Σάββατο 7 Μαρτίου 2020

ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΚΑΙ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ Α ΝΗΣΤΕΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΑΥΡΙΟ 8.3


 του Κωνσταντίνου Οικονόμου

Ευαγγέλιο Κυριακής: Ιωάν. α’ 44-52
44 Τ παύριον θέλησεν   ησος ξελθεν ες τν Γαλιλαίαν· κα ερίσκει Φίλιππον κα λέγει ατ· κολούθει μοι. 45 ν δ Φίλιππος π Βηθσαϊδά, κ τς πόλεως  νδρέου κα Πέτρου. 46 ερίσκει Φίλιππος τν Ναθαναλ κα λέγει ατ· ν γραψε Μωϋσς ν τ νόμ κα ο προφται, ερήκαμεν,  ησον τν υἱὸν το  ωσφ τν π Ναζαρέτ. 47 κα επεν ατ Ναθαναήλ· κ Ναζαρτ δύναταί τι γαθν εναι; λέγει ατ Φίλιππος· ρχου κα δε. 48 εδεν   ησος τν Ναθαναλ ρχόμενον πρς ατν κα λέγει περ ατο· δε ληθς  σραηλίτης ν δόλος οκ στι. 49 λέγει ατ Ναθαναήλ· πόθεν με γινώσκεις; πεκρίθη  ησος κα επεν ατ· πρ το σε Φίλιππον φωνσαι, ντα π τν συκν εδόν σε. 50 πεκρίθη Ναθαναλ κα λέγει ατ· ραββί, σ ε υἱὸς το Θεο, σ ε βασιλες το  σραήλ. 51 πεκρίθη  ησος κα επεν ατ· τι επόν σοι, εδόν σε ποκάτω τς συκς, πιστεύεις; μείζω τούτων ψει. 52 κα λέγει ατ· μν μν λέγω μν, π’ ρτι ψεσθε τν ορανν νεγότα, κα τος γγέλους το Θεο ναβαίνοντας κα καταβαίνοντας π τν υἱὸν το νθρώπου.

Γέροντας Γρηγόριος Δοχειαρήτης: Αὐτοὶ δὲν εἶναι πρόσφυγες, εἶναι κατακτητές, εἶναι οἱ ρώθωνες τοῦ διαβόλου.

«Βρέ, δὲν ἀκοῦτε ποὺ τρίζουν τὰ κόκκαλα τῶν προγόνων μας;»

Πρόσφυγες,  Ἑλλάδα και τα τέκνα του Μωάμεθ!

Μακαριστοῦ Καθηγουμένου τῆς Ι.Μ Δοχειαρίου Ἁγίου Ὅρους Γέροντα Γρηγορίου. https://agonasax.blogspot.com/2017/02/blog-post_27.html#more   27-2-7017




Ὁ Θεός, ὅταν δημιούργησε τὸν αἰσθητὸ παράδεισο, οὔτε στὴν Εὐρώπη τὸν ἔστησε, οὔτε στὴν Ἀμερική, ἀλλὰ στὴν Ἀνατολία. Πῶς σήμερα ἀπὸ τὴν πάμπλουτη αὐτὴν χώρα ἔχουμε πρόσφυγες στὴν Ἑλλαδίτσα; Καὶ αὐτὸ φαίνεται μὲ μιὰ ματιὰ ποὺ τοὺς ρίχνεις. Κινητὰ τῆς τελευταίας τεχνολογίας, ἡ χανούμισσα κολὰν παντελόνι, τσεμπέρι καὶ τσιγάρο. Δυστυχῶς στήν ἐποχὴ τοῦ Μωάμεθ δὲν ὑπῆρχε τὸ μακιγιάρισμα, γιὰ νὰ τὸ ἀπαγορεύση, καὶ σήμερα καλοφροντισμένες ἐμφανίζονται στὸν χῶρο μας. Περισσότερο ἀπὸ ἑξακόσια χρόνια οἱ πρόγονοί μας ἀγωνίστηκαν νὰ διώξουν τὸν μουσουλμανισμὸ καὶ νὰ διώξουν τὰ τζαμιά. Καὶ σήμερα πλησιάζει ὁ καιρὸς ποὺ θὰ εἶναι περισσότεροι οἱ μουσουλμάνοι στὴν χώρα μας ἀπὸ τοὺς ὀρθοδόξους χριστιανούς.

