Σάββατο 29 Ιουνίου 2013
«Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ» - που μας άφησε στην Εκκλησία ο Σεραφείμ Τίκας
(Μετά τα
τελευταία δημοσιεύματα στην εφημερίδα μας του άρθρου με τίτλο: «Η ΜΕΓΑΛΗ
ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ» - που μας άφησε ο Σεραφείμ Τίκας - έχουμε λάβει τόσα μηνύματα, επιστολές και προφορικές
αφηγήσεις που πραγματικά εκπλαγήκαμε. Η δημοσίευσή τους και μόνο, θα
καταλάμβανε την ύλη όλης της εφημερίδας για μήνες.
Στο σημερινό
φύλλο θα δημοσιεύσουμε μία επιστολή κάποιου γέροντα, που μας αφηγείται κάτι που
το ξεχάσαμε ή και που πολλοί αποφεύγουν να το αναφέρουν γιατί δεν τους
συμφέρει!!!).
«Κύριε
διευθυντά,
Συγκίνηση
με κατέχει διαβάζοντας τα τελευταία φύλλα του “Αγώνα”, τον οποίο μοιράζετε έξω
από το ναό του προφήτη Ηλία και αναφέρεται στον μακαρίτη δεσπότη Θεολόγο.
Είμαι
τώρα γεροντάκι – πλησιάζω τα 80 μου. Όλα τα χρόνια, με ζέστη ή παγωνιά, ήμουν
παρόν στο γιαπί. Τα χέρια μου είναι ακόμα ροζιασμένα, οι ώμοι μου έχουν κάλους
από τους τενεκέδες με τους οποίους μετέφερα τότε το τσιμέντο. Βλέπεις, εκείνα
τα χρόνια, δεν υπήρχαν μηχανικά μέσα όπως σήμερα – μπετονιέρες, αντλίες,
αναβατόρια, κοπτικά μηχανήματα σιδήρου κ.α. Όλα γίνονταν με τα χέρια, και η
μεταφορά τους στους ώμους και την πλάτη.
Για
χρόνια δούλευα κοντά στον αρχιμάστορα – σήμερα λέγεται εργολάβος – τον
μαστρο-Θανάση για να βγάλω το ψωμί της οικογένειάς μου.
Κάποιο
Σάββατο, αργά το μεσημέρι – τότε δουλεύαμε και το Σάββατο – αφού τελειώσαμε τη
δουλειά πήγαμε σε κάποιο ουζερί, κοντά στον μικρό «προφήτη Ηλία» – περιοχή
γεμάτη με καλάμια –, να πληρωθούμε και να ξεκουραστούμε. Εκεί μας ανακοίνωσε ο
μαστρο-Θανάσης ότι πήρε μια πολύ μεγάλη δουλειά και ήταν προβληματισμένος για
την ξυλεία, τα υποστηρίγματα και τα μηχανήματα που έπρεπε να προμηθευτεί.
Όλοι
μας – συνάδελφοι οικοδόμοι – τον κοιτούσαμε παράξενα. Ποιο ήταν αυτό το μεγάλο
έργο, και ίσως το πιο μεγάλο για κείνη την εποχή (1974); Τον ρωτήσαμε και η
απάντησή του ακούστηκε σαν κεραυνός. Ε, δεν ήταν και μικρό πράγμα να κτίσει κανείς
ένα τόσο μεγάλο συγκρότημα!
- Ναι,
είπε τ’ αφεντικό, θα κτίσουμε ένα οικοτροφείο της Μητρόπολης, που θα στεγάζει
100 και παραπάνω παιδιά – μαθητές και εργαζόμενους – απ’ όλη τη μητροπολιτική
περιοχή. Βλέπετε, ενώ υπάρχουν έξυπνα παιδιά και στα χωριά,
αδυνατούν να πάνε στο γυμνάσιο (υπήρχαν μόνο 3 στη Λάρισα και 1 στον Τύρναβο) ή
σε κάποια Σχολή. Φτώχεια… «και των γονέων».
Θα προσφέρει πολλά.
- Ξεμπερδέψαμε με κάποιες δουλειές που είχαμε στη μέση,
και ένα πρωινό πήγαμε με το μηχανικό στο χώρο που τώρα στεγάζονται τα γραφεία
της Μητρόπολης. Μας περίμεναν δύο παπάδες. Αφού χαράχτηκε το σχέδιο, βάλαμε τα
πασσαλάκια και το έργο ξεκίνησε. Κάποια στιγμή, ήρθαν παπάδες πολλοί με το
δεσπότη Θεολόγο – τότε τον πρωτογνώρισα –, αρκετός κόσμος, ο δήμαρχος και κάμποσοι
επίσημοι γιατί θα γίνονταν ο αγιασμός και η θεμελίωση.
Ήταν ένα έργο πρωτόγνωρο για την Λάρισα. Δούλεψα ως
εργάτης σε όλη την διάρκεια του έργου – μπετά, κτισίματα, σοβατίσματα. Εδώ
γνώρισα τον άνθρωπο Θεολόγο, ο οποίος ερχόταν σχεδόν μέρα παρά μέρα. Μας είχε
μάθει όλους με το όνομά μας. Για τον καθένα μας είχε και κάτι καλό να πει. Η
γλύκα του προσώπου του, η καλή του διάθεση και η πραότητά του μας είχαν
σκλαβώσει. Θα τον θυμάμαι μέχρι να κλείσω τα μάτια μου.
Ο μαστρο-Θανάσης – ο εργολάβος – πάντα ήταν με τον φόβο
στην καρδιά μήπως κάποια στιγμή η μητρόπολη δεν μπορέσει να ανταπεξέλθει
οικονομικά, διότι τα χρήματα ήταν πολλά. Το έργο όμως τελείωσε χωρίς να
μείνουμε απλήρωτοι ούτε μία εβδομάδα.
Όταν περνώ από εκεί συλλογίζομαι ότι, εάν το κτίριο αυτό
λειτουργούσε ως οικοτροφείο, όπως σχεδιάστηκε, με τόσες δεκάδες παιδιά, θα ήταν
μια νεανική κυψέλη, και όχι ένα άψυχο μεγαθήριο που είναι σήμερα.
Σας ευχαριστώ
Κώστας Θ.Μ.»
(Η επιστολή αυτή διορθώθηκε ως προς τα ορθογραφικά και συντακτικά λάθη
για να είναι κατανοητή από τους αναγνώστες μας).
Υπ. Εφημερίδας:
Μετά την αποκαλυπτική και ξεχασμένη ιστορία που πήραμε από τον μάστορα
συμπολίτη μας κ. Κώστα… ερευνήσαμε την υπόθεση. Οι πληροφορίες που
συγκεντρώσαμε από ανθρώπους, που εκείνη την εποχή ήταν μέσα στα πράγματα, έχουν
ως εξής:
ΕΝΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ, ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΙΕΡΑΡΧΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΣΤΗΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΓΟΝΤΙΚΑΚΗ
Στην ιστοσελίδα http://trelogiannis.blogspot.gr
ο π. Βασίλειο Γοντικάκης συκοφάντη τον γέροντα επίσκοπο Φλωρίνης π.
Αυγουστίνο και εγκωμιάζει τον νυν επίσκοπο Θεόκλητο. Ακούστε, τι λέει·
- «Ο νέος μητροπολίτης είναι πολύ ήπιος, ήρεμος… αντίθετα με τον Αυγουστίνο. Αυτόν δεν τον πάω καθόλου… Φώναζε, έκανε. Ποιος είσαι εσύ, που ασχημονείς μέσα στην εκκλησία; Είδαμε αυτά που έγραψε για το Άγιον Όρος, πράγματα που τα γνωρίζουμε και λέγει άλλα αντ΄ άλλων… φαντάσου για αυτά που δεν γνωρίζουμε…Τελικά είναι κι αυτό ευλογημένο, τον πάω γιατί μου χρησιμεύει ως παράδειγμα, πως δεν πρέπει να είναι κανείς «.
Θα θέλαμε να ρωτήσουμε· Ποιά
είναι η ιστορία του π. Βασιλείου Γοντικάκη που με τόσο ευκολία κατηγορεί
έναν γίγαντα της Ορθοδοξίας και του Ελληνικού Έθνους και ποια του
αγωνιστού Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου που κατηγορεί;
π. Βασίλειε, ο Γέροντας μαχητής
της Ορθοδόξου πίστεως και του Ελληνικού έθνους Μητροπολίτης Φλωρίνης π.
Αυγουστίνος Καντιώτης δεν θύμωνε ποτέ για τα αμπέλια του και για τα
χωράφια του, γι’ αυτό κοντά του έμεναν πρόσωπα που έκαναν δικές τους
αδελφότητες και δίχαζαν -όπως έλεγε ο Γέροντας- την Μητρόπολή του!!!
Και επειδή ο π. Αυγουστίνος είχε
μεγάλη καρδιά και υπέμεινε, δεν απομάκρυνε απο κοντά του κάποια πρόσωπα
που δούλευαν για το άτομό τους και έτσι όταν τους δόθηκε η ευκαιρία,
διεκδίκησαν μ᾽ όποιον τρόπο μπορούσαν τον επισκοπικό του θρόνο.
Όσο για την γλυκύτητα του νέου
μητροπολίτη Θεοκλήτου, μπορεί να μάθει, τι έγινε στην Αγία Σκέπη
Πτολεμαϊδας όταν ο Μητροπολίτης Θεόκλητος έδιωξε τον δραστήριο εφημέριο
του ναού, π. Μελέτιο Βαδραχάνη, όχι για ανηθικότητες και καταχρήσεις,
αλλά γιατί δεν παραβρέθηκε στην υποδοχή του οικουμενιστή πατριάρχη
Βαρθολομαίου!!! Ο μητροπολίτης Θεόκλητος κρατώντας τελείως διαφορετική
στάση από τον Γέροντα επίσκοπο π. Αυγουστίνο κάλεσε τον πατριάρχη
Βαρθολομαίο στη Φλώρινα και ο π. Μελέτιος δεν πήγε στην υποδοχή.
Για την ανυπακοή του αυτή, τον
τιμώρησε και τον απομάκρυνε από την ενορία του! Ο λαός της Πτολεμαίδος
διαμαρτύρονταν, την ώρα της ομιλίας του, μέσα στον ναό της Αγίας Σκέπης
και ο επίσκοπος Θεόκλητος είχε χάσει την ηρεμία και την γλυκύτητα του
και φώναζε στο ναό. Το πρόσωπό του έγινε αγνώριστο. Υπάρχει
βιντεοταινία, για να δει πόσο έξω πέφτει στις κρίσεις του.
Μήπως θέλει να την ανεβάσουμε στο YouTube για να την δει.
Ο ήρεμος και γλυκύς του επίσκοπος, έδιωξε τον πιο λαμπρό ιεροκήρυκα της Μητροπόλεως Φλωρίνης για ανυπακοή!!!
π. Βασίλειε προσέξτε· Όταν ένας άνθρωπος δεν έχει πνεύμα Θεού καταντά ψεύτης και συκαφάντης!!!
ΟΙ "ΑΣΤΕΡΕΣ" ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΑΛΥΠΤΟΝΤΕΣ ΑΥΤΟΥΣ
Ο Χρυσόστομος Ζακύνθου, ο Παντελεήμων Μπεζενίτης Αττικής και ο Ιγνάτιος Λάππας της μαρτυρικής Λάρισας είναι έμπνευση εκλογής του Σεραφείμ Τίκκα της ίδιας συνόδου της ιδίας ημέρας συνεδριάσεως.
Ο αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος (Λιάπης ) η Ιερά Σύνοδος αφωνότεροι ιχθύων και απρακτότεροι βατράχων ενώπιων της θρασύτατης προκλήσεως και προσβολής της Εκκλησίας από τον Δωδώνης Χρυσοστόμο.
Μην ξεχνάτε Χριστιανοί , αχ πώς ξεχνάμε οι
Χριστιανοί;;;
Ενώ οι Λαρισαίοι Αγωνιζόμενοι Χριστιανοί εφώναζαν στεντορίως έξωθεν του συνοδικού ΑΝΑΞΙΟΙ,
ΑΝΑΞΙΟΙ, ΑΝΑΞΙΟΙ !!! αιματοκυλιζόμενοι από
τα ΜΑΤ του τότε
<<ευλαβούς βλαμμένου>> ΠΑΣΟΚΟΥ
υπουργού δημοσίας τάξεως ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ
Κατά τον Ζακύνθου, οι εικόνες του Θεού είναι τυφλοπόντικες
Πηγή: ksipnistere.blogspot.com
Παρασκευή, 28 Ιουνίου 2013
Η αποκρουστική και αμετανόητη Επισκοπική γλώσσα του υποκόσμου και της αλητείας πλημμύρισαν και πάλι το διαδίκτυο!
Ο άνθρωπος που φέρει το όνομα του «Χρυσο»-στόμου και την ιδιότητα του Επισκόπου πρώην Ζακύνθου και νυν Δωδώνης, ακούει δε στο επώνυμο «Συνετός», δεν αξίζει απαντήσεως, αλλά επειδή η αδράνεια και η αδιαφορία μας για τους υβριστές του ιερού ράσου που φορούν τους αποθρασύνει, επιβάλλεται η δημοσίευση ενός σχολίου από το διαδίκτυο...
Η αφορμή γνωστή. Κάποιοι κατεδίκασαν την πράξη του να παραστεί με πολιτικά όχι για ιδιωτική του επίσκεψη, αλλ’ ως εκπρόσωπος της Εκκλησίας. Όταν το έμαθε, θύμωσε και άνοιξε το «συνετό» στόμα του και στολίζοντας όλους αυτούς με ανοίκειο για επίσκοπο χαρακτηρισμό, είπε:
''Τυφλοπόντικες ανέδειξαν ένα ανύπαρκτο θέμα''
Διάβασα στο διαδίκτυο γι’ αυτή του την απάντηση:
«Ο υβριστής των πάντων πρ. Ζακύνθου Χρυσόστομος «Έχει εισαγάγει την αλητεία στην Εκκλησία» (όπως είπε ο Καλαβρύτων Αμβρόσιος)
Η γλώσσα του υποκόσμου και της αλητείας πλημμύρισαν και πάλι το διαδίκτυο. Ο Χρυσόστομος μίλησε. Επειδή είμαι ένας από τους τυφλοπόντικες, θυμίζω στον υβριστή των πάντων Επίσκοπο, πως υπάρχουν και άλλα ζώα, που για χάρη του επισκοπικού αξιώματος που αναξίως φέρει δεν θα ονομάσω. Θα θυμίσω όμως στους αναγνώστες υβριστικές φράσεις του (και με σεξουαλικά υπονοούμενα) που έχει εκστομίσει το στόμα του Χρυσόστομου [σ.σ. πρ. Ζακύνθου]:
Για τον Καλαβρύτων Αμβρόσιο είπε: είστε «νυμφαγωγός ανηθίκων κληρικών» και «κάνετε εξαγωγή κιναίδων (ιερέων) στη Συγγρού»!
Για Χριστόδουλο: «είναι βουτηγμένος στο παραδικαστικό μέχρι το καλυμαύχι του».
Για Αρχιεπίσκοπο: «ο Iερώνυμος... αποδείχτηκε ανίκανος και επικίνδυνος... η Εκκλησία μας, χρειάζεται εκκλησιαστικό ηγέτη με ήθος, χαρακτηριστικά που ΔΕΝ διαθέτει ο Ιερώνυμος ο Β΄».
Για μητροπ. πρ. Ιωαννουπόλεως Σεραφείμ: "Φύγε από εδώ "μωρή"!!! (αυτήκοος μάρτυς ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κ. Στεφανόπουλος).
Το ερώτημα πιστών και απίστων: από που παίρνει αυτός ο κύριος το θράσος να υβρίζει τους πάντες; Μήπως επειδή έχει τις πλάτες των εξουσιαστών του πλανήτη; Μήπως επειδή κρατά στα χέρια του καυτά έγγραφα εκκλησιαστικών ηγετών; Και επειδή ο ίδιος μόνο υβριστικά μπορεί να απαντήσει, ας απαντήσουν οι εκκλησιαστικά ανώτεροί του».
(http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2013/06/blog-post_4950.html#more)
O ΑΠΟΣΤOΛOΣ ΠΑΥΛΟΣ & TA ΜΕΓΑΛΑ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΑ ΤΩΝ ΔΕΣΠΟΤΑΔΩΝ
Απόσπασμα ομιλίας του ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ
Πέτρου & Παύλου τῶν πρωτοκορυφαίωνΠΑΥΛΟΣ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΕΟΡΤΑΖΟΥΝ οἱ κορυφαῖοι τῶν
ἀποστόλων, ὁ Πέτρος καὶ ὁ Παῦλος. Ἀπὸ τοὺς δύο, ἐκεῖνος ποὺ κήρυξε
περισσότερο μεταξὺ τῶν εἰδωλολατρῶν, εἶνε ὁ Παῦλος. Γι᾿ αὐτὸ ὀνομάζεται
«ἀπόστολος τῶν ἐθνῶν» (βλ. Ῥωμ. 11,13). Ἀπ᾿ ὅλα δὲ τὰ ἔθνη, ἐκεῖ ποὺ
κήρυξε περισσότερο εἶνε ἡ ἀγαπητή μας πατρίδα ἡ Ἑλλάς. Ἀπ᾿ ὅλα δὲ τὰ
μέρη τῆς Ἑλλάδος ἀγάπησε ἰδιαιτέρως τὴ Μακεδονία μας. Φίλιπποι,
Θεσσαλονίκη, Βέροια, εἶνε πόλεις ποὺ ἐπεσκέφθη καὶ ἔσπειρε τὸ λόγο τοῦ
εὐαγγελίου. Μετὰ τὴ Βέροια κατέβηκε στὴν Ἀθήνα καὶ στὸν Ἄρειο Πάγο εἶπε·
Ἀθηναῖοι, μετανοεῖτε! Ὕστερα πῆγε στὴν Κόρινθο καὶ σὲ πολλὰ ἄλλα μέρη.
Ἔφθασε καὶ στὴν Πρέβεζα, ποὺ τότε ὠνομάζετο Νικόπολις, καὶ ἔμεινε ἐκεῖ
ὁλόκληρο χειμῶνα. Ἐπεσκέφθη ἐπίσης πόλεις τῆς Μικρᾶς Ἀσίας, νησιὰ τοῦ
Αἰγαίου, καὶ τὶς μεγαλονήσους Κρήτη καὶ Κύπρο.
Καὶ ὄχι μόνο ἐπεσκέφθη τὰ μέρη μας, ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τὶς 14 ἐπιστολές του 10 ἀπευθύνονται σὲ Ἕλληνες καὶ ἑλληνικὲς πόλεις. Τί τιμὴ ἀλλὰ καὶ τί εὐθύνη γιὰ τὸ ἔθνος μας! Θά ᾿πρεπε νὰ τιμοῦμε ἰδιαιτέρως τὸν ἀπόστολο Παῦλο.
Δὲν ἔχει ὅμως ἀνάγκη ἀπὸ δικούς μας ἐπαίνους. Τὸν ἐπαινεῖ ἡ Ἐκκλησία διὰ μέσου τῶν αἰώνων μὲ ὡραιότατους ὕμνους. Ἀλλὰ περισσότερο ἀπὸ κάθε ἄλλον τὸν ἐγκωμίασε ὁ βασιλεὺς τῶν ῥητόρων τῆς Ἐκκλησίας καὶ ἀντάξιος μαθητής του, ὁ ἱερὸς Χρυσόστομος. Ὑπάρχουν 7 ὁμιλίες τοῦ Χρυσοστόμου, μὲ τὶς ὁποῖες ἐγκωμιάζει τὸν ἀπόστολο Παῦλο.
Καὶ ὄχι μόνο ἐπεσκέφθη τὰ μέρη μας, ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τὶς 14 ἐπιστολές του 10 ἀπευθύνονται σὲ Ἕλληνες καὶ ἑλληνικὲς πόλεις. Τί τιμὴ ἀλλὰ καὶ τί εὐθύνη γιὰ τὸ ἔθνος μας! Θά ᾿πρεπε νὰ τιμοῦμε ἰδιαιτέρως τὸν ἀπόστολο Παῦλο.
Δὲν ἔχει ὅμως ἀνάγκη ἀπὸ δικούς μας ἐπαίνους. Τὸν ἐπαινεῖ ἡ Ἐκκλησία διὰ μέσου τῶν αἰώνων μὲ ὡραιότατους ὕμνους. Ἀλλὰ περισσότερο ἀπὸ κάθε ἄλλον τὸν ἐγκωμίασε ὁ βασιλεὺς τῶν ῥητόρων τῆς Ἐκκλησίας καὶ ἀντάξιος μαθητής του, ὁ ἱερὸς Χρυσόστομος. Ὑπάρχουν 7 ὁμιλίες τοῦ Χρυσοστόμου, μὲ τὶς ὁποῖες ἐγκωμιάζει τὸν ἀπόστολο Παῦλο.
* * *
Παῦλος ἀπόστολος, ὁ ἄνθρωπος τοῦ
Θεοῦ! Ἂν θέλετε νὰ δῆτε μέχρι ποιό σημεῖο καταπτώσεως φτάνει ὁ
ἄνθρωπος, δέστε τὸν Ἰούδα τὸν προδότη· κι ἂν θέλετε νὰ δῆτε μέχρι ποιό
ὕψος φτάνει ὁ ἄνθρωπος, τότε δέστε τὸν ἀπόστολο Παῦλο. Ὁ ἱερὸς
Χρυσόστομος ὁμιλεῖ γι᾿ αὐτὸν μὲ μεγάλη θερμότητα. Ἀφ᾿ ὅτου ἔγινε ὁ
κόσμος, λέει, πολλὲς ἅγιες μορφὲς ἔζησαν· ἀλλ᾿ ἀνώτερος ἀπ᾿ ὅλους τοὺς
ἁγίους εἶνε ὁ ἀπόστολος Παῦλος.
Εἶνε ἀνώτερος ἀπὸ τὸν Ἄβελ, τὸ ἄκακο ἐκεῖνο ἀρνάκι ποὺ ἔσφαξε μὲ τὸ μαχαίρι ὁ κακοῦργος ἀδελφός του ὁ Κάιν. Γιατὶ ὁ Παῦλος κατεδιώκετο ὄχι ἀπὸ ἕναν ἀλλ᾿ ἀπὸ πολλοὺς Κάιν, τοὺς ἀπίστους Ἰουδαίους, ποὺ σὲ κάθε βῆμα τὸν κατεδίωκαν καὶ ἤθελαν νὰ πιοῦν τὸ αἷμα του. Ἀνώτερος τοῦ Ἄβελ· διότι ὁ Παῦλος ὄχι μόνο μιὰ μέρα, ἀλλὰ κάθε μέρα ἐθυσιάζετο γιὰ τὸ Χριστὸ καὶ ἔλεγε· «Καθ᾿ ἡμέραν ἀποθνῄσκω» (Α΄ Κορ. 15,31).
Ἀνώτερος ἀπὸ τὸν Ἄβελ ὁ Παῦλος. Ἀλλ᾿ ἀνώτερος, λέει ὁ Χρυσόστομος, κι ἀπὸ τὸ Νῶε, ποὺ ἔφτειαξε κιβωτό, μέσα στὴν ὁποία διασώθηκαν 8 ψυχὲς καὶ ἔγιναν ὁ σπόρος μιᾶς νέας ἀνθρωπότητος. Διότι ὁ ἀπόστολος Παῦλος ἔφτειαξε μιὰ κιβωτὸ ὄχι ἀπὸ σανίδια καὶ πίσσα, ἀλλὰ κιβωτὸ ἄφθαρτη, ποὺ ἔσωσε ὄχι 8 ἀλλὰ μυριάδες ψυχές. Καὶ ἡ πνευματικὴ κιβωτὸς τοῦ Παύλου εἶνε ἡ διδασκαλία του, οἱ 14 ἐπιστολές του, πού, μέσα σ᾿ ἕναν ἄλλο κατακλυσμό, διαπορθμεύουν πρὸς τὸν οὐρανὸ μὲ ἀσφάλεια κάθε ψυχὴ ποὺ καταφεύγει ἐκεῖ.
Ἀνώτερος τοῦ Ἄβελ, ἀνώτερος τοῦ Νῶε· ἀλλ᾿ ἀνώτερος καὶ τοῦ Ἀβραάμ, ποὺ ἐγκατέλειψε πατέρα καὶ πατρίδα γιὰ ν᾿ ἀκολουθήσῃ τὸ Θεὸ ἐκεῖ ποὺ τοῦ ὑπεδείκνυε. Διότι ὁ Παῦλος, μετὰ τὸ ὅραμα τῆς Δαμασκοῦ, ἐγκατέλειψε περισσότερα, ἄφησε τὰ πάντα γιὰ τὸ Χριστό· ὄχι μόνο τὸ σπίτι καὶ τὴν πατρίδα του, ἀλλὰ καὶ τὴν ἑβραϊκή του καταγωγή, καὶ τὴν ἰουδαϊκὴ θρησκεία, καὶ τὸ ἀξίωμα τοῦ φαρισαίου, καὶ ὅ,τι ἄλλο ἐπίγειο, καὶ ἔλεγε· «Τὰ πάντα ἐζημιώθην, καὶ ἡγοῦμαι σκύβαλα εἶναι ἵνα Χριστὸν κερδήσω» (Φιλιπ. 3,8). Ὅλα ὅσα ἐκτιμᾷ ὁ κόσμος, τὰ θεωρῶ σκουπίδια ἐμπρὸς στὸ Χριστό.
Ὁ Ἰὼβ ἦταν ἥρωας ὑπομονῆς στοὺς πειρασμούς. Πάλεψε μὲ δοκιμασίες οἰκογενειακὲς καὶ προσωπικές. Ἀνώτερος ὅμως ἀνεδείχθη ὁ Παῦλος. Διότι ὡς ἀπόστολος ὑπέφερε ὄχι γιὰ ἕνα μόνο χρονικὸ διάστημα, ἀλλὰ γιὰ ὅλη του τὴ ζωή. Καὶ ὄχι γιὰ μιὰ δική του οἰκογένεια ἀλλὰ γιὰ τὴ μεγάλη οἰκογένεια τοῦ Θεοῦ. Εἶχε τὴ «μέριμνα πασῶν τῶν ἐκκλησιῶν» (Β΄ Κορ. 11,28). Συνέπασχε κάθε στιγμὴ γιὰ κάθε τι μὲ τὸν καθένα. Ἔγινε «τοῖς πᾶσι τὰ πάντα» (Α΄ Κορ. 9,22). Ποιός μπορεῖ νὰ μετρήσῃ τὶς περιπέτειες, τοὺς διωγμούς, τὶς στερήσεις, τοὺς κινδύνους, τὰ ναυάγια, τὶς κακουχίες, τὶς συλλήψεις, τοὺς ῥαβδισμούς, τὶς ἁλυσίδες, τὶς φυλακίσεις, τὶς δίκες, τὶς ἐγκαταλείψεις φίλων, τὸν «σκόλοπα τῇ σαρκί» (Β΄ Κορ. 12,7), τὰ αἵματα, τὸ μαρτυρικό του θάνατο;
Ὁ ἀπόστολος Παῦλος ἀνεδείχθη, ἀκόμη, ἀνώτερος καὶ τοῦ Δαυΐδ. Διότι ἂν ὁ Δαυῒδ μετανόησε, πολὺ περισσότερο ὁ Παῦλος· καὶ ἂν ἐκεῖνος ἔγραψε ψαλμοὺς τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης, ὁ Παῦλος συνέθεσε ποιήματα τῆς Καινῆς Διαθήκης. Ἀλλὰ καὶ τῶν ἄλλων ἁγίων καὶ προφητῶν ἀνώτερος ὑπῆρξε ὁ ἀπόστολος Παῦλος· ἀνώτερος τοῦ Ἠσαΐου, ἀνώτερος τοῦ Ἰερεμίου, ἀνώτερος τοῦ Ἰωάννου τοῦ Προδρόμου, ἀνώτερος ἀκόμα καὶ τῶν ἀγγέλων. Δὲν τὸ λέω ἐγώ, τὸ λέει ὁ Χρυσόστομος. Γιατὶ ―δὲν εἶνε ψέμα― εἶχε φτερὰ ἀγγέλων καὶ μ᾿ αὐτὰ πέταξε πολὺ ψηλά, πάνω ἀπὸ τὰ ἄστρα, πέρα ἀπὸ τοὺς γαλαξίες καὶ τὶς ἐσχατιὲς τῆς δημιουργίας, μέχρι «τρίτου οὐρανοῦ», «καὶ ἤκουσεν ἄρρητα ῥήματα, ἃ οὐκ ἐξὸν ἀνθρώπῳ λαλῆσαι» (Β΄ Κορ. 12,2,4).
Εἶνε ἀνώτερος ἀπὸ τὸν Ἄβελ, τὸ ἄκακο ἐκεῖνο ἀρνάκι ποὺ ἔσφαξε μὲ τὸ μαχαίρι ὁ κακοῦργος ἀδελφός του ὁ Κάιν. Γιατὶ ὁ Παῦλος κατεδιώκετο ὄχι ἀπὸ ἕναν ἀλλ᾿ ἀπὸ πολλοὺς Κάιν, τοὺς ἀπίστους Ἰουδαίους, ποὺ σὲ κάθε βῆμα τὸν κατεδίωκαν καὶ ἤθελαν νὰ πιοῦν τὸ αἷμα του. Ἀνώτερος τοῦ Ἄβελ· διότι ὁ Παῦλος ὄχι μόνο μιὰ μέρα, ἀλλὰ κάθε μέρα ἐθυσιάζετο γιὰ τὸ Χριστὸ καὶ ἔλεγε· «Καθ᾿ ἡμέραν ἀποθνῄσκω» (Α΄ Κορ. 15,31).
Ἀνώτερος ἀπὸ τὸν Ἄβελ ὁ Παῦλος. Ἀλλ᾿ ἀνώτερος, λέει ὁ Χρυσόστομος, κι ἀπὸ τὸ Νῶε, ποὺ ἔφτειαξε κιβωτό, μέσα στὴν ὁποία διασώθηκαν 8 ψυχὲς καὶ ἔγιναν ὁ σπόρος μιᾶς νέας ἀνθρωπότητος. Διότι ὁ ἀπόστολος Παῦλος ἔφτειαξε μιὰ κιβωτὸ ὄχι ἀπὸ σανίδια καὶ πίσσα, ἀλλὰ κιβωτὸ ἄφθαρτη, ποὺ ἔσωσε ὄχι 8 ἀλλὰ μυριάδες ψυχές. Καὶ ἡ πνευματικὴ κιβωτὸς τοῦ Παύλου εἶνε ἡ διδασκαλία του, οἱ 14 ἐπιστολές του, πού, μέσα σ᾿ ἕναν ἄλλο κατακλυσμό, διαπορθμεύουν πρὸς τὸν οὐρανὸ μὲ ἀσφάλεια κάθε ψυχὴ ποὺ καταφεύγει ἐκεῖ.
Ἀνώτερος τοῦ Ἄβελ, ἀνώτερος τοῦ Νῶε· ἀλλ᾿ ἀνώτερος καὶ τοῦ Ἀβραάμ, ποὺ ἐγκατέλειψε πατέρα καὶ πατρίδα γιὰ ν᾿ ἀκολουθήσῃ τὸ Θεὸ ἐκεῖ ποὺ τοῦ ὑπεδείκνυε. Διότι ὁ Παῦλος, μετὰ τὸ ὅραμα τῆς Δαμασκοῦ, ἐγκατέλειψε περισσότερα, ἄφησε τὰ πάντα γιὰ τὸ Χριστό· ὄχι μόνο τὸ σπίτι καὶ τὴν πατρίδα του, ἀλλὰ καὶ τὴν ἑβραϊκή του καταγωγή, καὶ τὴν ἰουδαϊκὴ θρησκεία, καὶ τὸ ἀξίωμα τοῦ φαρισαίου, καὶ ὅ,τι ἄλλο ἐπίγειο, καὶ ἔλεγε· «Τὰ πάντα ἐζημιώθην, καὶ ἡγοῦμαι σκύβαλα εἶναι ἵνα Χριστὸν κερδήσω» (Φιλιπ. 3,8). Ὅλα ὅσα ἐκτιμᾷ ὁ κόσμος, τὰ θεωρῶ σκουπίδια ἐμπρὸς στὸ Χριστό.
Ὁ Ἰὼβ ἦταν ἥρωας ὑπομονῆς στοὺς πειρασμούς. Πάλεψε μὲ δοκιμασίες οἰκογενειακὲς καὶ προσωπικές. Ἀνώτερος ὅμως ἀνεδείχθη ὁ Παῦλος. Διότι ὡς ἀπόστολος ὑπέφερε ὄχι γιὰ ἕνα μόνο χρονικὸ διάστημα, ἀλλὰ γιὰ ὅλη του τὴ ζωή. Καὶ ὄχι γιὰ μιὰ δική του οἰκογένεια ἀλλὰ γιὰ τὴ μεγάλη οἰκογένεια τοῦ Θεοῦ. Εἶχε τὴ «μέριμνα πασῶν τῶν ἐκκλησιῶν» (Β΄ Κορ. 11,28). Συνέπασχε κάθε στιγμὴ γιὰ κάθε τι μὲ τὸν καθένα. Ἔγινε «τοῖς πᾶσι τὰ πάντα» (Α΄ Κορ. 9,22). Ποιός μπορεῖ νὰ μετρήσῃ τὶς περιπέτειες, τοὺς διωγμούς, τὶς στερήσεις, τοὺς κινδύνους, τὰ ναυάγια, τὶς κακουχίες, τὶς συλλήψεις, τοὺς ῥαβδισμούς, τὶς ἁλυσίδες, τὶς φυλακίσεις, τὶς δίκες, τὶς ἐγκαταλείψεις φίλων, τὸν «σκόλοπα τῇ σαρκί» (Β΄ Κορ. 12,7), τὰ αἵματα, τὸ μαρτυρικό του θάνατο;
Ὁ ἀπόστολος Παῦλος ἀνεδείχθη, ἀκόμη, ἀνώτερος καὶ τοῦ Δαυΐδ. Διότι ἂν ὁ Δαυῒδ μετανόησε, πολὺ περισσότερο ὁ Παῦλος· καὶ ἂν ἐκεῖνος ἔγραψε ψαλμοὺς τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης, ὁ Παῦλος συνέθεσε ποιήματα τῆς Καινῆς Διαθήκης. Ἀλλὰ καὶ τῶν ἄλλων ἁγίων καὶ προφητῶν ἀνώτερος ὑπῆρξε ὁ ἀπόστολος Παῦλος· ἀνώτερος τοῦ Ἠσαΐου, ἀνώτερος τοῦ Ἰερεμίου, ἀνώτερος τοῦ Ἰωάννου τοῦ Προδρόμου, ἀνώτερος ἀκόμα καὶ τῶν ἀγγέλων. Δὲν τὸ λέω ἐγώ, τὸ λέει ὁ Χρυσόστομος. Γιατὶ ―δὲν εἶνε ψέμα― εἶχε φτερὰ ἀγγέλων καὶ μ᾿ αὐτὰ πέταξε πολὺ ψηλά, πάνω ἀπὸ τὰ ἄστρα, πέρα ἀπὸ τοὺς γαλαξίες καὶ τὶς ἐσχατιὲς τῆς δημιουργίας, μέχρι «τρίτου οὐρανοῦ», «καὶ ἤκουσεν ἄρρητα ῥήματα, ἃ οὐκ ἐξὸν ἀνθρώπῳ λαλῆσαι» (Β΄ Κορ. 12,2,4).
* * *
Αὐτὸς εἶνε ὁ Παῦλος. Μὰ πῶς
ἔφτασε σὲ τέτοιο ὕψος; Ἔφτασε, διότι εἶχε πολλὲς ἀρετές. Ἡ κυριωτέρα
ἀρετή του ―ποὺ ἐμεῖς ἀπ᾿ αὐτὴν δὲν ἔχουμε οὔτε κουκκούτσι― εἶνε ἡ
ταπείνωσι. Ἂν καὶ εἶχε χαρίσματα, ἂν καὶ ἔκανε θαύματα, ἐν τούτοις αὐτὰ
δὲν τὰ θεωροῦσε δικά του· τὰ ἀπέδιδε στὸ Θεό. «Ὁ Θεὸς μὲ ἔσωσε», ἔλεγε,
«ὁ Χριστὸς μὲ λύτρωσε», «ὁ Χριστὸς μὲ δυνάμωσε» (βλ. Α΄ Τιμ. 3,11·
4,17)· «εὐχαριστῶ τὸ Θεὸ διὰ τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ τοῦ Σωτῆρος ἡμῶν» (βλ.
Ῥωμ. 1,8). Δικά του θεωροῦσε μόνο τὰ ἁμαρτήματα ποὺ ἔκανε· ὅτι κάποτε
ἦτο διώκτης καὶ βλάσφημος. Κι ὅταν μετανόησε, ἔκλαιγε γι᾿ αὐτὰ καὶ
ταπείνωνε τὸν ἑαυτό του ὅλο καὶ περισσότερο. Στὴν ἀρχὴ ἔλεγε· «Ἐγώ εἰμι ὁ
ἐλάχιστος τῶν ἀποστόλων» (Α΄ Κορ. 15,9). Μετὰ ἔλεγε· Ἐγὼ εἶμαι ὁ
ἁμαρτωλότερος ἀπ᾿ ὅλους τοὺς Χριστιανούς, ὁ «ἐλαχιστότερος πάντων τῶν
ἁγίων» (Ἐφ. 3,8). Κι ὅταν πλέον πλησίαζε τὸ τέλος του, ἔγραψε· Εἶμαι ὁ
πιὸ ἁμαρτωλὸς ὅλου τοῦ κόσμου, ὅλων τῶν ἀνθρώπων· «Χριστὸς Ἰησοῦς ἦλθεν
εἰς τὸν κόσμον ἁμαρτωλοὺς σῶσαι, ὧν πρῶτός εἰμι ἐγώ» (Α΄ Τιμ. 1,15). Ὤ
μεγαλεῖο, ὤ «ὑψοποιὸς» ταπείνωσις!
Ἀλλὰ μαζὶ μὲ τὴν ταπείνωσι ὁ ἀπόστολος Παῦλος εἶχε τὴν ἀγάπη. Ἀγάπη ὄχι πρὸς συγγενεῖς καὶ φίλους μόνο· ἀγάπη καὶ πρὸς τοὺς ἐχθρούς, τοὺς διώκτας του. Καὶ πρὸ παντὸς ἀγάπη, θεῖον ἔρωτα, στὸ Χριστό. Διαβάστε δύο ὡραιότατες περικοπές. Ἡ μία εἶνε ἀπὸ τὸ ὄγδοο κεφάλαιο τῆς πρὸς Ῥωμαίους ἐπιστολῆς καὶ λέει· Ποιός μπορεῖ νὰ μὲ χωρίσῃ ἀπὸ τὴν ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ; Τίποτε (βλ. Ῥωμ. 8,35 κ.ἑ.). Ἡ ἄλλη εἶνε τὸ δέκατο τρίτο κεφάλαιο τῆς Πρώτης πρὸς Κορινθίους ἐπιστολῆς καὶ ζωγραφίζει τὰ γνωρίσματα τῆς ἀπεράντου ἐν Χριστῷ ἀγάπης (βλ. Α΄ Κορ. κεφ. 13ο).
Εἶχε ἀκόμη ζῆλο. Ζῆλο σὰν τὸν κυνηγὸ καὶ σὰν τὸν ψαρᾶ. Σὰν κυνηγὸς καὶ σὰν ψαρᾶς ἔρριξε τὰ δίχτυα του καὶ στὴν Ἀθήνα, καὶ στὴν Ἔφεσο, καὶ στὰς Κολασσάς, καὶ στὴ Γαλατία, καὶ παντοῦ στὰ ἔθνη. Θεωροῦσε τὸν ἑαυτό του χρεώστη σὲ ὅλους. Φωτιὰ ἔκαιγε μέσα του γιὰ τὴ σωτηρία τῶν ψυχῶν. Καὶ ἔλεγε· «Ἂς πάω ἐγὼ στὴν κόλασι, ἀρκεῖ νὰ σωθοῦν οἱ ἀδελφοί μου» (βλ. Ῥωμ. 9,3). Τὸ ῥητὸ ποὺ ταιριάζει κατ᾿ ἐξοχὴν στὴν φλογερὰ ψυχὴ τοῦ ἀποστόλου Παύλου εἶνε «Ὁ ζῆλος τοῦ οκου σου κατέφαγέ με» (Ψαλμ. 68,10).
Δὲν ἦταν αὐτὸς ἀπὸ λάσπη, ἦταν ἀπὸ ἀσήμι· δὲν ἦταν αὐτὸς ἀπὸ ἀσήμι, ἦταν ἀπὸ χρυσάφι· δὲν ἦταν ἀπὸ χρυσάφι, ἦταν ἀπὸ διαμάντι, ἀδαμάντινη ψυχή. Ἂν σὲ μιὰ ζυγαριά, λέει ὁ Χρυσόστομος, βάλουμε ἀπὸ τὴ μιὰ μεριὰ ὅ,τι πολύτιμο ἔχει ὁ κόσμος (διαμάντια, χρυσάφια κ.λπ.), κι ἀπὸ τὴν ἄλλη βάλουμε τὴν ψυχὴ τοῦ Παύλου, ἡ ζυγαριὰ θὰ κλίνῃ ἐκεῖ ποὺ εἶνε ἡ ψυχὴ τοῦ Παύλου.
Ἀλλὰ μαζὶ μὲ τὴν ταπείνωσι ὁ ἀπόστολος Παῦλος εἶχε τὴν ἀγάπη. Ἀγάπη ὄχι πρὸς συγγενεῖς καὶ φίλους μόνο· ἀγάπη καὶ πρὸς τοὺς ἐχθρούς, τοὺς διώκτας του. Καὶ πρὸ παντὸς ἀγάπη, θεῖον ἔρωτα, στὸ Χριστό. Διαβάστε δύο ὡραιότατες περικοπές. Ἡ μία εἶνε ἀπὸ τὸ ὄγδοο κεφάλαιο τῆς πρὸς Ῥωμαίους ἐπιστολῆς καὶ λέει· Ποιός μπορεῖ νὰ μὲ χωρίσῃ ἀπὸ τὴν ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ; Τίποτε (βλ. Ῥωμ. 8,35 κ.ἑ.). Ἡ ἄλλη εἶνε τὸ δέκατο τρίτο κεφάλαιο τῆς Πρώτης πρὸς Κορινθίους ἐπιστολῆς καὶ ζωγραφίζει τὰ γνωρίσματα τῆς ἀπεράντου ἐν Χριστῷ ἀγάπης (βλ. Α΄ Κορ. κεφ. 13ο).
Εἶχε ἀκόμη ζῆλο. Ζῆλο σὰν τὸν κυνηγὸ καὶ σὰν τὸν ψαρᾶ. Σὰν κυνηγὸς καὶ σὰν ψαρᾶς ἔρριξε τὰ δίχτυα του καὶ στὴν Ἀθήνα, καὶ στὴν Ἔφεσο, καὶ στὰς Κολασσάς, καὶ στὴ Γαλατία, καὶ παντοῦ στὰ ἔθνη. Θεωροῦσε τὸν ἑαυτό του χρεώστη σὲ ὅλους. Φωτιὰ ἔκαιγε μέσα του γιὰ τὴ σωτηρία τῶν ψυχῶν. Καὶ ἔλεγε· «Ἂς πάω ἐγὼ στὴν κόλασι, ἀρκεῖ νὰ σωθοῦν οἱ ἀδελφοί μου» (βλ. Ῥωμ. 9,3). Τὸ ῥητὸ ποὺ ταιριάζει κατ᾿ ἐξοχὴν στὴν φλογερὰ ψυχὴ τοῦ ἀποστόλου Παύλου εἶνε «Ὁ ζῆλος τοῦ οκου σου κατέφαγέ με» (Ψαλμ. 68,10).
Δὲν ἦταν αὐτὸς ἀπὸ λάσπη, ἦταν ἀπὸ ἀσήμι· δὲν ἦταν αὐτὸς ἀπὸ ἀσήμι, ἦταν ἀπὸ χρυσάφι· δὲν ἦταν ἀπὸ χρυσάφι, ἦταν ἀπὸ διαμάντι, ἀδαμάντινη ψυχή. Ἂν σὲ μιὰ ζυγαριά, λέει ὁ Χρυσόστομος, βάλουμε ἀπὸ τὴ μιὰ μεριὰ ὅ,τι πολύτιμο ἔχει ὁ κόσμος (διαμάντια, χρυσάφια κ.λπ.), κι ἀπὸ τὴν ἄλλη βάλουμε τὴν ψυχὴ τοῦ Παύλου, ἡ ζυγαριὰ θὰ κλίνῃ ἐκεῖ ποὺ εἶνε ἡ ψυχὴ τοῦ Παύλου.
* * *
Γεννᾶται, ἀδελφοί μου, τὸ
ἐρώτημα· ἐμεῖς τιμοῦμε τὸν ἀπόστολο Παῦλο; Δυστυχῶς δὲν τὸν τιμοῦμε.
Ἀπόδειξις, ὅτι δὲν ὑπάρχουν πολλοὶ ναοὶ στὸ ὄνομά του, οὔτε δίδεται στὰ
παιδιὰ συχνὰ τὸ ὄνομα Παῦλος. Καὶ ὅμως μετὰ τὸ Χριστὸ καὶ τὴν Παναγία
δὲν ὑπάρχει μεγαλύτερος ἅγιος ἀπὸ αὐτόν. Οἱ Ῥῶσοι τὸν τιμοῦν περισσότερο
ἀπὸ μᾶς. Ἂς σκεφτοῦμε ὅτι, ἂν δὲν ἐρχόταν ὁ Παῦλος στὴν πατρίδα μας γιὰ
νὰ κηρύξῃ τὸ Χριστό, θὰ ἤμασταν ἀκόμα εἰδωλολάτρες, μακριὰ ἀπὸ τὸν
ἀληθινὸ Θεό, καὶ θὰ προσκυνούσαμε τὶς πέτρες.
Εθε ὁ Κύριος διὰ τῶν πρεσβειῶν του νὰ μᾶς ἐλεήσῃ καὶ νὰ μᾶς σώσῃ.
Εθε ὁ Κύριος διὰ τῶν πρεσβειῶν του νὰ μᾶς ἐλεήσῃ καὶ νὰ μᾶς σώσῃ.
† ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος
(Ομιλία του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου στον ιερό ναὸ Ἁγίου Παντελεήμονος Φλώρινα 28-6-1969
(Ομιλία του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου στον ιερό ναὸ Ἁγίου Παντελεήμονος Φλώρινα 28-6-1969
ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΑΝΑΞΙΟΙ -ΕΡΜΑΙΟ ΠΟΙΜΝΙΟ H εκκλησιαστική ιεραρχία είναι σκανδαλωδώς απούσα.
Ορθόδοξοι
πολίτες που δεν θέλησαν να σφραγιστούν με το Άμκα, τους κόπηκε η σύνταξη. Ψηφίστηκε
νομοσχέδιο που επιβάλει την δωρεά οργάνων σώματος αν δεν κάνεις υπεύθυνη δήλωση.
Στα σχολικά βιβλία ο ευτελισμός της Oρθοδοξίας διδάσκεται πλέον με ανοιχτό τρόπο
ώστε οι νέοι μαθητές να γίνονται αγνωστικιστές και αρνητές της πίστεως ενώ το μάθημα των θρησκευτικών γίνεται μάθημα συγκριτικής
θρησκειολογίας. Οι
Έλληνες βουλιάζουν στην ανέχεια, στην ανεργία, οικογένειες διαλύονται και
πολλοί νέοι αναγκάζονται σαν καινούργιο παιδομάζωμα να φεύγουν στο εξωτερικό
και έπονται πολύ χειρότερα για μια χώρα που υποτίθεται ότι είναι ο φάρος της ελληνικής παράδοσης και της
ορθοδοξίας.
Σε
όλα αυτά η εκκλησιαστική ιεραρχία είναι σκανδαλωδώς απούσα.
Αλλά δεν είναι μόνο
αυτό.
Γνωστός ιεράρχης της βόρειας Ελλάδας που αρέσκεται να βγαίνει συχνά στα
τουρκολαγνικά κανάλια και να κάνει δηλώσεις εντυπωσιασμού επί παντός επιστητού, όταν του ζητήθηκε να
συμπαρασταθεί σε μια κίνηση κατά της παρέλασης των ομοφυλοφίλων με διάφορες
προφάσεις, (εν αμαρτία), «εξαφανίστηκε»
μην τυχόν και ενοχλήσει τον γνωστό τουρκολάγνο και ισλαμόφιλο δήμαρχο.
Άλλος
ιεράρχης πάλι της βορείου Ελλάδας θεώρησε σωστό να παραβρεθεί σε δημόσια
εκδήλωση μουσουλμάνων δερβίσηδων επικροτώντας μια παραθρησκευτική τελετή που
δεν έχει τίποτα να ζηλέψει, (αν είχε κάποια γνώση θα αντιλαμβάνονταν τι εννοώ),
από τελετές δαιμονιζόμενων.
Άλλος
ιεράρχης της κεντρικής Ελλάδας ο οποίος μάλιστα είχε και εκπομπή στην «αμαρτωλή»
ΕΡΤ, είχε βγάλει εγκύκλιο που
παρακινούσε τους ιερείς της μητρόπολης του να μην χτυπούν τις καμπάνες
γιατί… ενοχλούν τον κόσμο τις Κυριακές.
Άλλος ιεράρχης πάλι της κεντρικής Ελλάδας έχει
σκανδαλίσει εμφανιζόμενος δημόσια χωρίς το ράσο δηλώνοντας πως πρέπει να
καταργηθεί στους δημόσιους χώρους και έτσι η Ελλάδα να είναι μια καθαρά κοσμική
χώρα.
Άλλος ιεράρχης της Πελοποννήσου, γνωστός για τις δημοσιές παρεμβάσεις του
υπέρ της παγκοσμιοποίησης, έχει επανειλημμένα τοποθετηθεί με την άνευ ορών
ένωση των εκκλησιών.
Τέλος γνωστός
ιεράρχης του Πατριαρχείου έφτασε στο σκανδαλώδες σημείο να… φιλήσει δημόσια το
χέρι του Πάπα.
Και
μέσα σε όλη αυτή την «θύελλα» ο αρχιερέας της χωράς του μνημονίου, της χώρας που
αργοπεθαίνει καθώς έχει παραδοθεί η εθνική της κυριαρχία, αρέσκεται στο να
βγαίνει φωτογραφίες αγκαλιά με όλους αυτούς τους «πολιτικούς εθνοσωτήρες» που
έχουν καταστρέψει τα πάντα.
Ο αρχιερέας αυτός ξέρει πολύ καλά την «σιωπή» ενώ
γύρω του συσσωρεύονται ερείπια και σε λίγο καιρό οι εκκλησίες θα μείνουν χωρίς
ιερείς, άλλωστε αυτό δεν επιδιώκουν όλοι αυτοί οι πολίτικοι του φίλοι ;
Ο αρχιερέας
αυτός κωφεύει σε όλες τις εκκλήσεις για να σταθεί στο ύψος του και να
υπερασπιστεί το κάθε πλευρά διωκόμενο ποίμνιο του, ένα ποίμνιο σπαρασσόμενο,
ένα ποίμνιο εγκαταλελειμμένο.
Θα πρέπει να γνωρίζει πως στο Βυζάντιο, όπως μας
αναφέρει ο Στήβεν Ράνσιμαν, αυτός ο κορυφαίας βυζαντινολόγος στο βιβλίο του
Βυζαντινή Θεοκρατία, «Ο
σεβασμός για την θεϊκή εξουσία του Αυτοκράτορα
ή του Πατριάρχη δεν εμπόδιζε τους Βυζαντινούς να ξεσηκώνονται σε επανάσταση
εναντίον ενός ανθρώπου που τον θωρούσαν ανάξιο για τέτοια θέση».
Θα πρέπει να του
θυμίσουμε αυτό που έγραψε το 1984 ο κορυφαίος ελληνορθόδοξος θεολόγος, Ιωάννης
Ρωμανίδης, στο μεγαλειώδες έργο του, «Πατερική Θεολογία» :
«Η εκκλησία όμως όταν αντιμετωπίζει
ανέντιμο αγώνα εναντίον της είναι υποχρεωμένη να αμυνθεί».
Και εδώ να θυμηθούμε
και τον Πάτερ Παΐσιο :
«Σε μερικούς δεν συμφέρει να υπάρχει η Ελλάδα μας κάνει κακό λένε πρέπει να την
εξαφανίσουμε», και τέλος τον μεγάλο αυτό άγιο, τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο,
«Την εξουσία δεν την φοβάται όποιος κάνει το καλό αλλά όποιος κάνει το κακό».
Η Εκκλησία είναι το σώμα του Χριστού και τίποτα δεν μπορεί να την εξοντώσει όσο και αν όλοι αυτοί το επιδιώκουν. Οι σύγχρονοι όμως «Γραμματείς και Φαρισαίοι» είναι αυτοί που σήμερα την σταυρώνουν. Είναι αυτοί που έχουν αφήσει έρμαιο το ποίμνιο σε αυτή την μεγάλη ιστορική συμφορά, βορρά κοράκων, εχθρών της Ορθοδοξίας και του ελληνισμού.
Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013
Ο αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος (Λιάπης ) η Ιερά Σύνοδος αφωνότεροι ιχθύων και απρακτότεροι βατράχων ενώπιων της θρασύτατης προκλήσεως και προσβολής της Εκκλησίας από τον Δωδώνης Χρυσοστόμο.
Μην ξεχνάτε Χριστιανοί , αχ πώς ξεχνάμε οι
Χριστιανοί;;;
Ο
Χρυσόστομος Ζακύνθου, ο Παντελεήμων
Μπεζενίτης Αττικής και ο Ιγνάτιος Λάππας της μαρτυρικής Λάρισας είναι έμπνευση εκλογής του Σεραφείμ Τίκκα της ίδιας συνόδου της ιδίας ημέρας
συνεδριάσεως.
Ενώ οι Λαρισαίοι Αγωνιζόμενοι Χριστιανοί εφώναζαν στεντορίως έξωθεν του συνοδικού ΑΝΑΞΙΟΙ,
ΑΝΑΞΙΟΙ, ΑΝΑΞΙΟΙ !!! αιματοκυλιζόμενοι από
τα ΜΑΤ του τότε
<<ευλαβούς βλαμμένου>> ΠΑΣΟΚΟΥ
υπουργού δημοσίας τάξεως ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ
ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΟΥ ΑΧΙΛΕΙΟΥ ΛΑΡΙΣΗΣ ΥΠΟ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤ ΤΟΥ ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΔΕΧΘΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΟΠΡΟΒΛΗΤΟ ΔΕΣΠΟΤΗ ΙΓΝΑΤΙΟ ... |
Για όσους απορούν για την εθνική και πολιτική κατάντια μας
Η ΕΠΙΣΗΜΗ
ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΕΣΠΟΤΑΔΩΝ
ΕΝΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ
Καί νέο κροῦσμα
ἀπαξίωσης τῆς Ὀρθοδόξου Παραδόσεως ἀπὸ τὸν πρ. Ζακύνθου Χρυσόστομο.
•Καταδικάζεται σὲ φυλάκιση ὁ πρώην μητρ. Ἀττικῆς καὶ κάποιοι συνάδελφοί του, τῆς «Ἱερᾶς» Συνόδου τὸν δικαιώνουν.
•Καταγγέλλεται ὁ μητροπολίτης Μεσσηνίας γιὰ αἱρετικὴ
διδασκαλία καὶ δικαιώνεται ἀπὸ τὴν «Ἱερὰ» Σύνοδο.
•Καταγγέλλεται ὁ μητρ. Περγάμου γιὰ αἵρεση καὶ ἡ
«Ἁγία καὶ Ἱερὰ» Σύνοδος οὐδόλως ἀσχολεῖται.
•Ἀποκαλύπτεται ὅτι ἡ «Ἁγία καὶ Ἱερὰ» Σύνοδος ἔχει
ἐκδώσει ἀπόφαση προτρέποντας τοὺς πιστοὺς ὑπὲρ τῶν δολοφονικῶν μεταμοσχεύσεων, καὶ
οἱ γιὰ ἄλλα λαλίστατοι Ἐπίσκοποι σιωποῦν.
•Καταγγέλλεται ὅτι ἕνας Ἐπίσκοπος κι ἕνας ἀρχιμανδρίτης
εἶναι «πνευματικοί»(!) τοῦ μασωνικοῦ τάγματος τῶν Ναϊτῶν, μὲ τὴν σιωπηρὴ ἔγκριση
τοῦ πατρ. Βαρθολομαίου καὶ τοῦ φίλου τους Ἀρχιεπισκόπου Ἱερώνυμου, καὶ οἱ ἐκκλησιαστικοί
«ἡγέτες» «ἀγρὸν ἠγόρασαν».
•Παρευλαύνουν μέ «περηφάνεια» οἱ ὁμοφυλόφιλοι στήν πρωτεύουσα καί τή συμπρωτεύουσα μέ τήν προστασία τῶν τοπικῶν δημάρχων ἀλλά καί μέ τήν σκανδαλώδη ἀνοχή καί σιωπή τῆς Ἱεραρχίας καί τῶν Ἐπισκόπων!
•Παρευλαύνουν μέ «περηφάνεια» οἱ ὁμοφυλόφιλοι στήν πρωτεύουσα καί τή συμπρωτεύουσα μέ τήν προστασία τῶν τοπικῶν δημάρχων ἀλλά καί μέ τήν σκανδαλώδη ἀνοχή καί σιωπή τῆς Ἱεραρχίας καί τῶν Ἐπισκόπων!
Ἂς τὰ δοῦν αὐτὰ ἄλλη
μιὰ φορά, ὅσοι ἰσχυρίζονται ὅτι εἴμαστε ὑποχρεωμένοι νὰ κάνουμε ὑπακοὴ σὲ τέτοιους
Ἐπισκόπους, παρὰ τὴν ἀντίθετη διδασκαλία καὶ πρακτικὴ τῶν Ἁγίων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας
μας, ὅσοι ἀγανακτοῦν γιὰ τὸν χωρὶς τελειωμὸ διασυρμὸ καὶ διάλυση τῆς πατρίδας
μας. Κι ἂς μὴ ἐκπλήσσονται ποὺ ὁ Θεὸς μᾶς ἐγκατέλειψε στὰ χέρια ἄθεων καὶ ἀνήθικων
πολιτικῶν καὶ ἐκκλησιαστικῶν ἀνδρῶν! Τὰ χειρότερα, δυστυχῶς, ἔρχονται!
«Πατερικὴ Παράδοση»
Κι ἕνα ἀπὸ τὰ σχόλια
στὸ ἱστολόγιό μας:
Aν
όλοι αυτοί οι κουστουμαρισμένοι κληρικοί, που μοιάζουν με ραββίνους και ουνίτες
είναι εντός Εκκλησίας, τότε καταλαβαίνετε αδελφοί γιατί τον μονοχίτωνα και
σπηλαιώτη π. Ευθύμιο τον θεωρούν εκτός Εκκλησίας. Ο Ζακύνθου έχει βίλα με
πισίνα, έδωσε συνέντευξη σε πορνοπεριοδικό, έχει πει τόσα και τόσα βλάσφημα και
αισχρά, εκπροσωπεί όμως την Εκκλησία της Ελλάδος στα διεθνή fora καί στίς
ἐκθέσεις. Ο π. Ευθύμιος ζει σε ένα σπήλαιο που διαμόρφωσε ως κατοικία, έχει
αφιερώσει τη ζωή του στη μελέτη των Αγ. Πατέρων κι αγωνίζεται εναντίον των
συγχρόνων αιρέσεων κι όμως τον καθήρεσαν. Αναλογισθείτε ποιός ομοιάζει
περισσότερο με τον Χριστό και βγάλτε τα συμπεράσματά σας. Αυτοί είναι ικανοί
και τον ίδιο τον Χριστό, τό Θεό μας να τον βγάλουν εκτός Εκκλησίας. Ο νοών
νοείτω.
Πηγή: Αποτείχιση
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!
ΠΕΤΑΞΕ ΤΑ ΡΑΣΑ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
ΔΩΔΩΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ, ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝΤΑΣ ΜΕ ΚΟΣΤΟΥΜΙ ΚΑΙ ΓΡΑΒΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ!!!
Τον γνωρίζετε
τον...κύριο στις παρακάτω φωτογραφίες;
Ναι, καλά θυμάστε:
Είναι ο γνωστός και μη εξαιρεταίος Μητροπολίτης Δωδώνης (πρώην Ζακύνθου) Χρυσόστομος!!!
Φορώντας
πολιτικά (!!!), ο υπέρμαχος της κατάργησης του ράσου και θιασώτης ένα
σωρό αντορθόδοξων «νεωτερισμών», ταξίδεψε στην Κίνα για να εκπροσωπήσει
την Εκκλησία της Ελλάδος!
Διαβάζουμε σχετικά:
Σήμερα το πρωί
στο Εκθεσιακό Κέντρο του Πεκίνου άνοιξε τις πύλες της η περίφημη Διεθνής Έκθεση Τουρισμού Expo 2013, με τη συμμετοχή ευάριθμων χωρών και
πολιτισμών από ολόκληρο τον κόσμο.
Η
Εκκλησία της Ελλάδος και μάλιστα το Συνοδικό Γραφείο για τις Θρησκευτικές
Περιηγήσεις και τον Προσκυνηματικό Τουρισμό συμμετέχει για πρώτη φορά και μάλιστα
φιλοξενείται στο περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.).
Παρόντες, από κυβερνητικής πλευράς της πατρίδας μας, ο Γενικός Γραμματέας Τουρισμού κ. Αναστάσιος Λιάσκος και από πλευράς
εκκλησιαστικής ο Πρόεδρος του Συνοδικού
Γραφείου Σεβ. Μητροπολίτης Δωδώνης κ. Χρυσόστομος, ο Γραμματέας Αρχιμανδρίτης Σπυρίδων Κατραμάδος και οι συνεργάτες του
κ.κ. Χρήστος Πετρέας και Βασίλειος Τζέρπος.
Οι
πολλοί και διάφοροι επισκέπτες του ελληνικού περιπτέρου και μάλιστα οι
τουριστικοί παράγοντες της Κίνας εξέφρασαν το θερμό ενδιαφέρον τους τόσο για
τις προβαλλόμενες ελληνικές ομορφιές, όσο και για τους θησαυρούς της
Ορθοδοξίας. Αν και αδιάφορο θρησκευτικά κράτος, δήλωσαν ότι η πρόσφατη επίσκεψη
(τον περασμένο Μάιο μόλις) του Ρώσου Πατριάρχη Κυρίλλου στην Κίνα, έδωσε το
έναυσμα στην αύξηση τουριστικού ενδιαφέροντος των Κινέζων στις ορθόδοξες χώρες,
ώστε να συναντηθούν φιλικά και με αυτή την εκδοχή των Ευρωπαίων.
ΠΡΟΣΕΞΤΕ
ΤΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ: Η ΚΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΡΑΤΟΣ, ΑΡΑ ΔΕΝ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΟ ΡΑΣΟ!!! ΚΙ ΟΜΩΣ, Ο ΔΩΔΩΝΗΣ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΙΕΡΩΜΕΝΟΣ
ΤΑ...ΠΕΤΑΞΑΝ!!!
Και
για του λόγου το αληθές, δείτε τον Μόσχας Κύριλλο κατά την πρόσφατη
επίσκεψή του στην ίδια χώρα, συνοδευόμενος από πολλούς ρασοφόρους:
Αναρωτιόμαστε:
-
Ποιος έδωσε το δικαίωμα στον κ. Χρυσόστομο να ξεφτιλίζει έτσι την
Ορθόδοξη Εκκλησία, εμφανιζόμενος ως κοσμικός και όχι ως Ιερωμένος;;;
- Έδρασε μόνος του ή κατόπιν συμφωνίας της Ιεράς Συνόδου;
- Ο Αρχιεπίσκοπος τι γνώμη έχει για το θέμα;
Δυστυχώς,
παρατηρούμε πως τελευταία έχει γίνει «μόδα» να πετάνε τα ράσα πολλοί
και διάφοροι Ιερωμένοι, όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό! Καλά, τόσο πολύ
τους ενοχλούν;
Και αν ναι, γιατί έγιναν Ιερείς και Αρχιερείς...;
ΠΗΓΗ
http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2013/06/blog-post_758.html
Ετικέτες
Επίσκοποι,
μητρ.πρ. Ζακύνθου Χρυσόστομος,
Οικουμενισμός
- Ανώνυμος26 Ιουνίου 2013 - 4:25 π.μ.Στο ιστολόγιο του Δ. Σωτηρόπουλου διάβασα ότι ο άλλος παπάς είναι ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, από τη Ζάκυνθο, φίλος του μητροπολίτη πρ. Ζακύνθου. Είναι αυτός που διαφημίζει το ιστολόγιο του Ανδριόπουλου. "Πνεύμα και ηθική" που ἐλεγε ο συχωρεμένος Βασ. Αυλωνίτης στην "ὡραία των Αθηνών"!Απάντηση
Ι.Θ. - Ανώνυμος26 Ιουνίου 2013 - 4:33 π.μ.Πολύ ωραία. Και μόνο τον π. Ευθύμιο βρήκαν να καθαιρέσουν. Και οι αντι-οικουμενιστές ιερωμένοι, π. Θ. Ζήσης, π. Γεώργιος Μεταλληνός, π. Σαράντης Σαράντος, ο "αγωνιστής" μητροπολίτης Πειραιώς, "κοινωνούν" με μοιχεπιβάτες επισκόπους και μέ όλους τούς ανωτέρω, αλλά με τον π. Ευθύμιο (που βάστασε, όπως τον επαίνεσε ο π. Θεόδωρος ΖΗΖΗΣ, "μόνος όλο το βάρος του αγώνα εναντίον του Οικουμενισμού"), δεν κοινωνούν!Απάντηση
- Ανώνυμος26 Ιουνίου 2013 - 6:47 π.μ.ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΡΑΒΒΙΝΟ. ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΕΓΙΝΑΝ ΠΕΡΙΓΕΛΟΙ & Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΧΑΙΡΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ. Η ΚΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ. ΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ.Απάντηση
- Ανώνυμος26 Ιουνίου 2013 - 6:58 π.μ.Όσο απομακρυνόμαστε από αυτούς τόσο πλησιάζουμε στο Χριστό. Αυτό ας μην το ξεχνάμε ποτέ. Η αποστολική διαδοχή που έχουν δεν μας επιτρέπει να τους ακολουθήσουμε γιατί δεν έχουν την αποστολική πίστη, ούτε φύλαξαν την παρακαταθήκη που τους εμπιστεύθηκε η Εκκλησία. Μακριά από αυτούς τους θεατρίνους για να σωθούμε. Ούτε στη κηδεία μας ούτε στα μνημόσυνά μας να μην τους θέλουμε. Ας ακούσουμε τις προτροπές και τις συμβουλές του Αγ. Μάρκου του Ευγενικού, ας κρίνουμε ο καθένας ποιόν θέλει να έχει για πατέρα του κι ας πράξει αναλόγως.Απάντηση
Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013
Ο Μάρτυρας Ελληνορθόδοξος Ιερομόναχος Βασίλειος Nassar (New Martyr Basil - Nassar)…
Η
Αλήθεια για τη Συρία που κρύβουν τα ΜΜΕ - Ο Μάρτυρας Ελληνορθόδοξος Ιερομόναχος
Βασίλειος Nassar (New Martyr Basil - Nassar)…
Συρία - Hama, 25 Γενάρη 2012…
O ελληνορθόδοξος μοναχός Βασίλειος Nassar, ενώ βρισκόταν στη Μητρόπολη ενημερώθηκε τηλεφωνικά ότι ένας από το εκκλησίασμα έχει τραυματιστεί και κείτεται αιμόφυρτος στο δρόμο.
Ήταν η δεύτερη μέρα των σκληρών μαχών των τρομοκρατών με το.....
στρατό στη Hama…
Ο Βασίλειος ενώ έδινε τις πρώτες βοήθειες στον τραυματία πυροβολήθηκε από τους "επαναστάτες" στο στήθος και...
στον ώμο και εξέπνευσε μετά από μισή ώρα…
Ο Βασίλειος Nassar ήταν 30 ετών, αγωνιστής, έτρεχε πάντα για τον κόσμο και ήταν πολύ αγαπητός στη πόλη από όλους.
Έπεσε στον αγώνα για μια Συρία χωρίς ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις και κηδεύτηκε στον Άγιο Γεώργιο της Hama την επόμενη της δολοφονίας του από τους μισθοφόρους των αμερικανοσιωνιστών.
Ο Λαός της Συρίας δεν θα υποκύψει στον ιμπεριαλισμό και θα νικήσει!
Φυσικά τα "ανεξάρτητα" και "δημοκρατικά" δυτικά ΜΜΕ και δημοσιογράφοι στην υπηρεσία των ιμπεριαλιστικών σχεδίων δεν είδαν, δεν άκουσαν, δεν διαπίστωσαν την δολοφονία που δεν εντασσόταν στην πολιτική που υπηρετούν πιστά…
Η Εκκλησία της Ελλάδας δεν άκουσε, δεν είδε, δεν έμαθε;
O ελληνορθόδοξος μοναχός Βασίλειος Nassar, ενώ βρισκόταν στη Μητρόπολη ενημερώθηκε τηλεφωνικά ότι ένας από το εκκλησίασμα έχει τραυματιστεί και κείτεται αιμόφυρτος στο δρόμο.
Ήταν η δεύτερη μέρα των σκληρών μαχών των τρομοκρατών με το.....
στρατό στη Hama…
Ο Βασίλειος ενώ έδινε τις πρώτες βοήθειες στον τραυματία πυροβολήθηκε από τους "επαναστάτες" στο στήθος και...
στον ώμο και εξέπνευσε μετά από μισή ώρα…
Ο Βασίλειος Nassar ήταν 30 ετών, αγωνιστής, έτρεχε πάντα για τον κόσμο και ήταν πολύ αγαπητός στη πόλη από όλους.
Έπεσε στον αγώνα για μια Συρία χωρίς ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις και κηδεύτηκε στον Άγιο Γεώργιο της Hama την επόμενη της δολοφονίας του από τους μισθοφόρους των αμερικανοσιωνιστών.
Ο Λαός της Συρίας δεν θα υποκύψει στον ιμπεριαλισμό και θα νικήσει!
Φυσικά τα "ανεξάρτητα" και "δημοκρατικά" δυτικά ΜΜΕ και δημοσιογράφοι στην υπηρεσία των ιμπεριαλιστικών σχεδίων δεν είδαν, δεν άκουσαν, δεν διαπίστωσαν την δολοφονία που δεν εντασσόταν στην πολιτική που υπηρετούν πιστά…
Η Εκκλησία της Ελλάδας δεν άκουσε, δεν είδε, δεν έμαθε;
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Κάποιος να μας πεί, ποός είναι εκείνος δίπλα στον πρ. Ζακύνθου.