Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

Συλλογή υπογραφών για την διάσωση της οικίας του Παύλου Μελά


ΒΟΗΘΗΣΕ ΚΑΙ ΕΣΥ να σωθεί η οικία του Παύλου Μελά!

 111 έτη μετά την ηρωική θυσία του Παύλου Μελά, η οικία του στην Κηφισιά, συνεχίζει να παραμένει ερειπωμένη.

ΒΟΗΘΗΣΕ ΚΑΙ ΕΣΥ να σωθεί η οικία του Παύλου Μελά!
https://opaidagogos.blogspot.gr/2015/11/blog-post_44.html

Συλλογή υπογραφών για την διάσωση της οικίας του Παύλου Μελά

111 έτη μετά την ηρωική θυσία του Παύλου Μελά, η οικία του στην Κηφισιά, συνεχίζει να παραμένει ερειπωμένη.

Συχνά πυκνά και για αρκετά χρόνια διάφοροι φορείς και σύλλογοι έχουν καταδείξει το θέμα αλλά δυστυχώς τα αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα. Το μόνο ενθαρρυντικό είναι ότι το οίκημα έχει χαρακτηρισθεί ως διατηρητέο από το υπουργείο Πολιτισμού. Και ενώ έγιναν αρχικά κάποιες εργασίες συντήρησης, αυτές σταμάτησαν εδώ και αρκετό καιρό.

Η κατάσταση πλέον είναι κρίσιμη και κανένας πια δεν μπορεί να εγγυηθεί για το πόσο καιρό θα αντέξει και δεν θα καταρρεύσει.
Για αυτό όλοι μας πρέπει να κινηθούμε άμεσα,συντεταγμένα και δυναμικά ώστε να μπορέσουμε να πιέσουμε τους αρμοδίους, να προβούν στις ανάλογες ενέργειες για να διασωθεί η οικία.

Ομολογία-σοκ πράκτορα της CIA: Πληρώσαμε πολιτικούς, ΜΚΟ, δημοσιογράφους

Κάποιοι αξιωματούχοι της CIA έγραφαν ακόμα και τις επίσημες ανακοινώσεις που διαβάζονταν στα δελτία ειδήσεων. Στόχος ήταν η πρόκληση μίσους, εθνικισμού και προβολή της διαφορετικότητας. 

...η σφαγή στη Σρεμπρένιτσα ήταν προϊόν συμφωνίας αμερικανικής κυβέρνησης και Βόσνιων πολιτικών. Η πόλη θυσιάστηκε για κερδίσουν οι ΗΠΑ μια δικαιολογία για να επιτεθούν κατά των Σέρβων.




Αποκαλύψεις
Ο πρώην πράκτορας της CIA Ρόμπερτ Μπέιρ είναι συγγραφέας πολλών βιβλίων που αποκαλύπτουν τα μυστικά της υπηρεσίας, αλλά και των κυβερνήσεων του Μπιλ Κλίντον και του υιού του Τζόρτζ Μπους, του τζούνιορ.
Έχει πολλάκις συλληφθεί και κρατηθεί. Ο Μιτ Γουόσπουρ, ένας προσωπικός του φίλος εργαζόμενος στη Γερουσία, ο οποίος του έδινε πληροφορίες, έχει δολοφονηθεί.

Ως πράκτορας της CIA ο Μπέιρ εργάστηκε στη Γιουγκοσλαβία το 1991-94 και στη Μέση Ανατολή. Από την αποχώρησή του από την υπηρεσία και μετά έχει πολλάκις κατηγορήσει την κυβέρνηση Μπους ότι προκαλούσε πολέμους για το πετρέλαιο.

Σε συνέντευξή του, ο Μπέιρ προέβη σε εκπληκτικές αποκαλύψεις:

Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015

«Καί μη συγκοινωνείτε τοις έργοις τοις ακάρποις του σκότους, μάλλον δε και ελέγχετε».

Στὸ σημερινὸ ἀποστολικὸ ἀνάγνωσμα ὑπάρχει καὶ τὸ παράγγελμα τοῦ ἀπ. Παύλου: «καὶ μὴ συγκοινωνεῖτε τοῖς ἔργοις τοῖς ἀκάρποις τοῦ σκότους, μᾶλλον δὲ καὶ ἐλέγχετε». Καὶ βέβαια αὐτὸ γράφεται μὲ ἀφορμὴ τὰ σκοτεινά, καὶ ἁμαρτωλά, καὶ ἀνήθικα ἔργα καὶ πράξεις τῶν ἀνθρώπων, μετὰ τῶν ὁποίων (μᾶς διδάσκει ὁ Ἀπόστολος)  νὰ μὴ ἔχουμε ἐπικοινωνία. Γράφει ὁ ἅγιος Νικόδημος: «Διὰ τοῦτο λέγει ὁ ἀπόστολος ὅτι οἱ χριστιανοὶ δὲν πρέπει νὰ συγκοινωνοῦν μὲ τὰ τοιαῦτα σκοτεινὰ ἔργα, ἀλλὰ μᾶλλον νὰ τὰ ἐλέγχουν» (Εἰς τὴν Πρὸς Ἐφεσίου Ἐπιστολή, τ. γ΄, σελ. 463).
 Ἀλλὰ οἱ Πατέρες, χρησιμοποιοῦν τὸ ἴδιο χωρίο γιὰ νὰ μᾶς διδάξουν ὅτι ἡ ἴδια ἀπομάκρυνση (μὴ κοινωνία) ἰσχύει καὶ στὴν περίπτωση τῶν αἱρετικῶν, ἐπειδὴ  στὰ κακὰ καὶ πονηρὰ ἔργα ἐντάσσουν (ὅπως εἶναι φυσικὸ καὶ κατὰ μείζονα λόγο) καὶ τὴν αἵρεση.