Ἀπὸ αἰῶνες ὁ Θεὸς μοίρασε τὰ ἔθνη καὶ στὸ καθένα ἔδωσε τὸ κομμάτι του. Δὲν πάω στὴν πατρίδα τους νὰ τοὺς πολεμήσω, ἀλλὰ δὲν τοὺς θέλω στὴν χώρα μου. Δὲν εἶναι σωβινισμὸς αὐτό.
 Οἱ καμπάνες κάνουν ἠχορρύπανση· ὁ χότζας ποὺ σὲ λίγο θὰ φωνάζη στὰ τζαμιὰ τρεῖς φορὲς τὴν ἡμέρα δέν θὰ ἐνοχλῆ; Μισοῦν τὴν πίστη μας, μισοῦν τὸν Σταυρό, τὸν Χριστὸ καὶ τὴν Παναγία. Καὶ δυστυχῶς κινοῦνται ἐπίσκοποι καὶ ἀρχιεπίσκοποι πρὸς τὶς σκηνές τους, βγάζοντας τὸ ἐγκόλπιο καὶ τὸν Σταυρό, γιὰ νὰ μὴν ἐρεθίζουν τὰ τέκνα τοῦ Μωάμεθ! Καὶ σιγά-σιγά, οἱ σκηνὲς γίνονται πελώρια ξενοδοχεῖα καὶ οἰκοδομὲς ποὺ ἁρπάζουν οἱ τράπεζες ἀπὸ τοὺς δύστυχους Ἕλληνες.

Κύριε, βοήθα. Ξωμάντρι τοῦ διαβόλου κατήντησε ἡ Ἑλλάδα καὶ κάθε ἄθεος καὶ ἀντίχριστος καὶ διεφθαρμένος βρίσκει καταφύγιο στὴν χώρα αὐτὴ τῶν μαρτύρων καὶ τῶν Ἁγίων.

Θόλωσαν τα νερά και δεν βλέπουμε την ομορφιά του βυθού της

 θάλασσας.

https://agonasax.blogspot.com/2019/06/blog-post_64.html#more

Θόλωσαν τα νερά και δεν βλέπουμε την ομορφιά του βυθού της θάλασσας.

Κύριε, συγκράτησε τους μεγαλοδιανοούμενους.
Φρενάρισε το κακό που μας βρίσκει τα τελευταία χρόνια.
Και εμείς, λάτρεις σου αμετάθετοι και αμετακίνητοι.
«Θεέ μου, Θεέ μου, ἱνατί ἐγκατέλιπές μας;»

Ξωμάντρι τοῦ διαβόλου κατήντησε ἡ Ἑλλάδα καὶ κάθε ἄθεος καὶ ἀντίχριστος καὶ διεφθαρμένος βρίσκει καταφύγιο στὴν χώρα αὐτὴ τῶν μαρτύρων καὶ τῶν Ἁγίων.
Ὑπάρχει λύσσα καταστροφῆς αὐτοῦ τοῦ πανάρχαιου λαοῦ ποὺ λέγεται Ἑλληνισμὸς καί τῆς Ὀρθοδοξίας.
Ποιός θὰ ἀπαντήξη τὸ κακό;
Οἱ ἄθεοι κρατοῦντες ἢ ὁ πάπας ποὺ ἔχει γίνει -ἀλλοίμονο- τὸ μεγάλο προσκύνημα τῶν ὀρθοδόξων;
Δυστυχῶς ὅπως καταντήσαμε καὶ ὄστια θὰ φᾶμε καὶ κοράνι θὰ κρατᾶμε.
(†) Γρηγόριος ο Αρχιπελαγίτης


