Σάββατο 24 Απριλίου 2021

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ

 

ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ[:Ιω.11,1-45]

    «Τ καιρ κείν, ν τις σθενν, Λζαρος π Βηθανας, κ τς κμης Μαρας, κα Μρθας τς δελφς ατς(:ήταν τότε κάποιος που λεγόταν Λάζαρος, ο οποίος είχε αρρωστήσει. Αυτός καταγόταν από τη Βηθανία, το χωριό της Μαρίας και της Μάρθας της αδελφής της). ν δ Μαρα λεψασα τν Κριον μρ, κα κμξασα τος πδας ατο τας θριξν ατς, ς δελφς Λζαρος σθνει(:και ήταν η Μαρία εκείνη που αργότερα, λίγο πριν από τον θάνατο του Κυρίου, Τον άλειψε με το μύρο και σκούπισε τα πόδια Του με τα μαλλιά της. Και ο Λάζαρος που ασθενούσε, ήταν αδελφός της)»[Ιω.11,1-2].

Ο Άγιος Λάζαρος, ο τετραήμερος

του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου

ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΤΕΣ: Ο Λάζαρος καταγόταν από τη Βηθανία και ήταν αδελφός της Μάρθας και της Μαρίας. Ήταν φίλος του Ιησού Χριστού (Ιωάν. ια΄5,36, Μτθ. κα΄17, Μάρκ. ια΄11) και αναστήθηκε από τους νεκρούς από τον Κύριο. Η έγερση του Λαζάρου εξιστορείται με λεπτομέρεια από τον Ιωάννη στο ιε΄κεφάλαιο του Ευαγγελίου του. Πολλοί ορθολογιστές βλέπουν στη διήγηση της ανάστασης αυτής ένα “σύμβολο πνευματικής ανόρθωσης του αμαρτωλού” και τίποτε περισσότερο.

Όταν ο Γκάντι μελετούσε νομικά στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου


Όταν ο Γκάντι μελετούσε νομικά στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου, είχε έναν καθηγητή του οποίου το επίθετο ήταν Mr. Peters και ο οποίος δεν τον συμπαθούσε καθόλου.

Κάποια μέρα, ο Mr. Peters κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού γεύματός του καθόταν στο εστιατόριο του Πανεπιστημίου όταν ο Γκάντι ήρθε με τον δίσκο του και κάθισε δίπλα του.

Σοβαρά ενοχλημένος ο υπερόπτης καθηγητής είπε στον Γκάντι:

«Κύριε Γκάντι, δε γνωρίζετε ότι ένα γουρούνι και ένα περιστέρι δεν κάθονται μαζί κατά τη διάρκεια του φαγητού τους;» και η απάντηση του Γκάντι ήταν:

«Μην ενοχλείστε, κ. καθηγητά, θα πετάξω παραπέρα» και λέγοντας αυτά πήγε και κάθισε σ' ένα άλλο τραπέζι.

Παρασκευή 23 Απριλίου 2021

Ὁ καθηγητὴς Πατρολογίας κ. Κοντάκης, κονιορτοποιεῖ θεολογικῶς τοὺς ἐνδοτισμοὺς τῆς Ἱεραρχίας, γιὰ τὶς ἀπαράδεκτες ἀποφάσεις τους τὴν ἡμέρα τοῦ Πάσχα!


Γράφει ὁ Χριστοφόρος Κοντάκης, Καθηγητὴς Πατρολογίας
Προς τοὺς Σεβασμιωτάτους Ἀρχιερεῖς, τοὺς συγκροτοῦντας τὴν Ἱερὰν Σύνοδον τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καὶ πάντας τὰ αὐτὰ φρονοῦντας καὶ ἀποδεχομένους Ἀρχιερεῖς.
Σεβασμιώτατοι,
Ὅταν ἡ γλῶσσα ἀδυνατεῖ νὰ ἐκφράση ὅσα ἡ καρδία ποθεῖ καὶ ὁ νοῦς διακελεύει, ὁ λόγος εἶναι περιττός. Ὅταν ὅμως ἡ ἑδραζομένη εἰς αὐτὸν λάλος σιγῆ δὲν καθίσταται ἀντιληπτή, τότε εἶναι ἐπιβεβλημένος.

Ἀνακοινωθέν τῆς Ἱερατικῆς Συνάξεως τῶν Ἱερέων τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Κυθήρων & Ἀντικυθήρων.

 

Ελπίζουμε να τους μιμηθούν σε όλες τις  μητροπόλεις

 Ιερά Μητρόπολις Κυθήρων: Η φοβερή δοκιμασία της πυρκαγιάς για τα ...

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΚΥΘΗΡΩΝ & ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ

Ἐν Κυθήροις τῇ 23ῃ Ἀπριλίου 2021

ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΙΕΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΑΞΕΩΣ

Ἡμεῖς οἱ Κληρικοί τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Κυθήρων καί Ἀντικυθήρων, συναχθέντες σήμερον τήν 23ηνἈπριλίου 2021, ἡμέραν Παρασκευήν καί ὥραν 11π.μ. εἰς τό Ἐπισκοπεῖον, κατόπιν προσκλήσεως τοῦ Σεβ. Ποιμενάρχου μας κ.Σεραφείμ εἰς τήν κατά μῆνα τακτικήν Ἱερατικήν Σύναξιν, ἐν ὄψει τῆς ἐπερχομένης Ἁγίας καί Μεγάλης Ἑβδομάδος καί τοῦ Ἁγίου Πάσχα, καί λαβόντες γνῶσιν τῆς ὑπ’ἀριθ. 3041/21-4-2021 σχετικῆς Ἐγκυκλίου τῆς Ἱερᾶς ἡμῶν Συνόδου, ἡ ὁποία ρυθμίζει τά τῶν Ἱερῶν Ἀκολουθιῶν τῆς ἁγίας αὐτῆς περιόδου, μέ βάσιν τάς ὑφισταμένας ἐκτάκτους περιστάσεις (ὑγειονομικαί συνθῆκαι καί ἀπαγόρευσις κυκλοφορίας πέρα τῆς 9μ.μ.)ἀποφασίζει καί ἀνακοινώνει τά ἀκόλουθα:

Οἱ κληρικοὶ νὰ μὴ ἐπιτρέπουν εἴσοδον εἰς ἀστυνομικούς

 

Πάτερ Συμεών, ἐὰν γνωρίζατε καὶ νομικά, τὴν ὥρα ποὺ ὁ ἀστυνόμος ἦρθε καὶ ἔβγαλε τὸν κόσμο ἀπὸ τὴν ἐκκλησία θὰ μπορούσατε νὰ τὸν καταγγείλετε στὸν εἰσαγγελέα γιὰ παραβίαση τοῦ Συντάγματος καὶ τῶν νόμων.

