Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο !!! ΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ!!:

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ

 Έχω την εντύπωση, ότι είναι μέσα στη Βουλή τα βλέπει και τα λέει.
Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο !!! ΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ!!
ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ:
-Οι ελληνικές πόλεις νοσούν.     
 Οι πολιτευόμενοι και διαχειριστές των κοινών δωροδοκούνται και εξαγοράζονται.  
 Κι όσο για τη μεγάλη μάζα των πολιτών, είτε δεν αντιλαμβάνονται τα όσα διαπράττουν οι κυβερνώντες,
 είτε τα αντιλαμβάνονται αλλά δεν αντιδρούν, βυθισμένοι όπως είναι στη  ραστώνη και την άνεση της καθημερινότητας.
Από τούτη την αρρώστια έχουν προσβληθεί παντού οι πάντες - απλώς, ο καθένας τρέφει την ψευδαίσθηση ότι η συμφορά
δεν θα χτυπήσει τη δική του πόρτα, αλλά θα διασφαλίσει τα δικά του συμφέροντα εκμεταλλευόμενος τους κινδύνους των άλλων (...)

- Κι ενώ κανονικά όλες οι συζητήσεις γίνονται πριν απ' τα όποια γεγονότα,
εσείς διαβουλεύεστε πάντα κατόπιν εορτής (...)

- Αφήσατε όλον αυτό τον καιρό να κυλήσει με συνεχείς αναβολές, μετάθεση των ελπίδων σας σε άλλους, αλληλοκατηγορίες
  και καταγγελίες.   Αυτά συνεχίζετε να κάνετε και σήμερα (...)

- Όλοι πρέπει να εξοργίζεστε εξίσου όταν βλέπετε ότι πολύ εύκολα κινδυνεύουν να κακοποιηθούν οι πιο φτωχοί και αδύναμοι πολίτες,
  ενώ οι βδελυροί και πλούσιοι μπορούν να αδικοπραγούν ατιμωρητί και να εξαγοράζουν πρόσωπα για να εκβιάζουν καταστάσεις (...)

- Στρέψτε το βλέμμα προς τους σημερινούς πολιτικούς: άλλοι από φτωχοί έγιναν πάμπλουτοι, άλλοι από άσημοι χόρτασαν τιμές,
  ορισμένοι έφτιαξαν σπίτια δίπλα στα οποία τα δημόσια οικοδομήματα είναι πιο σεμνά, κι όσο ο πλούτος της πόλης ελαττωνόταν,
  τόσο ο δικός τους αύξανε(...)

- Δεν είναι ασφαλώς ένα και δύο τα αίτια ένεκα των οποίων έφθασαν τα πράγματα εδώ.  Αλλά την κύρια αιτία θα τη βρείτε στο πρόσωπο
   εκείνων που προτιμούν να σας είναι ευχάριστοι παρά να σας συμβουλεύουν ορθά.   Απ' αυτούς, πολλοί προσπαθούν να συντηρούν τη σημερινή κατάσταση γιατί αντλούν από αυτή δημοτικότητα και εξουσία - κι έτσι ούτε οι ίδιοι προνοούν για το αύριο, ούτε νοιάζονται για το αν εσείς προνοείτε (...)

- Βρίσκονται σε τέτοια εγκατάλειψη και σε τέτοια χάλια τα πράγματα, ώστε ακόμη όσοι μιλούν από τούτο το βήμα πρότειναν συνειδητά τα πιο βλαβερά μέτρα κι εσείς τα ψηφίζατε, πάλι δεν θα μπορούσαμε να βρεθούμε σε χειρότερη θέση (...)







π. Ἀρσένιε. Ημέτερος εί, ή εκ των υπεναντίων; "Και τίκτεις και παρθενεύεις";;;

  Ὁ σεβαστός Μοναχός π. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης, εἶναι  δεδηλωμένος ἀντιοικουμενιστής, αλλά συμμετέχει ώς εισηγητής σε εκδηλώσεις του μοιχεπιβάτου Ιγνατίου Λάππα Λαρίσης (στο παρελθόν) και του έτερου νεο-μεταπατερικού φωστήρος Ιγνατίου του Βόλου. 

"Και τίκτει και παρθενεύει";;;




Μέ μεγάλη μας ἔκπληξη διαβάσαμε στόν τοπικό τύπο τῆς πόλης τοῦ Βόλου, τήν παρουσία τοῦ Μοναχοῦ (ἐντεταλμένου ἐπί τῶν αἱρέσεων τῆς Ι. Μητροπόλεως Κασσανδρείας) π. Ἀρσενίου Βλιαγκόφτη στήν ἀντιαιρετική  ἡμερίδα γιά νέες οἰκογένειες, πού διοργάνωσε ἡ Μητρόπολη Δημητριάδος, ὁ ὁποῖος ὡς εἰσηγητής ἀνέπτυξε τό θέμα:  «Κίνδυνοι γιά τούς νέους καί τίς οἰκογένειες ἀπό τίς σέκτες καί τρόποι ἀντιμετωπίσεως». Ἴσως κάποιος ἀναρωτηθεῖ, γιατί νά προκαλέσει ἔκπληξη ἡ παρουσία τοῦ ἐν λόγῳ Μοναχοῦ σέ μία ἀντιαιρετική ἡμερίδα, ἀφοῦ μάλιστα εἶναι καί ὁ πλέον ἁρμόδιος, ὡς ἐντεταλμένος ἐπί τῶν αἱρέσεων ἄλλης Μητροπόλεως, νά μιλήσει γιά τά θέματα αὐτά καί νά ἐνημερώσει τούς νέους καί τίς  οἰκογένειες γιά τόν κίνδυνο πού διατρέχουν.

