του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου, δασκάλου , συγγραφέα
8:49 π.μ. (πριν από 2 ώρες) | ||||
του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου, δασκάλου , συγγραφέα
Αιμόφυρτος ο ηλικιωμένος ιερέας, κατέρρευσε από το χτύπημα που του κατάφερε αλλοδαπός, ενώ περπατούσε (08/10-14.10) στον κεντρικότερο δρόμο της Αθήνας, στο ύψος του 98 της Ερμού.
Σύμφωνα με τις περιγραφές, όπως αναφέρει το ekklisiaonline, ο δράστης ήταν μελαμψός αλλοδαπός, φορούσε μπλε μπλούζα, τζιν παντελόνι, και είχε καλυμμένο το κεφάλι του σε σκούφο. Αμέσως μετά την επίθεση στον ιερωμένο, χωρίς μέχρι στιγμής να έχει αποσαφηνιστεί αν είχε κίνητρο τη ληστεία, ο αλλοδαπός δράστης διέφυγε τρέχοντας από το σημείο.
Ἔρχεται ἡ «πανδημία Νο 2»!
Τό τέστ διαγνώσκει ἤ καί μεταδίδει;…
Στό παρακάτω βίντεο πού θά δεῖτε (ὅσο ὑπάρχει, γι’ αὐτό προλάβετε…), ὁ γνωστός καί σημειωτέον ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ Bill Gates μέ τήν ἐπίσης ἄσχετη σύζυγό του Melinda, ἀνακοινώνει τόν ἐρχομό τῆς «πανδημίας Νο 2»!
Παρατηρῆστε πόσο
κυνικός εἶναι (καί ἡ σύζυγος), πῶς χαμογελᾶνε πονηρά καί εἰρωνικά, διότι κατά
τά λόγια του· «ἐμεῖς
γνωρίζουμε»…, γνωρίζουν τί ἑτοιμάζει
ἡ σιωνιστική «ἀτζέντα ὑγείας» γιά τήν ἀνθρωπότητα, τήν ὁποία
«ὑπηρετοῦν» καί χρηματοδοτοῦν ἐδῶ καί χρόνια!
Καλεσμένος ο καθηγητής Χ. Γεωργίου από το Πανεπιστήμιο Πατρών, Τομέας Γενετικής Βιολογίας Κυττάρου & Ανάπτυξης. Συνεργάζεται απο το 2006 με τη NASA.
Τίτλοι σπουδών και έρευνες στο βιογραφικό του:
Mάστερ στη Bιοχημεία, Roosevelt University, HΠA (1979).
Διδακτορικό στη Βιοχημεία, IIllinois Institute of Technology, HΠA (1985).
Mεταδιδακτορικές σπουδές στη Bιοχημεία-Μοριακή Βιολογία, Tμήμα Bιοχημείας, University of Illinois at Urbana-Champaign, HΠA (1985-87).
Ερευνητικές και άλλες δραστηριότητες
Άγιοι Αρχιερείς μην τα καταργήσετε όλα, γιατί σε λίγο θα σας «καταργήσει» ο θρησκευόμενος λαός….
Του Σωτήρη Μ. Τζούμα
«Εν ω μέτρω μετρείτε μετρηθήσεται υμίν», λέγει το Ευαγγέλιο.
Φυσική νομοτέλεια λοιπόν, όταν κάτι κατηγορούμε να έρθει στο κεφάλι μας. Κάποιοι κατηγορούσαν τον Μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο ότι είχε σωρεύσει εξουσίες στο πρόσωπό του και ότι επεδίωκε να καταργήσει το συνοδικό σύστημα. Αλλά ο Χριστόδουλος ήταν απόλυτα ενερμονισμένος με το πολίτευμα της Εκκλησίας μας! Και σεβόταν όλους τους Ιεράρχες, παλαιούς και νέους! Ακόμη και αυτούς που τους έδωσε ο ίδιος την Αρχιερωσύνη.
Στὶς δύσκολες ἀποκαλυπτικοῦ χαρακτῆρος μέρες ποὺ ζοῦμε, ἕνα γεγονὸς εἶναι αὐτὸ ποὺ ἐπικρατεῖ καὶ ἀπασχολεῖ κυρίως τοὺς Χριστιανούς: ἡ συζήτηση περὶ κινδύνου μόλυνσης/μετάδοσης ἀπὸ τὸν Κορονοϊὸ στοὺς ναοὺς καὶ εἰδικότερα στὴν Θ. Λειτουργία.
