Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ 44ον ΤΑ ΤΡΙΑ ΘΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ


ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ  ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ "ΑΓΩΝΑΣ" α.φ. 209  Οκτώβριος 2014      http://www.agonas.org/
 

του π. Ευσταθίου Κολλά επιτ. πρόεδρος εφημ. κλήρου  
Στη Χριστιανική Αγία Τριάδα δεν έχουμε την έννοια της «Θείας 
Οικογένειας». Ουδεμία δε ανθρώπινη και ενδοκοσμική παράσταση μπορεί να μας δώσει την έννοια, του πώς υπάρχει ο Θεός. Η ανθρώπινη σκέψη δεν μπορεί να εννοήσει πώς ο Θεός υπάρχει, ως Ένας σε τρία Πρόσωπα (1=3). Η λογική, εν προκειμένω, κινείται προς μονομέριες και ακρότητες. Κατά τη λογική ή ένας Θεός υπάρχει, ή πολλοί. Οι αιρετικοί έπεφταν και πέφτουν σε αιρέσεις γιατί έκαναν και κάνουν Φιλοσοφική Θεολογία.

Το Τριαδικό Δόγμα της Χριστιανικής διδασκαλίας είναι υπέρβαση της λογικής και όχι παραλογισμός. Ο Θεός ούτε ένας είναι ούτε τρείς. Είναι και Ένας και Τρείς μαζί. Επειδή το ΕΝΑ είναι και ΤΡΙΑ (1=3). Και τα ΤΡΙΑ είναι και ΕΝΑ (3=1). Ο Θεός είναι υπέρβαση της ΜΟΝΑΔΑΣ και της ΤΡΙΑΔΑΣ, «ο Θεός είναι Υπέρ Πάντα αριθμόν» [Μάξιμος Ομολογητής]. Ο Θεός έχει απόλυτη ταυτότητα προς Εαυτόν (= Ουσία και Ενέργειες), και απόλυτη διαφορότητα προς Εαυτόν (= Πρόσωπα).

Η Αγία Τριάδα ουδεμία σχέση έχει προς τις Φιλοσοφικές τριάδες του Πλωτίνου, [Ένα, Νους – πνεύμα (= κομμάτι του Νου), και κόσμος (= αισθητό κακό με θείες ακτίνες), ούτε και με το Νεοπλατωνισμό. Η Νεοπλατωνική τριάδα είναι ιεραρχικά διατεταγμένη σε υπάλληλη (= ο υπαγόμενος υπό άλλον) σχέση. Δηλαδή κατά σειρά: Το όντως ΕΝΑ, ύστερα εξ απορροής (= εκπήγαση) ο Νους, και πνεύμα (= κομμάτι του Νου), και τέλος ο αισθητός κόσμος].

Όταν λέγω Θεό εννοώ Πατέρα, Υιόν και Αγιον Πνεύμα. Δεν είναι ο Θεός τίποτε πάνω από αυτά, ούτε και εκτός αυτών. Ο Θεός είναι «ΕΝΑ εν τρισίν» και «Τρία εν ενί». Έτσι διαιρείται ο Θεός αδιαιρέτως. Τα Τρία Πρόσωπα είναι αυστηρώς και συγκεκριμένως ΤΡΙΑ. Ουδέποτε αυξανόμενα ή διαιρούμενα, αλλά συνυπάρχοντα, αναγκαίως. Είναι αδύνατος η ύπαρξη ενός μόνου Προσώπου χωρίς των άλλων δύο. Στην σωτηρία δεν έχουμε ένωση με την ΟΥΣΙΑ ή το ΠΡΟΣΩΠΟΝ, γιατί τότε η Θεότητα θα γινόταν μυριοϋπόστατος. Μόνον στην περίπτωση του Κυρίου έγινε «άπαξ» ένωση ανθρωπίνου με το Θείον Πρόσωπο του Υιού και Λόγου. Έχουμε ένωση με τις άχτιστες ενέργειες, πραγματική, και έτσι λυτρωνόμαστε πραγματικά.

Υπάρχει μεταξύ των Προσώπων της Θεότητος καθορισμένη τάξη. Προηγείται ο ΠΑΤΗΡ, [υπό την έννοιαν έξω του χρόνου και του τόπου], ακολουθεί ο Υιός, και έρχεται το Άγιον Πνεύμα. Ο ΠΑΤΗΡ είναι η αρχή και η αιτία των άλλων δύο Προσώπων «εν τη Θεότητι». Ο κόσμος έχει αρχή τον εν Τριάδι Θεόν. Εντός της Θεότητος μόνη αρχή είναι ο ΠΑΤΗΡ. Εκτός (= προς τα έξω, τον κόσμο) της Τριάδος οι ενέργειες είναι κοινές. Στην Θεότητα ο Πατήρ έχει προτεραιότητα υπεροχής έναντι του Υιού και του Πνεύματος. Ο Μ. Βασίλειος λέγει ότι υπάρχουν τέσσαρες [4] τρόποι υπεροχής: α΄.-) Κατά τον της αιτίας λόγον. β΄.-) Κατά τον της δυνάμεως Πλεονασμόν. γ΄.-) Κατά την υπεροχή του αξιώματος, και δ΄.) Κατά τον του όγκου πλεονασμόν. Εκ των τεσσάρων τούτων τρόπων ο Πατήρ υπερέχει του Υιού και του Αγίου Πνεύματος ΜΟΝΟΝ κατά την αιτίαν.

[ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ]



ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ ΠΡΟΣ ΝΕΟΧΕΙΡΟΤΟΝΗΘΕΝΤΑΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ

Αφιερωμένο εξαιρετικά στον Επίσκοπο Θεσσαλονίκης Άνθιμο!

Ερώτηση από την «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΣΠΙΘΑ»
Αύγουστος 1958, αρ. φυλ. 208

ΨΗΦΟ ΚΛΗΡ ιστ. 

Σεβασμιώτατε! Πρὶν ἤ ἐκφωνήσητε τὸν ἐνθρονιστήριον λόγον σας καὶ ζητήσητε τὴν ὑπακοὴν τοῦ ποιμνίου εἴπατέ μας, παρακαλοῦμεν, κατὰ ποῖον τρόπον ἀνήλθετε τὰς βαθμίδας τοῦ ἀρχιερατικοῦ θρόνου; Σᾶς ἐψήφισεν ὁ κλῆρος τῆς ἐπαρχίας; Σᾶς ἐζήτησεν ὁ εὐσεβὴς λαός; Ἤ εἰς τὴν πλάτην σας βαρύνει ὡς ὄρος καιόμενον ἐκεῖνο τὸ ἀλλαχόθεν;


  • ΤΟ ΨΗΦΟ ΚΛΗΡΟΥ ΚΑΙ ΛΑΟΥ, Ο ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΝΕΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΘΥΡΑΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΡΟΠΟ ΕΚΛΟΓΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ, ΑΛΛΑ «ΑΛΛΑΧΟΘΕΝ», ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΣ

Απόσπασμα της «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΣΠΙΘΑΣ»
Αυγούστου 1958, αρ. φυλ. 208
«Ὅταν κάποιος Ἐπίσκοπος τῆς Ἐπαρχίας ἀπέθνηκεν, ὁ Κλῆρος καὶ ὁ λαὸς ἐξέλεγαν τὸν πλέον ἐνάρετον καὶ πεπαιδευμένον
ἐκκλησιαστικόν, ἐπεκυρώνετο πρῶτον ἀπὸ Μητροπολίτην καὶ τοὺς ἄλλους Ἀρχιερεῖς τῆς Ἐπαρχίας, καὶ ἔπειτα ἐχειροτονεῖτο ἀπʼ αὐτὲς (Κανὼν Δ΄ τῆς Α΄ Οἰκουμ. Συνόδου). Αὐτὸς ἧτο ὁ θαυμάσιος τρόπος καὶ ἡ οὐράνιος σύστασις τῆς Ἐκκλησίας ἐπὶ τόσους αἰῶνας. Μέχρι ποὺ διεφυλάττετο μὲ ἀκρίβειαν αὕτη ἡ τάξις, ἐκυβερνᾶτο θεαρέστως. Ὅσον δὲ ἐσυνάζωντο πιστῶς αὕται αἱ τῶν Ἐπαρχιῶν Ἱεραὶ Σύνοδοι, αἱ καταχρήσεις ἀδιακόπως ἐδιορθόνοντο, καὶ δὲν τας ἄφιναν ποτὲ νὰ ριζώσωσιν. Οἱ ἄτακτοι, οἱ σκανδαλοποιοί, οἱ ταραχοποιοί, καὶ οἱ ἀπειθεῖς ἐκκλησιαστικοὶ νομίμως πάντοτε ἐτιμωροῦντο ἀπὸ τοὺς συνάδελφούς των».

 ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΘΥΡΑ ΕΚΛΕΙΣΕ

Δυστυχῶς! Ἐφʼ ὅσον ἡ μόνη κανονικὴ θύρα, ἡ διὰ ψήφου κλήρου καὶ λαοῦ τῆς ἐπαρχίας ἐκλογή, κακούργως ἐκλείσθη, εἶνε ἐπόμενον οἱ ὑποψήφιοι διὰ τοὺς ἐπισκοπικοὺς θρόνους νὰ τραποῦν πρὸς τὸ «ἀλλαχόθεν». Ἐὰν δὲ τὸ «ἀλλαχόθεν» αὐτὸ εἰς μίαν ἑκάστην περίπτωσιν πληρώσεως ἐπισκοπικῆς ἔδρας ἠδύνατο νὰ γίνη ἀντικείμενον ἐξονυχιστικῆς μελέτης καὶ νὰ ἤρχοντο εἰς τὸ φῶς τῆς δημοσιότητος ὅλαι αἱ λεπτομέρειαι τῆς ἐκλογῆς τῶν μέχρι σήμερον ἐκλεγέντων τῆς λεγομένης αὐτοκεφάλου Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ὁποῖον αἴσθημα λύπης, ἀηδίας, ἀγανακτήσεως θὰ κατελάμβανε τὴν ψυχὴν παντὸς Ὀρθοδόξου, ὁ ὁποῖος εἰς τὰ βάθη τῆς ψυχῆς του διατηρεῖ ἕναν κόκκον εἰλικρινοῦς ἀγάπης διὰ τὴν Ἐκκλησίαν! Τὶς τῶν οὕτω πως ἐκλεγέντων ἐπισκόπων δύναται νὰ καυχηθῆ ἐν Κυρίω διὰ τὴν ἐκλογήν του; Ἐὰν εἶνε εἰλικρινής, καὶ αὐτὸς θὰ ὁμολογήση ἐν τῶ βάθει τῆς καρδίας του ὅτι ἔρχονται στιγμαὶ ποὺ ἀηδιάζει ἑαυτόν, ὅταν ἐνθυμῆται τὰς παραμονὰς τῆς ἐκλογῆς του, κατὰ τὰς ὁποίας «ἰδρῶτι περιρρεόμενος» ἐκινεῖτο πρὸς πᾶσαν κατεύθυνσιν, παρεκάλει, ἱκέτευεν, ἔπιπτεν εἰς τοὺς πόδας ἰσχυρῶν πολιτικῶν καὶ ἐκκλησιαστικῶν παραγόντων διὰ νὰ προαχθῆ. Ὑπερβολικῶς ἐκθέτομεν τὴν ἀλήθειαν; Νομίζομεν ὄχι. Ἀλλʼ ἐὰν ὑπάρχη κάποιος ὁ ὁποῖος ἀποτελεῖ ἐξαίρεσιν τοῦ κανόνος καὶ ἔγινε χωρὶς νὰ κινήση ἀμέσως ἤ ἐμέσσως τὸν μηχανισμὸν τῆς ἐκλογῆς, ἄς μᾶς τὸ ἀποδείξη, καὶ εἴμεθα ἕτοιμοι νὰ φιλήσωμεν ὄχι μόνον τὰς χεῖρας ἀλλὰ καὶ τοὺς πόδας του.

ΤΟ ΧΡΕΟΣ Η ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΕ… ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ… ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ…

ΔΗΜΟΣΙΕΎΜΑΤΑ  ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ "ΑΓΩΝΑΣ" α.φ. 209  Οκτώβριος 2014      http://www.agonas.org




Πώς προέκυψε αυτό το τεράστιο δημόσιο ελληνικό χρέος που “επίσημα” φθάνει τα 317 δις ευρώ και ανεπίσημα ξεπερνά τα 750 δις (καθ. Γ. Βαμβούκος ΑΣΟΕΕ).
Είναι κατάρα για μια χώρα όταν οι πολιτικοί κρύβουν την αλήθεια από τον λαό. Κατάρα είναι επίσης αν έχεις δημοσιογράφους να αποσιωπούν την αλήθεια είτε από άγνοια είτε σκόπιμα. Η μεγαλύτερη όμως κατάρα είναι να έχεις ένα λαό να αρέσκεται στο χάιδεμα των αυτιών του, με παχιά λόγια για πλεονάσματα, ενώ αυτά είναι πλασματικά.
Όταν η κυβέρνηση Εθνικής Ενότητας επί Κ. Καραμανλή, “παρέλαβε” την εξουσία από τη χούντα τον Ιούλιο του 1974, η Ελλάδα χρωστούσε 400 εκατ. ευρώ και μέχρι τον Οκτώβριο του 1981, επί κυβέρνησης Αν. Παπανδρέου, το χρέος έφτασε στα 2,2 δις ευρώ ή στο 4,7% του ΑΕΠ. Το διάστημα 1981-1989 δηλαδή, το χρέος εκτινάχθηκε στα 23 δις ευρώ ή 37,3% του ΑΕΠ. Ήταν αστρονομικό το ποσό για την εποχή εκείνη δεδομένου ότι την ίδια περίοδο η χώρα μας εισέπραξε από κοινοτικές επιδοτήσεις πάνω από 16 δις δολάρια. Αξίζει να σημειώσουμε τις σπατάλες στους Οργανισμούς του δημοσίου. Ενδεικτικά αναφέρουμε το έλλειμμα των Οργανισμών κοινωνικής ασφάλισης που στα τέλη του 1981 ήταν στα 11 δις δρχ. και στις αρχές του 1990 ξεπερνούσε τα 489 δις δρχ. δηλαδή είχε πολλαπλασιαστεί επί σαράντα - φαινόμενο ρεκόρ για χώρα μέλους του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ).
Ο ακαδημαϊκός καθηγητής Ξεν. Ζολώτας μας πληροφορεί ότι: «Το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ελληνικής Οικονομίας ήταν το τεράστιο δημόσιο χρέος που άρχισε να διογκώνεται από το 1983 ξεπερνώντας τα 31 δις δρχ. και το τοκοχρεολύσιο τα 7,1 δις δρχ., ενώ τα έσοδα του προϋπολογισμού ήταν μόνο 8,2 δις δρχ.».
Το δημόσιο χρέος συνέχισε να αυξάνει αλματωδώς διότι λαμβάναμε διαρκώς νέα δάνεια απ’ τα οποία το 75% χρησιμοποιούνταν για την εξυπηρέτηση των παλαιοτέρων δανείων. Ο ακαδημαϊκός Αγ. Αγγελόπουλος στο “BHMA” στις 15 Σεπτεμβρίου 1985 δήλωσε: «Είναι πολύ αμφίβολο αν θα μπορέσει η Ελλάδα να δανειστεί τα επόμενα έτη, ποσά χωρίς την παρέμβαση διεθνών οργανισμών, χωρίς δεσμεύσεις έναντι των δανειστών και χωρίς υποθήκευση του οικονομικού μέλλοντος της χώρας».

