Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Παράνομο το Ευαγγέλιο και η υπεράσπιση της Πίστεως με το Νομοσχέδιο


Κατέθεσε η Νέα Δημοκρατία το

αντιρατσιστικό νομοσχέδιο!


Χρηματικά πρόστιμα και φυλακίσεις

 σε όποιον αγαπά την πατρίδα του και την φυλή του! 

Από "Κατάνυξις"

Κατατέθηκε στη Βουλή το εθνοκτόνο "αντιρατσιστικό" νομοσχέδιο το οποίο προβλέπει μεταξύ άλλων την αναστολή της χρηματοδότησης πολιτικών κομμάτων που συνδέονται με .."ρατσιστικές ενέργειες" από έναν έως έξι μήνες και βαριά διοικητικά πρόστιμα που φθάνουν τα 100.000 ευρώ.

Συγκεκριμένα, προβλέπεται η επιβολή χρηματικής ποινής από 5.000 έως 20.000 ευρώ και φυλάκιση τριών μηνών σε όποιον προκαλεί, διεγείρει ή εκτρέπει σε πράξεις ή ενέργειες βίας ή μίσους κατά προσώπου ή ομάδας προσώπων που προσδιορίζονται βάσει συγκεκριμένων φυλετικών, γενετικών και άλλων χαρακτηριστικών τους ή κατά πραγμάτων που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από αυτούς, με τρόπο που εκθέτει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη ή απειλείται η ζωή, η ελευθερία ή η σωματική ακεραιότητα τους.

mySchool: Γονείς, ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ στο ηλεκτρονικό φακέλωμα των μαθητών

Αντισταθείτε !!
Αντισταθείτε !!
 Τι μπορούν να κάνουν οι γονείς;
Μην δίνεται ελαφρά την καρδία τα προσωπικά δεδομένα των παιδιών σας.
Απαιτήστε να τηρηθούν αυτά που ορίζει το άρθρο 2 τουν. 2472/1997 για την προστασία του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπου και θα πρέπει να σας γίνουν γνωστοί, εγγράφως και με σαφήνεια, οι λόγοι που ζητούνται τα προσωπικά δεδομένα σας.

... κάποιοι φωτεινοί παντογνώστες του Υπουργείου Παιδείας βρήκαν ένα πολύ ωραίο τρόπο για να φακελώσουν τους μαθητές της χώρας, ο λόγος για το mySchool το νέο πληροφοριακό σύστημα του Υπουργείου που θέλει να βάλει χέρι σε συγκεκριμένα προσωπικά δεδομένα των μαθητών, τα οποία ουδεμία σχέση έχουν με τον ρόλο του.


Τι είναι το mySchool

Το mySchool είναι ένα πληροφοριακό σύστημα του Υπουργείου Παιδείας, υπό την μορφή ηλεκτρονικής πύλης, που έχει ως στόχο τη καθολική λειτουργική ενοποίηση των υφιστάμενων πληροφοριακών συστημάτων υποστήριξης της καθημερινής λειτουργίας των σχολικών μονάδων (sic).

Τι είναι το mySchool στα μάτια του γονιού

Το mySchool στα μάτια του γονιού είναι ένας μηχανισμός συλλογής προσωπικών δεδομένων που καμία σχέση δεν έχει με την έως τώρα αποδεκτή συλλογή των απαραίτητων στοιχείων, τα οποία όφειλε να δώσει ο γονιός κατά την εγγραφή του μαθητή στην αρχή της σχολικής χρονιάς.





Στο νέο έντυπο που ζητείται να συμπληρωθεί από τους γονείς και βλέπετε παραπάνω έχουμε καταγραφή κάποιων αν όχι περίεργων τουλάχιστον παράξενων πεδίων εισαγωγής όπως είναι το ΑΜΚΑ. Πραγματικά αδυνατώ να καταλάβω κατά πόσο χρησιμεύει κάτι τέτοιο στη σχολική μονάδα και πραγματικά είναι τροφή για σκέψη, καθώς η δικαιολογία ότι αυτό μπορεί να χρειάζεται για την καταγραφή απουσιών δεν στέκει, εκτός και αν κάποιος παρακολουθεί ηλεκτρονικά το myScholl και αντιπαραβάλει το ΑΜΚΑ του μαθητή με κάποιο αντίστοιχο σύστημα καταγραφής του ΕΟΠΠΥ, κατά πόσο τώρα είναι αυτό σωστό και αν στέκει κρίνεται το μόνοι σας.

