Τρίτη 28 Ιουλίου 2015
Ο διωγμός των Χριστιανών εντείνεται σε όλη την Υφήλιο - Μίσος παντού
Ένα παθιασμένο μίσος κατά του Χριστιανισμού σαρώνει τον
πλανήτη και πολύ λίγοι παγκόσμιοι ηγέτες υπήρξαν πρόθυμοι να βγουν
μπροστά και να μιλήσουν ενάντια σε αυτές τις αυξανόμενες διώξεις των
Χριστιανών.
Σε πολλά μέρη της Μέσης Ανατολής, της Αφρικής και της
Ασίας, οι πιστοί δέχονται αμείλικτες επιθέσεις από εξτρεμιστές,
εκκλησίες καταστρέφονται νόμοι ψηφίζονται στην προσπάθεια να εμποδιστεί η
εξάπλωση της χριστιανικής πίστης. Σε ορισμένες περιοχές η βία έχει
γίνει τόσο ακραία ώστε οι Χριστιανοί εν γνώσει τους διακινδυνεύουν τη
ζωή τους, μόνο και μόνο για να πάνε στη λειτουργία των εκκλησιών τους
κάθε εβδομάδα.
Θα ρισκάρατε τη ζωή σας για να πάτε στην εκκλησία; Στη
Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, η δίωξη είναι συχνά πιο διακριτική. Ακόμα
κι αν οι βίαιες επιθέσεις είναι ακόμα αρκετά σπάνιες, οι χριστιανικές
πεποιθήσεις υπονομεύονται από νέους νόμους, κωμικούς και τηλεοπτικές
εκπομπές που κοροϊδεύουν τακτικά τη χριστιανική πίστη και πολλοί
εργοδότες θα απέκλειαν αμέσως έναν πιθανό υποψήφιο για μια θέση
εργασίας, εάν ανακάλυπταν ότι ένα άτομο είναι Χριστιανός.
Δυστυχώς, αυτό είναι μόνο η αρχή.
Στα επόμενα χρόνια, εκείνοι που επιλέγουν να είναι οπαδοί του Ιησού
Χριστού, θα αντιμετωπίσουν ακόμη μεγαλύτερες διώξεις από ό,τι έχουμε
ήδη δει.
Όταν οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται «χριστιανική δίωξη»,
αμέσως σκέφτονται το τι συμβαίνει στη Μέση Ανατολή. Και χωρίς αμφιβολία,
αυτό που η ISIS κάνει στους χριστιανούς του Ιράκ και της Συρίας είναι
παραπάνω από τρομακτικό. Αλλά αυτό είναι μόνο ένα μέρος της ιστορίας.
Σε αυτό το άρθρο, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας 10 παραδείγματα που
δείχνουν πώς ο διωγμός των χριστιανών εντείνεται, καθώς το
αντιχριστιανικό μίσος σαρώνει τον κόσμο και οι περισσότεροι από αυτούς
είναι έξω από τη Μέση Ανατολή. Το έκανα αυτό ειδικά για να δείξω ότι
αυτό είναι πραγματικά ένα παγκόσμιο φαινόμενο.
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ
Κυριακή 26 Ιουλίου 2015
"Ίσως νάρχεται κιόλας ο Αντίχριστος. Τα σημεία και τα τέρατα που προφητεύτηκε πως θα κάνει αρχίσανε να φανερώνουνται" Φώτης Κόντογλου.
Δεν γίνεται
πια μεταστροφή!
Φώτης Κόντογλου
«Να, έρχομαι σαν τον κλέφτη. Καλότυχος εκείνος που
ξαγρυπνά και βαστά καθαρά τα φορέματά του. Ο καιρός είναι κοντά.
Ο άδικος
ας αδικήσει ακόμα, κι ο βρωμερός ας βρωμισθεί ακόμα, κι ο δίκαιος ας κάνει
δικαιοσύνη ακόμα, κι ο άγιος ας αγιάσει ακόμα. Να, έρχομαι γρήγορα!»
Πολλοί αναγνώστες μου γράφουνε, παρακαλώντας με, και μάλιστα ξορκίζοντάς με, να γράψω για να χτυπήσω την ανηθικότητα, που δέρνει την κοινωνία, προ πάντων τη νεολαία, και που «τη σερβίρουν τα σινεμά», όπως μου γράφουνε. Φωνάζουνε: «Υψώσετε τη φωνή σας!». Ένας σπουδαστής μου γράφει από την Αγγλία: «Μη σταματήσετε αυτόν τον ωραίον αγώνα, μην πτοηθήτε από τις επιθέσεις. Υπάρχουν βέβαια πολλοί αντίπαλοι, αλλά και πολλοί θαυμαστές του ωραίου σας έργου. Σας χρειαζόμαστε για να δώσετε φτερά στις καρδιές μας, που είναι γεμάτες κενό και απαισιοδοξία».
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ
Παρασκευή 24 Ιουλίου 2015
Σχέδιο «Ελληνική Κρίση»: Ένας Oύγγρος Εβραίος μασόνος αποκαλύπτει γιατί επιλέχθηκε η Ελλάδα για το «πείραμα»
Μήπως μας κρύβουν κάτι; Η Ελλάδα επιλέχτηκε για να παίξει το ρόλο του… κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε πτώχευση...
Μήπως μας κρύβουν κάτι; Η Ελλάδα επιλέχτηκε για να παίξει το ρόλο
του… κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε πτώχευση, προκειμένου να
«δημιουργήσει» το μεγάλο πρόβλημα για το οποίο η Ευρωπαϊκή Ένωση
πρόκειται να «βρει» τη «λύση» σύντομα;
Αυτό υποστηρίζει ο γνωστός σχολιαστής-δημοσιολόγος Jean d’Eau στην ιστοσελίδα Henrymakow.com και μας μεταφέρει μια συζήτηση με ένα «υψηλόβαθμο μέλος της Εβραϊκής Μασονίας στη Βουδαπέστη» όπως περιγράφει την πηγή του.
Από τον Jean d’Eau, Βουδαπέστη (Henrymakow.com)
«Ένας φίλος μου που είναι τώρα ένα απογοητευμένο υψηλόβαθμο μέλος της Εβραϊκής Μασονίας στη Βουδαπέστη μου είπε τι έρχεται όσον αφορά την Ελληνική κρίση και γιατί η χώρα επιλέχθηκε για να παίξει αυτό το ρόλο.
Η Ελλάδα επιλέχτηκε για να παίξει το ρόλο του κράτους μέλους σε πτώχευση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, προκειμένου να «δημιουργήσει» το μεγάλο πρόβλημα για το οποίο αυτοί που διαφεντεύουν την Ευρωπαϊκή Ένωση πρόκειται να «βρει» τη «λύση» σύντομα.
Αυτό υποστηρίζει ο γνωστός σχολιαστής-δημοσιολόγος Jean d’Eau στην ιστοσελίδα Henrymakow.com και μας μεταφέρει μια συζήτηση με ένα «υψηλόβαθμο μέλος της Εβραϊκής Μασονίας στη Βουδαπέστη» όπως περιγράφει την πηγή του.
Από τον Jean d’Eau, Βουδαπέστη (Henrymakow.com)
«Ένας φίλος μου που είναι τώρα ένα απογοητευμένο υψηλόβαθμο μέλος της Εβραϊκής Μασονίας στη Βουδαπέστη μου είπε τι έρχεται όσον αφορά την Ελληνική κρίση και γιατί η χώρα επιλέχθηκε για να παίξει αυτό το ρόλο.
Η Ελλάδα επιλέχτηκε για να παίξει το ρόλο του κράτους μέλους σε πτώχευση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, προκειμένου να «δημιουργήσει» το μεγάλο πρόβλημα για το οποίο αυτοί που διαφεντεύουν την Ευρωπαϊκή Ένωση πρόκειται να «βρει» τη «λύση» σύντομα.