Gekaufte Journalisten «Εξαγορασμένοι δημοσιογράφοι»



ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ  ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ "ΑΓΩΝΑΣ" α.φ. 209  Οκτώβριος 2014      http://www.agonas.org/


O γερμανός δημοσιογράφος Udo Ulfkotte, πρώην εκδοτής μιας από τις μεγαλύτερες εφημερίδες της Γερμανίας την Frankfurter Allgemeine Zeitung έδωσε συνέντευξη στο τηλεοπτικό κανάλι Russia Today, με την ευκαιρία της έκδοση του τελευταίου του βιβλίου Gekaufte Journalisten (εξαγορασμένοι δημοσιογράφοι), Σ’ αυτό το βιβλίο περιγράφει διεξοδικά τη χειραγώγηση των ΜΜΕ και των δημοσιογράφων από τις αμερικανικές υπηρεσίες πληροφοριών, και κυρίως πως  η Frankfurter Allgemeine Zeitung λειτουργεί, «ως μια πόρνη των συμφερόντων της Washington ποδηγετώντας τους αναγνώστες της προς εύνοια των ΗΠΑ», και πως τα ΜΜΕ είναι εταιρίες που ανήκουν στην άρχουσα οικονομική τάξη η οποία και τα ελέγχει.

Παραδέχτηκε δημόσια ο ίδιος πως δούλευε για την CIA, ο φόβος του για ένα επερχόμενο πόλεμο στη Ευρώπη, τον οδήγησαν στην απόφαση να κάνει αυτές τις αποκαλύψεις: “Υπήρξα δημοσιογράφος για περίπου 25 χρόνια και εκπαιδεύθηκα στο πως να λέω ψέματα, να προδίδω και να μην λέω την αλήθεια στο κοινό” δήλωσε ο Ulfkotte στο δορυφορικό κανάλι Russia Today.

«Μαύρα κοράκια με νύχια γαμψά» περιφέρονται πάνω από την Oρθοδοξία

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ  ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ "ΑΓΩΝΑΣ" α.φ. 209  Οκτώβριος 2014      http://www.agonas.org/





Τα τελευταία χρόνια ο ελληνικός λαός παρακολουθεί αμήχανος την εν γένει κατάσταση στη χώρα μας και όλα αυτά τα περίεργα, δικαιολογημένα τον κάνουν να αναρωτιέται: Πού μας οδηγούν και γιατί άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που έχουν πολλαπλάσιο χρέος – Αγγλία 360% ΑΕΠ, Γαλλία 182%, Κάτω Χώρες 344%, Ιρλανδία 1.162%, Αυστρία 200%, Πορτογαλία 217% κ.α. – κανείς δεν τις ενοχλεί;
Γιατί οι παγκόσμιοι δανειστές δεν ανησυχούν με το χρέος των 13,5 τρις των ΗΠΑ, τα 9 τρις της Αγγλίας, τα 2 τρις του Λουξεμβούργου και ανησυχούν για τα 330 δις ή το 174% ΑΕΠ που χρωστάει η Ελλάδα, και τα 32 δις ή 129% του ΑΕΠ της Κύπρου;
Είναι ολοφάνερο ότι δεν τους ενδιαφέρει η δικαιοσύνη του Θεού και μισούν όσους την επικαλούνται, όπως τη μικρή μας Ελλάδα, που σαν άλλος Νέστορας συνέτριβε τους εκάστοτε Λυαίους. «Βαρείς και βλεπόμενοι οι τα αγαθά ποιούντες». Αυτός είναι ο λόγος της αδικαιολόγητης συμπεριφοράς τους. Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ τους ενοχλεί. Και είναι αυταπόδεικτο:
Αρχικά διαλύουν την ορθόδοξη Σερβία και ακολουθούν τα ομόθρησκα Κοσσυφοπέδιο, οι Ορθόδοξοι της Μέσης Ανατολής, των Αγίων Τόπων και απανταχού της γης, ευρισκόμενοι.
Είναι τυχαίο το ότι πρόσφατα όλοι τους συνασπίστηκαν κατά της Ρωσίας; Μήπως τους πήρε ο πόνος για την Κριμαία; Γιατί δεν έκαναν το ίδιο και στην Κύπρο, αλλά έκλεισαν τα μάτια και τα αυτιά τους στην παράνομη τουρκική κατοχή και αποίκηση μιας ελεύθερης δημοκρατικής χώρας και σήμερα μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και άλλων διεθνών Οργανισμών;
Ποιοι άραγε είναι αυτοί που υποδαυλίζουν τους Αλβανούς και Σκοπιανούς και διεκδικούν τη μισή Ελλάδα;
Δεν αποτελεί μυστήριο το ότι, μόνο σε μερικά χρόνια, διαβρώθηκαν τα πάντα στην ελληνική κοινωνία· υποβιβάστηκε κάθε άγιο, παραδοσιακό και όμορφο, και η κλεψιά, οι μίζες, η απάτη θεωρούνται μαγκιά και εξυπνάδα; Οι Τσοχατζόπουλοι πώς προέκυψαν; Δεν τα γνώριζαν οι “φίλοι” Ευρωπαίοι ηγέτες, όταν τους τα έδιναν, χρεώνοντας τις αγορές μας το τριπλάσιο της αξίας τους και τώρα μας κουνούν το δάκτυλό τους;

ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΕΞΑΡΣΗ ΤΩΝ ΓΕΙΤΟΝΩΝ ΟΛΟΙ ΤΡΕΧΟΥΝ … ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ




 ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ  ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ "ΑΓΩΝΑΣ" α.φ. 209  Οκτώβριος 2014      http://www.agonas.org/
«Για πού έτσι; Για το Αιγαίο;»


Άρθρο του Τούρκου δημοσιογράφου Ρεσίτ Αστσίογλου που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Γκιούν Αϊντίν» (7 - 7 - 1977) είναι αποκαλυπτικό πως δρουν οι Τούρκοι: «Η καλύτερη τακτική που θα πρέπει να εφαρμόσουμε εμείς είναι μακρόχρονη και υπομονετική. Πρέπει να δείχνουμε κάθε τόσο την παρουσία μας στη θάλασσα αυτή, σα να βγαίνουμε μέσα απ’ τα κύματα. Τη μια θα βγαίνουν τέσσερα πολεμικά μας, αυτοί θ’ αρχίσουν να διαμαρτύρονται. Την επόμενη το ένα από τα τέσσερα θα ξαναβγαίνει και θα ισχυριζόμαστε ότι πάει να πάρει το «Hora».Τη μεθεπόμενη ένα αλιευτικό μας με ασύρματο θα αλιεύει στα χωρικά τους ύδατα. Μόλις τρέξουν να το συλλάβουν, ένα πολεμικό μας θα επεμβαίνει και θα το παραλαμβάνει. Στο πλοίο «Hora» ας προσθέσουμε κι ένα «Bora» που θα βγει κρυφά στο Αιγαίο και θα κάνει έρευνες στα χωρικά τους ύδατα. Μόλις ένα ελληνικό αεροπλάνο επιχειρήσει να επέμβει, ας του επιτεθεί ένα δικό μας. Μια άλλη μέρα ένα ιδιωτικό ιστιοφόρο μας θα «χάνει το δρόμο του» και θα προσεγγίζει στα ελληνικά νησιά. Εμείς θα πηγαίνουμε και θα το παίρνουμε. Στο μεταξύ θα φθάνει η εποχή των κανονικών μας γυμνασίων. Κι έτσι σιγά σιγά, το Αιγαίο θα γίνει πεδίο συνεχούς ενόχλησης, συνεχούς έρευνας πετρελαίου και συνεχούς πολέμου νεύρων. Από δω και μπρος, η είσοδος κι η έξοδος στο Αιγαίο πρέπει να πυκνωθεί».


