Παρασκευή 29 Μαΐου 2015
κ. Σεραφείμ Πειραιώς Ορθοδοξίας φιγουρατζή, μοιχεπιβατών και οικουμενιστών συνόμιλε
Για το «πνευματικό»
ανάστημα που λέγεται
Ετικέτες
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ,
ΑΣΚΛΗΠΙΑΔΗΣ,
ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Η ΚΑΡΤΑ ΠΟΛΙΤΗ και ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ξεκάθαρα μας αλώνουν!
ΜΥΣΤΙΚΟ
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ
ΤΩΝ ΜΕΤΡΗΤΩΝ!
ΜΥΣΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ για ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ των ΜΕΤΡΗΤΩΝ!
"ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα" (Ἀποκ. 13, 17)
Ἀφιερωμένο γιά
πολλοστή φορά σέ ὅσους κοιμοῦνται ὄρθιοι
(ἤ ἔχουν ἄλλους λόγους καί παραπλανοῦν τόν κόσμο...).
Ἐπίσης καί σέ ὅσους ἔχουν καταπιεῖ τόν λοστό
καί δέν βγάζουν ἄχνα περί κάρτας πολίτη
καί ὑποχρεωτικῶν πιστωτικῶν καρτῶν.
Ἐπίσης καί σέ ὅσους παραλείπουν
ἀθεολογήτως
νά ἀναφερθοῦν:
στά ρηθέντα τῶν Ἁγίων, στό χάραγμα, τό 666,
τόν Ἀντίχριστο,
τήν ἀπώλεια Χάριτος,
τήν ἀπώλεια τῆς σφραγίδας τοῦ Ἁγίου Βαπτίσματος,
μιλᾶνε γιά "πολιτικοοικονομικές ἐλευθερίες"
καί ὄχι γιά τήν μετάλλαξη τῆς θεόσδοτης
φύσεως
τοῦ ἀνθρώπου
ἀπό ἔμψυχη εἰκόνα τοῦ Θεοῦ σέ ρομπότ
δεδομένων
καί γιά τήν διαγραφή ἀπό τό Βιβλίο τῆς Ζωῆς,
...
μόνο τίς τελευταῖες ἡμέρες πού τρέχουν τά γεγονότα ταχέως
κι ἐπειδή λαμβάνουμε ὑπόψιν τά ρηθέντα τῶν Ἁγίων
σχετικά μέ τό θέμα,
τά γεγονότα καί μιλᾶμε μέ ἀποδείξεις, ΕΓΚΑΙΡΩΣ,
σᾶς ἔχουμε
παρουσιάσει τά ἑξῆς ἄρθρα:
Ετικέτες
ΚΑΡΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
Ρωμηοί απροσκύνητοι μιλάνε για την Άλωση
Γράφει ο Φώτης Μιχαήλ, ιατρός
Ο Ιωσήφ Βρυένιος , ονομαστός διδάσκαλος του Γένους μας, σε λόγο του ενώπιον του αυτοκράτορα, τριανταπέντε
χρόνια πριν από την Άλωση, όρισε την αιτία, της διαφαινόμενης πτώσης της Πόλης,
με τα παρακάτω λόγια:
’’Όλοι οι Χριστιανοί έγιναν υπερήφανοι, αλαζόνες, φιλάργυροι, φίλαυτοι,
αχάριστοι, απειθείς, λιποτάκται, ανόσιοι, αμετανόητοι, αδιάλλακτοι. Έγιναν οι
άρχοντες κοινωνοί ανόμων, οι υπεύθυνοι άρπαγες, οι κριτές δωρολήπτες, οι
μεσίτες ψευδείς, οι νεώτεροι ακόλαστοι, οι αστοί εμπαίκτες, οι χωρικοί άλαλοι
και οι πάντες αχρείοι. Χάθηκε ευλαβής από της γης, εξέλιπε στοχαστής, ουχ
εύρηται φρόνιμος. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίον επέπεσαν εκ δυσμών και εξ
ανατολών διάφοροι εχθροί και λυμαίνονται την αυτοκρατορία’’.
Στο τέλος της ομιλίας του, ως ανάχωμα στην επερχόμενη Άλωση, πρότεινε, σε όλους, μετάνοια και
υπακοή στις εντολές του Θεού.
Ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός ήταν μαθητής του Ιωσήφ
Βρυένιου και ως επίσκοπος Εφέσου, συμμετείχε και αυτός σ’ εκείνη την
ψευτοσύνοδο της Φερράρας, στην οποία, δεκαπέντε χρόνια πριν από την Άλωση, σύρθηκαν
οι Έλληνες κάτω από την απειλή των Τούρκων και τις εκβιαστικές απαιτήσεις του
πάπα, να ζητήσουν βοήθεια από την Δύση.
Τελικά, την δυσσεβή εκείνη
συμφωνία περιφρόνησης της Ανατολικής Ορθόδοξης παράδοσης και της υποταγής μας
στην παπική αίρεση, την υπέγραψαν όλοι, πλην ενός. Του Μάρκου του Ευγενικού.
Θα μου
πείτε, και τι θα μπορούσε να πετύχει η αντίσταση του ενός; Και όμως! Τα αποτελέσματα
της αντίστασης, του ενός και μόνον, προέκυψαν καθοριστικά.
Πρώτον, ανάγκασε τον τότε πάπα να παραδεχθεί την πλήρη αποτυχία του, στην
προσπάθειά του να υποτάξει την Ορθοδοξία, λέγοντας την γνωστή φράση: ’’Ει
Μάρκος ουχ υπέγραψεν, ουδέν εποιήσαμεν’’. Εάν ο Μάρκος δεν υπέγραψε, δεν κάναμε
τίποτε.
Και δεύτερον, η αντίσταση του ενός παραδειγμάτισε τόσο δυνατά τους Ρωμηούς,
που πίστεψαν ακράδαντα, ότι τα Έθνη χάνονται, όχι όταν απωλέσουν την κρατική τους οντότητα,
αλλά όταν χάσουν την πολιτισμική τους ταυτότητα, δηλαδή, την ψυχή τους.
Ετικέτες
ΦΩΤΙΟΣ ΜΗΧΑΗΛ
Ο Γέροντας Παΐσιος για την Παιδεία και τον δάσκαλο
Δημήτρης Νατσιός, Δάσκαλος-Κιλκίς
Εν πρώτοις μία φράση που ειπώθηκε από τον ιστορικό και λογοτέχνη των Αθηνών, τον σπουδαίο Δημ. Καμπούρογλου: «Όλα τα έθνη για να προοδεύσουν πρέπει να βαδίσουν εμπρός, πλην του ελληνικού που πρέπει να στραφεί πίσω». Είναι βέβαιο ότι ο σοφός αθηναιογράφος, όπως ονομάστηκε, εννοούσε την παράδοσή μας, που δεν είναι κάτι το νεκρό, αλλά η ζωντανή φωνή των κεκοιμημένων. Μόνο οι νεκροί λαοί έχουν παράδοση νεκρή. «Εμείς θα γινόταν να ζήσουμε χωρίς τους νεκρούς;» αναρωτιέται ο ποιητής. Υπακούοντας, λοιπόν, στην προτροπή του συγγραφέα, θα στρέψουμε το βλέμμα μας πίσω, για να δούμε, εν συντομία, και να καμαρώσουμε τον δάσκαλό, όπως μας τον προβάλλει η έξοχη παράδοσή μας. Και θα κλείσουμε με τα λόγια, του αγίου Γέροντα Παϊσίου. Κατ’ αρχάς, τι σημαίνει η λέξη δάσκαλος; «αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις». Η λέξη δάσκαλος, σύμφωνα με μία ετυμολογική ερμηνεία, πολύ όμορφη, γι’ αυτό ίσως να είναι και παρετυμολογία, προέρχεται από το αρχαίο ρήμα, συνηρημμένο, δάω-ώ, που σημαίνει φωτίζω. (Από δω η δάδα, το δαδί). Με ενεστωτικό διπλασιασμό γίνεται δαδάσκω και διδάσκω. Από το διδάσκω παράγεται ο διδάσκαλος. Άρα δάσκαλος και Παιδεία, γενικότερα, στα καθ’ ημάς, σημαίνει φως. (Οι Δάσκαλοι του Γένους, ονομάζονταν Φωτιστές του Γένους)