Οι πλούσιοι της εποχής του Χριστού και οι "πλούσιοι" των εσχάτων χρόνων!

ΕΥΓΕΝΕΙΣ ΠΟΘΟΙ ΤΗΣ ΝΕΟΤΗΤΟΣ «Πάντα ὅσα ἔχεις πώλησον καὶ διάδος πτωχοῖς…» (Λουκ. 18,22)

Κυριακὴ ΙΓ΄Λουκᾶ (Λουκ. 18,18-27)
Τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου
ΠΡΟΣΕΞΑΤΕ, ἀγαπητοί μου, τὸ σημερινὸ εὐ­αγγέλιο; ...Ἀκούσατε σήμερα τί λέει; Περι­έ­χει βαθύτατα διδάγματα. Μᾶς παρουσιάζει ἕ­ναν ἄνθρωπο τῆς ἐποχῆς τοῦ Χριστοῦ. Ἔρ­χεται στὸν Κύριο καὶ λέει· Χριστέ, ζητῶ βοήθεια!
Τί ἦταν αὐτός; Ἦταν φτωχός, ζητιάνος, ποὺ πεινοῦσε; Ἦταν ἄρρωστος βαρειά, ἀπελπισμένος ἀπὸ γιατροὺς καὶ φάρμακα; Ἦταν γέρος, ποὺ ζητοῦσε στήριγμα καὶ παρηγορία; Τίποτε ἀπ’ αὐτά. Θέλεις τὴν ταυτότητά του; Τί λέει τὸ εὐαγγέλιο· ἦταν ἄνθρωπος μὲ ὅλα τὰ καλά. Ἦταν νέος (βλ. καὶ Ματθ. 19,22), στὸ ἄν­θος τῆς ὡραίας ἡλικίας. Εἶχε ὑγεία· δὲν  παρα­πονεῖται γιὰ καμμιά ἀσθένεια. Ἦταν «πλούσι­ος σφόδρα» (Λουκ. 18,23). Εἶχε ἀκόμα καὶ ἀξίωμα, ἦταν «ἄρχων» (ἔ.ἀ. 18,18). Τί ἄλλο ἤθελε; Ἐν τού­τοις δὲν ἔνιωθε εὐτυχής· γιὰ νὰ βεβαιώνεται ἐκεῖνο ποὺ εἶπε ἕνας σοφός· Μὲ τὰ λεφτὰ ὅ­λα μπορεῖς νὰ τ᾽ ἀγοράσῃς, ἐκτὸς ἀπὸ τὴν εὐτυχία. Μυστικὴ εἶνε ἡ πηγὴ τῆς εὐτυχίας. 

ΠΟΛΕΜΟΣ.........


Ἑορτὴ τοῦ Ὁσίου Στεφάνου τοῦ Νέου καὶ Ὁμολογητοῦ καὶ ἀπόσπασμα ἀπὸ μελέτη τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ

Ο Όσιος Στέφανος, τὸ φοβερότατο μαρτύριό του και η Αποτείχιση (Γιά όσους έχουν αυτιά για να ακούν και μάτια για να βλέπουν!)

Ὁ σιος Στέφανος καὶ ἡ Ἀποτείχισή του
τὴν ὁποία παραβλέπουν (καὶ διαστρέφουν)
οἱ σύγχρονοι ἀντι-Οἰκουμενιστές! 
Τη μνήμη του Οσίου Στεφάνου του Νέου και Ομολογητού τιμά σήμερα, 28 Νοεμβρίου, η Εκκλησία μας.
         Ο Όσιος Στέφανος γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη και οι ευσεβείς γονείς του Ιωάννης και Άννα τον ανέθρεψαν κατά τον καλύτερο χριστιανικό τρόπο. Όταν μεγάλωσε, μορφώθηκε αρκετά και αργότερα αναδείχθηκε ηγούμενος στο περίφημο όρος του Αγίου Αυξεντίου.

       Όταν ξέσπασε ο πόλεμος εναντίον των αγίων εικόνων, όχι μόνο δε συμμορφώθηκε με τις αυτοκρατορικές διαταγές, αλλά και χαρακτήρισε αιρετικούς τους εικονομάχους βασιλείς. Καταγγέλθηκε στον αυτοκράτορα Κωνσταντίνο τον Κοπρώνυμο...

ο όποιος ήλπιζε με την προσωπική του επιβολή, όταν τον έφερνε μπροστά του, να δαμάσει το φρόνημα του Στεφάνου. Συνέβη όμως το αντίθετο.

       Ο Στέφανος, από τους ανθρώπους με «πολλήν παρρησία εν πίστει τήν εν Χριστώ Ιησού» (Α' προς Τιμόθεον, γ' 13), δηλαδή με πολλή παρρησία και θάρρος στο να διακηρύττει την πίστη που ομολογούν όσοι είναι σε κοινωνία με τον Ιησού Χριστό, ήλεγξε αυστηρά κατά πρόσωπο τον Κοπρώνυμο. Αυτός τότε τον έκλεισε στη φυλακή και μετά από μέρες διέταξε να τον θανατώσουν.
        Αφού, λοιπόν, τον έβγαλαν από την φυλακή, άρχισαν να τον λιθοβολούν και να τον κτυπούν με βαρεία ρόπαλα. Ένα ισχυρό κτύπημα στο κεφάλι έδωσε τέλος στη ζωή του Στεφάνου (το 767 μ.Χ.). Κατόπιν το σώμα του το έριξαν στη θάλασσα, αλλά ευλαβείς χριστιανοί που το βρήκαν όταν τα κύματα το έφεραν στην παραλία, το έθαψαν με την αρμόζουσα τιμή.

Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

ΕΧΟΥΜΕ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ;


Εσάς, δυστυχώς, το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι να μη μειωθούν οι μισθοί, το χουζούρι, η καλοπέραση και η άνετη μετακίνησή σας από πανηγύρι σε πανηγύρι, σε ονομαστήρια, ενθρονίσεις, υποδοχές … σαν τους παλαιούς πραματευτάδες.

(κουβέντες σταράτες)
Άγιε Προκαθήμενε, αποφασίσατε να προκαλέσετε το λαό για μια ακόμη φορά, με το να έχετε ένα τρίωρο γεύμα με τον Πρωθυπουργό της χώρας και να μην έχει συζητηθεί τίποτα για το «θέμα της διδασκαλίας των θρησκευτικών στα σχολεία και το ζήτημα της απαλλαγής των μαθητών από το μάθημα(“ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ”, 14/10/15). Ο λόγος της συνάντησης ήταν να φάτε καλά και επίσημα τιμώντας την νηστεία της Τετάρτης με νηστίσιμα ψαρικά; Μακαριώτατε, πρέπει να καταλάβετε τόσο εσείς όσο και οι υπόλοιποι της Ιεραρχίας, ότι η ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία διώκεται από τους πολιτικούς, που έχουν βαλθεί να ξηλώσουν το νήμα που συνδέει την Ορθοδοξία και τον Ελληνισμό.

Εσάς, δυστυχώς, το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι να μη μειωθούν οι μισθοί, το χουζούρι, η καλοπέραση και η άνετη μετακίνησή σας από πανηγύρι σε πανηγύρι, σε ονομαστήρια, ενθρονίσεις, υποδοχές εικόνων και λειψάνων… σαν τους παλαιούς πραματευτάδες. Και για να μην προκαλέσει άσχημη εντύπωση στους πιστούς τσαμπουνάτε και κάποιο λογίδριο της πλάκας που κι εσείς δεν το πιστεύετε, ενώ οι γνωστοί σας κόλακες κομπάρσοι κνήθουν την ακοή σας με επαίνους «βαθυστόχαστου» κηρύγματος και ικανοποιημένος επιστρέφετε στα ίδια. Αυτομεμψία, αυτοέλεγχος και ταπείνωση (όχι ταπεινολογία) χρειάζεται μακαριότατε!

Είναι τραγικό ο προκαθήμενος της ελλαδικής Εκκλησίας να μην έχει λόγο στα θέματα του Υπουργείου Θρησκευμάτων, όταν στη χώρα το 96% των πολιτών της αποτελούν χριστιανοί Ορθόδοξοι, των οποίων η θρησκεία αποτελεί διαχρονικό πυλώνα των ηθών, των εθίμων, της παράδοσης και της ιστορίας, ενώ το αρμόδιο Υπουργέιο Παιδείας και Θρησκευμάτων κυβερνιέται από αρνητές του Θεού.

Ο Υπουργός Νίκος(λαος) Φίλης έχει εκφραστεί δημοσίως κατά της εκκλησιαστικής Παράδοσης, και έχει ειρωνευτεί την πίστη των Ορθοδόξων Χριστιανών. Συνεχίζει το έργο της προηγούμενης ηγεσίας του υπουργείου για την κατάργηση του μαθήματος των θρησκευτικών, του εκκλησιασμού, των σχολικών και εθνικών εορτών… που στόχο έχουν το σταδιακό απογαλακτισμό απ’ τις αξίες του Ευαγγελίου, με το πρόσχημα της δήθεν ανεξιθρησκείας.

Ψηφίζουν νόμους στο όνομα του ρατσισμού και καταργούν την ελευθερία της έκφρασης. Νόμους που καθιστούν την ανηθικότητα τρόπο ζωής. Νόμους που αλλοιώνουν την συνοχή της ορθοδοξίας και επιβάλλουν ξένα ήθη στις παραδόσεις του ελληνικού λαού!

Ο πιστός λαός αναζητά εναγωνίως διέξοδο στα κοινωνικά και πνευματικά του προβλήματα, αλλ’ όμως από πού να πιαστεί, να βρει παρηγοριά, όταν από τη μια η ελληνική οικογένεια μαστίζεται από την ανεργία και από την άλλη βομβαρδίζεται με κάθε μορφής ανωμαλία μέσω των Μ.Μ.Ε. και της εν γένει συμπεριφοράς και αποφάσεων των αρμοδίων, της εκκλησιαστικής Ιεραρχίας κοιμωμένης κατά το «των οικιών υμών εμπιπραμένων υμείς οιδέτε;».

Άγιε Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμε Β΄, με την άκρατη ταπεινολογία, την συνειδητή πολιτική της σιωπής και την παρασκηνιακή συμφωνία της τήρησης, διακριτών ρόλων τους βοηθάτε να αποτελειώσουν ό,τι ακόμα απέμεινε.