Απέναντι στα στίφη της Ασίας…




Καστανιές Έβρου
του Νεκτάριου Δαπέργολα
Νά ’ναι άραγε τα στίφη των Μήδων που κάνουν απόβαση στον Μαραθώνα ή που συνωθούνται μερικά χρόνια αργότερα στα στενά των Θερμοπυλών;
Νά ’ναι κάποια από τις αναρίθμητες ορδές βαρβάρων που σκάζουν σαν αφρισμένα κύματα πάνω στα τείχη της Βασιλεύουσας επί αιώνες;

Μήπως τα κραταιά φουσάτα των Αγαρηνών, που η μάνητα του «ιερού πολέμου» τους και τα όνειρά τους για παγκόσμια παντοκρατορία, τόσες και τόσες φορές μέχρι τον 10ο αιώνα θα πνιγούν μέσα στον Βόσπορο ή θα συντριβούν στα πεδία των μαχών από τους αμύντορες της Ανατολίας;
Μήπως είναι οι ορδές των Σελτζούκων που πλημμυρίζουν τη Μικρασία μετά το καταραμένο Ματζικέρτ, μέχρι και πάλι η Ρωμανία να κατορθώσει ν’ ανασυνταχθεί και να τους κρατήσει μακριά από τα ευρωπαϊκά εδάφη της για σχεδόν τρακόσια ακόμη χρόνια;
Μήπως τα αφιονισμένα στίφη των Οσμανλήδων, που τελικά θα διαβούν πάνω από το κουφάρι της υπερχιλιόχρονης Αυτοκρατορίας, βυθίζοντας τη φωτεινή κοιτίδα του παγκόσμιου πολιτισμού στον ζόφο και τη βαρβαρότητα;

Η ιστορία της οικογένειας Καμχή – Ένας παπάς που τίμησε τον Θεό κι ένα χωριό που τίμησε την Ελλάδα

Ἡ Ἀνθρώπινη Ἀλληλεγγύη καί ἡ Ἁγία Ἀπειλή τοῦ Παπᾶ: «Θά σάς κάψω τό σπίτι!»

Η ιστορία της οικογένειας Καμχή – Ένας παπάς που τίμησε τον Θεό κι ένα χωριό που τίμησε την Ελλάδα

Στις 27 Ιανουαρίου 2020, γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Θυμάτων του Ολοκαυτώματος. Έξι εκατομμύρια άνθρωποι -Εβραίοι, Ρομά, Ομοφυλόφιλοι, Μάρτυρες του Ιεχωβά- χάθηκαν στα κρεματόρια του Άουσβιτς, του Νταχάου και του Μαουτχάουζεν.
Μία οικογένεια όμως Εβραίων, η οικογένεια Καμχή, κατάφερε να σωθεί χάρη στην ανθρωπιά και την αλληλεγγύη που έδειξαν οι κάτοικοι στο Κρυονέρι Κορινθίας.Πριν από έναν ακριβώς χρόνο, στο Κρυονέρι, έγινε μια πολύ συγκινητική εκδήλωση, στην οποία τιμήθηκαν οι απόγονοι δυο κατοίκων του χωριού κατά την περίοδο της Κατοχής: του ιερέα Νίκου Αθανασούλη και του Θανάση Δημόπουλου, οι οποίοι διέσωσαν στην Κατοχή μια εβραϊκή οικογένεια. Αυτή είναι η ιστορία τους.

ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΝ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΕΝ ΔΙΑ ΤΑ 200 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 1821;

