Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Εγκλημα οποιος κατεχει σπορους και τους φυτευει !!

 ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ  ΑΓΩΝΑΣ : α.φ.196 http://www.agonas.org/

Η εποχή των σχεδιασμών της παγκόσμιας Οργουελικής δικτατορίας της αγοράς, και πραγματικός ο ρόλος της «Ευρωπαϊκής Ένωσης» αποκαλύπτεται καθημερινά. 
Μια νέα πρόταση νόμου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής θεωρεί παράνομη την «καλλιέργεια, την αναπαραγωγή ή την εμπορία» σπόρων και κηπευτικών που δεν έχουν «αξιολογηθεί, εγκριθεί και γίνει αποδεκτοί» από μια νέα ευρωπαϊκή γραφειοκρατία το λεγόμενο «Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φυτικών Ποικιλιών». Στη φυλακή και βαριά πρόστιμα όποιος καλλιεργεί «παράνομους» σπόρους!! 
Το σχέδιο νόμου με την... ονομασία «Plant Reproductive Material Law», επιτρέπει στην κυβέρνηση να αποφασίζει αυτή για όλα σχεδόν τα φυτά και τους σπόρους. 
Αν ένας «ερασιτέχνης» αγρότης, του Σαββατοκύριακου, καλλιεργεί στον κήπο του φυτά από σπόρους που δεν έχουν εγκριθεί, σύμφωνα με το νόμο αυτό, τότε θα μπορεί να καταδικαστεί ως εγκληματίας!!! 
Ο νόμος αυτός, διαμαρτύρεται ο Ben Gabel του «Real Seed Catalogue» ,στοχεύει στο να καταπνίξει τους παραγωγούς των τοπικών ποικιλιών, τους βιοκαλλιεργητές και τους αγρότες που δραστηριοποιούνται σε μικρή κλίμακα. «Όπως μπορούμε να υποπτευθούμε – δήλωσε ο Mike Adams του Natural News – η κίνηση αυτή είναι η «τελική λύση» της Monsanto, της DuPont και των άλλων πολυεθνικών που πουλάνε σπόρους, οι οποίες εδώ και χρόνια έχουν βάλει στόχο, να κυριαρχήσουν πλήρως σε όλους τους σπόρους τις καλλιέργειες και τα φυτά του πλανήτη.»!!! 
Ποινικοποιώντας τους μικρούς καλλιεργητές κηπευτικών, σαν εν δυνάμει εγκληματίες – προσθέτει ο Adams «η ευρωπαϊκή γραφειοκρατία θα μπορεί επιτέλους να παραδώσει τον πλήρη έλεγχο της τροφικής αλυσίδας στα χέρια τεράστιων εταιρειών όπως η Monsanto (Εβραϊκή πολυεθνική εταιρία)». 

ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΜΟΝΙΤΟΥ ΝΑ ΥΠΟΔΕΧΘΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ


Ρεπορτάζ-Σχόλιο-Απόσπασμα βιντεοσκοπημένης συζήτησης του Ηγουμένου της Ι. Μονής π. Αγάθωνος   (2008). Σ' αυτή ο Ηγούμενος αποκαλύπτει ότι ο γέρων Εφραίμ Φιλοθεΐτης της Αμερικής του είχε πει ότι δεν είναι ακόμα καιρός, να περιμένει νάρθει ο εχθρός πιό κοντά.

Άρα  ο  καιρός  ήρθε; Εδραιώθηκε η πεποίθησή του ότι "δεν πάει άλλο"; Ή θα δωθούν και πάλι ψεύτικες   διαβεβαιώσεις  από  το  Φανάρι  περί πιστότητας στην Ορθοδοξία και θα υποχωρήσει;

    ΑΝΑΣΤΑΤΟ ΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΜΟΝΙΤΟΥ ΝΑ ΥΠΟΔΕΧΘΕΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜ. ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ

Του Γιώργου Θεοχάρη

Εξελίξεις αναμένονται μετά την άρνηση του ηγουμένου και του αντιπροσώπου της Ιεράς Μονής Κωνσταμονίτου να μην παραστούν στην υποδοχή του Οικουμενικού Πατριάρχη στο Άγιον Όρος δηλώνοντας "Απών" και από τις υπόλοιπες εκδηλώσεις που έγιναν στον Άθωνα παρουσία του κ.κ. Βαρθολομαίου.