Αλήθεια όμως τι τα χρειάζεται το υπουργείο όλα αυτά; Γιατί πρέπει να υπάρχει κεντρική ηλεκτρονική καταγραφή προσωπικών δεδομένων τέτοιου είδους από την στιγμή που η κάθε σχολική μονάδα τηρεί τα στοιχεία των μαθητών της τοπικά, τι εξυπηρετεί η κεντρική συγκέντρωση των μαθητών όλης της χώρας και μάλιστα με στοιχεία αυστηρά προσωπικά;



Τι είναι το mySchool στα μάτια του Εκπαιδευτικού

Aπό την πλευρά των εκπαιδευτικών ήδη έχουμε πολλές αντιδράσεις όπου με σχετικό έγγραφο καλούνται σε καθημερινή βάση από τις 14/11 έως και τις 20/12 να συμπληρώνουν τα στοιχεία που είδατε παραπάνω στο νέο πληροφοριακό σύστημα.

Ο λόγος που αντιδρούν δεν έχει να κάνει μόνο με την έτσι και αλλιώς μηδενική γραμματειακή υποστήριξη αλλά με τα διάφορα περίεργα που βλέπουν όπως πχ τη κεντρική καταγραφή τόσο των απουσιών όσο και των στοιχείων φοίτησης (επίδοση, έλεγχοι, απολυτήρια, μετακινήσεις κ.λπ.); Όπου και δικαίως αναρωτιούνται αν υπάρχει κάποιος εκπαιδευτικός λόγος για αυτό;

Όπως αντιλαμβάνεστε λοιπόν έχουμε μια προσπάθεια συλλογής προσωπικών δεδομένων τα οποία καμία σχέση δεν έχουν με την εκπαίδευση .

Τι μπορούν να κάνουν οι γονείς;

Μην δίνεται ελαφρά την καρδία τα προσωπικά δεδομένα των παιδιών σας.
Απαιτήστε να τηρηθούν αυτά που ορίζει το άρθρο 2 τουν. 2472/1997 για την προστασία του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπου και θα πρέπει να σας γίνουν γνωστοί, εγγράφως και με σαφήνεια, οι λόγοι που ζητούνται τα προσωπικά δεδομένα σας, σημαντικό είναι ότι θα πρέπει να αναφέρεται γραπτώς που θα τηρούνται τα αρχεία αυτά, ποιος θα είναι ο τελικός αποδέκτης τους, καθώς και ο σκοπός και οι τρόποι επεξεργασίας τους.

Ποια είναι η περιγραφή της εικόνας των «Εισοδίων της Θεοτόκου»;






Το Κύριο πρόσωπο της εικόνας, είναι η τριετής Παναγία.

Εικονίζεται την στιγμή που την υποδέχεται στο Ναό ο ιερέας Ζαχαρίας, ο μετέπειτα πατήρ του Προδρόμου. Την συνοδεύουν οι γονείς της (Ιωακείμ και Άννα) και οι παρθένες, που βαστούν λαμπάδες. Η Παναγία δεν εμφανίζει τίποτε το παιδικό, εκτός από το μικρό μέγεθος του σώματός της. Αυτό γίνεται σκοπίμως. Ο ορθόδοξος αγιογράφος θέλει να μας απομακρύνει από το γράμμα της διηγήσεως («τριετής ἡ παῖς») για να συλλάβουμε το πνεύμα της, την εκκλησιολογική της διάσταση. Η Παναγία είναι η Θεοτόκος, η Μητέρα του Θεού. Διά τούτο ο υμνῳδός μας καλεί «τήν νηπιάζουσαν φύσει καί ὑπέρ φύσιν» Μητέρα ἀναδειχθεῖσαν τοῦ Θεοῦ εὐφημήσωμεν ὕμνοις (Τροπάριο του Όρθρου).
Η Παναγία εικονίζεται ως ώριμος γυναίκα με το γνωστό μαφόριό της, όπως την βλέπουμε στις εικόνες της. Το ίδιο κάνει ο υμνῳδός της Εκκλησίας και για τις λαμπάδες των παρθένων. Οι αναμμένες λαμπάδες δεν είχαν σκοπό  να εμποδίσουν την τριετή παιδίσκη να γυρίσει πίσω καθώς πήγαινε στο Ναό, όπως αναφέρει η απόκρυφη διήγηση, αλλά να υποδείξουν την νοητή λαμπάδα, την Παναγία, και να προδηλώσουν την μελλοντική αίγλη, που θα ανέλαμπε από αυτή και θα εφώτιζε τους εις το σκότος της αμαρτίας καθημένους ανθρώπους, δηλαδή τον Ιησού Χριστό. 
Αυτό τον συμβολισμό παρουσιάζει το δ’ Στιχηρό προσόμοιο του Εσπερινού του δ’ ήχου:
«Αἱ νεάνιδες χαίρουσαι καί λαμπάδας κατέχουσαι, τῆς λαμπάδος σήμερον προπορεύονται τῆς νοητῆς καί εἰσάγουσιν αὐτήν εἰς τά Ἅγια τῶν Ἁγίων ἱερῶς προδηλοῦσαι τήν μέλλουσαν αἴγλην ἄρρητον ἐξ αὐτῆς ἀναλάμψειν καί φωτίσειν τούς ἐν σκότει καθημένους, τῆς ἀγνωσίας ἐν Πνεύματι».
 
