Τετάρτη 20 Απριλίου 2022

Κύριε Ιάσωνα Φωτήλα, Βουλευτή Αχαΐας ΝΔ.Ξεχνάτε ότι υπάρχουν 7.500 οικογένειες υγειονομικών που δεν θα μπορέσουν να γιορτάσουν ούτε το Πάσχα, όπως δεν γιόρτασαν ούτε τα Χριστούγεννα.

 

π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος: Καλό Πάσχα, Ιάσων Ασημ. Φωτήλας Βουλευτής ΝΔ Αχαΐας.

 


Κύριο 


Ιάσωνα Φωτήλα, Βουλευτή Αχαΐας ΝΔ Κοινοποίηση (κρυφή): λίστα επαφών [ελεύθερο προς αναδημοσίευση σε ιστοσελίδες και ιστολόγια].

 

Κύριε Βουλευτά,

Ευχαριστώ για τις αποσταλείσες πασχάλιες ευχές σας. Αντεύχομαι τα βέλτιστα.

Εσείς και εγώ θα κάνουμε καλό Πάσχα.

Μην ξεχνάτε ότι υπάρχουν 7.500 οικογένειες υγειονομικών που δεν θα μπορέσουν να γιορτάσουν ούτε το Πάσχα, όπως δεν γιόρτασαν ούτε τα Χριστούγεννα.

Και αυτό με την αποκλειστική ευθύνη της Κυβέρνησης την οποία στηρίζετε με την ψήφο σας.

Διερωτώμαι πώς μπορείτε και συμπράττετε με ελαφριά συνείδηση σε αυτό το έγκλημα; 

Λυπάμαι που δεν υπολογίζετε τους πνευματικούς νόμους, που είναι πολύ αυστηροί σε περιπτώσεις τέτοιας αδικίας.

Καλή μετάνοια!

Καλή  Ανάσταση!

 

π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος
Εφημέριος Ι. Ν. Αγ. Νικολάου Πατρών
Προς
Κύριο
Ἰάσωνα Φωτήλα, Βουλευτῆ Ἀχαΐας ΝΔ.
========================================
Σχόλιο 
Αν είχαμε τέτοιους αγωνιστές Ιερείς σαν τον π. Αναστάσιο, δεν θα είχαμε τους πολιτικούς και και εκκλησιαστικούς  δυνάστες.
 Οδυσσεύς

ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ Κ. ΣΑΡΑΝΤΙΔΗ: Οριζόντιος άξονας και Ενιαίος Χώρος

 

 

ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ Κ. ΣΑΡΑΝΤΙΔΗ

 

Οριζόντιος Άξονας και Ενιαίος Χώρος. 

1.     Εισαγωγή

Οριστικό τέλος στις 7 Απριλίου του 2022 στα σενάρια περί EastMed ή άλλων αγωγών στην Ανατολική Μεσόγειο με τη στήριξη της Ουάσιγκτον βάζει η υφυπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Βικτόρια Νούλαν. Σημειώνει δε, ότι οι ΗΠΑ προκρίνουν τη μεταφορά φυσικού αερίου μέσω LNG, ενώ συμπεριλαμβάνει και την Τουρκία στις χώρες που θα συνεργαστούν με την Ελλάδα, το Ισραήλ, την Αίγυπτο και την Κυπριακή Δημοκρατία σε αυτό το ευρύτερο πλαίσιο. Μάλιστα εκτιμά ότι η περιοχή μπορεί να γίνει ενεργειακή μηχανή για τη Βόρεια Ευρώπη. Αυτά λέει το ένα ρεπορτάζ. Μία εβδομάδα αργότερα, σε μία σημαντική κίνηση που προοιωνίζεται θετικές εξελίξεις, η Ιταλική Βουλή ενέκρινε στα πλαίσια έκτακτης κοινοβουλευτικής διαδικασίας, ψήφισμα με το οποίο τάσσεται υπέρ της υλοποίησης του αγωγού EastMed. Ειδικότερα, το ψήφισμα «δεσμεύει την Ιταλική Κυβέρνηση να συνεχίσει τη στρατηγική διαφοροποίησης των προμηθειών φυσικού αερίου μέσω διπλωματικών επαφών, πρωτοβουλιών οικονομικής διπλωματίας και περαιτέρω σχεδιασμών διεθνών έργων υποδομής με εταίρους της περιοχής της Μεσογείου, συμπεριλαμβανομένων των επαφών με τις χώρες που συμμετέχουν στο έργο EastMed προκειμένου να επιβεβαιωθούν οι προϋποθέσεις για την επαναπροώθησή του». Αυτά λέει το άλλο ρεπορτάζ.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022

Μεγάλη Τετάρτη - Της αλειψάσης τον Κύριον μύρω


Γυνή, βαλοῦσα σώματι Χριστοῦ μύρον,
Τὴν Νικοδήμου προὔλαβε σμυρναλόην.

Κατά τη Μ. Τετάρτη επιτελούμε ανάμνηση: (α) του γεγονότος της ελλείψεως του Κυρίου με μύρο από μια πόρνη γυναίκα. Επίσης φέρεται στη μνήμη μας, (β) η σύγκλιση του Συνεδρίου των Ιουδαίων, του ανωτάτου δηλαδή Δικαστηρίου τους, προς λήψη καταδικαστικής αποφάσεως του Κυρίου, καθώς και (γ) τα σχέδια του Ιούδα για προδοσία του Διδασκάλου του.

Τρίτη 19 Απριλίου 2022

Στο Σταυρό (ποίημα 18/4/22 - Αριστείδης Δασκαλάκης)

 

 




Στο Σταυρό  (ποίημα 18/4/22 - Αριστείδης Δασκαλάκης)

 

Απ’ ένα ψεύτικο φιλί η αιματηρή πορεία ,

εκκίνησε στου Γολγοθά το δύσβατ’ ανηφόρι,

πήραν  βουλή  αρχιερείς, ελήφθη απριόρι,

για Σἐνα που μας πρόσφερες δώρο, υιοθεσία.

 

Φραγκελωμένος, με βρισιές , σέρνεσαι  σαν τον σκλάβο,

ύβρεις και σχόλια καρφιά , σε συνοδεύουν στα ψηλά,

σβαρνίζεσαι με το Σταυρό , μόνος , ελπίδα πουθενά,

της τιμωρίας τ’ όργανο, βαρύ, στου Γολγοθά το μαύρο .