Η απουσία της Μονής δεν δικαιολογήθηκε που σημαίνει ότι βρισκόμαστε εν όψει νέων γεγονότων....
Η Αγιορείτικη Μονή δείχνει ενοχλημένη από την τακτική του προκαθμένου της Ορθοδοξίας.

Οι συζητήσεις μεταξύ των μοναχών γίνονται ολοένα και εντονότερες εκφράζοντας ανησυχία για τη στάση της Μονής Κωντσαμονίτου, που ουσιαστικά τείνει να προκαλέσει νέα Μονή Εσφιγμένου!





 "Η επιλογή της Ιεράς Μονής Κωνσταμονίτου, του Αγίου Όρους, να μην αποστείλει εκπρόσωπο στην υποδοχή του αρχιοικουμενιστή πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, προφανώς σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την ολέθρια πολιτική του Φαναρίου στον τομέα των διαχριστιανικών και διαθρησκειακών σχέσεων, αποτελεί αναντιλέκτως ένα, κατ αρχήν, παρήγορο γεγονός, που πληροί ικανοποιήσεως, γιατί όχι και ελπίδος, το ορθοφρονούν ποίμνιο. 


Θα ανέμενε κανείς, και έτερες μονές, να μιμηθούν, εν προκειμένω, τη ρηθείσα μονή. 
Αν και κάτι τέτοιο δε συνέβη, δε γνωρίζουμε βεβαίως τους λόγους που δε συνέβη, εν τούτοις, κατ αυτάς, υφίσταται μία φημολογία, επί τη βάσει της οποίας, και κάποια άλλα μοναστήρια προβληματίζονται εντόνως, εξ αιτίας των πατριαρχικών ολισθημάτων και σκέπτονται να προβούν, με αφορμή κάποια περαιτέρω κραυγαλέα πατριαρχική διολίσθηση, στη διακοπή του πατριαρχικού μνημοσύνου. 

Ανεξαρτήτως, πάντως, του εάν η εν λόγω φημολογία διαθέτει ερείσματα στην περιοχή της πραγματικότητας, προσωπικά έχω την εντύπωση πως διαθέτει, θα πρέπει να χαιρετήσουμε, ως κατ αρχήν ελπιδοφόρο γεγονός, την επιλογή της Ιεράς Μονής Κωνσταμονίτου και του σεβαστού καθηγουμένου της Αγάθωνος και να ευχηθούμε και άλλες αγιορείτικες μονές να αντιδράσουν ουσιαστικά, και όχι απλώς φραστικά και ανώδυνα, στον πατριαρχικό οικουμενιστικό κατήφορο".

                                                                          Λ.Ν. 




Ὁ γ. Ἀγάθων τῆς Κωνσταμονίτου ὁμιλεῖ γιὰ τὴν αἵρεση τοῦ Παπισμοῦ, γιὰ τὸν Πατριάρχη καὶ τὸν γ. Ἐφραίμ Φιλοθεΐτη