Ὁ σεβαστός Μοναχός π. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης, γιά ὅσους δέν γνωρίζουν, ἐδῶ καί ἀρκετά χρόνια (γιά πρώτη φορά τόν ἀκούσαμε  τό ἔτος 2000 στό Μοναχικό Συνέδριο στά Μετέωρα παρουσίᾳ τοῦ Ἀρχιεπισκόπου τότε Ἀθηνῶν κ. Χριστόδουλου καί μᾶς χαροποίησε ἰδιαίτερα μέ τίς θέσεις του), συμμετέχει σέ ὅλα σχεδόν τά ἀντιοικουμενιστικά συνέδρια, ἡμερίδες, συνάξεις, ὁμιλίες–ἐκδηλώσεις σέ διάφορες μητροπόλεις, εἴτε ὡς εἰσηγητής, εἴτε ὡς συντονιστής, εἴτε ὡς γραμματέας τῶν συντονιστικῶν ἐπιτροπῶν  τῶν συνεδρίων–ἡμερίδων αὐτῶν. Εἶναι λοιπόν δεδηλωμένος ἀντιοικουμενιστής, ἐργάζεται ἀδιαλείπτως ἐδῶ καί χρόνια γιά τήν ἐνημέρωση τῶν πιστῶν γιά τήν Παναίρεση τῆς ἐποχῆς μας, εἶναι δέ καί σύμβουλος ἐκδόσεως τοῦ Περιοδικοῦ «ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ», τό ὁποῖο καί αὐτό δημοσιεύει ἄρθρα ἀντιαιρετικά καί κυρίως ἀντιοικουμενιστικά.
Σέ πρόσφατη μάλιστα ἡμερίδα, πού διοργανώθηκε ἀπό τήν Ἱερά Μητρόπολη Πειραιῶς, μετεῖχε ὡς μέλος τῆς γραμματείας τῆς συντονιστικῆς ἐπιτροπῆς. Στήν συγκεκριμένη ἡμερίδα καταγγέλθηκε ἐπισήμως ἡ Ἀκαδημία τῶν Θεολογικῶν Σπουδῶν τῆς Μητροπόλεως Δημητριάδος ἄμεσα καί ἔμμεσα  φωτογραφήθηκε ὁ ἠθικός αὐτουργός–ἱδρυτής αὐτῆς ὁ Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ἰγνάτιος, ὁ ὁποῖος εἶναι ὀπαδός τῆς «μεταπατερικῆς θεολογίας», οἰκουμενιστής, νεωτεριστής, καινοτόμος, σύμφωνα  καί μέ τήν ἀποκαλυπτική εἰσήγηση τοῦ ἐρευνητοῦ κ. Ι. Μαρκᾶ στήν ἐν λόγῳ ἡμερίδα.
Ἐξάλλου ἡ  ἐφημερίδα «Ὀρθόδοξος Τύπος» εἶχε δημοσιεύσει σέ πληθώρα φύλλων της, ὁλόκληρα ἄρθρα καί μάλιστα πρωτοσέλιδα γιά τήν δράση τοῦ Μητροπολίτου Δημητριάδος καί τήν σχέση του μέ τήν αἵρεση της Μεταπατερικῆς Θεολογίας, τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί τῆς νεοφανοῦς Λειτουργικῆς Ἀναγέννησης (μεταγλώττισης τῶν κειμένων τῶν ἱερῶν Ἀκολουθιῶν, τῶν Εὐχῶν καί Μυστηρίων τῆς Θ. Λατρείας μας).
Συνεπῶς εἶναι πασίγνωστες οἱ θέσεις τοῦ συγκεκριμένου Μητροπολίτου, ἡ γραμμή πού ἀκολουθεῖ, καθώς καί ἡ συμπόρευσή του μέ τούς Οἰκουμενιστές τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, τοῦ Π.Σ.Ε. καί ἄλλων διεθνῶν Ὀργανισμῶν  (Πατριάρχη Βαρθολομαίου, Περγάμου Ἰωάννη Ζηζιούλα, τῶν θεολόγων Π. Βασιλειάδη καί Γ. Μαρτζέλου κἄ.).

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ είναι ο Μοναδικός Δάσκαλος

Αγίου Νικολάου Αχρίδος: Ο ΧΡΙΣΤΟΣ είναι ο Μοναδικός Δάσκαλος

χριστος


Ευλογημένος είναι εκείνος ο άνθρωπος που δεν θέλει να κάνει το δάσκαλο ούτε τον αρχηγό. Τρία ουράνια χαρίσματα συνοδεύουν ένα τέτοιο άνθρωπο: το πρώτο ονομάζεται ειρήνη, το δεύτερο ονομάζεται σοφία, και το τρίτο ονομάζεται ευδοξία.


Ο Κύριος είπε στους μαθητές Του: «Μηδέ κληθήσετε καθηγηταί· εις γαρ υμών εστιν ο καθηγητής, ο Χριστός» (Ματθ. 23, 10).


Εσείς που ανελλιπώς μελετάτε την Αγία Γραφή ίσως θα βρεθείτε σε αμηχανία, προκειμένου να φέρετε σε συμφωνία την παραπάνω σαφή εντολή με την επόμενη: Πηγαίνετε να κηρύξετε και να διδάξετε όλους τους λαούς. (Ματθ. 28, 19-20). 

Ο Κύριος στέλνει τους μαθητές Του να διδάσκουν, αλλά τους απαγορεύει να ονομάζονται δάσκαλοι. Πώς μπορεί να γίνει αυτό; Πράγματι θα ήταν δύσκολο να το κατανοήσουμε, αν δεν έλεγε στο τέλος: «Εις γαρ υμών εστιν ο καθηγητής, ο Χριστός». Αυτό σημαίνει: Εγώ είμαι ο Δάσκαλος και η διδασκαλία είναι δική μου. Εγώ είμαι ο μοναδικός αληθινός Δάσκαλος και εσείς είστε μόνο φορείς της διδασκαλίας Μου. Έφερα τη διδασκαλία Μου από τον ουρανό και την αποκάλυψα σε σας. Δεν την ανακαλύψατε εσείς, αλλά την ακούσατε από Μένα και την δεχτήκατε. Εγώ είμαι ο Δάσκαλος. Το έργο σας είναι να διδάξετε τα λόγια μου στους ανθρώπους όπως προσφέρατε εκείνους τους πέντε άρτους, τους οποίους Εγώ ευλόγησα και πολλαπλασίασα. Τότε Εγώ ήμουν ο Οικοδεσπότης και εσείς οι υπηρέτες γύρω από το τραπέζι μου. Τώρα σας λέγω ότι Εγώ είμαι ο Δάσκαλος και εσείς είστε υπηρέτες του θεϊκού λόγου.

Με αυτά τα λόγια ο Κύριος ήθελε πρώτο, να επιστήσει την προσοχή στους μαθητές Του, πως μόνον Αυτός είναι ο Δάσκαλος της σωτήριας και ουράνιας διδασκαλίας. Δεύτερο, να προστατέψει τους μαθητές Του από την υπερηφάνεια, γιατί από αυτήν δεν μπορούν να προστατευθούν οι αυτοαποκαλούμενοι δάσκαλοι, επειδή πιστεύουν ότι έχουν δική τους πρωτότυπη διδασκαλία.

Τρίτο, οι μαθητές Του, συνειδητοποιώντας πως ήταν μόνο φορείς της διδασκαλίας Του καταλάβαιναν πως έπρεπε να είναι πολύ προσεκτικοί. Έπρεπε να παραδίδουν την διδασκαλία Του ακριβώς όπως τη διδάχτηκαν, χωρίς να συμπληρώνουν και χωρίς να αφαιρούν κάτι.

