Η Πολυθρησκειακή μέθοδος διδασκαλίας της καταδικασμένης από την Εκκλησία Arigatou στα ελληνικά σχολεία.
Ηρακλής Ρεράκης, Καθηγητής Παιδαγωγικής –Χριστιανικής Παιδαγωγικής της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ
Σχόλιο: Βέβαια, ὁ κ. Ρεράκης γιὰ νὰ ἐκμεταλλευτεῖ ὅποιο κύρος ἔχει ἀπομείνει στὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἱερώνυμο, χρησιμοποιεῖ τοὺς ἀναιρούμενους ἀπὸ τὶς πράξεις λόγους τους καὶ ἔτσι δὲν ἀποδίδεται ἡ ἀλήθεια, ὅτι αὐτὸς καὶ ἡ κοιμωμένη Ἱεραχία ἔχουν τὴν κύρια καὶ μεγαλύτερη εὐθύνη γιὰ τὴν ἐφαρμογὴ τῶν προγραμμάτων αὐτῶν. Ἀσφαλῶς μερίδιο εὐθύνης ἔχουμε κι ὅλοι ἐμεῖς πού, στὴν ἀρχὴ μὲ ἤπιες διαμαρτυρίες, καὶ στὴν συνέχεια μὲ παθητικότητα ἀποδεχόμαστε τὴν ἐφαρμογὴ τῶν Νεοταξικῶν Ἐντολῶν!
Δυστυχώς το βιώνουμε και αυτό στον
τόπο μας: Να μας επιβάλλουν νέα Θρησκευτικά, που ακολουθούν τη διαθρησκειακή
δομή διδασκαλίας και το πολυθρησκειακό πνεύμα του εκπαιδευτικού Προγράμματος
μιας ανατολικής θρησκείας, της νεοβουδιστικής παραθρησκευτικής οργάνωσης
Arigatou.
Η μετατροπή του Ορθόδοξου
χαρακτήρα των Προγραμμάτων, της δομής και της ύλης των Θρησκευτικών, που
νομοθετήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2016, αποτελεί, όπως είπε και ο Αρχιεπίσκοπος
Αθηνών «επιχείρηση αλλοιώσεως της πίστεώς μας». Η μετατροπή αυτή των
Θρησκευτικών, ενός μαθήματος που ασκεί βαθύτατη επίδραση στη διαμόρφωση του
ηθικοκοινωνικού χαρακτήρα και της πολιτισμικής συμπεριφοράς του μαθητή, δεν
έχει επιστημονικά ερείσματα και, επομένως, οφείλεται, κατά τη γνώμη μας,
σε ιδεοληψίες, που επιδιώκουν τη θρησκευτική αποδόμηση της ελληνικής κοινωνίας.
Η αποδόμηση αυτή, σύμφωνα με τον νέο προσανατολισμό των νέων Προγραμμάτων
Σπουδών (ΠΣ) στα Θρησκευτικά, φαίνεται ότι στοχεύει στο να απεμποληθούν οι χριστιανικές
αρχές, πάνω στις οποίες κτίστηκε ο ελληνικός και ευρωπαϊκός πολιτισμός και να
συγκροτηθούν νέες, βασισμένες στην ιδέα του θρησκευτικού συγκρητισμού, που
εμφύτευσαν στα νέα Θρησκευτικά θεολόγοι, μερικοί από τους οποίους υπηρετούν
ταυτόχρονα αφενός στην παγκόσμια νεοβουδιστική ΜΚΟ, την Arigatou και αφετέρου
στο Υπουργείο παιδείας.