Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

"Με τα ΝΠΣ ο ορθόδοξος μαθητής αντιμετωπίζεται ως ουδετερόθρησκος και όχι ως μέλος της Εκκλησίας". ______Οι εκπ/κοί "δικαιούνται και υποχρεούνται να αρνηθούν την εφαρμογή των παραπάνω υπουργικών αποφάσεων".



Ενώπιον Παντός Αρμοδίου Δικαστηρίου και Πάσης Αρχής

Ανοικτή Επιστολή Διαμαρτυρίας - Εξώδικη Δήλωση - Πρόσκληση     Πολιτών της Καβάλας  Γονέων και Συνταξιούχων Εκπαιδευτικών 


Προς
Τους κ. βουλευτές της  Καβάλας στο Ελληνικό Κοινοβούλιο    
Τον κ. Διευθυντή της Πρωτοβάθμιας ΕκπαίδευσηςΤον κ. Διευθυντή της Δευτεροβάθμιας ΕκπαίδευσηςΤους Διευθυντές  όλων των   Δημοτικών Σχολείων της  ΚαβάλαςΤους κ. Γυμνασιάρχες του Νομού ΚαβάλαςΤους κ. Λυκειάρχες του Νομού  ΚαβάλαςΤον κ. Πρόεδρο της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας   παράρτημα ΚαβάλαςΤον κ. Πρόεδρο της Ο.Λ.Μ.Ε Καβάλας Τους  κ. Δασκάλους και Θεολόγους της Καβάλας 