Τὰ Ἄρθρα 1 1 καὶ 13 τοῦ Συντάγματος λένε ὅτι:

“Οἱ Ἕλληνες ἔχουν τὸ δικαίωμα νὰ συνέρχονται ἥσυχα καὶ χωρὶς ὅπλα”

“Ἡ ἐλευθερία τῆς θρησκευτικῆς συνείδησης εἶναι ἀπαραβίαστη”

“Κάθε, γνωστὴ θρησκεία εἶναι ἐλεύθερη καὶ τὰ σχετικὰ μὲ τὴν λατρεία της τελοῦνται ἀνεμπόδιστα, ὑπὸ τὴν προστασία τῶν νόμων”

Καὶ ὁ ποινικὸς κώδικας λέει ὅτι ὅποιος διακόπτει διὰ τῆς βίας τὴν τελετὴ λατρείας εἶναι ποινικὰ ὑπεύθυνος.

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΔΙΣ «ΟΥ ΓΑΡ ΟΙΔΑΣΙ ΤΙ ΠΟΙΟΥΣΙ»

Κύριε Πρωθυπουργέ,
θὰ ἔχετε τὸ τέλος
τοῦ Πιλάτου!

Ὑπέταξαν τὴν Ἀνάστασιν εἰς τὰ «μέτρα»
τοῦ ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΥ κ. Μητσοτάκη!

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΔΙΣ
«ΟΥ ΓΑΡ ΟΙΔΑΣΙ ΤΙ ΠΟΙΟΥΣΙ»

Ζήτημα ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ἡ τέλεσις τῆς Ἀναστάσεως
κατὰ μεταμεσονύκτιον ὥραν, ὅπως ἀναφέρουν οἱ Ἱ. Εὐαγγελισταὶ
καὶ ἐθέσπισεν ΑΠΑΡΑΒΑΤΩΣ ὁ 89ος Κανὼν
τῆς Πενθέκτης Ἁγίας Οἰκουμενικῆς Συνόδου.

Γράφει ὁ κ. Παναγιώτης Κατραμάδος, θεολόγος

Δὲν πιστεύουν εἰς τὴν Ἀνάστασιν τοῦ Κυρίου! Δὲν πιστεύουν εἰς τίποτε ἀπολύτως! «Κάνουν μεγάλους Σταυροὺς», ἐνῶ εὑρίσκονται μὲ τὴν πλευ­ρὰν τῶν Σταυρωτῶν τοῦ Κυρίου! Ὅλοι ὅσοι ἐπιθυμοῦν εἴτε πολιτικοὶ εἴτε ἀρχιερεῖς εἴτε ἁπλοὶ ἄνθρωποι νὰ ἀποστερήσουν τοὺς πιστοὺς ἀπὸ τὴν ἑορτὴν τοῦ Πάσχα, κρατοῦντες, ὑπὸ ὁμηρίαν τοὺς ἱεροὺς ναοὺς δὲν διαφέρουν εἰς τίποτε ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς τῶν πρώτων αἰώνων, ἐκ τῶν ὁποίων ἄλλοι δὲν ἐπίστευαν ὅτι ὁ Χριστὸς ἀνεστήθη σωματικῶς καὶ ἄλλοι ἑόρταζαν τὸ ἰουδαϊκὸν Πάσχα, διότι ἐξίσωναν τὸ συμβολικὸν νομικὸν Πάσχα μὲ τὴν πραγματικὴν Ἀνάστασιν. Ἐκεῖ ἔχομεν φθάσει σήμερον: εἰς τὴν ἀποστασίαν! Ὅλα διὰ τοὺς Διοικοῦντας εἶναι συμβολικά! Δὲν ἐνίκησεν ὁ Χριστὸς τὸν θάνατον, ἀλλὰ τὰ ἐμβόλια καὶ ἡ καραντίνα! Δυσ­τυχῶς, δὲν ὑπάρχουν Ἅγιοι Πατέρες νὰ τοὺς καταδικάσουν, ἀλλὰ θὰ τοὺς «καταδικάση» ὁ λαὸς καὶ τοὺς μὲν καὶ τοὺς δέ!

Τα τέσσερα τέρατα που πρέπει να καταστρέψουμε

 

Τα τέσσερα τέρατα που πρέπει να καταστρέψουμε

Νατσιός Δημήτριος, δάσκαλος-Κιλκίς

Διάβασα προ καιρού ένα ωραίο και ευρηματικό άρθρο, στην έγκυρη και κραταιά εφημερίδα «ΕΣΤΙΑ», ένα άρθρο του κ. Ιωάννη Ασλανίδη, αντιστρατήγου ε.α., για την μνηστηροφονία, το γνωστό επεισόδιο από την Οδύσσεια του Ομήρου. Με αφορμή το εξαιρετικό, σύντομο κείμενο του στρατηγού - «τα λόγια μας είναι παιδιά πολλών ανθρώπων», έλεγε ο αγέραστος λόγος του Σεφέρη - και αντικρίζοντας την έρμη πατρίδα, να διαμοιράζουν τα ιμάτιά της, τα πνευματικά της προικιά, και επί των ιματισμόν της να θέτουν κλήρο, οι ποικιλώνυμοι στρατιώτες της ανομίας, αραδιάζω λίγες αυθαίρετες σκέψεις.

Επιστολή προς την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος, Σεβ. Μητροπολίτων Αιτωλίας και Ακαρνανίας Κοσμά και Κυθήρων και Αντικυθήρων Σεραφείμ.

 

Μητροπολίτης Αἰτωλίας καί Ἀκαρνανίας Κοσμᾶς

Μητροπολίτης Κυθήρων καί Ἀντικυθήρων Σεραφείμ

Πρός Τήν Ἱεράν Σύνοδον τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος

Ἰωάννου Γενναδίου 14

11521 Ἀθήνας

Μακαριώτατε ἅγιε Πρόεδρε,

Σεβασμιώτατοι ἅγιοιΣυνοδικοί Πατέρες,

Εὐλογημένον καί εἰρηνικόν τό σωτήριον ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ!

