Εσάς, δυστυχώς, το μόνο που
σας ενδιαφέρει είναι να μη μειωθούν οι μισθοί, το χουζούρι, η καλοπέραση και η
άνετη μετακίνησή σας από πανηγύρι σε πανηγύρι, σε ονομαστήρια, ενθρονίσεις,
υποδοχές … σαν τους παλαιούς πραματευτάδες.
(κουβέντες σταράτες)
Άγιε Προκαθήμενε,
αποφασίσατε να προκαλέσετε το λαό για μια ακόμη φορά, με το να έχετε ένα τρίωρο
γεύμα με τον Πρωθυπουργό της χώρας και να μην έχει συζητηθεί τίποτα για το «θέμα
της διδασκαλίας των θρησκευτικών στα σχολεία και το ζήτημα της απαλλαγής των
μαθητών από το μάθημα;» (“ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ”, 14/10/15). Ο λόγος της
συνάντησης ήταν να φάτε καλά και επίσημα τιμώντας την νηστεία της Τετάρτης με
νηστίσιμα ψαρικά; Μακαριώτατε, πρέπει να καταλάβετε τόσο εσείς όσο και οι
υπόλοιποι της Ιεραρχίας, ότι η ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία διώκεται από τους
πολιτικούς, που έχουν βαλθεί να ξηλώσουν το νήμα που συνδέει την Ορθοδοξία και
τον Ελληνισμό.
Εσάς, δυστυχώς, το μόνο που
σας ενδιαφέρει είναι να μη μειωθούν οι μισθοί, το χουζούρι, η καλοπέραση και η
άνετη μετακίνησή σας από πανηγύρι σε πανηγύρι, σε ονομαστήρια, ενθρονίσεις,
υποδοχές εικόνων και λειψάνων… σαν τους παλαιούς πραματευτάδες. Και για να μην
προκαλέσει άσχημη εντύπωση στους πιστούς τσαμπουνάτε και κάποιο λογίδριο της
πλάκας που κι εσείς δεν το πιστεύετε, ενώ οι γνωστοί σας κόλακες κομπάρσοι
κνήθουν την ακοή σας με επαίνους «βαθυστόχαστου» κηρύγματος και ικανοποιημένος
επιστρέφετε στα ίδια. Αυτομεμψία, αυτοέλεγχος και ταπείνωση (όχι ταπεινολογία)
χρειάζεται μακαριότατε!
Είναι τραγικό ο προκαθήμενος
της ελλαδικής Εκκλησίας να μην έχει λόγο στα θέματα του Υπουργείου
Θρησκευμάτων, όταν στη χώρα το 96% των πολιτών της αποτελούν χριστιανοί
Ορθόδοξοι, των οποίων η θρησκεία αποτελεί διαχρονικό πυλώνα των ηθών, των
εθίμων, της παράδοσης και της ιστορίας, ενώ το αρμόδιο Υπουργέιο Παιδείας και
Θρησκευμάτων κυβερνιέται από αρνητές του Θεού.
Ο Υπουργός Νίκος(λαος) Φίλης
έχει εκφραστεί δημοσίως κατά της εκκλησιαστικής Παράδοσης, και έχει ειρωνευτεί
την πίστη των Ορθοδόξων Χριστιανών. Συνεχίζει το έργο της προηγούμενης ηγεσίας
του υπουργείου για την κατάργηση του μαθήματος των θρησκευτικών, του
εκκλησιασμού, των σχολικών και εθνικών εορτών… που στόχο έχουν το σταδιακό
απογαλακτισμό απ’ τις αξίες του Ευαγγελίου, με το πρόσχημα της δήθεν
ανεξιθρησκείας.
Ψηφίζουν νόμους στο όνομα
του ρατσισμού και καταργούν την ελευθερία της έκφρασης. Νόμους που καθιστούν
την ανηθικότητα τρόπο ζωής. Νόμους που αλλοιώνουν την συνοχή της ορθοδοξίας και
επιβάλλουν ξένα ήθη στις παραδόσεις του ελληνικού λαού!
Ο πιστός λαός αναζητά
εναγωνίως διέξοδο στα κοινωνικά και πνευματικά του προβλήματα, αλλ’ όμως από
πού να πιαστεί, να βρει παρηγοριά, όταν από τη μια η ελληνική οικογένεια μαστίζεται από την
ανεργία και από την άλλη βομβαρδίζεται με κάθε μορφής ανωμαλία μέσω των Μ.Μ.Ε.