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ
Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015
«Οἱ σκοτεινὲς δυνάμεις θὰ κλονίσουν ὅλα τὰ καθεστῶτα, εἴτε δεξιὰ εἴτε ἀριστερὰ εἴτε κεντρῷα, θὰ τ᾽ἀπαξιώσουν στα μάτια τοῦ λαοῦ, γιὰ νὰ φέρουν τὴν ἀναρχία».
Ας μάθουν «οι πατριῶτες» βουλευτές, ὅτι γιὰ τὰ ευρώ τῶν τοκογλύφων δὲν ξεπουλᾶμε τὴν πατρίδα!
Ας προσέξουν τί εἶπε ὁ αγωνιστὴς ἱεράρχης Φλωρίνης π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης πριν ἀπὸ 40 χρόνια σε κύκλο ανδρῶν ερμηνεύοντας τὴν Β΄ Θεσσαλονικῆς ἐπιστολή καὶ βγαίνουν προφητικά σήμερα.
«Οἱ σκοτεινὲς δυνάμεις θὰ κλονίσουν ὅλα τὰ καθεστῶτα, εἴτε δεξιὰ εἴτε ἀριστερὰ εἴτε κεντρῷα, θὰ τ᾽ἀπαξιώσουν στα μάτια τοῦ λαοῦ, γιὰ νὰ φέρουν τὴν ἀναρχία».
Αυτὸ δὲν γίνεται καὶ στὴν Ἑλλάδα; Τὰ μεγάλα κόμματα δεξια, ἀριστερα καὶ κεντρώα ξεφτελίστηκαν με τα μνημόνια τῶν τοκογλύφων, που ἐπέβαλαν στὸ λαό. Τὰ μικρὰ κόμματα ποὺ συνεργάστηκαν καὶ στήριξαν αὐτὲς τὶς κυβερνήσεις ἐξαφανίστηκαν (Καρατζιαφέρης, Κουβέλης… Καὶ ο Καμμένος μὲ τὶς κόκκινες γραμμές, τὸν ἴδιο ολισθηρό δρόμο ἀκολουθεῖ). Τί μένει στοὺς Ἕλληνες; Απογοητευμένοι καὶ αηδισμένοι ἀπὸ ὅλους νὰ μην πᾶνε νὰ ψηφίσουν καὶ τότε θὰ γίνει αὐτὸ ποὺ ἔχουν στόχο οἱ μασόνοι. Θὰ γίνει ἀναρχία, ποὺ εἶναι τὸ κατάλληλο κλίμα γιὰ νὰ ἀναλάβει δράσι ο ἀντίχριστος!
Ας ἀκούσουμε τί λέει ο Γέροντας ἱεράρχης. Τὰ λόγια του εἶναι ἀπομαγνητοφωνημένα. Ὑπάρχουν και ηχητικά.
«Ἔρχεται ἡ ἀναρχία. Αὐτὸ ἐπιδιώκουν οἱ σκοτεινὲς δυνάμεις. Θὰ κλονίσουν ὅλα τὰ καθεστῶτα, εἴτε δεξιὰ εἴτε ἀριστερὰ εἴτε κεντρῷα, θὰ τ᾽ ἀπαξιώσουν στα μάτια τοῦ λαοῦ, γιὰ νὰ φέρουν τὴν ἀναρχία.
Τί θὰ πῇ ἀναρχία; Ἂς ὑποθέσουμε, ὅτι αὐτὴ τὴν ὥρα δὲν ὑπάρχει στρατός, δὲν ὑπάρχει χωροφυλακή, δὲν ὑπάρχει καμμιά ἐξουσία. Φαντάζεστε τί μπορεῖ νὰ γίνῃ; Θὰ ἐπικρατήσουν ἀμέσως τὰ ἄτακτα στοιχεῖα. 30, 40, 50, τὰ πλέον ἀπίθανα ἄτομα, θὰ ἔρθουν ἐπάνω στὴν ἐπιφάνεια καὶ θὰ δημιουργήσουν μιὰ χαώδη κατάστασι. Θὰ στήσουν στὴν πλατεῖα καρμανιόλα καὶ θὰ κόβουν κεφάλια, ἐν ὀνόματι κάποιας ἀγνώστου δυνάμεως.
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ στον κ. ΑΜΒΡΟΣΙΟ, που πιστεύει πως:
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΤΟΥ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ
ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ, ΠΟΥ ΜΕΤΑ
ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΕΙΧΕ ΤΗΝ
ΚΑΛΩΣΥΝΗ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ
ΜΑΖΙ ΜΟΥ
ΕΞΑΠΟΣΤΕΛΛΟΝΤΑΣ ΜΕ ΣΤΗΝ
…ΚΟΛΑΣΗ!
Σεβασμιώτατε
Μητροπολίτα Καλαβρύτων κ. Ἀμβρόσιε,
Στὸ ἄρθρο
σας μὲ τίτλο «ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ, ΑΓΑΠΗΤΕ κ. ΣΗΜΑΤΗ!» ποὺ ἀναρτήσατε στὴν ἱστοσελίδα
σας ἐναντίον μου (ἐδῶ)
ἀπάντησα μὲ εὐπρέπεια καὶ χωρὶς χαρακτηρισμοὺς τοῦ προσώπου σας (ἐδῶ).
Ἡ ἀπάντησή μου ἀφοροῦσε (καὶ ἀποκάλυπτε) ἐνέργειές σας καὶ θέσεις σας γιὰ
θέματα Πίστεως, οἱ ὁποῖες (ἂν ἰσχύουν) ἀπὸ μόνες τους διαζωγραφίζουν τὶς
κακόδοξες καὶ ἀντίθετες μὲ τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση θέσεις σας!
Ὁ τίτλος τοῦ
ἄρθρου μου καταδεικνύει τὸ ἐνδιαφέρον μου γιὰ τὸ πρόσωπό σας καὶ ἰδιαίτερα γιὰ
τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη ποὺ ταλαιπωρεῖται ἀπὸ
μερικοὺς Μητροπολίτες καὶ ἦταν ὁ ἑξῆς: «Έκκληση στον Καλαβρύτων: Ειναι έσχατος
καιρός να αποκηρύξετε τις Οικουμενιστικές σας θέσεις»! Νὰ σημειώσω ὅτι
ἀπαντήσατε μέν, ἀλλὰ …λησμονήσατε νὰ παραθέσετε καὶ τὴν διεύθυνση τῆς ἱστοσελίδας
ὅπου δημοσιεύτηκε τὸ ἄρθρο μου, γιὰ νὰ μὴν δεῖ τὸ Ποίμνιό σας τὶς κακοδοξίες
ποὺ πρεσβεύετε!
Βέβαια
εἴχατε δηλώσει ὅτι δὲν θὰ συνεχίζατε τὸ διάλογο, ἐὰν θελήσω νὰ ἀπαντήσω. Παρὰ
ταῦτα (ὅπως πρόβλεψα) ἀπαντήσατε, γιατὶ θέλετε νὰ ἔχετε τὸν τελευταῖο λόγο, χωρὶς
νὰ προσθέσετε κανένα νέο στοιχεῖο ποὺ νὰ ἀποδεικνύει ὅτι, οἱ αἰτιάσεις πρὸς τὸ
πρόσωπό σας, δὲν ἀνταποκρίνονται στὴν πραγματικότητα. Ἀντίθετα, κι ἀκριβῶς
ἐπειδὴ δὲν εἴχατε ἐπιχειρήματα, μὲ τὸ νέο σας ἄρθρο (ἐδῶ) δὲν παραλείψατε νὰ ἐξασκήσετε τὸ χόμπυ σας, νὰ περιλούσετε κι ἐμένα τὸν
ἄσημο, ὅπως ἄλλα δημόσια πρόσωπα, μὲ ὕβρεις· λασπολογεῖτε μὲ τὸ νέο ἐναντίον
μου ἄρθρο, καὶ χωρὶς νὰ παραδεχθεῖτε κάποιο ἀπὸ τὰ θεολογικὰ λάθη σας, χωρὶς νὰ μετανοήσετε γιὰ
τίποτα, προσπαθεῖτε μὲ παραποιήσεις τῆς πραγματικότητος, ἀνεπιτυχῶς δέ, νὰ τὰ δικαιολογήσετε
ὅλα! Τὸ ἀποτέλεσμα; Ὅσοι γνωρίζουν λίγη θεολογία, θὰ γελᾶνε μὲ τὶς νέες
θεολογικὲς ἀνακρίβειες καὶ ἀθεολόγητες θέσεις ποὺ προσθετικὰ παραθέτετε!