Λαβόντες γνῶσιν τοῦἀπό 20ηςἈπριλίου ἐ.ἔ. Ἀνακοινωθέντος τῆς Ἱερᾶς Συνόδου, ἀφορῶντος εἰς τήν λειτουργίαν τῶν Ἱερῶν Ναῶν κατά τήν Μεγάλην Ἑβδομάδα καί τήν Πασχάλιον Θείαν Λειτουργίαν, εὐσεβάστως προαγόμεθα νά ἐκφράσωμεν τάς εὐχαριστίας μας, διότι ἐφέτος ὅλοι οἱἹεροί Ναοί θά παραμείνουν ἀνοικτοί διά τούς πιστούς δι ́ὅλας τάς Ἱεράς Ἀκολουθίας τῆςἉγίας καί Μεγάλης Ἑβδομάδος καί τοῦἉγίου Πάσχα, ἀφ ́ἑνός καί ἀφ ́ἑτέρου νά ὑποβάλωμεν θερμήνπαράκλησιν ἀναθεωρήσεως καί ἐπαναπροσδιορισμοῦτῶν ὅσων καθορίζουν τήν ὥραν τῆς τελετῆς τῆς Ἀναστάσεως καί ἐν συνεχείᾳτῆς Ἀναστασίμου Θείας Λειτουργίας.

Υπάρχουν και ιερείς ΑΕΤΟΙ που δεν κρύβουν την Αλήθεια


https://www.youtube.com/watch?v=FhbnG4TFMKo&t=11s 

27-2-2021 Σάββατο - Ομιλία: Το εμβόλιο COVID 19


Πέμπτη 22 Απριλίου 2021

«Από τότε που βγήκε το… κατ΄ οικονομία, χάθηκε το φιλότιμο»


ekklisia metra

Γράφει ο π. Παύλος Καλλίκας


Κατ΄οικονομία. Τί το ‘θελαν;

Κατ’ οικονομία κολοβώσανε τις Ιερές Ακολουθίες,

κατ΄ οικονομία φορέσανε τα φίμωτρα πάνω από τα Άγια,

κατ΄ οικονομία ο μη ασπασμός των ιερών εικόνων,

κατ’ οικονομία ο μη ασπασμός του χεριού του Ιερέως,

κατ’ οικονομία αδειάσανε τις Εκκλησίες από πιστούς,

κατ’ οικονομία η «οικο-λατρεία»,

κατ’ οικονομία… και ο συμψηφισμός

(βλέπεις βάλανε και στην Εκκλησία τώρα τα κουκιά)!!!

Και το φιλότιμο εχάθη…

Παρανοϊκές καταστάσεις

Κάποιοι στο περιβάλλον του πρωθυπουργού, βαθιά προβληματικοί, κομπλεξικοί και μισέλληνες, μέσα στην αναμπουμπούλα βρίσκουν την ευκαιρία να λύσουν τις διαφορές τους με την Ορθοδοξία, ξεφτιλίζοντας τις ιερότερες στιγμές της. Αφού μπορούν να μετατοπίζουν την Ανάσταση, σε λίγο θα μπορούν και να την καταργήσουν.

Στη σφαίρα της απόλυτης παραφροσύνης κινούνται πλέον τα κυβερνητικά «μέτρα» σε σχέση με την ανεξέλεγκτη επέλαση του τρίτου και φονικότερου κύματος της πανδημίας στη χώρα. Από όπου και αν τα πιάσεις, δεν βγάζουν νόημα.

 

Από τον Γιώργο Χαρβαλιά

 

Μέχρι και την Ανάσταση του Κυρίου σκέφτηκαν να επισπεύσουν για να υπακούσει στους νέους κανόνες κυκλοφορίας.

Εξηγήστε μου εσείς πώς, την ώρα που χάνονται «καραβιές» Ελλήνων κάθε μέρα, κάποιοι ηλίθιοι, ένθεν κακείθεν, μπορεί να συζητούν τη χρονική μετατόπιση της Αναστάσιμης Λειτουργίας κατά μερικές ώρες;

Τι ακριβώς θα μπορούσε να εξυπηρετεί αυτό;

Αφήσαμε τους Οικουμενιστές Επισκόπους ασύδοτους: περιμένατε καλύτερα αποτελέσματα!


Πάσχα 2021:  Ὁ ὁρισμὸς τοῦ ἐμπαιγμοῦ καὶ τοῦ παραλόγου.

Ὥρα ἡμᾶς ἐξ ὕπνου ἐγερθῆναι!

πικρίσεις, εὐχολόγια καί… Ἰωαννίδης... Ὁ τηλεοπτικὸς συνωστισμὸς

Ἡ ἀλλοίωση καὶ τοῦ φετινοῦ Πάσχα ἀπό τήν Κυβέρνηση καὶ τούς «ειδικούς» της εἶναι γεγονός. Ὄχι μόνο δὲν θὰ ἐπιτραποῦν οἱ διαπεριφερειακὲς μετακινήσεις, ἀλλά θά ἐπιβληθοῦν καὶ ὅποιες ἀλχημεῖες ἔχουν σκεφτεῖ, ἔτσι ὥστε νὰ μὴν ὑπάρξει καμία πιθανότητα νὰ ἀρθεῖ τὸ ἀγαπημένο τους καὶ πολὺ (νεο)δημοκρατικὸ μέτρο τῆς ἐντελῶς ἀχρείαστης καὶ ἄχρηστης ἀπαγόρευσης τῆς κυκλοφορίας.
«Συνεργὸς» σὲ αὐτὸ φαίνεται ὅτι εἶναι καὶ ἡ Ἐκκλησία ἡ ὁποία συνεδριάζει μέσω τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου γιά νὰ κάνει τὶς τελικές της προτάσεις, σὲ κλίμα «συμβιβασμοῦ», ὅπως ἄλλωστε προϊδέασε ἀπὸ χθὲς ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἱερώνυμος.