Τὰ προεόρτια τοῦ ἀντιεκκλησιαστικοῦ ἑορτασμοῦ διεφάνησαν ἤδη
διὰ τῆς ἐπιλογῆς τοῦ ἐμβλήματος τῶν 200 ἐτῶν ἀπὸ τὴν Ἑλληνικὴν Ἐπανάστασιν τοῦ 1821.
«Ὁ Νικόλαος Σαρίπολος ἐφώναξεν εἰς τήν Β΄ Ἐθνοσυνέλευσιν τό 1864:
ΕΣΩΘΗΜΕΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ!»
«Ἡ Ἐκκλησία μόνη διετήρησε καὶ διοίκησε τὸν λαό μας σὲ συνθῆκες Θείας Κιβωτοῦ,
διὰ τοῦτο εἶναι Ὁ Μοναδικός Δικαιοῦχος τοῦ ἑορτασμοῦ καί Ὁ Μοναδικός Κριτής
τῶν ἐπί 200 ἔτη πεπραγμένων τῶν Κυβερνητῶν τῆς Πατρίδος μας».
Γράφει ὁ π. Βασίλειος Ε. Βολουδάκης
Ἄρχισαν ἤδη οἱ ἑτοιμασίες γιά τόν ἑορτασμό τῶν 200 χρόνων ἀπό τῆς Ἐπαναστάσεως τοῦ 1821, ὁ ὁποῖος προγραμματίζεται νά γίνη ἐντός τοῦ ἔτους 2021.
Ἡ εἴδηση αὐτή γιά τόν πανηγυρικό ἑορτασμό τῆς Ἐθνικῆς Παλιγγενεσίας ἔδωσε σέ ὅλους μας μεγάλη χαρά καί ἐλπίδα. Ἀναζωπυρώσαμε τίς ἐλπίδες μας ὅτι οἱ Κυβερνῆτες τῆς Πατρίδος μας ἀνένηψαν ἀπό τόν λήθαργο καί τήν ξενοδουλεία καί ἀποφάσισαν νά σταθοῦν ὡς Ἕλληνες μέ ἀνδρεῖο καί ἀδούλωτο πνεῦμα, ἐνισχυόμενοι ἀπό τά «λαμπρά παλληκάρια», πού ἔδωσαν μιά ἄνιση μάχη 4 αἰώνων ἐναντίον τῆς Ὀθωμανικῆς Αὐτοκρατορίας καί ἐνίκησαν «μέ τοῦ Χριστοῦ τήν Πίστη τήν Ἁγία».

Ὁ κ. Πρωθυπουργὸς ἐπιθυμεῖ ἀκύρωσιν συμφωνίας Τουρκίας-Λιβύης, ἀλλὰ ὄχι τῶν Πρεσπῶν;

Γράφει ὁ Ἰωάννης Ἀμπατζόγλου*

Πολὺς λόγος γίνεται γιὰ τὸ ἂν ἀκυρώνεται ἡ Συμφωνία τῶν Πρεσπῶν. Φυσικὰ ὅλοι ἐμεῖς ποὺ τὴν θεωροῦμε ὄχι μόνο ἐπαίσχυντη καὶ προδοτικὴ ἀλλὰ καὶ τελείως ἀνιστόρητη καὶ ἀντιεπιστημονικὴ ἰσχυριζόμαστε ὅτι ἀκυρώνεται.
Κάποιοι ἄλλοι θεωροῦν ὅτι ἀπὸ τὴ στιγμὴ ποὺ αὐτὴ ἡ συμφωνία ὑπογράφηκε δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ ἀκυρωθεῖ. Τὸ ἐπιχείρημα αὐτῆς τῆς πλευρᾶς εἶναι ὅτι οἱ συμφωνίες δὲν ἀκυρώνονται.
Ἂς δοῦμε δύο περιπτώσεις πρόσφατων συμφωνιῶν (συμφωνία Τουρκίας-Λιβύης καὶ Συμφωνία τῶν Πρεσπῶν) καὶ τὶς ἀπόψεις, τοῦ πρωθυπουργοῦ καὶ τοῦ ὑπουργοῦ ἐξωτερικῶν τῆς Ἑλλάδας γιὰ τὴν πρώτη (συμφωνία Τουρκίας-Λιβύης) καὶ τοῦ πρώην πρωθυπουργοῦ (λόγω ὑπηρεσιακῆς κυβέρνησης ἐνόψει τῶν ἐκλογῶν), τοῦ ὑπουργοῦ ἐξωτερικῶν ἀλλὰ καὶ τοῦ ὑπηρεσιακοῦ πρωθυπουργοῦ τῶν Σκοπίων γιὰ τὴ δεύτερη (Συμφωνία τῶν Πρεσπῶν).