Την Παναγία υποδέχεται στο ιερό, ο ιερέας Ζαχαρίας ντυμένος με την επίσημη ιερατική στολή του. Σκύβει  με τεταμένα τα χέρια του να υποδεχθεί «εὐφραινόμενος ταύτην ὡς Θεοῦ κατοικητήριον». 
Η μικρή Παναγία λυγερόσωμος και ευθυτενής τείνει και αυτή τα χέρια της προς τον ιερέα.
Πάνω αριστερά σε πολλές εικόνες παριστάνεται η Παναγία καθημένη επάνω σε μαρμάρινο θρόνο, όπου δέχεται την τροφή, που της κομίζει ο άγγελος Γαβριήλ. Η Παναγία θα παραμείνῃ στα Άγια των Αγίων ως νέα Κιβωτός της Διαθήκης, ως η «ἔμψυχος κιβωτός» και κατά τήν 12ετή παραμονή της στό Ιερό, θά τρέφεται θαυματουργικώς με ουράνια τροφή.

ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2013/11/poia-einai-i-perigrafi-tis-eikonas-ton-eisodion-tis-theotokou.html#ixzz2lEbhdMLo

Εἰσόδια τῆς Θεοτόκου

Εἰσόδια τῆς Θεοτόκου
21 Νοεμβρίου
Του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου

Τα παιδια στην Εκκλησια, τα παιδια στο Θεο!

paidiaΕΟΡΤΗ μεγάλη σήμερα, ἀγαπητοί μου, θεομητορικὴ ἑορτή. Ἑορτὴ δηλαδὴ πρὸς τιμὴν τῆς ὑπεραγίας Θεοτόκου, ἡ ὁποία κατὰ τὴν πίστι μας πρέπει νὰ τιμᾶται. Καὶ τιμᾶται ἡ Παναγία μας. Γιατὶ δὲν εἶνε ἁπλῶς μία γυναίκα, οὔτε ἁπλῶς μία ἁγία· εἶνε παραπάνω ἀπὸ προφῆτες, ἀπὸ πατριάρχες, ἀπὸ ἀποστόλους, ἀπὸ τὸν τίμιο Πρόδρομο, ἀπὸ ἀγγέλους καὶ ἀρχαγγέλους, παραπάνω ἀπὸ κάθε λογικὸ κτίσμα. Μετὰ τὸ Χριστό, μετὰ τὴν ἁγία Τριάδα, ἔρχεται ἡ ὑπεραγία Θεοτόκος, τὸ ἐξοχώτερο καλλιτέχνημα καὶ τὸ καύχημα τοῦ ἀνθρωπίνου γένους. «Παναγία Δέσποινα Θεοτόκε, πρέσβευε ὑπὲρ ἡμῶν τῶν ἁμαρτωλῶν»! (Μέγ. ἀπόδ.). Μεγάλη εὐλάβεια πρέπει νὰ ἔχουμε στὴν ὑπεραγία Θεοτόκο.
Σήμερα εἶνε τὰ Εἰσόδιά της. Τί θὰ πῇ «εἰσόδια»; Πρέπει νὰ τὸ ἐξηγήσουμε.

ΕΙΣΟΔΙΑ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΒΙΝΤΕΟ -ΟΜΙΛΙΑ ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ


Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

ΠEPI THΣ ΔEINHΣ OIKONOMIKHΣ KPIΣEΩΣ

Στο οικονομικό πρόβλημα θα έχουμε επέμβαση του Θεού

του Παλαιμαχου Αγωνιστου και ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ Θεολογου Νικολαου Σωτηροπουλου

