Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Γιάννης Φρύδας: Τελευταίο Καφενείο Καλά τα λέει ο Γιάννης μας, μα δεν τ’ ακούει η χώρα. ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ 99

 

Τελευταίο Καφενείο

Καλά τα λέει ο Γιάννης μας,

μα δεν τ’ ακούει η χώρα.

(παροιμία)

                                                    


                                                                                                  

    Γράφει ο Γιάννης Φρύδας

 

ΣΤΟ  ΚΑΦΕΝΕΙΟ  ΤΟΥ  ΓΙΑΝΝΗ  99


99 Καφενεία

  Όσα κόβει ο λύκος!...

  Κατά την παράδοση, αν μπει ο λύκος στο κοπάδι, μπορεί να θανατώσει έως και 99 πρόβατα. Άμα φτάσει τα 100, λένε ότι σκάζει. Θα πεις, ξέρει ο λύκος να μετράει; Αν ήξερε, θα γινόταν λογιστής ή εφοριακός και δε θα καθόταν να μαλώνει με τα τσοπανόσκυλα και να μαζεύει κατάρες κι αναθέματα απ’ τους κτηνοτρόφους. Το βέβαιο είναι ότι πρόκειται για το πιο αιμοβόρο ζώο, μετά τους εφοριακούς εννοείται. Διότι ο λύκος μπορεί να σου αφανίσει το κοπάδι, αλλά θα σου αφήσει την κάπα και την κλίτσα. Έτσι και μπει εφοριακός στην επιχείρηση… «κλάψε με, μάνα, κλάψε με!»… Δε σου φτάνει ούτε η στάνη του Μαλαμούλη και του Ντεληδήμου μαζί. Ο παροιμιώδης στίχος «Στου Ντεληδήμου το μαντρί ούτε γάλα ούτε τυρί», που είναι ιδιαίτερα γνωστός στα αγραφιώτικα χωριά, βρίσκει την εξήγησή του. Κάποιος εφοριακός πέρασε κι από εκεί. Τα υπόλοιπα τα αντιλαμβάνεστε…  

Ὀρθοτόμηση Ἀληθείας: Ἐσταυρωμένος Ἱεροῦ Βήματος, Μητροπολίτου Ἀντινόης κ. Παντελεήμονος Λαμπαδαρίου



Ὀρθοτόμηση Ἀληθείας: Ἐσταυρωμένος Ἱεροῦ Βήματος

ὑπὸ τοῦ σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ἀντινόης κ. Παντελεήμονος Λαμπαδαρίου

Συνέντευξη τοῦ κ. Κωνσταντίνου Μαυρομουστακάκη μὲ τὸν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ἀντινόης κ. Παντελεήμονα Λαμπαδάριο, γιὰ τὴν ἱστορικὴ ἀλήθεια τῆς ὑπάρξεως τοῦ Ἐσταυρωμένου/Σταυροῦ στὴν Ἁγία Τράπεζα

Ουκρανία: Στο Novosilky, ακτιβιστές της OCU πέταξαν στα σκουπίδια εικόνες και Ευαγγέλια. (βίντεο)