Σας μιλάμε ευθαρσώς και με «ΣΤΑΡΑΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ» αν δεν αλλάξετε ρότα στον τρόπο λειτουργίας και θυσιαστικής αντιμετώπισης των εκκλησιαστικών πραγμάτων (εκλογή αξίων προς αρχιερατίαν και ουχί υμετέρων, διαχείριση, φιλανθρωπία, αλήθειες και όχι είπα - ξείπα) θα σας χαρακτηρίσουν ως τον πιο αποτυχημένο που ανήλθε στον Αρχιεπισκοπικό αυτό θρόνο.



Ο ΠΟΝΗΡΑΤΣΑΣ ΣΑΛΑΜΙΝΙΟΣ ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΠΠΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Αποτελεί ρεκόρ δεσπότη για τα χρονικά της μητρόπολης Λάρισας να δουλεύει χιλιάδες χριστιανούς με τις πονηράτσες του δέκα εννέα χρόνια.
Πώς τα καταφέρνει;
Είναι σε θέση, ανάλογα με την περίσταση, να παρουσιάζεται αγαθούλης, πράος, ταπεινός, ανεξίκακος, άκακος, ελεήμων… Έχει ξεπεράσει στην ικανότητα της προσαρμογής του με το περιβάλλον ακόμη και τον χαμαιλέοντα. Όσοι όμως τον γνώρισαν, συνεργάστηκαν μαζί του και τα χάλασαν,  μετά τον περιγράφουν με σκληρό και αδίστακτο άνθρωπο (1).
Όσοι τον βοήθησαν να εδραιωθεί στη Λάρισα, τους χρησιμοποίησε, τους έστυψε μέχρι που έκανε τη δουλειά του και μετά τους πέταξε σαν λεμονόκουπα!
Θα θυμάστε, τα πρώτα χρόνια, ποιους έφερνε στη Λάρισα κάθε βδομάδα να συλλειτουργήσουν, να ομιλήσουν και να το στηρίξουν. Έκανε τη δουλειά του και μετά έκοψε κάθε σχέση μαζί τους. Κάποιος απ’ αυτούς με παράπονο είπε: «Ούτε τηλέφωνο δεν με πήρε να ρωτήσει για την υγεία μου». Είναι αχάριστος…!
Είναι μεγάλος “τεχνίτης”! Κατόρθωσε να ξεγελάσει τις χριστιανικές οργανώσεις, και τις έκανε να τρέχουν από κοντά του σαν σκυλάκια, και να μην μπορούν να κάνουν τίποτα χωρίς να τον ρωτήσουν!
Με την καπατσοσύνη του κατόρθωσε να αυξήσει 1) τους προϋπολογισμούς των Ναών κοντά στα 1.500% για να εισπράττει τα ανάλογα, 2) τα ενοίκια – οι ναοί τα είχαν ως αποκούμπι για ν’ αντιμετωπίζουν τα έξοδά τους – ώστε να παίρνει το 70-80%, 3) τις δισκοφορίες στους ναούς – ιδιαίτερα κατά τις γιορτές – των οποίων τις εισπράξεις παίρνει ολόκληρες χωρίς να κάνει το παραμικρό έργο.
Οι διάφοροι έλεγχοι φθάνουν μέχρι την πόρτα και δεν μπαίνουν μέσα ή, το χειρότερο, αυτοί που μπαίνουν, από την άλλη βγαίνουν – όπως λέει ο λαϊκός τραγουδιστής.
Η διπλωματική του τέχνη είναι άπιαστη. Πώς το Φανάρι δεν τον ανεκάλυψε ενωρίτερα; Ο άνθρωπος έχει τέτοια μαεστρία, που πραγματικά σε εκπλήσσει! Φέρνει δηλαδή ομιλητή Οικουμενιστή, και αμέσως μετά φέρνει αντι-οικουμενιστή. Όσο ζούσε ο αρχ/πος Χριστόδουλος έφερνε ομιλητές που ήταν υπέρ της μετάφρασης των ιερών κειμένων της Λειτουργίας. Με τον θάνατο του Χριστοδούλου, θυμάστε, πώς κλαψούριζε γιατί, δήθεν, δεν μπορούσε να ησυχάσει αναλογιζόμενος τη ζημιά που προξένησαν αυτοί οι μεταφραστές των Λειτουργικών Κειμένων.
Τι να πει κανείς για τις ανακοινώσεις τις αντίθετες προς τους υποστηρικτές της κατάργησης της Κυριακής αργίας, ενώ ο ίδιος πραγματοποιούσε εργασίες στη μητρόπολη το πρωί της Κυριακής;
Εξ ίσου ανεξήγητο και το να καλεί ομιλητές συλλειτουργούς που διαφωνούν με τα παπικά και άλλα ανοίγματα του Πατριάρχου Βαρθολομαίου, και μετά να επισκέπτεται τον Πατριάρχη να υποβάλει την αφοσίωσή του.
Τέλος, όταν τον ακούει κανείς ή τον βλέπει να ζητάει να βάλεις το χέρι στην τσέπη να βοηθήσεις τα ορφανά, τα συσσίτια, την φιλανθρωπία, τον ραδιοφωνικό σταθμό, την πνευματική δράση, την κατασκήνωση και ένα σωρό άλλα, λες: Ε, τον καημενούλη, πώς να τα βγάλει πέρα όλα αυτά;
Δε ρωτήσατε όμως, ο ίδιος πόσα έδωσε από την τσέπη του ή πόσα έδωσε απ’ αυτά που εισέπραξε;
Αυτά για τώρα,  ως προς τις πονηράτσες του Σαλαμίνιου.ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ
(1) Θυμάστε τί είπε στον παπα-Λάμπρο; «Θα σε θάψω 140 μ. κάτω από την γη». Στον παπα- Αλ. «θα σε εξαφανίσω». Στο παπα- Για.  (Θου Κύριε...)