(Συνεχίζουμε με την «φίλη γείτονα» Τουρκία που θέλει...)
ΤΟΥΡΚΙΑ
Η ονομασία «Τουρκία» δόθηκε από μια φυλετική ομάδα συγγενική με την μογγολική. Οι Τούρκοι ζούσαν στην Κεντρική Ασία και το πρώτο τουρκικό κράτος ιδρύθηκε το 552 περίπου μ.Χ. στη Μογγολία.
ΙΣΤΟΡΙΚΑ
Η πρώτη επαφή του κράτους αυτού με τον δυτικό κόσμο χρονολογείται το 568 με την πρώτη πρεσβεία στο Βυζάντιο. Ο πρώτος αρχηγός του Μπουμίν (πέθανε το 552) είχε ιδρύσει τον πρώτο πυρήνα τουρκικού κράτους στην κοιλάδα Ορχόν της Μογγολίας έως τα βόρεια σύνορα της Κίνας. Τον 8° αιώνα διαλύθηκε γιατί κατακτήθηκε από έναν άλλο τουρκομογγολικό πληθυσμό τους Ονιγούρους. Τότε οι Τούρκοι μετακινήθηκαν δυτικά και ίδρυσαν το νέο κράτος στο σημερινό Τουρκεστάν και το οποίο επέζησε έως τον 13 αιώνα.

Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Πότε, λοιπόν, θὰ κατανοήση ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος, οἱ περὶ αὐτὸν καὶ ὅλοι μας ὅτι ἡ πιστὴ τήρηση τῶν ὅσων διακελεύουν οἱ ἱεροὶ Κανόνες εἶναι μαρτυρία ὑπακοῆς στὴν μια, Αγία, Καθολική καὶ Αποστολική Εκκλησία, τὴν Ορθόδοξο Εκκλησία;

Επιτρέπεται η συμπροσευχὴ και η κοινωνία με αιρετικούς;



«Πότε θὰ κατανοήση ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος ὅτι ἡ πιστὴ τήρηση τῶν ὅσων διακελεύουν οἱ ἱεροὶ Κανόνες εἶναι μαρτυρία ὑπακοῆς στὴν ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ἀλλὰ καὶ σημεῖο ὑποταγῆς στὴν ἀποκαλυφθεῖσα Ἀλήθεια;» (π. Κύριλλος Κωστόπουλος).
Καὶ πότε θὰ καταλάβουν οἱ Ποιμένες μας (ὅπως ὁ π. Κύριλλος, ὁ π. Ἀναστάσιος κ.ἄ.) ὅτι ἡ «πιστὴ τήρηση τῶν ὅσων» δίδαξε ὁ Κύριος, οἱ Ἅγιοι καὶ «διακελεύουν οἱ ἱεροὶ Κανόνες» δὲν ἰσχύει μόνο γιὰ τοὺς αἱρετικοὺς Οἰκουμενιστές ποὺ συνειδητὰ καταπατοῦν τοὺς Ἱεροὺς κανόνες καὶ ὡς αἱρετικοὶ ἔχουν ἀπομακρυνθεῖ ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία ἀλλὰ ἰσχύει πρωτίστως γιὰ τοὺς Ὀρθοδόξους, οἱ ὁποῖοι ἔχουν ὑποχρέωση νὰ ἀπομακρύνονται καὶ νὰ μὴ «κοινωνοῦν μὲ τοὺς ἀκοινώνητους»;
Παρακαλοῦμε τὸν π. Κύριλλο, νὰ τολμήσει νὰ ἀσχοληθεῖ μὲ τὸ θέμα τῆς κοινωνίας μὲ τοὺς ἀκοινώνητους. Ποιοί θεωροῦνται ἀκοινώνητοι; Γιατί κανεὶς δὲν ἀγγίζει αὐτὸ τὸ θέμα;
Ἐπιτρέπεται   συμπροσευχὴ  μετὰ  αἱρετικῶν;
Ἱεροκήρυκος Ἱ. Μ. Πατρῶν, Δρος Κανονικοῦ Δικαίου
Ὁ Ἴδιος ὁ Θεάνθρωπος Κύριος ἀποδίδει ὑψίστη σημασία στὴν προσευχή. Ἡ τεσσαρακονθήμερος προσευχή Του στὴν ἔρημο ἦταν ἡ εἰσαγωγὴ στὸν δημόσιο βίο Του (Ματθ. 4, 1κ.ἑξ.). Οἱ Ἱεροὶ Εὐαγγελιστὲς μᾶς πληροφοροῦν ὅτι πρὸ παντὸς σημαντικοῦ γεγονότος τῆς ζωῆς Του προηγεῖτο ἡ προσευχή (Ματθ. 14, 23. 26, 36. Μάρκ. 6, 36. 14, 32. Λουκ. 5, 16. 6, 12. 9, 28).
Οἱ Ἀπόστολοι καὶ οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας ἐντοπίζουν τὴν σημασία ποὺ προσδίδει ὁ Ἴδιος ὁ Ἐνανθρωπήσας Λόγος τοῦ Θεοῦ Πατρὸς στὴν προσευχὴ, στὴν προσπάθεια τοῦ πλάσματος νὰ ὑποστασιάση μέσῳ αὐτῆς τὸν διάλογο μετὰ τοῦ Δημιουργοῦ του Θεοῦ, ἐπειδὴ ὁ ἀνθρώπινος λόγος εἶναι ὁ τρόπος τῆς ἐκστατικῆς ἀναφορᾶς τοῦ προσώπου. Καὶ τοῦτο γιατὶ ἡ ὑπέρβαση τῆς ἀτομικότητος καὶ ἡ κατ᾽ ἐξοχὴν φανέρωση τοῦ προσώπου συντελοῦνται μέσῳ τῆς προσευχῆς. Ὁ Ἱερὸς Χρυσόστομος, ἐκφράζοντας τὴν πεποίθηση τῆς Ἐκκλησίας, λέγει: «Οὐ γὰρ ἐστιν, οὐκ ἔστιν οὐδὲν εὐχῆς δυνατώτερον, οὐδὲ ἴσον» (PG 48, 766).
Ἀλλὰ καὶ τὴν κοινὴ – ὁμαδικὴ προσευχὴ ὁ Ἴδιος ὁ Θεάνθρωπος Κύριος τὴν θεσπίζει, ὅταν μᾶς διαβεβαιοῖ: «Οὗ γὰρ εἰσὶν δύο ἢ τρεῖς συνηγμένοι εἰς τὸ ἐμὸν ὄνομα, ἐκεῖ εἰμὶ ἐν μέσῳ αὐτῶν» (Ματθ. 18, 20). Οἱ συμπροσευχόμενοι διαλέγονται μετὰ τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ ὡς υἱοὶ Αὐτοῦ κατὰ χάριν. Ὁ προσευχόμενος κοινωνεῖ ἐσωτερικῶς μετὰ τῆς κεφαλῆς τῆς Ἐκκλησίας, τοῦ Θεανθρώπου Κυρίου, ὅπως καὶ ὁ συμπροσευχόμενος, σὲ ἕναν κοινὸ διάλογο ἀληθείας καὶ γνώσεως «ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι». Ἄλλωστε, αὐτὸ τὸ νόημα ἐμπεριέχει ἡ φράση τοῦ Ἰδίου τοῦ Κυρίου «εἰς τὸ ἐμὸν ὄνομα». «Ἡ συμφωνία πολλὴν ἔχει τὴν ἰσχύν» (PG 62, 461), ὑπογραμμίζει ὁ Ἱερὸς Χρυσόστομος.