σ.σ. Ομιλούμε για το κύμα του αντιχριστιανισμού από το woke και το ισλαμικό στοιχείο και πολύ καλά κάνουμε. Έχουμε αφήσει όμως έξω εκείνους τους Έλληνες ιεράρχες οι οποίοι έχουν συμμαχήσει με τις ίδιες δαιμονικές δυνάμεις που προωθούν και στην πατρίδα μας ακριβώς αυτά τα στοιχεία: την λαθρομετανάστευση ισλαμιστών και την υποκουλτούρα woke. Οι ίδιες ακριβώς δυνάμεις προωθούν συνάμα και την δίωξη της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, έχοντας στην φαρέτρα τους την τάχαμου «εκκλησιαστική» έγκριση της εγχώριας κλίκας των οικουμενιστών που λυμαίνεται την Εκκλησία της Ελλάδος. Διώκτες των χριστιανών είναι και αυτοί οι αγαπολόγοι, και διώκτες μάλιστα των Ορθοδόξων, αλλά εμείς για την «ειρήνη» και την «ενότητα» και την «αγάπη» αλλ’ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ σιωπούμε, τους καμαρώνουμε και τους ασπαζόμεθα σα να είναι ποιμένες του Χριστού. Αθέτησαν όλους τους Κανόνες της Εκκλησίας και ενέκριναν την εισπήδηση του πατρ. Βαρθολομαίου στην δικαιοδοσία άλλης Εκκλησίας, και την δημιουργία μίας παράλληλης σχισματικής ψευτοεκκλησίας νεοναζιδίων που διώκει την κανονική Εκκλησία. Ανήκουστα πράγματα. Ιδού οι καρποί των σάπιων και διαπλεκόμενων αποφάσεών τους. Τώρα που βγήκε ο Τραμπ και ο Πούτιν τελειώνει το παιχνίδι στην Ουκρανία τρέχουνε να σώσουνε τα αποκαΐδια που δημιούργησαν.


Εικόνες, Ευαγγέλια και άλλα βιβλία φορτώθηκαν σε ένα απορριμματοφόρο από εκπροσώπους της δομής του Επιφανίου.

Οι εκπρόσωποι της OCU, οι οποίοι κατέλαβαν την εκκλησία του Γενεσίου της Υπεραγίας Θεοτόκου της UOC στο χωριό Novosilky της Περιφέρειας Κιέβου, στις 6 Οκτωβρίου, πέρασαν μια εβδομάδα αφαιρώντας εικόνες και βιβλία από την εκκλησία, πετώντας τα ως σκουπίδια. σύμφωνα με το κανάλι Telegram Dozor_kozak1.

“Όταν τελείωσαν, κάλεσαν ένα απορριμματοφόρο. Όταν ο ιερέας της UOC π. Ihor το έμαθε αυτό, πήγε να τους παρακαλέσει να του επιστρέψουν τις εικόνες και τα βιβλία. Ωστόσο, οι πνευματικοί κατακτητές δεν έδειξαν έλεος και φόρτωσαν τα πάντα στα σκουπίδια σε απορριματοφόρο ακριβώς μπροστά στον ιερέα», αναφέρει η έκθεση.

Το απορριμματοφόρο αργότερα πέταξε τα πάντα στο έδαφος ενός εγκαταλελειμμένου σπιτιού, όπου η ενορία της UOC κάνει τώρα προσευχές.

Σημειώνεται ότι στην αρχή, οι πιστοί και ο ιερέας δεν κατάλαβαν τι είχε συμβεί μέχρι που άρχισαν να βρίσκουν σπασμένες εικόνες, Ευαγγέλια, Ψαλτήρια και άλλα βιβλία κάτω από σωρούς σκουπιδιών.

Πρόεδρος Δημοκρατίας καὶ Πρωθυπουργὸς ἐξετράπησαν.


ΒΑΘΥΤΑΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΡΟΣ ΔΙΑΦΘΟΡΕΑΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΕΙΟΔΟΤΗΣ. ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΤΟΝ ΤΙΜΗΣΑΝ.

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Σάββατο 23/11/2024, 4μμ. Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας ορθοδόξων πιστών ΕΝΑΝΤΙΑ στην επίσκεψη Βαρθολομαίου!


Ακολουθεί η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ της Συντονιστικής Επιτροπής Πιστών της Ι.Μ.Περιστερίου 

ΠΗΓΗ: https://opaidagogos.blogspot.com/2024/11/23112024-4.htm

Με πολύ χαρά πληροφορούμαστε ότι ορθόδοξοι πιστοί στο Περιστέρι, πρόκειται να συγκεντρωθούν έξω από το Επισκοπείο της Μητρόπολης, με αφορμή την επικείμενη επίσκεψη του Πατριάρχη Βαρθολομαίου.

Επί τέλους!
Είναι η ευκαιρία ο ορθόδοξος πιστός λαός, να αντιδράσει δημόσια στις συνεχιζόμενες οικουμενιστικές του εκτροπές. 