Οι Άγιοι Απόστολοι είχαν πλήρη συναίσθηση της διδασκαλικής τους αποστολής. Γι’ αυτό το λόγο ο απόστολος Ιάκωβος προειδοποιεί τους βαπτισμένους χριστιανούς: Αδελφοί μου μη κάνετε όλοι σας το δάσκαλο, γιατί πρέπει να ξέρετε ότι οι δάσκαλοι θα κριθούμε πιο αυστηρά. Όλοι μας κάνουμε πολλά σφάλματα. Αν κάποιος δεν κάνει σφάλματα με τα λόγια, αυτός είναι τέλειος άνθρωπος και ικανός να χαλιναγωγήσει όλο τον εαυτό του (Ιάκ. 3, 1-2). Τα ψέματα των ψευδοδιδασκάλων προκάλεσαν μεγάλες αιματοχυσίες στον κόσμο. Γι’ αυτό το λόγο ο Άγιος Παύλος προειδοποιεί όλους τους χριστιανούς με τα εξής:

«Προσέχετε καλά, μη σας εξαπατήσει κανείς με τους απατηλούς και κούφιους συλλογισμούς της ανθρώπινης σοφίας, που στηρίζονται σε ανθρώπινες παραδόσεις και σε μία λανθασμένη πίστη προς τα στοιχεία του κόσμου και όχι στη διδασκαλία του Χριστού (Κολ. 2, 8). β. που συνεχώς μαθαίνουν και ποτέ δεν μπορούν να φτάσουν στην τέλεια γνώση της αλήθειας (Τιμ. Β’, 3, 7). γ. Γιατί θα ‘ρθει καιρός που οι άνθρωποι δε θα ανέχονται τη σωστή διδασκαλία, αλλά θα συγκεντρώνουν γύρω τους πλήθος από δασκάλους, που να ταιριάζουν με τις επιθυμίες τους, για ν’ ακούν αυτά που τους αρέσουν (Τιμ. Β’ 4, 3-4).

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Τα εκατομμύρια των χριστιανών που βλέπουν την κατάργηση της αργίας της Κυριακής αντίθετο προς μια εκ των δέκα εντολών τι έκαναν.; ΟΙ ..αερο…κύρηκες ξόδεψαν ώρες πύρινων λόγων, οι τόσοι μπαστουνάδες της συνόδου της εκκλησίας, αδύναμοι, παράλυτοι στην παρέμβασή τους .Άφωνοι σαν τον Ζαχαρία απέναντι στους κρατούντας.


 Η ροζιασμένη γκλίτσα του ορεσίβιου τσοπάνη πιο ισχυρή από τις επίχρυσες, διακοσμημένες πατερίτσες.
Μπράβο στους τσοπαναραίους.

 Ντροπή για τους «χριστιανούληδες»
Γράφει: Ο Ασκληπιάδης

  Ακούστηκε από την τηλεόραση  πως θα φορολογηθούν τα μαντριά.

Έβγαλαν απ το ταγάρι το κινητό οι τσοπάνηδες και πήραν τηλέφωνο στο βουλευτή τους στο κινητό και με δύο λόγια του είπαν ορθά κοφτά αυτό να μη γίνει γιατί αν ξαναπεράσει απ το χωριό θα τον κλείσει στη στάνη με τα ζώα.

Και τι βλέπουμε, πανικόβλητοι για πότε τρέξανε στον υπουργό και πήραν την διαβεβαίωση ότι οι στάνες θα εξαιρεθούν του φόρου. Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός των 111 βουλευτών που τους συμπαραστέκονται.

Οι τσομπάνηδες(προς άρση παρεξηγήσεως και εγώ εκτρέφω ζώα, είμαι ένας απ αυτούς) με ένα σφύριγμα, μια φωνή, ένα κούνημα της γκλίτσας τα ζώα τους υπακούουν όπως και η γραφή λέει «της φωνής του ακούει», βλέπω όμως πως και οι βουλευτές τους ακούν…γιατί είναι ντόμπροι, συνεπείς, λιγόλογοι, μπεσαλήδες.

Ο λόγος τους είναι συμβόλαιο.. Είναι original ,αυθεντικοί.. Τους θαυμάζω. Κι αν είναι μόνο 5-10 χιλιάδες  άτομα η αποφασιστικότητα τους και η επιρροή είναι τεράστια.



      Τα εκατομμύρια των χριστιανών που βλέπουν την κατάργηση της αργίας της Κυριακής αντίθετο προς μια εκ των δέκα εντολών τι έκαναν.;

ΟΙ ..αερο…κύρηκες ξόδεψαν ώρες πύρινων λόγων, οι τόσοι μπαστουνάδες της συνόδου της εκκλησίας, αδύναμοι, παράλυτοι στην  παρέμβασή τους .Άφωνοι σαν τον Ζαχαρία απέναντι στους κρατούντας.

    Η ροζιασμένη γκλίτσα του ορεσίβιου τσοπάνη πιο ισχυρή από τις επίχρυσες, διακοσμημένες πατερίτσες, Ο αυθεντικός λόγος χλευάζει την ευγένεια  την αποφασιστικότητα(;)των λαλίστατων imitations χριστιανούληδων.

Ακόμη και οι άνθρωποι –βουλευτές δεν τους παίρνουν στα σοβαρά, δεν τους πιστεύουν…

    Είναι δυνατόν βλέποντας πως 5-10 χιλιάδες χτυπώντας την γκλίτσα πάνω στο βουνό να εισακούονται και τα εκατομμύρια των «χριστιανών» που είναι σ όλα τα επίπεδα τις εξουσίας να αγνοούνται;

Μπράβο στους μεν ,ντροπή για τους δε.
 Ασκληπιάδης

ΦΩΤΟΕΚΘΕΣΗ ΕΥΓΕΝΩΝ ΚΛΗΡΙΚΟΛΑΪΚΩΝ  ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΩΝ ΣΥΝΑΣΤΡΟΦΩΝ 
Ο αυθεντικός λόγος χλευάζει την ευγένεια.





 









Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Λεονταρισμοί Επισκόπων για Κυριακή αργία!




