ο δεσπότης σε σύναξη των επιτρόπων την 26/11/ε.ε. αποκάλεσε τον νομικό του σύμβουλο, τρις, “Μέγα ευεργέτη”. Άραγε γιατί; Μήπως για τις νομικές του συμβουλές;
Το ωραίο είναι, ότι, μιλώντας ο νομικός σύμβουλος στους επιτρόπους, τους «χρύσωσε το χάπι», κολακεύοντάς τους και αποκαλώντας τους «Κύτταρο της ενορίας». Τους ανέβασε δηλαδή το ηθικό και μετά τους σερβίρισε το «ρετσινόλαδο». Τους υπενθύμισε ότι, βάσει των κανονισμών της Ιεράς Συνόδου, έχουν ευθύνες τόσο αστικές όσο και ποινικές… άσχετα αν είναι άμισθοι.
Δεν γνωρίζουμε αν τους είπε, ποιος έχει την ποινική ευθύνη όταν κάποιος δεσπότης ζητάει φακελάκι για να λειτουργήσει ή όταν από την μητρόπολη, επικαλούμενοι διάφορους λόγους (για γιορτές, τραπέζια, δώρα…), τους ζητούν χρήματα χωρίς απόδειξη (μαύρα). Ερωτάμε, τον Δικηγορικό σύλλογο εάν ισχύει ο κώδικας Ν.Δ. 3026/1954 αρ. 38Α, και τι προβλέπει όταν κάποιοι φωτογραφίζονται δίπλα σε δεσποτάδες – πατριάρχες – εκδότες και μετά προβάλλονται μέσα από έντυπα μεγάλης κυκλοφορίας, ή όταν σε σύναξη 400 επιτρόπων και δεκάδων ιερέων ο δεσπότης τον προβάλλει με τα λεγόμενά του, εκτός των άλλων και ως «Μέγα Ευεργέτη». 
Είναι για κλάματα
Ο δεσπότης της Λάρισας, με συνεχή δημοσιεύματα στον τοπικό τύπο και ανακοινώσεις στους ιερούς ναούς κάθε Κυριακή και γιορτή το μήνα Οκτώβριο, καλούσε τους νέους επιτυχόντες στα Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. να προσέλθουν για μία “ειδική εκδήλωση” που διοργάνωνε στις 27-10-2012, ημέρα Σάββατο και ώρα 7 το απόγευμα, στην μεγάλη αίθουσα του Επισκοπείου. Η προσέλευση ήταν τραγική. Στο νομό Λάρισας που οι επιτυχόντες ξεπερνούν τις 2.000 ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα 11 άτομα. Τα υπόλοιπα 14 που φαίνονται σε δημοσιευθείσα φωτογραφία είναι μόνιμοι θαμώνες του Επισκοπείου (ιεροσπουδαστές, αναγνώστες, καλογεροπαίδια κ.ά.).
Τι λέτε; Δεν είναι για κλάματα, όταν οι νέοι του 99,50% του γύρισαν την πλάτη, διότι δεν εμπιστεύονται τον “ποιμενάρχη τους”;

ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΙΑ ΔΑΚΡΥΑ
«Ποιος μπορεί να σταθεί στους μεγάλους Πατέρες μας, για να γράψει Θεία Λειτουργία αντάξια της ιδικής των;»
(δεσπότης Λάρισας – Περί μεταφράσεων)
Μας πιάσανε τα … κλάματα όταν διαβάσαμε το όψιμο αλλά … πονεμένο δημοσίευμα του δεσπότη Ιγνάτιου που έγραφε:
- Λυπάμαι πάρα πολύ για το μεγάλο θέμα που προέκυψε εσχάτως…».
Τι κρίμα που ξέχασε ότι το θέμα δεν είναι πρόσφατο αλλά αριθμεί από το 1999. Από τότε η Ιεραρχία της Εκκλησίας συνεδρίασε 12 φόρες και εκτάκτως άλλες 7, παρόντος του ιδίου ως μέλους, αλλά και άλλες 3 φορές υπήρξε συνοδικός, και παρ’ όλα αυτά, δεν μίλησε ούτε μία φορά γι’ αυτό το «μεγάλο θέμα».
Και συνεχίζει περίλυπος:
- (Λυπάμαι) … γιατί, δεν θάθελα να ευρεθώ συμμέτοχος σε μία αλλοίωση του αγιοπατερικού και υμνολογικού μας πλούτου…».
Τι λέει ο άνθρωπος; Για άσχετους και κοιμώμενους τους περνάει τους χριστιανούς; Ο ίδιος δε συλλειτούργησε με το μακαριστό Πρεβέζης, τον Δημητριάδος, τον Καισαριανής – ισόβιο Πρόεδρο της «Επιτροπής Λειτουργικής Αναγέννησης» – και πολλούς άλλους, «φίλους» και ένθερμους υποστηρικτές της θεωρίας αυτής;
- «Κλάψαμε – συνεχίζει – και στενάξαμε όταν έγινε αυτή η προ ολίγων ετών πιλοτική δοκιμή της μεταφράσεως των κειμένων της Θείας Λειτουργίας, των Αποστόλων, του ιερού Ευαγγελίου…».
Στένων και βοών κατάφερε να παρουσιάσει προφίλ ακραιφνούς ορθοδόξου ιεράρχου, υπερέχοντος πολλών, ενώ η όλη ιστορία του μας βεβαιώνει ότι αν ζούσε ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος – πρωτεργάτης της προσπάθειας αυτής – θα χτυπούσε παλαμάκια και θα αναφωνούσε ενθουσιασμένος «Χριστόδουλε, σε πάμε!!». «Δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται». Τώρα που κοιμήθηκαν και ο Χριστόδουλος και ο Πρεβέζης το παίζουμε «υπεράνω».
Συνεχίζοντας με μερικά ακόμη «συγκινητικά» καταλήγει:
- «Κάνω έκκλησι και παρακαλώ θερμά όσους Πατέρες και Αδελφούς Αρχιερείς και ιερείς πίστεψαν ότι δικαιούνται αυτή την αλλαγή κι όσους την τόλμησαν ήδη, να «ανακάμψουν πρύμναν».
Καλά, σε ποιους απευθύνεται να το κάνουν; Γιατί δεν το έθεσε το θέμα όσο ήταν καιρός ή τουλάχιστον γιατί δεν το κάνει τώρα, να ζητήσει έκτακτη σύγκλιση της Ιεραρχίας προτείνοντας την κατάργηση της «Επιτροπής Λειτουργικής Αναγεννήσεως» (Κανονισμός 139/1999) προκειμένου να προλάβει την επέκταση του κακού, και ασχολείται με ενέργειες εντυπωσιασμού και μόνον; Όσον αφορά τον μελό επίλογο, ότι «κληθήκαμε νάμαστε οι θεματοφύλακες αυτών για να μη δεχθούμε πάλι κανένα γερό ράπισμα από το πλήρωμα της εκκλησίας», καλά θα κάνει να μην τον επαναλαμβάνει γιατί «στου κρεμασμένου το σπίτι δεν μιλάμε για σχοινί». Λίγη τσίπα δε θα έβλαπτε.