Για ψευδή καταμήνυση ενάγεται το Παρατηρητήριο του Ελσίνκι και ο κ. Παναγιώτης Δημητράς από τον Μητροπολίτη Πειραιώς

Αποτέλεσμα εικόνας για ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΜ ΑΚΤΙΝΕΣ


ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ
ΓΙΑ ΨΕΥΔΗ ΚΑΤΑΜΗΝΥΣΗ ΕΝΑΓΕΤΑΙ  ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΕΛΣΙΝΚΙ ΚΑΙ Ο κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Ἐν Πειραιεῖ τῇ 6 Μαρτίου 2020
Ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιῶς κ.κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ κατεμήνυσε τόν κ. Παναγιώτη Δημητρᾶ καί τήν κ. Andrea Gilbert, ἐκπροσώπους τῆς ΜΚΟ «Παρατηρητήριο τοῦ Ἐλσίνκι» γιά ψευδῆ καταμήνυση, ἀδίκημα αὐτεπαγγέλτως διωκόμενο, κατόπιν τῆς ἀπαλλαγῆς τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ μέ Ἀποφάσεις τῶν Εἰσαγγελέων Πρωτοδικῶν καί Ἐφετῶν ἀπό τήν μήνυση των εἰς βάρος του, γιά τά ἐγκλήματα τοῦ ἄρθρου 1 τοῦ Ν. 927/79 «Δημόσια ὑποκίνηση βίας ἤ μίσους» μέ τίς ἐπιβαρυντικές περιστάσεις τῆς παραγράφου 5 τοῦ ἄρθρου αὐτοῦ καί τοῦ ἄρθρου 196 ΠΚ «Κατάχρηση ἐκκλησιαστικοῦ ἀξιώματος».
ΕΚ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ
ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΣ ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΕΓΚΛΗΣΗ
Του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ .............................
ΚΑΤΑ
1.     Andrea Gilbert ............................
2.     Παναγιώτη Δημητρά του Ηλία, ............................................

ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΓΕΡΒΑΣΙΟΣ ΡΑΠΤΟΠΟΥΛΟΣ. Ο ακάματος φίλος των φυλακισμένων

Ὁ Γέροντας Γερβάσιος δὲν γνώριζε ληστές, κακούργους, ἐγκληματίες, σφετεριστὲς ἀγαθῶν, ἁμαρτωλούς, ἀνθρώπους τοῦ σκότους.
Γι’ αὐτὸν ὅλοι ἦταν, ὅπως καὶ εἶναι, εἰκόνες Θεοῦ, ἄσχετα ἂν εἶναι κάποιες ἀπὸ αὐτὲς λερωμένες μὲ «στίγματα πταισμάτων». Καὶ γι’ αὐτοὺς ὁ Χριστός μας σταυρώθηκε καὶ αὐτῶν τὴ σωτηρία θέλει, ἀφοῦ ἔχει ἐπιθυμία «πάντας ἀνθρώπους σωθῆναι» (Α΄ Τιμ. β΄ 4).

Παρασκευή 6 Μαρτίου 2020

Ο ΚΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΔΙΚΟΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΥΚΤΙΚΟΥ ΤΡΙΩΔΙΟΥ -- ΤΑΞΙΣ ΛΙΤΑΝΕΥΣΕΩΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΙΕΡΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ Τῌ ΚΥΡΙΑΚῌ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ


α) Ο ΚΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΔΙΚΟΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΥΚΤΙΚΟΥ ΤΡΙΩΔΙΟΥ                                                        (ἐκδ. Φῶς ΧΕΕΝ, Ἀθῆναι 2010, σσ. 173-178, 618-635)

β) ΤΑΞΙΣ ΛΙΤΑΝΕΥΣΕΩΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΙΕΡΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ Τῌ ΚΥΡΙΑΚῌ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