Στείρα μυαλά στειρώνουν ανθρώπους και ζώα. Δείκτης νοημοσύνης κάτω του ορίου να επεμβαίνεις καταστροφικά στη Δημιουργία. Επίτευγμα του δήμαρχου Λαρισαίων οι μαζικές στειρώσεις ζώων με "Γερμανικές προδιαγραφές".


Λάβαμε το παρακάτω σχόλιο από Λαρισαίο 


 Αφορμή για το σχόλιο αυτό είναι το δημοσίευμα:  
Οι μαζικές στειρώσεις γατών στο Δήμο Λαρισαίων – Δήμαρχος Μαμάκος:
 «Δείκτης κουλτούρας της κοινωνίας η συμπεριφορά στα ζώα» (φωτ. & βίντεο)» ΕΔΩ

 Ο Δήμαρχος Λαρισαίων, κ. Μαμάκος, διαφημίζει τη μέριμνα για τα αδέσποτα και δεσποζόμενα οικόσιτα ζώα του Δήμου τα οποία φροντίζει μαζικά και στειρωτικά για να μην αυξηθούν,  προβάλλοντάς την  πομπωδώς από τα μίσθαρνα κατευθυνόμενα κανάλια.

 Όμως το «δείκτη της αγάπης, την ενσυναίσθηση, και την κουλτούρα» που επικαλείται δεν την βλέπουμε και για τον άνθρωπο και τους Λαρισαίους.

 Καμία μέριμνα για δομές αστέγων και ενδεών δημοτών, για γηροκομεία, ούτε μείωση των δημοτικών τελών και του τιμολογίου του νερού της ΔΕΥΑΛ για πολύτεκνες οικογένειες.

 Κανένα πρόγραμμα για οικονομική ενίσχυση της πολύτεκνης οικογενείας, αλλά και επιδότηση για την γέννηση του τρίτου (3) παιδιού και άνω δεν βλέπουμε από τον Δήμαρχο Λαρισαίων κ. Μαμάκο και την κουστωδία του.

   Προκαλεί το γεγονός, όταν δεκάδες σχολεία στη Λάρισα κλείνουν και συρρικνώνονται λόγω του δημογραφικού, ενώ ο Δήμαρχος και το δημοτικό συμβούλιο αδιαφορούν για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Σπαταλά τις εισφορές των δημοτών του σε φιέστες «παζαριώτικες» με ακριβοπληρωμένους αοιδούς και καρναβαλικές παγανιστικές εκδηλώσεις κ.α. γεγονός που δεν καταδεικνύει σύνεση και «ενσυναίσθηση», όπως λέει ούτε προτεραιότητα στα επείγοντα, τα πρωτεύοντα και ουσιαστικά.

  Δεν αποφεύγω να μη σχολιάσω χαρακτηριστική περίπτωση. Παρατηρούμε ένα Λαρισαίο αντιδήμαρχο ο οποίος δεν απουσιάζει από κανένα μνημόσυνο, γάμο και κοινωνική εκδήλωση, περιφέρων τη λεβεντιά και τη θωριά του,  προετοιμάζοντας έτσι την επανεκλογή του. Τώρα που έγινε αντιδήμαρχος του ζητήθηκε από τον μεγαλύτερο σύλλογο της Λαρίσης να μειωθούν τα τιμολόγια και τα δημοτικά τέλη που διακήρυττε και υπόσχονταν προεκλογικώς. Εκείνος σύννους, σκεπτικός και κατηφής με ύφος Μητσοτάκη, ξεχνώντας τις προεκλογικές υποσχέσεις του, δηλώνει αδυναμία της ικανοποίησης του αιτήματος, λόγω οικονομικής δυσπραγίας του φορέως που υποδύεται τον αντιδήμαρχο.

  Την πολιτικάντικη ψηφοθηρική μέθοδο που μετέρχεσθε την γνωρίζουμε πολύ καλά, στο τέλος της θητείας σας κάνετε εξαγγελίες εντυπωσιακές μέχρι να ξαναψηφισθείτε από αφελείς. Σχετικώς με τους πολιτικούς κατά μοναδικό τρόπο γράφει ο Παπαδιαμάντης.  