Ἁγιορεῖτες, ἀλλὰ καὶ ἐν τῷ κόσμῳ Γέροντες καὶ κληρικοί, σιωποῦν γιὰ τὴν πραγματοποιούμενη  Ἕνωση τῶν «Ὀρθοδόξων» Οἰκουμενιστῶν μὲ τοὺς Παπικούς· Ἕνωση –ποὺ κατὰ τὸν γέροντα Ἐφραίμ– ἔχει γίνει μυστικά! Γνωρίζουν πὼς ὅσο ἀντιδροῦν οἱ πιστοί, ἀπομακρύνεται ἀπὸ τὸν ὁρίζοντα ἡ φανερὴ Ἕνωση. Καὶ ἐνῶ τὸ γνωρίζουν καὶ τὸ διακηρύσσουν δημοσίως δὲν ἀντιδροῦν, ἀφήνοντας τοὺς ἀγνοοῦντας πιστοὺς νὰ γίνονται θύματα τῆς ἀγαπολογίας τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ περιμένουν παθητικὰ τὴν τελικὴ ἐπίθεση τοῦ ἐχθροῦ, δηλαδὴ τὴν ἐπικράτηση τῆς παναιρέσεως ποὺ ἑτοιμάζει τὴν ἔλευση  τοῦ Ἀντιχρίστου, ὁ ὁποῖος θὰ ἔρθει μετὰ τὴν Ἕνωση!



Στὸ διαδίκτυο ἁλιεύσαμε τὸ παρακάτω κείμενο μὲ τὸ Video ποὺ τὸ συνόδευε. Πρόκειται γιὰ μιὰ ὁμιλία-συζήτηση τοῦ γέροντος Ἀγάθωνος, Καθηγουμένου τῆς Ἱ. Μ. Κωνσταμονίτου γιὰ τὸν Παπισμό, τὸν Οἰκουμενισμὸ καὶ τὶς θέσεις ἐπ’ αὐτῶν τοῦ γέροντα Ἐφραίμ τοῦ Φιλοθεΐτη. Τὸ παραθέτουμε, μαζὶ μὲ τὸ ἀπομαγνητοφωνημένο κείμενο.



π. Νικόλαος Μανώλης: «Ο Γέροντάς μου, Καθηγούμενος της Ι. Μονής Κωνσταμονίτου, κατόπιν παρακλήσεώς μας, ομίλησε στη σύναξη. Στο συγκεκριμένο σύντομο απόσπασμα ομιλεί για την αίρεση του Παπισμού».




Ἡ Ὁμιλία - Συζήτηση

π. Ἀγάθων: Ὁ Πάπας (ὁ Παπισμὸς) εἶναι αἵρεσις, δὲν ἔχει σχέση καμιὰ μὲ τὴν Ὀρθοδοξία ἀπὸ τὸ σχίσμα ποὺ ἔγινε τὸ 1054... Πολὺ καλὰ γνωρίζετε, πὼς δύο παρατάξεις ὑπάρχουν ἐπάνω στὸν οὐρανό, ἢ Παράδεισος ἢ κόλαση. Μεσάζων δὲν ὑπάρχει. Ἢ θὰ εἶσαι Ὀρθόδοξος, ἤ, ἐὰν δὲν εἶσαι Ὀρθόδοξος, εἶσαι γιὰ τὴν κόλαση.

Ἀκροατής: Σωτηρία δὲν ἔχει.

π. Ἀγάθων: Δὲν ὑπάρχει σωτηρία. Αὐτὰ εἶναι ξεκάθαρα. Ὄχι ἡμίμετρα, αὐτὰ ποὺ γίνονται σήμερα μὲ τόν (σ.σ. δὲν ἀναφέρει ὄνομα, ἀλλὰ ἀπὸ τὴ συνέχεια φαίνεται ὅτι ἐννοεῖ τὸν πατριάρχη Βαρθολομαῖο), ποὺ τὰ κάνει πλακάκια καὶ σάλτσα, ἂς ποῦμε. Ἦλθε στὸ Ἅγιον Ὄρος, πρὶν πάει ὁ Πάπας, γιὰ νὰ καλύψει (ὅσα ἔγιναν στὸ Φανάρι τὸ 2006). Μετά, ποῦ νὰ παρουσιασθεῖ, τί νὰ πεῖ; Τί νὰ πεῖ; Ὅταν βγῆκε ἀπὸ τὴν Ἁγία Τράπεζα, πῆγε, ἀγκάλιασε τὸν Πάπα, ἤμουν ἔξω (ἀπὸ τὸ Ὄρος) καὶ τὸ εἶδα στὴν τηλεόραση προσωπικά, καὶ τρία εἰκοσιτετράωρα εἶχα νὰ κοιμηθῶὅταν τὸν εἶδα νὰ βγαίνει ἀπὸ τὴν Ἁγία Τράπεζα καὶ νὰ πάει ν’ ἀγκαλιάζει τὸν Πάπα, μέσα μου εἶπα: αὐτός ἴχνος, μὰ ἴχνος, δὲν εἶχε ἀπὸ τὴν Ἁγία Τράπεζα, κεῖ μέσα ποὺ βρισκότανε; Ἂν εἶχε κάτι, ἔστω καὶ τὸ ἐλάχιστο, δὲν θὰ ἔκανε αὐτὴ τὴν κίνηση. Εἶναι φοβερό. Φοβερό. Φοβερό.