 

Γεώργιος Τζανάκης: Ὁ Νυμφίος καί τό ποτήριον τοῦ θανάτου.



Γράφει ὁ Γεώργιος Τζανάκης

Ὅτι καὶ νὰ συμβαίνει, ὅτι καὶ νὰ γίνεται γύρω μας καὶ μέσα μας, εἶναι ἀναμφισβήτητο ὅτι ὁ Νυμφίος ὑπάρχει καὶ ἔρχεται. Μέσα στὸ σκοτάδι τῆς νύχτας ποὺ μᾶς περιβάλει, ἔρχεται.  «Ἰδοὺ ὁ Νυμφίος ἔρχεται ἐν τῷ μέσῳ τῆς νυκτός».

Ὁ Νυμφίος εἶναι ὁ προσδοκώμενος. Αὐτὸν ζητοῦν οἱ ψυχὲς τῶν ἀνθρώπων. Γι᾿ αὐτὸν πονοῦν καὶ γι᾿ αὐτὸν κλαῖνε πρὶν καταχωθοῦν ἀπὸ τὰ μπάζα τῶν παθῶν καὶ τῆς πλάνης. Αὐτὸς εἶναι τὸ πᾶν, ὅπως ἔλεγε ὁ ἅγιος Πορφύριος. Αὐτὸς εἶναι ὁ Πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος. Αὐτὸς εἶναι ἡ μόνη κεφαλή, ὁ μόνος ἀρχηγὸς, ὁ μόνος φιλάνθρωπος.

Ὁ ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΝΗΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΩΝ ΦΑΡΙΣΑΙΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΦΟΡΩΝ ΣΤΟΝ ΚΑΙΣΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗ ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ [ Ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Ματθ. 22,15 - 22]



Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΝΗΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΩΝ ΦΑΡΙΣΑΙΩΝ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΦΟΡΩΝ ΣΤΟΝ ΚΑΙΣΑΡΑ

ΚΑΙ ΤΗ ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ

[Ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Ματθ. 22,15 - 22]

«Τότε πορευθέντες οἱ Φαρισαῖοι συμβούλιον ἔλαβον ὅπως αὐτὸν παγιδεύσωσιν ἐν λόγῳ(:τότε πῆγαν οἱ Φαρισαῖοι στὸν τόπο τῶν συσκέψεών τους καὶ συμφώνησαν νὰ Τὸν παγιδεύσουν μὲ ἐρωτήσεις)»[Ματθ.22,15].

«Τότε». Πότε δηλαδή; Ὅταν προπάντων ἔπρεπε νὰ δείξουν κατάνυξη, ὅταν ἔπρεπε νὰ ἐκπλαγοῦν ἀπὸ τὴν φιλανθρωπία Του, ὅταν ἔπρεπε νὰ φοβηθοῦν γιὰ τὰ μέλλοντα, ὅταν ἔπρεπε νὰ πιστέψουν καὶ γιὰ τὰ μέλλοντα, λαμβάνοντας ἀφορμὴ ἀπὸ τὰ παρόντα. Καθόσον τὰ ὅσα εἰπώθηκαν, βροντοφώναζαν καὶ γιὰ τὰ γεγονότα τοῦ μέλλοντος· διότι πράγματι τελῶνες καὶ πόρνες πίστεψαν, καὶ προφῆτες καὶ δίκαιοι φονεύθηκαν, καὶ ἔπρεπε ἀπὸ ὅλα αὐτὰ νὰ μὴν ἔχουν καμία ἀμφιβολία καὶ γιὰ τὴ δική τους ἀπώλεια, ἀλλὰ ἀντιθέτως ἔπρεπε καὶ νὰ πιστέψουν καὶ νὰ σωφρονίζονται. Ἀλλὰ ὅμως οὔτε καὶ ἐδῶ τερματίζουν τὰ ἔργα τῆς κακίας τους, ἀλλὰ αὐτὴ αὐξάνεται διαρκῶς καὶ προχωροῦν ἀκόμη παραπέρα. Καὶ ἐπειδὴ δὲν μποροῦσαν νὰ Τὸν συλλάβουν (διότι φοβόντουσαν τὰ πλήθη τοῦ λαοῦ) μεταχειρίστηκαν ἄλλη ὁδό, θέλησαν δηλαδὴ νὰ Τὸν παρουσιάσουν ὡς ἐπικίνδυνο καὶ ὡς ὑπεύθυνο δημόσιων ἀδικημάτων.

Πύρινος Λόγιος: "Σόδομα καί Γόμορρα"! Ἡ προφητική ταινία τοῦ Ρόμπερτ Όλντριχ πού «φωτογράφισε» τήν Ἀνθρωπότητα τοῦ 2020!


                                   

Ὁ κινηματογράφος, ἀνέκαθεν ἦταν ἕνα μέσο ἐπικοινωνίας μὲ τὸ κοινὸ μὲ ἀμφίδρομη διαδραστικότητα. Ἰδίως ὁ μεταπολεμικὸς κινηματογράφος, ὁ ὁποῖος ξέφυγε ἀπὸ τὸν κρατικὸ ἐναγκαλισμὸ καὶ ἐξελίχθηκε σὲ μιὰ προσωπικὴ ἀφήγηση τοῦ δημιουργοῦ (σκηνοθέτη) πρὸς τὸν θεατή. Βεβαίως, οἱ ἑταιρίες παραγωγῆς εἶχαν τὸν πρῶτο λόγο, τοὐλάχιστον στὸν κινηματογράφο τοῦ Χόλιγουντ. Αὐτὸ ὅμως δὲν ἐμπόδιζε πολλὲς φορὲς τοὺς ἴδιους τοὺς δημιουργοὺς νὰ παρεκκλίνουν μὲ τρόπο ἀξιοθαύμαστο, ἀπὸ τὰ "θέλω" καὶ τὰ "πρέπει" ποὺ ἀπαιτοῦσε ἡ ἐμπορικότητα.