Συναγωνίζεστε να αποδειχθείτε χειρότεροι από τον προκάτοχό σας.

                     Κωνσταντίνος Ε. Γεωργίου Λαρισαίος
==========================================
=====================
  Το Σχετικό δημοσίευμα: 

   Συνεχίζονται οι μαζικές στειρώσεις γατών στον Δήμο Λαρισαίων

 – Μαμάκος: «Δείκτης κουλτούρας της κοινωνίας η συμπεριφορά στα ζώα» (φωτ. & βίντεο)

φωτό και βίντεο: larissanet// Θανάσης Καλιακούδας

Μαζικές στειρώσεις αδέσποτων γατών, από εθελόντρια Γερμανίδα κτηνίατρο και την ομάδα της, πραγματοποιούνται στη Λάρισα αυτές τις μέρες και συγκεκριμένα από τη Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2024 ως τις 23 Νοεμβρίου 2024, στο Δημοτικό Καταφύγιο Αδέσποτων Ζώων του Δήμου Λαρισαίων. Η δράση πραγματοποιείται με βάση τη σχετική απόφαση (318/2024) του Δημοτικού Συμβουλίου Λαρισαίων.

Έτσι, στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμαρχος Λαρισαίων, Θανάσης Μαμάκος, τόνισε σήμερα το πρωί ότι: «βρίσκεται σε εξέλιξη μια πολύ σημαντική σημαντική δράση που αφορά στη στείρωση αδέσποτων και δεσποζόμενων ζώων μετά από πρωτοβουλία των Αδέσποτων Εθελοντών. Είναι μια συλλογική προσπάθεια η οποία θα αποτελέσει ένα καλό παράδειγμα για τα επόμενα χρόνια για όλους. Μην ξεχνάμε ότι ο τρόπος που συμπεριφερόμαστε στα ζώα αποτελεί δείκτη κουλτούρας για την κοινωνία μας…».

Όσιος Ιάκωβος (Τσαλίκης), ο Θεοφόρος, καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Οσίου Δαυΐδ του εν Ευβοία




Εὐβοίας τὸ κλέος, Ἰάκωβος, θέλγει
ὡς μέλι ἡδὺ τὴν τοῦ κτίστου καρδίαν.

Εἰκάδῃ τε πρώτῃ ἔνθους, Ἰάκωβος, ἐς πόλον ἔβη.

Η καταγωγή και η οικογένειά του

Ο Άγιος Ιάκωβος γεννήθηκε την 5η Νοεμβρίου του 1920 μ.Χ. στα ευλογημένα και ματωμένα χώματα της αγιοτόκου Μικράς Ασίας και συγκεκριμένα στο Λιβίσι της Μάκρης, μία μικρή πόλη απ’ τις παραθαλάσσιες της Ιωνικής Γής, στο ύψος περίπου του Καστελλόριζου, από γονείς ενάρετους και ευσεβείς, τον Σταύρο Τσαλίκη και την Θεοδώρα, κόρη του Γεωργίου και της Δέσποινας Κρεμμυδά. Οι γονείς του Αγίου γέννησαν εννέα παιδιά, αλλά στη ζωή αυτή επέτρεψε ο Θεός να μείνουν μόνον τρία.

Ο Γέροντας γονάτισε μπροστά στην εικόνα του Οσίου Δαυΐδ… Η προσευχή του κράτησε οκτώ ολόκληρες ώρες!



Οσιολ. Μοναχού Ακακίου Καυσοκαλυβίτου, υποτακτικού του Αγίου Πορφυρίου.

Αξίζει τον κόπο να σας διηγηθώ ένα περιστατικό που συνέβησαν στα Καυσοκαλύβια μαζί με τον Γέροντα Πορφύριο,που αφορά τον Γέροντα Ιάκωβο και αποτελεί κατά τη γνώμη μου μεγάλη μαρτυρία.

