Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΓΕΝΗΣ: Προς δήμαρχο Μόντρεαλ (Οιονεί Ανοιχτή Επιστολή)


Αξιότιμε κε Δήμαρχε,
με λύπη διαπιστώνω ότι ο δήμαρχος μιας μεγαλούπολης, της δεύτερης μεγαλύτερης χώρας του κόσμου, μιας χώρας δημοκρατικής αλλά και προοδευτικής, απαξιώνεικατά αυτό τον τρόπο τους μετανάστες.
Πως γίνεται να ζητάτε απ’ τους μουσουλμάνους μετανάστες που διαβιούν στην χώρα σας, να προσαρμοστούν στα ήθη και την κουλτούρα του Καναδά;
Μιλάτε για γενναιοδωρία των Καναδών που τους δέχτηκαν τόσο πρόθυμα . Με έκπληξη διαπιστώνω ότι θέλετε να μην εγκαταλείψετε την κουλτούρα σας κι επιμένετε να διαφυλάξετε αναλλοίωτη την πίστη, τα έθιμα και τις συνήθειές σας.
Προσέξτε. Θα μπορούσε κάποιος να σας χαρακτηρίσει ξενοφοβικό, ρατσιστή, ισλαμοφοβικό, να σας προσδώσει πολλά κοσμητικά επίθετα.
Παρ’ όλα αυτά, καθ’ ότι εμάς τους Έλληνες μας διακατέχει «μεγαλείο» θα σας κάνουμε μία χάρη. Ένα δώρο ενόψει των Χριστουγέννων, που ακόμα έχετε την τύχη κι ευλογία και σας επιτρέπεται ακόμα να εορτάζετε.
Παρ’ ότι η χώρα σας είναι αχανής σε σχέση με την Ελλάδα, και χωράει πολλούς μετανάστες, μπορείτε να προτείνετε στα πλήθη των μουσουλμάνων μεταναστών να έρθουν στη χώρα μας, την Ελλάδα. Ήδη έχουμε εισάγει πολλούς τον τελευταίο καιρό κι έχουμε προσαρμοστεί στην ιδέα.
Απ’ ότι θα βλέπετε, οι πολιτικοί μας ηγέτες δεν έχουν κανένα πρόβλημα εισαγωγής επιπλέον ισλαμικού πληθυσμού. Δεν είμαστε ξενοφοβικοί αλλά ούτε και  φανατικοί χριστιανοί.
Είμαστε ανοιχτοί σε κάθε πρόταση αλλαγής της καθημερινότητάς μας.
Ως προς την ένδυση σίγουρα ένα  νικάμπ, χιτζάμπ, μπούρκα ή τσαντόρ θα είναι ευχάριστη αλλαγή για τις γυναίκες, μιας και πολλές τα φορούν όλο χαρά και περηφάνεια απόκριες και halloween. Tώρα θα έχουν τη δυνατότητα άνευ παρεξηγήσεως να τα φορούν καθημερινά.
Και πολλοί άνδρες της εποχής μας, που ξενοκοιμούνται (μιας και τα στατιστικά αυτό δείχνουν) θα μπορούν ίσως να ασπαστούν ανατολικές κουλτούρες, έχοντας επισήμως πολλές γυναίκες στην οικία τους.
Εδώ προετοιμάζονται πολλές ενισχύσεις οικονομικές απ’ την πολιτεία, εις βάρος αλλά και με την ανοχή του λαού. Για όλους τους μετανάστες, αρκεί να είναι μουσουλμάνοι.
Αλλά κι εμείς είμαστε έτοιμοι σχεδόν, με λίγη ακόμα πλύση εγκεφάλου απ’ τα ισλαμοκάναλα, να δεχτούμε ο καθείς, από μία οικογένεια στο σπίτι του.
Κι αν δε χωράμε, τότε μπορούμε ίσως εμείς, να εγκατασταθούμε σε κάποια κοντέινερ που ίσως διαθέσει η πολιτεία.
Βλέπετε μεγαλοψυχία κι ανοιχτοσιά;
Είμαστε ευγνώμονες στους μετανάστες (δεν εννοώ τους πρόσφυγες πολέμου), που άφησαν τον τόπο τους και ήρθαν να συμβάλλουν στο πληθυσμιακό πρόβλημα της πατρίδας μας.
Σίγουρα δεν μας ενοχλεί να ακούμε τον μουεζίνι  καθημερινά να αναγγέλλει προσευχές. Όυτε οι εκκλησιές μας να χάνονται κάτω απ’ τη σκιά τζαμιών και τεμένων.
Απεναντίας θα προσέδιδε ένα τόνο εξωτικό και διαφορετικό στο τοπίο.
Επίσης εάν ενοχλεί ο σταυρός που φοράμε στο λαιμό, μπορούμε να τον κρύβουμε προσεκτικά, για να μην σκανδαλίζονται οι αδελφοί μας οι μουσουλμάνοι.
Κι αν τα καμπαναριά ενοχλούν Κυριακές πρωί, ίσως και να τα καταργήσουμε.
Ακόμα-ακόμα εάν μια εκκλησιά δεν λειτουργεί, για το φόβο όχι των Ιουδαίων, αλλά των μουσουλμάνων, ίσως να μπορούμε να προσευχηθούμε σε κάποιο τζαμί .
Ναι δήμαρχε. Δεν τα μάθατε; Πιστεύουμε στον ίδιο Θεό . Το λέει και ο Οικουμενικός Πατριάρχης με σύσσωμη την ιεραρχία που έγινε ουρά του. Μοιράζει και το Κοράνι ως ιερό βιβλίο. Τα ίδια φληναφήματα και o Δημητριάδος. Παραμιλά λέγοντας, ότι τo Κοράνι μεταδίδει πολιτισμό. Είδατε και την ισλαμολαγνεία του Αλεξανδρουπόλεως; Κι ο Σταυρουπόλεως-Νεαπόλεως παρακολουθεί εντατικά φροντιστήρια ισλαμικών προσευχών.
Αφήστε που στην θεολογική σχολή ιδρύθηκε τμήμα ισλαμικών σπουδών.
Λοιπόν απ’ ότι βλέπετε κε Δήμαρχε, είμαστε σχεδόν έτοιμοι να φορέσουμε φέσι . Όχι μόνο οι πολιτικοί και οι ιεράρχες, αλλά ο πλειοψηφούντας λαός που τους εκλέγει συνεχώς (τους πολιτικούς) και τους ανέχεται (πολιτικούς και αν-ιεράρχες ).
Επίσης είμαστε έτοιμοι να εξαιρέσουμε το χοιρινό απ΄ τη διατροφή μας ή να στείλουμε και όλους τους εγχώριους χοίρους στο εξωτερικό.
‘Ένα βέτο μόνο βάζουμε στην αλλαγή των συνηθειών μας . Είναι κάτι που δεν το συζητάμε καθόλου και αποτελεί και λόγο απέλασής τους.
Εάν ένας μουσουλμάνος θέλει να ενταχθεί στο κοινωνικό σύνολο, θα πρέπει να δεχθεί με χαρά, τις εκδηλώσεις και παρελάσεις υπερηφάνειας των ομοφυλοφίλων και κάθε πρόκληση και προσβολή από μέρους τους.
Επίσης να διατηρήσουν ουδέτερη ή αδιάφορη θέση, σχετικά με την καύση των νεκρών.