Ἐπαλήθευσι λόγων περὶ τῆς οἰκονομικῆς κρίσεως
    
 Ὁ ἀείμνηστος Mητροπολίτης Φλωρίνης Aὐγουστῖνος εἶχε γράψει, ὅτι ἡ ἔνταξι τῆς Ἑλλάδος στὴν Eὐρωπαϊκὴ Oἰκονομικὴ Ἕνωσι (E.O.K.) δὲν θὰ εἶνε εὐλογία, ἀλλὰ συμφορὰ γιὰ τὴν Ἑλλάδα. 
Aὐτὴ τὴν Ἕνωσι χαρακτήρισε λεόντειο ἑταιρεία. 
Ἐπίσης εἶχε πεῖ, ὅτι ἔρχεται μεγάλη πεῖνα ἐν καιρῷ εἰρήνης. Tὰ λόγια τοῦ φωτισμένου ἐκείνου Ἐπισκόπου ἐπαληθεύθηκαν. 
Ἀνάξιοι τοῦ χριστιανικοῦ καὶ τοῦ ἑλληνικοῦ ὀνόματος πολιτικοὶ καὶ ἄνθρωποί τους, ὀντάρια χωρὶς κανένα ἰδανικό, κατέκλεψαν τὸ δημόσιο ταμεῖο, καταχρέωσαν τὸ Kράτος σὲ ἀδιστάκτους ξένους δανειστὲς καὶ τοκογλύφους, καθυπέταξαν τὴν Πατρίδα μας σ' ἐκείνους, καὶ μὲ ἀλλεπάλληλα φορομπηχτικὰ μέτρα καταδυναστεύουν τὸν Ἑλληνικὸ λαό. 
Tὸ χρέος ἀνῆλθε στὰ 320 δισεκατομύρια Eὐρώ, καὶ τὸ ἕνα τρίτο τοῦ λαοῦ κατῆλθε κάτω ἀπὸ τὸ ὅριο τῆς φτώχειας. 
Πολλοὶ στεροῦνται καὶ στοιχειωδῶν πραγμάτων τῆς ζωῆς, πεινοῦν, ἀπελπίζονται, παθαίνουν κατάθλιψι, καὶ χιλιάδες αὐτοκτονοῦν.
    Oἱ δὲ «κυβερνῶντες» καὶ στὴν πραγματικότητα κυβερνώμενοι ἀπὸ τοὺς ξένους, μέχρι λεπτομερειῶν, ἰσχυρίζονται, ὅτι σῴζουν τὴν Ἑλλάδα, ἐνῷ τὴν καταστρέφουν πρὸς χαρὰν τῶν ἐχθρῶν της καὶ τῶν δῆθεν φίλων καὶ συμμάχων της. 
Tὴν καταστροφὴ ὀνομάζουν σωτηρία. 
Ὅταν διαφθείρωνται οἱ ἄνθρωποι, λέγει ὁ Θουκυδίδης, διαφθείρεται καὶ τὸ λεξιλόγιο.

Ἡ λύσι τοῦ οἰκονομικοῦ προβλήματος
     

«Η ΔΕΣΠΟΤΟΚΡΑΤΙΑ»

Φοβερή ομιλία του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου, ο οποίος ξεχωρίζει τους καλούς από τους κακούς ποιμένας. Έγινε στην Αθήνα το 1966. Μιλά σκληρά για τους κακούς επισκόπους, που δεν είναι ούτε θεόκλητοι ούτε δημόκλητοι, αλλά αυτόκλητοι. Καυτηριάζει την πολυτελή ζωή και την φυλαργυρία των, που δεν αρμόζει σε αντιπροσώπους του Χριστού και είναι σκάνδαλο στον λαό. Επαινεί τους καλούς επισκόπους και συμβουλεύει τους πιστούς·

  • «…Τιμώμεν τον επίσκοπο, τιμώμεν τον καλόν επίσκοπο, τιμώμεν τον καλόν Ποιμένα τον Κύριον Ιησούν Χριστόν, ο οποίος είναι ο Αρχιποίμην του λογικού Ποιμνίου· τιμώμεν, λέγω, τον Εσταυρωμένο Λυτρωτή, ο οποίος είναι το πρότυπο παντώς καλού ποιμένος. Τιμώμεν τους επισκόπους, -τους αληθινούς επισκόπους-, υποκλινόμεθα, γονατίζουμε και φιλούμε τα κράσπεδά τους, δεν είμεθα άξιοι να φιλήσουμε ούτε τον ιμάντα των υποδημάτων τους… Αλλά ενώ αγαπητοί μου, υποκλινόμεθα ενώπιον παλαιών και νέων ιερών μορφών της σεπτής ιεραρχίας μας, δεν υποκλινόμεθα, δεν υποχρεούμεθα ούτε από το Ευαγγέλιο ούτε από τους Ιερούς Κανόνας, ούτε από την Ιστορία της Εκκλησίας να υποκλινόμεθα ενώπιον κακών επισκόπων· ενώπιον επισκόπων οι οποίοι αποτελούν την ανατροπήν του Ευαγγελικού κηρύγματος. Δεν υποκλινόμεθα ενώπιον σκανδαλοποιών ιεραρχών. Δεν υποκλινόμεθα ενώπιον ιεραρχών οι οποίοι εισήλθαν ανωμάλως εις την Εκκλησία του Χριστού μας. Η αγία μας Ορθοδοξία γνωρίζει μίαν μόνον θύραν, και πας ο εισερχόμενος δια αυτής είναι ποιμήν των προβάτων κανονικός….»
(Ολόκληρη την ομιλία ακούστέ την κατ” ευθείαν από τον αείμνηστο Μητροπολίτη Φλωρίνης π. Αυγουστίνο)
 http://www.augoustinos-kantiotis.gr/
_

ΧΕΡΟΥΒΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ


Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Πολυτεχνείο με την γερμένη κεφαλή



Γράφει  ο Ασκληπιάδης
Πολυτεχνείο  με την γερμένη κεφαλή 
     Τιμούμε τον αγώνα και τον ζήλο που έδειξαν οι νεαροί φοιτητές που εξεγέρθηκαν για τις ιδέες τους, ασχέτως αν αργότερα οι περισσότεροι έτρεξαν να το εξαργυρώσουν με κρατικές θέσεις άκρως προσοδοφόρες….