"Η εκδίκηση του Σατανά"!!! ΟΙ ΠΕΠΤΩΚΟΤΕΣ ΜΑΣΚΟΦΟΡΟΙ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ …ΧΩΡΙΣ ΨΥΧΗ…

     Σχόλιο: Δυστυχῶς οἱ διάφοροι Γεροντάδες, (ὅπως θὰ διαβάσετε στὴν παρακάτω ἀνάρτηση τοῦ ἱστολογίου «Καιόμενη Βάτος») τώρα κατάλαβαν ποῦ μᾶς ἔχουν φτάσει οἱ Οἰκουμενιστὲς ψευδοποιμένες! Εἶχαν ἀνοικτὰ τὰ μάτια ὅταν ἡ Κολυμπάριος Σύνοδος τῆς Κρήτης ἔβγαζε αἱρετικὲς ἀποφάσεις, ἀλλὰ κλειστὰ τὰ αὐτιὰ στὶς φωνὲς τῶν Ἁγίων Πατέρων ποὺ 2000 χρόνια τώρα βροντοφωνάζουν: «ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν» γιὰ νὰ μὴν μολυνθεῖτε καὶ φορτωθεῖτε κι ἐσεῖς τὶς εὐθύνες τῆς προδοσίας, ἀλλὰ καὶ γιὰ νὰ ἀνακόψετε τὴν προδοτικὴ πορεία τους.

     Ὄχι λοιπὸν μετὰ τὶς Συνοδικὲς αἱρετικὲς ἀποφάσεις τῆς Κρήτης, ἀλλὰ τώρα, μετὰ ἀπὸ μία κάκιστη ἀσφαλῶς καιρικὴ ἀλλαγὴ τοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα, κατάλαβαν κάποιοι Γεροντάδες καὶ διδάσκουν ὅτι: «Μετά από αυτήν την απόφαση ο Ιερώνυμος δεν είναι πλέον Αρχιεπίσκοπος της Ελλάδος, εἶναι συνωμότης, έχει χάσει πλέον την ιδιότητα του από το Άγιο Πνεύμα»!!! [Ἀρα ὁ Γέροντας πιστεύει  ὅτι ἔχασε τὴν ἀρχιερωσύνη του, ἔτσι αὐτόματα, χωρὶς ἀπόφαση Συνόδου;].

Η Ανάσταση να γίνει στην ώρα της, έστω και σε …κατακόμβες.

Η Ανάσταση να γίνει στην ώρα της, έστω και σε …κατακόμβες, παρά στις 21:00. Η Εκκλησία δεν είναι εταιρεία να κάνει διαπραγματεύσεις με Αντιχρίστους.

 Δεν είναι απλό το ζήτημα που έχει προκύψει και είναι ξεκάθαρο πως οι Ιεράρχες μας παίζουν στα όρια των κανόνων.Αλήθεια, συζητάνε να κάνουμε την Ανάσταση στις 21:00 ή ακόμα και στις 22:00;



Αντί σχολίων, δείτε τι αναφέρει η ΣΤ Οικουμενική σύνοδος και τι γράφει στις υποσημειώσεις του Πηδαλίου [1] ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης.Οι πατέρες κυρίως αναφέρονται στο θέμα της λύσεως της νηστείας, αλλά από την άλλη είναι και ξεκάθαρο πως η Ανάσταση του Χριστού μας έγινε μετά τα μεσάνυχτα.

Ως εκ τούτου, τι θα κάνουμε; Θα αλλάξουμε και τα Ευαγγέλια ή μήπως τους Ιερούς Κανόνες; Θα κάνουμε Ανάσταση στις 21:00 ή 22:00 και θα τρώει ο κόσμος αρνιά στις 23:00;

Στην τελική, ο ιός κολλάει περισσότερο μετά τις 00:00;

Που είναι οι θεολόγοι να τα θέσουν ερωτήματα;

Η ΠΕΘ μόνο για να ζητάει προσλήψεις υπάρχει;


Έως πότε θα μιλούν οι …λίθοι;

Οἱ Ἱεροὶ Κανόνες, τὸ «Πηδάλιον» καὶ ἡ ἐν Ἀντισιοδώρῳ Τοπικὴ Σύνοδος, ἀπαγορεύουν τὴν τέλεση Θείας Λειτουργίας τὴν ἴδια ἡμέρα, ἀπὸ τὸν ἴδιο ἱερέα καὶ στὸν ἴδιο Ναό!

Γράφει ὁ Ἰωάννης Χατζηδιγενῆς, Θεολόγος
Ἀπίστευτα πράγματα ποὺ ἀντιβαίνουν τοὺς Ἱεροὺς Κανόνες καὶ τὴν Ἱερὰ Παράδοση τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἀνακοινώθηκαν σήμερα (20-04-2021) ἀπὸ τὴν Διαρκή Ἱερὰ Σύνοδο (ΔΙΣ) τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος. Ἐξ ἐπόψεως θεολογικῆς καὶ ἐκκλησιολογικῆς εἶναι τελείως ἄτοπο νὰ ἀκουστεῖ τὸ Χριστὸς Ἀνέστη στὶς 9 τὸ βράδυ τοῦ Μεγάλου Σαββάτου καὶ ἐν συνεχείᾳ νὰ τελεστεῖ ἡ Θεία Λειτουργία ἡ ὁποία θὰ διαρκέσει τὸ πολὺ μέχρι τὶς 10.30 μ.μ. ποὺ θὰ ἐπιτρέπεται και ἡ κυκλοφορία στοὺς δρόμους. Πῶς θὰ Λειτουργήσουν οἱ Ἱερεῖς δύο φορὲς τὴν ἡμέρα τοῦ Μεγάλου Σαββάτου; 
Προσκρούει λοιπὸν ἡ ΔΙΣ μὲ τὴν ἀνακοίνωσή της στὸ Ἱερὸν Πηδάλιον τοῦ Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου, στὸν Ἅγιο Ἰγνάτιο τὸν Θεοφόρο καὶ στὸν 10ο Κανόνα... τῆς ἐν Ἀντισιοδώρῳ τοπικῆς Συνόδου ἐπὶ Ἡρακλείου τό 613, πού ἀπαγορεύουν ρητῶς τὴν τέλεση τῆς Θείας Λειτουργίας τὴν ἴδια ἡμέρα καὶ ἀπὸ τὸν ἴδιο Λειτουργό!
Μὲ τὴν ἐγκύκλιό της λοιπὸν ἡ ΔΙΣ, ἀλλὰ καὶ μὲ τὴν δημόσια τοποθέτηση τοῦ ἐκπροσώπου Τύπου της, ἀνακοίνωσε τὶς ἀθεολόγητες εἰσηγητικές της προτάσεις πρὸς τὴν Κυβέρνηση:

Τετάρτη 21 Απριλίου 2021

Όταν η μάσκα αποκαλύπτει τον προβατόσχημο λυκοποιμένα

 Μήπως τελικά πάτερ, ἡ μασκοφορία εἶναι βλασφημία κατά τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καί ὀλιγοπιστία, καί ἐσεῖς τήν ἔχετε μετατρέψει σέ εὐλογία;

=========

Ὅταν ἡ μάσκα καλύπτει τούς ὀφθαλμούς!