                      π. Άγγελος Αγγελακόπουλος
Μετά τήν Ἀπόλυσιν τοῦ Ὄρθρου, καί πρό τῆς Λειτουργίας, λιτανεύομεν κοινῶς μετά τῶν ἁγίων τοῦ Σταυροῦ ξύλων, καί τῶν σεπτῶν Εἰκόνων, καί ἀπερχόμεθα ἐν τόπῳ ὡρισμένῳ, ὅπου δεῖ ἀναγινώσκειν τό Συνοδικόν. Πορευομένων δέ καί ἀναστρεφόντων ἡμῶν, ψάλλομεν τόν παρόντα Κανόνα, ποίημα τοῦ ἁγίου Πατρός ἡμῶν Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου.

Όταν ο Σύρου Δωρόθεος έριχνε νερό στον μύλο του Ερντογάν.


Στην Ελλαδική Εκκλησία υπάρχουν Ιεράρχες οι οποίοι με τις ενέργειές τους υπονομεύουν την εθνική υπόσταση της Ελλάδος. Το αν το κάνουν συνειδητά ή όχι δεν το γνωρίζουμε. Αυτό που γνωρίζουμε είναι τα αποτελέσματα των πράξεών τους και την επιτακτική ανάγκη να διεξαχθεί έρευνα γύρω από τις υποθέσεις τους. Η Εκκλησία δεν μπορεί να έχει στους κόλπους Της τέτοια πρόσωπα.

Το 2015, όταν η «πρώτη φορά Αριστερά» του Αλέξη Τσίπρα άνοιξε τα σύνορα και κατήργησε το Ελληνικό Κράτος, άρχισαν να εμφανίζονται κείμενα «ευαίσθητων» Ιεραρχών στα οποία αναπαράγονταν με «ιερό μανδύα» τα συνθήματα της νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ και του Τζωρτζ Σόρος. Το 2016 στην ψευδοσύνοδο της Κρήτης οι αιρέσεις έγιναν «εκκλησίες» και το 2017 στην έκτακτη ΙΣΙ για το Μάθημα των Θρησκευτικών «θριάμβευσαν» τα συγκρητιστικά θρησκευτικά της πανθρησκείας. Η ιδέα που επικράτησε τότε, μέσα από την εισήγηση του Ύδρας Εφραίμ (κολλητού του συριζαίου Γαβρόγλου) συνοψίζεται στην ακόλουθη φράση: «σέ μιά κοινωνία ἑτερότητας καλεῖται νά ζήσει ὁ μελλοντικός πολίτης καί σέ μιά κοινωνία ἑτερότητας καλεῖται νά καλλιεργήσει τή θρησκευτική του συνείδηση».
Σχολίασα τότε ότι η Ιεραρχία αποδομεί την Ορθόδοξη Παράδοση για να εξυπηρετήσει την εθνική προδοσία. Ο «μελλοντικός πολίτης» δεν ονομάζεται Ορθόδοξος Έλληνας από την Εκκλησία της Ελλάδος αλλά είναι ένας άχρωμος άνθρωπος ο οποίος «καλείται» (από ποιον; και εμάς γιατί δεν μας ρώτησε;) να ζήσει σε ένα «περιβάλλον ετερότητας». Αυτή η «ετερότητα» μας επιβαλλόταν ανθρωπολογικά εκείνη την στιγμή με τα ανοιχτά σύνορα. Οι Ιεράρχες το γνώριζαν. Οι περισσότεροι εξ αυτών σιώπησαν και ένας αριθμός συμμετείχε ενεργά στην πραγματοποίησή του.

ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Π. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ: ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ & ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ



ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Π. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ: ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ  & ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ

Η Αγία και Μεγάλη Τεσσαρακοστή είναι διανθισμένη με ημέρες σταθμούς για την πίστη και την Ορθοδοξία.
Οι πατέρες της Εκκλησίας, εν Αγίω Πνεύματι , καθόρισαν τη διαδοχή των πέντε Κυριακών της Μεγάλης Τεσσαρακοστής.