    Εντύπωση μου έκανε ότι στην γιορτή του πολυτεχνείου δεν τελείται ποτέ επιμνημόσυνη δέηση για τους νεκρούς, να μνημονευτούν τα ονόματά τους.
    Στο πιο μικρό χωριουδάκι για «άσημους» αγώνες, υπάρχει πλάκα με τα ονόματα των πεσόντων και συνήθως με την ηλικία και το επάγγελμά τους.
   Εδώ στην γερμένη κεφαλή  δεν είδα κάποιο όνομα γραμμένο ή…είναι από την πλευρά που ακουμπά στο γρασίδι για λόγους…ταπεινοφροσύνης…
Δεν ενδιαφέρθηκε κανείς για την μνήμη αυτών ονομαστικά;
Μοναχικά άτομα. πρώην τρόφιμους των ορφανοτροφείων σκότωναν, ώστε να μην τους αναζητά κανείς…
    Αλλά ,για μας τους παλιότερους, ένας  έκανε την αναζήτηση  και καταδικάστηκε με οκτώ μήνες φυλακή!!!

     Ηταν η «υπόθεση της Ηλένιας»  που διαφήμιζε σαμπουάν την εταιρείας  «Μπρεκ» και την αναζητούσε ο (κατά την  φαντασία του) φίλος της…


       «Είναι το κορίτσι μου. Χάθηκε το βράδυ της σφαγής. Κανένας δεν την ξανάδε. Πήγα σπίτι της αλλά έχουν χαθεί και οι γονείς της.      Όποιος ξέρει για το μαρτυρικό τέλος της ας με πληροφορήσει».
    Το “δράμα” το πήραν οι εφημερίδες, μία από αυτές δε – η “Αυγή”- έγραψε κατά λέξη, τα εξής κάτω από το σπαραξικάρδιο τίτλο:

 
ΤΙ ΑΠΟΓΙΝΕ Η ΗΛΕΝΙΑ ΜΟΥ; Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΕΝΟΣ ΑΓΟΡΙΟΥ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΟΥ
και τον υπότιτλο: “Ηλένια Ασημακοπούλου. Χτυπήθηκε στις 17 Νοέμβρη στη Στουρνάρη οπό σφαίρα. Τι απόγινε ;;;”.



ΤΖΑΜΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΖΑΜΙ ΚΑΙ Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ


Ενώ στην Αθήνα δόθηκε πλέον και επίσημα το σήμα να αρχίσουν τα έργα για την ανέγερση μουσουλμανικού τεμένους, αν και η αλήθεια είναι ότι ήδη υπάρχουν περί τα εξήντα τζαμιά σε διάφορες περιοχές της πρωτεύουσας, στην Κωνσταντινούπολη δόθηκε σαφές μήνυμα από τον ίδιο τον αντιπρόεδρο της τουρκικής κυβέρνησης, ότι σύντομα η αγία Σοφία Κωνσταντινούπολης το μεγάλο αυτό σύμβολο του χριστιανισμού θα ακολουθήσει τον «δρόμο» της αγίας Σοφίας Τραπεζούντας και της αγίας Σοφίας της Νίκαιας που ήδη λειτουργούν σαν μουσουλμανικά τεμένη.
Ο Bülent Arınç, ο αντιπρόεδρος της τουρκικής κυβέρνησης οποίος βρέθηκε στην Κωνσταντινούπολη για να εορτάσει την μουσουλμανική εορτή του Muharrem, (μια «γεύση» της οποίας πήραμε πρόσφατα στον Πειραιά όταν δεκάδες μουσουλμάνοι αυτόμαστιγώθηκαν με ένα πραγματικά σοκαριστικό τρόπο τελείως ξένο προς τα ελληνικά ήθη), σε δηλώσεις που έκανε τοποθετήθηκε φανερά ότι πολύ σύντομα η αγία Σοφία Κωνσταντινούπολης, το μεγάλο αυτό αρχιτεκτονικό αριστούργημα και σύμβολο του χριστιανισμού και της ελληνορθόδοξης βυζαντινής αυτοκρατορίας θα ξανά λειτουργήσει όπως τόνισε σαν μουσουλμανικό τέμενος ικανοποιώντας τις επιθυμίες εκατοντάδων χιλιάδων Τούρκων μουσουλμάνων. Μάλιστα ο αντιπρόεδρος της τουρκικής κυβέρνησης, (γνωστός γενίτσαρος), υπερηφανεύτηκε με ενδεικτικό τρόπο για την προκλητική μετατροπή σε τζαμί της αγίας Σοφίας της Νίκαιας, μια ιστορική εκκλησία στην οποία όπως αναφέρετε πρέπει να έγινε η ιστορική πρώτη οικουμενική σύνοδος της Νίκαιας και την μετατροπή της γνωστής αγίας Σοφίας Τραπεζούντας επίσης σε τζαμί, ένα γεγονός που ξεσήκωσε ακόμα και τις αντιδράσεις των σημερινών κατοίκων της περιοχής. Τώρα σύμφωνα με τα λεγόμενα του Bülent Arınç, και η αγία Σοφία Κωνσταντινούπολης πρόκειται σύντομα να λειτουργήσει ξανά σαν «οίκος προσευχής» για τους μουσουλμάνους όπως ήταν μέχρι το 1934 όταν ο Μουσταφά Κεμάλ σκεφτόμενος καθαρά συμφεροντολογικά την έκανε μουσείο για να γίνει έκτοτε το μεγαλύτερο τουριστικό έσοδο της Τουρκίας.