Γράφει ο Πλάτων: «Παιδεία εστί ου την υδρία πληρώσαι, αλλά άναψαι αυτήν». Παιδεία είναι, όχι το γέμισμα ενός άδειου δοχείου (ο εγκέφαλος του παιδιού), αλλά άναμμα ψυχής, είναι φως δηλαδή. Σήμερα τι κάνουμε στα σχολεία; Εγκαταλείψαμε, σβήσαμε την ψυχή του παιδιού και στραφήκαμε στον εγκέφαλό του, γεμίζοντάς τον με περιττές, πολλές φορές, πληροφορίες. Γι’ αυτό οι μαθητές δεν αγαπούν το σχολείο και το πετροβολούν. Ίσως και τις καταλήψεις πρέπει να τις εκλάβουμε σαν κραυγή απόγνωσης των νέων για τον χαμένο δάσκαλο, για την ανύπαρκτη παιδεία. Ανηφορίζουμε την ιστορία, την παράδοση και στεκόμαστε με θαυμασμό στον δεύτερο χρυσό αιώνα, μετά του Περικλή, του Ελληνισμού. Στον χρυσό αιώνα των Πατέρων της Εκκλησίας. Γράφει ο ουρανοφάντωρ Μέγας Βασίλειος. Ο δάσκαλος πρέπει να είναι «αρχέτυπον βίου, νόμος έμψυχος και κανών αρετής». Επαναλαμβάνει ο άγιος τον Πλούταρχο στο εξαίσιο «περί παίδων αρετής» πόνημά του. Έλεγε ο Πλούταρχος. «Διδασκάλους ζητητέον τοις τέκνοις, οι και τοις βίοις εισίν αδιάβλητοι και τοις τρόποις ανεπίληπτοι και ταις εμπειρίαις άριστοι».
Εν πρώτοις μία φράση που ειπώθηκε από τον ιστορικό και λογοτέχνη των Αθηνών, τον σπουδαίο Δημ. Καμπούρογλου: «Όλα τα έθνη για να προοδεύσουν πρέπει να βαδίσουν εμπρός, πλην του ελληνικού που πρέπει να στραφεί πίσω». Είναι βέβαιο ότι ο σοφός αθηναιογράφος, όπως ονομάστηκε, εννοούσε την παράδοσή μας, που δεν είναι κάτι το νεκρό, αλλά η ζωντανή φωνή των κεκοιμημένων. Μόνο οι νεκροί λαοί έχουν παράδοση νεκρή. «Εμείς θα γινόταν να ζήσουμε χωρίς τους νεκρούς;» αναρωτιέται ο ποιητής. Υπακούοντας, λοιπόν, στην προτροπή του συγγραφέα, θα στρέψουμε το βλέμμα μας πίσω, για να δούμε, εν συντομία, και να καμαρώσουμε τον δάσκαλό, όπως μας τον προβάλλει η έξοχη παράδοσή μας. Και θα κλείσουμε με τα λόγια, του αγίου Γέροντα Παϊσίου. Κατ’ αρχάς, τι σημαίνει η λέξη δάσκαλος; «αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις». Η λέξη δάσκαλος, σύμφωνα με μία ετυμολογική ερμηνεία, πολύ όμορφη, γι’ αυτό ίσως να είναι και παρετυμολογία, προέρχεται από το αρχαίο ρήμα, συνηρημμένο, δάω-ώ, που σημαίνει φωτίζω. (Από δω η δάδα, το δαδί). Με ενεστωτικό διπλασιασμό γίνεται δαδάσκω και διδάσκω. Από το διδάσκω παράγεται ο διδάσκαλος. Άρα δάσκαλος και Παιδεία, γενικότερα, στα καθ’ ημάς, σημαίνει φως. (Οι Δάσκαλοι του Γένους, ονομάζονταν Φωτιστές του Γένους)