Και τώρα ας σοβαρευτούμε.
Αξιότιμε κε δήμαρχε. Υπάρχουν δύο τρόποι ο Έλλην να προστατευθεί απ’ την καλοσχεδιασμένη αυτή αθρόα μετακίνηση ισλαμικών πληθυσμών, προς το λυχνάρι της ορθοδοξίας και του παγκόσμιου χριστιανισμού αλλά και τον οδοδείκτη του πνεύματος και της δημοκρατίας, την Ελλάδα μας.
Ή να έρθετε με ομονοούντες, να αναλάβετε πόστα δημοσίων λειτουργών και διοίκησης στην Ελλάδα ή να σας στείλουμε τα απολειφάδια της πολιτικής του τόπου μας, για εντατικά μαθήματα κι εκπαίδευση, που αφορά το σεβασμό  στην διαφορετική κουλτούρα των λαών (και όχι στη διαφορετικότητα των ανθρώπων όπως την εννοούν οι ψευτοπροοδευτικοί ), τα εντόπια ήθη και έθιμα, την πίστη και εν γένει όλες τις συνήθειες, την ιστορία, τη γλώσσα, την πατρίδα.
Καταλήγω με λίγους στίχους από ένα ποίημα ενός λογοτέχνη και μουσικού της πατρίδας σας, του Λέοναρντ Κοέν.
Παραφράζω μόνο μία λέξη (έντονη γραφή).

Ένα πρόσωπο που τρώει χοιρινό (κρέας)
θέλει να χώσει τα δόντια του σε κάτι,
ένα πρόσωπο που δεν τρώει χοιρινό (κρέας)
θέλει να χώσει τα δόντια του σε κάτι άλλο (ελπίζω όχι σε χριστιανό).