ΡΗΤΑ ΚΑΙ ΓΝΩΜΕΣ ΠΕΡΙ ΕΛΕΓΧΟΥ

• «Βίος ανεξέλεγκτος είνε βίος αβίωτος» (Σωκράτης).

•  «Ο δε ελέγχων μετά παρρησίας ειρηνοποιεί» (Παροιμ. 10:10).

• «Ώσπερ το απλώς κατακρίνει αύθαδες, ούτω και το μη ενόχους ελέγχειν λοιμώδες, εις πολλούς την νόσονεπεκτείνον» (Ι. Χρυσόστομος).

• «Αρκεί είς άνθρωπος ζήλω πεπυρωμένος ολόκληρον διορθώσασθαι δήμον» (Ι. Χρυσόστομος).

• «Άσπλαγχνός εστιν ο εφησυχάζων, ουκ ο ελέγχων. Και την αγάπην αυτός καταλύει, κοινωνεί δε της ασεβείας και παρανομίας του αμαρτάνοντος, εάν εφησυχάση και μη ελέγξη μετά διακρίσεως» (Μ. Βασίλειος).



ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ
 

Έχουμε καταγράψει δεκάδες περιπτώσεις που ο δεσπότης Ιγνάτιος άλλα λέει και άλλα κάνει. Τον βλέπουμε ξαφνικά να κλαψουρίζει και να οδύρεται για κάτι που γίνεται και μετά από λίγο κάνει το ίδιο, ίσως και χειρότερο.

Θα τρίβει τα μάτια του ο κόσμος με αυτά τα «είπα-ξείπα» που θα κυκλοφορήσουν προσεχώς.

Ένα από τα τελευταία είναι αυτό με τον καθηγητή και νέο Πρόεδρο του τμήματος Θεολογίας του Α.Π. Θες/νίκης, ο οποίος ήρθε προσκεκλημένος του κ. Ιγνατίου να μιλήσει στην ιερατική σύναξη των κληρικών της Μητρόπολης.Ο κ. καθηγητής Θεολογίας ήταν από τους ανθρώπους – 22 τον αριθμό – που ψήφισαν και τάχθηκαν αναφανδόν υπέρ της ίδρυσης τμήματος Ισλαμικών Σπουδών εντός της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου και ο δέσποτας – πονηρός ών – έκανε την πάπια.

Δεν μας προξένησε απορία η στάση του ‘‘Ακαδημαϊκού’’ Θεολόγου, που ήταν δεξιά του Πανεπιστημιακού Θεολόγου, γιατί ούτε ο ίδιος ούτε η οργάνωση πήραν θέση στο αν συμφωνούν ή διαφωνούν, πιθανόν μην τα χαλάσουν με τους αδελφούς μουσουλμάνους! Η έκπληξη ήταν με τον έτερο Θεολόγο (πρώην πρόεδρο της Π.Ε.Θ.) που ο δεσπότης τον είχε στην τιμητική θέση – δίπλα του αριστερά – και ο οποίος με δημοσίευμά του κατακεραύνωσε τους πανεπιστημιακούς θεολόγους για την αντι-ιδεολογική τους αυτή πράξη.

Μπορεί όμως κάποιος να αντιλέξει: Τί ζητάτε τώρα εσείς; Αυτοί πρόδωσαν το άγιο Θεολόγο και με πταισματάκια θα ασχολούνται; Βλέπετε ο κ. Ιγνάτιος είναι άνθρωπος διακριτικός (!) γι’ αυτό και τον ιερωμένο ιεροκήρυκα της μητρόπολης και προϊστάμενο της άλλη Αδελφότητας τον έβαλε τιμητικά (!) στα έξω αριστερά για να δείξει πόσο εκτιμά τους συνεργάτες, το ράσο και τις Αδελφότητες!

Η απορία μας είναι αν ο εν λόγω ιεροκήρυκας συμφωνεί με τον πανεπιστημιακό θεολόγο ομιλητή. Διότι το επίσημο όργανο “ΣΩΤΗΡ” της οργάνωσης με άρθρα στηλίτευε την απόφαση των πανεπιστημιακών, για την ίδρυση εντός της Θεολογικής Σχολής, “Τμήμα Ισλαμικών Σπουδών” γράφοντας: «Η απρόσμενη απόφαση του Τμήματος Θεολογίας του ΑΠΘ περί ιδρύσεως ξεχωριστού Τμήματος Ισλαμικών Σπουδών προξένησε θλίψη σε κάθε άγρυπνη Ορθόδοξη συνείδηση…

Αλήθεια, ποια κοινωνία μπορεί να υπάρξει ανάμεσα στο χριστιανικό φως και το ισλαμικό σκοτάδι; Ποια καταλλαγή ανάμεσα στην αλήθεια του Ευαγγελίου και το ψεύδος των άλλων θρησκειών; Οι θεολόγοι του Τμήματος Θεολογίας δεν έχουν διαβάσει ποτέ τον Λόγο της Γραφής ότι “πάντες οι Θεοί των εθνών δαιμόνια” (Ψαλμ. 95, 5);

… Μεταβάλλοντας τη Θεολογία σε όργανο της κοσμικής εξουσίας.