Πόσο
Ὀρθόδοξος μπορεῖ νὰ εἶναι ἕνας Ποιμένας καὶ πόση ἀγάπη ἔχει, ὅταν, ἀντὶ νὰ
ἀντικρούσει τὶς κατηγορίες, τὶς ἐπιβεβαιώνει
(λόγῳ θεολογικῆς ἀνεπάρκειας;) καί, ταυτόχρονα, ὡς κριτὴς τῶν πάντων καὶ παντογνώστης
Θεός, γράφει, ὅπως ἐσεῖς ἐναντίον μου, τὰ παρακάτω ἀγαπητικὰ κοσμητικὰ ἐπίθετα;
Στὸ τέλος δέ, μὲ στέλνετε καὶ στὸ πῦρ τὸ ἐξώτερον;
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ
Σπάνια Φωτογραφία του Ιερού σκηνώματος του Αγίου Παϊσιου του Αγιορείτου. +12-7-1994
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ
Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015
ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΕΡΓΑ. Για εκείνους που υποβαθμίζουν είτε το ένα, είτε το άλλο.
Για εκείνους που υποβαθμίζουν είτε το ένα, είτε το άλλο.
Ἄν ποθοῦμε τή βασιλεία τῶν οὐρανῶν, πρέπει νά ἔχουμε
πολλή προσοχή καί ἐπιμέλεια καί προθυμία στήν ἐργασία τῶν ἐντολῶν τοῦ Θεοῦ. Για
νά σωθοῦμε, δέν φτάνει μόνο νά πιστεύουμε στόν ἀληθινό Θεό καί νά εἴμαστε
ὀρθόδοξοι χριστιανοί. Πρέπει καί ν᾿ ἀγωνιζόμαστε «τόν καλόν ἀγῶνα», νά ζοῦμε
«ἀξίως τῆς κλήσεως, ἧς ἐκλήθημεν», δηλαδή νά κάνουμε καί ἔργα χριστιανικά, ἀφοῦ
εἴμαστε βαπτισμένοι χριστιανοί καί τιμημένοι μέ τό ὄνομα τοῦ Χριστοῦ.
Ἄς μή νομίζουμε πώς θά σωθοῦμε μόνο μέ τήν πίστη. Ἡ
πίστη χωρίς ἔργα δέν ὠφελεῖ σέ τίποτα. Ὁ Κύριος βέβαια εἶπε, ὅτι «ὁ πιστεύσας
καί βαπτισθείς σωθήσεται, ὁ δέ ἀπιστήσας κατακριθήσεται». Ὁ ἴδιος ὅμως εἶπε καί
τοῦτο: Οὐ πᾶς ὁ λέγων μοι “Κύριε, Κύριε” εἰσελεύσεται εἰς τήν βασιλείαν τῶν
οὐρανῶν, ἀλλ᾿ ὁ ποιῶν τό θέλημα τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς». Καί ὁ
ἀπόστολος Παῦλος γράφει γιά κείνους πού δέν ἔχουν καλά ἔργα: «Θεόν ὁμολογοῦσιν
εἰδέναι, τοῖς δέ ἔργοις ἀρνοῦνται, βδελυκτοί ὄντες καί ἀπειθεῖς καί πρός πᾶν
ἔργον ἀγαθόν ἀδόκιμοι».
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ
Δευτέρα 20 Ιουλίου 2015
† Π. ΑΘΑΝ. ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ Ο Προφήτης Ηλίας στην εποχή του και στα έσχατα
Ο Προφήτης Ηλίας
† Π. ΑΘΑΝ. ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥΟ Προφήτης Ηλίας στην εποχή του και στα έσχατα
(Απομαγνητοφωνημένη ομιλία)
«Ως εδοξάσθης, Ηλία, εν τοις θαυμασίοις σου. και τις όμοιός σοι καυχάσθαι; ο εγείρας νεκρόν εκ θανάτου και εξ άδου εν λόγω Υψίστου. ο καταγαγών βασιλείς εις απώλειαν και δεδοξασμένους από κλίνης αυτών. ο ακούων εν Σινά ελεγμόν και εν Χωρήβ κρίματα εκδικήσεως. ο χρίων βασιλείς εις ανταπόδομα και προφήτας διαδόχους μετ' αυτόν. ο αναληφθείς εν λαίλαπι πυρός εν άρματι ίππων πυρίνων.
ο καταγραφείς εν ελεγμοίς εις καιρούς κοπάσαι οργήν προ θυμού,
επιστρέψαι καρδίαν πατρός προς υιόν και καταστήσαι φυλάς Ιακώβ. Μακάριοι
οι ιδόντες σε και οι εν αγαπήσει κεκοσμημένοι, και γαρ ημείς ζωή
ζησόμεθα.»
(Σ. Σειρ.48,11)
Ο προφήτης Ηλίας, ο μέγιστος των Προφητών.
Για
τον προφήτη Ηλία έχουν γραφεί στην Παλαιά Διαθήκη πολλές σελίδες, που
όλες είναι μεστές πολλής και βαθειάς θεολογίας. Το Καρμήλιον όρος, πάνω
στο οποίο ο Προφήτης προσέφερε κατά θαυμαστό τρόπο τη θυσία του, όταν
από τον ουρανό κατήλθε φωτιά και κατέκαψε τα σφάγια1, το όρος Σινά, επί του οποίου είχε θεοπτεία ο μέγας Προφήτης2, και το όρος Θαβώρ, πάνω στο οποίο εμφανίσθηκε μαζί με τον Κύριό μας ο Προφήτης3, είναι οι τρεις μεγάλες κορυφές ορέων, που αναφέρονται στη δόξα τη δική του.
Ο
προφήτης Ηλίας, αγαπητοί μου, είναι μία μεγάλη μορφή, μια πολύ μεγάλη
μορφή της Παλαιάς Διαθήκης. Είναι ο μέγιστος των Προφητών είναι ανώτερος
κι απ' αυτόν τον προφήτη Ησαΐα τον μεγαλοφωνότατο. Και ενώ δεν έγραψε ο
προφήτης Ηλίας ούτε μία λέξη, υπήρξε ο ίδιος μία μεγάλη προφητεία. Αυτό
του το έργο, ο τρόπος με τον οποίο έζησε, ο τρόπος με τον οποίο έφυγε
από την παρούσα ζωή αλλά και η εμφάνισή του στη Μεταμόρφωση του Χριστού
δείχνουν ότι η μορφή αυτή είναι παμμέγιστη, είναι πελώρια!
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ
Ο αιρετικός Πατριάρχης των Αρμενίων Αράμ, εντός, εκτός και επί τα αυτά! -- Η «νέα Εκκλησία» είναι εδώ!
Πότε ἐντὸς τοῦ ἑλληνικοῦ ἐδάφους, πότε ἐκτός, οἱ Ὀρθόδοξοι Πατριάρχες
συναντῶνται καὶ συμπροσεύχονται μετὰ τῶν αἱρετικῶν! Παράδειγμα χαρακτηριστικὸ ὁ
αἱρετικὸς πατρ. τῶν Ἀρμενίων Ἀράμ: Περιόδευσε πρὸ μηνῶν σὲ Μητρπόλεις τῆς Ἑλλάδος καὶ συναντήθηκε ἐντὸς μὲ Πατριάρχη καὶ πολλοὺς μητροπολίτες!