Γράφει ὁ


Στὸν Ἀνάποδο Κόσμο ποὺ ζοῦμε, μὲ τὸν τρόμο σὲ διάφορες μορφές του (Πόλεμος Ρωσίας-Οὐκρανίας, πανδημία Covid-19, τρομοκρατία κλπ) νὰ κυριαρχεῖ στὸ πνεῦμα καὶ στὶς καρδιὲς ὅλων καθὼς καὶ τὸν ἀσφυκτικὸ ἔλεγχο τῆς ἴδιας τῆς καθημερινότητάς του, ὁ ἄνθρωπος τοῦ 21ου αἰῶνα ἀναζητεῖ ἀπεγνωσμένα ἀπαντήσεις. Πῶς ἐντελῶς ξαφνικὰ βρέθηκε νὰ χάνει τὴν ἐλευθερία του, τίς μέχρι τότε συνήθειές του, τὴν ἐξωστρέφειά του καὶ φυσικὰ τὴν ἴδια τὴ ζωή του, εἴτε ἀναγκαστικὰ κλειδαμπαρωμένος μὲ ὅ,τι αὐτὸ συνεπάγεται γιὰ τὴν ὑγεία του, εἴτε πειθαναγκαστικὰ ἐμβολιασμένος μὲ κάτι ποὺ δὲν εἶχε καμμιὰ ἀπολύτως πληροφορία γιὰ τὸ τί ἀκριβῶς ἐπρόκειτο.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΜΕΓΑΛΗ ΤΡΙΤΗ 19 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022

Μεγάλη Τρίτη - Των Δέκα Παρθένων
 
Τρίτη μεγίστη Παρθένους δέκα φέρει,
Νίκην φερούσας ἀδεκάστου Δεσπότου.
Κατά την Μεγάλη Τρίτη επιτελούμε ανάμνηση της περί των δέκα παρθένων γνωστής παραβολής του Κυρίου. Η Εκκλησία μας καλεί να είμεθα έτοιμοι για να υποδεχθούμε, κρατούντες τις λαμπάδες των αρετών μας, τον ουράνιον Νυμφίο, τον Κύριον Ιησού, ο Οποίος θα έλθει αιφνίδια, είτε ειδικά κατά τη στιγμή του θανάτου μας, είτε γενικά κατά τη Δευτέρα Παρουσία.

Δευτέρα 18 Απριλίου 2022

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΙΚΩΝ ΓΑΜΩΝ [Ὑπομνηματισμός τῶν ἐδαφίων Ματθ.22,1-14]



Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΙΚΩΝ ΓΑΜΩΝ

[Ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Ματθ.22,1-14]
 
Ἀντιλήφθηκες καὶ στὴν προηγούμενη παραβολὴ τοῦ υἱοῦ τοῦ νοικοκύρη ἐκείνου πού, ἐκτὸς ἀπὸ τοὺς ἀπεσταλμένους δούλους του γιὰ τὴ συγκομιδὴ τῶν καρπῶν στὸ ἀμπέλι ποὺ τοὺς ἐμπιστεύτηκε νὰ καλλιεργοῦν, θανάτωσαν οἱ κακοὶ γεωργοί[βλ. Ματθ.21,33-46]καὶ σὲ αὐτὴν ἐδῶ τὴν παραβολὴ τοῦ υἱοῦ καὶ τῶν ἀπεσταλμένων δούλων, τὸ ἐνδιάμεσο κεντρικὸ νόημα; Ἀντιλήφθηκες ὅτι ὑπάρχει βέβαια μεγάλη συγγένεια ἀνάμεσα στὶς δύο αὐτὲς παραβολές, ἀλλὰ καὶ πολὺ μεγάλη διαφορὰ ταυτόχρονα; Καθόσον καὶ αὐτὴ δείχνει καὶ τοῦ Θεοῦ τὴ μεγάλη μακροθυμία καὶ τὴν πρόνοια, ἀλλὰ καὶ τὴν ἰουδαϊκὴ ἀγνωμοσύνη.

ΟΡΘΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ[:Ματθ.21,18-43] Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ ΓΕΩΡΓΩΝ [Μέρος τέταρτο: ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Ματθ.21,33-42]

 

ΟΡΘΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ[:Ματθ.21,18-43]

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ ΓΕΩΡΓΩΝ

[Μέρος τέταρτο: ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Ματθ.21,33-42]

 

«Ἂλλην παραβολὴν ἀκούσατε. ἄνθρωπὸς τίς ἦν οἰκοδεσπότης, ὅστις ἐφύτευσεν ἀμπελῶνα καὶ φραγμὸν αὐτῷ περιέθηκε καὶ ὤρυξεν ἐν αὐτῷ ληνὸν καὶ ᾠκοδόμησε πύργον, καὶ ἐξέδοτο αὐτὸν γεωργοῖς καὶ ἀπεδήμησεν(:ἀκοῦστε καὶ ἄλλη παραβολή: ἕνας ἄνθρωπος οἰκοδεσπότης φύτεψε ἀμπέλι καὶ ὕψωσε γύρω ἀπὸ αὐτὸ ἕνα φράκτη καὶ ἔσκαψε μέσα σὲ αὐτὸ ἕνα πατητήρι καὶ μία δεξαμενὴ καὶ ἔκτισε πύργο, γιὰ νὰ μένουν οἱ ἐργάτες καὶ οἱ φύλακες· ἐμπιστεύτηκε αὐτὸ σὲ κάποιους γεωργοὺς καὶ ἀναχώρησε σὲ ἄλλη χώρα).

Ουαί εις εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριταί της Λέσβου….


Η Εβδομάδα των Παθών για κάποιους άρχισε ήδη στην Λέσβο….

Εβδομάδα παθών για τους 4 ανεμβολίαστους ιερείς της Μητρόπολης Μυτιλήνης.

 

Χωρίς ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ, έλαβαν το απολυτήριο τους και από τη Μ. Δευτέρα φεύγουν με τις οικογένειές τους με πόνο και δάκρυα από το νησί που υπηρέτησαν και ευεργέτησαν δεκάδες χρόνια…

Εμείς σε αυτούς που πήραν αυτή την απόφαση αφιερώνουμε τα κάτωθι :

Ουαί εις εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριταί διότι παρομοιάζετε με τάφους ασβεστωμένους, οίτινες έξωθεν μεν φαίνονται ωραίοι, έσωθεν όμως γέμουσιν οστέων νεκρών, και πάσης ακαθαρσίας. Ούτω και σεις έξωθεν μεν φαίνεσθε εις τους ανθρώπους δίκαιοι, έσωθεν είσθε πλήρεις υποκρίσεως και ανομίας».