Ἡ ἀντιπαράθεση ποὺ ἔχει δημιουργηθεῖ ἀπὸ τὴν συζήτηση αὐτή, ὅσο σημαντικὴ κι ἂν εἶναι, δὲν ὁδηγεῖ πουθενὰ καὶ καταντάει τελικὰ γραφική, διότι κατάφερε νὰ βλέπουμε τὸ δέντρο καὶ νὰ χάνουμε τὸ δάσος.
Δημήτρης Νατσιός
δάσκαλος-Κιλκίς
Ό,τι και να γράφουμε τόπο δεν πιάνει. Γι’ αυτό καλύτερα να στραφούμε στις πατραγαθίες και δη στο «άγιο βήμα» της ιστορίας μας, την Αγιασμένη Επανάσταση του ’21. Από εκεί πρέπει να πιάσουμε το νήμα… Παρηγορία και θάρρος. Μοσχοβολούν τα καριοφίλια και τα πετραχήλια. Να αρχίσει να βροντολαλεί και πάλι στην καρδιά του Ελληνισμού το μπαρούτι του Εικοσιένα, τώρα που πολλά «θερία πολεμούν να μας φάνε»…
Σε δικη την Παρασκευη ο πατηρ Χρηστος Σιαννας που υπερασπιστηκε την προδομενη Μακεδονια μας.
Αισχρόν εστί σιγάν, της Ελλάδος πάσης αδικουμένης- Αν την εποχή της κλασικής Αθήνας ο ρήτορας Δημοσθένης με τα τότε δεδομένα ανέκραζε διαμαρτυρόμενος κατ' αυτόν τον τρόπο, σήμερα σίγουρα θα διερρήγνυε τα ιμάτιά του και θα έβριζε πιο χυδαία και από τον κάθε αθυρόστομο.Επομένως, πώς λοιπόν ο πατέρας Χρήστος Σιάννας απέμεινε μόνος του να απολογηθεί σε μια δίκη, στην οποία παρεπέμφθη επειδή είπε τα αυτονόητα και αυτά που όλοι μας λίγο πολύ λέμε στις κατ’ ιδίαν συζητήσεις μας ;
Που είναι η στήριξη που όφειλε να έχει από Παμμακεδονικούς Συλλόγους, Σωματεία σε Ελλάδα και Εξωτερικό, κλήρο και λαό ; Ας αφήσω κάποιον άλλον, που αρέσκεται σε κάτι τέτοια και περιμένει καταδίκες και μόνο, στα καλά τσιμουδιά, ούτε αυτά του αρέσουν ούτε ο ίδιος στο ίδιον δεν αρέσκεται…
Μια δίκη με ευρύτερο πολιτικό, εκκλησιαστικό, κοινωνικό αλλά και θεολογικό ενδιαφέρον θα διεξαχθεί στις 19 Οκτωβρίου στην Κέρκυρα με κατηγορούμενο τον τοπικό Μητροπολίτη Νεκτάριο εναντίον του οποίου έχουν ασκηθεί δύο ποινικές διώξεις.
Η πρώτη για την πρόσκληση του στους πιστούς του εκκλησιάσματος του να κοινωνούν χωρίς φόβο όσο διαρκούσαν τα περιοριστικά μέτρα της πρώτης καραντίνας κάνοντας χρήση του κωδικού SMS «για άσκηση σωματικών δραστηριοτήτων». Το προς διερεύνηση αδίκημα διεπράχθη στις 25 Μαρτίου 2020.
Είναι ηλίου φαεινότερον ότι ο κορονοϊός αποτελεί μια προσχηματική δικαιολογία για την ακύρωση των μαθητικών και στρατιωτικών παρελάσεων.