Εἴπαμε, ἢ κόλαση ἢ Παράδεσος. Δὲν ὑπάρχει ἄλλη λύση. Ἐφόσον δὲν εἶσαι μὲ τὴν Ὀρθοδοξία δὲν τὸ συζητᾶμε. Νὰ κάνουμε τί; Ἐν ὀνόματι τοῦ πασαλείμματος “ἀγάπη”! Μὲ ποιόν;

Θὰ μὲ κοροϊδέψεις ἐμένα. Τὸ Θεὸ (ὅμως) θὰ τὸν κοροϊδέψεις; Τοὺς Ἁγίους Πατέρες θὰ τοὺς κοροϊδέψεις; Οἱ Πατέρες πῆραν θέση· ἀπὸ τὸ 1054 πῆραν θέση. Χωρίσαν τὰ τσανάκια τους. Ὀρθοδοξία καὶ Καθολικοί. Ὁ Πάπας; δὲν τὸ συζητᾶμε, δὲν τὸ συζητᾶμε, δὲν ὑπάρχει συζήτησις. Τώρα ὅμως, μὲ τὶς κινήσεις αὐτές, πάει τώρα νὰ κάνει πασαλείμματα, σὲ ποιόν;

π. Νικόλαος: Ἡ ἕνωση ἔγινε, γέροντα.

π. Ἀγάθων: Σ’ αὐτούς, ὅπως μοὖπε ὁ δικός μου ὁ γέροντας (ὁ δικός μου ὁ γέροντας εἶναι στὴν Ἀμερική, ὁ π. Ἐφραίμ), ἐμένα μοῦ εἶπε· γι’ αὐτοὺς  –μοῦ λέει–  ἡ Ἕνωση ἔγινε, ἁπλούστατα προσπαθοῦν (νὰ πᾶνε) ἀπὸ τὸ 100, στὰ 90, στὰ 80, στὰ 70, στὰ 60...

Ἀκροατής: Νὰ τὸ κλωσσήσουν, γέροντα.

π. Νικόλαος: Νὰ μὴν ὑπάρχουν ἀντιδράσεις.

π. Ἀγάθων: (Ναί). Νὰ ἔχουν πιὸ λίγες ἀντιδράσεις. Ξέρουν ὅτι θὰ ὑπάρχουν ἀντιδράσεις. Δὲν τὸ συζητοῦμε αὐτό. Ἀλλὰ προσπαθοῦν νὰ ἔχουν ὅσο γίνεται πιὸ λιγότερες ἀντιδράσεις.

... Θὰ ‘ρθεῖ ὅμως τὸ πρᾶγμα, βράζει τὸ καζάνι.

Ἀκροατὴς (Ἠλίας): Βράζει, ἀλλὰ ὁ κόσμος -φο-μοι-ώ-νε-ται, κλωσσίζεται, κλωσσίζεται.