Γράφει ο Πλάτων: «Παιδεία εστί ου την υδρία πληρώσαι, αλλά άναψαι αυτήν». Παιδεία είναι, όχι το γέμισμα ενός άδειου δοχείου (ο εγκέφαλος του παιδιού), αλλά άναμμα ψυχής, είναι φως δηλαδή. Σήμερα τι κάνουμε στα σχολεία; Εγκαταλείψαμε, σβήσαμε την ψυχή του παιδιού και στραφήκαμε στον εγκέφαλό του, γεμίζοντάς τον με περιττές, πολλές φορές, πληροφορίες. Γι’ αυτό οι μαθητές δεν αγαπούν το σχολείο και το πετροβολούν. Ίσως και τις καταλήψεις πρέπει να τις εκλάβουμε σαν κραυγή απόγνωσης των νέων για τον χαμένο δάσκαλο, για την ανύπαρκτη παιδεία. Ανηφορίζουμε την ιστορία, την παράδοση και στεκόμαστε με θαυμασμό στον δεύτερο χρυσό αιώνα, μετά του Περικλή, του Ελληνισμού. Στον χρυσό αιώνα των Πατέρων της Εκκλησίας. Γράφει ο ουρανοφάντωρ Μέγας Βασίλειος. Ο δάσκαλος πρέπει να είναι «αρχέτυπον βίου, νόμος έμψυχος και κανών αρετής». Επαναλαμβάνει ο άγιος τον Πλούταρχο στο εξαίσιο «περί παίδων αρετής» πόνημά του. Έλεγε ο Πλούταρχος. «Διδασκάλους ζητητέον τοις τέκνοις, οι και τοις βίοις εισίν αδιάβλητοι και τοις τρόποις ανεπίληπτοι και ταις εμπειρίαις άριστοι».
Ετικέτες
ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ
Απολαύστε τις εικόνες και αφεθείτε στο μεγαλείο της Ενυπόστατης Σοφίας Του Δημιουργού του σύμπαντος κόσμου του Αγίου Τριαδικού Θεού.
Απολαύστε τις εικόνες και αφεθείτε στο μεγαλείο της Ενυπόστατης
Σοφίας Του Δημιουργού του σύμπαντος κόσμου
του Αγίου Τριαδικού Θεού.
Μπορεί να φαίνεται
τέλειο για να είναι αληθινό, όμως αυτά τα φυτά που βλέπετε βρίσκονται στη φύση
και αποτελούν άριστα παραδείγματα. γεωμετρίας!
Βλέποντάς τα μπορεί να
πιστεύουμε πως το ανθρώπινο χέρι έχει επέμβει στην εμφάνισή τους, όμως τίποτα
τέτοιο δεν έχει συμβεί. Άλλωστε ο Galileo Galilei έγραψε στο "Il Saggiatore": [Το σύμπαν] είναι γραμμένο στη γλώσσα των μαθηματικών και
οι χαρακτήρες του είναι τρίγωνα, κύκλοι και άλλα γεωμετρικά σχήματα!".
Αξίζει να τα δείτε: Φυτά με
εντυπωσιακή συμμετρία!
1. Aloe Polyphylla
2. Amazon Lily Pad
3. Romanesco Broccoli
4. Crassula Buddha's Temple Plant
5. Dahlia
6. Jeweled Carpet
7. Drosophyllum Lusitanicum
8. Fractal Cabbage
Ετικέτες
ΤΕΧΝΗ,
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
πατέρες, πατριοί και λύκοι
Πατέρες ονομάστηκαν εκείνοι,
που αγάπησαν το λαό και αγωνίστηκαν για την ενότητα της Εκκλησίας,
Σύμφωνα με το πνεύμα της αγάπης και της ελευθερίας των Αποστόλων και του
Χριστού
Στη συνέχεια οι πατριοί
έκαμαν την Εκκλησία σκορποχώρι. Γιατί σε διαμετρική αντίθεση με το Ευαγγέλιο ο
καθένας θέλησε να δημιουργήσει το δικό του τσιφλίκι, στο οποίο και να επιβάλει
την απόλυτη εξουσία του. Καταλύοντας την ευαγγελική ελευθερία και ποδοπατώντας
τα δικαιώματα του κλήρου και του λαού.