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

Εκλογές ή διορισμοί ουσιώδη σε αποσιώπηση Για το θέατρο που παίζουν οι δεσποτάδες με την εκλογή μητροπολιτών


 ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ  ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ "ΑΓΩΝΑΣ" α.φ. 209  Οκτώβριος 2014      http://www.agonas.org/

 Eίναι παιδιόθεν εθισμένοι στη βοσκηματώδη δουλοπρέπεια; Eχουν συμφωνήσει μαζί του αμοιβαιότητα εξυπηρετήσεων; 
  Tους «κρατάει» ή τον «κρατάνε» γνωρίζοντας πεπραγμένα ικανά να εκβιάζουν υποταγή ή συναλλαγή;

Εκλογες ή διορισμοι ουσιωδη σε αποσιωπηση     του καθηγητού Χρήστου Γιανναρά

Για το θέατρο που παίζουν οι δεσποτάδες με την εκλογή μητροπολιτών, που η εφημερίδα μας έχει γράψει αρκετές φορές, ότι γίνονται διορισμοί και όχι εκλογές εμπαίζοντας το Αγιο Πνεύμα. Τελευταία ασχολήθηκε και ο καθ. πανεπιστημίου Χρ. Γιανναρας στην εφημερίδα «Καθημερινή» (10-8-2014) γράφοντας για το θέμα μεταξύ των άλλων και:

 Eνα ακόμα τέτοιο παράδειγμα κοινωνικής παρακμής, στο περιθώριο (εντελώς) των ενδιαφερόντων της ελλαδικής κοινωνίας, θέλει να επισημάνει η σημερινή επιφυλλίδα. Aσχετο με τα δύο προηγούμενα, άλλου χώρου και άλλου πεδίου, αλλά εξίσου νοσογόνο, γραδάρει (μετράει, κρίνει, αποκαλύπτει) τη δυναμική της παρακμής στην κοινωνία μας. Πρόκειται για τον τρόπο εκλογής των επισκόπων στην Eκκλησία της Eλλάδος. Πόσοι Eλληνες γνωρίζουν, έστω σαν πληροφορία, ότι στο εξαιρετικά επίζηλο με κοσμικά κριτήρια (ανέσεων, πριγκιπικής αίγλης και χλιδής, οικονομικής εξασφάλισης, εξουσίας επί πλήθους εξαρτημένων) αξίωμα του επισκόπου ανέρχονται κληρικοί χωρίς την παραμικρή κρίση, την παραμικρή αξιολόγηση. Mόνο με βάση τα τυπικά τους προσόντα.
Oσοι κληρικοί διαθέτουν τα τυπικά προσόντα να γίνουν επίσκοποι (αγαμία, πτυχίο, προϋπηρεσία) εγγράφονται σε έναν «κατάλογο εκλογίμων». O κατάλογος περιέχει συνήθως κάποιες εκατοντάδες ονόματα. Oταν συγκαλείται η «ιεραρχία» (το σύνολο των εν ενεργεία μητροπολιτών – περίπου ογδόντα) για να εκλέξει έναν καινούργιο μητροπολίτη, οι εκλέκτορες μπαίνουν στην αίθουσα συνεδριών, γίνεται μια εθιμοτυπική «δέηση» και αμέσως αρχίζει η εκφώνηση του καταλόγου για την προσέλευση στην κάλπη. Kάθε μητροπολίτης ρίχνει στην κάλπη ένα χαρτί, στο οποίο έχει αναγράψει τρία από τα ονόματα του καταλόγου εκλογίμων. Tα ψηφοδέλτια καταμετρώνται και από τα τρία ονόματα που συγκέντρωσαν τις περισσότερες ψήφους καλούνται αμέσως οι εκλέκτορες να ρίξουν στην κάλπη το ένα όνομα της προτίμησής τους.
Δεν λειτουργεί καμία, ούτε για τους τύπους, κριτική διαδικασία, συζήτηση, ανταλλαγή αξιολογικών εκτιμήσεων, κατάθεση ενστάσεων, συγκριτική αποτίμηση. Oι μητροπολίτες ψηφίζουν, χωρίς ο νόμος να τους υποχρεώνει (ούτε βέβαια η συνείδησή τους) να αιτιολογήσουν την ψήφο τους απέναντι στο σώμα των πιστών, αλλά και στην κοινωνία που τους μισθοδοτεί ως κρατικούς λειτουργούς. Kαμία κρίση, καμία αξιολόγηση, είναι η μόνη εκλογή υψηλόβαθμου λειτουργού με βάση μόνο τα τυπικά προσόντα.
Eτσι μένει ασύδοτο – και ανεξέλεγκτο το παρασκήνιο: η συναλλαγή, οι εκβιασμοί, η νομιμοποιημένη αναξιοκρατία, η αυτονόητη ίντριγκα. Oργιάζουν προεκλογικά οι τηλεφωνικές «συνεννοήσεις», τα παζαρέματα, οι υποσχέσεις, τα «δώρα». Διαμορφώνονται «στρατόπεδα», κλίκες, πλεονάζει η συκοφαντία, ισχύει με ωμότητα η αρχή «ο θάνατός σου ζωή μου». Mέσα από αυτή τη θηριομαχία «παίζεται», παράλληλα, και η κορυφαία διεκδίκηση: ο αρχιεπισκοπικός θρόνος, σε έγκαιρη, μακροχρόνια προοπτική.

ΕΠΑΝΗΛΘΕ Ο ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΟΥ 1276


 ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ  ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ "ΑΓΩΝΑΣ" α.φ. 209  Οκτώβριος 2014      http://www.agonas.org/

(Κοιτάξτε τους καλά (!) πως τραβολογούν τους ρακένδυτους καλογήρους για να μην μπούνε στο μοναστήρι και πάνε τροφή στους πεινασμένους).
Όταν το 1276 ο Πατριάρχης Κων/πολης Ιωαν. Βέκκος πήγε στη Ρώμη υπέγραψε την ένωση των εκκλησιών και συλλειτούργησε με τον Πάπα Γρηγόριον Ι΄ καταπατώντας τους Ιερούς Κανόνες.

Επιστρέφοντας στην Κων/πολη, οι επίσκοποι και όλοι οι ιερείς διέκοψαν το μνημόσυνό του χαρακτηρίζοντάς τον προδότη της Ορθοδοξίας. Τότε, έχοντας ως εκτελεστικό όργανο τον Αυτοκράτορα, άρχισε σκληρούς διωγμούς, εξορίες, αποσχηματισμούς και φυλακίσεις των αντιφρονούντων. Αφού λοιπόν πήρε την έγκριση και στρατό από τον Αυτοκράτορα άρχισε τις συστηματικές εκκαθαρίσεις από τους αντιδρώντας του Αγίου Όρους μοναχούς.

Στο Πρωτάτο και στην Ι.Μ. Βατοπεδίου κρέμασε τους μοναχούς.

Στην Ι.Μ. Ζωγράφου τους έκαψε ζωντανούς και στην Ι.Μ. Ιβήρων τους έπνιξε στη θάλασσα.

Η μόνη Μονή που απέφυγε την οργή του «αγίου» ήταν αυτή της Μεγίστης Λαύρας που υπάκουσε, συλλειτούργησε και τον μνημόνευσε. Ανατριχιαστικό υπήρξε το γεγονός ότι όσοι συναίνεσαν, κατά την εκταφή τους, βρέθηκαν ολόσωμοι (αδιάλυτοι), τυμπανιαίοι και με δυσώδη οσμή.

Μήπως όμως ζούμε και σήμερα υπό καθεστώς φόβου, αδυνατώντας να αποτελέσουμε το λογικό ποίμνιο της εκκλησίας και να ενεργήσουμε κατά τον λόγον του Θεού και την παράδοσή μας;   

Είναι τυχαίο ότι ο Πατριάρχης ζήτησε να μην ενταφιαστεί ο ιεροκήρυκας Ν. Σωτηρόπουλος ενώ αντίθετα εθνικοί, και βάρβαροι ακόμη, έκαναν ανακωχή για να θάπτουν με τιμές τους νεκρούς;

Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Αιγύπτιος βασανίζεται καθημερινά στην απομόνωση φυλακής της χώρας, γιατί ασπάστηκε τον Χριστιανισμό!