Πρωτίστως πρέπει να αποτραπεί, διότι θα αποτελέσει όνειδος για την ίδια τη Σχολή …».

Στη Θεσσαλονίκη 22 χριστιανικές αδελφότητες με πρωτοπόρες του εν λόγω Ιεροκήρυκα, έβγαλαν ανακοινώσεις να μην πραγματοποιήσει το Πανεπιστήμιο την απόφαση αυτή!

ΡΩΤΑΜΕ

Ο Ιεροκήρυκας και προϊστάμενος στη Λάρισα διαφωνεί με την Ορθόδοξη γραμμή της Αδελφότητας και συμπλέει με την αμφιταλαντευόμενη γραμμή του κ. Ιγνατίου;

Ο “αγαθός” αλλά παμπόνηρος Ιγνάτιος τώρα θα φέρει και κανένα “Τσελεγγίδη” για να ισοφαρίσει.

Ο άνθρωπος είναι άπιαστος διπλωμάτης!

ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ.


Η Ρωσία Απαίτησε από την Τουρκία την επιστροφή της Αγίας Σοφίας στην Ορθοδοξία (vid)



ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ... ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥΣ


του Θεόφραστου Ανδρεόπουλου
H Ρωσία απαιτεί από την Τουρκία την επιστροφή της Αγίας Σοφίας στην Ορθοδοξία ως ένδειξη "καλής θέλησης" από την Άγκυρα και το Ισλάμ και θα χρηματοδοτήσει την αποκατάσταση του συμβόλου της Χριατιανοσύνης προσφέροντας και τους καλύτερους επιστήμονες και συντηρητές της.



Μετά από ψήφισμά της η ρωσική Δούμα ζήτησε την επιστροφή της Αγίας Σοφίας στο ορθόδοξο Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως.

Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

ΔΕ ΘΕΛΕΙΣ, ΛΑΕ, ΙΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΝΑΖΩΡΑΙΟ; Ε, ΑΦΗΣΕ ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΚΛΕΓΩΝΤΑΙ ΟΙ ΒΑΡΑΒΒΑΔΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ



ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΒΑΡΑΒΒΑΔΕΣ ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ, ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ!

Aπόσπασμα από το βιβλίο του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου
«ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΕΣΧΑΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ» (Νο2) , εκδοση Γ΄ επηυξημένη, 2015




Τὸ πιὸ σπουδαῖο προσὸν τοῦ ἀνθρώπου εἶνε ἡ ἐλευθερία. Ἀφοῦ δὲν θέλει ὁ ἄνθρωπος νὰ τὸν κυβερνᾷ ὁ Χριστός, θὰ τὸν κυβερνήσῃ ὁ ἀντίχριστος. Εἶνε μυστήριο πρᾶγμα· δὲν θέλει ἡ ἀνθρωπότης τὸν Σωτῆρα της, τὸ Χριστό, θέλει τὸ Βαραββᾶ.
Ἐκείνη ἡ Μεγάλη Παρασκευὴ εἶνε ἕνα δρᾶμα συγκλονιστικό. Ὁ καημένος ὁ Πιλᾶτος, ποὺ κρατοῦσε τὸ ῥωμαϊκὸ δίκαιο, «Ἔ», σοῦ λέει, «ποῦ πᾶνε αὐτοί; Τοὺς ἔθρεψε, τοὺς πότισε, τοὺς θεράπευσε, τοὺς ἀνέστησε καὶ νεκρούς. Τέλος πάντων, τόσο σκληροὶ θὰ μείνουν ἀπέναντί του· θὰ τὸν λυπηθοῦν». Γι᾿ αὐτὸ τοὺς παρουσίασε ἕναν κακοῦργο, τὸ Βαραββᾶ, ποὺ τὰ χέρια του ἦταν βουτηγμένα μέσα στὸ αἷμα, καὶ τοὺς εἶπε· ―Ἔχω τὸ Χριστό, ἔχω καὶ τὸ Βαραββᾶ. Ποιόν ἀπὸ τοὺς δύο προτιμᾶτε; ποιόν νὰ ἐλευθερώσω; Φώναξαν ὅλοι· ―Τὸ Βαραββᾶ… Κ᾿ ἐμεῖς τὸ ἴδιο ζητᾶμε. Θέλουμε οἱ Βαραββᾶδες νὰ μᾶς κυβερνήσουν. Κι ἀφοῦ τοὺς Βαραββᾶδες διαλέγουμε, αὐτοί θὰ μᾶς κυβερνοῦν.
Ἔχω πολλὰ σχετικὰ παραδείγματα νὰ σᾶς παρουσιάσω. Τέτοιος εἶνε ὁ κόσμος.
Ὅταν πρὶν ἀπὸ τριάντα χρόνια περιώδευα τὴν ἐπαρχία τῶν Γρεβενῶν, ἔφτασα σ᾿ ἕνα χωριό.
Τότε ἤμουν ἱεροκήρυκας. Δὲν εἶχα οὔτε αὐτοκίνητο γιὰ νὰ μὲ κατηγοροῦν (μολονότι τὸ αὐτοκίνητο τὸ ἔχω δωρεὰν καὶ δὲν ξοδεύει πολλὰ καύσιμα, γιατὶ εἶνε μὲ πετρέλαιο· δὲν ἔδωσα δραχμὴ γιὰ ν᾿ ἀγοράσω αὐτοκίνητο). Τότε εἶχα τὸ ὑπ᾿ ἀριθμὸν ἕνα αὐτοκίνητο· περπατοῦσα χιλιόμετρα μὲ τὰ πόδια.
Πάω λοιπὸν σ᾿ ἕνα χωριό, χτυπῶ τὴν καμπάνα, καὶ δὲν ἔρχεται κανένας. Ξέρανε, ὅτι πῆγα νὰ τοὺς κηρύξω τὸ εὐαγγέλιο καὶ νὰ τοὺς μιλήσω γιὰ τὸ Χριστό. Τὸ βράδι κοιμήθηκα στὸ καμπαναριό…
Σὲ λίγο ἔρχεται στὰ πράγματα ἕνας «Βαραββᾶς»· ἦταν τοῦ κόμματος. Εἶπα μέσα μου· «Ἀφοῦ δὲ᾿ θέλετε τὸ Χριστό, ἀπὸ δαύτους θὰ κυβερνηθῆτε». Μετὰ ἀναστέναζαν· παρέλαβε αὐτὸς τὴν ἐξουσία στὸ χωριό, κι ἄρχισε τὸ ξύλο καὶ τὴν τυραννία.
Τοὺς εἶδα μετὰ στὰ Γρεβενά, σ᾿ ἐλεεινὴ κατάστασι. Μπῆκαν σὲ κάτι παράγκες. Πῆγα, τοὺς βρῆκα· τοὺς κατάλαβα. «Δὲν εἶστε», τοὺς λέω, «ἀπὸ τὸ τάδε χωριό;». «Ἄ», λένε, «παππούλη, ἐμεῖς, ὅταν ἦρθες, πήγαμε νὰ βροῦμε αὐτόν, γιατὶ ἐλπίζαμε ὅτι αὐτὸς θὰ μᾶς σώσῃ καὶ θὰ μᾶς βοηθήσῃ…». Ἔτσι λοιπὸν σκότος καὶ Βαραββᾶν ἐκλέγει ἡ ἀνθρωπότης. Δὲ᾿ θέλω νὰ ἐπεκταθῶ περισσότερο.