π. Ἀγάθων: Ὄχι, Ἠλία, αὐτοὶ οἱ ὁποῖοι πιστεύουνε, τὸ πιστεύουνε. Παίρνω τὸν δικό μου (τὸν π. Ἐφραίμ) στὴν Ἀμερική, μοῦ λέει, ὄχι.

Ἀκροατὴς (Ἠλίας): Ὄχι ἀκόμη.

π. Νικόλαος: Εἶδες, περιμένει.

π. Ἀγάθων: (Μοῦ εἶπε), ἄφησε τὸν ἐχθρὸ νὰ ‘ρθεῖ πιὸ κοντά.

Ἀλλος ἀκροατής: Εἶπε, γέροντα, νὰ κάνει πρῶτα ὁ ἐχθρὸς τὴν ἐπίθεση.

π. Ἀγάθων: Ὄχι, ἐμένα μοῦ εἶπε, ἄφησε νὰ ‘ρθεῖ πιὸ κοντά. Γι’ αὐτοὺς τὰ πράγματα εἶναι ἡ Ἕνωση. Γι’ αὐτοὺς ἡ Ἕνωση ἔχει γίνει, ἔτσι μοῦ εἶπε. Ἁπλούστατα ἐσένα θὰ σοῦν βροῦν μιὰ πρόφαση. Κι ὅπως βρήκανε μετά. Βρῆκαν πρόφαση ὅτι πῆγε ὁ...

π. Νικόλαος: Ναί, δικαιολογήθηκαν.

π. Ἀγάθων: Ἄν γίνει ἡ Ἕνωση, τότε εἶναι πολὺ πλησίον. Ἂν γίνει αὐτὸ τὸ πρᾶγμα τὸ τέλος πλησιάζει ὕστερα.

Ολόκληρη η συνέντευξη στην σελίδα:
 http://paterikiparadosi.blogspot.gr/2012/12/blog-post_13.html
 


Του Αιμίλιου Πολυγένη

Πικρία και στενοχώρια πότισε την αγιορείτικη κοινότητα ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος, σύμφωνα με όσα ανέφεραν στη Romfea.gr αγιορείτες μοναχοί και ηγούμενοι αρκετών και σημαντικών Μονών. 
Αφορμή ήταν οι δηλώσεις του Παναγιωτάτου κατά την πανηγυρική συνεδρία της Ιεράς Κοινότητας στην οποία φωτογράφισε την υπόθεση της Μονής Βατοπαιδίου.
Λίγες μόλις ώρες μετά την αποχώρηση του Οικουμενικού Πατριάρχη και ο απολογισμός των αγιορειτών έχει αρνητικό πρόσημο. 
Ακόμη και Ηγούμενοι άλλων Ι. Μονών εξέφρασαν την πικρία τους για τις δηλώσεις του Πατριάρχη, ο οποίος, όπως έλεγαν, υιοθετώντας, προς απογοήτευσή τους, άκριτα τα "σενάρια" συγκεκριμένων κύκλων που εξυπηρετούν συγκεκριμένες σκοπιμότητες και μάχονται την Εκκλησία και το Άγιο Όρος δηλητηριάζει με τις δηλώσεις του την αγιορείτικη κοινότητα.

Την ποινική δίωξη του Πρωθυπουργού ζητά ο τ. Πρόεδρος του Αρείου Πάγου Β. Κόκκινος

Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο του πρώην Προέδρου του Αρείου
Πάγου Βασίλειου Κόκκινου, αναδημοσιεύουμε από την εφημερίδα «Αξία»: …
Έχει καταλυθεί η Δημοκρατία και το Σύνταγμα από
την παρούσα Κυβέρνηση Υπογραφές 30 βουλευτών της αντιπολίτευσης είναι αρκετές, για την ποινική δίωξη του Πρωθυπουργού βάσει του Συντάγματος. Οι ευθύνες του Προέδρου της Δημοκρατίας…
Κατά τον Ποινικό Κώδικα (άρθρο 162), όποιος εξαπατά εκλογέα, με οποιονδήποτε τρόπο, για να μεταβάλει το εκλογικό του φρόνημα, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών και με χρηματική ποινή.