Αιγύπτιος βασανίζεται καθημερινά στην απομόνωση φυλακής της χώρας, γιατί ασπάστηκε τον Χριστιανισμό!

Και ξεκινάει απεργία πείνας για την πίστη του και την κοινωνική δικαιοσύνη στην Αίγυπτο και όχι για το ΤΕΙ της Κολοπετινίτσας!
Σύμφωνα με τον συνήγορό του, ο Bishoy Armia Boulous, βρίσκεται ακόμα παρανόμως έγκλειστος σε φυλακή της Αιγύπτου, γιατί ασπάστηκε τον Χριστιανισμό.
 Ο Αιγύπτιος Bishoy αποτελεί τον πρώτο πολίτη της μουσουλμανικής χώρας που αποπειράθηκε να αλλάξει το θρήσκευμα του στην επίσημη ταυτότητά του και από μουσουλμάνος που ήταν παλαιότερα να εγγραφεί με το νέο του θρήσκευμα, ως Χριστιανός, προκαλώντας οργή και αντιδράσεις στην ισλαμοκρατούμενη χώρα.

Όπως υποστηρίζει ο δικηγόρος του Αιγύπτιου, ο εγκλεισμός του πελάτη του σε κελί απομόνωσης είναι παράνομος, καθώς έχει να αντιμετωπίσει μια σειρά από πλαστές κατηγορίες εναντίον του, οι οποίες οφείλονται στην προσωπική του απόφαση να ασπαστεί τον Χριστιανισμό.
Μάλιστα, συμπλήρωσε ότι ο Χριστιανός Αιγύπτιος δεν έχει αντικρίσει τον ήλιο μετά την εκδίκαση της υπόθεσής του. Η άδικη θρησκευτική τιμωρία και οι απάνθρωπες συνθήκες κράτησής του τον οδήγησαν στην απεργία πείνας, θέλοντας να διαδηλώσει κατά της θρησκευτικής μισαλλοδοξίας στην Αίγυπτο.
Ο Bishoy συνελήφθη τον περασμένο Ιούλιο και η κατηγορία που του απαγγέλθηκε από το δικαστήριο της περιοχής Minya ήταν «η διατάραξη της κοινής ειρήνης με την μετάδοση ψευδών πληροφοριών», ενώ καταδικάστηκε ως αποστάτης, επειδή μερικές εβδομάδες πριν την σύλληψή του είχε καταγγείλει την πολιτική αδιαφορία για τις πολυάριθμες επιθέσεις μουσουλμάνων κατά Χριστιανών στην περιοχή. Ταυτόχρονα, αντιμετωπίζει και κατηγορίες περί «περιφρόνησης του ισλάμ» και η ποινή που αναμένεται να εκτίσει είναι έξι μήνες στην «πτέρυγα βασανιστηρίων» της αιγυπτιακής φυλακής που αποτελεί ειδική πτέρυγα για τους πρώην μουσουλμάνους «τρόφιμους» που ασπάστηκαν τον Χριστιανισμό…
Ε.Μ.
hellasforce.com

Με τον "Αντιρατσιστικό Νόμο" γκρεμίζεται ο ακρογωνιαίος λίθος του Ποινικού Δικαίου! Οἱ πολῖτες κινδυνεύουν νά καταστοῦν εὐάλωτα θύματα τῆς αὐταρχικῆς ἄσκησης τῆς ποινικῆς ἐξουσίας ἐκ μέρους τῆς Πολιτείας!

Με τον
Οἱ πολῖτες κινδυνεύουν νά καταστοῦν εὐάλωτα θύματα τῆς
αὐταρχικῆς ἄσκησης τῆς ποινικῆς ἐξουσίας ἐκ μέρους τῆς
Πολιτείας!

ΜΕ ΤΟΝ «ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟ»
ΓΚΡΕΜΙΖΕΤΑΙ Ο ΑΚΡΟΓΩΝΙΑΙΟΣ ΛΙΘΟΣ
ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ!
Νόμο τοῦ κράτους ἀποτελεῖ πλέον τό πολυσυζητημένο «ἀντιρατσιστικό νομοσχέδιο», μετά τήν ψήφισή του στίς 9 Σεπτεμβρίου 2014 ἀπό τό τμῆμα διακοπῆς τῶν ἐργασιῶν τῆς Βουλῆς. Ὁ “ἀντιρατσιστικός” νόμος ἔχει ἐπισήμως τίτλο καί ἀριθμό, εἶναι ὁ ν. 4285/2014 ὑπό τόν τίτλο «Τροποποίηση τοῦ ν. 927/1979 καί προσαρμογή του στήν ἀπόφαση-πλαίσιο 2008/913/ΔΕΥ τῆς 28ης Νοεμβρίου 2008 γιά τήν καταπολέμηση ὁρισμένων μορφῶν καί ἐκδηλώσεων ρατσισμοῦ καί ξενοφοβίας μέσῳ τοῦ Ποινικοῦ Δικαίου καί ἄλλες διατάξεις» (Φ.Ε.Κ. Ἅ΄ 191/10.09.2014). Στερεῖται ὅμως ὑποβάθρου, ἀφοῦ στήν οὐσία καταστρατηγεῖ τό Σύνταγμα. Τήν ἀντισυνταγματικότητά του θά ἐπιχειρήσω νά καταδείξω στή συνέχεια ἔχοντας ὡς ὁδηγό τό ἴδιο τό Σύνταγμα, ἀλλά καί τό πόρισμα τῆς Κεντρικῆς Νομοπαρασκευαστικῆς Ἐπιτροπῆς (στό ἑξῆς ΚΕΝΕ), ἡ ὁποία σημείωσε ὅτι τό “ἀντιρατσιστικό” νομοσχέδιο περιέχει ἀρκετές συνταγματικά μή ἀνεκτές προτάσεις καί ἀοριστίες! Ἡ ἀντισυνταγματικότητα ἐντοπίζεται, σέ πρώτη τοὐλάχιστον ἀνάγνωση, στήν καταστρατήγηση τῆς κατοχυρωμένης στό ἀρ. 7 τοῦ Συντάγματος «ἀρχῆς τῆς νομιμότητας», τῆς κατοχυρωμένης στό ἀρ. 14 ἐλευθερίας τῆς ἔκφρασης καί τῆς κατοχυρωμένης στό ἀρ. 16 ἐλευθερίας τῆς ἐπιστημονικῆς ἔρευνας.

ΘΑ ΔΙΑΦΘΕΊΡΟΥΝ ΤΙΣ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΩΣ ΜΕΣΣΙΑ

«Θα κάνουμε την Δύση τόσο διεφθαρμένη που θα βρωμάει»...



American Thinker / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Οι νόμοι για τα «εγκλήματα μίσους» ή αλλιώς οι «αντιρατσιστικοί νόμοι» έχουν τις ρίζες τους στην κομμουνιστικής έμπνευσης, λεγόμενη Σχολή της Φρανκφούρτης, (Frankfurter Schule) που ιδρύθηκε στη Φρανκφούρτη, από μπολσεβίκους, κατά κύριο λόγο εβραϊκής καταγωγής, το 1920. Ο στόχος της ήταν να εφαρμόσει τον κομμουνισμό στη Δύση ήσυχα με τη σταδιακή υπονόμευση του λαϊκού πολιτισμού - ένα κίνημα που είναι γνωστό ωςΠολιτιστικός Μαρξισμός ή αλλιώς Πολιτική Ορθότητα (βλέπε:Η Ιστορία της ‘Πολιτικής Ορθότητας’). Ένα από τα κορυφαία ονόματά της, ο Herbert Marcuse, αποφάνθηκε ότι η επικρατούσα δυτική κοινωνική τάξη είναι «καταπιεστική» εξ ορισμού και κάνει «διακρίσεις» εναντίον των μειονοτήτων, απλά και μόνο επειδή υπάρχει.