Α’ Κυριακή των Νηστειών
Η πρώτη Κυριακή της Σαρακοστής είναι η Κυριακή της Ορθοδοξίας. 
 Αυτή την ημέρα εορτάζουμε την αναστήλωση των Αγίων Εικόνων και το θρίαμβο της Ορθοδόξου πίστεως κατά της αιρέσεως των εικονομάχων . Περισσότερα από 100 χρόνια κράτησε η διαμάχη αυτή, που σταμάτησε η αυτοκράτειρα Θεοδώρα και ο γιος της Μιχαήλ, αναστηλώνοντας τις εικόνες εντός των Ναών.
Με το άδοξο τέλος μιας πολυετούς αιρέσεως, ξεκινά η Αγία Τεσσαρακοστή.Αναγιγνώσκονται τα αναθέματα ( δυστυχώς όχι σ’ όλες τις εκκλησιές και μητροπόλεις).
Επειδή υπάρχουν κάποιοι θερμοκέφαλοι που διαδίδουν ότι αναθεματίζονται οι Έλληνες , πρέπει να τονίσουμε ότι η λέξη Έλλην στους πρώτους χριστιανικούς χρόνους δήλωνε όχι γεωγραφική καταγωγή, αλλά ειδωλολάτρη και πολυθεϊστή.
Επίσης τι είναι ανάθεμα; Μισαλλοδοξία; Φανατισμός;
Aνάθεμα δεν σημαίνει στην περίπτωση αυτή κατάρα, αλλά αποκοπή από την Εκκλησία, αφού πρώτα προηγηθεί παρέκκλιση από το Ορθόδοξο δόγμα ή την εκκλησιαστική κανονικότητα. Αποτελεί δημόσια εκκλησιαστική έκφραση για το πένθος χαμένων και διωκομένων ανθρώπων και συναγερμός για αυτούς πού δεν πρέπει να πέσουν και να χαθούν.

Προφητικός λόγος του Καντιώτη για το Ισλάμ!


     Προφητικὸς λόγος τοῦ ὀρθόδοξου Ἕλληνος ἱεράρχου π. Αὐγουστίνου Καντιώτου, ποὺ εἶδε πρὶν ἀπὸ 53 χρόνια, στὶς 26-2-1961, τὸν κίνδυνο ποὺ θὰ διέτρεχε ἡ Εὐρώπη ἀπὸ τὸ Ἰσλάμ.
    Ἡ Ὀρθόδοξη Ἑλλάδα φρένο στὴν ἐπέκταση τοῦ Ἰσλάμ!
     «…Ἐὰν σπάσει ἡ Ὀρθοδοξία δὲν θὰ μείνει Χριστιανισμὸς στὴ Δύση.
    Ξέρεις πόσο αἷμα ἔχυσε ἡ Ἐκκλησία μας γιὰ ν᾽ ἀναχαιτίσῃ, ποιό; τὸ Ἰσλάμ.  Ἄχ! ζωντανεύει πάλι τὸ Ἰσλάμ, θηρίο ποὺ κοιμόταν –δὲν πήραμε χαμπάρι. Δὲν θέλω τώρα νὰ μπῶ στὴν πολιτική, εἶναι ἔξω ἀπὸ τὸ στόχο μου.

Ἐθνικὴ καταστροφή: Κτίζουν πόλεις διὰ τοὺς λαθρομετανάστας!

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΣ τῆς «ἐθνοσωτηρίου» Νέας Δημοκρατίας, ἡ ὁποία ἐκλέχθηκε, γιὰ νὰ μᾶς «σώσει» ἀπὸ τὴν «ἀριστερὴ παρένθεση» (πού, ὅπως πάει τὸ πρᾶγμα, δὲν ἦταν καθόλου παρένθεση), εἶχε ἐξαγγείλει προεκλογικά, ὅτι θὰ ἀντιμετώπιζε ἀποτελεσματικὰ τὸ λαθρομεταναστευτικὸ πρόβλημα, μὲ τὴν ἀπέλαση τῶν παράνομων μεταναστῶν. Ἀλλὰ πέρασαν ἤδη ἕξι μῆνες καὶ οὔτε ἕνας δὲν ἀπελάθηκε! 