Ήταν Μάιος του 1991, λίγοι μήνες πριν από την οσιακή κοίμησή και των δύο Αγίων Γερόντων, του Πορφυρίου και του Ιακώβου.
Είμαστε στα Καυσοκαλύβια στο κελί, στο δωμάτιό του Γέροντα, ο ίδιος ο Γέροντας Πορφύριος, ο υποτακτικός του ιερομόναχος Φώτιος, ο πνευματικός και εγώ.

Τότε με ρωτάει ο Γέροντας:

«Τι γνώμη έχεις για τον Ιάκωβο. Είναι Άγιος;»

Νουθεσίες προς λαϊκούς. Γέροντας Ιάκωβος Τσαλίκης


Νουθεσίες προς λαϊκούς


«Να με συγχωρήτε, αγράμματος άνθρωπος είμαι, δεν ξέρω τίποτα να σας πω, μόνον που έχω πίστη στον Θεόν και ταπείνωση, τέκνα μου».


deco_tiny_01



«Κάποια πλούσια κυρία πήγε την Κυριακή στην Εκκλησία, αλλά δεν πρόσεχε καθόλου, και ο νους της γύριζε. Ομολόγησε: «Γύριζε ο νους μου απ’ την ώρα που μπήκα στην εκκλησία μέσα· είχα ένα σακκουλάκι και σκεφτόμουν ότι είναι καλό να βάλω την ζάχαρη του δελτίου. Με το σακκουλάκι αυτό, πέρασα όλη την Λειτουργία χωρίς να καταλάβω ούτε ένα γράμμα, τίποτε, ε!… πήρα αντίδωρο και σηκώθηκα κι έφυγα».

»Ενώ η υπηρέτριά της, που ήταν θεία μου και από δέκα χρονών δούλευε υπηρέτρια, αλλά ήταν πολύ ευσεβής, αν και λόγω της δουλειάς δεν είχε πάει Εκκλησία, ήξερε ποιον Απόστολο και ποιο Ευαγγέλιο είπαν, διότι δουλεύοντας έκανε προσευχή και πνευματικά ήταν στην Εκκλησία.

»Βλέπετε, παιδιά μου, «όπου ο θησαυρός ημών εκεί και η καρδία ημών», λέει ο Χριστός. Κανείς να προσηλώνεται στα Θεία, να προσεύχεται».

Ο γέροντας Ιάκωβος Τσαλίκης για τις συμπροσευχές και το Βάπτισμα των ετεροδόξων

Θέματα ανάρτησης: Το ιερό Μυστήριο του Βαπτίσματος, Αντιοικουμενιστικά, Συμπροσευχές

Διηγείται ο Γέροντας Ιάκωβος Τσαλίκης: «Κάποτε επισκέφθηκε το Μοναστήρι μας ένας Προτεστάντης πάστορας. Όταν με ενημέρωσαν ότι αυτός ο κύριος είναι ιερέας των Προτεσταντών, τον πλησιάσαμε και τον ξεναγήσαμε στο Μοναστήρι μας. Μετά, είπα να ετοιμάσουν για τον άνθρωπο φαγητό. Εγώ δεν κάθησα μαζί του στο τραπέζι, αλλά αποσύρθηκα στο κελί μου. Διότι αυτό απαιτεί η τάξις. Οι Πατέρες απαγορεύουν τη συμπροσευχή που προηγείται της κοινής τραπέζης».

Η συγκλονιστική εξομολόγηση του Αγίου Ιακώβου Τσαλίκη!

Ανάμεσα στις δωρεές, τις κινήσεις των Αγίων, που δεν μπορούμε να τους φτάσουμε είναι και το παρακάτω γεγονός:Είμαστε ιερατική οικογένεια και ερχόμασταν στον Όσιο Δαυϊδ οπωσδήποτε δύο επισκέψεις κάθε χρόνο, με τα έξι μου παιδάκια, ο ένας από αυτούς έχει γίνει ιερέας, ο τελευταίος. Λειτουργούσαμε και κοινωνούσαμε όλοι στον Γέροντα Ιάκωβο.