ΒΛΑΔΙΜΗΡΟΣ ΠΟΥΤΙΝ



Περί πολέμων, π. Αθαν. Μυτιληναίου


σον ὅμως προχωρεῖ ἡ πορεία τῆς Ἐκκλησίας μέσα εἰς τούς αἰῶνας καί θά πλησιάζη πρός τό τέρμα της, πού συμπίπτει μέ τό τέλος τῆς Ἱστορίας, τόσον θά πυκνώνονται καί οἱ πειρασμοί της μέ ἀποκορύφωση τήν παρουσίαν τοῦ Ἀντιχρίστου.
Ἔτσι ἡ Ἐκκλησία ἀποδύεται σέ ἀγῶνες πού περιγράφονται μεταξύ τῶν Κεφαλαίων Δ΄ 1 καί ΙΘ΄ 10.
Εἶναι «ἅ δεῖ γενέσθαι μετά ταῦτα» (4,1).
Ὁ σκοπός πού θά ἐκτεθοῦν (στὴν Ἀποκάλυψη) οἱ μελλοντικοί ἀγῶνες τῆς Ἐκκλησίας, εἶναι νά προετοιμάσει τούς πιστούς σέ τοῦτο, νά τούς παραμυθήσει, νά τούς βοηθήσει νά μή σκανδαλιστοῦν καί νά μή κοσμικοποιηθοῦν.
…Οἱ χριστιανικοὶ λαοὶ εἶναι διεφθαρμένοι. Ὅσο προχωροῦμε πρὸς τὰ ἔσχατα δὲν θὰ ἔχομεν βελτίωσιν τοῦ χριστιανικοῦ πνεύματος, ἀλλὰ χειροτέρευση. Κι ἀφοῦ θὰ ἔχομεν χειροτέρευση, δὲν μποροῦμε παρὰ νὰ ἔχουμε πολέμους. Καὶ δὲν θὰ ἐγκαθιδρύεται ἡ εἰρήνη ἐπάνω στὴν γῆ.
1. Ἡ προφητεία ἔχει τὴ θέση της ἐδῶ, ὅτι θὰ ἔχομε πολέμους κι ὄχι εἰρήνη. Ὅταν ὁ Κύριος (στὴν Ἀποκάλυψη) ὁμιλεῖ περὶ πολέμων, δὲν πρόκειται περὶ τῶν συνηθισμένων πολέμων, ἀλλὰ περὶ ἐκτάκτων καὶ τρομερῶν πολέμων, …οἱ ὁποῖοι οὐδέποτε προεβλέφθησαν ἀπὸ τὸ ἀνθρώπινο μυαλό. Καὶ φαίνεται ὅτι αὐτὴ ἡ ἀρχὴ (τῶν πολέμων αὐτῶν) ἔγινε. Διαβάστε ὁλόκληρη τὴν ἱστορία ὅλων τῶν λαῶν, πουθενὰ δὲν θὰ βρεῖτε τὸν χαρακτηρισμόν: παγκόσμιος πόλεμος. Κι ὅμως, μέσα στὸν αἰώνα μας ἐσημειώθησαν δύο παγκόσμιοι πόλεμοι. Ἕνας τρίτος παγκόσμιος πόλεμος, -ἔ, διαβάζετε ἐφημερίδες, ἀκοῦτε εἰδήσεις, θἄχετε μιὰ εἰκόνα- τὶ θὰ σήμαινε ἕνας τρίτος παγκόσμιος πόλεμος. Σᾶς λέγω μόνο τοῦτο· ὁ Κύριος εἶπε τὴν ἑξῆς φράση: «ἐγερθήσεται ἔθνος ἐπὶ ἔθνος». Αὐτὸ φανερώνει ἀκριβῶς παγκόσμιο πόλεμο.