Χρίστος Παναγιώτου

Κύριος ὑπερασπιστής τῆς ζωῆς μου· ἀπό τίνος δειλιάσω; (Ψαλμ.26, 1)

Ἡ Ἱερά Μητρόπολή μας, Λαρίσης και Τυρνάβου, ἀνάρτησε στήν ἰστοσελίδα της κείμενο τοῦ Ἀρχιμανδρίτου Ἀθανασίου Κολλᾶ μέ τίτλο: “Ἡ μάσκα τοῦ προσώπου καί οἱ «μᾶσκες» τῆς ψυχῆς”1. Προφανῶς ὁ Μητροπολίτης μας, φέρων ὁ ἴδιος μάσκα που κρύβει σχεδόν ὅλο τό πρόσωπό του, καί ζηλωτής ὑπέρ τῶν κυβερνητικῶν μέτρων2, ἀναζητεῖ στηρίγματα γιά νά καθησυχάσει καί νά πείσει τόν πιστό λαό τῆς Μητροπόλεώς του, ὅτι πρέπει νά φορᾶμε τίς μᾶσκες ἀκόμη καί μέσα στούς Ἱερούς Ναούς. Φαίνεται λοιπόν, ὅτι στό κείμενο πού θά ἐξετάσουμε, βρῆκε πειστικά ἰατρικά καί θεολογικά ἐπιχειρήματα.

Ὁ πατήρ Ἀθανάσιος (π. Ἀ.), τόν ὁποῖο δέν ἔχω τήν εὐλογία νά γνωρίζω, μέσα ἀπό τό κείμενό του δίδει τήν ἀπάντηση σέ «καλοπροαίρετους εὐσεβεῖς Χριστιανούς» καί σέ πνευματικά του τέκνα, τά ὁποία προβληματίζονται ἄν εἶναι «σωστό νά φορᾶμε μάσκα μέσα στόν ἱερό Ναό» καί ἄν αὐτό «εἶναι ἁμαρτία». Ἔτσι, ἀπαντᾶ, ὅπως πιστεύει, μέ «μία σέ βάθος, ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι προσέγγιση στό ἐν λόγῳ θέμα, στηριγμένη ὄχι στόν τύπο ἀλλά στήν οὐσία του» καί διακρίνει δύο εἰδῶν μᾶσκες, ὅπως φαίνεται καί ἀπό τόν τίτλο.

Ἐν ἡμέρᾳ θλίψεως…

 



Ἐν ἡμέρᾳ θλίψεως…

του Νεκταρίου Δαπέργολα, Διδάκτορος Βυζαντινῆς Ἱστορίας

       «Καί ἀπεκρίθη Θεόδωρος ὁ θερμὸς τῆς Ὀρθοδοξίας πρόμαχος, ὁ τῶν Στουδίου ἡγούμενος, Λέοντι τῷ βασιλεῖ, λέγων: "Μὴ παρασάλευε, βασιλεῦ, κατάστασιν ἐκκλησιαστικήν. Εἴρηκεν γὰρ ὁ ἀπόστολος, καὶ οὓς μὲν ἔθετο ὁ Θεὸς ἐν ἐκκλησίᾳ, πρῶτον ἀποστόλους, δεύτερον προφήτας, τρίτον ποιμένας καὶ διδασκάλους. Οὐκ εἶπεν βασιλεῖς. Σοὶ μὲν γὰρ ἡ πολιτικὴ κατάστασις ἐπιστεύθη καὶ τὸ στρατόπεδον.

Μαρτυρία της Αυγής Παναγίδη κόρη του Ανδρέα Παναγίδη ,αγωνιστή του Κυπριακού αγώνα.

Όταν η Ελευθέρια ειναι το ύψιστο αγαθό!

 

Μαρτυρία της Αυγής Παναγίδη κόρη του Ανδρέα Παναγίδη ,αγωνιστή του Κυπριακού αγώνα.

Ας ακούσουν οι υγειολάτρες κοβιντιανοί, Εκκλησιαστικοί, και πολιτικοί, η ελευθερία υπέρτατο αγαθό, ποτισμένη με το Αίμα των Αγίων και των Ηρώων. Η Ελευθερία ειναι το ύψιστο αγαθό και όχι η υγεία ,δεν υπάρχει υγεία χωρίς Ελευθερία, αλίμονο σε κείνους τους άνους  που δεν το καταλαβαίνουν !

ΝΤΡΟΠΗ! Συνεργείο της Περιφέρειας κατέβασε τις σημαίες επί της Εθνικής Οδού Αλεξανδρούπολης Κήπων που είχαν σηκώσει μαθητές του Απαλού



Οργή έχει προκαλέσει η απόφαση κάποιων να κατεβάσουν τις ελληνικές σημαίες από την Ανατολική πλευρά της πόλης και συγκεκριμένα από τον οικισμό του Απαλού.

Υπενθυμίζεται ότι το συγκεριμένο εγχείρημα είχαν αναλάβει μαθητές του Απαλού οι οποίοι έφεραν οι ίδιοι σε πέρας, αγοράζοντας τις σημαίες με δικά τους έξοδα και τις τοποθέτησαν με σκάλα στους στύλους.

Συγκεκριμένα, οι έφηβοι μαθητές τοποθέτησαν τις ελληνικές σημαίες επί της Εθνικής Οδού Αλεξανδρούπολης – Κήπων, στους στύλους ηλεκτροδότησης του δρόμου γιατί ήθελαν στον οικισμό τους να κυματίζει η γαλανόλευκη. Ένα καθ' ολα ελληνικό καλοσώρισμα!

Χριστέ μας άραγε πόσες ώρες θα σου επιτραπεί φέτος να κατέλθεις και να παραμείνεις στα κατώτατα της γης Σου;

Ο Χριστός μας έμεινε επί 33 ώρες στον Άδη από την ενάτη ώρα, (3 το απόγευμα τής Παρασκευής οπότε και παρέδωσε το πνεύμα Του), έως τα μεσάνυχτα τού Σαββάτου, όσα ήταν δηλαδή τα χρόνια τής επίγειας ζωής Του. (δείτε και εδώ)

Τριήμερος ανέστη!