Γιώργος Κασιμάτης
Αυτά που οφείλει να ερωτά και να γνωρίζει
Κάθε υπεύθυνος άνθρωπος
Και κάθε υπεύθυνος πολίτης
Η κρίση του κορωνοϊού στο πλαίσιο της γενικής κρίσης
ΕΙΣΑΓΩΓΉ
Κατά τη διάρκεια της αλματώδους ανάπτυξης της παγκόσμιας κρίσης του 2008, που έπληξε με τον πιο απάνθρωπο και δόλιο τρόπο την Ελλάδα το 2010, εμφανίστηκε η ευρείας γεωγραφικής έκτασης λαίλαπα της επιδημίας του covid19, που έπληξε κυρίως τις χώρες του ανεπτυγμένου οικονομικά κοινωνικοπολιτικού συστήματος του πλανήτη. Η λαίλαπα αυτή δεν είναι μια επικίνδυνη επιδημία που απειλεί τη δημόσια υγεία, αλλά μια πραγματική κρίση, όχι μόνο γιατί έχει καταστροφικές συνέπειες για την παγκόσμια οικονομία, αλλά και γιατί πλήττει και βαθύτερα τον πολιτισμό με σοβαρές παραβιάσεις των αρχών προστασίας της αξίας και της προσωπικότητας του ανθρώπου.
Ένας νεαρός προς τον διάβολο:
- Πώς κατάφερες να στείλεις στην κόλαση τόσες ψυχές;
Ο διάβολος:
– Μέσο του φόβου!
Ο νεαρός:
– Μπράβο! Και τι φοβόντουσαν; Πολεμούς; Πείνα;
Ο διάβολος:
– Όχι… Μια αρρώστια!
Ο νεαρός:
– Δεν αρρώστησαν; Δεν πέθαιναν; Δεν υπήρχε γιατρειά;
Ο διάβολος:
-….. αρρώστησαν. Πέθαναν. Υπήρχε γιατρειά…
O λοιμός στον Θουκυδίδη, ο «επιζών» του Κανέττι, η «αυτοσυντήρηση» του Κονδύλη και το άλμα στην αιωνιότητα
Γράφει ο Νικόδημος Καλλιντέρης, Υπ. Διδάκτωρ Δημοσίου Δικαίου
Μεσούντος του ενσκήψαντος κορωνοϊού διεθνώς αλλά και στην Πατρίδα μας και με το περιρρέον κλίμα φόβου, πανικού και υπαρξιακής αγωνίας είναι λογικό και επόμενο ο νους μας να ανατρέξει σε ιστορικές περιόδους με ανάλογες συνθήκες, προκειμένου να κάνουμε τους απαραίτητους συσχετισμούς και συγκρίσεις. Άλλωστε, οι οριακές στιγμές του κοινωνικού βίου αποτελούσαν ανέκαθεν το γονιμότερο έδαφος για την καλλιέργεια ουσιωδών προβληματισμών ζωής που δυσκολότερα και σπανιότερα εκδηλώνονται σε αρυτίδωτες εποχές νηνεμίας και κανονικότητας.
Οι επίσημοι φορείς της Ελλάδας για την επέτειο των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821
Μαρία Μαντουβάλου, αναπληρώτρια Καθηγήτρια της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών
Οι επίσημοι φορείς της Ελλάδας, η πολιτική δηλαδή και πνευματική ηγεσία, ίσως και η εκκλησιαστική ιεραρχία, με τον εκπρόσωπό της Μητροπολίτη Ιγνάτιο, μας δήλωσαν, κυρίως οι δύο πρώτοι φορείς, ότι κύριο μέλημά τους για την επέτειο των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821, θα είναι: Η επαναξιολόγηση της Επανάστασης, αν δηλαδή περνάει στις εισαγωγικές της εξετάσεις στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο, γιατί όπως μας γνωστοποίησε το ΕΚΠΑ, προ ημερών, που ανακοίνωσε την έναρξη των εορτασμών για το ’21, με χορηγό την Τράπεζα Πειραιώς, την 25η Μαρτίου θα οργανώσει το Α΄ Διεθνές Συνέδριό του με θέμα «Η ελληνική Επανάσταση στην Εποχή των Επαναστάσεων.
Του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου δασκάλου - συγγραφέα
Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΣΟΦΙΑ: Κατά το Σόλωνα ο απότομος πλουτισμός μπορεί να οδηγήσει στην ασωτία: “Η χόρταση γεννά την ύβριν, όταν πολλά πέσουν πλούτη, σε ανθρώπους που δεν έχουνε το νου τους μετρημένο”. Και αλλού γενικεύει: “Ο πλούτος φέρνει τον κορεσμό και ο κορεσμός την ύβριν”. Όπου ύβρις εννοείται η αλαζονία που γεννάται από την ασωτία με κατάληξη την πτώση. Σ' αυτό το συλλογισμό συμφωνεί και ο Πλούταρχος: “Ουδέποτε απορία (έλλειψη) χρημάτων εγέννησεν ασωτίαν”. Κατά τον Πλάτωνα: “Η ζωή που έχει στο μερτικό της την εγκράτεια, είναι πιο ευχάριστη από εκείνη όπου βρίσκονται η ασωτία”.