και της εν γένει συμπεριφοράς και αποφάσεων των αρμοδίων, της εκκλησιαστικής
Ιεραρχίας κοιμωμένης κατά το «των
οικιών υμών εμπιπραμένων υμείς οιδέτε;».
Άγιε
Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμε Β΄, με την άκρατη ταπεινολογία, την συνειδητή
πολιτική της σιωπής και την παρασκηνιακή συμφωνία της τήρησης, διακριτών ρόλων
τους βοηθάτε να αποτελειώσουν ό,τι ακόμα απέμεινε.
Σας
μιλάμε ευθαρσώς και με «ΣΤΑΡΑΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ»• αν δεν αλλάξετε ρότα στον
τρόπο λειτουργίας και θυσιαστικής αντιμετώπισης των εκκλησιαστικών πραγμάτων
(εκλογή αξίων προς αρχιερατίαν και ουχί υμετέρων, διαχείριση, φιλανθρωπία,
αλήθειες και όχι είπα - ξείπα) θα σας χαρακτηρίσουν ως τον πιο αποτυχημένο που ανήλθε στον Αρχιεπισκοπικό αυτό θρόνο.
Ο ΠΟΝΗΡΑΤΣΑΣ ΣΑΛΑΜΙΝΙΟΣ ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΠΠΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Αποτελεί ρεκόρ δεσπότη για
τα χρονικά της μητρόπολης Λάρισας να δουλεύει χιλιάδες χριστιανούς με τις
πονηράτσες του δέκα εννέα χρόνια.
Πώς τα καταφέρνει;
Είναι σε θέση, ανάλογα με την
περίσταση, να παρουσιάζεται αγαθούλης, πράος, ταπεινός, ανεξίκακος, άκακος,
ελεήμων… Έχει ξεπεράσει στην ικανότητα της προσαρμογής του με το περιβάλλον
ακόμη και τον χαμαιλέοντα. Όσοι όμως τον γνώρισαν, συνεργάστηκαν μαζί του και
τα χάλασαν, μετά τον περιγράφουν με
σκληρό και αδίστακτο άνθρωπο (1).
Όσοι τον βοήθησαν να
εδραιωθεί στη Λάρισα, τους χρησιμοποίησε, τους έστυψε μέχρι που έκανε τη
δουλειά του και μετά τους πέταξε σαν λεμονόκουπα!
Θα θυμάστε, τα πρώτα χρόνια,
ποιους έφερνε στη Λάρισα κάθε βδομάδα να συλλειτουργήσουν, να ομιλήσουν και να
το στηρίξουν. Έκανε τη δουλειά του και μετά έκοψε κάθε σχέση μαζί τους. Κάποιος
απ’ αυτούς με παράπονο είπε: «Ούτε τηλέφωνο δεν με πήρε να ρωτήσει για την
υγεία μου». Είναι αχάριστος…!
Είναι μεγάλος “τεχνίτης”! Κατόρθωσε
να ξεγελάσει τις χριστιανικές οργανώσεις, και τις έκανε να τρέχουν από κοντά
του σαν σκυλάκια, και να μην μπορούν να κάνουν τίποτα χωρίς να τον ρωτήσουν!
Με την καπατσοσύνη του
κατόρθωσε να αυξήσει 1) τους προϋπολογισμούς των Ναών κοντά στα 1.500%
για να εισπράττει τα ανάλογα, 2) τα ενοίκια – οι ναοί τα είχαν ως
αποκούμπι για ν’ αντιμετωπίζουν τα έξοδά τους – ώστε να παίρνει το 70-80%, 3) τις
δισκοφορίες στους ναούς – ιδιαίτερα κατά τις γιορτές – των οποίων τις
εισπράξεις παίρνει ολόκληρες χωρίς να κάνει το παραμικρό έργο.
Οι διάφοροι έλεγχοι φθάνουν
μέχρι την πόρτα και δεν μπαίνουν μέσα ή, το χειρότερο, αυτοί που μπαίνουν, από
την άλλη βγαίνουν – όπως λέει ο λαϊκός τραγουδιστής.