Την δωδεκάτη ώρα της Παρασκευής (6 το απόγευμα) ολοκληρώθηκε η πρώτη ημέρα (συμφώνως με τον Εβραϊκό τρόπο μέτρησης του χρόνου).

Τρίτη 20 Απριλίου 2021

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! Επικίνδυνα συστατικά στα rapid antigen tests;

 

Σύμφωνα με τις παρακάτω πηγές, το Sterile EO (αιθυλενοξείδιο) δεν είναι εντελώς ακίνδυνο.

Επικίνδυνα συστατικά στα rapid antigen tests;

Με δεδομένα απο το blog του Peter F. Mayer

Τα rapid test που χρησιμοποιούνται σήμερα σε μαζική κλίμακα περιέχουν σε μεγάλο βαθμό επικίνδυνα συστατικά.  

Στην Ελλάδα θα μπορούν να ληφθούν δωρεάν σε οποιοδήποτε φαρμακείο. Στη Γερμανία πωλούνται εδώ και καιρό ακόμα και στα σούπερ μάρκετ(και έχουν προκαλέσει την άνοδο στα “κρούσματα” χωρίς όμως κανένας να έχει συμπτώματα). Υπάρχουν επί του παρόντος αμφιβολίες και αρκετή ανησυχία στο Διαδίκτυο σχετικά με την ασφάλεια του συγκεκριμένου προϊόντος.

Η “μπατονέτα” (βαμβακερό στυλεό) με την οποίο λαμβάνεται το δείγμα από το στόμα ή τη μύτη παρήχθη στην Κίνα μαζί με το rapid test.

Αποστειρώθηκε με αιθυλενοξείδιο το οποίο δεν αναφλέγεται εύκολα σε θερμοκρασία δωματίου. Είναι μια από τις πιο διαδεδομένες μεθόδους αποστείρωσης ιατρικών συσκευών.

Ποιοί προδίδουν την ορθοδοξία μας

 Ο θρησκευτικός οικουμενισμός διαβρώνει τις θρησκείες και προωθεί τη δημιουργία μιας παγκόσμιας θρησκείας

 

Άρθρο από Γεώργιο Βλάχο (ερευνητής) 

Ο Θρησκευτικός Οικουμενισμός είναι ένα επικίνδυνο κίνημα για όλες τις θρησκείες και επιτυγχάνει το σκοπό του, μέσω του θρησκευτικού συγκρητισμού. Θρησκευτικός συγκρητισμός σημαίνει ένωση και συνάφεια παρά τις θρησκευτικές διαφορές. Περαιτέρω, με τον ίδιο όρο χαρακτηρίζονται οι τάσεις συμφιλίωσης, ανάμιξης και ενοποίησης των θρησκειών.

Η διάβρωση των θρησκειών, με απώτερο στόχο τη δημιουργία μιας Παγκόσμιας Θρησκείας, προωθείται από τις κάτωθι οργανώσεις:

Ἀπάντησις στήν πρόσκλησι τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἱερωνύμου γιά τά ἐμβόλια.

 

(ΝΕΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ 

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΙΕΡΩΝΥΜΟ ΤΟΥ

 ΜΟΝΑΧΟΥ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΑΤΗ 

14-4-2021.)
    

 Εὐλογεῖτε.
 
      Τά σέβη μου,  Μακαριώτατε.


        Αὐτό τό ὁποῖον ὡραιοποιεῖ καί καταξιώνει τήν ζωή μας εἶναι, νομίζω, ἡ μεταξύ τῶν ἀνθρώπων ἐπικοινωνία. Προσφέρεται ἡ δυνατότης ἀνταλλαγῆς σκέψεων καί αἰσθημάτων, διά τῶν ὁποίων ἐνισχύεται ἀμοιβαίως ἡ διαπροσωπική σχέσις καί ἀκούονται προτάσεις, ἴσως καί ἀντίθετες ἤ ὑπερβολικές γιά κάθε θέμα πού ἀπασχολεῖ τό ἄνθρωπο τῆς κάθε ἐποχῆς. Μ᾿ αὐτήν λοιπόν, τήν προϋπόθεσι τῆς ἀμοιβαίας ἐπικοινωνίας, ὡς ἀναγκαίας ὁδοῦ, πρός ἐνημέρωσιν καί καλλιτέραν τοποθέτησιν ἐπί διαφόρων θεμάτων, ἐτόλμησα κι ἐγώ, ἕνας ταπεινός ἁγιορείτης μοναχός, νά σταθῶ μετά σεβασμοῦ καί εὐλαβείας ἀπέναντί σας.

ΦΡΙΚΗ! Στην Κόλαση της Νορβηγίας [Πώς θα είναι αύριο η Ευρώπη] Ας ξυπνήσουμε

Ας ξυπνήσουμε, να σταματήσει η «πανούκλα” της τρίτης χιλιετίας. Ας απομονώσουμε την «ανοχή της διαστροφής», τουλάχιστον από ψυχές των αθώων παιδιών. Ας αντιληφθούμε γιατί γράφονται οι κατ΄ επίφασιν αντιρατσιστικοί νόμοι και πού αποσκοπούν!