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Οι Έλληνες πληρώνουν για την ανέγερση Τζαμιού και Μουφτίδων



Αθάνατη Ελλάδα με τα …χουβαρνταλίκια σου.
 Γράφει ο Ασκληπιάδης

     Βρέθηκαν χρήματα από τον κρατικό κορβανά για την ανέγερση τεμένους στην Αθήνα, ενώ οι Έλληνες ορθόδοξοι πιστοί κτίζουν τους ναούς τους με το υστέρημα τους,  κερδίζοντας το κράτος (ΦΠΑ, εργοδοτικές εισφορές, κ.α).
      Γιατί δεν τους παραχωρεί ένα οικόπεδο και με εισφορές των ιδίων να κτίσουν το τέμενος τους; Σε ποια χώρα (και ιδίως μουσουλμανική) κτίζουν ναούς με κρατικό χρήμα;
      Που να βρεθούν χρήματα για το «τάμα του Έθνους»;
Τι έγινε το ποσό από έρανο που είχε γίνει για αυτό το σκοπό προ ετών;
Γιατί η περιουσία του Ισραηλιτικού συμβουλίου στην Ελλάδα είναι στο απυρόβλητο της φορολογίας;

      Αθάνατη Ορθόδοξη πτωχευμένη  Ελλάδα με τα χουβαρνταλίκια…

     Είσαι μοναδική στην Υφήλιο. Δείχνεις ένα άκρατο ρατσισμό προς τα.. παιδιά σου!!!


Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Ο Πειραιώς Σεραφείμ: «Με το τζαμί στο βοτανικό παύει η Ελλάδα να είναι κράτος Ελλήνων Ορθοδόξων»


Ομολογία Πίστεως υπέρ των Παπικών κάνει ο Δημητριάδος: ο Παπισμός δεν είναι αίρεση, αλλ΄ Εκκλησία!

  "Στις αναγνωρισμένες από την Εκκλησία αιρέσεις  δεν συμπεριλαμβάνονται σε αυτές οι Καθολικοί αδελφοί μας, ούτε η Καθολική Εκκλησία". (Ιγνάτιος Δημητριάδος)

Ομολογία Πίστεως υπέρ των Παπικών κάνει ο Δημητριάδος: ο Παπισμός δεν είναι αίρεση, αλλ΄ Εκκλησία!

ΛΙΓΗ ΝΤΡΟΠΗ κ. ΙΓΝΑΤΙΕ.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ
ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΟΡΙΟ!