Κάποια φορά μόλις τελείωσε το προσκύνημα των ιερών λειψάνων, όπως φορούσε το πετραχήλι, το έβγαλε απότομα ο πατήρ Ιάκωβος από τον τράχηλό του και το πέρασε, στον δικό μου τράχηλο και μου λέει:
«Ιωάννη παιδί μου, θα με εξομολογήσεις».
«Πάτερ Ιάκωβε δεν μπορώ να το κάνω αυτό. Δεν είμαι…».
Δεν είπα το άξιος, γιατί θύμωνε αν του έλεγε ότι είσαι ανάξιος μπροστά του.
«Να ερχόσαστε πιο συχνά να λειτουργούμε, παιδί μου», λέει.
«Πάτερ Ιάκωβε δεν μπορώ».

Ἡ τελευταία μέρα τοῦ Ἁγίου Ἰακώβου ἐν Εὐβοίᾳ († 21/11/1991)

21 Νοε 2020

Ὁ μακαριστὸς γέροντας Ἰάκωβος ἀγρύπνησε ἀποβραδὶς μὲ προσευχή. Μὰ ὁ ἐξουθενωμένος δὲ λησμόνησε καὶ τοὺς πονεμένους. Διάβασε τὰ τελευταία γράμματα καὶ ἀπάντησε περίπου σὲ δεκαπέντε. Παρηγόρησε, συμβούλεψε κατὰ περίπτωση. 21 τοῦ Νοέμβρη. Ξημερώνοντας θὰ γιόρταζε τὰ Εἰσόδια τῆς Θεοτόκου. Ἑτοιμαζόταν ὅλη τὴ νύχτα, θὰ κατέβαινε. Κανονικὰ δὲ θὰ ‘πρεπε, μὰ τὸ ἤθελε πολύ. Τόσο πολὺ ποὺ τίποτα δὲν μποροῦσε νὰ τὸν ἀποκλείσει ἀπὸ τὴν τελευταία του Θεία Κοινωνία. Μὲ κόπο κατέβηκε, σκοτάδι ἀκόμα, στὴν Ἀκολουθία. Μερικοὶ μοναχοὶ πρόσεξαν μίαν ἄλλη διάθεση στὸ πρόσωπο τοῦ Γέροντα. Ἱλαρότητα ὑπέρμετρη, ἀγάπη ξεχείλιζε ὁλόκληρος, τὸ ἀγγελικό του χαμόγελο ἀτέλειωτο. Ἔγινε ἡ Ἀκολουθία. Ἔψαλε γονατιστὸς τόσο ἄνετα καὶ ἀναστάσιμα, λὲς καὶ δὲν ἦταν ἄρρωστος.
Ἡ θεία φωνὴ του γέμιζε τὸ ναό, ἐξαίσια μελωδία, λὲς καὶ ψέλνανε πολλοὶ ἄγγελοι μαζί. 
Στὶς 10 ἡ ὥρα ἐξομολόγησε τὸν ἁγιορείτη διάκονο Γεννάδιο, στὸν ὁποῖο εὐχάριστα μὰ σταθερὰ εἶπε μεταξὺ ἄλλων:
- Καλὰ ποὺ ἦρθες, νὰ εἶσαι ποὺ θὰ μὲ ἀλλάξετε, μὴ φεύγεις.
Ὁ διάκος διαμαρτυρήθηκε μὲ διάφορα λόγια γιὰ τὰ περὶ θανάτου τοῦ Γέροντα, μὰ ἐκεῖνος ἐπέμενε.