«O MEN ΘEΡIΣMOΣ ΠOΛYΣ, OI ΔE EΡΓATAI OΛΙΓOI…»

Τοῦ ἁγίου Ἀμβροσίου Μεδιολάνων
7 Δεκεμβρίου
Του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου

«Ὁ μὲν θερισμὸς πολύς, οἱ δὲ ἐργάται ὀλίγοι…»

  ΙΕΡΟΚ.π. Αυγουστ.ΣΤΟΝ οὐρανὸ τῆς Ἐκκλησίας ἀνατέλλει, ἀγαπητοί μου, ἕνα ἀστέρι πρώτου μεγέθους· εἶνε ὁ ἅγιος Ἀμβρόσιος ἐπίσκοπος Μεδιολάνων, μεγάλος ἐκκλησιαστικὸς πατήρ.
Μὲ συγκινεῖ ὁ ἅγιος Ἀμβρόσιος γιὰ δύο λόγους. Πρῶτον, διότι αὐτὸς ὑπῆρξε ὁ πνευματικὸς πατὴρ καὶ διδάσκαλος τοῦ ἱεροῦ Αὐγουστίνου, τοῦ ὁποίου ἐγὼ ἀναξίως φέρω τὸ ὄνομα. Καὶ δεύτερον, διότι τὸ ὄνομά του ἔλαβε καὶ ἕνας ἀπὸ τοὺς πρώτους μαθητάς μου στὸ Μεσολόγγι, ὁ Ἐλευθερουπόλεως Ἀμβρόσιος, ἐκλεκτὸς ἱεράρχης ποὺ βρίσκεται ἤδη στὴν αἰωνιότητα. Γιὰ τὸν ἅγιο Ἀμβρόσιο Μεδιολάνων, λοιπόν, θὰ ποῦμε λίγες λέξεις.

Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

ΨΑΛΤΙΚΑ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ "ΑΓΩΝΑΣ" α.φ. 209 Οκτώβριος 2014



 ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ  ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ "ΑΓΩΝΑΣ" α.φ. 209  Οκτώβριος 2014      http://www.agonas.org/
ΤEρμα οι δIσκοι !




Κύριο και πρωτοσέλιδο θέμα τοπικής εφημερίδας (17/10/2014) αποτέλεσε η ανακοίνωση του δεσπότη Ιγνατίου «Δεν είναι εποχή για δίσκους» που ειπώθηκε στην αίθουσα του ξενοδοχείου «ΔΙΒΑΝΗ» σε εκδήλωση για το φιλανθρωπικό έργο της μητρόπολης.

Διαβάζοντας οι παπάδες την είδηση έτριβαν τα μάτια τους από έκπληξη. Γι’ αυτό, άλλοι απ’ αυτούς προσπάθησαν να πληροφορηθούν κάτι περισσότερο από τις κυρίες που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση κι άλλοι τηλεφώνησαν στην εφημερίδα, γιατί ο δεσπότης δεν τους έχει συνηθίσει σε τέτοιες ενέργειες.

Η εφημερίδα μας θέλοντας να μάθει για τα συμβάντα ρώτησε αρκετούς ιερείς εάν πληροφορήθηκαν αυτά και ποια είναι η γνώμη τους.

Εκείνοι, παραξενημένοι, απάντησαν: «Δεν είναι δυνατόν αυτό, διότι ο δεσπότης είτε κοιμάται είτε αγρυπνεί το μυαλό του το έχει στους δίσκους και στις εισπράξεις. Μάλλον θα μπερδεύτηκε και άλλα ήθελε να πει και άλλα είπε. Εκτός κι αν τα είπε με το σκεπτικό να τα ανακαλέσει όπως κάνει συνήθως, ή ξεχνάει όσα υποσχέθηκε».

Όπως κι αν έχει το πράγμα, ένας δεσπότης δεν πρέπει να λησμονεί, τουλάχιστον, τις ευχάριστες υποσχέσεις, που θα δώσουν λίγη αναψυχή στους τόσο καταπιεσμένους ιερείς.

Το αν θα κρατήσει το λόγο του θα το δείξει το εγγύς μέλλον. Οψόμεθα.



ΤΑ ΟΡΦΑΝΑ … 10 ΜΑΣΕΛΕΣ;



Σε διάφορα σημεία της πόλης – πεζοδρόμια, φανάρια, διασταυρώσεις, έξω από Super Market … – υπάρχουν ανάπηροι, γέροι, ανήμποροι που απλώνουν το χέρι και μικρά παιδιά στην αγκαλιά κάποιας μάνας να ζητούν οικονομική βοήθεια… Το ίδιο ζήλωσε και ο δεσπότης Λάρισας αλλά με πιο … εξελιγμένο τρόπο. Βρήκε δηλαδή το ευαίσθητο σημείο που συγκινεί αρκετούς και το εκμεταλλεύθηκε δεόντως. Ζητάει κάθε λίγο και λιγάκι χρήματα και μάλιστα με δραματικό ύφος: «Ενισχύσατε τα Ορφανά της Μητρόπολης», «Έκκληση μητροπολίτη για το Ορφανοτροφείο Θηλέων»… Είναι δε σε μόνιμο μοτίβο οι ανακοινώσεις με τις ίδιες φωτογραφίες και το ίδιο περιεχόμενο.

Προκειμένου λοιπόν να μαζέψει χρήματα, έχει κάνει μπαλάκι τα συμπαθέστατα αυτά κορίτσια, που όταν ακούνε κάθε φορά τις δεσποτικές ανακοινώσεις ή διαβάζουν στις εφημερίδες παρόμοιες εκκλήσεις νοιώθουν άβολα. Αισθάνονται να σφυροκοπούν τα αυτά τους με τα απανωτά: «Ρίξετε τον οβολό σας γιατί το ίδρυμα βρίσκεται σε δεινή οικονομική κατάσταση» ή «Σεις, αδελφοί μου, σπουδάζετε αυτά τα απροστάτευτα κορίτσια…». Ναι, καταρρακώνεται το κύρος και η προσωπικότητα αυτών των παιδιών.

Αν όντως υπάρχει ανάγκη θα μπορούσαν με διάκριση και διαφάνεια να γίνουν πιστευτοί. Επειδή όμως αυτές οι ιδιότητες ελλείπουν και η παιδική αξιοπρέπεια συνεχίζει να προσβάλλεται μήπως κάποια εισαγγελική παρέμβαση θα μπορούσε να διορθώσει τα πράγματα;

Ρωτάμε για πολλοστή φορά. Υπάρχει πράγματι ανάγκη; Τότε γιατί δεν ενεργούν με διαφάνεια ώστε ο κόσμος να πιστέψει; Γιατί από το 2008 δεν ανακοινώνεται στο λαό ο απολογισμός των εσόδων του Ορφανοτροφείου, οι εισπράξεις για το σκοπό αυτό από τα προσκυνήματα, τα παρεκκλήσια, τις εφ’ άπαξ καταβολές των ιερών ναών, τις δωρεές συμπολιτών, φορέων και οργανώσεων, τις δισκοφορίες, τους τόκους των μισθωμάτων του Κρίκκη, τις κρατικές επιχορηγήσεις και τα κοινοτικά προγράμματα; Γιατί δεν αποκαλύπτουν τα πραγματικά έξοδα των κοριτσιών; Γιατί μέχρι πέρυσι λέγανε ότι όλα στο ίδρυμα γίνονται με εθελοντική προσφορά (υλικά – εργασία) κι εφέτος μας πληροφορούν ότι εργάζονται επτά (7) άτομα ως προσωπικό; Τώρα, πώς προέκυψαν αυτά και με ποιες τυπικές διαδικασίες; Μήπως θα πρέπει να ερευνηθεί η υπόθεση;

Για την ιστορία υπενθυμίζουμε ότι η εφημερίδα μας «ΑΓΩΝΑΣ» του Φεβρουαρίου τ.έ. (φ. 201) με τίτλο «ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΚΙΝΕΣ» έκανε ένα μικρό απολογισμό και υπολόγισε ότι τα έσοδα του Ορφανοτροφείου μπορούν να φθάνουν και τις 200.000 ευρώ ετησίως. Και αφού σ’ αυτό δεν υπήρξε απάντηση συμπεραίνουμε ότι πρέπει να συμφωνούν οι διοικούντες.