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!...ΓΙΝΑΤΙΕΕΕ.....
“Γράψτε, γράψτε”, μας τηλεφωνούν και μας γράφουν απ’ όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, «γιατί μπήκαν λύκοι βαρείς στην εκκλησία, και προωθούνται για δεσποτοποίηση “άνδρες” «φιλήδονοι, φιλοχρήματοι» (αρχ/πος Χριστόδουλος), φιλόδοξοι, ματαιόδοξοι, άτολμοι, αθεολόγητοι, σκανδαλοποιοί…».
Τι να πρωτογράψουμε, αδελφοί! Για χρόνια γράφουμε με διάκριση και σύνεση, φοβούμενοι μη σκανδαλίσουμε έστω και έναν, πράγμα που δεν συμβαίνει το ίδιο και με τους δεσποτάδες οι οποίοι με την ζωή τους, τις πράξεις τους και τα λεγόμενά τους, όχι μόνον σκανδαλίζουν, αλλά και οδηγούν στο χαμό άπειρες ψυχές.
Δεν τους βλέπετε; Μετακινούνται συνεχώς από πανηγύρι σε πανηγύρι, από ονομαστήρια σε ονομαστήρια, από πολυαρχιερατικά σε πολυαρχιερατικά… Μόνιμα τα μπαγάζια τους – στολές, μανδύες, μίτρες, πατερίτσες – στο πορτ-μπαγάζ του μητροπολιτικού αυτοκινήτου, για να δείξουν – όπως στα καλλιστεία – ποιος έχει την ωραιότερη και ακριβότερη φορεσιά με τα πιο πολλά μπιχλιμπίδια.
Να γράψουμε γι’ αυτά τα “κουφά”, που λέγονται ακόμα και σε συνοδικά στέκια από δεσπότη σε δεσπότη, (όπως τα: «Μωρή πάρε την μπάρμπη σου να παίξεις παραπέρα») ή για τις «φτωχές» καταθέσεις τους, που όταν δημοσιευθεί η λίστα «Λαγκάρντ» με τα 17-18 μητροπολιτικά ονόματα, θα αναστενάξει ο κόσμος;
Τι να πούμε για τις συμμετοχές των “αγίων” σε OFFSHORE εταιρείες; Να κλαύσουμε με το κατάντημα της τελευταίας ομόφωνης συντεχνιακής συνοδικής απόφασης να αποκαταστήσει τον καταδικασθέντα από τα ποινικά δικαστήρια και καθαιρεθέντα από το εκκλησιαστικό Παντελή Μπεζενίτη, ενώ τον κανονικό και νόμιμο μητροπολίτη Αττικής και Μεγαρίδος Νικόδημο εξακολουθούν να τον έχουν «Ακοινώνητο»;
Είναι να μην εξοργιζόμαστε όταν βλασφημείται το όνομα του Θεανθρώπου Χριστού, των Αποστόλων… με την αισχρή θεατρική παράσταση Corpus Christi και η Σύνοδος ασχολείται με τα οικονομικά και τον Μπεζενίτη;
Γι’ αυτά και για πολλά άλλα, θα αναφερθούμε προσεχώς, γράφοντας και σχολιάζοντας ένα-ένα, ώστε να μάθει ο “ευκολόπιστος” κόσμος, ποιοι είναι οι περισσότεροι εκ των δεσποτάδων και ποια συγγένεια έχουν με τον Χριστό που συνεχώς επικαλούνται ότι είναι «εις τόπον και τύπον Του».
Σήμερα θα σας μεταφέρουμε έναν “άγιο” διάλογο – όπως δημοσιεύτηκε – μεταξύ δεσποτάδων, κατά την ώρα της Θείας Λειτουργίας, μέσα στο Ιερό Βήμα, με τα μικρόφωνα ανοικτά, και τους εκκλησιαζόμενους ν’ ακούν και να σταυροκοπιούνται.
Το περιστατικό έγινε στα ονομαστήρια του δεσπότη της Κηφισιάς Κυρίλλου, που αντικανονικά εξελέγη, αφού για πολλοστή φορά σφαγίασαν τον νόμιμο και κανονικό μητροπολίτη Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημο. Στο πολυαρχιερατικό αυτό συλλείτουργο έλαβαν μέρος εννέα (9) δεσποτάδες.
Το τί έγινε και ακούστηκε… Θαυμάστε το παρακάτω δημοσίευμα:
… Αδελφές και παλληκάρια γίνανε μαλλιά κουβάρια!!
Και όλα αυτά κατά την διάρκεια της Θείας Λειτουργίας!!
Ωιμέ!!!
Όλα ξεκίνησαν στα … “Κύριε, Κύριε”… !! (για το ποιος θα το έλεγε)
Και τότε;;; Ποιος είδε τον Καισαριανής Δανιήλ και δεν φοβήθηκε… Σε μια πρωτοφανή έκρηξη άρπαξε από τα μούτρα τον εορτάζοντα Μητροπολίτη… Κύριλλο – τον καημένο – και του είπε στεντορεία τη φωνή:
- Άκουσε να σου πω αγαπητέ μου, ή είσαι κυριάρχης και προεξάρχων Μητροπολίτης και θα βάλεις τάξη εδώ μέσα, ή, αν δεν μπορείς να ανταποκριθείς, να παραιτηθείς…!!!
Τα πυρά του Καισαριανής Δανιήλ, δεν προορίζονταν ασφαλώς για τον εορτάζοντα Κύριλλο, αλλά είχαν συγκεκριμένο στόχο: τον αυθαιρετήσαντα, κυρίως, Μητροπολίτη Δωδώνης Χρυσόστομο και δευτερευόντως τον Νικαίας Αλέξιο…!!
Επί τω ακούσματι των σφόδρα επιθετικών λόγων του Καισαριανής Δανιήλ ο άμεσα θιγόμενος Μητροπολίτης Δωδώνης Χρυσόστομος… πήρε στροφές από την ανάποδη και άρχισε στο ίδιο ύφος να απαντά στον Καισαριανής σε εκφράσεις όπως:
- Και τι είσαι συ ρε, δασκάλα-δάσκαλος της Λειτουργικής; Άι παράτα μας… Σε πείραξε που παραχωρήσαμε τα “Κύριε, Κύριε” στους βοηθούς;;; Σα δε ντρέπεσαι… Εγώ διετέλεσα βοηθός τόσα χρόνια και ξέρω τον καημό…
Και τότε έγινε κάτι που δεν έχει ξαναγίνει ποτέ εν ώρα θείας λατρείας… Ξεφόρεσε ο Δανιήλ και έφυγε εν μέσω κραυγών, φωνασκιών και αντεγκλήσεων με τον Δωδώνης!!! Θου Κύριε…!
Κι αυτό που έκανε και μάλιστα μετά από την Προσκομιδή και στα «ΑΓΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ», ήταν σαφώς χειρότερο από την αρχική αυθαιρεσία του Δωδώνης, που άνοιξε τους ασκούς.
Φήμες λένε, ότι ο Δωδώνης Χρυσόστομος στόλιζε με ειδικά κοσμητικά τον ωρυόμενο και αποχωρούντα Καισαριανής, όπως: “στο καλό μωρή γουρούνα, άντε ρε ζηλόφθονε” και άλλα ηχηρά παρόμοια, που δεν γράφονται!!!
Και να φανταστείς, αναγνώστη μας, ότι σχεδόν όλοι αυτοί έχουν έλθει στη Λάρισα για να στηρίξουν το «φίλο» τους Ιγνάτιο, και να δώσουν την εντύπωση στον κόσμο (δικαστικές αρχές κ.α.) ότι πρόκειται για «άγιο» άνθρωπο, άσχετα αν η «αγιοσύνη» του απασχόλησε τη δικαιοσύνη με σωρεία μηνύσεων και προσωρινών μέτρων κατά του «αγαπημένου» του ποιμνίου!
Γι’ αυτό και λέμε: «Φτάνει πια!... Γινάτιεεε...».

Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

17 χρόνια παραμονής του στη Λάρισα ο δεσπότης Ιγνάτιος δεν έχει δημοσιεύσει κανέναν απολογισμό εσόδων-εξόδων. Δεν νομίζουν, εκεί στην μητρόπολη, ότι ο πιστός φιλάνθρωπος λαός, που ρίχνει τον οβολόν του, θέλει να γνωρίζει πού πάνε τα χρήματά του;

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ: ΑΓΩΝΑΣ Α.Φ.186 http://www.agonas.org
ΤΟΣΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΠΑΝΕ;;;
Τα τελευταία χρόνια γινόμαστε αποδέκτες τηλεφωνημάτων μεγάλου αριθμού πολιτών, εκκλησιαστικών συμβούλων, ιερέων κ.ά. ζητώντας να πληροφορηθούν πού πάνε τα τόσα χρήματα που εισπράττει η μητρόπολη Λάρισας και Τυρνάβου.
17 χρόνια παραμονής του στη Λάρισα ο δεσπότης Ιγνάτιος δεν έχει δημοσιεύσει κανέναν απολογισμό εσόδων-εξόδων. Δεν νομίζουν, εκεί στην μητρόπολη, ότι ο πιστός φιλάνθρωπος λαός, που ρίχνει τον οβολόν του, θέλει να γνωρίζει πού πάνε τα χρήματά του;
Βλέπουμε την Αρχιεπισκοπή και πολλές μητροπόλεις, τα τελευταία χρόνια, να αναρτούν στο διαδίκτυο ή να δημοσιεύουν στα Μ.Μ.Ε., καθώς και να κυκλοφορούν ενημερωτικά δελτία με όλα τα οικονομικά στοιχεία κατά κεφάλαιο, κωδικό, αριθμό όλων των ταμείων και τρόπο κατανομής.
Ο Αρχιεπίσκοπος σε μια από τις εξαγγελίες του είχε πει: «Τα έσοδα από τη διαχείριση της εκκλησιαστικής περιουσίας να επιστρέψουν στο λαό, ώστε να μη δημιουργείται με κανένα τρόπο η αίσθηση ότι έχει μετατραπεί ο Οίκος του Θεού σε οίκο εμπορίου». Η διαπίστωση αυτή είχε γεμίσει με ελπίδα τους πιστούς ότι κάτι μπορεί να γίνει. Δυστυχώς τα χρόνια περνούν και μερικοί δεσποτάδες, για λόγους που αυτοί γνωρίζουν, αποφεύγουν, σαν το διάβολο το λιβάνι, να γνωστοποιήσουν τα οικονομικά της μητρόπολής τους – λες και είναι προσωπικό τους θέμα. Δικαιολογημένα πολλοί συνάνθρωποί μας έχουν απορίες και αμφιβολίες, αμφιβολίες ως προς το αν ο οβολός τους καταλήγει στην επούλωση των πραγματικών αναγκών.
Η Κυβέρνηση Σημίτη το 2004 κατάργησε (Ν. 3220 αρ. 15) το 35% της προβλεπόμενης (Α.Ν. 536/1945 αρ. 2) εισφοράς υπέρ του Δημοσίου, την επί των εσόδων των Ι. Ναών υπολογιζόμενη. Και αυτό έγινε – κατά δήλωση των κυβερνώντων – για να διευκολύνουν τις ενορίες στο φιλανθρωπικό τους έργο.
Παρά ταύτα, οι ενορίες δεν ωφελήθηκαν τίποτε από το μέτρο αυτό της πολιτείας. Και τούτο διότι, οι τα λογιστικά «κόλπα» γνωρίζοντες – με τις … ευλογίες των μητροπολιτών – έκτοτε παρακρατούν αυτό (35%) και μάλιστα αυξημένο.
Και όχι μόνον ελήστευσαν – οι διοικούντες τις μητροπόλεις – το ευεργέτημα της πολιτείας προς τους ενοριακούς ναούς, που τους παρείχε την δυνατότητα επιβίωσης αλλά και εκπλήρωσης του κοινωνικού τους έργο, αλλά και πέτυχαν την θεσμοθέτηση εκ μέρους του κράτους ειδικών επιδομάτων όπως:

Ο ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΤΗΣ N.A.S.A. ΚΑΙ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΣ ΣΤΙΣ Η.Π.Α. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΑΟΥΪΛ



ΜΕΡΟΣ 1ον
Η συγκλονιστική αφήγηση ενός από τους λίγους ανθρώπους που έζησαν πολλά χρόνια σε στενή επαφή με τον αγ. γέροντα Παΐσιο. 
 