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΕΙ;;; ΟΛΟΦΩΤΕΙΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΥΠΕΡ… ΤΩΝ ΕΚΤΡΩΣΕΩΝ.



ΟΛΟΦΩΤΕΙΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ 

ΠΑΡΑΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΥΠΕΡ… ΤΩΝ ΕΚΤΡΩΣΕΩΝ.

ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΗΡΩΑ ΒΙΕΤΝΑΜΕΖΟ, ΠΟΥ ΑΓΑΠΑ, ΣΕΒΕΤΑΙ ΚΑΙ 

ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΑΞΙΟΘΑΥΜΑΣΤΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΜΒΡΥΩΝ.

Η απίστευτη ιστορία ενός Βιετναμέζου αποκαλύπτεται για να μας διδάξει την αξία της ζωής και το μεγαλείο ενός ανθρώπου.

Ήταν το έτος 2001 όταν ο Tong Phuoc Phuc από το Βιετνάμ πήγε με την έγκυο γυναίκα του στο νοσοκομείο, περιμένοντας την να γεννήσει. Ενώ περίμεναν, παρατήρησε ότι άλλες έγκυες γυναίκες πήγαιναν σε ένα δωμάτιο και αργότερα έβγαιναν με δάκρυα στα μάτια τους από εκεί.

Λάθη κατά τήν ἐξομολόγηση καί ποιά ἡ σωστή προετοιμασία. Ἀρχιμ. Σάββας Ἀγιορείτης, 8-10-2011


ΟΡΘΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ[:Ματθ.21,18-43] ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ [Μέρος τρίτο: ὑπομνηματισμός τῶν ἐδαφίων Ματθ.21,28-32: Ἡ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΓΙΟΥΣ]

 

ΟΡΘΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ[:Μάτθ.21,18-43]
ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

[Μέρος τρίτο: ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Μάτθ.21,28-32:
Ἡ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΓΙΟΥΣ]
 
Στὴ συνέχεια λέει: «Τί δὲ ὑμῖν δοκεῖ; Ἄνθρωπός τίς εἶχε τέκνα δύο, καὶ προσελθὼν τῷ πρώτῳ, εἶπε· Τέκνον, ὕπαγε σήμερον ἐργάζου ἐν τῷ ἀμπελῶνί μου(:Πῶς σᾶς φαίνεται αὐτὸ ποὺ θὰ σᾶς πῶ; Κάποιος ἄνθρωπος εἶχε δύο γιούς. Κι ἀφοῦ πλησίασε τὸν πρῶτο, τοῦ εἶπε: ''Παιδί μου, πήγαινε σήμερα καὶ δούλεψε στὸ ἀμπέλι μου''). Ὁ δὲ ἀποκριθεὶς, εἶπεν· Οὐ θέλω· ὕστερον δὲ μεταμεληθεὶς, ἀπῆλθε(:Ἐκεῖνος τοῦ ἀποκρίθηκε: ''Δὲν θέλω νὰ πάω''. Ὕστερα ὅμως μετάνιωσε καὶ πῆγε). Καὶ προσελθὼν τῷ δευτέρῳ, εἶπεν ὡσαύτως. Ὁ δὲ ἀποκριθεὶς, εἶπεν· Ἐγώ, κύριε· καὶ οὐκ ἀπῆλθε(:Πλησίασε τότε καὶ τὸν δεύτερο γιὸ καὶ τοῦ εἶπε τὰ ἴδια. Κι αὐτὸς τοῦ ἀποκρίθηκε: ''Μάλιστα, κύριε, πηγαίνω''. Καὶ δὲν πῆγε). Τίς ἐκ τῶν δύὸ ἐποίησε τὸ θέλημα τοῦ πατρός; Λέγουσιν αὐτῷ· ὁ πρῶτος. (:Ποιός ἀπὸ τοὺς δύο ἔκανε τὸ θέλημα τοῦ πατέρα του; Τοῦ λένε: ''Ὁ πρῶτος'')»[Ματθ.21,28-31].

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΜΕΓΑΛΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 18 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022

Μεγάλη Δευτέρα - Ιωσήφ του Παγκάλου



Κυριακή 17 Απριλίου 2022

ΟΡΘΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ[:Ματθ.21,18-43] ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ [Μέρος δεύτερο: ὑπομνηματισμός τῶν ἐδαφίων Ματθ.21,23-27: ΑΠΟΣΤΟΜΩΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ]

 

ΟΡΘΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ[:Ματθ.21,18-43]
ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

[Μέρος δεύτερο: ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Ματθ.21,23-27:
ΑΠΟΣΤΟΜΩΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ]
 
Οἱ ἀλαζόνες ὅμως Ἰουδαῖοι καὶ κυριευμένοι ἀπὸ τὸν φθόνο ἐπειδὴ ἤθελαν νὰ διακόψουν τὴ διδασκαλία Του, ἀφοῦ Τὸν πλησίασαν, Τὸν ρώτησαν: «Ἐν ποίᾳ ἐξουσίᾳ ταῦτα ποιεῖς, καὶ τίς σοὶ ἔδωκε τὴν ἐξουσίαν ταύτην;(:καὶ ὅταν ὁ Ἰησοῦς ἦλθε στὸν ναό, τὴν ὥρα ποὺ δίδασκε, Τὸν πλησίασαν οἱ ἀρχιερεῖς καὶ οἱ πρεσβύτεροι τοῦ λαοῦ καὶ τοῦ εἶπαν: ''Μὲ ποιά ἐξουσία τὰ κάνεις αὐτά; Καὶ ποιός σοῦ ἔδωσε τὸ δικαίωμα νὰ διώχνεις ἀπὸ τὸν ναὸ τοὺς ἀνθρώπους καὶ νὰ διδάσκεις μέσα στὸν ἱερὸ αὐτὸ τόπο; '')»[Ματθ.21,23-27]. Ἐπειδὴ δηλαδὴ δὲν μποροῦσαν νὰ ἀμφισβητήσουν τὰ θαύματά Του, Τοῦ προβάλλουν ὡς δικαιολογία γιὰ νὰ Τὸν διακόψουν, τὴν ἐκδίωξη τῶν ἐμπόρων ἀπὸ τὸν ναό.

ΟΡΘΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ[:Ματθ.21,18-43] O IEΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΑΡΠΗ ΣΥΚΙΑ ΠΟΥ ΞΕΡΑΘΗΚΕ [Μέρος πρῶτο: ὑπομνηματισμός τῶν ἐδαφίων Ματθ.21,18-22]

ΟΡΘΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ[:Ματθ.21,18-43]

O IEΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΑΡΠΗ ΣΥΚΙΑ ΠΟΥ ΞΕΡΑΘΗΚΕ

[Μέρος πρῶτο: ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Ματθ.21,18-22]


«Τῷ καιρῷ ἐκείνῳ, ἐπανάγων ὁ ᾿Ιησοῦς εἰς τὴν πόλιν, ἐπείνασε(:κι ὅταν τὸ πρωὶ ἐπέστρεφε στὴν πόλη, πείνασε)»[Ματθ.21,18]. Μὰ πῶς πεινᾷ ὁ Κύριος πρωί-πρωί; Ὅταν τὸ ἐπέτρεψε στὴ σάρκα, τότε αὐτὴ φανερώνει καὶ τὸ πάθος της.
 
«Καὶ ἰδὼν συκῆν μίαν ἐπὶ τῆς ὁδοῦ, ἦλθεν ἐπ᾿ αὐτήν, καὶ οὐδὲν εὗρεν ἐν αὐτῇ, εἰ μὴ φύλλα μόνον καὶ λέγει αὐτῇ· Μηκέτι ἐκ σοῦ καρπὸς γένηται εἰς τὸν αἰῶνα. Καὶ ἐξηράνθη παραχρῆμα ἡ συκῆ(:καὶ μόλις εἶδε κάποια συκιὰ στὸ δρόμο, ἦλθε κοντά της, ἀλλὰ δὲν βρῆκε τίποτε ἐπάνω της παρὰ μόνο φύλλα, ἀκριβῶς ὅπως καὶ ἡ συναγωγὴ τῶν Ἰουδαίων τότε εἶχε νὰ ἐπιδείξει μόνο φύλλα καὶ ἐξωτερικοὺς τύπους, ὄχι ὅμως καὶ καρποὺς ἀρετῆς. Καὶ γιὰ νὰ δώσει μάθημα γιά τὸ ποιά θὰ εἶναι ἡ κατάληξη κάθε ἀνθρώπου ἄκαρπου σὰν τὴ συκιά, λέει σὲ αὐτήν: "Νὰ μὴν ξαναβγάλεις ποτὲ πιὰ καρπό". Κι ἀμέσως ξεράθηκε ἡ συκιά)»[Ματθ.21,19].

Η απαξίωση των υγειονομικών-απεργών πείνας, ως καρπός της πλάνης του μητροπολίτη Δωδώνης



Μετά βαθυτάτης λύπης διαπιστώσαμε την απαξιωτική συμπεριφορά που επέδειξε ο μητροπολίτης Δωδώνης προς τους υγειονομικούς της αναστολής, τους ευρισκόμεμνους σε απεργία πείνας. Το γεγονός συνέβη έξω από το Υπουργείο Υγείας στις 12/4/2022.

Με αφορμή, λοιπόν, το εφιαλτικό πέρασμά του από εκεί, μνημονεύουμε τα γραφόμενα ενός αγίου επισκόπου, του μακαριστού μητροπολίτη Χαλκίδος, Νικόλαου Σελέντη, από μια επίσκεψή του στις φυλακές: «Ο άνθρωπος» τονίζει «όταν τον προσέχεις συγκινείται». Επίσης, σημειώνει: «Επίσκοπος σημαίνει σήμερα ένας μάρτυς. Να μαρτυρείς απ’ όλες τις μεριές και προ πάντων με τον εαυτό σου, που θέλει όλο να ξεφύγει»*.

Είδαμε, λοιπόν, τον Δωδώνης, να επιβιβάζεται, εν συνεχεία, με ύφος πολλών καρδιναλίων, σε υπηρεσιακό όχημα, που έφερε στην πινακίδα τα διακριτικά «Μ Ζ», δηλαδή εκείνα της Μητροπόλεως Ζακύνθου. Και θέτουμε το ερώτημα: Ποια είναι η νυν υπηρεσιακή σχέση του με τη Μητρόπολη Ζακύνθου, ώστε ως τιτουλάριος Δωδώνης να χρησιμοποιεί το εν λόγω αυτοκίνητο, θαρρείς και πρόκειται για ΙΧ; Ποιος ο οδηγός του οχήματος; Μήπως εκείνος που πληρώνεται από το Ελληνικό Δημόσιο για λογαριασμό της Μητροπόλεως Ζακύνθου;  

π. Παύλος Καλλίκας: κύριε Δωδώνης, δεν καταδίκασες, την σφύζουσα από Ζωή θυσιαστική αντιστεκόμενη πορεία των απεργών πείνας. Καταδίκασες την λιμώττουσα από Ζωή στάση των χορτασμένων… σαν και του λόγου σου.


«Γιατί το κάνουνε;» (τάδε έφη Δωδώνης για

 υγειονομικούς απεργούς πείνας)

Απάντηση:

-Μήπως, για αυτά που εσύ δεν μπορείς να ζήσεις;

Θα μου πεις: - Ποια είναι αυτά που μου δόθηκαν να ζήσω και δεν τα ζω;

-Μήπως αυτά που σου χαρίστηκαν και δεν εκτίμησες;

Θα μου πεις: - Ποιος μου χάρισε κάτι και εγώ το περιφρόνησα;

-Μήπως η Ζωή;

Θα μου πεις: - Ποια Ζωή;

-Αυτή που απαξίωσες στα πρόσωπα αυτών των υγειονομικών απεργών πείνας.

-Που ζουν, για αυτά που τους χαρίστηκαν, και δεν θέλουν, για τίποτα στον κόσμο, να χάσουν (και να χάσουμε).

