Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2023

Mayday> Oι εμβολιασθέντες πιλότοι με τα εμβόλια COVID-19 καταρρέουν. Αύξηση-ΣΟΚ των κλήσεων κινδύνου ηχεί τρομακτικό συναγερμό


Προειδοποίηση πριν την ολοκληρωτική καταστροφή;



Είχαμε μια τρομερή ανταπόκριση στο ρεπορτάζ τον περασμένο μήνα με τίτλο ‘Pilot warns of airline industry disaster due to Covid vaccines’.-Πιλότος προειδοποιεί για καταστροφή της αεροπορικής βιομηχανίας λόγω των εμβολίων Covid-γράφει η Sally Beck στον ιστότοπο conservativewoman.co.uk

Το ρεπορτάζ εξέταζε την τεράστια αύξηση των κλήσεων κινδύνου από τους πιλότους τα τελευταία δύο χρόνια. Η ιστορία έγινε viral στο X, προβλήθηκε σχεδόν 300.000 φορές, κοινοποιήθηκε περισσότερες από χίλιες φορές και είχε σχεδόν 2.000 likes μόνο από τον λογαριασμό μου που είχε αποκλειστεί- account aloneΤην τελευταία φορά που κοίταξα τη σελίδα του Vigilant Fox X- Vigilant Fox X, η αναδημοσίευση είχε 1,7 εκατομμύρια προβολές και αναπαρήχθη από τον Καναδό γιατρό Dr William Makis- Dr William Makis στο Substack του. Ο Μakis παρακολουθεί επίσης στενά τις ανικανότητες των πιλότων.

Η ανάρτησή μου X μεταφράστηκε σε πολλές γλώσσες, όπως ισραηλινά, γαλλικά, ισπανικά, ιταλικά, κινέζικα και ρωσικά και έγινε η πιο διαβασμένη ιστορία στον ιστότοπο του TCW εκείνη την εβδομάδα με περισσότερες από 56.000 προβολές μέχρι σήμερα και εκατοντάδες σχόλια αναγνωστών.

Ξεκάθαρα χτυπήσαμε ένα νεύρο, γι’ αυτό σήμερα επανεξετάζουμε το θέμα για να απαντήσουμε σε κάποια από τα μηνύματά σας και να διευκρινίσουμε θέματα για τα οποία είχατε μπερδευτεί.

Πολλοί ήταν δύσπιστοι σχετικά με τους αριθμούς και προβληματίστηκαν για το γιατί, αν τόσοι πολλοί πιλότοι γίνονταν ανίκανοι, δεν το ακούγαμε στο BBC!

Τα στοιχεία που δόθηκαν από τον πρώην πιλότο της Virgin Australia, καπετάνιο Shane Murdock, 65 ετών, (ειδικευμένος ερευνητής αεροπορικών ατυχημάτων), αναφέρουν αύξηση 386% στις τηλεφωνήματα Mayday κατά τους πρώτους τρεις μήνες του τρέχοντος έτους και 272% αύξηση στις τηλεφωνήματα Mayday το 2022.

Δεν αναλύεται σε αιτία. Ωστόσο, θα είχαμε ακούσει εάν πυρκαγιές ξεσπούσαν τακτικά στο αεροσκάφος ή είχαν σημειωθεί απότομη αύξηση των συντριβών αεροσκαφών. Αυτό που γνωρίζουμε από τα αιτήματα για την ελευθερία της πληροφόρησης στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι ότι έχει σημειωθεί σημαντική αύξηση των πιλότων που υποβιβάζονται ιατρικά, τόσο της Βασιλικής Αεροπορίας (RAF) όσο και των εμπορικών πιλότων.

Η Statista-Statista παρέχει μια σύγκριση πριν από την Covid για τον αριθμό των πτήσεων που πραγματοποιήθηκαν παγκοσμίως, η οποία δείχνει ξεκάθαρα πώς επηρεάστηκε η βιομηχανία από τα lockdown.

Το 2022, σημειώθηκε αύξηση 272% στα τηλεφωνήματα Mayday της ημέρας με 30%  λιγότερες πτήσεις. Κάτι συμβαίνει ξεκάθαρα.

Υπήρξαν πολλές ιστορίες ανικανότητας πιλότων και τις κάλυψα λεπτομερώς εδώ στην ιστορία μου- here  «‘Authorities in denial over vaccine link to soaring pilot deaths’» και εδώ-here στο «Jabbed pilots’ roll call of death and injuries». Υπάρχει επίσης ένας πλήρης κατάλογος των πιλότων που έγιναν ανίκανοι φέτος εν ώρα υπηρεσίας και εκείνων που πέθαναν ξαφνικά εκτός υπηρεσίας here.