σφαλῶς καλὲς οἱ διαμαρτυρίες γιὰ τὴν προσπάθεια σταδιακῆς κατάργησης τῆς ἀργίας τῆς Κυριακῆς. Ἀλλὰ θὰ ἀποτελέσει κι αὐτὴ ἡ ἐνέργεια μιὰ ἀκόμα γραφικότητα στὸν καμβὰ τῶν ἐνεργειῶν τῶν συμβιβασμένων κληρικῶν, ἕνα ἀκόμα ἄλλοθι, μιὰ προσπάθεια νὰ πείσουν ὅτι ὑπάρχουν.
Διότι ποιός θὰ λάβει σοβαρὰ ὑπόψιν τὴν διαμαρτυρία ἀνθρώπων, ποὺ ἔχουν ἀφήσει τὴν Πίστη τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Κυρίου, στὰ χέρια τῶν παναιρετικῶν Οἰκουμενιστῶν; Ποιός θὰ προσέξει τὴν διαμαρτυρία Ἐπισκόπων ποὺ διαπράττουν τὴν μεγίστη ἀδικία κατὰ τῶν μελῶν τῆς Ἐκκλησίας, ἀφοῦ τὰ ἔχουν ἀφήσει ἀπροστάτευτα στὰ χέρια ἀμοραλιστῶν πολιτικῶν, μαζὶ μὲ τοὺς ὁποίους ἀπολαμβάνουν τὴν ἡδονὴ τοῦ ἐξουσιαστῆ ἡγέτη, μὲ τοὺς ὁποίους συναλλάσσονται προεκλογικὰ καὶ μετεκλογικὰ καὶ συν-δοξολογοῦνται; Ἢ μήπως δὲν γνωρίζουν οἱ Τροϊκανοὶ ἀφέντες μας τὴν δειλία τους καὶ τὰ κουσούρια τους; Ὁ ἅγιος Ἰωάννης
ὁ Χρυσόστομος ἔχασε τὸ θρόνο του κυρίως, γιατὶ ὑπερασπίστηκε μιὰ μόνο χῆρα γυναῖκα, ποὺ ἀδικεῖτο ἀπὸ τὴν αὐτοκράτειρα Εὐδοξία. Ποιός ἀπὸ αὐτοὺς ἔχει τέτοια διάθεση; ΚΑΝΕΝΑΣ!
Ἂν εἶχαν τέτοια διάθεση, θὰ εἶχαν ἀποτρέψει ἐδῶ καὶ καιρὸ τοὺς πολιτικοὺς καὶ τοὺς Πατριάρχες στὸ καταστροφικὸ ἔργο τους: δηλαδή, τὸ ξεθεμέλιωμα τῆς Πατρίδος, τὴν περιθωριοποίηση τῆς Ἐκκλησίας, τὴν ἀλλοίωση τῆς Πίστης.
Καὶ ποιό, ἀλήθεια, τὸ κόστος γιὰ ἕνα διαμαρτυρόμενο ἱεροκήρυκα-ποιμένα ἢ Ἐπίσκοπο, ὅταν ὁμιλεῖ καὶ ἐξαπολύει μύδρους γιὰ τὴν κατάργηση τῆς Κυριακῆς ἀργίας; ΚΑΝΕΝΑ! Οὐδεὶς θὰ τὸν ἀκούσει, κανένας ἀπὸ τοὺς ἄρχοντες δὲν θὰ στεναχωρηθεῖ. Οἱ τέτοιοι ποιμένες, θὰ δρέψουν μόνο κάποια «μπράβο», ἀπὸ τοὺς ὑποτακτικούς τους!
Ἐξάλλου ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ἐξ  ὑπαρχῆς ἀνδρώθηκε καὶ ἔζησε σὲ καιροὺς ποὺ δὲν εἶχε θεσμοθετηθεῖ ἡ Κυριακὴ ἀργία, ἀλλὰ καὶ στὴν πορεία της, ἐπεκτάθηκε σὲ χῶρες ἢ συμβίωσε μὲ κατακτητὲς ποὺ δὲν εἶχαν ἢ δὲν σεβάστηκαν  τὴν ἀργία τῆς Κυριακῆς.
Καλὴ φαινομενικὰ ἡ διαμαρτυρία, ἀλλὰ μιὰ ἀκόμα Δονκιχωτικὴ ἐνέργεια γιὰ ἀνθρώπους ποὺ ὑποδέχονται μετὰ φανῶν καὶ λαμπάδων ἕνα αἱρεσιάρχη Πατριάρχη! Καὶ ἀφοῦ δὲν τολμοῦν νὰ ὑψώσουν φωνὴ διαμαρτυρίας γιὰ τὰ δικά τους χρονίζοντα καὶ ἀκανθώδη θέματα, πῶς θὰ τολμήσουν νὰ ἔρθουν σὲ κόντρα μὲ αὐτοὺς ἀπὸ τοὺς ὁποίους ἐξαρτᾶται ὁ μισθὸς καὶ ἡ ἐξουσία τους; Αὐτοὶ ποὺ ἀποφεύγουν “ὅπως ὁ διάβολος τὸ λιβάνι”  νὰ μιλήσουν γιὰ τὰ οὐσιώδη ζητήματα τῆς Πίστεως (γιατὶ δὲν θέλουν νὰ χάσουν τὸ «καπέλο» τους, καὶ τὸ θρόνο τους, φοβοῦνται μιὰ πιθανὴ ἀπομόνωση ἀπὸ τὴν συντεχνία τους), πῶς θὰ τὰ βάλλουν μὲ τοὺς ἄρχοντες τοῦ αἰῶνος τούτου;
Αὐτὸς εἶναι ὁ λόγος. Κι ἂς μιλοῦν γιὰ διάκριση, κι ἂς ἐπιστρατεύουν πλεῖστες ὅσες εὔλογες δικαιολογίες!
Λοιπόν, γενναῖοι ποιμένες, γενναῖοι Ἐπίσκοποι, διαμαρτυρηθεῖτε γιὰ τὰ καίρια τῆς Πίστεως, γιὰ τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ποὺ κατατρώγει τὰ σπλάγχνα τῆς Ἐκκλησίας! Διαμαρτυρηθεῖτε π.χ. γιὰ τὴν ἀπο-ορθοδοξοποίηση τῆς Παιδείας στὸ ἀφεντικό σας, τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἱερώνυμο, ποὺ διοικεῖ κατὰ τὸ δοκοῦν τὴν Ἐκκλησία καὶ ἔχει παραδώσει, ἐδῶ καὶ χρόνια, τὴν τύχη τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν στὰ χέρια καιροσκόπων οἰκουμενιστῶν θεολόγων! Διαμαρτυρηθεῖτε θυσιαστικά, ἀποφασιστικὰ καὶ σταθερὰ γιὰ τὴν ἐξαθλίωση τοῦ λαοῦ! Διαμαρτυρηθεῖτε γιὰ τὸ τεράστιο θέμα τῶν ἐγκληματικῶν ἀεροψεκασμῶν! Ἀπαιτεῖστε αὔριο, οἱ ὑπεύθυνοι πολιτικοὶ νὰ δώσουν λόγο γιὰ τὸ ξέφραγο αἰθέριο ἀμπέλι, ἢ καλύτερα, γιὰ τὴν προδοτικὴ ἐκχώρηση τῶν πάντων στὴν Μασωνία, στὴν Τρόϊκα, στὴν Νέα Τάξη!
Τότε, καὶ μόνο τότε θὰ συγκινήσετε τοὺς πιστούς· τότε θὰ σᾶς ἀκολουθήσουν.
Διαφορετικά, ἀφῆστε τοὺς θεατρινισμούς. Οἱ νεοταξῖτες, οἱ Τροϊκανοὶ καὶ οἱ σὲ θρησκευτικὸ ἐπίπεδο συνεργάτες τους Οἰκουμενιστὲς (ποὺ τυφλὰ ὑπηρετεῖτε ἢ ἀνέχεσθε)  καγχάζουν μαζί σας.
Γιατὶ ἔχετε δώσει «γῆν καὶ ὕδωρ»!
Σημάτης Παναγιώτης

Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Δυστυχῶς ὅμως στήνἘκκλησία ὑπάρχουν τά πιό ἀνυπόληπτα πρόσωπα.



Δυστυχῶς ὅμως στήνἘκκλησία ὑπάρχουν τά πιό ἀνυπόληπτα πρόσωπα. Περισσότερο ἀπό κάθε ἄλλο χῶρο, θά βρῆς τήν ἀνυποληψία. Τό ζήσαμε αὐτό σέ ὅλο  τό μεγαλεῖο του μετά  τήν ἑπταετία.

   Ἡ Ἐκκλησία ἐκθρονίζει ἐπισκόπους πού οὐδέποτε ἔδωσαν ἀφορμή σκανδαλισμοῦ, οὔτε ἐν ἔργῳ οὔτε ἐν λόγῳ. 

  Ποῦ σκανδάλισε ὁ Λαρίσης Θεολόγος, ποιόν φαρμάκωσε ὁ Παραμυθίας Παῦλος ὁ ἁπλοῦς, ὁ Ἠλίας ὁ Βόλου καί ὁ πολυμαθέστατος καί διδακτικώτατο Νικόδημος Γκατζιρούλης, καί ἀντικαταστάθηκαν μέ ἀνθρώπους, πού στήν πατρίδα μου τούς χαρακτηρίζουν «σημειωμένους»( ὀνόματα δέν θά μνημονεύσω);  

   Κανείς άπό αὐτούς δέν εἶπε: «Μά πῶς θά πάω ἐγώ νά ἀντικαταστήσω τόν ἁπλό, τόν ἀκατηγόρητο, τόν φτωχό, τόν φίλεργο; Πέστε μου ποῦ ἔφταιξε, γιά νά ἀναπαύσω τήν συνείδησή μου καί νά τόν ἀντικαταστήσω». Τίποτα ἀπό αὐτά, ἀλλά μέ κεκαυμένη τή συνείδηση προχώρησαν καί ἀνέβηκαν στούς θρόνους τῶν ἁγίων Νικολάου Χαλκίδος, Κωνσταντίνου Καρδίτσης καί λοιπῶν καί λοιπῶν...

 Ο Καθηγούμενος της Ιεράς  Μονής Δοχειαρίου


    Αρχιμανδρίτης Γρηγόριος







Ἡ εἰκόνα τῆς Παναγίας τῆς Γοργοϋπηκόου καί οἱ παρακλητικοί κανόνες οἱ ἀφιερωμένοι στό ὄνομά Της

Ὁ λόγος γιά τόν ὁποίο, ὅταν ἐγκαταλείψαμε τήν μονή Προυσοῦ, ἐγκαταβιώσαμε στην μονή Δοχειαρίου ἦταν ἡ θαυματουργός εἰκόνα τῆς Γοργοϋπηκόου, τήν ὁποία ἰδιαίτερα εὐλαβοῦντο οἱ Κολλυβάδες καί ἀπ’ ὅπου πέρασαν ἄφησαν εἰκόνες -ἀντίγραφα καί διηγήσεις τῶν θαυμάτων Της.Ὡς διάδοχοι τῶν Κολλυβάδων, ἀπό τούς Γεροντάδες μας, Ἀμφιλόχιο Πάτμιο καί Φιλόθεο Λογγοβαρδίτη, προτιμήσαμε νά ἀσκήσουμε τήν μοναχική πολιτεία στίς ἀγαπητές αὐλές τῆς Γοργοϋπηκόου, παρά τήν ἐγκατάλειψη καί τήν ἀνέχεια τῆς Μονῆς. Συναντήσαμε, βέβαια, πολλές δυσκολίες. Κάποιες ἀπ’ αὐτές σχετίζονται μέ τήν εἰκόνα τῆς Γοργοϋπηκόου.

Πρῶτα–πρῶτα γιά τό ὄνομα Γοργοϋπήκοος. Πολλοί πεπαιδευμένοι ἀμφισβήτησαν τό ὄνομα Γοργοϋπήκοος καί ἐπέμεναν ὅτι ὀνομάζεται Γοργοεπήκοος. Ὅμως, στήν χειρόγραφη παράδοση τῆς Μονῆς, τήν ὁποία ὑποστηρίζει καί ὁ ἅγιος Νικόδημος, φέρεται ὡς Γοργοϋπήκοος. Αὐτό τό ὄνομα θέλησε νά δώση ἡ Παναγία στήν εἰκόνα Της.Οἱ φιλόθεες ἀδολεσχίες ἀμφισβητοῦν τό θαῦμα καί τά γενόμενα στόν χῶρο τῆς Εἰκόνος. Ἐμεῖς λοιπόν, Γοργοϋπήκοο τήν παραλάβαμε καί Γοργοϋπήκοο τήν ὀνομάζουμε καί τήν ψάλλουμε καί τήν μεγαλύνουμε. Καί ἀφήνουμε τούς φιλολογοῦντες στίς ἐρεσχελίες τους καί στήν κλονισμένη πίστη τους, στό μεγάλο θαῦμα τῆς θεραπείας τοῦ τυφλωθέντος μοναχοῦ γιά τήν ἀσέβειά του νά μαυρίζη τό πρόσωπο τῆς Παναγίας.