Ο πρωθυπουργός μας υποσχέθηκε στον ελληνικό λαό προεκλογικώς, κατά την ομιλία του στη Θεσσαλονίκη, στις αρχές Σεπτεμβρίου του 2009, ότι υπάρχουν χρήματα και θα δώσει αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις, ανώτερες του πληθωρισμού. Όμως αμέσως μετά τις εκλογές μείωσε μισθούς και συντάξεις, έπραξε δηλαδή το αντίθετο εκείνου που είχε υποσχεθεί.

Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

ΑΓΩΝΙΩΔΗΣ ΕΚΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΓΚΟ -ΜΠΡΑΖΑΒΙΛ ΦΟΒΕΡΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ νυχτοβιου Δεσποτη Μπραζαβιλ τω ονοματι Αραθυμος εκ Συρου .«ΕΝΤΟΝΟ ΔΙΑΒΗΜΑ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΔΙΚΙΕΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ'' Όνειρο θερινής νυκτός.






«ΕΝΤΟΝΟ ΔΙΑΒΗΜΑ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗ
ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΔΙΚΙΕΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ
Εἶπε ὁ Ἀρχιεπίσκοπος: “Δεν είναι δυνατόν να κατηγορούμε τους Ρωμαιοκαθολικούς για ηθικές εκτροπές, και σε Ορθόδοξο Πατριαρχείο να συμβαίνουν παρόμοιες ανηθικότητες”!
Ἤδη 37 Μητροπολῖτες ἔδωσαν συγχαρητήρια στὸν Ἀρχιεπίσκοπο, γιατὶ ἐπιτέλους τόλμησε νὰ ἐλέγξει τὸν Πατριάρχη Ἀλεξανδρείας Θεόδωρο, ὄχι βέβαια γιὰ τὸν Οἰκουμενισμό του, ἀλλ’ ἔστω γιὰ ἠθικά παραπτώματα καὶ ἄδικες ἀποφάσεις.
Συγκεκριμένα. Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος ζητᾶ νὰ ἀπαντήσει ὁ Πατριάρχης ἂν εἶναι ἀληθινὲς οἱ πληροφορίες ποὺ ἐνυπόγραφα ἀπεστάλησαν ἀπὸ τὸ Κονγκό-Μπραζαβίλ, σύμφωνα μὲ τὶς ὁποῖες, διώκεται ἀπὸ Ἐπίσκοπο τοῦ Πατριαρχείου Ἀλεξανδρείας Ἕλληνας κληρικός, ὁ π. Θεολόγος Χρυσανθακόπουλος, διώκονται προσέτι πιστοὶ τῆς τοπικῆς Ἐκκλησίας τοῦ Κονγκό, μάλιστα δύο  ἀπὸ αὐτοὺς ἀφορίσθηκαν.
Τὸ δὲ φοβερὸ εἶναι, πὼς γιὰ τὸν διώκοντα Ἐπίσκοπο κ. Παντελεήμονα Ἀράθυμο, ὑπάρχουν σοβαρὲς κατηγορίες. Σύμφωνα μὲ ἐνυπόγραφες καταγγελίες ἀπὸ τὸ Κονγκό, “η τοπική αστυνομία μας ενημέρωσε για τη νυχτερινή ζωή του επισκόπου μας και αυτό είναι σκάνδαλο μεγάλο για την Εκκλησία μας. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι η αστυνομία του Pointe Noire συνέλαβε τον Επίσκοπο Brazzaville κ. Παντελεήμονα μέσα σε αυτοκίνητο με έναν Κονγκολέζο. Η σύλληψη βεβαίως δεν συνέβη γιατί ήταν απλά στο αυτοκίνητο αλλά σύμφωνα με την αστυνομία ήταν ζευγάρι και κάτι άλλο συνέβαινε”».
Καλά πληροφορημένες πηγές ὁμιλοῦν γιὰ ἔκφραση δυσαρέσκειας ἀπὸ νησιώτη Μητροπολίτη, ὁ ὁποῖος θεωρεῖ τὴν κίνηση αὐτὴ ὡς ἐπέμβαση σὲ ἄλλη Ἐκκλησία, ἀλλὰ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος ἦταν κατηγορηματικός: "Δὲν ἐπεμβαίνουμε σὲ διοικητικά θέματα, ἀλλὰ σὲ θέματα ποὺ ἅπτονται τῆς Εὐαγγελικῆς διδασκαλίας"»!  


Αὐτ θ πρεπε ν εναι ντίδραση τνρχιεπισκόπων κα πισκόπων πο νδιαφέρονται γι τν φαρμογή (τουλάχιστον πὸ τοὺς ερωμένους) τν Εαγγελικν ντολν. Ν θορυβηθον, ν ξεγερθον, νὰ πενθήσουν (Α΄ Κορινθ. 5, 2) μὲ να πένθος πο θ τος δηγήσει στν ποβολὴ ἑνς δημόσια σκανδαλίσαντος ἀπ τν ερ κλρο.
λλὰ μιὰ τέτοια ντίδραση το ρχιεπισκόπου δν συνέβη ποτέ. Κα ποτ δν δόθηκαν τέτοια συγχαρητήρια ἀπ συνεπισκόπους του. Μι τέτοια ντίδραση,ποτελε  «νειρο θερινς νυκτός»! Διότι, ἀσφαλς, πς θ ταν δυνατν ν πέμβει ναςρχιεπίσκοπος σ λλη κκλησία,ταν στν «δική του» συμβαίνουν πολ χειρότερα, διαπιστωμένα π τν προηγούμενο Ἀρχιεπίσκοπο, κα λες ατς τς θλιότητες τς νέχονται λοι, μηδενὸς ξαιρουμένου, ο ρχιερες τς κκλησίας;
Δημοσιεύουμε τὰ ποσταλέντα πρς τ στολόγιό μας e-mail π τος νέους τς κκλησίας το Κονγκό, γι τν πληροφόρηση τν νδιαφερομένων. σοι χουν κόμα φων κα διάθεση, ς τ φωνάξουν κι ς διαμαρτυρηθοῦν κε πο πρέπει.


        Αδελφοί μας στην Ελλάδα,

εμείς οι νέοι και οι πιστοί του Κονγκό-Μπραζαβίλ σας παρακαλούμε να μας βοηθήσετε μέσα από την ιστοσελίδα σας στη λύση ενός πολύ μεγάλου προβλήματος της Εκκλησίας μας.  Το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας μας έστειλε πριν λίγους μήνες έναν επίσκοπο, που από την ώρα που ήρθε στο Κονγκό μόνο κακό κάνει στην Εκκλησία μας. Ύστερα από τον άδικο διωγμό του πνευματικού μας πατέρα και ιδρυτή της Εκκλησίας του Κονγκό του π. Θεολόγου Χρυσανθακόπουλου απέλυσε 4 νέους από τις δουλειές τους ενώ αφόρισε δυο νέους και παρά τις διαμαρτυρίες μας, παρά την επιστολή που στείλαμε στον Πατριάρχη Αλεξανδρείας κ. Θεόδωρο Β η κατάσταση παραμένει η ίδια. Εκτός από τα παραπάνω όμως, όπως θα διαβάσετε στις επιστολές μας, η τοπική αστυνομία μας ενημέρωσε για τη νυχτερινή ζωή του επισκόπου μας και αυτό είναι σκάνδαλο μεγάλο για την Εκκλησία μας. Οι πιστοί είναι αναστατωμένοι.