Οι τελευταίες ανικανότητες σημειώθηκαν στις 29 Νοεμβρίου, 26 Νοεμβρίου και 30 Οκτωβρίου 2023. Την περασμένη Τετάρτη, ο πρώτος αξιωματικός της πτήσης 755 της American Airlines-American Airlines από το Παρίσι στη Φιλαδέλφεια υπέστη επιληπτική κρίση. Ήταν πιλότος εκείνη τη στιγμή και η κρίση έκανε τα πόδια του να μπλοκάρουν κάτω από τα πεντάλ του πηδαλίου. Το πλήρωμα καμπίνας τον απομάκρυνε και ο δεύτερος καπετάνιος ανέλαβε αμέσως. Ο πρώτος καπετάνιος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο κατά την προσγείωση.

Την προηγούμενη Κυριακή, ένας πιλότος έμεινε ανίκανος στην πτήση FR-3472 της Ryanair-Ryanair από το Luton προς την Πολωνία. Το Boeing 737-8 MAX έκανε παράκαμψη στην Κρακοβία.

Τον περασμένο μήνα, κατά τη διάρκεια μιας πτήσης από το Manchester στο Ηνωμένο Βασίλειο προς την Τουρκία, ένας πιλότος του Jet2 Boeing 737-800 ανίκανος και το αεροσκάφος χρειάστηκε να κάνει αναγκαστική προσγείωση στη Βουδαπέστη της Ουγγαρίας. Το περιστατικό αναφέρθηκε στην Aviation Herald- Aviation Herald (η οποία είναι μια καλή πηγή πληροφοριών για ανικανότητες πιλότων).

Τον Σεπτέμβριο σημειώθηκαν τρία περιστατικά σε διαδοχικές ημέρες. Στις 24 Σεπτεμβρίου, ένας καπετάνιος της Austrian Airlines- Austrian Airlines έγινε ανίκανος στην πτήση OS-188 από τη Στουτγάρδη στη Βιέννη. Ο πρώτος αναπληρωματικός ανέλαβε τον έλεγχο του αεροσκάφους. Μια μέρα νωρίτερα, ο 37χρονος καπετάνιος Captain Eric McRae πέθανε ξαφνικά στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του κατά τη διάρκεια μιας αναμονής.

Πιλότος της Alaska Airlines, επρόκειτο να πετάξει εκείνο το πρωί. Την προηγούμενη μέρα, στις 22 Σεπτεμβρίου, ο πιλότος έμεινε ανίκανος στην πτήση DL-291 της Delta- Delta Flight DL-291 από το Παρίσι στο Λος Άντζελες. Το αεροπλάνο μεταφέρθηκε στη Μινεάπολη και ο πιλότος στο νοσοκομείο. Υπήρξαν άλλα 22 περιστατικά μεταξύ Μαρτίου και αρχές Σεπτεμβρίου 2023.

Νωρίτερα φέτος, τον Μάρτιο, μου εστάλη αυτή η ανάλυση από το Australian Transport Safety Bureau (ATSB), τον κυβερνητικό οργανισμό του οποίου ο στόχος είναι να βελτιώσει την ασφάλεια και την εμπιστοσύνη του κοινού στην αεροπορία και σε άλλες μορφές ταξιδιού. Αναφέρει ξεκάθαρα τον αριθμό των Αυστραλών πιλότων που είναι ανίκανοι-τρία χαρακτηρίζονται ως σοβαρά περιστατικά.

Τον Μάρτιο, ο αξιωματικός του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ, υπολοχαγός Ted Macie σφύριξε λεπτομερώς την αύξηση των διαγνώσεων στρατιωτικής μυοκαρδίτιδας- myocarditis diagnoses το 2021. Όλα τα εμβόλια mRNA όπως τα Pfizer, Moderna και Johnson και Johnson, μπορούν να προκαλέσουν μυοκαρδίτιδα. Οι διαγνώσεις της δυνητικά θανατηφόρου καρδιακής πάθησης που χαρακτηρίζεται από φλεγμονή αυξήθηκαν κατά 130,5% το 2021 σε σύγκριση με τον μέσο όρο μεταξύ 2016 και 2020, ανέφερε ο Macie. Αυτό έγινε σύμφωνα με στοιχεία από την Defense Medical Epidemiology Database (DMED). Εάν αυτό δεν σχετιζόταν με το εμβόλιο, θα είχαμε δει την αύξηση το 2020, όταν οι μολύνσεις από τον Covid ήταν πληθωρικές. Τα δεδομένα έδειξαν επίσης ότι η πνευμονική εμβολή (θρόμβοι αίματος στους πνεύμονες) είχε αυξηθεί κατά 41,2%, ενώ οι επιπλοκές από «ακατάλληλες περιγραφές καρδιακών παθήσεων» αυξήθηκαν κατά 37,7%.