Δεύτερη δυσκολία ἦταν ὅσον ἀφορᾶ τήν παράκληση τῆς Γοργοϋπηκόου. Στό  πανάγιο ὄνομά Της ὑπάρχουν τρεῖς παρακλήσεις· μία μέ ἱκετευτικό  καί παραμυθητικό χαρακτῆρα, ποίημα Ἰωάννου μοναχοῦ, σύμφωνα μέ τό «Ὑγράν διοδεύσας», μία θριαμβευτική τοῦ ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ναξίου, στούς ἴδιους εἱρμούς, καί μία ἄλλη, τοῦ ἰδίου, σύμφωνα μέ τό «Ἁρματηλάτην Φαραώ». Ἡ πρώτη ἀπό αύτές ἦταν ἡ μόνη γνωστή καί τήν χρησιμοποιούσε ἀνέκαθεν τό μοναστήρι. Ἦταν μάλιστα τυπωμένη σέ βιβλιαράκια καί ἐψάλλετο ἀπό τούς χριστιανούς. Ὁ νῦν ἡγούμενος μέσα ἀπό τά χειρόγραφα ἀνέσυρε τήν ἄγνωστη μέχρι τότε παράκληση τοῦ ἁγίου Νικοδήμου, ἡ ὁποία παιανίζει τά θαύματα τῆς Γοργοϋπηκόου καί τραγουδᾶ τά μεγαλεῖα Της μέ τίς αὖρες τοῦ Ἀρχιπελάγους. Ὡς Ἀρχιπελαγίτης τήν μελοποίησε καί τήν ἔβαλε σέ χρήση στό μοναστήρι του. Αύτή ἡ  παράκληση ψάλλεται τριανταδύο χρόνια τώρα. Καί τά μικρά παιδιά ἀκόμη τήν ψάλλουν στούς δρόμους καί οἱ μαννάδες στίς κάμαρες τῶν ἄρρωστων παιδιῶν τους καί οἰ χειρώνακτες στήν δουλειά τους καί οἱ ὁδηγοί στό τιμόνι τους.

Δυστυχῶς ὅμως στήνἘκκλησία ὑπάρχουν τά πιό ἀνυπόληπτα πρόσωπα. Περισσότερο ἀπό κάθε ἄλλο χῶρο, θά βρῆς τήν ἀνυποληψία. Τό ζήσαμε αὐτό σέ ὅλο  τό μεγαλεῖο του μετά  τήν ἑπταετία.Ἡ Ἐκκλησία ἐκθρονίζει ἐπισκόπους πού οὐδέποτε ἔδωσαν ἀφορμή σκανδαλισμοῦ, οὔτε ἐν ἔργῳ οὔτε ἐν λόγῳ. Ποῦ σκανδάλισε ὁ Λαρίσης Θεολόγος, ποιόν φαρμάκωσε ὁ Παραμυθίας Παῦλος ὁ ἁπλοῦς, ὁ Ἠλίας ὁ Βόλου καί ὁ πολυμαθέστατος καί διδακτικώτατος Νικόδημος Γκατζιρούλης, καί ἀντικαταστάθηκαν μέ ἀνθρώπους, πού στήν πατρίδα μου τούς χαρακτηρίζουν «σημειωμένους»( ὀνόματα δέν θά μνημονεύσω); Κανείς άπό αὐτούς δέν εἶπε: «Μά πῶς θά πάω ἐγώ νά ἀντικαταστήσω τόν ἁπλό, τόν ἀκατηγόρητο, τόν φτωχό, τόν φίλεργο; Πέστε μου ποῦ ἔφταιξε, γιά νά ἀναπαύσω τήν συνείδησή μου καί νά τόν ἀντικαταστήσω». Τίποτα ἀπό αὐτά, ἀλλά μέ κεκαυμένη τή συνείδηση προχώρησαν καί ἀνέβηκαν στούς θρόνους τῶν ἁγίων Νικολάου Χαλκίδος, Κωνσταντίνου Καρδίτσης καί λοιπῶν καί λοιπῶν...

Τά ἴδια συμβαίνουν καί στά γράμματα. Πρό ἐτῶν ὁ ἡγούμενος ἑνός μετοχίου τῆς Μεγίστης Λαύρας τοῦ Ἁγίου Ὄρους πῆρε τόν παρακλητικό κανόνα, ὅπως ψάλλεται στήν μονή Δοχειαρίου, τόν παραποίησε λίγο καί τόν κυκλοφόρησε σέ κασέτες, λές καί οἱ πατέρες τῆς μονῆς Δοχειαρίου ἦταν λίγοι, γιά νά ψάλουνε τήν Παναγία, λές καί ἡ μονή Δοχειαρίου εἶναι ἐγκαταλελειμμένη  καί δέν διαθέτει πιστούς διακόνους νά ψάλουν τά μεγαλεῖα τῆς Γοργοϋπηκόου. Εἶναι σάν νά πιάσουμε ἐμεῖς οἱ Δοχειαρίτες νά ψάλουμε τόν παρακλητικό κανόνα τῆς μονῆς Προυσοῦ( πού τό δικαιούμαστε ἄλλλωστε, διότι περάσαμε ἀπό κεῖ καί κτίτορες ἐγενόμεθα) ἤ τῆς μονῆς τοῦ Κύκκου. Ὤχ, αὐτή ἡ ἀνυποληψία μέσα στόν χῶρο τῆς μοναδικῆς ἀριστοκράτισσας ὀρθοδόξου ἀνατολικῆς Ἐκκλησίας!

Πανελλ. Ένωση Θεολόγων (ΠΕΘ): ΟΙ Επίσκοποι δεν ορθοτομούν τον λόγον της αληθείας!