Η διπλωματική του τέχνη
είναι άπιαστη. Πώς το Φανάρι δεν τον ανεκάλυψε ενωρίτερα; Ο άνθρωπος έχει
τέτοια μαεστρία, που πραγματικά σε εκπλήσσει! Φέρνει δηλαδή ομιλητή
Οικουμενιστή, και αμέσως μετά φέρνει αντι-οικουμενιστή. Όσο ζούσε ο αρχ/πος
Χριστόδουλος έφερνε ομιλητές που ήταν υπέρ της μετάφρασης των
ιερών κειμένων της Λειτουργίας. Με τον θάνατο του Χριστοδούλου, θυμάστε, πώς κλαψούριζε
γιατί, δήθεν, δεν μπορούσε να ησυχάσει αναλογιζόμενος τη ζημιά που
προξένησαν αυτοί οι μεταφραστές των Λειτουργικών Κειμένων.
Τι να πει κανείς για τις
ανακοινώσεις τις αντίθετες προς τους υποστηρικτές της κατάργησης της Κυριακής
αργίας, ενώ ο ίδιος πραγματοποιούσε εργασίες στη μητρόπολη το πρωί της
Κυριακής;
Εξ ίσου ανεξήγητο και το να
καλεί ομιλητές συλλειτουργούς που διαφωνούν με τα παπικά και άλλα ανοίγματα του
Πατριάρχου Βαρθολομαίου, και μετά να επισκέπτεται τον Πατριάρχη να υποβάλει την
αφοσίωσή του.
Τέλος,
όταν τον ακούει κανείς ή τον βλέπει να ζητάει να βάλεις το χέρι στην τσέπη να
βοηθήσεις τα ορφανά, τα συσσίτια, την φιλανθρωπία, τον ραδιοφωνικό σταθμό, την
πνευματική δράση, την κατασκήνωση και ένα σωρό άλλα, λες: Ε, τον καημενούλη,
πώς να τα βγάλει πέρα όλα αυτά;
Δε ρωτήσατε όμως, ο ίδιος
πόσα έδωσε από την τσέπη του ή πόσα έδωσε απ’ αυτά που εισέπραξε;
Αυτά για τώρα, ως προς τις πονηράτσες του Σαλαμίνιου.ΘΑ
ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ
(1) Θυμάστε τί είπε στον παπα-Λάμπρο; «Θα σε θάψω 140 μ. κάτω από την γη».
Στον παπα- Αλ. «θα σε εξαφανίσω». Στο παπα- Για. (Θου Κύριε...)
ΡΗΤΑ ΚΑΙ ΓΝΩΜΕΣ ΠΕΡΙ ΕΛΕΓΧΟΥ
• «Βίος
ανεξέλεγκτος είνε βίος αβίωτος» (Σωκράτης).
• «Ο δε ελέγχων μετά παρρησίας ειρηνοποιεί» (Παροιμ.
10:10).
• «Ώσπερ το απλώς
κατακρίνει αύθαδες, ούτω και το μη ενόχους ελέγχειν λοιμώδες, εις πολλούς την
νόσονεπεκτείνον» (Ι. Χρυσόστομος).
• «Αρκεί είς
άνθρωπος ζήλω πεπυρωμένος ολόκληρον διορθώσασθαι δήμον» (Ι. Χρυσόστομος).
• «Άσπλαγχνός
εστιν ο εφησυχάζων, ουκ ο ελέγχων. Και την αγάπην αυτός καταλύει, κοινωνεί δε
της ασεβείας και παρανομίας του αμαρτάνοντος, εάν εφησυχάση και μη ελέγξη μετά
διακρίσεως» (Μ. Βασίλειος).
Έχουμε καταγράψει δεκάδες
περιπτώσεις που ο δεσπότης Ιγνάτιος άλλα λέει και άλλα κάνει. Τον βλέπουμε
ξαφνικά να κλαψουρίζει και να οδύρεται για κάτι που γίνεται και μετά από λίγο
κάνει το ίδιο, ίσως και χειρότερο.
Θα τρίβει τα μάτια του ο
κόσμος με αυτά τα «είπα-ξείπα» που θα κυκλοφορήσουν προσεχώς.