Εάν για 12 κοριτσάκια δεν φθάνουν αυτά τα χρήματα, τότε τους πληροφορούμε ότι με 10 μασέλες να έτρωγαν τα χρήματα θα περίσσευαν ώστε να επαρκέσουν και για την προίκα τους.




ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ!


Τώρα τους ήρθαν τα γίδια... του παραρτήματος της “Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων Λάρισας” να διαμαρτυρηθούν για τη μη είσοδο του Ισλάμ στη... θεολογική Θεσσαλονίκης και δηλώνουν μάλιστα ότι κατάπληκτοι παρακολουθούσαν την προώθηση εφαρμογής του προγράμματος “Εισαγωγικής Κατεύθυνσης Μουσουλμανικών Σπουδών” στη Θεολογική Σχολή Θεσσαλονίκης... (ε. 7-10-14).

Ω της υποκρισίας το μέγεθος. Όταν η εφημερίδα μας τον Μάρτη του 2014 (αρ. φύλ. 201) πρωτοστατώντας χτυπούσε το καμπανάκι με κύριο άρθρο «Γρηγορείτε, νομοσχέδιο ΒΟΜΒΑ» τότε μερικοί απ’ αυτούς ειρωνευόμενοι μας έλεγαν πού βρήκαμε και γράφουμε αυτές τις ανοησίες. Εάν όμως τότε, που το νομοσχέδιο βρίσκονταν στη διαβούλευση, είχαν κινηθεί, κάτι θα μπορούσε να γίνει ή κι αν η προσπάθειά τους δεν τελεσφορούσε, θα μπορούσαν να ισχυρισθούν ότι έκαναν εγκαίρως το πρεπούμενο. Τώρα όμως αφήνουν να εννοήσουμε ότι σκοπίμως παίζουν σε διπλό ταμπλό.

Υποκρίνονται οι κύριοι θεολόγοι, όταν καλούν τους υπουργούς και φορείς «Να σταματήσουν αμέσως οι διαδικασίες λειτουργίας της» και δεν εγκαλούν τους Πανεπιστημιακούς καθηγητάδες, που με 23 ψήφους υπέρ του νομοσχεδίου και μόνο 6 κατά, ζήτησαν απ’ τον υπουργό να γίνει η απόφασή τους νόμος του Κράτους, όπως και έγινε.

Και δεν τους εγκαλούν, γιατί πολλοί απ’ αυτούς είναι φίλοι τους και μάλιστα τους φέρνουν στη Λάρισα – καλεσμένοι από τον δεσπότη ή τους ίδιους – για να λιβανίσουν και στηρίξουν τον εκθρονίσαντα τον μακαριστό Θεολόγο και να του διασκεδάσουν τις ενοχές, που οι αδυσώπητες ερινύες δεν τον αφήνουν να ησυχάσει.

Υποκρίνονται όταν γράφουν ότι το παράρτημα «ενώνει τη φωνή του με τους Ιεράρχας... και τους σθεναρούς Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου...». Αναρωτιόμαστε αν ζουν στην Ελλάδα ή τώρα εμφανίσθηκαν ανάμεσά μας και γι’ αυτό αγνοούν ότι όλοι σχεδόν οι δεσποτάδες, μαζί και ο Αρχιεπίσκοπος, συμφωνούν – πλην πέντε διαφωνούντων – στην ίδρυση «ιδρύματος Μουσουλμανικών Σπουδών».

Όσο για το νέο δεσπότη και «φίλο» τους ουδέν σχόλιον διότι «όμοιος στον όμοιον...». Για τους εθνοπατέρες «Θου Κύριε φυλακήν τω στόματί μας».

Τι υποκρισία! Μετά από οχτώ μήνες, κι αφού το κακό έγινε, θυμήθηκαν να... διαμαρτυρηθούν, θυμίζοντάς μας τον ερχομό της πυροσβεστικής αφού η φωτιά πρώτα έκαψε τα πάντα.

ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ



Τον θυμάστε τον μακαρίτη Σεραφείμ Ορφανό Λάρισας – ο Θεός να τον σχωρέσει – που οι ιερείς του είχαν βγάλει το παρατσούκλι “Λυσσιάρης”; Ε, ο μακαρίτης νύχτα-μέρα είχε το μυαλό του στο χρήμα και στην καλή ζωή. Στις συνάξεις που έκανε κατά αραιά διαστήματα βρόνταγε και άστραφτε αναφερόμενος στα οικονομικά.

Σε σύναξη που έγινε στις 20 Νοεμβρίου 1984 – μεταφέρουμε αποσπάσματα από το βιβλίο “ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΟΡΦΑΝΟΣ Ο ΛΥΣΣΙΑΡΗΣ” που γράφει: «Οι Ιερείς έμειναν ενεοί από τον Δούρειον Ίππον της συγκεντρώσεως, η οποία είχε οικονομικά ελατήρια και στόχους, παρά την φαινομενικήν αφεσιολογίαν, διό και ο Δεσπότης δημιούργησε κλίμα κατατρομοκρατήσεως των Ιερέων προς επίτευξιν των στόχων του, αποκαλών αυτούς, γαϊδούρια – εν μέσω του ιερού ναού – … Οι ιερείς μας προσέχουν μόνον τα συμφέροντά τους και τις οικονομικές απολαβές.

Παίρνετε παχυλούς μισθούς, 60και 70.000 δρχ. και δεν κάνετε τίποτα… Θα επιβάλω ποινάς και την άλλην φοράν, μετά στερήσεως των αποδοχών… Θα επανασυστήσω την επιτροπήν εφόδου και ελέγχου η οποία ητόνησεν από μακρόν… Έχετε εισπράξεις για τα χωριά 700.000 δρχ. και μου κάνετε απολογισμό 60 και 70.000 δρχ., κλέβοντας ασυστόλως, αλλά αν πάτε στον εισαγγελέα δεν θα λυπηθώ κανέναν. Εγώ είμαι χρεωμένος ως τα αυτιά – τον καημενούλη δεν είχε ακόμα ξεχρεώσει τις αγορές των ακινήτων – και χρωστάω προσωπικώς 900.000 δρχ. και περιμένω τον μισθό και δώρο μου για να πληρώσω τον Θόδωρο και Παύλο (sic).

Εάν δεν καταβάλλετε εγκαίρως τις τριμηνίες δεν θα παίρνετε αποδείξεις μισθοδοσίας. Ακούς παπα-Θανάση Τσ…; Δεν θα δίνεις αποδείξεις!» (σελ. 2-4). Δεν άλλαξαν καθόλου τόσα χρόνια οι δεσποτάδες. Κάνουν Συνάξεις για δήθεν πνευματική ωφέλεια των ιερέων και το ρεζουμέ είναι τα οικονομικά. Πως δηλαδή θα τρομοκρατήσουν τους ιερείς να τους πάνε όσα πιο πολλά χρήματα, και ας μείνουν οι ναοί χωρίς θέρμανση, και απλήρωτοι οι ψάλτες και οι νεωκόροι.

Το ίδιο και το ίδιο παραμύθι.