Πρὶν ἀπὸ 80 χρόνια, δὲν μποροῦσαν οἱ ἄνθρωποι νὰ διανοηθοῦν παγκόσμιο πόλεμο. Μποροῦσε, παρακαλῶ, νὰ προβλεφθεῖ ἕνας πυρηνικὸς πόλεμος, κατὰ τὸν ὁποῖον θὰ μποροῦσε νὰ φονευθεῖ εὐκολότατα τὸ ἓν τέταρτο τοῦ πληθυσμοῦ τῆς γῆς; Ἀδιανόητον. Θὰ μποροῦσε νὰ διανοηθεῖ κανεὶς ὅτι σὲ ἕνα πόλεμο θὰ μποροῦσαν νὰ λάβουν μέρος 200 ἑκατομμύρια στρατιῶτες; Κι ὅμως στὸ ἔνατο κεφάλαιο τῆς Ἀποκαλύψεως, στ. 16, παίρνουν μέρος τρεῖς στρατοί· οἱ κόκκινοι, οἱ κίτρινοι καὶ οἱ κυανοί. Καὶ ὁ πόλεμος θὰ γίνει στὴν Μεσοποταμία! Κι αὐτὰ γράφτηκαν πρὶν δυὸ χιλιάδες χρόνια! Συνεπῶς ἡ προφητεία περὶ πολέμων ἔχει βάση.

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015

Αγία Αικατερίνα, βίος και πολιτεία

Την πανεύφημον νύμφην Χριστού υμνήσωμεν, Αικατερίναν την θείαν, και πολιούχον Σινά, την βοήθειαν ημών και αντίληψιν, ότι εφίμωσε λαμπρώς τους κομψούς των ασεβών, του Πνεύματος τη δυνάμει, και νυν ως Μάρτυς στεφθείσα, αιτείται πάσι το μέγα έλεος.
 ΠΡΟΛΟΓΟΣ Ο υμνωδός την ονομάζει «πανεύφημον νύμφην Χριστού» την Αγίαν Αικατερίναν και πολύ δικαίως γιατί η Αγία ως μόνον νυμφίον...

normal_to_xeri_ths_agias_aikaterinhs-edited

ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Ο υμνωδός την ονομάζει «πανεύφημον νύμφην Χριστού» την Αγίαν Αικατερίναν και πολύ δικαίως γιατί η Αγία ως μόνον νυμφίον της ψυχής της είχε κάνει τον Χριστόν. Η ζωή της πραγματικά πολύαθλος κατέπληξε τους πάντας. Η σοφία και η γνώσις, όλη η επιστήμη του καιρού της είχε γίνει κτήμα της. Όλα όμως τα περιφρόνησε για την αγάπη του μοναδικού Νυμφίου, του Χριστού.
Και όμως η σοφία του κόσμου αυτού δεν την παραπλάνησε, ούτε η γήινη φιλοσοφία. Την έθεσε στην υπηρεσία της αληθινής φιλοσοφίας, για να ελκύση στην πίστι του Χριστού τους φιλοσόφους του καιρού εκείνου και τους ρήτορας.

Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

ΓΡΑΜΜΑ στους 300 “ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ”


Σας ρωτάω με αγανάκτηση και περιμένω να δώσετε απάντηση σε μένα και σ’ όλους τους ψηφοφόρους σας.

Πώς τα καταφέρατε, “πατέρες του Έθνους”, οι ξένοι να νομοθετούν για μας, χωρίς εμάς; Αυτοί ν’ αποφασίζουν κι εσείς να εκτελείτε χωρίς συζήτηση;


Ο χιλιοταλαιπωρημένος ελληνικός λαός που σας ψήφισε και κάθεστε στα έδρανα του ναού της Δημοκρατίας, στη Βουλή, αισθάνθηκε απογοήτευση παρακολουθώντας τις πρόσφατες προγραμματικές δηλώσεις και την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου για τα προαπαιτούμενα.

Παίξατε μέσα στην Βουλή ένα ματς εντυπώσεων, καυγαδίζοντας και φωνασκώντας. Αντί να ενωθείτε και να αντιτάξετε το εθνικό μας συμφέρον μπροστά στην λαίλαπα που έρχεται, εσείς φωνάζατε, δημιουργούσατε εντάσεις, ρίχνατε ευθύνες ο ένας στον άλλο, χλευάζατε, ειρωνευόσασταν για να αποσπάσετε τα χειροκροτήματα των δικών σας ζώντας την αυταπάτη ότι κερδίσατε τις εντυπώσεις… Τόσο πολύ έχει χαθεί πλέον το ήθος και ο γνήσιος ρητορικός και χαρισματικός πολιτικός λόγος;

Ο λαός συνήθισε να σας ονομάζει “πατέρες του Έθνους”, ή ακριβέστερα, σεις τον πείσατε να σας τιμάει μ’ αυτήν την προσφώνηση.

Όμως, αυτή τη κρίσιμη στιγμή, δεν μοιάζετε καθόλου για πατέρες. Δεν διαθέτετε τη νηφαλιότητα ώριμων ανδρών και τη ζεστή καρδιά των πατέρων.