        Αξιότιμοι κύριοι,
  Τον τελευταίο καιρό   διαπιστώνουμε  ότι γίνεται μία συστηματική προσπάθεια αλλοιώσεως του μαθήματος των θρησκευτικών καθώς  το νέο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών:
   1. Μετατρέπει τα Θρησκευτικά σε ένα πολυθρησκειακό μάθημα, το οποίο αναμειγνύει και πολτοποιεί, με εντελώς αντιεπιστημονικό, αντιπαιδαγωγικό και εξωθεολογικό τρόπο, τον ορθόδοξο Χριστιανισμό με τις χριστιανικές ομολογίες και τις θρησκείες.
 2. Αποπροσανατολίζει τους ανήλικους ορθόδοξους μαθητές, διδάσκοντάς τους, ως ορθόδοξη διδασκαλία, ένα συνονθύλευμα θρησκευτικών και κοσμικών στοιχείων, με αποτέλεσμα να αλλοιώνεται έτσι η πίστη τους.
   3. Αντιμετωπίζει τον ορθόδοξο μαθητή ως ουδετερόθρησκο και όχι ως πιστό μέλος της Εκκλησίας.
   4. Με τις αντισυνταγματικές και παράνομες ρυθμίσεις του, δεν αναπτύσσει τη θρησκευτική συνείδηση, στο πλαίσιο της ορθόδοξης χριστιανικής πίστεως.
 5. Δημιουργεί θέμα ρατσιστικής ανισονομίας, έναντι των ορθοδόξων μαθητών, διότι, ενώ αναφέρει ότι «απευθύνεται όχι μόνο στους Έλληνες η στους ορθόδοξους, αλλά σε όλους τους μαθητές, ανεξαιρέτως εθνικής καταγωγής η θρησκευτικής και ομολογιακής ταυτότητας», δεν εφαρμόζεται στους μαθητές των άλλων θρησκευτικών κοινοτήτων, οι οποίοι διδάσκονται (και καλώς) αμιγώς τη δική τους πίστη, ενώ εφαρμόζεται, αποκλειστικά και μόνον, στους Έλληνες ορθόδοξους μαθητές. Άλλωστε η απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών κάθε ετεροδόξου, ετεροθρήσκου η αθέου προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία και τηρείται ευλαβώς (!) στη σχολική πράξη, ενώ όλες οι μη ορθόδοξες θρησκευτικές κοινότητες απολαύουν, ως γνωστόν, του δικαιώματος να διδάσκουν στα παιδιά τους ακραιφνώς και ομολογιακώς το θρησκευτικό τους δόγμα.
   Όπως μαρτυρείται, άλλωστε, στο ίδιο το νέο ΠΣ, σκοπός αυτής της συναφειακής θρησκευτικής αγωγής, δεν είναι η καλλιέργεια της πίστης στον Θεάνθρωπο Χριστό, αλλά η συμβολή του ΜτΘ στη δημιουργία μίας σύγχρονης πολυπολιτισμικής κοινωνίας.
  Το νέο ΠΣ, δεν προτείνει τυχαία και άσκοπα την ταυτόχρονη διδασκαλία όλων των θρησκειών σε κάθε διδακτική ενότητα, διότι φαίνεται πως δεν στοχεύει σε μία απλή πληροφόρηση των μαθητών για τις θρησκείες, αλλά σε μία υπαρξιακή και βιωματική προσέγγισή τους. Σύμφωνα με τα παραπάνω, ο θεολογικός σκοπός του ΜτΘ στο σχολείο αλλάζει, αφού ανατρέπεται η συνταγματική επιταγή για «ανάπτυξη της θρησκευτικής συνειδήσεως των μαθητών» καθώς και η, σύμφωνα με τον ισχύοντα εκπαιδευτικό νόμο 1566, άρθρ. 1, υποβοήθησή τους, προκειμένου «να διακατέχονται από πίστη στα γνήσια στοιχεία της ορθόδοξης χριστιανικής παραδόσεως».
  Σημειώνουμε επίσης ότι στο σχολικό ΜτΘ διδάσκονται οι μαθητές μέχρι και σήμερα οι θρησκείες αλλά κάθε μία σε ξεχωριστά κεφάλαια και μόνον ως πληροφορίες και ως ουδέτερες γνώσεις και όχι ως διδασκαλίες προς βίωση και κατήχηση. Ποτέ και σε κανένα Αναλυτικό Πρόγραμμα από το 1836 έως σήμερα, δεν διδάχτηκαν στο ελληνικό σχολείο οι άλλες θρησκείες με ενσυναίσθηση και βίωμα και μάλιστα με μια πολτοποιημένη και συναφειακή μορφή και μέσα από ένα συγκρητιστικό τρόπο, όπως συμβαίνει στο νέο ΠΣ.
 6. Οι Ορθόδοξοι μαθητές, εξ απαλών ονύχων, δέχονται αντισυνταγματικά ωμό και βάναυσο προσηλυτισμό, τη στιγμή που ούτε οι Ισραηλίτες, ούτε οι Μωαμεθανοί, ούτε οι Ρωμαιοκαθολικοί, εντός Ελλάδας, έχουν στα αντίστοιχα προγράμματα σπουδών τους παρόμοια διαθρησκειακή ύλη».

           Αξιότιμοι κύριοι
 Ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί και Έλληνες, που σας εμπιστευόμαστε ότι αγνότερο έχουμε στην οικογένειά μας, δηλαδή τα παιδιά μας 