Ο Γεώργιος Τάουϊλ είναι Σύρος, βαπτισμένος στην Λαοδικεία, είναι ψυχίατρος των αστροναυτών στην N.A.S.A., ακαδημαϊκός στην Ν. Υόρκη.

 Σπούδασε ιατρική στην Ελλάδα αλλά όταν πήγε στο Αγ. Όρος θέλησε να γίνει μοναχός. Λίγες ώρες πρίν την κουρά του πήγε και τον βρήκε ο αγ. γέρων Παΐσιος και του είπε:


 "Δεν πρέπει να γίνεις μοναχός, σπούδασες γιατρός και η αποστολή σου είναι να παίρνεις τον πόνο από τους ανθρώπους. Σήμερα κι όλας θα κατέβεις στην Αθήνα, έχω τακτοποιήσει όλα που θα μείνεις κλπ.
Αν υπακούσεις θα είμαι πνευματικός σου, αλλά να ξέρεις είμαι αυστηρός"

 
Του ζήτησε να φύγει για την Αθήνα την επόμενη αλλά ο γέροντας ήταν κάθετος:


"Σήμερα θα φύγεις αλλιώς κάνε ότι καταλαβαίνεις, αν μείνεις δεν θα είσαι τίποτε, ούτε γιατρός ούτε μοναχός!"  
 
Εδώ είναι το πρώτο μέρος, ακολουθούν άλλα τέσσερα μέρη, στα οποία  ο κ. Τάουιλ  μιλά για πολλά. 
Για την ζωή του με τον αγ. γέροντα, για την πορεία του στην επιστήμη της ψυχιατρικής, για την N.A.S.A., για τις αποστολές του στο... Ιράκ, στο Λίβανο, παλιότερα αλλά και προ ημερών στην Συρία, για τον Πούτιν και για τις...Ηνωμένες Ορθόδοξες Πολιτείες...!!!

Σε αυτό το βίντεο κάνει αναφορά στις πρώτες μέρες που κοιμόταν στην καλύβη του αγ. γέροντος στις επισκέψεις της Παναγίας του Κυρίου μας και της Αγ. Ευφημίας καθώς και στο περίφημο θαύμα της ανάστασης του Σαουδάραβα Σεϊχη αφού καί τον ίδιο γνώρισε αλλά και τους δολοφόνους του!!!    
 


"Πληροφορημένος" από τον αγ. γέροντα (το 2007) πήγε και τους βρήκε στις ψυχιατρικές φυλακές όπου του είπαν ότι είχαν μετανοήσει και τον...περίμεναν!!!
 Τους έδωσε τον μεγάλο αγιασμό και αντίδωρο και μετά από λίγο έφυγαν από την ζωή...

Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Το χρυσό παιδί που θυσιάστηκε για τα αδέλφια του



ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΤΣΙΜΙΡΙΚΑΣ

Τα παιδιά. Δεν βγήκαν τα παιδιά. Η μητέρα ούρλιαζε, ο πατέρας έτρεξε στην πίσω πόρτα, ο παππούς συνέχισε να ρίχνει νερό με το λάστιχο, όλο το χωριό ήταν στο πόδι.

 
Οι φλόγες άγγιζαν λες το Παγγαίο, οι καμπάνες χτυπούσαν και καλούσαν τον κόσμο να σπεύσει για βοήθεια στο σπίτι που καιγόταν. Κι ο Τηλέμαχος με το παιδικό ακόμη κορμάκι, φορώντας μόνο τις παντόφλες του, όρμηξε μέσα στις φλόγες. Κανείς δεν πρόλαβε να τον συγκρατήσει, μόνο ένα ξύλινο δοκάρι που έπεσε από την οροφή της παλιάς διώροφης κατοικίας του έκοψε τη φόρα και το νήμα της ζωής. Λίγο αργότερα μαζί με τη δική του σορό οι πυροσβέστες ανέσυραν και τις σορούς των αδερφών του, του 5χρονου Ανδρέα και του 9χρονου Γεράσιμου.
Αυτοθυσία
Η Μεσορόπη Καβάλας έχει ντυθεί στα μαύρα, ένα ολόκληρο χωριό θρηνεί και το πανελλήνιο μιλά συγκλονισμένο για την αυτοθυσία του 15χρονου Τηλέμαχου Τσιμιρίκα, που αψήφησε τον κίνδυνο και ρίχτηκε στη μάχη με τις φλόγες για να σώσει τα δυο μικρότερα αδέρφια του. Δυστυχώς, δεν τα κατάφερε...

Κυριακή, μέρα αργίας, μέρα ιερή για τους Χριστιανούς

ΕΚΚΛΗΣΙΑ-ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ

Πριν λίγους μήνες και πολύ πριν πέσει στο τραπέζι των συζητήσεων η απελευθέρωση του ωραρίου των καταστημάτων ακόμα και τις Κυριακές, εκπρόσωποι 65 πανευρωπαϊκών οργανώσεων πολιτών, συνδικάτων, της Ορθόδοξης Εκκλησίας και των άλλων Χριστιανικών Ομολογιών, που όλοι μαζί αποτελούν την "Ευρωπαϊκή Συμμαχία για την αργία της Κυριακής" συναντήθηκαν στις Βρυξέλλες, με πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής.
Στην συνάντηση αυτή υπέγραψαν ανακοίνωση, με την οποία δεσμεύτηκαν να αγωνιστούν για τη διατήρηση ως υποχρεωτικής της αργίας της Κυριακής και για ένα ανθρώπινο ωράριο εργασίας. Τα μέλη της Συμμαχίας στην ίδια ανακοίνωση ζητούν η Ευρωπαϊκή Νομοθεσία, όπως επίσης και αυτές των κρατών μελών, να σέβονται τους εργαζόμενους πολίτες και την ιδιωτική τους ζωή, που περιλαμβάνει και τον ελεύθερο χρόνο που πρέπει να έχουν και να μοιράζονται με τα άλλα μέλη της οικογένειας τους. Είναι η πρώτη φορά που υπάρχει μια τέτοια συμμαχία Εκκλησίας και Συνδικάτων σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΙ ΕΙΣΒΑΛΟΥΝ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΕΧΟΝΤΕ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΓΕΝΝΗΤΣΑΡΟΥΣ (VIDEO)