Το σύγχρονο παιδομάζωμα είναι δυτικό, κρατικό και επιδοτούμενο. Γίνεται σε σκανδιναβικά κράτη και αλλού. Καταλήγει σε βίαιη διάλυση της οικογένειας και στην παιδική κακοποίηση. Τα παιδιά ανήκουν στο κράτος, το οποίο δεν ανήκει στους πολίτες του. Υπουργός παιδείας δηλώνει ότι θέλει να κάνει ομοφυλόφιλα όλα τα παιδιά. Η παιδεία προωθεί την ιδέα επιλογής φύλου, την πρώιμη σεξουαλικότητα και την αποβλάκωση. Οι αντιδρώντες διώκονται ανηλεώς, σύμφωνα με το νόμο. Καλώς ορίσατε στην δημοκρατική κόλαση του 21ου αιώνα.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Όταν πρωτοδιάβασα τη συνέντευξη μιας Ρωσίδας μάνας [Irina Bergseth] που ζούσε στη Νορβηγία δεν πίστευα στα μάτια μου. Κάθε φράση της, κάθε λέξη της ήταν μια δυνατή  γροθιά στο στομάχι! Όμως αξίζει να τη δούμε για να αντιληφθούμε πώς θέλουν κάποιοι την Ευρώπη των Εσχάτων. Όταν μάλιστα το μέλλον αυτής της «σύγχρονης κοινωνίας», καθοδηγείται προς διαμόρφωση με τον πιο ύπουλο, τον πιο βρώμικο τρόπο πάνω στις ψυχές των παιδιών και αυτός ο εφιάλτης, βρίσκεται προ των πυλών και για την δική μας Πατρίδα, νομίζω πως επιβάλλεται με κάθε τρόπο να το αποτρέψουμε. Το κείμενο από το οποίο σταχυολογούμε τα βασικά του σημεία, είναι από συνέντευξη της 9ης Μαΐου 2013 μιας μάνας που η “τύχη” την έριξε στην “προηγμένη”, πλούσια και “προοδευτική” αυτή χώρα του Βορρά. Δημοσιογράφος ήταν ο Andrew Fefelov της Ρωσικής Εφημερίδας “ΑΥΡΙΟ”.

Δευτέρα 19 Απριλίου 2021

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΡΟΩΘΗΣΤΕΤΟ! Μαζικοί εμβολιασμοί και πιστοποιητικά εμβολιασμού ενέχουν κινδύνους για την δημόσια υγεία;

SOS ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΛΟΙΜΩΞΙΟΛΟΓΩΝ

Μαζικοί εμβολιασμοί και πιστοποιητικά εμβολιασμού ενέχουν κινδύνους για την δημόσια υγεία;

Παύλος μοναχός, Βιολόγος, MD Μοριακής Βιολογίας κα Βιοϊατρικής -Βουλευτήρια Αγίου Όρους.

     Εδώ και λίγους μήνες χορηγούνται στους πολίτες οι νέες γονιδιακές θεραπείες [1], που προκαλούν ενεργητική ανοσία κατά του κορωνοϊού SARS-CoV-2. Ως προς την λειτουργική τους έκβαση (παραγωγή αντισωμάτων, ανάπτυξη κυτταρικής ανοσίας) πήραν την ονομασία εμβόλια. Όμως, ως προς τον μηχανισμό δράσης ή και τον τρόπο παραγωγής τους (εμβόλια mRNA) διαφέρουν πολύ από αυτό που παραδοσιακά εννοούμε με τον όρο εμβόλιο. Πολλοί γιατροί έχουν αναπτύξει ή σχολιάσει το θέμα των νέων εμβολίων κυρίως στο διαδίκτυο. Δυστυχώς, τις περισσότερες φορές οι αναλύσεις είναι μονοδιάστατες, χωρίς να υπάρχει ο αντίλογος της άλλης πλευράς.

Νεκτάριος Δαπέργολας: Πᾶμε καί γιά δεύτερο συνεχόμενο ἀπαγορευμένο Πάσχα

  Νεκτάριος Δαπέργολας

 Ὅπως διαβάζουμε στό δελτίο τύπου, «η Διαρκής Ιερά Σύνοδος απεφάσισε την συνεργασία με τις αρμόδιες Αρχές, ως προς την εξεύρεση της καλύτερης λύσης για την λειτουργία όλων των Ιερών Ναών και των Ιερών Μονών, ιδιαιτέρως κατά την περίοδο της Αγίας και Μεγάλης Εβδομάδος καθώς και της Διακαινησίμου, τηρουμένων των απαραιτήτων υγειονομικών μέτρων». Καί ὄχι ὅτι εἴχαμε φυσικά τήν παραμικρή ἀμφιβολία. Ἀπό πέρσι ἄλλωστε τό ξέρουμε καλά πώς πᾶμε καί γιά δεύτερο συνεχόμενο ἀπαγορευμένο Πάσχα.

Νεκτάριος Δαπέργολας: Βαθιά συγκίνηση γιά τόν λεβέντη ὁμολογητή ἱερέα τῆς Μυτιλήνης.

 Ἤ μήπως δέν τό γνωρίζουμε ὅτι τό δέντρο τῆς Ἀνάστασης καί τῆς Λευτεριᾶς ποτίζεται μέ αἷμα μαρτύρων καί ἡρώων καί τρέφεται μέ ἀγῶνες καί θυσίες, πού μπορεῖ νά μή φέρνουν ἄμεσα καρπούς, ἀλλά δημιουργοῦν παρακαταθήκες ἐν οὐρανῷ καί ἐνεργοποιοῦν τούς πνευματικούς νόμους;
 


Πού κάνοντας πράξη τό «πειθαρχεῖν δεῖ Θεῷ μᾶλλον ἤ ἀνθρώποις», ἀρνήθηκε νά ὑπακούσει στά βλάσφημα κελεύσματα τῶν ψευτοθεολογούντων ναομάχων τῆς μάσκας, μέ ἀποτέλεσμα νά παυθεῖ ἀπό τόν τοπικό μητροπολίτη. Καί εἰλικρινά δέν τό λέω γιά νά στενοχωρηθοῦμε…

 Τό πῶς λειτουργεῖ ἄλλωστε ἀφ’ ἑνός ἡ ἐκκλησιαστική ὑποτέλεια στό ἀντίχριστο καθεστώς καί ἡ ἄθλια πλάνη τοῦ ἐπισκοπικοῦ «ἀλάθητου» ἀφ’ ἑτέρου, πού ἔχουν μετατρέψει τό ἐκκλησιαστικό διοικητικό σύστημα ἀπό συνοδικό – ἐπί τῶν ἱερῶν κανόνων – πολίτευμα σέ δυστοπική – εἰς βάρος τῶν ἱερῶν κανόνων – φασιστομοναρχία, τό ἔχουμε ἤδη πρό πολλοῦ ἐμπεδώσει πιά. Ἐπ’ αὐτοῦ λοιπόν ἡ περιπέτεια τοῦ ἱερέα τῆς Λέσβου δέν προσθέτει προφανῶς κάτι καινούργιο. 

Ἀρχιμανδρίτης π. Μᾶρκος Μανώλης: Ὁ Ἅγιος Γέροντας τῶν ἡμερῶν μας*


Ὁ Ἅγιος Γέροντας τῶν ἡμερῶν μας

Ἀρχιμανδρίτης π. Μᾶρκος Μανώλης:

Ὁ Ἅγιος Γέροντας τῶν ἡμερῶν μας*

Σεβαστοί μου πατέρες, ἀγαπητοί μου ἐν Χριστῷ ἀδελφοί.