-Που ζουν, για αυτά που τελικά δεν θα χαθούν, ακόμη και αν «πέσουν», ως άλλοι «Ελεύθεροι πολιορκημένοι».

Βλέπεις…αξίζει χίλιες φορές να πεθαίνεις για ότι σου χαρίστηκε για να ζήσεις, παρά για ό,τι απέκτησες στη ζωή σου(;).

Δωδώνης, δεν καταδίκασες, εκείνη την στιγμή, την σφύζουσα από Ζωή, πορεία των απεργών πείνας. Καταδίκασες την λιμώττουσα από Ζωή, στάση των χορτασμένων… σαν και του λόγου σου.

Για την τιμή του ράσου,

παπα-Παύλος Καλλίκας

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος, Υπόδειγμα χριστιανικής ζωής (Κυριακή των Βαΐων) 7-4-1985 (Β134)

 

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ[:Φιλιπ. 4, 4-9]

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος, Υπόδειγμα χριστιανικής ζωής (Κυριακή των Βαΐων)

 

Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου με θέμα:  «ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΖΩΗΣ»

[εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις                   7-4-1985] 

      (Β134)                                     

       Ζούμε, αγαπητοί μου, σε μία ταραγμένη εποχήΤα πρότυπα έχουν εκλείψει. Καθετί που οι αιώνες έχουν σεβαστεί, θεωρείται πια νοσηρό και επικίνδυνο κατεστημένο και πρέπει να γκρεμιστεί… Γι΄αυτό ακριβώς και η εποχή μας έχει χάσει τον προσανατολισμό της και αναζητά. Αναζητά σε όλους τους τομείς, πώς θα ζήσει η κοινωνία καλύτερα. Πώς θα εκφραστεί ο άνθρωπος με την τέχνη καλύτερα· πώς θα φιλοσοφήσει ακριβέστερα· πώς θα χρησιμοποιήσει την επιστήμη επ’ ωφελεία. Αναζητά· παντού αναζητά. Γι' αυτό βλέπει κανείς σε όλες αυτές τις προσπάθειες του ανθρώπου, φεύγοντας από την κλασικότητα, να είναι και η τέχνη του και η ζωή του μία καρικατούρα. Έτσι, που αν κανείς ζήσει λίγο την κλασικότητα, να αισθάνεται ότι βρίσκεται σε μία παρακμή. Αν πούμε ότι στην εποχή μας, ότι ζει αυτήν την παρακμή, θα μας απαντήσει η εποχή μας: «Όχι· δεν ζούμε την παρακμή. Αρνηθήκαμε το παρελθόν και ζητάμε κάτι. Κάτι καινούριο. Είναι μία μεταβατική περίοδος. Ζητάμε κάτι άλλο…».

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ 17 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022

Κυριακὴ τῶν Βαΐων 


Πώλῳ καθίσας, ὁ λόγῳ τείνας πόλον,
Βροτοὺς ἐκζητεῖ λῦσαι τῆς ἀλογίας.

Αναγράφει το «Ωρολόγιο»: «Πέντε μέρες προ του Νομικού Πάσχα, ερχόμενος ο Ιησούς από τη Βηθανία στα Ιεροσόλυμα, έστειλε δύο από τους μαθητές του και του έφεραν ένα ονάριο και αφού κάθισε πάνω του εισερχόταν στη πόλη. Ο λαός μόλις άκουσε ότι έρχεται ο Ιησούς (είχαν μάθει και τα περί αναστάσεως του Λαζάρου) έλαβαν στα χέρια τους βάγια από φοίνικες και πήγαν να τον προϋπαντήσουν. Άλλοι με τα ρούχα τους, άλλοι έκοβαν κλαδιά από τα δένδρα και τα έστρωναν στο δρόμο όπου διερχόταν ο Κύριος και τον ακολουθούσαν. Ακόμα και τα νήπια τον προϋπάντησαν και όλοι μαζί φώναζαν: «Ωσαννά, ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου, ο βασιλεύς του Ισραήλ» (Ιωαν. ιε΄).

Σάββατο 16 Απριλίου 2022

ΠΥΡΙΝΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ π.ΣΤΥΛΙΑΝΟ ΚΑΡΠΑΘΙΟΥ ΓΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ!




 
 

Κωνσταντὶνος Βαθιώτης: Ὁ ἄνθρωπος, ὁ ἀλγόριθμος, ἡ ψυχή καί ὁ Χαράρι

Ὅταν ὁ Ἀνάποδος Κόσμος ἐπιτίθεται στὸν πυρῆνα τοῦ ἀνθρώπου

Γράφει ὁ Κωνσταντῖνος Ι. Βαθιώτης




Ἀναλόγως μὲ τίς συνθῆκες τῆς ἐποχῆς, τίς ἀνάγκες, τὸ κυρίαρχο πολιτικό, κοινωνικὸ καὶ οἰκονομικὸ δόγμα, οἱ ἄνθρωποι ἔχουν κατὰ καιροὺς χαρακτηριστεῖ ὡς «κεφάλια» ἢ ὡς «στόματα», ἐνῶ δὲν ἦταν σπάνιο στὶς ἀγροτικὲς κοινωνίες ἕνας ἄνθρωπος νὰ ἀναφέρεται ὡς ἕνα «ζευγάρι χέρια».

Καὶ ἐνῶ στὴ σύγχρονη ἐποχὴ καὶ ἰδιαίτερα στὶς σημερινὲς δημοκρατίες ἔχει ἐπικρατήσει συντριπτικὰ ὁ ὅρος «πολίτης» καὶ οἱ καπιταλιστικὲς κοινωνίες μιλοῦν συχνὰ γιὰ «καταναλωτές», σὲ αὐτὴ τὴν κρίσιμη καμπὴ τῆς ἱστορίας ὅπου ἐπικρατεῖ ἡ τεχνολογία, ὁ ἄνθρωπος χαρακτηρίζεται σὲ τακτικὴ βάση ὡς «χρήστης», ἐνῶ ἀκοῦμε τελευταῖα νὰ ἀναφέρεται ὡς «ἀλγόριθμος» ἢ ὡς σύνολο δεδομένων, ἰδιαιτέρως ἀπὸ τοὺς εὐαγγελιστὲς τῆς νέας ψηφιακῆς ἐποχῆς τῆς ἀνθρωπότητας.