     ΕΓΕΡΣΗ  ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ  ΟΙΚΟΓΕΝEΙΩΝ     
              Η  ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ  ΤΩΝ   ΣΠΑΖΕΙ                ΟΔΟΦΡΑΓΜΑΤΑ   ΚΑΙ   ΑΛΥΣΙΔΕΣ   
(ανοίξτε το βίντεο)
      Νέα, σοβαρά επεισόδια κατά του μνημονίου στην Κύπρο 12/12/2012 - 18:51 1 Νέα, σοβαρά επεισόδια σημειώθηκαν την Τετάρτη έξω από την είσοδο της κυπριακής Βουλής, όπου κατατέθηκαν προς ψήφιση, σε έκτακτη συνεδρίαση της ολομέλειας, τα 25 νομοσχέδια που αφορούν μέτρα τα οποία περιέχονται στην κατ' αρχήν συμφωνία της Λευκωσίας με την τρόικα. Τα επεισόδια σημειώθηκαν αφότου τριμελής αντιπροσωπεία πολυτέκνων εξήλθε από τη Βουλή, όπου είχε πραγματοποιήσει συνάντηση με τον πρόεδρο της Βουλής Γιαννάκη Ομήρου.. 
    Δεκάδες πολύτεκνοι επιχείρησαν να σπάσουν τη γυάλινη πόρτα της κεντρικής εισόδου και να εισέλθουν στο κτίριο. Οι διαδηλωτές έσπασαν γλάστρες και πέταξαν αυγά στην πόρτα της κεντρικής εισόδου της Βουλής, ενώ κατά τα επεισόδια λιποθύμησε μια γυναίκα. 
 Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Ποιοί θέτουν τροχοπέδη στὸν ἀγῶνα κατὰ τῆς αἱρέσεως;



ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΚΑΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ...ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ
ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ;

Ὁ γ. Ἀγάθων τῆς Κωνσταμονίτου ὁμιλεῖ γιὰ τὴν αἵρεση τοῦ Παπισμοῦ, γιὰ τὸν Πατριάρχη καὶ τὸν γ. Ἐφραίμ Φιλοθεΐτη

Ἁγιορεῖτες, ἀλλὰ καὶ ἐν τῷ κόσμῳ Γέροντες καὶ κληρικοί, σιωποῦν γιὰ τὴν πραγματοποιούμενη  Ἕνωση τῶν «Ὀρθοδόξων» Οἰκουμενιστῶν μὲ τοὺς Παπικούς· Ἕνωση –ποὺ κατὰ τὸν γέροντα Ἐφραίμ– ἔχει γίνει μυστικά! Γνωρίζουν πὼς ὅσο ἀντιδροῦν οἱ πιστοί, ἀπομακρύνεται ἀπὸ τὸν ὁρίζοντα ἡ φανερὴ Ἕνωση. Καὶ ἐνῶ τὸ γνωρίζουν καὶ τὸ διακηρύσσουν δημοσίως δὲν ἀντιδροῦν, ἀφήνοντας τοὺς ἀγνοοῦντας πιστοὺς νὰ γίνονται θύματα τῆς ἀγαπολογίας τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ περιμένουν παθητικὰ τὴν τελικὴ ἐπίθεση τοῦ ἐχθροῦ, δηλαδὴ τὴν ἐπικράτηση τῆς παναιρέσεως ποὺ ἑτοιμάζει τὴν ἔλευση  τοῦ Ἀντιχρίστου, ὁ ὁποῖος θὰ ἔρθει μετὰ τὴν Ἕνωση!

Στὸ διαδίκτυο ἁλιεύσαμε τὸ παρακάτω κείμενο μὲ τὸ Video ποὺ τὸ συνόδευε. Πρόκειται γιὰ μιὰ ὁμιλία-συζήτηση τοῦ γέροντος Ἀγάθωνος, Καθηγουμένου τῆς Ἱ. Μ. Κωνσταμονίτου γιὰ τὸν Παπισμό, τὸν Οἰκουμενισμὸ καὶ τὶς θέσεις ἐπ’ αὐτῶν τοῦ γέροντα Ἐφραίμ τοῦ Φιλοθεΐτη. Τὸ παραθέτουμε, μαζὶ μὲ τὸ ἀπομαγνητοφωνημένο κείμενο.

π. Νικόλαος Μανώλης: «Ὁ Γέροντάς μου, Καθηγούμενος της Ι. Μονής Κωνσταμονίτου, γέρων Αγάθων, ομιλεί στην ενορία μας. Απόσπασμα 3 (video). Στα πλαίσια του κατηχητικού μαθήματος φοιτητών και ενηλίκων του πρωτοπρεσβυτέρου Νικολάου Μανώλη, στον Ιερό Βυζαντινό Ναό Προφήτου Ηλιού Θεσσαλονίκης, εκτάκτως τον Νοέμβριο του 2008, μας τίμησε με την παρουσία του, ο καθηγούμενος της Ι. Μονής Κωνσταμονίτου Αγίου Όρους, πανοσιολογιότατος Αρχιμανδρίτης γ. Αγάθων. Κατόπιν παρακλήσεώς μας, ομίλησε στη σύναξη. Στο συγκεκριμένο σύντομο απόσπασμα ομιλεί για την αίρεση του Παπισμού».
pentapostagma.gr/2012/11/video_11.html#ixzz2E7rUi29G