Μὲ πολὺ συγκίνηση ἐπιτελοῦμε σήμερα (10.04.2021) τὸ 11ετές μνημόσυνο τοῦ πολυσεβάστου πνευμα­τικοῦ μας πατέρα π. Μάρκου Μανώλη. Ναί, συμπληρώθηκαν 11 χρό­νια ἀπὸ τότε, ποὺ ἐκεῖ στὸν Ἅγιο Γεώργιο Διονύσου, τὰ πλήθη τοῦ λαοῦ μας τὸν κατευόδωσαν μὲ ἐκεῖνο τὸ ἀξέχαστο «Ἅγιος… Ἅγιος…». Καὶ ὅπως θὰ ἐνθυμεῖστε, δὲν ἦταν καὶ λίγοι, ἀλλὰ κάπου 4 – 5.000, ὅπως ὑπολογίζεται. Καὶ ὅλος αὐτὸς ὁ κόσμος, σ’ αὐτὴ τὴν σπάνια ἔκφρασή του, ἀσφαλῶς ἤξερε πολὺ καλὰ τί ἔλεγε. Καὶ μάλιστα, ὅπως θὰ ἐνθυμεῖστε, τὸ ἔλεγε σταθερά, ἐπίμονα, μὲ παλμό, μὲ συγκίνηση καὶ μὲ δέος!

Πού έχουν δουλέψει οι..."βιοπαλαιστές" της πολιτικής σκηνής

 

Αμέσως μετά τη λήξη του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου, ο Γερμανός κοινωνιολόγος Μαξ Βέμπερ παρέθεσε στο πανεπιστήμιο του Μονάχου μια διάλεξη που ακολούθως κυκλοφόρησε και ως δοκίμιο, υπό τον τίτλο «Η πολιτική ως επάγγελμα». Συμπυκνώνοντας την πείρα της ζωής του, διέκρινε τρεις τύπους ενασχόλησης με την πολιτική: την πολιτική ως ευκαιριακή ενασχόληση (όπως είναι για παράδειγμα η συμμετοχή των ψηφοφόρων στην εκλογική διαδικασία), την πολιτική ως πάρεργο (με την έννοια της παροδικής ενασχόλησης) και την πολιτική ως «επάγγελμα». Στην τελευταία περίπτωση ο ασχολούμενος ζει με αυτή, υπό την έννοια της αφοσίωσης, αλλά και ζει από αυτή, καθώς μέσω αυτής προσπορίζεται.

ΑΠΟ ΤΟ ΛΕΙΜΩΝΑΡΙΟ ΤΩΝ ΘΕΣΣΑΛΩΝ ΑΓΙΩΝ Ο Όσιος Συμεών ο Μονοχίτων και Ανυπόδητος 19/4/1594

 


ΑΠΟ ΤΟ ΛΕΙΜΩΝΑΡΙΟ ΤΩΝ ΘΕΣΣΑΛΩΝ ΑΓΙΩΝ

Ο Όσιος Συμεών ο Μονοχίτων και Ανυπόδητος 19/4/1594

Του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου

Δε γνωρίζουμε πού ακριβώς γεννήθηκε ο Όσιος. Γεννήθηκε πάντως μεταξύ των ετών 1566-1574. Κατά τους επίσημους συναξαριστές της Εκκλησίας, πατέρας του ήταν ο ιερέας Ανδρέας. Αυτός έστειλε το γιο του από μικρό να μάθει τα “ιερά γράμματα”.

Ο “ΓΑΜΟΣ” ΤΟΥ: Όταν ο Συμεών ενηλικιώθηκε, ο φιλότουρκος κοτσαμπάσης του χωριού που γεννήθηκε θέλησε να τον παντρέψει με την κόρη του Τριανταφυλλιά, απειλώντας τον πατέρα του πως, αν δε συναινέσει ο γιος του, θα επέτρεπε τους Οθωμανούς να τον πάρουν στο παιδομάζωμα. Έτσι με τη βία, μια βραδιά στο σπίτι του, πάντρεψε το Συμεών με την κόρη του, με άλλο ιερέα. Στο χρόνο επάνω γέννησε η γυναίκα του ένα αγοράκι, το οποίο ονόμασαν Δημήτρη. Όμως ο Συμεών ήταν βαθιά λυπημένος κι έδειχνε συλλογισμένος. Στον πεθερό του, που τον ρωτούσε, ομολόγησε πως δεν είναι δικό του το παιδί και πως δε γνώρισε την Τριανταφυλλιά ως γυναίκα.

Γέροντας Φιλόθεος Ζερβάκος: "Ἐάν ὅλοι οἱ χριστιανοί ἀκολουθοῦσαν κατά γράμμα τούς Ἐπισκόπους σέ ὅλα, οὔτε Ἐκκλησία οὔτε καί ὀρθόδοξος χριστιανός θά ὑπῆρχε!"

 Γέροντας Φιλόθεος Ζερβάκος: "Ἐάν ὅλοι οἱ χριστιανοί ἀκολουθοῦσαν κατά γράμμα τούς Ἐπισκόπους σέ ὅλα, οὔτε Ἐκκλησία οὔτε καί ὀρθόδοξος χριστιανός θά ὑπῆρχε!"

...Ἐάν, Σεβασμιώτατε, τήν γνώμη τοῦ θεοφόρου πατρός ἡμῶν Ἰγνατίου ἀκολουθοῦσαν ὅλοι οἰ χριστιανοί κατά γράμμα, νά ἀκολουθοῦν δηλαδή τούς Ἐπισκόπους σέ ὅλα, ἀλλοίμονον τότε, οὔτε Ὀρθοδοξία οὔτε Ἐκκλησία οὔτε ὀρθόδοξος χριστιανός θά ὑπῆρχε σήμερα. Ἐάν οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί ἀκολουθοῦσαν τούς πατριάρχες καί ἐπισκόπους Ἀπολιναρίους, Μακεδονίους, Εὐτυχεῖς, Διοσκόρους, Σαββελίυς, Σεβήρους, Εὐσεβίους καί πολλούς ἄλλους καί δεχόνταν τά φρονήματά τους, ποῦ τότε Ὀρθοδοξία; ποῦ χριστιανός εὐσεβής καί ὀρθόδοξος!!