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

ΟΙ ΣΕΙΡΗΝΕΣ ΤΗΣ ΡΟΚ. Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΡΟΚ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

 ΣΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΤΟΥ ΜΑΣ ΑΝΔΡΕΑ  ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΟΚ ΜΟΥΣΙΚΗ . 
  ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΤΑ ΣΑΤΑΝΙΚΑ  ΜΕΓΑΛΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ  ΝΑ ΤΟΝ  ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΣΠΕΙΡΑΝΤΑ  ΚΑΡΚΙΝΟ ΣΤΟΝ  ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΟ ΑΝΔΡΕΑ  ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 30 ΕΤΩΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ 1993;
(1ον  από 6 κομμάτια)

Υποβάθμιση του μαθήματος των θρησκευτικών συνιστά υποβάθμιση της παιδείας


 ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :ΑΓΩΝΑΣ α.φ.196
http://www.agonas.org/

Φίλος ἐκλεκτός, ὀ Γιῶργος Μοῦρτος, μέ τίς «ἀφυπνισμένες» θερινές σκέψεις του, μοῦ θύμισε μιά σοφή συμβουλή τοῦ Κικέρωνος: «quaeso, ut ratio praeveniat risum tuum: nihil enim est foedius risu irrisione dignissimo» (=Πρόσεχε καλά τό δικό σου γέλιο. Διότι δέν ὑπάρχει πιό ταπεινωτικό πρᾶγμα ἀπό ἕνα γέλιο πού σέ κάνει περίγελο). Ἴσως κάποιοι αὐτοπροσδιοριζόμενοι σάν προοδευτικοί στοχαστές και εἰδικοί (τί λόγος!) ἐπιστήμονες ἀποστρέφονται τ’ ἀρχαῖα ἑλληνικά καί λατινικά. Οἱ συγγραφεῖς πού χρησιμοποίησαν τίς γλῶσσες αὐτές ἔγραψαν πράγματα γι’ αὐτούς φαρμακερά.
Ἐπί μιά τετραετία ἡ ἑλληνική κοινωνία ἀσχολεῖται μέ τό τί ἔγραψε, τί εἶπε καί τί ἐξακολουθεῖ νά λέει «συνωστικά» (δέν λέμε συνωμοτικά) μιά κυρία πού ἐκλέχτηκε βουλευτής ἀπό τό λαό τοῦ Πειραιᾶ. Γιά τίς ἱστορικές τις ἀπόψεις ἀπάντησα μέ ἕνα μικρό ἄρθρο ὑπό τόν τίτλο «Πιάτα ἀμαθείας». Διότι βιβλίο της, προοριζόμενο γιά παιδιά τοῦ Δημοτικοῦ, ἔβριθε λαθῶν. Ἡ ἀκαδημία ἐπεσήμανε κάπου 70-75. Ἐγώ εἶχα ἐπισημάνει 112 καί τά εἶχα δύο φορές ὑποδείξει στήν τότε ὑπουργό, πού σκέπασε μέ τίς προστατευτικές της φτεροῦγες τήν ἐπιστημονική νεοσσό.
Ἀλλ’ ἀπό τό θόρυβο ἡ κυρία κέρδισε μιά ἀπρόσμενη δημοσιότητα πού τῆς χάρισε καί βουλευτική ἰδιότητα. Μέ ὅσα ἔχει πεῖ καί ἔχει πράξει ἔχει προσβάλει τήν εὐαισθησία τῶν Ἑλλήνων, τουλάχιστον αὐτῶν πού δέν ντρέπονται νά φέρουν τό ὄνομα αὐτό. Ἀπέφευγα συστηματικά νά ἀσχοληθῶ μαζί της γιά νά μήν τῆς προσφέρω δωρεάν προβολή. Ἄλλωστε εἶναι δυσάρεστο ν΄ ἀνοίγει κανείς διάλογο μέ ἀγραμμάτους. Οἱ τίτλοι σπουδῶν, ὅπως κατάντησαν σήμερα, δέν σέ κάνουν γραμματισμένο· σέ κάνουν – πιθανῶς – πετυχημένο. Ὅταν ὑπάρχει καί πολιτική ὑποστήριξη.