Ὁ
Θεσσαλονίκης Ἄνθιμος τὸν ἔβαλε μάλιστα καὶ μέσα στὸ Ἱερὸ Βῆμα· ὁ Μεσηνίας Χρυσόστομος
φρόντισε γιὰ τὴν ἀνακήρυξή του σὲ διδάκτορα του Τμήματος Θεολογίας του
Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν.
Τώρα ἦρθε ἡ σειρὰ τοῦ κ. Ἀρὰμ νὰ φιλοξενεῖ καὶ νὰ
συμπροσεύχεται καὶ στὰ δικά του τὰ μέρη μὲ Ὀρθοδόξους ἡγέτες, ὅπως προχθὲς μὲ τὸν
Πατριάρχη Ἀλεξανδρείας!
Ἂν μᾶς πεῖτε: Καὶ τί τὸ νέο βλέπεις; Αὐτὸ γίνεται χρόνια, τὸ συνηθίσαμε!
Αὐτὸ ἀκριβῶς εἶναι τὸ νέο! Τὸ ὅτι συνηθίσαμε καὶ δὲν μᾶς κακοφαίνεται
πλέον, δὲν ἀγανακτοῦμε γιὰ τὴν πληθώρα τῶν κακόδοξων ἐνεργειῶν τῶν
Ἐπισκόπων, ποὺ γίνονται συνεχῶς ἀκριβῶς μὲ σκοπὸ
κάποτε νὰ τὶς συνηθίσουμε, νὰ μὴ μᾶς
κάνουν ἐντύπωση καὶ νὰ μὴ ἀντιδράσουμε, ὥστε αὐτοὶ νὰ προχωρήσουν σὲ νέες,
περισσότερο «προχωρημένες» κινήσεις καὶ τελικὰ νὰ ἐπιτύχουν τὴν ὑποταγή μας
στὸν Πάπα καὶ τὴν Πανθρησκεία!
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ
Η "Μηδενιστική" -της διδασκαλίας των ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ- τακτική των συγχρόνων Μητροπολιτών και Ποιμένων!
Οἱ Ἅγιοι Πατέρες ποὺ σήμερα ἑορτάζουμε,
ἔδρασαν τὸν 5ο αἰῶνα. Ἔχει σημασία νὰ ἐπισημάνουμε ὅτι ἐκείνη τὴν
μακρυνὴ ἐποχὴ ἡ ἐπικοινωνία μεταξύ τους ἦταν πρωτόγονη, σὲ σχέση μὲ τὴν δική μας.
Στοιχειώδη τὰ μέσα μεταφορᾶς καὶ ἐπικοινωνίας. Μία πληροφορία, ποὺ εἶχε σχέση μὲ
τὰ ἐκκλησιαστικὰ δρώμενα, ἔφτανε μετὰ ἀπὸ βδομάδες, μῆνες ἢ καὶ χρόνια ἀπὸ τὸν ἕνα
τόπο στὸν ἄλλο.
Κι ὅμως ἐκεῖνοι οἱ Πατέρες, ἐπειδὴ τὸ
ἐνδιαφέρον τους γιὰ τὰ θέματα τῆς Πίστεως ἦταν ἄγρυπνο, ἀγωνίστηκαν κατὰ τῶν αἱρέσεων
ποὺ ἐμφανίστηκαν, διώχθηκαν, βασανίστηκαν, καθαιρέθηκαν ἀπὸ ψευτοσυνόδους (ποὺ τότε
στὰ μάτια τοῦ λαοῦ εἶχαν τὴν ἐγκυρότητα κανονικῆς Συνόδου), ἀλλὰ κατάφεραν νὰ συγκαλέσουν μέσα σὲ μόλις εἴκοσι (20) χρόνια πολλὲς
τοπικὲς καὶ Οἰκουμενικὲς Συνόδους γιὰ τὴν καταδίκη τῶν αἱρετικῶν, γιατὶ γνώριζαν καὶ δίδασκαν ὅτι ἡ αἵρεση ὁδηγεῖ στὴν ἀπώλεια!
Ἀντίθετα σήμερα, οἱ μηδενιστὲς σύγχρονοι Πατέρες (ὅπως ἡ
πραγματικότητα ἀποδεικνύει), διαβιοῦν καὶ κυκλοφοροῦν μὲ ἄνεση, συναντιοῦνται στὶς
πολυέξοδες πανηγύρεις μετὰ συμποσίων ποὺ διοργανώνουν τακτικότατα, συγκαλοῦν
Συνόδους δεκάδες φορὲς τὸ χρόνο, πληροφοροῦνται τὰ ἐκκλησιαστικὰ γεγονότα καὶ τὶς
ζυμώσεις ἐπὶ εἰκοσιτετραώρου βάσεως, μαθαίνουν κάθε ἔκτακτο ἐκκλησιαστικὸ γεγονὸς
ἐντὸς δευτερολέπτων ἀπὸ τὰ ἠλεκτρονικὰ μέσα, ἀλλὰ ἀδιαφοροῦν γιὰ τὰ θέματα τῆς Πίστεως ποὺ ἔχουν σχέση μὲ τὴν σωτηρία τῶν πιστῶν!
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ
Κυριακή 19 Ιουλίου 2015
ΓΕΡΟΝΤOΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ AΠΟΣΤΑΓΜΑΤΑ ΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΙΟΥ ΦΩΤΙΣΜΟΥ
ΓΕΡΟΝΤOΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ
(1927-2006)
ΑΠΟΣΤΑΓΜΑΤΑ
ΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΙΟΥ ΦΩΤΙΣΜΟΥ
«Γιά
νά γίνει κανείς σοφός, πρέπει νά μελετᾶ,
νά εἶναι παρατηρητικός, δέν θέλει
τεμπελιά, θέλει ἐργατικότητα,
ἐρευνητικότητα, πολλή ταπείνωση, νά
μήν λέει πώς τά ξέρει. Ἡ ἀληθινή σοφία
ἔχει βασική προϋπόθεση τήν ταπεινοφροσύνη.
Δέν μετέρχεται πάθη, ἀκριβῶς γιά νά
ἔχει μία διαύγεια τοῦ νοῦ, νά ἀποφύγει
ὅλες ἐκεῖνες τίς ἀναθυμιάσεις ἑνός
κακοῦ ἑαυτοῦ καί τῶν παθῶν, γιά νά
γίνει ἕνας σοφός ἄνθρωπος».
(Σειράχ,
ὁμιλία 6η)
Μία
ἐκπληκτική θεολογική προσέγγιση
τοῦ
Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου
γιά
τό φῶς καί τήν πυρηνική ἐνέργεια
Πρόλογος
Ὁ
Γέροντας Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος μᾶς
ἄφησε μιά μεγάλη πνευματική κληρονομιά.
Μᾶς παρέδωσε ἕναν τεράστιο ἀριθμό
κατηχητικῶν ὁμιλιῶν, κατανεμημένων
σέ διαφορετικές θεματικές σειρές.
Ἀκούσαμε καί
συλλέξαμε ἀπό μεγάλο ἀριθμό ὁμιλιῶν,
κατά τήν κρίση μας, ἀναφορές τοῦ πατρός
Ἀθανασίου, πού μᾶς ἔκαναν ἰδιαίτερη
ἐντύπωση καί ἀφοροῦσαν τό φῶς καί τήν
πυρηνική ἐνέργεια .
Τίς παρουσιάζουμε
σέ αὐτό τό βιβλιαράκι καί εὐελπιστοῦμε
νά γίνουν ἀφετηρία προβληματισμοῦ.
Στό
τέλος κάθε ἀναφορᾶς ὑπάρχει ἡ παραπομπή
της, προκειμένου νά μπορεῖ ὁ κάθε
ἀναγνώστης νά ἀνατρέξει στή συγκεκριμένη
σειρά καί ὁμιλία γιά περαιτέρω ἐμβάθυνση.