Ἡ Ὁμιλία - Συζήτηση
π. Ἀγάθων: Ὁ Πάπας (ὁ Παπισμὸς) εἶναι αἵρεσις, δὲν ἔχει σχέση καμιὰ μὲ τὴν Ὀρθοδοξία ἀπὸ τὸ σχίσμα ποὺ ἔγινε τὸ 1054... Πολὺ καλὰ γνωρίζετε, πὼς δύο παρατάξεις ὑπάρχουν ἐπάνω στὸν οὐρανό, ἢ Παράδεισος ἢ κόλαση. Μεσάζων δὲν ὑπάρχει. Ἢ θὰ εἶσαι Ὀρθόδοξος, ἤ, ἐὰν δὲν εἶσαι Ὀρθόδοξος, εἶσαι γιὰ τὴν κόλαση.
Ἀκροατής: Σωτηρία δὲν ἔχει.
π. Ἀγάθων: Δὲν ὑπάρχει σωτηρία. Αὐτὰ εἶναι ξεκάθαρα. Ὄχι ἡμίμετρα, αὐτὰ ποὺ γίνονται σήμερα μὲ τόν (σ.σ. δὲν ἀναφέρει ὄνομα, ἀλλὰ ἀπὸ τὴ συνέχεια φαίνεται ὅτι ἐννοεῖ τὸν πατριάρχη Βαρθολομαῖο), ποὺ τὰ κάνει πλακάκια καὶ σάλτσα, ἂς ποῦμε. Ἦλθε στὸ Ἅγιον Ὄρος, πρὶν πάει ὁ Πάπας, γιὰ νὰ καλύψει (ὅσα ἔγιναν στὸ Φανάρι τὸ 2006). Μετά, ποῦ νὰ παρουσιασθεῖ, τί νὰ πεῖ; Τί νὰ πεῖ; Ὅταν βγῆκε ἀπὸ τὴν Ἁγία Τράπεζα, πῆγε, ἀγκάλιασε τὸν Πάπα, ἤμουν ἔξω (ἀπὸ τὸ Ὄρος) καὶ τὸ εἶδα στὴν τηλεόραση προσωπικά, καὶ τρία εἰκοσιτετράωρα εἶχα νὰ κοιμηθῶὅταν τὸν εἶδα νὰ βγαίνει ἀπὸ τὴν Ἁγία Τράπεζα καὶ νὰ πάει ν’ ἀγκαλιάζει τὸν Πάπα, μέσα μου εἶπα: αὐτός ἴχνος, μὰ ἴχνος, δὲν εἶχε ἀπὸ τὴν Ἁγία Τράπεζα, κεῖ μέσα ποὺ βρισκότανε; Ἂν εἶχε κάτι, ἔστω καὶ τὸ ἐλάχιστο, δὲν θὰ ἔκανε αὐτὴ τὴν κίνηση. Εἶναι φοβερό. Φοβερό. Φοβερό.

ΟΙ 10 ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΟΥ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ: ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ, ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ, ΤΑ ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ


       
      Τα σύγχρονα παιδιά δηλητηριάζονται όπως ποτέ ξανά στην ιστορία του ανθρώπινου πολιτισμού. Δεν είναι λοιπόν περίεργο το ποσοστό του αυτισμού στην Αμερική που έχει ανέβει στα ύψη σε 1 στα 88 παιδιά κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών, βάζοντας τον αυτισμό ξεκάθαρα σε κατηγορία "επιδημίας". Αλλά μην περιμένετε καμία ενέργεια απο το CDC σε αυτή την επιδημία. Το  CDC γνωρίζει πολύ καλά γιατί τα ποσοστά αυτισμού έχουν εκτιναχθεί σε  ολόκληρη την Αμερική, αλλά αντί να παραδεχτεί την αλήθεια, το CDC  προωθεί μια ιστορία συγκάλυψης για να προστατεύσει τα εταιρικά  συμφέροντα των πραγματικών ενόχων:
Οι ιατρικές επιχειρήσεις  που δηλητηριάζουν τα παιδιά με σκοπό το κέρδος, (βλ. παρακάτω) δεν είναι  μόνο οι ιατρικές εταιρείες:. Δηλητηριάζουν επίσης και με άλλους δόλιους  τρόπους που καταστέλλουν την ελεύθερη σκέψη, την επίθεση την καλή υγεία  και τη συντριβή της ψυχής των παιδιών. Εδώ είναι μια λίστα με τους δέκα  χειρότερους τρόπους με τους οποίους τα παιδιά μας δηλητηριάζονται.

  1) Πολλαπλοί εμβολιασμοί που εγχέουν τον υδράργυρο, αλουμίνιο, MSG και φορμαλδεΰδη σε παιδιά
Αναγνωρίζεται  ανοιχτά το γεγονός ότι τα σημερινά εμβόλια που δίνονται στα  παιδιά χορηγούνται σκόπιμα με υδράργυρο, αργίλιο, MSG και φορμαλδεΰδη ,  τα οποία παράλογα εγχέονται στο σώμα των βρεφών και των παιδιών. Αυτό  είναι ανοιχτά αποδεκτό από το ίδιο το CDC , το οποίο έχει αναδειχθεί ως  μια εγκληματική ομάδα προώθησης για τη βιομηχανία εμβολίων. Αντί να  προσπαθούν να καθορίσουν γιατί τα εμβόλια προκαλούν σε τέτοιο βαθμό τον  αυτισμό, το CDC προσπαθεί να κρύψει τα αποδεικτικά στοιχεία ,  καθυστερήσει τις ακροάσεις, για να προστατεύσει την  ποινικά-χρησιμοποιημένη βιομηχανία εμβολίων όπου σχεδόν κάθε εν ενεργεία  κατασκευαστής εμβολίων σήμερα έχει βρεθεί ένοχος πολλαπλάσιων  εγκλημάτων κακουργήματος.

# 2) Τα σφραγίσματα υδραργύρου
Εκπληκτικά,  οι οδοντίατροι στις ΗΠΑ συνεχίζουν να γεμίζουν το στόμα των παιδιών με  το τοξικότερο βαρύ μέταλλο που είναι γνωστό στον άνθρωπο. Ο Υδράργυρος. Δεν τον αποκαλούν υδράργυρο, φυσικά, γιατί αυτό θα έθετε πάρα πολλές ερωτήσεις. Αντ  'αυτού, τα αποκαλούν "σφραγίσματα αμαλγάματος." Αλλά το  Νο. 1  συστατικό σε αυτές τις γεμίσεις είναι, φυσικά, το βαρύ  μέταλλο υδράργυρος .