     Σὲ Ἡμερίδα γιὰ τὰ 50 χρόνια τῆς Β΄ Βατικανῆς Συνόδου, συμμετεῖχε, ὡς μὴ ὄφειλε, καὶ ὁ Δημητριάδος Ἰγνάτιος.
     Κατὰ τὴ συζήτηση, καθολικὸς πιστὸς διαμαρτύρετε στὸν κ. Ἰγνάτιο, ἐπειδὴ τὶς «ἱστορικὲς Ἐκκλησίες» (Παπισμό) ἐδῶ στὴν Ἑλλάδα τὶς συγκαταλέγουμε στὶς αἱρέσεις. Καὶ ρωτᾶ:
      «Ὑπάρχει ἐλπίδα, (Σεβασμιώτατε) νὰ ἀλλάξει κάτι στὴν Ἑλληνικὴ Ἐκκλησία στὴ θεώρηση τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ περισσότερο καθολικῆς καὶ λιγότερο παραταξιακῆς;». 
    Σαφὲς τὸ ὑπονοούμενο–ζητούμενο: νὰ πάψουμε νὰ βλέπουμε «παραταξιακά» (ἐννοεῖ Ὀρθόδοξα) τὴν Ἐκκλησία, καὶ νὰ τὴν βλέπουμε  ὡς «διηρημένη» (ὅπως τὴ βλέπει ὁ Βαρθολομαῖος, ὁ Ζηζιούλας, ὁ Μεσσηνίας, ὁ Δημητριάδος καὶ ὅποιοι ἄλλοι!!!
     Τί περιλαμβάνει ἡ ἀπάντηση τοῦ κ. Ἰγνατίου; Μιὰ ΟΜΟΛΟΓΙΑ Πίστεως ὅτι ὁ Παπισμὸς εἶναι Ἐκκλησία καὶ ΟΧΙ αἵρεση, ἀνακρίβειες καὶ ψεῦδος!
      Ἐμεῖς θεωροῦμε, λέγει, ὅτι ὁ Παπισμὸς εἶναι Ἐκκλησία. Ὡς αἱρέσεις καὶ σέκτες ἀντίθετες μὲ τὸν Χριστιανισμὸ θεωροῦμε μόνο τὶς ἀναγνωρισμένες ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία ὡς αἱρέσεις!
   Γιατί ψεύδεστε κ. Ἰγνάτιε; Γιατί ἀντιστρέφετε τὰ πράγματα; Αὐτὸ εἶναι θέλημα τοῦ Θεοῦ ἢ τοῦ Διαβόλου;
   Ἀλήθεια, δὲν γνωρίζετε ὅτι ἡ Ὀγδόη Οἰκουμενικὴ Σύνοδος (ὅπως καὶ ὁ συνάδελφός σας Μητροπολίτης Ναυπάκτου παραδέχεται) ἀλλὰ καὶ δεκάδες Σύνοδοι τῆς Ἐκκλησίας, δεκάδες Ἅγιοι (ἅγ. Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς, ἅγ. Νικόδημος ὁ ἁγιορείτης κ.ἄ.) ἔχουν καταδικάσει καὶ χαρακτηρίσει) τὸν Παπισμὸ ὡς αἵρεση; (Δές τό βιβλίο: Εἶναι αἵρεση ὁ Παπισμός;).
     Ἐπίσης, δὲν γνωρίζετε ὅτι πολλὲς ἀπὸ τὶς σέκτες καὶ τὶς σύγχρονες αἱρέσεις τὶς ἐντάσσουν στὸν κατάλογο τῶν αἱρέσεων κάποιες ἐπιτροπές κι ὄχι κάποια Οἰκουμενικὴ ἢ Πανορθόδοξος Σύνοδος;
Π.Σ.
 

Πηγή: "Αναστάσιος"

Ημερίδα για τα 50 ΧΡΟΝΙΑ

της Β΄ ΒΑΤΙΚΑΝΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ

Παρεμβάσεις του Μητροπολίτου Δημητριάδος Ιγνατίου (α΄)




(Λεόντειος Σχολή  Σάββατο  9.11.13) 
Παρεμβάσεις του Μητροπολίτου Δημητριάδος Ιγνατίου  (α΄)
κα Μαρία Σικ (συντονίστρια στρογγυλής τραπέζης) : Να περάσουμε τώρα στην ερώτηση που έχουμε ετοιμάσει για τον Σεβασμιώτατο Ιγνάτιο : «Σεβασμιώτατε, αποτελεί πλέον κεκτημένο για μας τους Καθολικούς ο οικουμενικός προσανατολισμός της Εκκλησίας μας στο σύνολό της και καθενός μας ξεχωριστά. Και χρειάζεται αγώνα για να φτάσει ο κάθε πιστός να έχει μία οικουμενική συνείδηση και στάση,  ιδιαίτερα εδώ στην Ελλάδα και ιδιαίτερα με την Ορθοδοξία. Παίρνω αφορμή από ένα συνέδριο που έγινε στην Ι. Μητρόπολη της οποίας προΐστασθε ως Επίσκοπος, αναφορικά με τις αιρέσεις. Η λέξη αυτή, έστω και αν ανταποκρίνεται σε μια ιστορική πραγματικότητα ηχεί πλέον παράφωνα στα αυτιά μας, ιδιαίτερα για αυτές που ονομάζουμε ιστορικές Εκκλησίες. Εδώ στην Ελλάδα, ίσως είναι η λέξη η πλέον χρησιμοποιούμενη στο εκκλησιαστικό λεξιλόγιο : αιρέσεις, αιρετικοί, αιρεσιάρχης, παναίρεση του Οικουμενισμού κλπ και μεταξύ αυτών συγκαταλεγόμαστε και όλοι εμείς. Χωρίς να είναι σκοπός μου να σας φέρω σε δύσκολη θέση, υπάρχει ελπίδα, να αλλάξει κάτι στην Ελληνική Εκκλησία στη θεώρηση της Εκκλησίας του Χριστού περισσότερο καθολικής και λιγότερο παραταξιακής, που θα μας κάνει να αισθανόμαστε περισσότερο άνετα μαζί σας, εννοώ τους Ορθοδόξους συμπατριώτες μας ;  Και, τέλος, υπήρξε δεύτερη σκέψη σε σας, μετά την έκταση που πήρε στον Τύπο, τώρα τελευταία, η συμμετοχή σας στη σημερινή ημερίδα ; σκεφτήκατε να μην έρθετε ;  (γέλια από το κοινό).