Για τον λόγο αυτό   ΖΗΤΟΥΜΕ
  1. Από τους κ. βουλευτές και τους λοιπούς υπηρεσιακούς παράγοντες  του Υπουργείου Παιδείας στην Καβάλας να μεσολαβήσετε για να ανασταλεί η εφαρμογή των Ν.Π.Σ.  και, να αρχίσει διάλογος ουσίας από μηδενική βάση με τους αρμόδιους φορείς και κυρίως με την Εκκλησία της Ελλάδος  που έχει  άμεσο λόγο και την εμπιστευόμαστε και μέσα από μία γόνιμη και καλοπροαίρετη συνεργασία να προκύψει ο,τι καλύτερο υπέρ των ορθοδόξων Ελλήνων μαθητών αναφορικά με το θρησκευτικό τους μάθημα.
   2.  Από τους δασκάλους και τους  θεολόγους να μην εφαρμόσουν τα νέα αντιστυνταγματικά και παράνομα προγράμματα σπουδών μετά την έκδοση της Γνωμοδότησης του επιτίμου προέδρου εφετών Αποστόλου Βλάχου, η οποία αναφέρει  ότι επειδή τα προγράμματα αυτά είναι αντισυνταγματικά οι δάσκαλοι και οι καθηγητές, που καλούνται, να τα διδάξουν, δικαιούνται και υποχρεούνται να αρνηθούν την εφαρμογή των παραπάνω υπουργικών αποφάσεων  χωρίς να έχουν έννομες συνέπειες.
Τελειώνοντας,  ρωτάμε λοιπόν τον κ. Φίλη:
  Γιατί ενεργεί  αντισυνταγματικά, παράνομα, ρατσιστικά, υποτιμητικά και με διακρίσεις απέναντι στα ορθόδοξα παιδιά και τους επιβάλλει, με το νέο πρόγραμμα για το μάθημα των Θρησκευτικών, να διδάσκονται έναν αχταρμά η πολτό θρησκειών; Πως είναι δυνατόν επίσης ο κ. Φίλης από τη μια μεριά να χαρακτηρίζει το έως τώρα μάθημα των Θρησκευτικών για τα σχολεία της χώρας ως ομολογιακό, κατηχητικό, ξεπερασμένο και να το απορρίπτει ως ακατάλληλο για τη διδασκαλία των ορθοδόξων μαθητών -αν και, ως γνωστόν, περιλαμβάνει αρκετές διδακτικές ενότητες για τις άλλες θρησκείες και ομολογίες-, όταν, από την άλλη μεριά, αναγνωρίζει και εγκρίνει, μετά επαίνων, το απολύτως αμιγώς ομολογιακό μωαμεθανικό  η ρωμαιοκαθολικό η εβραϊκό πρόγραμμα για τα παιδιά των αντίστοιχων θρησκευτικών κοινοτήτων της χώρας; Το ένα είναι ομολογιακό και τα άλλα δεν είναι; Στην πράξη δηλαδή τι γίνεται; Γιατί ο κ. Φίλης και η σοφή ομάδα του ΙΕΠ εφαρμόζουν το πολυθρησκειακό πρόγραμμά τους μόνον στους ορθόδοξους μαθητές και όχι σε όλους τους μαθητές, αφού, όπως αναφέρει ρητά το ίδιο το νέο πρόγραμμα, μία από τις καινοτομίες του είναι ότι απευθύνεται σε όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές (ανεξάρτητα από την πίστη τους).
    Ο κ. Υπουργός πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά, ότι αρμόδιο για την ερμηνεία του Συντάγματος είναι το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ). Και η ερμηνεία αυτής της διατύπωσης «ανάπτυξη της θρησκευτικής συνείδησης» έχει δοθεί με απόλυτη σαφήνεια στις αποφάσεις του ΣτΕ 3356/1995 και 2176/1998 και στην τελεσίδικη απόφαση του ΔιοικητικούΕφετείου Χανίων 115/2012. Σύμφωνα με τις αποφάσεις αυτές ο όρος «θρησκευτική συνείδηση» ερμηνεύεται λόγω του προοιμίου του Συντάγματος, δηλ. της επίκλησης της Αγίας Τριάδος και λόγω του άρθρου 3 όπου ορίζεται η Ορθόδοξη Ανατολική Εκκλησία ως επικρατούσα θρησκεία, ως η Ορθόδοξη χριστιανική συνείδηση.

Εν κατακείδι
    Καλούμε,  όλες  τις ενώσεις των Γονέων, τους συλλόγους γονέων και όλους τους πολίτες να αντιδράσουν σε αυτή την κατάφορη αδικία εις βάρος των παιδιών μας. Είναι απαραβίαστο δικαίωμα από τις διεθνείς συνθήκες να διδαχθούν τα παιδιά μας την πίστη των γονέων τους.
    Καλούμε όλους τους Έλληνες να συνεχίσουν τους αγώνες για την απόσυρση αυτών των παράνομων προγραμμάτων σπουδών που προσβάλλουν την  Ορθοδοξία μας, δίνοντας όλοι από κοινού  Ομολογία Πίστεως  που την χρωστάμε άλλωστε σε Εκείνον που για την αγάπη μας έχυσε το Τίμιο Αίμα του για μας.