Καθηγητής Νεκτάριος Δαπέργολας: Εἰκόνες παράνοιας σέ ἕναν ἀνάποδο κόσμο



Γράφει ὁ Νεκτάριος Δαπέργολας

Καί ἐνῶ ἡ ψευτοπανδημική παράκρουση συνεχίζεται χέρι-χέρι μέ τόν σαδιστικό φασισμό τῶν δαιμονικά διεστραμμένων κυβερνώντων καί τή μαζική προβατοποίηση τῶν ἐξηλιθιωμένων ὑπηκόων, νά μία ἀπό τίς πλέον εὔγλωττες εἰκόνες τῆς ὅλης παράνοιας πού ζοῦμε ἐδῶ καί δύο χρόνια: κάποιοι κακομοίρηδες οἱ ὁποῖοι περιμένουν στήν οὐρά γιά νά δείξουν τά πιστοποιητικά τους καί νά μπορέσουν νά δοῦν τή «Φάρμα τῶν Ζώων» τοῦ Ὄργουελ!

Ὑγειονομική τυραννία: Ἡ «ἀπόσταση» Σαγκάης - Εὐρώπης δέν εἶναι ὅσο μεγάλη θέλουμε νά νομίζουμε


Γράφει ὁ Ἐλευθέριος Ἀνδρώνης
Ὅσοι δηλώνουν σοκαρισμένοι ἀπό τή δυστοπία τῆς Σαγκάης, μᾶλλον «ξεχνοῦν» τί συνέβη τήν τελευταία διετία στήν Εὐρώπη, καί ἰδιαίτερα στήν Ἑλλάδα...
Lockdown τῆς Σαγκάης: Αὐτές τίς μέρες πού ἡ ἐπικαιρότητα ἀπασχολεῖται ἔντονα ἀπό τίς  φρικτές εἰκόνες τοῦ lockdown στή Σαγκάη τῶν 26 ἑκατομμυρίων κατοίκων, πολλοί ἔσπευσαν νά δηλώσουν τόν ἀποτροπιασμό τους γιά τίς ἀπάνθρωπες μεθόδους πού χρησιμοποιεῖ τό κινεζικό κράτος γιά τόν ἔλεγχο... τοῦ πληθυσμοῦ.

Τά Δυτικά μέσα ἐνημέρωσης, καί διάφορες σημαίνουσες προσωπικότητες ἐντός καί ἐκτός ἑλληνικῶν συνόρων, δήλωσαν σοκαρισμένοι ἀπό τά ὀργουελικά σκηνικά πού λαμβάνουν χώρα στήν Κίνα, σέ μιά πόλη πού ἔχει μετατραπεῖ σέ στρατόπεδο συγκέντρωσης μιᾶς ἀδίστακτης ὑγειονομικῆς χούντας.

Ουκρανία: Διώξεις κληρικών - πιστών και αρπαγές Ιερών Ναών


Ένα ακόμη περιστατικό κατάληψης και σφραγίσματος Ιερού Ναού πραγματοποιήθηκε στο χωριό Βέρχνια Γιαμπλούνκα, σύμφωνα με ανακοίνωση της επαρχίας Λεωπόλεως της Ουκρανικής Ορθοδόξου Εκκλησίας του Πατριαρχείου Μόσχας.

Πρόκειται για έναν μικρό ξύλινο ναό ο οποίος έχει ανεγερθεί σε ιδιωτική έκταση, ενώ η κοινότητά του παρά τις συνεχείς πιέσεις είχε επανειλημμένως αρνηθεί να προσχωρήσει στην Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Ουκρανίας.FpHU5b

Να σημειωθεί ότι μετά από απαίτηση των τοπικών Αρχών από την έναρξη των εχθροπραξιών με τη Ρωσία δεν τελούνταν ιερές ακολουθίες στον ναό.

Στις 10 Απριλίου έπειτα από παράκληση πιστών της περιοχής ο πρωθιερέας Ηλίας Ουρούσκι κατέφθασε στον ναό, προκειμένου να τους εξομολογήσει και να τελέσει γι’ αυτούς ιδιωτική Θεία Λειτουργία.

Κατά τη διάρκεια της Θείας Μυσταγωγίας και την ώρα της εκφώνησης του «Συμβόλου της πίστεως», εισέβαλαν στον ναό εκπρόσωποι των τοπικών Αρχών συνοδεία Ουνιτών κληρικών, καθώς και κληρικών της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ουκρανίας.

Ἱεροῦ Χρυσοστόμου, ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΟΜΟΟΥΣΙΟΥ - Ὁμιλία Θ΄: ΣΤΟΝ ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΟ ΛΑΖΑΡΟ

 

Ἱεροῦ Χρυσοστόμου, ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΟΜΟΟΥΣΙΟΥ

                        Ὁμιλία Θ΄: ΣΤΟΝ ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΟ ΛΑΖΑΡΟ

Ὁ Λάζαρος σήμερα μὲ τὴν ἀνάστασή του ἀπὸ τοὺς νεκρούς, μᾶς χαρίζει τὴ λύση πολλῶν καὶ διαφόρων σκανδάλων. Πραγματικὰ δὲν ξέρω πῶς τὸ ἀνάγνωσμα αὐτὸ ἔδωσε καὶ στοὺς αἱρετικοὺς λαβὴ καὶ στοὺς Ἰουδαίους ἀφορμὴ γιὰ ἀντιλογία, ὄχι ἐπειδὴ πραγματικὰ ὑπάρχει τέτοια ἀφορμή, μακριὰ μιὰ τέτοια σκέψη, ἀλλὰ ἐπειδὴ ἐκεῖνοι εἶναι κακόψυχοι. Πολλοὶ δηλαδὴ ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς λένε ὅτι ὁ Υἱὸς δὲν εἶναι ὅμοιος μὲ τὸν Πατέρα. Γιατί; «Διότι χρειάστηκε», λένε, «ὁ Χριστὸς νὰ προσευχηθεῖ γιὰ νὰ ἀναστήσει τὸν Λάζαρο· ἐὰν δὲν προσευχόταν δὲν θὰ μποροῦσε νὰ ἀναστήσει τὸν Λάζαρο. Καὶ πῶς», λένε, «μπορεῖ νὰ εἶναι ὅμοιος ἐκεῖνος ποὺ προσευχήθηκε μὲ ἐκεῖνον ποὺ δέχθηκε τὴν παράκληση; Διότι ὁ μὲν Υἱὸς προσεύχεται, ἐνῶ ὁ Πατέρας δέχτηκε τὴν προσευχὴ ἀπὸ ἐκεῖνον ποὺ τὸν παρακαλοῦσε». Βλασφημοῦν ὅμως αὐτοὶ μὴν μπορῶντας νὰ καταλάβουν ὅτι ἡ προσευχὴ ἔγινε ἀπὸ συγκατάβαση καὶ ἐξαιτίας τῆς πνευματικῆς ἀδυναμίας τῶν παρευρισκομένων ἐκεῖ.