Μητροπολίτης Δημητριάδος  κ. Ιγνάτιος :  Σας δικαιολογώ γιατί δε με ξέρετε καλά ! (γέλια από το κοινό) αλλά θέσατε πολλά θέματα !  Και βέβαια πρέπει να ξεχωρίσουμε μερικά πράγματα ! Όντως φιλοξενήσαμε ένα συνέδριο της Συνοδικής Επιτροπής επί των Αιρέσεων στην πόλη του Βόλου και στο συνεδριακό μας Κέντρο, φιλοξενούμενοι της Μητροπόλεώς μας. Όμως! αυτή η Επιτροπή ασχολείται με τις αναγνωρισμένες από την Εκκλησία αιρέσεις και δεν συμπεριλαμβάνονται σε αυτές οι Καθολικοί αδελφοί μας, ούτε η Καθολική Εκκλησία. Μιλήσαμε για σέκτες, μιλήσαμε για όλα αυτά που και η Καθολική Εκκλησία, νομίζω, αντιμετωπίζει πολλές φορές, που έχουν εισβάλλει από την Ανατολή, μιλήσαμε για πράγματα που δεν έχουν να κάνουν με τους Χριστιανούς αδελφούς μας.
Όταν μιλάμε για την Εκκλησία, και για την Εκκλησία στην Ορθόδοξη Ελλάδα, θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας τις Συνοδικές Αποφάσεις και όχι την προσωπική άποψη. Ναι ! υπάρχουν προσωπικές απόψεις. Όντως υπάρχει μία έντονη κίνηση που θέλει να προβάλει το αντιοικουμενιστικό της πρόσωπο. Πιστέψτε με όμως !  πολλές φορές συμβαίνει στη ζωή μας οι λίγοι να κάνουν πολύ θόρυβο.  Και αυτή είναι μία πραγματικότητα. Δεν εκπροσωπούν τη Σύνοδο, δεν υπάρχουν συνοδικές αποφάσεις, δεν διχάζουν τη Σύνοδο, το κυριότερο απ’  όλα! Απλώς χρησιμοποιούν και αξιοποιούν σύγχρονα μέσα προκειμένου να κάνουν αισθητή την παρουσία τους μέσα, νομίζω,  από μία παραμορφωμένη εικόνα.
Ξέρετε, προσπαθώ και εγώ να εμβαθύνω στα αίτια που οδηγούν έναν άνθρωπο να πάρει τόσο ακραίες θέσεις. Δεν είναι εύκολο γιατί θα πρέπει κανείς να είναι καρδιογνώστης. Γενικά όμως, και αυτό αποτελεί προσωπική μου άποψη, δεν μπορώ να κάνω επιστημονική μελέτη, διαπιστώνω ότι πίσω από τέτοιες συμπεριφορές υπάρχουν ψυχικά τραύματα, που ίσως τα ξέρει μόνο αυτός που φτάνει σε ακραίες εκδηλώσεις και ο Θεός. Και γι’ αυτό προσωπικά προσπαθώ, πάντοτε να δικαιολογώ, αλλά σας παρακαλώ, μη γενικεύσουμε και μη παγιδευτούμε, γιατί, τελικά, τότε θα πέσουμε στην παγίδα αυτού που προκαλεί όλα αυτά: είναι αυτός που δε θέλει την ενότητα, είναι αυτός που δε θέλει τη Χάρη του Θεού, είναι αυτός που δε θέλει να είμαστε αρμονικά Χριστιανοί ! Μη παγιδευτούμε σ’  αυτό ! (θερμό χειροκρότημα από το κοινό). Εγώ μπορώ να σας διαβεβαιώσω, επειδή είμαι μέλος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, σε ότι αφορά στο Σώμα της Ιεραρχίας είναι μεμονωμένες οι περιπτώσεις και βεβαίως εμείς ακούμε, γιατί πρέπει να ακούμε, σεβόμαστε γιατί πρέπει να σεβόμαστε,  και πολλές φορές χαμογελάμε σαν τον καινούργιο  πάπα ! Έτσι!


(για την απομαγνητοφώνηση : π. ΑΚΓ)