Εἴθε
ὁ Ἅγιος Τριαδικός Θεός δι’ εὐχῶν τοῦ
μακαριστοῦ Γέροντά μας π. Ἀθανασίου
Μυτιληναίου νά εὐλογήσει τήν πνευματική
καρποφορία στίς ψυχές ὅλων μας.
Παντελῆς
Γκίνης
(Π.
Γ.)
«Καί
εἶπεν ὁ Θεός γενηθήτω φῶς καί ἐγένετο
φῶς.
Καί
εἶδεν ὁ Θεός τό φῶς, ὅτι καλόν
καί
διεχώρισεν ὁ Θεός ἀναμέσον τοῦ φωτός
καί
ἀναμέσον
τοῦ σκότους.
Καί
ἐκάλεσεν ὁ Θεός τό φῶς ἡμέραν καί τό
σκότος ἐκάλεσεν νύκτα.
Καί
ἐγένετο ἑσπέρα καί ἐγένετο πρωΐ ἡμέρα
μία».
(Γένεσις
1, 3-5)
«Ἀγαπητοί μου, δέν
ξέρω ἄν σᾶς τό ἔχω ξαναπεῖ, μόνο αὐτόν
τόν στίχο ἄν γνώριζα ἀπό τήν Ἁγία
Γραφή, θά πίστευα στό Θεό. Καί θά ἤμουν
σέ θέση νά δοξάζω μέρα-νύχτα τό Θεό, ὅτι
ὁ Θεός ἔκανε τό σύμπαν ξεκινώντας ἀπό
τό φῶς. Εἶναι μεγαλειῶδες!».
(Ἀποκάλυψις,
ὁμιλία 82η)
«Εἶπεν
ὁ Θεός “γενηθήτω φῶς” καί ἐγένετο
φῶς». Ὁ Θεός
ἔκανε τό φῶς, τά φυτά, τά ψάρια, ὅ,τι
λέει γίνεται. Ξέρετε δέ τί σοφία εἶναι,
ἄν πάρει κανείς αὐτά κατά γρᾶμμα καί
τά δεῖ μέ τά σημερινά δεδομένα τῆς
ἐπιστήμης; Ξέρετε τί σοφία βγαίνει;
Πόσες φορές σᾶς ἔχω μιλήσει, καί σέ σᾶς
καί στούς μεγάλους, στά θέματα τοῦ
φωτός! Ἐμένα μέ ἔχει καταπλήξει αὐτό,
ὅτι τήν πρώτη μέρα ἔχομε τή δημιουργία
τοῦ φωτός! Καί ὅταν εἶδα σέ ἕνα βιβλίο
ἀτομικῆς ἐνεργείας νά λέει -εἶναι
θρίαμβος αὐτό, ὅταν τοῦ αἰῶνα μας
ἐπιστήμονες ἀνακάλυψαν ὅτι πράγματι
τό πρῶτο πρᾶγμα πού ἔγινε μέσα στή
δημιουργία ἦταν τό φῶς! Πώ, πώ, … ὅταν
τό εἶδα γραμμένο, … πώ, πώ …, χοροπηδοῦσα,
πανηγύριζα, καί πανηγυρίζω ἀκόμα! Δέν
μπορῶ νά πάρω ἀλληγορίες στήν Ἁγία
Γραφή, ὅταν ἔχω καί αὐτές τίς μαρτυρίες!
Ἀλλά δέν θά στηριχθῶ στήν ἐπιστήμη,
ὄχι! Ἁπλῶς ἔχω καί μιά φωνή ἀπό ἐκεῖ».
(Ἀνώτερο
Κατηχητικό Σχολεῖο,
ὁμιλία 660ή)
«Ἐάν
ἀναλάβοιμι τάς πτέρυγάς μου κατ’ ὄρθρον
καί κατασκηνώσω εἰς τά ἔσχατα τῆς
θαλάσσης»
(Ψαλμός
138ος,9)
(Μετάφραση
τῶν Ο΄)
[Ἐάν
ἀποκτήσω πτέρυγας καί κατά τά χαράματα
μέ αὐτάς πετάξω πρίν ἀνατείλη ὁ ἥλιος
καί κατασκηνώσω εἰς τά ἄκρα τῆς ξηρᾶς
καί τῆς θαλάσσης ἐκεῖ ὅπου δύει ὁ
ἥλιος, ἐκεῖ Σύ ὑπάρχεις]
(Ψαλτήριον,
Ι. Κολιτσάρα)
«Ἄν
ἀναλάβω τάς πτέρυγας τοῦ ὄρθρου, τῆς
αὐγῆς καί τρέξω μέ τήν ταχύτητα τοῦ
φωτός …
(Μετάφραση
ἐκ τοῦ Ἑβραϊκοῦ)
«Ὁ
ἀποστέλλων τό φῶς, καί πορεύεται,
ἐκάλεσεν αὐτό, καί ὑπήκουσεν αὐτῷ
τρόμῳ»
[Ἐκεῖνος
ὁ ὁποῖος διατάσσει τό φῶς καί πορεύεται,
τό προσκαλεῖ, καί ἐκεῖνο ὑπακούει εἰς
Αὐτόν μετά τρόμου]
(Βαρούχ
3, 33, Π.Δ., Τόμος 6, Ι. Γιαννακόπουλου)
«Αὐτός
ὁ στίχος 9 τοῦ Ψαλμοῦ 138 εἶναι πολύ
ποιητικός! Ἀλλά περισσότερο εἶναι στό
ἑβραϊκό κείμενο. Ἀκοῦστε τή μετάφραση
ἐκ τοῦ ἑβραϊκοῦ, γιατί ἔχομε τή
μετάφραση τῶν Ο΄. Ἀκοῦστε την: «Ἄν
ἀναλάβω τάς πτέρυγας τοῦ ὄρθρου, τῆς
αὐγῆς καί τρέξω μέ τήν ταχύτητα τοῦ
φωτός …
»! Μάλιστα, μέ κατέπληξε αὐτή ἡ φράση!
Ταχύτητα τοῦ φωτός! Μέ κατέπληξε! Δέν
ξέρω ἑβραϊκά, θά ἤθελα νά τό ἔβλεπα
αὐτό, θά μέ ἐνδιέφερε πάρα πολύ, θά μέ
ἐνδιέφερε ἀπό φυσικῆς πλευρᾶς.
Μποροῦσαν οἱ Ἑβραῖοι νά μιλᾶνε γιά
ταχύτητα τοῦ φωτός;».
(Ψαλμοί,
ὁμιλία 12η)
«Πρέπει
νά ποῦμε κάτι πιό ξεχωριστό γιά τό φῶς.
Θά ἔλεγα αὐτή τήν παράγραφο, προσέξτε
την, ἐμένα κυριολεκτικά μέ ἔχει
γοητεύσει. Ἐλπίζω νά μπορέσω νά σᾶς
βοηθήσω νά γοητευθεῖτε καί ἐσεῖς μέ
τήν παρουσία τοῦ φωτός. Προφήτης Βαρούχ,
3ο κεφάλαιο: «Ὁ
Θεός στέλνει τό φῶς καί πηγαίνει, τό
ἀνακαλεῖ καί ἐπιστρέφει τό φῶς μέ
τρόμο»!
Ὅλα ὑπακούουν στό Θεό καί τό φῶς
ὑπακούει στό Θεό. Ἐδῶ λέει στό φῶς
«πήγαινε καί ἔλα», φανερώνει κάτι. Πρίν
ἀπό δύο-τρία χρόνια, ὅπως ἔχομε ἐδῶ
τήν κατασκήνωση, ἦταν ἀγόρια [ἡ ὁμιλία
ἔγινε τό 2001]. Ἕνας μαθητής Γυμνασίου
ἀπό τόν Ἀμπελῶνα, ὅταν τούς εἶπα αὐτό,
ὅτι ὁ Θεός λέει «πήγαινε» καί πηγαίνει
τό φῶς, «ἔλα» καί ἔρχεται, ἐρωτῶ. Δέν
θά περίμενα ἀπάντηση, ἀλλά καμιά φορά
ὁ Θεός φωτίζει τά παιδιά πολλές φορές
καί λένε καταπληκτικές ἀπαντήσεις.