Tρομακτικη Δηλωσι της ΠΕΘ



Ἡ «Πανελλήνιος Ἕνωσις Θεολόγων» διαπιστώνει ὅτι
ΔΕΝ  ΟΡΘΟΤΟΜΕΙ  ΤΟΝ  ΛΟΓΟΝ  ΤΗΣ
ΑΛΗΘΕΙΑΣ Η  ΠΟΙΜΑΙΝΟΥΣΑ  ΕΚΚΛΗΣΙΑ
ἴδια ὅμως διαπράττει τὸ ἴδιο σφάλμα, ἀφοῦ ἑστιάζει τὴν καταγγελία της σὲ ἄλλα θέματα, οὐδεμία δὲ νύξη κάνει γιὰ τὸ μεγαλύτερο σφάλμα τῶν Ἐπισκόπων, τὴν ἀδιαφορία τους γιὰ τὴν διατήρηση ἀκεραίας τῆς Πίστεως καὶ τὴν συμπόρευσή τους μὲ τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἢ τὴν ἀνοχή τους στοὺς ἡγέτες αὐτῆς τῆς αἱρέσεως, Πατριάρχες καὶ Ἐπισκόπους, τοὺς ὁποίους ἀπὸ δειλία ἢ συμφέρον ἀρνοῦνται νὰ κατονομάσουν.
Κι ὄχι μόνο αὐτό. Καὶ ἡ ἴδια ἡ ΠΕΘ στηρίζει τὸν ἀρχηγέτη τῆς αἱρέσεως πατριάρχη Βαρθολομαῖο, ὅπως φαίνεται ἀπὸ τὶς ἐπιστολὲς ποὺ ἔστειλε πρὸς τὸν Πατριάρχη, εὐχαριστώντας τον ποὺ ἔδωσε «τὰς Πατριαρχικὰς του εὐχὰς καὶ εὐλογίας διὰ τὴν εὐόδωσιν τοῦ ἔργου τῆς ΠΕΘ»!
Βέβαια γιὰ μᾶς, εἶναι φυσικὴ μιὰ τέτοια στάση, ἀφοῦ κορυφαῖο μέλος τοῦ Προεδρείου τῆς ΠΕΘ  (πρὶν μερικὰ χρόνια σὲ ἡμερίδα στὸ Πολεμικὸ Μουσεῖο)  μᾶς ἐξέπληξε, δηλώνοντάς μας ὅτι εἶναι λάθος ἡ θέση, ὅτι ὁ Παπισμός εἶναι αἵρεση! Κι ἂν δὲν θεωροῦν -κάποιοι τῆς ΠΕΘ- τὸν Παπισμό ὡς αἵρεση, κατὰ ποία λογικὴ θὰ θεωρήσουν τὸν Οἰκουμενισμό;
Πραγματικὰ λέμε πὼς ὑπηρετοῦμε τὸν ἴδιο Χριστὸ καὶ τὴν ἴδια Ἐκκλησία, ἀλλὰ ἐφαρμόζοντας ὁ καθένας διαφορετικὴ Παράδοση στὴν ἀντιμετώπιση τῶν τῆς Πίστεως καὶ κυρίως τῆς συγχρόνου αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Καὶ τὸ ἀπογοητευτικό: ὅπως οἱ Ποιμένες, ἔτσι καὶ τὰ ἡγετικὰ στελέχη τῶν θεολόγων, ἀρνοῦνται νὰ συζητήσουμε τὶς θέσεις τῶν Πατέρων, ὑποτιμώντας τὴν προσπάθεια ἐκείνων ποὺ μὲ κόπο καὶ μόχθο τὶς παρουσιάζουν στὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας!

Τὸ κείμενο τῆς ΠΕΘ στὸ ὁποῖο ἀναφερόμαστε ἔχει τίτλο «Πνευματικὴ κρίση: Σύγχυση Πίστεως θεσμῶν καὶ Ἰδεολογημάτων», ὑπογράφεται ἀπὸ τὸν κ. Ἠλία Μπάκο καὶ δημοσιεύθηκε στὸ ὄργανο τῆς ΠΕΘ, τὸ περιοδικὸ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», 2ο τεῦχος τοῦ 2013, σελ. 66. Δημοσιεύουμε τὸ ἀπόσπασμα ποὺ μᾶς ἐνδιαφέρει:

Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ ΚΟΣΜΑΣ ΚΑΙ ΔΑΜΙΑΝΟΣ (1 Νοεμβρίου)


ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ ΚΟΣΜΑΣ ΚΑΙ ΔΑΜΙΑΝΟΣ
(1 Νοεμβρίου)
π. Γεωργίου Παπαβαρνάβα

Οι άγιοι Ανάργυροι Κοσμάς και Δαμιανός, που εορτάζουν την 1η Νοεμβρίου, ήσαν αυτάδελφοι [=αδέρφια] και κατάγονταν από την Ασία. Υπάρχουν όμως άλλα δύο ζεύγη αγίων Αναργύρων με τα ίδια ονόματα. Οι πρώτοι μαρτύρησαν στην Ρώμη [δολοφονήθηκαν από το δάσκαλό τους στην Ιατρική] και εορτάζουν την 1η Ιουλίου και οι δεύτεροι κατάγονταν από την Αραβία και εορτάζουν την 17η Οκτωβρίου. Ήσαν όλοι τους γιατροί, δεν είναι όμως οι μοναδικοί άγιοι που ονομάζονται Ανάργυροι. Είναι και αρκετοί άλλοι, όπως οι Κύρος και Ιωάννης, Σαμψών και Διομήδης, Μώκιος και Ανίκητος, Θαλλελαίος και Τρύφων κ.λ.π. 
Ανάργυροι ονομάζονται επειδή δεν αγαπούσαν τα αργύρια, δεν ήσαν φιλάργυροι, η καρδιά τους δεν ήταν προσκολλημένη στα υλικά αγαθά και προσέφεραν τις ιατρικές τους υπηρεσίες αφιλοκερδώς.
Οι άγιοι Ανάργυροι Κοσμάς και Δαμιανός είχαν γονείς ευσεβείς. Ο πατέρας τους όμως πέθανε όταν οι άγιοι ήσαν σε μικρή ηλικία, και την φροντίδα τους ανέλαβε εξ ολοκλήρου η μητέρα τους, η αγία Θεοδότη, η οποία τους γαλούχησε με τα νάματα της Εκκλησίας και τους δίδαξε την αγάπη προς τον Θεό και τον άνθρωπο. Η αγία Θεοδότη πρέπει να αποτελή το πρότυπο κάθε μητέρας που θέλει τα παιδιά της να προκόψουν. Αλλά προκοπή δεν νοείται χωρίς την αγάπη, την ανιδιοτελή αγάπη προς όλους τους ανθρώπους αδιακρίτως. Για να αγαπά όμως κανείς αληθινά τους ανθρώπους πρέπει πρώτα να αγαπά τον Θεό, επειδή η αληθινή αγάπη είναι δώρο του Θεού. Ο Απόστολος Παύλος συμβούλευε τον μαθητή του άγιο Τιμόθεο Επίσκοπον Εφέσου, να μελετά καθημερινά το Ευαγγέλιο και να ζη σύμφωνα με αυτό, για να προκόψη στην ζωή του και η προκοπή του να γίνη φανερή σε όλους.
Οι άγιοι Ανάργυροι θεράπευαν όλους ανιδιοτελώς και αδιακρίτως με την επιστημονική τους γνώση. Εκεί όμως που οι ανθρώπινες δυνάμεις αδυνατούσαν να προχωρήσουν, επειδή κάποιες ασθένειες είναι ανίατες, θεράπευαν τους ασθενείς με την προσευχή τους. Αλλά για να κρύβουν το χάρισμα των ιαμάτων που είχαν λάβει από τον Θεό, λόγω της μεγάλης τους αγάπης, προσποιούνταν ότι εθεράπευαν με τα φάρμακα. Και το έκαναν αυτό από ταπείνωση, για να μη θαυμάζονται και επαινούνται από τους ανθρώπους. Όλη τους η ζωή ήταν διακονία, προσφορά και θυσία στον βωμό της ανιδιοτελούς αγάπης.
Τα τέλη τους ήσαν «χριστιανά, ανεπαίσχυντα και ειρηνικά» η όπως αναγράφεται στον ιερό Συναξαριστή, «ετελειώθησαν εν ειρήνη». 