Ένα από τα τελευταία είναι αυτό
με τον καθηγητή και νέο Πρόεδρο του τμήματος Θεολογίας του Α.Π. Θες/νίκης, ο
οποίος ήρθε προσκεκλημένος του κ. Ιγνατίου να μιλήσει στην ιερατική σύναξη των
κληρικών της Μητρόπολης.Ο κ. καθηγητής Θεολογίας ήταν από τους ανθρώπους – 22
τον αριθμό – που ψήφισαν και τάχθηκαν αναφανδόν υπέρ της ίδρυσης τμήματος
Ισλαμικών Σπουδών εντός της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου και ο δέσποτας
– πονηρός ών – έκανε την πάπια.
Δεν μας προξένησε απορία η
στάση του ‘‘Ακαδημαϊκού’’ Θεολόγου, που ήταν δεξιά του Πανεπιστημιακού
Θεολόγου, γιατί ούτε ο ίδιος ούτε η οργάνωση πήραν θέση στο αν συμφωνούν ή
διαφωνούν, πιθανόν μην τα χαλάσουν με τους αδελφούς μουσουλμάνους! Η έκπληξη
ήταν με τον έτερο Θεολόγο (πρώην πρόεδρο της Π.Ε.Θ.) που ο δεσπότης τον είχε
στην τιμητική θέση – δίπλα του αριστερά – και ο οποίος με δημοσίευμά του
κατακεραύνωσε τους πανεπιστημιακούς θεολόγους για την αντι-ιδεολογική τους αυτή
πράξη.
Μπορεί όμως κάποιος να
αντιλέξει: Τί ζητάτε τώρα εσείς; Αυτοί πρόδωσαν το άγιο Θεολόγο και με
πταισματάκια θα ασχολούνται; Βλέπετε ο κ. Ιγνάτιος είναι άνθρωπος διακριτικός
(!) γι’ αυτό και τον ιερωμένο ιεροκήρυκα της μητρόπολης και προϊστάμενο της
άλλη Αδελφότητας τον έβαλε τιμητικά (!) στα έξω αριστερά για να δείξει πόσο
εκτιμά τους συνεργάτες, το ράσο και τις Αδελφότητες!
Η απορία μας είναι αν ο εν
λόγω ιεροκήρυκας συμφωνεί με τον πανεπιστημιακό θεολόγο ομιλητή. Διότι το
επίσημο όργανο “ΣΩΤΗΡ” της οργάνωσης με άρθρα στηλίτευε την απόφαση των
πανεπιστημιακών, για την ίδρυση εντός της Θεολογικής Σχολής, “Τμήμα Ισλαμικών
Σπουδών” γράφοντας: «Η απρόσμενη απόφαση του Τμήματος Θεολογίας του ΑΠΘ περί
ιδρύσεως ξεχωριστού Τμήματος Ισλαμικών Σπουδών προξένησε θλίψη σε κάθε άγρυπνη
Ορθόδοξη συνείδηση…
Αλήθεια, ποια κοινωνία
μπορεί να υπάρξει ανάμεσα στο χριστιανικό φως και το ισλαμικό σκοτάδι; Ποια
καταλλαγή ανάμεσα στην αλήθεια του Ευαγγελίου και το ψεύδος των άλλων
θρησκειών; Οι θεολόγοι του Τμήματος Θεολογίας δεν έχουν διαβάσει ποτέ τον Λόγο
της Γραφής ότι “πάντες οι Θεοί των εθνών δαιμόνια” (Ψαλμ. 95, 5);
… Μεταβάλλοντας τη Θεολογία
σε όργανο της κοσμικής εξουσίας.
Πρωτίστως πρέπει να
αποτραπεί, διότι θα αποτελέσει όνειδος για την ίδια τη Σχολή …».
Στη Θεσσαλονίκη 22
χριστιανικές αδελφότητες με πρωτοπόρες του εν λόγω Ιεροκήρυκα, έβγαλαν
ανακοινώσεις να μην πραγματοποιήσει το Πανεπιστήμιο την απόφαση αυτή!
ΡΩΤΑΜΕ
Ο Ιεροκήρυκας και
προϊστάμενος στη Λάρισα διαφωνεί με την Ορθόδοξη γραμμή της Αδελφότητας και
συμπλέει με την αμφιταλαντευόμενη γραμμή του κ. Ιγνατίου;
Ο “αγαθός” αλλά παμπόνηρος
Ιγνάτιος τώρα θα φέρει και κανένα “Τσελεγγίδη” για να ισοφαρίσει.
Ο άνθρωπος είναι άπιαστος
διπλωμάτης!
ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ.