Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΗΣΙΑ ΕΒΓΑΖΑΝ ΤΑ ΡΑΣΑ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ



ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΕΒΓΑΖΑΝ ΤΑ ΡΑΣΑ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ


Μάλιστα· τοιο
τος λαός, τοιοτοι πίσκοποι. Τοιοτος λαός, τοιοτοι ρχιερες... Δν πέφτουν π τ οράνια. γωνιστετε ν ποκτστε πίσκοπο. Μ παραπονεσθε οτε ναντίον ερέων, οτε ναντίον ρχιερέων, ἐὰν δν γίνεται γωνιστα κα καταδιώξουμε πεινς τν γέλην ατήν, ποία ρημάζει τ ποίμνιον το Χριστο μας.

Ομιλία Αυγουστίνου Καντιώτη για τρεις Ιεράρχες



λλ δελφοί μου, δ ες τν ζων το γίου Γρηγορίου (το Θεολόγου) ν προσέξετε, διότι παρεμβάλλεται να πεισόδιον τ ποον εναι ξιον διαιτέρας προσοχς. Δυστυχς δν τ εχα προσέξει νωρίτερον. Ἐὰν τ πρόσεχα νωρίτερον, λλην τροπν θ δινα ες τν γνα. Διότι δυστυχς, πάρχουν ο ψευτο-ελαβες, πάρχουν ο ψευτο-χριστιανοί, ο ποοι λέγουν: «θ κολαστες μα φωνάξεις ναντίον τν παπάδων κα δεσποτάδων, θ πς στν κόλαση». Ἐὰν τ ξερα τ πεισόδιον ατ θ διδα λλον σύνθημα, ρωϊκότερον π τ συνθήματα πο δώσαμεν. Ποιό, γι κούσατε.
 ε
ρίσκετο να κάθαρμα (τσι τ νομάζει κι διος), κάθαρμα, κυνικν κάθαρμα. Φιλόσοφος ποος θελε ν μιμηθε τν Διογένη τν φιλόσοφον, λλ’ πεχε πολ το Διογένους το φιλοσόφου. νομάζετο Μάξιμος. Κα Μάξιμος ατός, περιβαλλόμενος π κόλακας κα διεφθαρμένους κα γυναίκας κόμη, καλ κα σώνει θελε ν γίνει πίσκοπος Κων/πόλεως. Τί κανε λοιπόν;

νευ γκρίσεως τς πολιτείας, νευ γκρίσεως το ατοκράτορος, νευ θελήσεως το λαο προπαντός, πγε κα μάζεψε μ τ λεφτ πο εχε, πγε κάτω στν λεξάνδρεια κα μάζεψε φτ δεσποτάδες. Κα μι ραία νύχτα, περάσανε τ Δαρδανέλια κα κρυφ-κρυφ τ νύχτα, τ καράβια τ αγυπτιακά, κα ρριψαν τν γκυρα στν Βόσπορο. Κρυφά. Κα τν λλην μέρα, εχαν σκοπ ν τν χειροτονήσουν σ μία κκλησία, ρειανικν κκλησία παρακαλ.
Κανε
ς δν ξερε. Οτε ατοκράτορας, οτε Γρηγόριος, οτε λαός. Κανες δν ξερε. λλ’ πρχαν νθρωποι πο νδιαφέροντο. Κα π στόμα μις γυναικός, χριστιανς πιστς, μάθανε τι αριο χειροτονεται ρχιεπίσκοπος Κων/πόλεως Μάξιμος, τν ποον θ χειροτονήσουν φτ δεσποτάδες π τν λεξάνδρεια.
ταν τ μάθανε ατό, μαζεύτηκε λος κόσμος· λοι ο παδο το μεγάλου Γρηγορίου (Θεολόγου), λος λας χριστιανικός. Πγαν μέσα. Ο Αγύπτιοι ο ρχιερες, ο ποοι εχαν πληρωθε γι ν χειροτονήσουν, τ καθάρματα ατ τ αγυπτιακά, σαν τοιμοι ν τν χειροτονήσουν.


   Ἀλλ καθ’ ν στιγμ σαν τοιμοι ν βάλλουν τ χέρια πάνω στν Μάξιμο, τότε κούσθη ς βροντ σχυρ κα στραπ κι ς σεισμός, κούσθη φων «νάξιος». «νάξιος». Φωνάξανε μία, λαός, φωνάξανε δύο. Εναι ποχρεωμένοι ο πίσκοποι (σύμφωνα μ τ τυπικό), ν σταματήσουν πάσα χειροτονία· κτς ἐὰν ο πίσκοποι θεωρον τ λα ζα. λλ ς ζα μς περνονε. Λοιπόν, πρεπε ν σταματήσει χειροτονία. λλ ατο τίποτα πολύτως. «στους ν φωνάζουν».
  
λλ (ο χριστιανο τότε) δν σαν σν τος χριστιανος τος σημερινούς. ταν εδαν τι ατο δν σταματούσανε κι τι δν τος νδιέφερε τελείως (τί λέει λαός), κα τι εχαν σκοπ πωσδήποτε ν χειροτονήσουν ατν (τν Μάξιμο), ν μέσ φωνν κα κραυγν, τότε τί κάνουν; ρμον πάνω, τος ρπάζουν, τος βγάζουν τ μφια κα τος κυνηγον ες τος δρόμους. Ναί, ατ κάνανε. Κι ναγκαστήκανε ατο διωκόμενοι ν περιφέρονται ν μέσ τν δρόμων τς Κων/πόλεως κα ν πνε, παρακαλ, σ’ να πλυσταριό, κι κε ν τελειώσει χειροτονία.

Ἐὰν ζοσε στν ποχ κείνη νας π τος ψευτοχριστιανος το σημερινο καιρο, κι βλεπε τος παδος το Γρηγορίου ν κρατον ρόκες κα ρόπαλα κα ν κυνηγον τος ναξίους κα ν τος ναγκάζουν ν κρυφτον στ πλυσταριά, θλεγε: «Πώ, πώ, τί φανατικο νθρωποι εναι ατοί! Τί κακ μεγάλο κάνουν στν κκλησία! Τί σκάνδαλο μεγάλο κάνουν».

Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Επικήδειος λόγος Δημητρ'ιου Παπουτσιδάκη εις τον Θεολόγο Λάρισας ΒΙΝΤΕΟ 3


Επικήδειοι Λόγοι Νικδήμου Αττικής και Δανιήλ Αεράκη εις την κηδεία του Θεολόγου Λαρίσας ΒΙΝΤΕΟ 2


17 χρόνια, χωρίς τον ¨Αγιο Μάρτυρα, Αρχιθύτη της Λάρισας ΘΕΟΛΟΓΟ. 31.7.1996 ΒΙΝΤΕΟ 1


Σεβασμ Θεολόγος Λαρίσης: «Ο Ιγνάτιος θα κάνει μεγάλο κακό στην Εκκλησία, είναι κακός»…

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ: ΑΓΩΝΑΣ

«Θα κάνει μεγάλο κακό στην Εκκλησία»
Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΚΑΙ Η ΔΑΝΑΗ "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ"


Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ  ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ


Προσθήκη λεζάντας



ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΙΚΑΣ Ο ΑΝΤΑΡΤΗΣ

Αντηχούν ακόμα στ’ αφτιά μας οι κουβέντες αυτές του μαρτυρικού  Θεολόγου   Μητροπολίτη Λαρίσης.
Χαράχτηκαν βαθειά μέσα μας γιατί ήταν η πρώτη φορά που μιλούσε έτσι για κάποιον. Τόσοι τον πίκραναν, τόσοι τον αδίκησαν, τόσοι τον πολέμησαν, και πάντα  τα αντιμετώπιζε με κείνο το αφοπλιστικό χαμόγελο που πλημμύριζε συγχρωρητικότητα.  Ήταν η μόνη φορά που συννέφιασε το πρόσωπό του, κάρφωσε το βλέμμα στο άπειρο και με τρόμο θάλεγα, σαν να είδε κάτι είπε: «Ο Ιγνάτιος θα κάνει μεγάλο κακό στην Εκκλησία, είναι κακός»…
 Ο ΔΕΣΠΟΤΑΣ ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ  ΚΑΙ ΧΑΤΖΗΦΩΤΗΣ


Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ  ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΠΡΕΣΒΗ ΝΙΚΟΛΑ ΜΠΕΡΝΣ


Αισθανθήκαμε αμήχανα,. Το αποδώσαμε στην ανθρώπινη πίκρα, στο ξέσπασμα το ανθρώπινο…
Το κρατήσαμε στην μνήμη και από τότε και κάθε μέρα επιβεβαιώνεται. Μη δώσεις σε μοχθηρό εξουσία …έλεγαν.
Δεν θα αναφερθώ στα σκάνδαλα, την αθωωτική ψήφο στο Παντελή  Μπεζενίτη, τις εκατοντάδες στολές, τις διώξεις (δικαστικές)  κυρίως πολυτέκνων επιδικάζοντας χιλιάδες ευρώ, τον σφαγιασμό του Ευθυμίου Τρικαμηνά, στη δίκη του οποίου υπήρξε και κατήγορος και πρόεδρος!!! του επισκοπικού δικαστηρίου.
Θα αναφερθώ στον πόλεμο προς την Κομνήνειο Μονή του Στομίου Λαρίσης (που είναι  και επίκαιρος λόγω των γεγονότων της Ναυπάκτου.)
Το πρώτο που έκανε ήταν να απαγορεύσει τον Γέροντα  Αθανάσιο Μυτιληναίο να κάνει κηρύγματα στη Λάρισα, που συνέχιζε για δεκαετίες και πολλά ακούγονται σήμερα από ραδιοφωνικούς  σταθμούς στα πέρατα της οικουμένης.
Σημειώνεται ότι δεν ακούστηκε η φωνή του γέροντος ποτέ μα ποτέ από το ραδιοφωνικό σταθμό της μητρόπολης… Λογοκρισία όπως στα ολοκληρωτικά καθεστώτα !!!!
 Ίσως έτσι να είναι καλύτερα σύμφωνα με  τον Αγ. Θεόδωρο τον Στουδίτη  «Ού μίγει ο Θεός κορώνην και περιστεράν»  (P.G. 99, 1229).   Έτσι δηλώνεται η  ειδοποιός διαφορά μεταξύ των προσώπων όπως  της κουρούνας και της περιστέρας. Του λύκου και του αρνίου.
Τον έθεσε σε κατ’ οίκον περιορισμό (στο μοναστήρι) μέχρι που τον οδήγησε στο θάνατο…
Εξουδετέρωσε τον ποιμένα και άρχισε το καταστροφικό του έργο. Σιγά –σιγά μαρτυρικά έξυνε τις σάρκες του μοναστηριού με δαιμονική ηδονή αποσπώντας μοναχούς με δέλεαρ περίοπτες θέσεις σε «κερδοφόρες» ενορίες. Ακόμη και το γκεσέμι του Θεολόγου, τον διάκο του, τον κατάφερε.

Προ διετίας «ευλόγησε» την διάσπαση της αδελφότητος, αποδυναμώνοντας το μοναστήρι που βρίσκονται οι τάφοι του Θεολόγου και του Αθανασίου. Τους έδωσε αμέριστη την στήριξή του για ίδρυση νέου μοναστηριού στον Πυργετό  έχοντας την πνευματική καθοδήγηση και γυναικείου ησυχαστηρίου που βρίσκεται στην περιοχή.
Η ανέγερση του ησυχαστηρίου, από ετών έγινε από πνευματικό τέκνο του γ. Αθανασίου με εγκαταστάσεις σύγχρονες, προσεγμένες και αξιοζήλευτες.  
    Πριν από  τρείς  μήνες έγιναν και τα εγκαίνια του καθολικού.
    Ο πονηρός  το έβλεπε το συγκρότημα όπως η γάτα το ψάρι και από ενδιαφέρον πρότεινε να το κάνουν μοναστήρι.  Πράγματι σε χρόνο ρεκόρ (δεν χάνονται τέτοιες ευκαιρίες) δημοσιεύθηκε  στο  ΦΕΚ.. και έτσι η ιδιοκτησία της  νεοχειροτονηθείσας  ηγουμένης   που έδωσε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για το συγκρότημα, έγινε κτήμα της μητροπόλεως!!!!

Όλα ήρθαν όπως τα σχεδίασε ο φθονερός και άπληστος νους του.
Προ ημερών παίχθηκε η τελευταία (;) πράξη του δόλιου σχεδίου.

Εύκολα ενέσπειρε διχόνοια κατά του γέροντος της μονής, και περίμενε για λίγο, ώσπου η ηγουμένη να τον επισκεφθεί  να του  ανοίξει την καρδιά της για τα προβλήματα, πως δεν αντέχει άλλο, και «συμπονώντας την»  να της δώσει την ευλογία να εγκαταλείψει το μοναστήρι…παραδίδοντάς του τα κλειδιά!!!!

Ένα κακό ακόμη στην τοπική εκκλησία…

«Κάτι» ήξερες Θεολόγε …
  Όλες  οι παρακαταθήκες σου επαληθεύονται  μετ΄ ακριβείας  στην μαρτυρική τοπική  Εκκλησία της Λάρισας που  διακόνησες και θυσιάστηκες.

Αναφορά του μοιχεπιβάτου Ιγνατίου Λάππα για την κηδεία του Θεολόγου Λαρίσης. Μνημείο προσβολής, μίσους, ντροπής και εκκλησιαστικού ξεπεσμού.



O Μητροπολίτης Λαρίσης-Τυρνάβου Ἰγνάτιος

Ἀριθμ πρωτ. 308   ἐν Λαρίση τῆ 12-8-1996

Θέμα: Περὶ τῆς κηδείας τοῦ Μητροπολίτου κυροῦ Θεολόγου Πασχαλίδη
 ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΠΡΟΣΚΥΝΑ ΤΟΝ ΟΛΕΤΗΡΑ ΤΗΣ ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

φωτογρφίες:  ΙΓΝΑΤΙΟΥ(ΛΑΠΠΑ) ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΡΩΝΑΤΟΥ  ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΙΚΑ

Πρὸς τὴν Α.Μ. τὸν Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν καὶ Πάσης Ἑλλάδος κ.κ. Σεραφεὶμ εἰς Ἀθήνας.
Μακαριότατε πάτερ καὶ Δέσποτα.
Ἀσπαζόμενος πρῶτον ἐν ἀγάπη καὶ εὐλαβεία πολλὴ τὰς τιμίας Ὑμῶν χείρας προάγομαι ἴνα γνωρίσω Ὑμὶν καὶ τὴ περὶ ὑμᾶς Ἱερὰ Συνόδω τὰ περὶ τῆς κηδείας τοῦ Μητροπολίτου κυροῦ Θεολόγου Πασχαλίδη. Ὁ Μητροπολίτης κυρὸς Θεολόγος ἐξεδήμησεν πρὸς Κύριον τὴν Τετάρτην 31 Ἰουλίου τρέχοντος ἔτους καὶ περὶ ὥραν 23.20. Τὰς πρωινᾶς ὥρας τῆς 1ης  Αὐγούστου διεκομίσθη ἡ σορὸς τοῦ εἰς τὸν Ἱερὸν Μητροπολιτικὸν Ναὸν τοῦ Ἁγίου Ἀχιλλείου Λάρισας ὅπου ἐξετέθη εἰς λαικὸν προσκύνημα ἕως τοῦ Σαββάτου 3 Αὐγούστου. Κατὰ τὸν χρόνον κατὰ τὸν ὁποῖον εὐρίσκετο εἰς προσκύνησιν εἰς τὸν Ι. Ν. τοῦ Ἁγίου Ἀχιλλείου ἔνιοι τῶν ὀνομαζομένων «Ἀγωνιζόμενοι Χριστιανοὶ» προέβαινον εἰς δηλώσεις εἰς τὰ τοπικὰ τηλεοπτικὰ μέσα χαρακτηριζομένας ἀπὸ ἀντιεκκλησιαστικὸν πνεῦμα τελείως ἀπᾶδον εἰς χριστιανούς. Προσεπάθουν νὰ ἐκθειάσουν τὸν ἐν ἐπιτιμίω θανόντα ἐπίσκοπον ὀνομάζοντες αὐτὸν ἅγιον καὶ ἀποδοκιμάζοντες τοὺς πολιτικοὺς ἄρχοντας τῆς πόλεως ὅταν οὗτοι προσήρχοντο εἰς προσκύνησιν τοῦ θανόντος. Ἀπὸ τῆς Παρασκευῆς 2 Αὐγούστου ἤρχησαν νὰ καταφθάνουν εἰς Λάρισαν Ἀρχιερεῖς, Ἀρχιμανδρίται, Ἡγούμενοι, Μοναχοί, Μοναχαί, Ἱερεῖς καὶ πιστοὶ ἐξ ὅλης της Ἑλλάδος. Εἰσερχόμενοι οἱ περισσότεροι ἐξ αὐτῶν εἰς τὸν Ι. Ναὸν προέβαινον εἰς δηλώσεις ἐναντίον τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τοῦ Ἀρχιεπισκόπου καὶ ἐμοῦ. Εἰς τὰς ἱερᾶς ἀκολουθίας ποὺ ἐτέλουν Ἱερεῖς τῆς Ι.Μ Λάρισας καὶ Τυρνάβου ὡς καὶ φιλοξενούμενοι ἐξ ἄλλων Ἱερῶν Μητροπόλεων ἐμνημόνευον ὀνόματα διαφόρων Ἀρχιερέων πλὴν τοῦ ὀνόματός μου.
Προκειμένου νὰ παραστοῦν εἰς τὴν κηδείαν, μου ἐτηλεφώνησαν μόνον οἱ Σέβ. Μητροπολίται Λαγγαδὰ κ. Σπυρίδων, Καρυστίας καὶ Σκύρου κ. Σεραφεὶμ καὶ Σταγὼν καὶ Μετεώρων κ. Σεραφεὶμ ἐνῶ παρέστησαν ἄνευ ἀδείας μου οἱ Σέβ. Μητροπολίται Σιδηροκάστρου κ. Ἰωάννης ὅστις καὶ προέστη τῆς ἐξοδίου ἀκολουθίας, Πολυανῆς καὶ Κιλκισίου κ. Ἀπόστολος, Δρυινουπόλεως Πωγωνιανὴς καὶ Κονίτσης κ. Ἀνδρέας, οἱ βοηθοὶ Ἐπίσκοποι Εὐρίπου κ. Βασίλειος καὶ Ἀχελώου κ. Εὐθύμιος ὡς καὶ οἱ ἐν ἀκοινωνησία τελοῦντες Μητροπολίται Νικόδημος Γκατζιρούλης καὶ Κωνσταντῖνος Σακελλαρόπουλος. Οἱ ἐν ἀκοινωνησία τελοῦντες δύο οὗτοι Ἀρχιερεῖς ἐν τῆ ἱερὰ ἀκολουθία κατέλαβον τὴν σύμφωνον μὲ τὰ πρεσβεία  τῆς Ἀρχιερωσύνης αὐτῶν θέσιν. Ὀφείλει νὰ σημειωθῆ ὅτι τὴν ἐξόδιον ἀκολουθίαν ἐτέλεσαν ἅπαντες οἱ ὡς ἄνω πλὴν τῶν Σέβ. Μητροπολιτῶν
Λαγγαδὰ κ. Σπυρίδωνος, Σταγὼν καὶ Μετεώρων κ. Σεραφεὶμ καὶ τοῦ Ἐπισκόπου Ἀχελώου κ. Εὐθυμίου. Μετὰ τῶν ὡς ἄνω Ἱεραρχῶν οἵτινες ἀκοινώνητοι καὶ κανονικοὶ ὁμοὺ μετ’ ἀδείας μου ἢ ἄνευ αὐτῆς ἐτέλεσαν τὴν ἐξόδιον ἀκολουθίαν συνιερούργησαν καὶ πολλοὶ Ἡγούμενοι, Ἀρχιμανδρίται καὶ ἱερεῖς καὶ ἐν οἶς ὁ Ἱεροκῆρυξ τῆς καθ’ ἠμᾶς Ι.Μ. Ἀρχιμ. Ἰγνάτιος Μανδελίδης, ὁ Ἡγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Κομνηνείου Ἀρχιμ. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος καὶ ἅπαντες οἱ θεολογικοὶ θεωρούμενοι ἱερεῖς τῆς καθ’ἠμᾶς Ι. Μ. τοὺς περὶ 18 τὸν ἀριθμόν. Ἐκ τῶν λοιπῶν κληρικῶν διεφημίσθη ἡ παρουσία τοῦ Ἡγουμένου τῆς Μονῆς Ξενοφῶντος Ἁγίου Ὅρους κ. Ἀλεξίου καὶ Ἁγίου Διονυσίου τοῦ ἐν Ὀλύμπω Ἀρχιμ. Μαξίμου. Ἐπειδὴ δὲν παρέστην εἰς τὴν κηδείαν δὲν δύναμαι νὰ ἀναφέρω διεξοδικῶς τὰ ὀνόματα τῶν παραστάντων εἰ μὴ μόνον τοῦ Ἱεροκήρυκος τῆς Ι.Μ. Νέας Σμύρνης Ἀρχιμ. Συμεὼν Κοῦτσα λαβόντος μέρος εἰς τὴν ἐξόδιον ἀκολουθίαν καὶ τοῦ Ἱεροκήρυκος τῆς Ι.Μ Νικαίας Ἀρχιμ. Δανιὴλ Ἀεράκη μὴ λαβόντος μὲν μέρος εἰς τὴν ἐξόδιον ἀκολουθίαν ὁμιλήσαντος ὅμως μετὰ δριμυτάτου ὕφους. Ἐκ τῆς ἐπισυναπτομένης τῷ παρόντι μαγνητοσκοπημένης ταινίας δύνασθε νὰ ἀναγνωρίσετε καὶ τοὺς λοιποὺς λαβόντας μέρος κληρικούς.
Κατὰ τὴν ἐξόδιον ἀκολουθίαν ὠμίλησεν ὁ Σέβ.Μητρολπολίτης Πολυανὴς καὶ Κιλκισίου κ. Ἀπόστολος, ὁ Μητρολπολίτης Νικόδημος Γκατζιρούλης,ὁ Ἀρχιμ. Δανιὴλ Ἀεράκης, ὁ Ἀρχιμ. Ἰγνάτιος Μανδελίδης, ὁ Ἀρχιμ. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος,ὁ ἀδελφός του μεταστάντος κ.Ἰάκωβος Πασχαλίδης, ὁ δικηγόρος κ. Δημήτριος Παπουτσιδάκης, ὁ δικηγόρος κ. Φερραῖος Νάννης, ὁ ἀντιπρόεδρος τῆς Βουλῆς κ. Νικ. Κατσαρός, ὁ Θεολόγος κ. Β.Στεριούλης, ὁ κ. Ρίζος Κομήτσας καὶ ὁ δριμύτερος πάντων Θεολόγος κ. Γ. Παπαζέτης. Αὐτὰ τὰ ὁποία πρέπει νὰ σημειωθοῦν ὅσον ἀφορᾶ τὰς ὁμιλίας εἶναι ὅτι καθυβρίζετο ἡ Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος διὰ σκαιῶν καὶ ἀχαρακτηρίστων ὕβρεων διεσύρετο τὸ ὄνομα τοῦ Προκαθημένου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καὶ τὸ ὄνομα μου και εἰς κάθε ὕβριν τὸ πενθοῦν ἐκκλησίασμα ἐπεδοκίμαζεν δι’ ἐπιφωνημάτων τὰ λεγόμενα. Ὁ διάκονος Νικηφόρος Κοντογιάννης τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Στομίου ἀνέγνωσεν τὴν πνευματικὴν ὡς τὴν ἐχαρακτήριζον διαθήκην τοῦ τεθνεῶτος, λόγους δηλαδὴ τοὺς ὁποίους ἐν τῇ ἐπιθανατίω κλίνη εἶπεν ὁ κοιμηθεῖς ἱεράρχης ἐν οἶς καὶ φράσεις ὡς «συγχωρῶ τοὺς πάντας, συγχωρῶ καὶ τὸν Σεραφείμ», ἐνῶ ὁ θεολόγος κ. Παπαζέτης εἰς τὴν ὁμιλίαν του προσέβαλεν οὐσιαστικὰ τὴν πνευματικὴν διαθήκην εἰπῶν ὅτι θὰ κυνηγοῦμε τὸν ἀντικανονικὸ καὶ μοιχεπιβάτη κ. Λάπππα διότι αὐτὴ ἦτο ἡ ἐπιθυμία τοῦ μεταστάντος τὴν ὁποίαν ὡς διετείνετο τοῦ εἶχεν ἐμπιστευθεῖ κὰτ’ ἰδίαν ο μεταστᾶς. Πολλοὶ ἐκ τῶν ὁμιλησάντων ἐν οἶς καὶ οἱ Ἀρχιμανδρίται τῆς Ι.Μ. Λαρίσης κ.κ. Ἰγνάτιος Μανδελίδης καὶ Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος ηὐχήθησαν νὰ δώση ὁ Θεὸς νὰ ἐκλεγῆ εἰς τὴν Ι.Μ. Λαρίσης Μητροπολίτης ἰσάξιος του Θεολόγου.
Ἐκ τοῦ τοπικοῦ τύπου ἀποτυπώνομεν ἀκριβῶς ἀποσπάσματα ἐκ τῶν ὁμιλιῶν κατὰ τὴν ἐξόδιον ἀκολουθίαν :
Ὁ Ἀρχιμ. κ. Ἰγνάτιος Μανδελίδης εἶπεν. «Εὔχομαι νὰ βρεθεῖ ἀντάξιος διάδοχος του μακαριστοῦ Θεολόγου γιὰ νὰ εἰρηνεύσει αὐτὸς ὁ τόπος ».
Ὁ Σέβ. κ. Νικόδημος Γκατζηρούλης εἶπεν. « Γεύτηκες τὸ ἄσβεστο μίσος τῶν κηρύκων τῆς ἀγάπης, τὸ αἱματοκύλισμα τῶν πνευματικῶν σου παιδιῶν τὶς συκοφαντίες. Ἀλλὰ ἐσὺ διατήρησες τὴν ἁγνότητα τῆς καρδιᾶς καὶ τὸ ἀφοπλιστικὸ χαμόγελο. Χαμογελοῦσες στὴ σκοτεινιὰ τοῦ διωγμοῦ. Τὸ χαμόγελο ἦταν ἡ δύναμη τῆς Ποιμαντικῆς σου, ἔγινες ὁ σημαιοφόρος τῆς ἀρχιερωσύνης. Στάθηκες χωρὶς ἰδιοτέλεια κοντὰ στὸ λαό. Ἡ σημερινὴ λαοθάλασσα εἶναι ἡ ἀναγνώριση τῶν ἀγώνων καὶ τῆς ποιμαντικῆς συνεισφορᾶς σου».
Ὁ κ. Παπαζέτης εἶπεν: « Οἱ ἀγωνιζόμενοι πιστοί της Λάρισας σὲ ἀγάπησαν ἄδολα καὶ χωρὶς τὴν παραμικρὴ σκοπιμότητα καὶ τὸν ὑπολογισμὸ τοῦ ὁποιουδήποτε κόστους. Σεβάστηκαν ἰπποτικὰ τὶς ἀρχὲς καὶ τὶς θέσεις σου καὶ δὲν θέλησαν νὰ ἐπιβάλουν κάποιες ἄλλες θέσεις θολῶν παρασκηνίων. Χωρὶς νὰ πιπιλίζουν ποτὲ τὴν καραμέλα τῆς κόπωσής σου συμπαραστάθηκαν ἔμπρακτα σ’ ὅλους τους κατατρεγμοὺς καὶ τὶς ταπεινώσεις σου ποὺ χάλκευσαν ἀνάλγητα σὲ βάρος σου τὸ ἐκκλησιαστικὸ καὶ πολιτειακὸ κατεστημένο. Ἔμειναν κοντά σου ἄδολοι καὶ εἰλικρινεῖς φίλοι ὅταν καὶ αὐτοὶ οἱ λεγόμενοι εὐσεβεῖς ἀρχιερεῖς ἐκτὸς ἀπὸ δύο ἐξαιρέσεις σὲ ἐγκατέλειψαν καὶ σ’ ἄφησαν σὰν τὴν καλαμιὰ στὸν Θεσσαλικὸ κάμπο νὰ σὲ δέρνει ἡ θύελλα τῆς Σεραφειμικῆς βαρυχειμωνιᾶς. Οἱ ἀγωνιζόμενοι πιστοί της Λάρισας μὲ ἔντονο τὸ συναίσθημα τῆς λύπης σὲ κατευοδώνουν σήμερα σεπτὲ ποιμενάρχη μας πρὸς τὴν θριαμβεύουσα ἐκκλησία. Σήμερα φτωχαίνει ἡ πόλη τοῦ Ἁγίου Ἀχιλλίου καὶ πλουτίζει ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν. Ὁ ἀπόηχος ὅμως τῶν λόγων καὶ ὑποθηκῶν σου θὰ φτάνει δυνατὰ στὰ αὐτιὰ μᾶς ὅσα χρόνια κι ἂν περάσουν. Προπαντὸς θὰ ἠχεῖ καθαρὰ στὰ αὐτιὰ μᾶς τίμιε πατέρα ἡ ὑποθήκη σου πού μου ἐκμυστηρεύτηκες ὅτι ὁ ἐπίσκοπος κ. Ἰγνάτιος ἔκανε μεγάλο κακὸ στὴν ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ. Δὲν πρέπει νὰ μείνει στὴν Λάρισα. Εἶναι ἐπικίνδυνος. Σεπτὲ ποιμενάρχη μας οἱ ἀγωνιζόμενοι Λαρισαῖοι Χριστιανοὶ πιστοὶ στὴ μνήμη σου δέν θὰ ἀποδεχθοῦμε ὡς ἐπίσκοπό της Λάρισας τὸν κ. Ἰγνάτιο. Σὲ δολοφόνησε πνευματικά, σὲ πότισε χολὴ καὶ ὄξος μὲ ὅλο τὸ ἱερατεῖο ποὺ τὸν πλαισιώνει. Ὡς ἄλλος Ἀρσάκειός σου ἅρπαξε τὸ θρόνο, παραβιάζοντας ἀσύστολά τους ἱεροὺς κανόνες. Ἔβαψε τὴν πόλη στὸ αἷμα. Ὁ λαὸς τοῦ Θεοῦ φουσκωμένος ποταμὸς θὰ παρασύρει τὸ Σεραφειμικὸ αἶσχος ποὺ κρατάει νεκρὴ τὴν ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ. Θὰ τὸν ἀποδοκιμάζουμε μὲ δημοκρατικὰ μέσα συνεχῶς καὶ παντοῦ. Ἀκόμη θὰ βροντοφωνάζουμε πρὸς ὅλους τους ἱεράρχες ποὺ προσυπόγραψαν τὸ ἀνυπόστατο κανονικὰ ἐπιτίμιο τῆς ἀκοινωνησίας τὸ λογοπαίγνιο ἐκεῖνο ποὺ ἔλεγαν στὸ ρήτορα Αἰσχύνη οἱ ἀντίπαλοί του « Οὐκ αἰσχύνει ὢ Αἰσχύνη ὁμιλῶν περὶ αἰσχύνης».
Ταῦτα γνωρίζων εὐλαβῶς ὑμὶν παρακαλῶ θερμῶς διὰ τὰ καθ’ Ὑμᾶς.

Μετὰ βαθυτάτου σεβασμοῦ
Εὐπειθέστος

Ὁ Λαρίσης καὶ Τυρνάβου Ἰγνάτιος



Συνημμένα: 1) Μαγνητοσκοπημένη ταινία τῆς κηδείας
                    2) Ἀποκόμματα τῶν ἐφημερίδων τῆς πόλεως τῶν ἑπομένων τῆς κηδείας ἡμερῶν.

Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Σεβαστοί Πατέρες, γιατί εγκαταλείψατε τον αγώνα κατά της αιρέσεως; "Τί υμάς εβάσκανε";

Πηγή: "krufo-sxoleio"
Μετά την επίθεση στην αδελφότητα της Μονής Εσφιγμένου, η οποία αποτελεί εμπόδιο στα οικουμενιστικά σχέδια των μασόνων Φαναριωτών, ποιος θα εγγυηθεί ότι στο μέλλον δεν θα υπάρξουν παρόμοιες μεθοδεύσεις, εναντίον και των υπολοίπων Αγιορειτών, που ναι μεν μνημονεύουν τον φατριάρχη, αλλά τίθονται και εναντίον του οικουμενισμού; Ποιος μας λέει πως σε μια ενδεχόμενη επίσκεψη του δικέφαλου θηρίου της Ρώμης, όσες Μονές αντιδράσουν δεν θα αντικατασταθούν, από Νέες Αδελφότητες;
Μετανοείτε, πατέρες! Δεν βλέπετε ότι είστε οι επόμενοι; Όταν καίγεται το σπίτι του γείτονα, θα καεί και το δικό σας, λέει η παροιμία. Αύριο, όποιος ηγούμενος σας αντιδράσει αγιοπατερικά στον καλπάζοντα οικουμενισμό, θα χαρακτηριστεί σχισματικός, θα αντικατασταθεί από άλλον και τα ΜΑΤ θα εισβάλλουν στο δικό σας μοναστήρι.
Όλοι οι αντιοικουμενιστές Αγιορείτες οφείλουν να προβούν σε διακοπή μνημοσύνου. Ο Βαρθολομαίος δεν είναι μόνο αιρετικός (ΙΕ΄ Κανών της Πρωτοδευτέρας), αλλά και άδικος (ΛΑ΄ Αποστολικός Κανών).
Ειδάλλως η Παναγία θα εγκαταλείψει ένα τέτοιο μέρος, που οι ανάξιοι κηπουροί του το μετέτρεψαν από Περιβόλι της, σε αποσαθρωμένο οπωροφυλάκιο, κατά τον εύστοχο χαρακτηρισμό του πρόσφατα εκλιπόντος καθηγητού Κορναράκη.