Ο βίος και η πολιτεία των Αγίων μας δίνουν την αφορμή τονίσουμε τα ακόλουθα.
Πρώτον. Οι πρωτόπλαστοι στον Παράδεισο είχαν κοινωνία με τον Θεό και ήσαν υγιείς σωματικά και ψυχικά. Αλλά μετά την πτώση τους στην αμαρτία φόρεσαν τους δερμάτινους χιτώνες, δηλαδή την φθορά και τον θάνατο, και έγιναν ευάλωτοι στα διάφορα καιρικά φαινόμενα. Επομένως, οι σωματικές ασθένειες και ο θάνατος είναι μεταπτωτικά φαινόμενα, είναι αποτέλεσμα της αμαρτίας, όπως άλλωστε και οι ψυχικές, αφού και ψυχικά αρρώστησαν. Επειδή έχασαν την κοινωνία με τον Θεό, ο νους τους σκοτίσθηκε και υποδουλώθηκαν στα διάφορα πάθη.

Μήνυμα Πατριάρχη προς 10η Γεν. Συνέλευση του Π.Σ.Ε. συμπίπτει με την αναγγελία περί "Ακολουθίας Γάμων Ομοφυλοφίλων"!






Oικουμενικός Πατριάρχης προς ΠΣΕ:

 Οφείλουμε να εργαστούμε
για την ενότητα των Χριστιανών

Μπουσάν, Κορέα, του Νίκου Παπαχρήστου

«Η δέσμευση του Οικουμενικού Πατριαρχείου στο όραμα του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών πάντοτε ήταν ακλόνητη», τονίζει σε μαγνητοσκοπημένο μήνυμά του προς τους συνέδρους της 10ης Γενικής Συνελεύσεως ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος.Το μήνυμα του Προκαθημένου της Ορθοδοξίας μεταδόθηκε κατά την έναρξη της πρώτης Συνεδρίας στην οποία παρέστη πλήθος επισήμων της φιλοξενούσας χώρας και όλες οι αντιπροσωπείες που συμμετέχουν ως μέλη ή παρατηρητές στις εργασίες της Γενικής Συνελεύσεως.
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης επισήμανε ότι το θέμα της Γενικής Συνελεύσεως περιλαμβάνει «σκοπό, προοπτική και προσευχή».
«Περιλαμβάνει  τον στόχο μας στην οικουμενική δραστηριότητα, την στάση μας στην οικουμενική δράση, αλλά και τη θεϊκή ευλογία για την οικουμενική ενότητα», ανέφερε ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος και υπογράμμισε ότι η δικαιοσύνη και η ειρήνη πρέπει να συνοδεύουν κάθε δράση που πραγματοποιείται. Υπενθυμίζοντας ότι στην Ορθόδοξη Εκκλησία προσευχόμαστε για την ενότητα όλων, ευχήθηκε την ειρηνική επανένωση της Κορεατικής χερσονήσου αλλά και για τους χριστιανούς που αγωνίζονται για την ειρήνη και τη δικαιοσύνη στη Μέση Ανατολή.
Πρόσθεσε ότι η δικαιοσύνη και η ειρήνη - που αποτελούν τον πυρήνα του θέματος της 10ης Γ.Σ. – φανερώνουν την ευθύνη και την σοβαρότητα που θα πρέπει όλοι να δείξουν ενώπιον των κρισίμων προβλημάτων παγκόσμιας σημασίας, όπως είναι η οικονομία και η οικολογία. «Δεν υπάρχει άνετος τρόπος για να κάθεσαι στο Σταυρό», είπε ο Οικουμενικός Πατριάρχης και απευθυνόμενος στους συνέδρους τόνισε πως δεν μπορούμε να παραμένουμε απαθείς θεατές σε έναν κόσμο που χαρακτηρίζεται από κοινωνική αδικία και υποφέρει από δοκιμασίες και καταπίεση.
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης σημείωσε ότι είμαστε υποχρεωμένοι να εργαστούμε προς την ορατή ενότητα τονίζοντας ότι οι προσπάθειες όλων είναι μόνο τα όργανα που υπηρετούν την ενότητα της Εκκλησίας, που  αποτελεί το μεγαλύτερο όραμα του οικουμενικού κινήματος.
Ολοκληρώνοντας ευχήθηκε, μεταξύ άλλων, να υπάρξει μεγαλύτερη κοινή μαρτυρία στον κόσμο και να ενισχυθούν οι σχέσεις του ΠΣΕ με την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία αλλά και ό,τι άλλο προωθεί την χριστιανική ενότητα και το διαθρησκειακό διάλογο.
Αντιπροσωπεία του Οικουμενικού Πατριαρχείου υπό τον Σασίμων Γεννάδιο
Να σημειωθεί ότι στη Γενική Συνέλευση του ΠΣΕ συμμετέχει αντιπροσωπεία του Οικουμενικού Πατριαρχείου υπό τον Μητροπολίτη Σασίμων Γεννάδιο ενώ παρίσταται ο επιχώριος Μητροπολίτης Κορέας Αμβρόσιος. Στην αντιπροσωπεία συμμετέχουν ο Μητροπολίτης Προύσης Ελπιδοφόρος, ο Επίσκοπος Πατάρων Ιωσήφ, ο Τριτεύων Πατριαρχικός Διάκονος Θεόδωρος Mεϊμάρης, διδάκτωρ Θεολογίας, ο Πρωτ.Εμμανουήλ Κλάψης, Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής του Τιμίου Σταυρού Βοστώνης, ο Πρωτ.Χρυσόστομος Νάσσης, ο Πρωτ.Ντάνιελ Να, ο Πρεσβ. Αλέξανδρος Χαν, ο Πρεσβ. Κωνσταντίνος Κενανίδης, η μοναχή Αγάθη Πάικ, η Καθηγήτρια στη Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ Δήμητρα Κούκουρα,  ο Δρ Πέρυ Χαμάλης, επίκουρος Καθηγητής Θρησκευτικών Σπουδών, ο Δρ Λουκάς Ανδριανός και η κ. Εμμανουέλλα Λαρεντζάκη, από την Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης, η Δρ Ξανθή Μόρφη και η κυρία Ιόλη Κιμιάτση. 
___________
Σημείωση: To μήνυμα του Οικουμενικού Πατριάρχη ήταν στην αγγλική γλώσσα. Η μετάφραση και η απόδοση είναι του Amen.gr
- See more at: http://www.amen.gr/article15742#sthash.8lRGLqQ8.dpuf
http://www.amen.gr/article15742