Πέμπτη 5 Μαρτίου 2020

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΕΚΚΛΗΣΙΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗ Όσοι πιστοί, όσοι Πιστοί, κάνουμε όλοι προσευχή.Έχουμε δύναμη Πνευματική.

                        ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗ 

Αύριο, συν Θεώ, 6-3-20, εκδικάζεται η προσφυγή στο ΣτΕ,
Της ΠΟΕ, του "Ορθοδόξου Τυπου"
Κατά της ἀνυπάρκτου αποφάσεως της Ιεραρχίας,
Γιά την αναγνώριση της Ψευτο-Αυτοκεφαλίας των
Αχειροτονήτων, Καθηρημένων, Σχισματικών
 και αναθεματισμένων Ουκρανών.

Όσοι πιστοί, όσοι Πιστοί,  κάνουμε όλοι προσευχή.
Όσοι Πιστοί, όσοι Πιστοί Δικαστικοί δείξατε πίστη δυναμική.
Όσοι πιστοί, Όσοι Πιστοί Χριστιανοί, Μοναχοί και Κληρικοί
Έχουμε δύναμη Πνευματική.
Έτι μικρόν, έτι μικρόν 
Και η νίκη του Κυρίου μεθ' ημών.

Αντίδωρο Μαξίμου Ιωαννίνων Ἐν ζωή οι Νάρκισσοι, Βαρθολομαίος και Ιερώνυμος Θέλουν πλατείες και δρόμους με το ονομά τους.


ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ “ΠΡΩΪΝΟΣ ΛΟΓΟΣ” ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ, 26-2-20
ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ
Μετά τά Αγάλματα τού Βαρθολομαίου εν ζωή καί τούς πίνακες, τώρα θέλει καί πλατεία μέ τό όνομά του.
Καί ο Ιερώνυμος θέλει δρόμο μέ τό δικό του όνομα.
Ντροπή τους. Εν ζωή. Οι Νάρκισσοι κληρικοί σέ όλο τους τό μεγαλείο.




Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας (ΟΕΟ) – μήλο της έριδας ανάμεσα στους χριστιανούς

Του Ντμίτρι Κερασίδη
Μια ματιά από τη Ρωσία
Η Πανελλήνια Ορθόδοξη Ένωση (ΠΟΕ) απευθύνθηκε στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) με αίτημα την απονομή δικαιοσύνης.


Πριν από μερικές ημέρες η Πανελλήνια Ορθόδοξη Ένωση – ΠΟΕ (στγ: σημαντική κοινωνική οργάνωση στην Ελλάδα) κατέθεσε αγωγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) εναντίον της Εκκλησίας της Ελλάδος (ΕτΕ) με αίτημα την αμφισβήτηση της νομιμότητας της αναγνώρισης της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας (ΟΕΟ) από την πλευρά της Εκκλησίας της Ελλάδος. Είναι λυπηρό, όμως τώρα μπορεί κανείς να μιλήσει όχι μόνο για μια αναδυόμενη διάσπαση στην παγκόσμια, αλλά και (ειδικότερα) στην ελληνική Ορθοδοξία.
    Όλα άρχισαν από το ότι κατά το τέλος του 2019 ο Αρχιεπίσκοπος της ελλαδικής Ορθόδοξης Εκκλησίας (Ιερώνυμος) αναγνώρισε την αυτοκεφαλία της αμφιλεγόμενης ΟΕΟ (πλήρως εξαρτημένης από τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίο). Αυτό συνέβη κατά την Ιερά Σύνοδο της ΕτΕ στις 12 Οκτωβρίου 2019.
    Ήδη από τότε τις ενέργειές του καταδίκασαν πολλοί Έλληνες μητροπολίτες και ιερωμένοι με κύρος. Η απόφαση (της Ιεράς Συνόδου) προκάλεσε δυσαρέσκεια σε σημαντικό τμήμα της ελληνικής κοινωνίας.