«Σᾶς θυμίζει τίποτα αὐτή ἡ ἱστορία;».
Καί τί μοῦ λέει αὐτό τό παιδί, ξέρετε;
Ὅτι τό φῶς ἔχει ταχύτητα! «Μπράβο,
παιδί μου», τοῦ λέω «μπράβο!». Ἔχει
ταχύτητα, καί εἶναι γνωστή ἡ ταχύτητα
τοῦ φωτός. Ὅλα μέ τάξη εἶναι στό σύμπαν
καί ὅλα ἐκπλήσσουν τούς ἀστρονόμους!».
(Σειράχ,
ὁμιλία 291η)
«Ὁ
τότε κόσμος ὕδατι κατακλυσθείς ἀπώλετο,
[Ὁ
τότε κόσμος -στήν ἐποχή τοῦ Νῶε-, ἀφοῦ
κατακλύστηκε μέ νερά, χάθηκε,]
οἱ
δέ νῦν οὐρανοί καί ἡ γῆ τῷ αὐτοῦ λόγῳ
τεθησαυρισμένοι εἰσί πυρί τηρούμενοι
εἰς ἡμέραν κρίσεως καί ἀπωλείας τῶν
ἀσεβῶν ἀνθρώπων»
[οἱ
δέ σημερινοί οὐρανοί καί ἡ γῆ διά τοῦ
αὐτοῦ προστακτικοῦ λόγου τοῦ Θεοῦ
εἶναι ἀποταμιευμένοι καί φυλαγμένοι
διά τό πῦρ καί διατηροῦνται διά τήν
ἡμέραν τῆς κρίσεως, ἡ ὁποία θά εἶναι
καί ἡμέρα καταστροφῆς τῶν ἀσεβῶν]
(Πέτρου
ἐπιστολή Β΄, γ, 6-7
Π.
Τρεμπέλα)
«Νά
εἴχαμε καιρό νά τό ἀναλύσουμε πολύ–πολύ
καί μέ τά σύγχρονα δεδομένα πού γνωρίζουμε
ἀπό τή χημεία καί τή φυσική. Ἀλλά θά
μείνω στό χωρίο μέ δύο ἐξηγήσεις.
Ἀπόστολος Πέτρος, ἐπιστολή Β΄, κεφάλαιο
γ, 6-7: «Ὁ
τότε κόσμος
[στήν ἐποχή τοῦ Νῶε] ὕδατι
κατακλυσθείς ἀπώλετο
[κατακλύσθηκε καί χάθηκε], οἱ
δέ νῦν οὐρανοί καί ἡ γῆ τῷ αὐτοῦ λόγῳ
τεθησαυρισμένοι εἰσί πυρί τηρούμενοι
εἰς ἡμέραν κρίσεως καί ἀπωλείας τῶν
ἀσεβῶν ἀνθρώπων».
Ὅσες φορές ἔχω διαβάσει αὐτό τό χωρίο,
μέ πιάνει ρῖγος! Σᾶς τό λέω ἀλήθεια,
γιά τήν ἀλήθειά του καί γιά τη φοβερότητά
του. Δηλαδή «τότε ξέσπασαν οἱ καταρράκτες
τοῦ οὐρανοῦ καί ἔπνιξαν τούς ἀνθρώπους.
Τώρα, τό σύμπαν, οἱ οὐρανοί καί ἡ γῆ,
στήν ὁποία πατᾶμε, μέ τό λόγο τό δικό
Του εἶναι θησαυρισμένοι μέ τή φωτιά»!
«Θησαυρίζω» θά πεῖ κρύπτω. Νά τό ποῦμε
ἁπλοελληνικά, μέ τό λόγο τοῦ Θεοῦ, οἱ
ὑλικοί οὐρανοί καί ἡ γῆ μας ἔχει
κρυμμένη φωτιά! Τό πῦρ πού κρύπτεται
στήν ὕλη εἶναι ἡ πυρηνική ἐνέργεια.
Κάτι πού ἦταν ἀκατανόητο λίγα χρόνια
πρίν, ὅτι ὁ Θεός ἔκρυψε φωτιά μέσα στήν
ὕλη. Ἀκατανόητο! Αὐτή, λέγει, θά
χρησιμοποιηθεῖ γιά τούς ἀσεβεῖς ὡς
τιμωρία. Ἀλλά εἶναι καί γιά τήν ἀλλαγή
τοῦ σύμπαντος. Αὐτό τό δεύτερο εἶναι
μεγαλειῶδες! Θά γίνει ἀνακατάταξις
τοῦ σύμπαντος, καί θά χρησιμοποιηθεῖ,
οὔτε λίγο οὔτε πολύ, ἡ πυρηνική ἐνέργεια!
Πέστε μου, δέν εἶναι καταπληκτικό;».
(Ἠσαΐας,
ὁμιλία 58η)
«Καί
εἶδον οὐρανόν καινόν καί γῆν καινήν,
ὁ
γάρ πρῶτος οὐρανός καί ἡ πρώτη γῆ
ἀπῆλθον»
[Τότε
εἶδα ἕναν καινούριο οὐρανό καί μία
καινούρια γῆ,
διότι
ὁ πρῶτος οὐρανός καί ἡ πρώτη γῆ εἶχαν
ἐξαφανιστεῖ]
(Ἀποκάλυψις,
κα,, 1)
«Μᾶς
κάνει ἐντύπωση αὐτό πού εἶπε ὁ Ἀπόστολος
Πέτρος, ὅτι ὁ Θεός ἐθησαύρισε, ἀποταμίευσε
μέσα στήν ὕλη πῦρ, ὄχι μόνο γιά νά
ἀλλάξει ὁ κόσμος, ὅταν θά ἔχομε τόν
καινούριο κόσμο, κατά τό: «Εἶδα
καινούριους οὐρανούς καί καινούρια
γῆ»,
πού λέει ὁ Εὐαγγελιστής Ἰωάννης, ἀλλά
καί γιά νά τιμωρηθοῦν οἱ ἁμαρτωλοί.
Δέν μποροῦσαν νά τό ξέρουν αὐτό οἱ
ἀρχαῖοι, εἶναι ἀληθινά θεόπνευστο
ὅτι ἡ ὕλη ἔχει ἀποταμιευμένη ἐνέργεια,
ἡ γνωστή μας πυρηνική ἐνέργεια. Ὅταν
τό πρωτοδιάβασα αὐτό, ἐδῶ καί κάποια
χρόνια πίσω, μοῦ εἶχε κάνει κατάπληξη.
Ὁ Θεός θησαυρίζει, κρύβει μέσα στήν ὕλη
τό ὑλικό ἐκεῖνο πού θά ἀναποδογυριστεῖ
τό σύμπαν ὁλόκληρο καί θά τιμωρηθοῦν
καί οἱ ἀσεβεῖς ἄνθρωποι! Μέ καταπλήσσει
πραγματικά!».
(Πρός
Ρωμαίους,
ὁμιλία 17η)
«Μιά
πέτρα κρύβει φωτιά μέσα. Τόν καιρό πού
συνετέθη καί ἐναπετέθη στή γῆ περιέκλεισε
πῦρ. Ὅταν τήν βλέπεις, τήν πιάνεις, τή
χαϊδεύεις, δέν ἀντιλαμβάνεσαι τίποτα.
Γιά χτύπησέ την νά δεῖς, θά βγάλει φωτιά
ἀπό μέσα. Ἔτσι εἶναι οἱ ἐντολές.