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Τραγωδία στην Καβάλα - Νεκρά τρία αδέλφια,τρία αγγελούδια, μέσα σε φλεγόμενο σπίτι υπερπολύτεκνης οικογένειας 10 παιδιών


08.12.12
Ο 15ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΙΚΡΑ

Τραγωδία στην Καβάλα - Νεκρά τρία αδέλφια,τρία αγγελούδια, μέσα σε φλεγόμενο σπίτι  υπερπολύτεκνης οικογένειας 10 παιδιών

Ανείπωτη οικογενειακή τραγωδία εκτυλίχθηκε τα ξημερώματα στο χωριό Μεσορόπη Δήμου Παγγαίου Καβάλας, όταν τρία αδέλφια ηλικίας 5, 7 και 15 ετών, βρέθηκαν νεκρά κατά τη διάρκεια κατάσβεσης φωτιάς στην ξύλινη διώροφη μονοκατοικία των παππούδων τους, όπου είχαν πάει για το Σαββατοκύριακο με τους γονείς τους.

Τραγωδία στην Καβάλα - Νεκρά τρία αδέλφια μέσα σε φλεγόμενο σπίτι
Η πυρκαγιά ξέσπασε στις 04.45, η πυροσβεστική κλήθηκε περίπου στις 5 το πρωί και κατά την κατάσβεση της πυρκαγιάς εντοπίστηκαν νεκρά τα τρία αγόρια.

Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

«Μὴ πιστεύσεις τῷ ἐχθρῷ σου εἰς τὸν αἰῶνα» (Σοφία Σειράχ ιβ΄ καὶ ιθ΄).