Τι δήλωσε ο δήμαρχος
Μαθητές-εκπρόσωποι του 1ου Γυμνασίου, του ΓΕΛ και του ΕΠΑΛ Ν. Μουδανιών
συναντήθηκαν με τον Δήμαρχο Ν. Προποντίδας, Μ. Καρρά και τους συνεργάτες του,
αρμόδιους για θέματα παιδείας. Στη συνάντηση τέθηκαν τα αιτήματα των μαθητών,
που επιθυμούν να περιληφθούν στο έγγραφο του Δημάρχου προς τα αρμόδια
Υπουργεία,σύμφωνα με το thestival.gr
Ειδικότερα ζητούν:
– Τη μείωση των μαθητών ανά τμήμα.
– Τη μη χρήση μάσκας την ώρα του διαλείμματος.
– Τη χορήγηση καθημερινά μάσκας μίας χρήσης σε κάθε μαθητή.
– Την υποχρεωτική προσευχή καθημερινά και ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου.
ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΑΙΜΟΒΟΡΟΣ “ΑΡΧΙ-ΛΥΚΟΣ” καί “ΜΟΝΙΑΣ”
του Σεραφείμ Νικολάου
Οἱ παλαιοί “Ποιμένες” προειδοποιοῦν«Ποιμένες πολλοὶ διέφθειραν τὸν ἀμπελῶνά μου͵ ἐμόλυναν τὴν μερίδα μου͵ ἔδωκαν μερίδα ἐπιθυμητήν μου εἰς ἔρημον ἄβατον· ἐτέθη εἰς ἀφανισμὸν ἀπωλείας͵ δι΄ ἐμὲ ἀφανισμῷ ἠφανίσθη πᾶσα ἡ γῆ͵ ὅτι οὐκ ἔστιν ἀνὴρ τιθέμενος ἐν καρδίᾳ» (Ἱερεμ. ιβ’ 10).
[Ἀρχι-Λύκοι]
Ἕνας “καλός” “Ποιμένας” ἐγνώριζε τά λογικά πρόβατά του καί τά φρόντιζε ὅπως ἔπρεπε μέ πολλή ἀγάπη.
Στήν περιοχή ἔπεσαν “Ἀρχι-Λύκοι” βαρεῖς, πού προσπαθοῦσαν νά κατασπαράξουν τά ἀθῶα ἀρνιά του.
Ἐκεῖνος πάντοτε ἀγρυπνοῦσε μέρα καί νύκτα καί δέν ἔβαζε νυσταγμό στά βλέφαρά του.
«Εἰ δώσω ὕπνον τοῖς ὀφθαλμοῖς μου καὶ τοῖς βλεφάροις μου νυσταγμὸν καὶ ἀνάπαυσιν τοῖς κροτάφοις μου͵...» (Ψαλμ. ρλα’ 4)
Χρησιμοποιοῦσε τά ὅπλα του καί ἔστηνε Παγίδες-Δόκανα, ὥστε νά νά συλλάβη κάποια ἀπό αὐτά τά φρικτά καί αἱμοβόρα ζῶα.
[Στήν παγίδα]
Αὐτή τήν περίοδο ἐπέτυχε καί συνέλαβε, σύν Θεῶ, μέ τίς καλοφτιαγμένες παγίδες του ἕναν “Ἀρχι-Λύκο”, δηλαδή ἕναν “Μονιά” (=πρωτότοκο λυκόπουλο, πολύ ἐπικίνδυνο).
Φυσικά, ἀμέσως τόν ἀμπάρωσε πίσω ἀπό σιδηρόφρακτα κάγκελα μέσα στή φυλακή.
Η Διοικούσα Εκκλησία σε Πολιτειακό νάρθηκα
Χαράλαμπος Β Κατσιβαρδάς, Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω
“όταν κινδυνεύει η πατρίς, όταν κινδυνεύει η θρησκεία, κινδυνεύουν τα ιδανικά, και αδρανούν οι εντεταλμένοι και υπάρχει αναρχία, τότε φύλακας του Συντάγματος, φύλακας της Ελευθερίας, φύλακας της θρησκείας είναι ο λαός" (π. Αυγουστίνος Καντιώτης)