Περιέχουν μέσα τό Θεό. Ὅταν τίς κτυπήσεις,
τίς ἐφαρμόσεις, τίς τηρήσεις, τίς
ψαχουλέψεις καλά-καλά, τίς ζήσεις, τίς
βιώσεις, ἔ, τότε, ξεπηδᾶ ἀπό ἐκεῖ μέσα
ὁ Θεός».
(Σειρά
Β΄,
ὁμιλία 185η, β΄)
Ἐπιμέλεια
Παντελῆς
Γκίνης
Λάρισα
2012
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ
Ο όσιος Φιλόθεος Ζερβάκος, η Πανορθόδοξος Σύνοδος και οι "φωτισμένοι" ιεροκήρυκες της συγχύσεως, μηδενιστές των αγώνων των άλλων !
Ο όσιος Φιλόθεος Ζερβάκος, η Πανορθόδοξος Σύνοδος και οι "φωτισμένοι" ιεροκήρυκες της συγχύσεως, μηδενιστές των αγώνων των άλλων !
ΣΧΟΛΙΟ της Πατερικης Παραδοσης: Ὑπάρχουν κάποιοι ποὺ στὴν ἐποχὴ τῆς συγχύσεως παρουσιάζονται ὡς ἔχοντες τὴν ὑψίστη γνώση, ὡς οἱ κριτὲς τῶν πάντων, οἱ ἴδιοι ὅμως οὐδέποτε παραδέχονται τὰ λάθη τους. Γράφουν πάντα μὲ τέτοιο ἀμφίσημο τρόπο, ποὺ ὅ,τι καὶ νὰ γράψεις θὰ σοῦ ἀπαντήσουν αἰνιγματωδῶς. Ἀκόμα καὶ ὅταν χρησιμοποιοῦν ἁγιογραφικὰ καὶ Πατερικὰ κείμενα, τὰ χρησιμοποιοῦν μονοσήμαντα καὶ μεμονωμένα, καὶ ἀρνοῦνται νὰ τὰ δοῦν στὸν καθρέπτη τῆς «συμφωνίας τῶν Πατέρων».
Παραθέτουν κείμενα ἀπὸ συγκεκριμένους Ἁγίους, ποὺ θεωροῦν πρώτης
κατηγορίας, λοιδοροῦν δὲ ὅσους Ἁγίους χρησιμοποιοῦν ἄλλοι, θεωρώντας τους ὡς Ἁγίους
δευτέρας κατηγορίας, ὡσὰν τὸ Ἅγιο Πνεῦμα, ποὺ λαλεῖ μὲ τὸ στόμα τῶν προφητῶν
καὶ τῶν Ἁγίων, νὰ εἶναι: Α΄ κατηγορίας Πνεῦμα, ὅταν ὁμιλεῖ μὲ «πρωτοκλασάτους» Ἁγίους
καὶ Β΄ κατηγορίας —ὑποδεέστερο Πνεῦμα— ὅταν ὁμιλεῖ μὲ Β΄ κατηγορίας Ἁγίους!
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ
Σάββατο 18 Ιουλίου 2015
Ο Αγιορείτης Ιερομόναχος και Ιεραπόστολος Θεολόγος Χρυσανθακόπουλος διηγιέται θαυμαστές εμπειρίες του από τον Γέροντα Παϊσιο
Ο Γέροντας πολύ συμπονούσε τις ψυχές των βρεφών των εκτρώσεων μετά από ένα φρικτό όραμα που είδε...
http://paterikiparadosi.blogspot.gr/
…Ἀναξίως,
ἀλλὰ κάνοντας ὑπακοή, ἦλθα νὰ δώσω μιὰ προσωπικὴ μαρτυρία γιὰ ἕναν θαυμαστὸν Ἅγιο
ποὺ ἡ Ἀγάπη τοῦ Θεοῦ ἔβαλε στὴν ζωή μου, ποὺ δὲν ἀξιώθηκα νὰ τὸν μιμηθῶ, ἀλλὰ προσπαθῶ
νὰ ζῶ μὲ τὴν εὐχή του.
Μέσα
στὴν χαρὰ τῆς σημερινῆς παρουσιάσεως ἐπιτρέψτε μου νὰ σᾶς ἀναπτύξω μερικὲς ἐμπειρίες
ποὺ βίωσα καὶ δὲν εἶναι καταγεγραμμένες στὸν τόμο ποὺ ἐκδίδεται σήμερα.
Ἡ
μικρὴ μαρτυρία ποὺ σᾶς καταθέτω ἀρχίζει ἀπὸ τὸ 1972 ποὺ σὰν φοιτητής, στὴν
δεύτερη ἐπίσκεψί μου στὸ Ἅγιον Ὄρος, γνώρισα ἕναν Ἄνθρωπο, ὅπως ὁ Θεὸς θέλει τὸν
Ἄνθρωπο, Εἰκόνα Του ζωντανὴ μπροστά μου, τὸν Ἅγιο Παΐσιο. Κάθε φορὰ ποὺ συναντοῦσα
τὸν Γέροντα, εἶχα τὴν συναίσθησι ὅτι μοῦ μιλοῦσε ὁ Θεός. Ὁ ἴδιος ἐξαφανιζόταν
μέσα στὴν Ἀγάπη, στὴν Ταπείνωσι, στὴν Πραότητα, στὴν Διάκρισι. Δὲν στεκόταν
μπροστά μου σὰν μία προσωπικότητα, ἀλλὰ ἦταν διάφανος, ὥστε μέσω αὐτοῦ νὰ βλέπω
καὶ νὰ ἀκούω τὸν Θεό, διότι «ζοῦσε οὐκέτι αὐτός, ἀλλὰ ζοῦσε ἐν αὐτῷ ὁ Χριστός».
Σὲ
μία ἀπὸ τὶς πρῶτες συναντήσεις μας, στὸ Κελλὶ τοῦ Τιμίου
Σταυροῦ, μοῦ ἐξηγοῦσε
πὼς τὰ ἄγρια ζῶα δὲν φοβοῦνται, ἀλλὰ σέβονται καὶ ἀναγνωρίζουν τὸν ἄνθρωπο ποὺ ἔχει
Χάριν Θεοῦ, ἐνῶ τὰ ἥμερα ζῶα παίρνουν τὶς συνήθειες καὶ τὸν χαρακτήρα τοῦ
κυρίου τους. Μεταξὺ ἄλλων μοῦ ἔλεγε ὅτι τὸν πλησιάζουν τὰ λαγουδάκια καὶ τὰ ἀγριογούρουνα
καὶ τὰ σταυρώνει στὸ μέτωπο καὶ δὲν τὰ πιάνουν τὰ βόλια τῶν κυνηγῶν. Μιὰ ἡμέρα
τὸν ἀκολουθούσα σὲ ἕνα μονοπάτι στὴν Καψάλα κοντὰ στὸ Κελλί του. Βάδιζε σὰν κουρασμένος
πατώντας μιὰ δεξιὰ καὶ μιὰ ἀριστερὰ στὸ μονοπάτι. «Γέροντα, σᾶς πονοῦν τὰ πόδια
σας;» τὸν ἐρώτησα. «Δὲν βλέπεις, εὐλογημένε», μοῦ ἀπάντησε «τὰ μυρμήγκια ποὺ προχωροῦν
στὴν μέση του μονοπατιοῦ;».
Μοῦ
εἶχε συστήσει τότε νὰ διαβάσω τοὺς ἀσκητικοὺς λόγους τοῦ Ἀββᾶ Ἰσαάκ. Δὲν εἶχα ὅμως
χρόνο, γιατί σπούδαζα στὸ Πολυτεχνεῖο. Πῆρα ἀργότερα τὸ βιβλίο μαζί μου στὸ
Παρίσι, ὅπου ἔκανα μεταπτυχιακά. Ἐκεῖ, σὲ μία ἥσυχη σοφίτα, βλέποντας τὰ
καμπαναριὰ τῆς Παναγίας τὸ 1977, ὁ Ἀββᾶς Ἰσαὰκ μὲ βοήθησε νὰ ἀποφασίσω νὰ ζήσω
σὰν Μοναχὸς κοντὰ στὸν Γέροντα. Ὅταν ἐπέστρεψα στὴν Ἑλλάδα, ἐκεῖνος μὲ
προέτρεψε νὰ ὑπηρετήσω πρῶτα τὴν στρατιωτική μου θητεία καὶ μετὰ νὰ πάω στὸ Ἅγιον
Ὄρος.
