Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Η τελευταία λέξη που θα ακουστεί στη Γή θα είναι...




    Εκπληκτικό κείμενο από τον Γάλλο λογοτέχνη Ζαν Ρισπέν Ζαν.
Διαβάστε το:
   «Δεν γίνεται να σβήσει η Ελλάδα, ο Έλληνας, η προσφορά του πάνω σε αυτόν τον πλανήτη...»
1. Γκρεμίστε όλη την Ελλάδα σε βάθος 100 μέτρων.
2. Αδειάστε όλα τα μουσεία σας, από όλον τον κόσμο.
3. Γκρεμίστε κάθε τι Ελληνικό από όλο τον πλανήτη...
Έπειτα σβήστε την Ελληνική γλώσσα από παντού.
1. Από την ιατρική σας, την... ... φαρμακευτική σας.
2. Από τα μαθηματικά σας (γεωμετρία, άλγεβρα)
3. Από την φυσική σας, χημεία
4. Από την αστρονομική σας
5. Από την πολιτική σας
6. Από την καθημερινότητα σας.
        Διαγράψτε τα μαθηματικά, διαγράψτε κάθε σχήμα, κάντε το τρίγωνο-οκτάγωνο, την ευθεία-καμπύλη, σβήστε την γεωμετρία από τα κτίρια σας, τους δρόμους σας, τα παιχνίδια σας, τα αμάξια σας, σβήστε την ονομασία κάθε ασθένειας και κάθε φαρμάκου, διαγράψτε την δημοκρατία και την πολιτική, διαγράψτε την βαρύτητα και φέρτε το πάνω κάτω, αλλάξτε τους δορυφόρους σας να έχουν τετράγωνη τροχιά, αλλάξτε όλα τα βιβλία σας (γιατί παντού θα υπάρχει και έστω μια ελληνική λέξη), σβήστε από την καθημερινότητα σας κάθε ελληνική λέξη, αλλάξτε τα ευαγγέλια, αλλάξτε το όνομα του Χριστού που και αυτό βγαίνει από τα Ελληνικά και σημαίνει αυτός που έχει το χρίσμα, αλλάξτε και το σχήμα κάθε ναού (να μην έχει την ελληνική γεωμετρία), σβήστε τον Μέγα Αλέξανδρο, σβήστε όλους τους Μυθικούς και Ιστορικούς ήρωες, αλλάξτε την παιδεία σας, αλλάξτε το όνομα της ιστορίας, αλλάξτε τα ονόματα στα πανεπιστήμια σας, αλλάξτε τον τρόπο γραφής σας, χρησιμοποιήστε τον αραβικό, διαγράψτε την φιλοσοφία, διαγράψτε, διαγράψτε, διαγράψτε...                
 Θα πείτε "δενγίνεται".                                                                                                      Σωστά, δεν γίνεται γιατί μετά δεν θα μπορείτε να στεριώσετε ούτε μία πρόταση! 
    Δεν γίνεται να σβήσει η Ελλάδα, ο Έλληνας, η προσφορά του πάνω σε αυτόν τον πλανήτη...
     Η πρόκληση πάντως ισχύει."

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΚΟΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ ΚΟΤΣΩΝΗ 15/11/1988



του ιατρου κ. Λυκουργου Νανη

Οι ειδότες τα εκκλησιαστικά αναμιμνήσκονται της ευλογημένης περιόδου 1967-1973 όταν πηδαλιούχος του εκκλησιαστικού σκάφους υπήρξε ο αείμνηστος Ιερώνυμος Κοτσώνης, άνδρας ήθους και μορφώσεως και διακατεχόμενος από αναμφισβήτητο πόθο αναδιοργανώσεως της εκκλησιαστικής μας ζωής. 
Ο αοίδιμος αρχιεπίσκοπος και η περί αυτόν Ιερά Σύνοδος μερίμνησαν προκειμένου να προαχθούν στον ύψιστο βαθμό της ιερωσύνης πραγματικά σεμνώματα της Εκκλησίας. Ταπεινόφρονες κληρικοί,κολοσσοί πνευματικότητας και με πασίγνωστες περγαμηνές ιεραποστολικής και εθνικής δράσεως που δεν κολάκεψαν ποτέ την προισταμένη τους αρχή προκειμένου να επισκοποποιηθούν ούτε φοίτησαν στη δεσποτοσχολή όπως προσφυώς έχει αποκληθεί η προυπηρεσία στα γραφεία της Ιεράς Συνόδου αλλά αόκνως,αθορύβως και αποδοτικώς εργάστηκαν στον αμπελώνα του Κυρίου κατέλαβαν τους τότε κενούς μητροπολιτικούς θρόνους τους οποίους και εκλέισαν με συνέπεια να αγαπηθούν με πάθος απ τα ποίμνιά τους. 
Η εκλογή των προαναφερθέντων εκλεκτών ποιμεναρχών πέτυχε σε μεγάλο βαθμό να ανατρέψει το μέχρι τότε επικρατούν δυσμενές και εχθρικό προς την Εκκλησία κλίμα που αναποδράστως είχε δημιουργηθεί εξ αιτίας των εκρηκτικών εκκλησιαστικών σκανδάλων που είχαν εμφανισθεί στη δεκαετία του 50 και του 60 και κατάφερε επίσης να εδραιωθεί η εμπιστοσύνη του πληρώματος της Εκκλησίας προς την ηγεσία της. 
Κυψέλες πνευματικής εργασίας απέβησαν οι μητροπόλεις που διαποίμαναν οι εν λόγω αψεγάδιαστοι ιεράρχες. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εκλογή τους αποτελούσε αντανάκλαση των επιθυμιών του λαού και έγινε πραγματικά εν Πνεύματι Αγίω αφού ουδένα εκ των εκλεκτόρων επίεσε ούτε ο τότε αρχιεπίσκοπος αλλα ούτε και κάποιος απ τους υποψηφίους. Ίσα-ίσα που πιέστηκαν αφόρητα κάποιοι αρχιμανδρίτες που κάθε άλλο παρά επιθυμούσαν να κατακτήσουν την επισκοπική έπαλξη και για λόγους υπακοής εν τέλει ενέδωσαν και δέχτηκαν την εκλογή τους. 
Πανάξιοι κληρικοί που εξελέγησαν μ αυτόν τον πνευματικό τρόπο υπήρξαν μεταξύ των άλλων οι Αυγουστίνος Καντιώτης,Iωάννης Παπάλης,Σεβαστιανός Οικονομίδης, Λεωνίδας Παρασκευόπουλος, Θεολόγος Πασχαλίδης, Ιερόθεος Τσαντίλης,Νικηφόρος Δεδούσης,Πολύκαρπος Βαγενάς, Κωνσταντίνος Σακελλαρόπουλος, Καλλίνικος Πούλος,Νικόδημος Γραικός,Νικόδημος Γκατζηρούλης,Ηλίας Τσακογιάννης,Σεραφείμ Ρόρης,Σεραφείμ Στεφάνου,Νικόλαος Σελέντης,Απόστολος Παπακωνσταντίνου,Παύλος Καρβέλης,Κωνστάντιος Χρόνης και άλλοι. 

Ο αοίδιμος μητροπολίτης Τρίκκης και Σταγών Διονύσιος,ράβδος και βακτηρία του αειμνήστου Ιερωνύμου,κατ εξοχήν πάλεψε προκειμένου να επισκοποποιηθεί ο ανεπανάληπτος κληρικός π.Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς,Κύριος οίδεν, δεν μπόρεσε να κάμψει την αντίστασή του! 
Έτεροι κληρικοί που δεν δέχτηκαν την εκλογή τους ως επισκόπων υπήρξαν ο αείμνηστος προιστάμενος της αδελφότητος ΖΩΗ π.Ανάργυρος Σταματόπουλος και αν δεν κάνω λάθος και ο εκλεκτός κληρικός π.Ηλίας Μαστρογιαννόπουλος του οποίου τα ποικίλα προσόντα είναι γνωστά. 
  Ο αείμνηστος Σεβαστιανός κυριολεκτικά επιστρατεύτηκε όπως και ο ιερομάρτυρας της θεσσαλικής γης αοίδιμος Θεολόγος που απέκρουε επιμόνως την εκλογή του και μάλιστα εξ αιτίας της αρνήσεώς του αυτής ψυχράνθηκαν οι σχέσεις του με το γέροντά του μακαριστό Διονύσιο
Δείτε οποία διαφορά υπάρχει με κάποιους,όχι φυσικά όλους, απ τους σημερινούς ορεγομένους επισκοπής αρχιμανδρίτες!
Αλλά και οποία κατάχρηση και διαστρέβλωση σημειώνεται στο σχετικό χωρίο του αποστόλου Παύλου! 
Άμποτε να ξημερώσει εκείνη η ευλογημένη μέρα κατά την οποία θα εκλέγονται οι άξιοι ψήφω κλήρου και ΕΥΣΕΒΟΥΣ ΛΑΟΎ.
Όνειρο θα μου πείτε! 
Αλλά εδώ που έχουμε φθάσει τουλάχιστον μας έμειναν τα...όνειρα!
Λ.Ν

Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ 13 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ


Λαοι και εθνη,

υποκλιθειτε, ναι υποκλιθειτε,

προ του Γιγαντιαιων Διαστασεων, 

Τιτανιου  Επισκοπου 

και Ανεπαναληπτου Αρχιεπισκοπου
 

της Παμφωτης Ορθοδοξιας μας

Σε εικονες

ολη η διαδρομη και το μαρτυριο

του Μεγαλομαρτυρα αγιου

Ιωαννου του Χρυσοστομου




Ολη η βασανιστικη διαδρομη του που επιλεχθηκε απο τους ραδιουργους εχθρους του αρχιερεις και ιδιαιτερα του τερατωδους Θεοφιλου Αλεξανδρειας.

Κατα την παραμονη του στα Κομανα χειροτονουσε επισκοπους, πρεσβυτερους και διακονους και βαπτιζε και κατηχουσε πολλους ειδωλολατρες της περιοχης," πληθος αναριθμητον".

Το κενοταφιο στον ναο των Κομανων.

Ο σημερινος ναος του αγιου Ιωαννου του Χρυσοστομου στα Κομανα του Ποντου οπου αφησε ο μεγαλομαρτυρας αγιος την τελευταια του πνοη.

Σας μεταφερουμε την μεγαλοπρεπεστατη περιγραφη της υποδοχης των αγιων λειψανων του Μεγαλομαρτυρα αγιου, του αθανατου χρυσανθρωπου Χρυσοστομου.
Προσπαθειστε να φαντασθειτε το ΥΠΕΡΘΕΑΜΑ ΑΥΤΟ που θελγει την φαντασια μας.



Υστερα απο 30χρονια 


Δοθηκε αμεσως εντολη να μεταφερουν το σωμα του εξοριστου στην Κωνσταντινουπολι και να το αποθεσουν στο ναο των αγιων Αποστολων.
Ο Χρυσοστομος αφησε το εκκλησακι του αγιου Βασιλισκου, οπου αναπαυοταν εδω και τριαντα χρονια.
 



Το φερετρο που περιειχε τα λειψανα του, μεταφερθηκε απο πολη σε πολη ως τη Χαλκηδονα μεσα απο αναριθμητη συρροη λαου, ιερεων και μοναχων.
Στη Χαλκηδονα τον περιμενε η αυτοκρατορικη τριηρης μεγαλοπρεπα στολισμενη.
Ο αυτοκρατορας δεν θελησε να παραλαβει την ιερα παρακαταθηκη καποιο αλλο πλοιο.
Ολη η πολη ηταν εκει.
Ο αυτοκρατορας, η συγκλητος, οι πρωτοι αρχοντες, οι ανωτεροι αξιωματικοι.
 


Κι η θαλασσα καλυφθηκε απο αμετρητα πλοια και καίκια γεματα κοσμο και φωταγωγημενα με πυρσους.
Ειχε ηδη βραδυασει.Απο τον στομιο του Ευξεινου ποντου ως την Προποντιδα θα μπορουσε κανεις να νομισει οτι η θαλασσα ηταν ξηρα
, ετσι εκφραζονται οι ιστορικοι. 

================
ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΤΙΜΗΣΕΙΣ

ή ΘΑ ΑΤΙΜΑΣΕΙΣ

ΤΟΝ ΑΓΙΟ;



Σήμερα η Εκκλησία του Χριστού επί της γής, γιορτάζει την μνήμη του Μεγαλομάρτυρος Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, του Γιγαντιαίου Πατρός και Διδασκάλου.
 



Πολλοί αρχιερείς ονομάζονται Χρυσόστομοι, και καποιοι από αυτούς είναι Αισχρόστομοι.
Δεν έχουν καμμία απολύτως σχέσι με τον Μεγάλο Αγιο.
 



Και οι περισσότεροι αρχιερείς, δεν έχουν καμμία απολύτως ομοιότητα με τον Αγιο.
Μάλλον με τους εχθρούς του Αγίου είναι όμοιοι και απαράλλακτοι.
 



Αναρωτιέμαι, αφού δεν μοιάζουν με τον Αγιο και δεν μιμούνται τον Αγιο, γιατί γιορτάζουν τον Αγιο;

 

Η ιστορία του Αγιου Χρυσοστόμου, επαναλαμβάνεται στην εποχή μας.
Και ολοι οι σημερινοί αρχιερείς είναι, είτε ηθικοί αυτουργοί, είτε συνένοχοι, στην αγρια καρατόμησι του Αγίου Χρυσοστόμου.
 


Και αλήθεια, γιατί;


 
Ο Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος καρατομήθηκε και κατακρεουργήθηκε αγρίως και βαναύσως, από τους αρχιερείς και τους πρεσβυτέρους της εποχής του.
Είναι ψέμμα πελωρίων διαστάσεων ότι διώχθηκε, από τα εκτελεστικά όργανα, τον βασιλιά και την βασίλισσα.
 


Από τους ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ διώχθηκε και από αυτούς κατακρεουργήθηκε.
Το ομολογεί αυτό η ίδια η βασίλισσα Ευδοξία και μάλιστα σε γραπτό κείμενό της απευθυνόμενο πρός τον Χρυσόστομο.
 


Η ιστορία σήμερα επαναλαμβάνεται.
Αυτοί οι αρχιερείς που θα πανε σήμερα να γιορτάσουν τον Αγιο, μάλλον ανήκουν και θα επαιρναν το μέρος των αφριζόντων αντιπάλων του Χρυσοστόμου.
Εκείνου του ραδιούργου και χρυσομανούς κακότατου και εμπαθέστατου Θεοφίλου πατριάρχου Αλεξανδρείας, του ζηλόφθονος Σεβηριανού Γαβάλων και των άλλων λυσσωδών και φθονερών εχθρών του.
 



Και οι σημερινοί αδελφοκτόνοι πατριάρχαι και αρχιεπίσκοποι και αρχιερείς - σήμερα με διαφορετικά ονόματα - είναι όμοιοι με εκείνους.
Η δική μας καρδιά και τα δικά μας μάτια έτσι τους βλέπουν και αυτά βλέπουν καλύτερα γιατί τους περναμε από την Κρισάρα της εκκλησιαστικής μας ιστορίας και ζωής.

 
Ποιός από τους σημερινούς αρχιερείς πήρε το μέρος των ΔΩΔΕΚΑ μητροπολιτών, που σφαγιάσθηκαν σαν αρνιά και σαν κριάρια;

 


Πόσοι από τους σημερινούς αρχιερείς υπερασπίστηκαν και αγωνίσθηκαν για την αποκατάστασί τους, οταν ζούσαν οι τρείς τελευταίοι εναπομείναντες από τους δώδεκα, Λαρίσης Θεολόγος, Θεσσαλιώτιδος Κωνσταντίνος, και Αττικής Νικόδημος;

 

Πόσοι από τους σημερινούς αρχιερείς μίλησαν, φώναξαν, διαμαρτυρήθηκαν, για την αποκατάστασι του εναπομείναντος Κανονικού και Νόμιμου μητροπολίτου Αττικής και Μεγαρίδος κ. ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ, όταν εγινε τελευταία συζήτησι στην περισυνή σύνοδο του Οκτωβρίου;

 
ΟΥΔΕΙΣ, ή σχεδόν ουδείς.

 
 

ΟΛΟΙ τους ενέδωσαν είς τον πρωτοφανή εμπαιγμό της συνωμοτούσας Τρόϊκας Ιερωνύμου-Ζακύνθου και εί τινος άλλου ραδιούργου εμπαίκτου...
 



Ιδού η ενοχή ΟΛΩΝ.
Ιδού και η καταδίκη ΟΛΩΝ.
Που θα έλθη οπωσδήποτε, θάττον ή βράδιον.

 

Πόσοι από τους σημερινούς αρχιερείς φώναξαν και φωνάζουν γιά τον αγιο μητροπολίτη Ράσκας και Πριζρένης ΑΡΤΕΜΙΟ που τον σφαγίασαν αδίκαστο και αναπολόγητο οι Σέρβοι Κάϊν στην ΛΗΣΤΡΙΚΗ Σύνοδο του Βελιγραδίου;

 
Και πόσοι αντέδρασαν στην τυφλή επιδοκιμασία του σταλθέντος κειμένου του...Αχυρένιου της Σερβίας, υπό του ...Αχυρένιου της Ελλάδος Ιερωνύμου Λιάπη, κατά των καταγεγραμμένων εις αυτό αντίθεων και εγκληματικών πράξεων της ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ συνοδου του Βελιγραδίου;

Δεν είναι, λοιπόν, μαθηματικά βέβαιο ότι τα ίδια θα επρατταν και εναντίον του λυσσωδώς καταδιωκομένου υπό των προγόνων τους, αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου;
 


Βεβαιότατα, ΝΑΙ. 
Τότε γιατί θα πανε για να τον γιορτάσουν;
Εις κενόν θα κοπιάσουν.
Δεν θα γιορτάσουν τον Αγιο. 

Γιατί εθλιψαν τον Αγιο, στενοχώρησαν τον Αγιο, ατίμασαν τον Αγιο.

 


Και εσύ ο "λαός του Θεού" ο χριστώνυμος.
Και εσύ σήμερα θα πας στους ναούς γιά να γιορτάσης τον Αγιο. 

Θα τον γιορτάσεις όμως, ή και εσύ θα τον θλιψεις και θα τον στενοχωρησεις;
Σκέψου και κάμε την αυτοκριτική σου.

 


Πώς είναι δυνατόν να γιορτάσεις τον Αγιο, αφού δεν έλαβες ποτέ το μέρος του Αγίου;
Οταν στον αδικο σφαγιασμό καλών επισκόπων δεν ανοιξες ποτε το στόμα σου να πης δυό λόγια συμπαράστασης στον αδικούμενο, πώς τολμάς εσύ και πάς να γιορτάσης τον Αγιο; 


Σήμερα, ναί σήμερα, από τους σημερινούς αρχιερείς της αισχύνης, τους γνωστούς επωνύμους μιτροφόρους ψευτοαγίους, που δίκασαν και καταδίκασαν και καρατόμησαν εναν σημερινό άγιο ασκητή και ερημίτη των βράχων και των οπών της γης, τον ιερομόναχο Ευθύμιο Τρικαμηνα, τον Αγωνιστή και Ομολογητή της Πίστεως των Αγίων Πατέρων, που καθυβρίζεται και ατιμάζεται από πατριάρχες και αρχιεπισκόπους και πωλείται αντί πινακίου φακής στους Παμπάλαιους Φραγκολατίνους Αιρετικούς και στους Πανθρησκειαστάς της εποχής μας, γιατί δεν διαμαρτυρήθηκες και το αφησες και το εγκατέλειψες το ζήτημα αδιάφορα και συνεχίζεις ακόμα και τώρα να τηρής την ίδια τακτική;

Σήμερα, ναί σήμερα, γιατί δεν φώναξες και δεν βροντοφώναξες γιά τον "αφορισμό"  του Πρύτανι των Ελλήνων Θεολόγων, του Αγωνιστού και Ομολογητού Θεολόγου Νικολάου Σωτηροπούλου, που τελέσθηκε από τον αδίστακτο και αθεόφοβο Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαίο, τον δυνάμει ΚΑΘΗΡΗΜΕΝΟ Ψευτοπατριάρχη, που καταπατεί δημοσια, ωμά και απροκάλυπτα τα ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΑΤΑ θησαυρίσματα της Ορθοδοξίας;
Σήμερα, ναί σήμερα, ένας πολυ σκληρός και αμετανόητος δεσπότης που ...ψοφάει να γίνεται λόγος γιά το όνομά του, εφθασε μέχρις αφορισμού ενός εκλεκτου και Αγωνιστού Θεολόγου της μητροπόλεώς του, του κ. Παν. Σημάτη, διότι του αμφισβήτησε δεδικαιολογημένα την ...ορθοδοξία του και την ...ορθοπραξία του.
Εφθασε στο σημείο να τον κυνηγήση μέχρι την επιθεώρηση των  εκπαιδευτικών γιά να τον στερήση και αυτόν τον επιούσιον άρτον του.
Και εδώ η ελλειψι συμπαραστάσεως σε αυτον τον μοναδικό Αγωνιστή και Ομολογητή Θεολόγο από κληρικούς και από χριστιανούς είναι παροιμιώδης. 

Αν ζούσες στην εποχή του Αγίου θα επαιρνες το μέρος των εχθρών του Αγίου, δεν θα ακολουθούσες τον Αγιο, όπως έπραξαν οι Ιωαννίται της εποχής του που υπέφεραν τα πάνδεινα και ο Αγιος τους χαρακτήριζε "αξιοθαύμαστους μάρτυρες που εξυμνούν οι αιώνες τα κατορθώματά τους".
Σύ ο σημερινός χριστιανός που θα πας να γιορτάσεις τον Αγιο πόσο συμπαραστάθηκες στον ΑΓΡΙΟ ΣΦΑΓΙΑΣΜΟ των δώδεκα μητροπολιτών;
Καθόλου ή σχεδόν καθόλου.
Την ιστορία του σφαγιασμού τους, την ακούς αδιάφορα, τελείως αδιάφορα.
Λοιπόν;
Πώς τολμάς και πάς να γιορτάσεις τον Αγιο;
Ομως βλέπω ότι διαμαρτύρεσαι.
Καθόλου να μην διαμαρτύρεσαι.
Είσαι ένοχος.
Πολύ ένοχος.

Να, υπάρχει και ένας πολύ φρέσκος ΣΦΑΓΙΑΣΜΟΣ, ενός σημερινού πραγματικού ΑΓΙΟΥ.
Πότε μίλησες γι αυτό;
Τι θέσι πήρες σ' αυτό;
Καμμία, απολύτως καμμία θέσι.
Και τότε πώς τολμάς αναίσχυντε ψευτοχριστιανέ και πάς να γιορτάσης τον Αγιο;
Ιδού το αίμα αυτού του Αγίου, του απλού και κεχαριτωμένου Σέρβου μητροπολίτου Ράσκας και Πριζρένης ΑΡΤΕΜΙΟΥ, ακόμα κοχλάζει και φωνάζει και κραυγάζει και διαμαρτύρεται.
Και εσύ ενώ το γνωρίζεις καλά αυτό, αδιαφορείς και σιωπάς.


Εις κενόν θα κοπιάσης, χριστιανέ, κακώς θα μεταβης εις τον ναόν του Θεού, δεν θα  γιορτασεις τον Αγιο Χρυσόστομο, γιατι εθλιψες, κατεθλιψες βαθύτατα τον Αγιο, στενοχώρησες τον Αγιο, ατίμασες βάναυσα τον Αγιο.
Φύγε μακρυά του, ψευτοχριστιανέ.
Φύγε.

Ο Αγιος δεν έχει καμμία απολύτως σχέσι με όλους εσάς.
Καμμία απολύτως.
Την ημέρα Εκείνη του Τρομερού Μεγαλείου, θα πη εις όλους υμάς:
ΟΥΚ ΟΙΔΑ ΥΜΑΣ, 

ΟΥΚ ΟΙΔΑ ΥΜΑΣ.

Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Καὶ ὁ Μητροπολίτης Πατρῶν ὑπὲρ τῶν μεταμοσχεύσεων



ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΝΕΟΤΑΞΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ
ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

. Σύνοδος στ δίνη τς παγκοσμιοποιήσεως


πίσημη κκλησία εναι ποσα π λα τ κρίσιμα θεολογικ θέματα πο πασχολον τος πιστούς, λλ κα τν σύγχρονο κόσμο. Συζητ χωρς ν ποφασίζει. ρίζει πιτροπς γι τ θέματα πο δν θέλει ν πάρει πόφαση. Συνεδριάζει χωρς ν γνωρίζει τ πλήρωμα τς κκλησία τί συζητ, ποιό εναι τ περιεχόμενο τν συζητήσεων, φο –περίτρομη– παγορεύει τ δημοσιοποίησή τους. Ποιός πιστς γνωρίζει ποιά εναι θέση τς εραρχίας γι τν Παπισμ κα τν Οκουμενισμό; Εναι δν εναι αρέσεις; Ποιά θέση ξεκάθαρη κα δυναμικ πρε γι τ μάθημα τν θρησκευτικν; Ποιά θέση πρε γι τ θέμα τς κλογς πισκόπων, πο κατ δήλωση πολλν θεολόγων κα πισκόπων, μ τν τρόπο πο πραγματοποιεται, μπαίζεται τ γιο Πνεμα; Ποιά γενναία θέση πρε στ βλάσφημη παράσταση «Corpus Christi»; Ποιά ξεκάθαρη θέση πρε γι τ θέμα το γκεφαλικο θανάτου κα τν μεταμοσχεύσεων. νας ρμαφροδιτισμς διέπει τ σμα τν πισκόπων.
φορμ γι τ παρν εναι να ρθρο το Μητροπολίτου Πατρν κ. Χρυσοστόμου πο δημοσίευσε στν φημ. « κκλησιολόγος» Πατρν (10/11/2012, φ. 276). τίτλος το ρθρου εναι: « γγελος πο φεύγοντας γι τν ορανό χάρισε ζωή».
Μιλ γι να παιδ πο κτυπήθηκε π ατοκίνητο, κα λέγει: « μικρός μας γγελος πέταξε γι τν ορανό, λλ δη ζε κα δ στ γ χοντας χαρίσει ζω σ λλους συνανθρώπους του, τόσο στν λλάδα, σο κα στ ξωτερικό, φο καρδιά του κτυπάει στ σμα νς λλου παιδιο κα διάφορα λλα ργανά του δη πάλλουν χαρίζοντας δύναμη κα ζωντάνεια σ ρκετος συνομιλήκους του».
Τ παιδ ατ «λθε στν κόσμο π σπάνιους, πιστεύω, γονες, ο ποοι πιβεβαίωσαν τν νθρωπιά τους κα τν γάπη τους, τόσο πρς τ παιδί τους, σο κα πρς τ πάσχοντα λλα παιδιά, λαμβάνοντας τν μεγάλη πόφαση, τν πολ μεγάλη πόφαση ν χαρίσουν τ ργανά του παιδιο τους»
Κα συνεχίζει παραθέτοντας (ποτίθεται) τς θέσεις τς κκλησίας:
« κκλησία μας μ πολλ σύνεση σχολήθηκε μ τ ν λόγ ζήτημα... Μάλιστα χει συσταθ π τν ερ Σύνοδο τς κκλησίας τς λλάδος εδικ πιτροπ, κείνη τς Βιοηθικς... Παρακολουθομε κ το σύνεγγυς τν λη πορεία π το θέματος, κα μ κατάλληλες παρεμβάσεις, ρειδόμενες π τς διδασκαλίας το Κυρίου, βοηθομε στε ν ξάγονται τ παραίτητα συμπεράσματα. Θ ναφερθ μόνο σ να σημεο, π σα περιλαμβάνονται στ κείμενο τς ερς Συνόδου μ τίτλο “Βασικς θέσεις π τς θικς τν μεταμοσχεύσεων”: κκλησία μπορε ν δεχθ τς μεταμοσχεύσεις μόνο μέσα σ τμόσφαιρα γάπης..., νίοτε ατοθυσιαστικο φρονήματος, ξόδου π τν κλοι τς φιλαυτίας... Κατόπιν τούτου ο μεταμοσχεύσεις προσεγγίζονται ς φορμ μετάδωσης ζως σ μερικος νθρώπους, κυρίως μως ς εκαιρία μετάγγισης πνευματικο θους στν κοινωνία».
λήθεια, πότε . Σύνοδος, μ ποιά γκύκλιό της κα μ ποιές λέξεις πρε τελεσίδικη θέση πρ το γκεφαλικο θανάτου κα δν τ καταλάβαμε; –κατ τν Μητροπολίτη Πατρν– τν ρθόδοξη κκλησία τν κφράζουν κάποιες γνμες κάποιες μφισβητούμενες μελέτες πισκόπων κα ατρν; Κα ο ντίθετες γνμες ατρν, χριστιανν πιστημόνων, πλν πιστν, πισκόπων, Πατριαρχείων, Συνόδων λλων τοπικν κκλησιν διαγράφονται μ μι μονοκονδυλιά; Μήπως πειδ πεσε θύμα κα Πατρν κ. Χρυσόστομος (ς ρχιγραμματέας τς . Συνόδου τότε) το ρχιεπ. Χριστόδουλου, πο πέλεξε ν κινήσει τς διαδικασίες πιβολς τν μεταμοσχεύσεων  κα δευσε νεπιτυχς πρς μεταμόσχευση στν μερική;
Παραθέτω τν γνώμη το λόγιου Μητροπολίτου Ναυπάκτου, ποος μελέτησε τ θέμα κα ξέδωσε κα βιβλίο. Μητροπολίτης Ναυπάκτου, λοιπόν, χει διατυπώσει γι τ θέμα μι ντελς διαφορετικ ποψη. Συγκεκριμένα: Στν εσήγησή του στν Ι.Σ.Ι. τς Ε.Ε., π το θέματος γράφει: «Τν ρα πο χωρίζεται ψυχ π τ σμα, τότε γίνονται πολλ πράγματα, κα τ μυστήριο το ποχωρισμο εναι φοβερ κα γνωστο τώρα στ νθρώπινα δεδομένα. Κα τότε, πς πεμβαίνουμε βίαια σ ναν νθρωπο το ποίου δν λειτουργον μερικς γκεφαλικς λειτουργίες λλά, πειδ λειτουργε καρδι πάρχει κόμη ψυχή; Μήπως στν κατάσταση κείνη τς διαδικασίας ξόδου, πο γίνονται κα πολλ πνευματικ γεγονότα, στεκόμαστε νάλγητοι, ταν λαμβάνουμε τ ργανα το σώματος, ν ς πρόσωπο ζε νθρωπος»!
ραγε, μπορε ν μς πε κ. Χρυσόστομος πότε ποχωρε ψυχή π τ σμα; Μπορε ν μς παρουσιάσει Μητροπολίτης Πατρν, τί λένε σχετικ ο Πατέρες; Ν μς παρουσιάσει ν ποδέχεται σύμπασα ρθόδοξη κκλησία τς μεταμοσχεύσεις –πλν τν διπλν ργάνων– κα τν Νεοταξικ ννοια το γκεφαλικο θανάτου;
 Περιμένουμε μ σοβαρ νδιαφέρον.
Σημάτης Παναγιώτης

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ. ΦΟΒΕΡΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ NIGEL FARAGE (ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ)


Nigel-Farage Γράφει ο Nigel Farage
"Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, δεν ψηφίζει νόμους και δεν ανακαλεί νόμους.
Οι νόμοι, με την μορφή οδηγιών, κανονισμών κλπ., που ήδη έχουν φθάσει τους 30.000, (!) αποφασίζονται από μη εκλεγμένους αξιωματούχους (οι οποίοι μαζί με τους υπαλλήλους φθάνουν τους 30.000 περίπου), με πλήρη μυστικότητα και αδιαφάνεια μετά από παρασκηνιακές πιέσεις και
διαπραγματεύσεις, για τις οποίες κανείς δεν είναι υπόλογος.
Οι υπουργοί των χωρών-μελών υποχρεώνονται να αποδεχθούν τις προκανονισμένες αποφάσεις των μονίμων αντιπροσώπων, και πολλές φορές το «ανακοινωθέν» γίνεται δεκτό πριν (!). την «συζήτηση» των Υπουργών, η οποία λαμβάνει χώρα μόνο για προσχηματικούς λόγους.
Οι Δημοσιογράφοι που επικρίνουν αυτήν την κατάσταση απομακρύνονται έντεχνα από τις Βρυξέλλες, και παραμένουν όσοι συμφωνούν με το σύστημα.
Όταν οι ευρωβουλευτές καλούνται να ψηφίσουν, πληροφορούνται στις 8 το πρωί για την ημερήσια διάταξη ψηφοφορίας επί εκατοντάδων θεμάτων, που διεξάγεται στις 12.00 με πατήματα κουμπιών "ναι", "όχι", "αποχή". Αλλά οι φάκελοι των θεμάτων έχουν χιλιάδες σελίδες στην Γαλλική γλώσσα, και κανείς Ευρωβουλευτής δεν προλαβαίνει να τους
μελετήσει. Έτσι, οι ευρωβουλευτές λαμβάνουν από τα ευρωπαϊκά κόμματα, στα οποία
ανήκουν, μια μεγάλη «λίστα» με το τι πρέπει να ψηφίσουν μέσα σε ένα τέταρτο της ώρας!!!»
Δηλαδή, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο είναι μόνο μία μεγάλη φάρσα εξαπατήσεως των Ευρωπαϊκών λαών.
Το «Ευρωπαϊκό Σχέδιο» οδηγεί σε ένα ενιαίο ομοσπονδιακό κράτος βάσει του Γάλλο-Γερμανικού άξονα, το οποίο συντρίβει την διαφορετικότητα και τις εθνικές παραδόσεις των λαών των χωρών-μελών χωρίς να τους ενημερώσει ή να τους ρωτήσει.
Όποιος διαφωνήσει στο μέλλον, θα έχει να αντιμετωπίσει την ενιαία ευρωπαϊκή «ταυτότητα», την ευρωπαϊκή αστυνομία, την ευρωπαϊκή δικαιοσύνη και τον ευρωπαϊκό στρατό. Ας αναλογιστούμε τις συνέπειες αυτού του αντιδημοκρατικού πειράματος που πλήττει την κοινοβουλευτική Δημοκρατία και το εθνικό κράτος. Η κοινωνική δυσαρμονία, η ανελευθερία και η πίεση που θα δεχθούν οι λαοί της Ευρώπης θα έχουν δύο πιθανά αποτελέσματα:
Ή θα οδηγήσουν σε μεγάλη ανάπτυξη της άκρας δεξιάς και άκρας αριστεράς με απρόβλεπτα αποτελέσματα, ή θα οδηγήσουν σε εμφύλιο ευρωπαϊκό πόλεμο.
Η Ελλάς οφείλει να αντιδράσει στα τερατώδη ψεύδη, στην απίστευτη γραφειοκρατία, στην ουσιαστική αντιδημοκρατικότητα και ανελευθερία της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, ώστε οι Ευρωπαϊκοί λαοί να διατηρήσουν την εθνική και δημοκρατική τους ταυτότητα σε ένα πλαίσιο διεθνούς συνεργασίας και συνεννοήσεως.
Τους προηγούμενους μήνες, έγινε εμφανές από τις προτάσεις που προωθήθηκαν από την Κομισιόν και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με υποστήριξη από την Γαλλία, την Γερμανία και άλλα κράτη, ότι θα σηματοδοτήσει ένα περαιτέρω αποφασιστικό βήμα προς την συγκόλληση των χωρών-μελών της Ευρωπαϊκής Ενώσεως σε ένα κράτος με την δική του κεντρική κυβέρνηση, νόμισμα, φορολόγηση, ένοπλες δυνάμεις και νομικό σύστημα.
Τρία πράγματα κτυπούν το καμπανάκι, για τον τρόπο που το νέο σύστημα διακυβερνήσεως θα επιβληθεί στα έθνη της Ευρώπης.
Το πρώτο είναι το πόσο λίγο οι Ευρωπαϊκοί λαοί, συμπεριλαμβανομένου του Ελληνικού, όντως γνωρίζουν ακριβώς σε τι σύστημα διακυβερνήσεως θα βρεθούν να ζουν.
Το δεύτερο, είναι το πόσο εξαιρετικά αντιδημοκρατικό είναι αυτό το σύστημα. Οι περισσότεροι νόμοι και πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ενώσεως εγκρίνονται από μη εκλεγμένους αξιωματούχους πίσω από κλειστές πόρτες, χωρίς να δίνουν λόγο στα κοινοβούλια.
Έχει λεχθεί ότι οι μόνες χώρες του κόσμου, των οποίων οι νομοθετικές διαδικασίες είναι τόσο αποκρυπτικές, όπως της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, είναι η Κούβα και η Βόρειος Κορέα.
Ο τρίτος και σημαντικότερος λόγος γιατί πρέπει όλοι μας να φοβόμαστε αυτό το σύστημα διακυβερνήσεως της Ε.Ε. είναι απλά ότι στην πράξη το σύστημα δεν δουλεύει.