Αυτή την πραγματικότητα την
προβλέπει ο Απόστολος Παύλος, ο οποίος στην περικοπή, που διαβάζεται στην, πριν
απ’ την Πεντηκοστή, Κυριακή των Πατέρων, προειδοποιεί χαρακτηριστικά:
«Εγώ, λέει στους πρεσβυτέρους
ξέρω πως ύστερα από μένα θα πέσουν στο λαό λύκοι αχόρταγοι και καταπιεστικοί,
που δεν θα λυπούνται καθόλου τον κλήρο και το λαό. Και θα βρεθούν ανάμεσά σας
άνθρωποι που με τη διεστραμμένη διδασκαλία τους θα κομματιάσουν το λαό, για να
δημιουργήσουν ο καθένας το δικό του τσιφλίκι…
Ετικέτες
ΗΛΙΑΣ ΥΦΑΝΤΗΣ ΙΕΡΕΥΣ
Πέμπτη 28 Μαΐου 2015
Ο μύθος περί ’’Βυζαντινής αυτοκρατορίας’’ και ’’Βυζαντινών’’
Ο μύθος περί ’’Βυζαντινής αυτοκρατορίας’’
και ’’Βυζαντινών’’
Γράφει ο
Φώτης Μιχαήλ, ιατρός
Σήμερα,
σε ολόκληρο τον κόσμο, αλλά, δυστυχώς, ακόμα και μέσα στην πατρίδα μας, οι
περισσότεροι μιλάνε για ’’Βυζαντινή αυτοκρατορία’’ και για ’’Βυζαντινούς’’. Οι
όροι Ρωμανία και Ρωμηός, σπάνια χρησιμοποιούνται.
Εμείς,
όμως, οι Έλληνες, δεν δικαιολογούμαστε να αγνοούμε την αλήθεια. Και η αλήθεια είναι, ότι αυτοκρατορία με το
όνομα ‘’Βυζαντινή’’ δεν υπήρξε στην πραγματικότητα ποτέ.
Οι
Κωνσταντινουπολίτες, μέχρι και την Άλωση, αναφέρονται σε όλες τις ιστορικές
πηγές ως Ρωμαίοι ή Ρωμηοί και η αυτοκρατορία ως Ρωμαϊκή. Ακόμα και η λαϊκή
μούσα, θρηνολογώντας την πτώση της Βασιλεύουσας, αφοπλίζει κάθε δυτική
ιστοριογραφική ασέλγεια, λέγοντας: ’’Η Ρωμανία πάρθεν’’.
Τους όρους ’’Βυζαντινός’’ και ’’Βυζαντινή
αυτοκρατορία’’ δεν τους συναντάμε πουθενά. Τους επινόησε ο Γερμανός ιστορικός
Ιερώνυμος Βόλφ, εκατό χρόνια μετά την Άλωση, δηλαδή το 1562, για να εξυπηρετήσει γεωπολιτικά
συμφέροντα των Φράγκων εις βάρος των Ρωμηών.
Όπως
τότε, έτσι και στις μέρες μας, οι απόγονοι του Βόλφ, δηλαδή οι σημερινοί μας
’’σύμμαχοι’’ και ’’εταίροι’’, συνεχίζουν με τον ίδιο φανατισμό, να επιβάλλουν
διεθνώς την χρήση των όρων ’’Βυζαντινή αυτοκρατορία’’ και ’’Βυζαντινός’’,
αρνούμενοι, εντελώς ανιστόρητα, κάθε σχέση των Ελλήνων με την Ρωμανία και την
Ρωμηοσύνη.
Πολύτιμοι
σύμμαχοί τους, σ’ αυτή την ανθελληνική προπαγάνδα, αναδεικνύονται, κάθε τόσο,
οι λογής-λογής ιθαγενείς συνεργάτες τους,
οι οποίοι σοφίζονται το παν, ώστε η Ελλάδα μας να φαίνεται εντελώς
ξεκομμένη από την Ρωμιοσύνη, να μην συνδέεται με τους Έλληνες Αυτοκράτορες της
Ρωμανίας, να είναι αποξενωμένη από τους Έλληνες Πατέρες της καθ’ ημάς Ανατολής
και να ψάχνει για προγόνους κατευθείαν στην Αρχαιότητα, λες και προκύψαμε ως
Έθνος, στα 1821, ξαφνικά από παρθενογένεση.
Ετικέτες
ΦΩΤΙΟΣ ΜΗΧΑΗΛ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)