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2024

Απάντηση στον π.Δημήτριο Ἀθανασίου για τις τοποθετήσεις του[1] περί των αντιδρώντων πιστών για το θέμα του Εσταυρωμένου/Σταυρού

ΣΧΕΤΙΚΟ: https://agonasax.blogspot.com/search?updated-max=2024-11-16T18:44:00%2B02:00&max-results=70

π.Δημήτριε,

   Μὲ μεγάλη λύπη βλέπουμε ἕναν ἱερέα/ποιμένα, ἕναν χριστιανό, ἕναν ἀγωνιστὴ στὰ θέματα πίστεως νὰ γράφει κείμενα μὲ τέτοιο ὕφος ἀπέναντι σὲ ἄλλους χριστιανούς, ἀδελφούς, πιστοὺς ποὺ ὁμολογοῦν, ἀγωνίζονται γιὰ τὴν ὀρθόδοξη πίστη καὶ γι’αυτό λοιδοροῦνται, χλευάζονται, δέχονται ποικιλόμορφο πόλεμο καθημερινὰ καὶ διὰ ζώσης (μὴ ξεχνᾶτε ὀτι διαμένουν, κινοῦνται καὶ ἐργάζονται στὴν περιοχὴ τοῦ προβλήματος σὲ μιὰ πόλη ποὺ διατηρεῖ ἀκόμα τὸ «περιβάλλον τῆς γειτονιᾶς»).

Οι πιστοί έχουμε υποχρέωσει να περιφρουρούμε την ιερότητα των Ιερών Ναών από βεβηλώσεις από τους έξωθεν και έσωθεν επιβουλευτές. Οι ναοί μας δεν είναι θέατρα.

Ιεροσυλία και στον Μητροπολιτικό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου Αμαρουσίου. Και δεν βρέθηκε ένας χριστιανός ν’ αγιάσει το χέρι του.

Στο τέλος θα το παίξει και αντιεμβολιαστής και αυτός και οι ξεφτίλες οι οπαδοί του









Γιώργος Θαλάσσης
Ο άνθρωπος που θέσπισε τον γάμο των ομοφιλοφίλων μας κοροϊδεύει σήμερα και το παίζει αντιwoke φοβούμενος τον νέο αντιwoke πλανητάρχη.
Στο τέλος θυμηθείτε το θα το παίξει και αντιεμβολιαστής. Θα τον ακούσουμε μια μέρα να λέει… “Φτάνει πια με αυτή την Pfizer. Νισάφι πια!” Κάτι τσιόρδες, και παγώνες και όλο το κακό συναπάντημα θα νιώσουν την Γη να ανοίγει κάτω από τα σκέλια τους τρέμοντας τον Κούλη, τον φοβερό και τρομερό διώκτη των σκευασμάτων που χτυπώντας το χέρι στο τραπέζι θα πει το ανήκουστο… “Θυμάστε που σας τα έλεγα και οι τηλε-ειδικοί μας έλεγαν ψεκασμένους;”

Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά: ΟΜΙΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΑ ΑΓΙΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΑΝΥΠΕΡΑΓΝΗΣ ΔΕΣΠΟΙΝΑΣ ΜΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ

Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά

        ΟΜΙΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΑ ΑΓΙΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ

       ΤΗΣ ΠΑΝΥΠΕΡΑΓΝΗΣ ΔΕΣΠΟΙΝΑΣ ΜΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ 

      Εάν το  δέντρο αναγνωρίζεται από τον καρπό και το καλό δέντρο παράγει επίσης καλό καρπό[βλ. Ματθ.7,16: «π τν καρπν ατν πιγνώσεσθε ατούς. μήτι συλλέγουσιν π κανθν σταφυλν  π τριβόλων σκα;(: Από τη διαγωγή τους και τα έργα τους, που σαν καρπό παράγουν, θα τους μάθετε καλά. Μήπως μαζεύουν από τα αγκάθια σταφύλια ή από τους αγκαθωτούς θάμνους σύκα;)» και Λουκ.6,44: «καστον γρ δένδρον κ το δίου καρπο γινώσκεται. ο γρ ξ κανθν συλλέγουσι σκα, οδ κ βάτου τρυγσι σταφυλήν(:Κάθε δέντρο διακρίνεται και αναγνωρίζεται εάν είναι καλό ή κακό από τον καρπό που βγάζει· διότι από αγκάθια δεν μαζεύουν ως καρπό σύκα, ούτε από βάτο τρυγούν ποτέ σταφύλι)»], η μητέρα της αυτοαγαθότητος, η γεννήτρια της αΐδιας καλλονής, πώς δεν θα υπερείχε ασυγκρίτως κατά την καλοκαγαθία από κάθε αγαθό εγκόσμιο και υπερκόσμιο; Διότι η δύναμη που καλλιέργησε τα πάντα, η συναϊδία και απαράλλακτη εικόνα της αγαθότητας, ο προαιώνιος και υπερούσιος και υπεράγαθος Λόγος, από ανέκφραστη φιλανθρωπία και ευσπλαχνία, για χάρη μας θέλησε να περιβληθεί τη δική μας εικόνα, για να ανακαλέσει τη φύση που είχε συρθεί κάτω στους  μυχούς του άδη και να την ανακαινίσει, διότι είχε παλαιωθεί, και να την αναβιβάσει προς το υπερουράνιο ύψος της βασιλείας και θεότητός Του.

ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΕΙΣΟΔΙΩΝ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ [:Εβρ. 9,1-7] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ [:Υπομνηματισμός των εδαφίων Εβρ. 9,1-14]



ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΕΙΣΟΔΙΩΝ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ [:Εβρ.9,1-7]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

                   [:Υπομνηματισμός των εδαφίων Εβρ.9,1-14]

    «Εχε μν ον κα  πρώτη σκην δικαιώματα λατρείας τό τε γιον κοσμικόν· σκην γρ κατεσκευάσθη  πρώτη, ν   τε λυχνία κα  τράπεζα κα  πρόθεσις τν ρτων, τις λέγεται για. μετ δ τ δεύτερον καταπέτασμα σκην  λεγομένη για γίων, χρυσον χουσα θυμιατήριον κα τν κιβωτν τς διαθήκης περικεκαλυμμένην πάντοθεν χρυσίν  στάμνος χρυσ χουσα τ μάννα κα  άβδος αρν  βλαστήσασα κα α πλάκες τς διαθήκης, περάνω δ ατς Χερουβμ δόξης κατασκιάζοντα τ λαστήριον· περ ν οκ στι νν λέγειν κατ μέρος(:Ας βγάλουμε τώρα κάποιο συμπέρασμα για όσα είπαμε σχετικά με την ιεροσύνη της Παλαιάς Διαθήκης και ας τα διασαφηνίσουμε περισσότερο. Είχε βέβαια και η πρώτη Διαθήκη νόμους και λατρευτικές διατάξεις, καθώς κι ένα επίγειο θυσιαστήριο. Κατασκευάστηκε δηλαδή το πρώτο διαμέρισμα της σκηνής, μέσα στο οποίο υπήρχε η λυχνία και η τράπεζα της προθέσεως και οι άρτοι που τοποθετούνταν πάνω σ’ αυτήν ως προσφορά στον Θεό.

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024

Μοῦ ἄρεσαν οἱ εἰκόνες.

 

Θεοφ. Επισκόπου Μπουκόμπας καί Δ. Τανζανίας κ. Χρυσοστόμου

Μοῦ ἄρεσαν οἱ εἰκόνες

Ο Τίτος ἦταν δάσκαλος, μέλος μιᾶς ψεύτικης ἐκκλησίας καί ἀναζητοῦσε τήν άληθινή πίστη. Εἶχε μεγάλη ἀγωνία. Δέν ἦταν καθόλου ἀναπαυμένος μέσα στην πλάνη τῆς αἵρεσης πού βρισκόταν. Παρακαλοῦσε τόν Θεό νά τόν ὁδηγήσει στήν ἀλήθεια καί τό φῶς.

Κάποτε παρατήρησε κάποιους χωριανούς του πού συγκεντρώνονταν σέ μιά καινούργια εκκλησία. Ρώτησε καί ἔμαθε, που μαζεύονται για προσευχή.

Καθηγητής Δρ Νεκτάριος Δαπέργολας : Πάντα προκλητικά ἀδιάφοροι καί σιωπηλοί μπροστά στόν διωγμό τῆς Ὀρθοδοξίας στήν Οὐκρανία.