      Αγάπη και ανεξικακία στον εχθρό,αλλ΄ όχι φιλία

    Τὸν ἐχθρό σου, ποτὲ μὴν τὸν κάνεις φίλο 
            π.   Ἀθανάσιου Μυτιληναίου
Ἀπὸ ὁμιλία εἰς τὴν Σοφία Σειράχ, ἀρ. 160
«Μὴ πιστεύσεις τῷ ἐχθρῷ σου εἰς τὸν αἰῶνα» (Σοφία Σειράχ ιβ΄ καὶ ιθ΄). 
Ποτὲ μὴν ἐμπιστευθεῖς εἰς τὸν ἐχθρόν σου, ὅταν σοῦ ἐμφανίζεται ὡς φίλος· ποτέ, εἰς τὸν αἰῶνα, ποτέ. Ἄλλο πρᾶγμα βέβαια νὰ φαίνεσαι ὅτι εἶσαι ἀνεξίκακος ἀπέναντί του· καὶ ἐκ βαθέων μάλιστα ἀνεξίκακος, καὶ εὐεργετικὸς μάλιστα. Αὐτὸ εἶναι ἄλλο πρᾶγμα, καὶ ἐντελλόμεθα νὰ τὸ κάνουμε αὐτό, καὶ ἄλλο πρᾶγμα εἶναι νὰ ἐμπιστευθεῖς ὅ,τι ἀφορᾶ σὲ σένα, τὰ μυστικά σου, τὰ προβλήματά σου, τὴ ζωή σου. (Αὐτὸ) ποτέ. Καὶ νὰ γνωρίζετε ὅτι ποτέ, παλαιὸς ἐχθρός, δὲν γίνεται φίλος. Αὐτὸ νὰ τὸ ξέρετε. Μπορεῖ νὰ τὰ φτιάξουμε, νὰ λέμε καλημέρα, νὰ λέμε ἐγκαρδίως καλημέρα, ἀλλὰ νὰ γίνει φίλος μας, (αὐτὸς μπορεῖ νὰ δείξει ὅτι θὰ ἤθελε νὰ γίνει φίλος μας), ἐμεῖς οὐδέποτε θὰ ἐμπιστευθοῦμε. Θὰ ἐπαναλάβω: «Μὴ πιστεύσεις τῷ ἐχθρῷ σου εἰς τὸν αἰῶνα».
Καὶ ἐξηγεῖ ἡ Σοφία Σειράχ: «Ὡς γὰρ ὁ χαλκὸς ἰοῦται, οὕτως ἡ πονηρία αὐτοῦ». Ὅπως, λέγει, σκουριάζει ὁ χαλκός, ἔτσι καὶ ἡ πονηρία του. Δηλαδή, διαρκῶς αὐξάνει ἡ πονηρία του, ὅπως καὶ ἡ σκουριὰ στὸ χαλκό, γιατὶ εἶναι κακὸς ἄνθρωπος.
«Καὶ ἐὰν ταπεινωθῇ καὶ πορεύηται συγκεκυφώς»: Κι ἂν ἀκόμα ταπεινωθεῖ (μὲ τὴν ἔννοιαν νὰ δείξει εὐτέλεια, ἐξευτελισμὸ τοῦ ἑαυτοῦ του) καὶ περπατάει καμπουριασμένα, μὲ τὸ κεφάλι κάτω, σκυμμένο·
«ἐπίστησον τὴν ψυχήν σου καὶ φύλαξαι ἀπ᾿ αὐτοῦ»: πρόσεξε, πές στὸν ἑαυτό σου ὅτι δὲν πρέπει ποτὲ νὰ ἐμπιστευθεῖς, φυλάξου ἀπ’ αὐτὸν τὸν ἄνθρωπον·
«καὶ ἔσῃ αὐτῷ ὡς ἐκμεμαχὼς ἔσοπτρον»: σὰν ἐκεῖνον ποὺ ἔχει καθαρίσει αὐτὸν τὸν χάλκινον, «ἐκμεμαχώς»,  δηλαδὴ μ’ ἕνα πανὶ καθάρισε τὴν χάλκινη ἐπιφάνειαν, τὸν χάλκινον καθρέπτη, ἀλλὰ ἡ ὀξείδωσίς του θὰ φανεῖ γρήγορα. Γυαλίστηκε· πρόσεξε· παλιὸς ἐχθρός· ἡ ὀξείδωσή του θὰ ἀναφανεῖ πάλι.
«καὶ γνώσῃ ὅτι οὐκ εἰς τέλος κατίωσε»: Καὶ τότε θὰ καταλάβεις ὅτι δὲν ἔχει τελειωμὸ ἡ σκουριά·
 «μὴ στήσῃς αὐτὸν παρὰ σεαυτῷ»: Μὴν τὸν βάλεις δίπλα σου· νὰ πεῖς· θὰ τὸν κάνω συνέταιρο, συνάδελφο, θὰ συνεργασθοῦμε, θὰ τὸν κάνω συγγενῆ μου· 
«μὴ ἀνατρέψας σε στῇ ἐπὶ τὸν τόπον σου»: μὴ σὲ ἀναποδογυρίσει καὶ καθίσει στὸν δικό σου τὸν τόπο·
«μὴ καθίσῃς αὐτὸν ἐκ δεξιῶν σου»: Δηλαδὴ μὴν τοῦ δείξεις εὔνοια, «μήποτε ζητήσῃ τὴν καθέδραν σου», τὸν τόπον σου, δηλαδὴ τὴν καρέκλα σου, «καὶ ἐπ᾿ ἐσχάτων ἐπιγνώσῃ τοὺς λόγους μου» καὶ στὸ τέλος θὰ θυμηθεῖς τὰ λόγια μου ποὺ σὲ συμβουλεύω, «καὶ ἐπὶ τῶν ρημάτων μου κατανυγήσῃ» καὶ τότε θὰ λυπηθεῖς γι’ αὐτὰ ποὺ σούχω πεῖ.
Προσοχή. Πρέπει νὰ προσέξουμε. Καὶ συνεχίζει: «καὶ ἐν τοῖς χείλεσιν αὐτοῦ γλυκανεῖ ὁ ἐχθρὸς καὶ ἐν τῇ καρδίᾳ αὐτοῦ βουλεύσεται ἀνατρέψαι σε εἰς βόθρον»: Μὲ τὰ λόγια του θὰ δείξει ὅτι εἶναι πολὺ σπουδαῖος ἀπέναντί σου, σ’ ἀγαπᾶ, ἀλλὰ ἀπὸ μέσα του σκέπτεται, πῶς θὰ σὲ ρίξει μέσα σὲ βόθρο.
Πῶς τὸ λέγει ἐκεῖ ὁ ψαλμωδός; μιλοῦσαν λέγει, ὄμορφα, μὲ γλυκὰ λόγια, ἀλλὰ στὸ βάθος τὰ λόγια τους ἦσαν ὡσεὶ βολίδες, πέτρες. Μιλᾶνε ὡραῖα, στὴν πραγματικότητα ὅμως, σκέπτονται ἄσχημα. «Ἐν ὀφθαλμοῖς αὐτοῦ δακρύσει ὁ ἐχθρός»: θὰ φτάσει ἀκόμη καὶ νὰ δακρύσει μπροστά σου
«καὶ ἐὰν εὕρῃ καιρόν, οὐκ ἐμπλησθήσεται ἀφ᾿ αἵματος»: κι ἂν εὕρει κατάλληλη στιγμή, δὲν θὰ χορτάσει ἀπὸ δολοφονικὰ αἵματα.
Γι’ αὐτὸ ἂς προσέχουμε· πολλάκις οἱ ἄνθρωποι δὲν ἀλλάζουν. Δὲν ἀλλάζουν. Θὰ τὸ πῶ διὰ τρίτην φορά. Παλιὸς ἐχθρός, φίλος δὲν γίνεται εἰς τὸν αἰῶνα. Ποτέ. Νὰ τὸ ξέρετε. Δὲν σημαίνει ὅτι δὲν θὰ ποῦμε καλημέρα· (Θὰ ποῦμε), ἀλλὰ δὲν θὰ ἐμπιστευθοῦμε. Αὐτὸ θέλω νὰ καταλάβουμε.
Ἀλλὰ καὶ ὁ Κύριος μίλησε γι’ αὐτὴν τὴν ὑποκρισία τῶν ἀνθρώπων, ὅταν εἶπε, «μὴ γίνεσθε ὥσπερ οἱ ὑποκριταί...».
Πάντως, ἂν δὲν προσέξουμε ἡ βλάβη μας θὰ εἶναι σίγουρη καὶ ἀναπόφευκτη. Ὁ ἕνας μπορεῖ νὰ μᾶς πλησιάζει μὲ συμπαθῆ, θλιμμένη ὄψη. Κι ὁ ἄλλος μπορεῖ νὰ μᾶς προσεγγίζει γελαστός, χαρούμενος, χωρὶς νὰ ξέρουμε τί κρύβει μέσα του. Καὶ εἰς τὴν μία περίπτωση καὶ εἰς τὴν ἄλλη χρειάζεται ἐπαγρύπνησις καὶ προσοχὴ στὶς σχέσεις μας, γιὰ νὰ μὴ λυπηθοῦμε ἀργότερα.
«Συγκύφων πρόσωπον καὶ ἑτεροκωφῶν, ὅπου οὐκ ἐπεγνώσθη, προφθάσει σε καὶ ἐὰν ὑπὸ ἐλαττώματος ἰσχύος κωλυθῇ ἁμαρτεῖν, ἐὰν εὕρῃ καιρόν, κακοποιήσει» (στ. 27-28). Δηλαδή, ἔχοντας σκυμμένο τὸ πρόσωπό του καὶ κρυφακούοντας μὲ τὸ ἕνα αὐτί, ἐκεῖ ποὺ δὲν θὰ ἔχει γίνει ἀντιληπτὸς καὶ κανεὶς δὲν θὰ τον ἀντιλαμβάνεται, θὰ σὲ προλάβει γιὰ νὰ σοῦ κάνει κακό. Καὶ ἂν ἀπὸ κάποια σωματική του ἀδυναμία ἐμποδισθεῖ νὰ σὲ βλάψει, ὅμως, ὅταν βρεῖ τὴν εὐκαιρία καὶ τὸν τρόπο θὰ σὲ κακοποιήσει...
Ἀδελφοί μου, χωρὶς νὰ ξεπέσουμε εἰς τὴν καχυποψίαν, (διότι ὅπως ξέρετε ἡ καχυποψία εἶναι κακὸ πρᾶγμα καὶ μάλιστα σὲ μερικοὺς εἶναι ἀρρώστια...) θὰ πρέπει νὰ προσέχουμε πολὺ ἀπ’ αὐτὰ ὅλα τὰ ἐμπαθῆ καὶ ὑποκριτικὰ πρόσωπα.

Ἀπομαγνητοφώνηση: Π.Σ.