Ὅσο
ὑπηρετοῦσα στὸν στρατό, μὲ παρηγοροῦσε μὲ τὴν προσευχή του καὶ τὶς ἐμπειρίες
του ποὺ μοῦ διηγεῖτο. Πολλάκις ἔχουν γραφεῖ τὰ θαύματα ποὺ ἔζησε, ἡ αὐτοθυσία, ὁ
τρόπος καὶ τὸ φιλότιμο μὲ τὸ ὁποῖο ὑπηρέτησε. Στὴν διάρκεια τῶν μαχῶν, μέσα στὸν
ἐμφύλιο, μοῦ εἶπε ὅτι τὸν ἔστειλαν κάποτε σὲ ἕνα κοντινὸ χωριὸ νὰ ἀγοράση
τρόφιμα γιὰ τὴν διμοιρία του. Ἀφοῦ ψώνισε, τράβηξε γιὰ τὸ βουνό. Τότε βγῆκε ἡ γυναίκα
ποὺ εἶχε τὸ μπακάλικο καὶ τοῦ φώναξε ἀπὸ μακρυά: «Στρατιώτη, γύρνα πίσω,
ξέχασες τὸ ὅπλό σου». Τὸ ἀληθινὸ ὅπλο τοῦ Γέροντα ἦταν ὁ στρατιωτικὸς καὶ ὁ πνευματικὸς
ἀσύρματος, μὲ τὸν ὁποῖον ἔσωζε σώματα καὶ ψυχές.
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ
Πέμπτη 16 Ιουλίου 2015
«Η ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ, Η Ελλαδική Ορθοδοξία θύμα των οικουμενιστικών ανοιγμάτων...
Μὲ
τίτλο «Η ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ, Ἡ Ἑλλαδικὴ Ὀρθοδοξία θῦμα τῶν οἰκουμενιστικῶν ἀνοιγμάτων
τοῦ κ. Χριστόδουλου», δημοσίευσε ὁ «Ὀρθόδοξος Τύπος» (14 Ἰουλίου 2006, φ. 1651, σελ. 1 καὶ
5) ἄρθρο τοῦ ἀείμνηστου Ἰωάννη Κορναράκη.
Προχθὲς
(12/7/2015) συμπληρώθηκαν δύο χρόνια ἀπὸ τὴν κοίμησή του. Δημοσιεύουμε τὸ ἀξιόλογο
ἐκεῖνο ἄρθρο, ποὺ περιέχει βαρυσήμαντες ἐπισημάνσεις, τὶς ὁποῖες, τὸ καθημερινῶς
ἐπιβαρυνόμενο ἀπὸ τὸν Οἰκουμενιστικὸ ἰό ἀνοσοποιητικὸ σύστημα τῶν ὀρθοδόξων, παραβλέπει!
Στὸ
ἄρθρο αὐτὸ ὁ Κορναράκης, διαπιστώνει ὅτι ὁ Ἀρχιεπ. Χριστόδουλος τότε (ἕνα
μεγάλο μέρος τῶν Ἐπισκόπων σήμερα) «δείχνει νὰ ἔχει
ξεχασμένη τὴν ὀρθόδοξη αὐτοσυνειδησία του», τὴν συνείδηση ὅτι «ἀνήκει στὴν Μία, Ἁγία, Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία!».
«Λεκτικῶς βέβαια, δὲν παύει νὰ χρησιμοποιεῖ τοὺς ὅρους Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία καὶ Ὀρθόδοξη Παράδοση, ἀλλὰ μόνο στὶς
περιπτώσεις, ποὺ εἶναι ἀνάγκη, οἱ ὅροι αὐτοί, νὰ λειτουργήσουν ὡς ἐγγύηση δῆθεν
τῆς Ὀρθοδοξίας… τῶν οἰκουμενιστικῶν του ἀνοιγμάτων!
»Εἶναι γνωστὴ πλέον ἡ μέθοδος τῆς Νέας Ἐποχῆς, ἡ ὁποία, μέθοδος, μὲ
ἐργαλεῖο τὴ διγλωσσία, ἀναιρεῖ
μιὰ δοκιμασμένη ἀλήθεια, ἀφοῦ προηγουμένως τὴν ἐπικαλεσθεῖ καὶ τὴν τονίσει ὡς ἐπιχείρημα
μιᾶς συγκεκριμένης θέσεως, γιὰ νὰ ἀκυρώσει στὴ συνέχεια μὲ τὴν “ἀλήθεια”, ποὺ ἐκείνη
θέλει νὰ σερβίρει! Ὅλοι οἱ οἰκουμενιστὲς κληρικοὶ καὶ θεολόγοι ἐκθέτουν τὶς ἀνορθόδοξες
θεωρίες τους “πλουμισμένες” μὲ τοὺς ὅρους Πατερικὴ θεολογία, Ὀρθόδοξη Παράδοση!».
Καὶ
ἀναφέρει τὸ παράδειγμα τῆς ἀποδοχῆς ἀπὸ ΟΛΟΥΣ τοὺς Ὀρθοδόξους Ποιμένες (πρωτίστως) τοῦ καταστατικοῦ τοῦ Π.Σ.Ε. (εἴτε θεωρητικά, εἴτε στὴν πράξη), σύμφωνα μὲ τὸ ὁποῖο
τὸν χαρακτηρισμὸ «Ἐκκλησία» τὸν χρησιμοποιοῦμε
πλέον γιὰ «κάθε προτεσταντικὴ ὁμάδα ἢ σωματεῖο. Μιὰ τέτοια,
ὅμως, ἀναγνώριση βρίσκεται ἄραγε στὰ ὅρια τῶν Ἐκκλησιολογικῶν ὁρίων τῆς Ὀρθοδόξου
Παραδόσεως; Ἀσφαλῶς ὄχι! Ἀλλὰ τότε ποῦ μετατίθεται,
ἡ πίστη τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, σύμφωνα μὲ τὸ Σύμβολο τῆς Πίστεως, στὴ Μία, Ἁγία, Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία
τοῦ Χριστοῦ;». Ἀσφαλῶς στὸ περιθώριο τῶν οἰκουμενιστικῶν ἀνοιγμάτων,
δηλ. στὸ περιθώριο τῆς Ὀρθοδόξου αὐτοσυνειδησίας ὅλων τῶν οἰκουμενιστῶν τῆς Ἑλλαδικῆς
Ἐκκλησίας.
Σημαντικὴ
εἶναι καὶ ἡ παρακάτω διάκριση περὶ ταῆς οἰκονομίας, ποὺ πιπιλίζουν σήμερα οἰκουμενιστὲς
καὶ οἱ λεγόμενοι «ἀντι-Οἰκουμενιστές»!
«Ὁ ὅρος οἰκονομία
εἶναι μονοσήμαντος στὸ ἐκκλησιαστκὸ λεξιλόγιο! Εἶναι ὅρος ἀποκλειστικὰ ποιμαντικὸς καὶ δὲν ἔχει σχέση μὲ
θεολογικές-δογματικὲς μειοδοσίες πρὸς τοὺς αἱρετικούς! Ἡ κατ’ οἰκονομία
θεολογία δὲν εἶναι ὀρθόδοξη θεολογία ἀλλὰ αἱρετικὸ κατασκεύασμα γιὰ οἰκουμενιστικὰ
ἀνοίγματα!».
Στὴν
συνέχεια τὸ φωτοτυπημένο ἄρθρο τοῦ Κορναράκη.http://paterikiparadosi.blogspot.gr/
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