Οι αναγνώστες μάλωναν για το τύπο μιας κλήσης του Mayday 7700, με το παρατσούκλι «squawk», λέγοντας ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για πολλούς λόγους, εκτός από την ανικανότητα του πιλότου. Αν και αυτό είναι αλήθεια, δεν υπάρχουν ενδείξεις αυξημένης, απειλητικής για τη ζωή, μηχανικής βλάβης σε αεροπλάνα ή ανεξέλεγκτες πυρκαγιές.

Μια κλήση Mayday 7700 είναι το υψηλότερο επίπεδο κλήσης κινδύνου που μπορεί να εκδώσει ένας πιλότος. Η λέξη Mayday προέρχεται από τη γαλλική φράση «m’aidez» που σημαίνει «βοήθα με» Χρησιμοποιείται μόνο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ή όταν υπάρχει «σοβαρός και επικείμενος κίνδυνος». Φτιάχνεται διακριτικά, με ραδιοπομπό, όχι όπως βλέπετε στις ταινίες με τον πρώτο αξιωματικό να φωνάζει «Mayday, Mayday» στον ασύρματο του αεροσκάφους. Η κλήση λαμβάνεται από τον πλησιέστερο πύργο ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας, ο οποίος δίνει συμβουλές στο πλήρωμα. Οι κλήσεις Mayday καλύπτουν την ανικανότητα του πιλότου, την κατάρρευση επιβατών, την απεριόριστη πυρκαγιά, την αστοχία του συστήματος προσγείωσης και άλλα.

Η κλήση κινδύνου δεύτερου επιπέδου που χρησιμοποιείται σε επείγουσες καταστάσεις που δεν είναι απειλητικές για τη ζωή είναι το «pan-pan», το οποίο επίσης προέρχεται από μια γαλλική λέξη, «panne», που σημαίνει διαλυμένο. Οι κλήσεις pan-pan γίνονται όταν υπάρχει βλάβη σε έναν κινητήρα (τα επιβατικά αεριωθούμενα αεροπλάνα μπορούν να πετάξουν πολύ ευχάριστα-quite happily με έναν μέχρι να τελειώσουν τα καύσιμα) πυκνή ομίχλη ή όταν κάποιος είναι άρρωστος με μια κατάσταση που δεν απειλεί τη ζωή του. Δεν χρησιμοποιείται εάν υπάρχει κίνδυνος για τη ζωή.

Οι αναγνώστες αμφισβήτησαν επίσης τον ισχυρισμό μου ότι οι πιλότοι γενικά είναι σε πολύ καλή φυσική κατάσταση. Αυτό εξαρτάται από το πώς ορίζεις το super-fit. Ναι, μπορεί να είναι υπέρβαροι, αλλά όλοι οι εμπορικοί και στρατιωτικοί πιλότοι κατέχουν ιατρικές εξετάσεις Class 1  που εκδίδονται ετησίως. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχουν λιγότερο από 1%  πιθανότητα να υποστούν ανικανότητα λόγω μιας υπάρχουσας ιατρικής κατάστασης. Θα έλεγα ότι είναι super fit.

Ίσως αυτό είναι ενδεικτικό. Σε μια πρόσφατη πτήση της Jetstar, ο πρώτος αξιωματικός, μια γυναίκα, είπε στην ομιλία της στους επιβάτες ότι ήταν 22 ετών και ήταν με την Jetstar για έξι μήνες. Σαφώς ευχαριστημένη, εξήγησε ότι πριν γίνει πιλότος, είχε εργαστεί για τα McDonald’s. Είχε περάσει την εκπαίδευσή της, αλλά αναρωτιέστε τι θα γινόταν αν ξέσπαγε φωτιά που δεν μπορούσε να περιοριστεί και είχε 15 λεπτά για να βάλει το αεροπλάνο στο έδαφος πριν από μια διάσπαση στον αέρα. Είναι μια κατάσταση που θα μπορούσε να χειριστεί ένας 22χρονος ή θα νιώθαμε όλοι πιο ασφαλείς με πιο έμπειρους πιλότους; Παρεμπιπτόντως, ο καπετάνιος Murdock αντιμετώπισε μια φορά αυτή την κατάσταση και προσγείωσε το αεροπλάνο σε 14 λεπτά.

Η Jetstar δεν απάντησε σε αίτημα για πληροφορίες. Η ATSB επιβεβαίωσε τις καταγεγραμμένες ανικανότητες πιλότων και είπε ότι υπήρξαν περισσότερες από τότε που καταρτίστηκε αυτή η λίστα τον Μάρτιο.

Για να βοηθήσετε τους Αυστραλούς πιλότους να πολεμήσουν για την ελευθερία τους, μπορείτε να κάνετε δωρεά στο νόμιμο ταμείο μαχών τους εδώ- fighting fund here.

kourdistoportocali.com