Ψήφισμα διαμαρτυρίας των υγειονομικών απεργών πείνας προς τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου. 26η μέρα απεργίας πείνας.



Γεώργιος Τζανάκης: Γιά τόν ἅγιο Ἀμφιλόχιο Μακρή, ἀπό τήν Ἀμφιλοχία τῶν Χανίων.


   
                


Γράφει ὁ Γεώργιος Τζανάκης


«—«Μὰ τί ἔπαθε ὁ Στέφανος; Δὲν ξαναεῖδε καλόγερο καὶ γράφει αὐτά;»

Αὐτὰ ἔλεγε ἡ κ. Μαρίκα Κουφάκη στὰ ἀδέλφια της στὴν Ἀθήνα ὅταν ὁ σύζυγός της κ. Στέφανος Κουφάκης τῆς ἔγραφε συνεχῶς γιὰ «τὴν βιβλικὴ μορφή» τοῦ καλόγερου ποὺ φιλοξενοῦσε στὸ σπίτι τους, στὰ Χανιὰ τῆς Κρήτης, ἐνῷ ἡ ἴδια λόγῳ ἀσθενείας βρισκόταν στὴν Ἀθήνα:

—«Νὰ δεῖς Μαρίκα τὴν βιβλική του μορφή. Νομίζεις πῶς βλέπεις τὸν Πατριάρχη Ἀβραάμ».

Ὅταν ὅμως ἡ κ. Μαρίκα κατέβηκε στὴν Κρήτη :

- «Μὲ τὴν πρώτη ματιὰ ἡ ψυχή μου σκλαβώθηκε ἀπὸ τὸν Γέροντα».

Καὶ ὁ «καλόγερος», ἦταν ὁ Ἅγιος Ἀμφιλόχιος ὁ Μακρῆς, ὁ «Γέροντας τῆς Πάτμου».

Νέα φονική μετάλλαξη πίσω από το απάνθρωπο lockdown στη Σαγκάη; Πρωτοφανής αγριότητα αστυνομίας, ελλείψεις σε τρόφιμα





Οι αρχές της Σανγκάης μετατρέπουν κτίρια κατοικιών σε κέντρα καραντίνας προκειμένου να στεγάσουν τον αυξανόμενο αριθμό ασθενών με covid, όμως η κίνηση αυτή έχει προκαλέσει οργή και αντιδράσεις από τους γείτονες που ανησυχούν ότι κινδυνεύουν να μολυνθούν
Παγκόσμια ανησυχία προκαλούν οι εικόνες που έρχονται από τη Σαγκάη των 26 εκατομμυρίων πολιτών όπου εδώ και τουλάχιστον τέσσερις εβδομάδες έχει επιβληθεί ένα εξαιρετικά αυστηρό lockdown, με τις Αρχές να επιδεικνύουν μηδενική ανοχή αλλά και πρωτοφανή επιθετικότητα απέναντι στους πολίτες, οι οποίοι και δεδομένου ότι δεν μπορούν να βγουν από τα σπίτια τους, είναι αντιμέτωποι με ελλείψεις τροφίμων και φαρμάκων.
Την ίδια ώρα δίνουν και παίρνουν τα σενάρια για το τι κρύβεται πίσω από αυτές τις εικόνες και τι φοβούνται οι ειδικοί.

Όργιο φημών

Φρικτές εικόνες από την κοινωνία φάρμα των ζώων που μας ετοιμάζει η Νέα Τάξη Πραγμάτων


ΦΡΙΚΗ Γραβάνη: «ΣΚΛΗΡΕΣ αλλά ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ οι εικόνες στην Σανγκάη» – ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΚ

 

Θέλουν και προσπαθούν να φέρουν απόλυτη χούντα στην Ελλάδα...

Μετά τους Παυλάκη και Πορτοσάλτε που φώναξαν «ΒΑΣΤΑ ΚΙΝΑ», ένας ακόμα τηλέ-ειδικός «παγώνει» όλη την Ελλάδα!

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Αχιλλέας Γραβάνης, χαρακτήρισε τις τελευταίες εικόνες ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ από την Σανγκάη, «ΣΚΛΗΡΕΣ ΑΛΛΑ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ»!!!

Σκληρό αλλά αναγκαίο λοιπόν:

  • Η απομόνωση ανθρώπων σε σπίτια!
  • Ο ξυλοδαρμός πολιτών που δεν συμμορφώνονται με τους κανόνες.
  • Η περιπολία ρομπότ στους δρόμους.
  • Η θανάτωση σκύλων και γατών θετικών πολιτών στον COVID
  • Η επιτήρηση drones
  • Ο περιορισμός τροφίμων
  • Η αρπαγή πολιτών από σπίτια και η μεταφορά τους σε στρατόπεδα συγκέντρωσης κτλ.

Δείτε τι είπε:

 
 
 Δείτε σκληρές αλλά αναγκαίες, σύμφωνα με τον κ. Γραβάνη, εικόνες:

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022

Ανάσταση του Λαζάρου
 
 
Θρηνεῖς Ἰησοῦ, τοῦτο θνητῆς οὐσίας.
Ζωοῖς φίλον σου, τοῦτο θείας Ἰσχύος.
 
Αυτό το Σάββατο τιμάμε την υπό του Χριστού Ανάσταση του φίλου Του Λαζάρου.

Ο Λάζαρος ήταν φίλος του Χριστού και οι αδελφές του Μάρθα και Μαρία τον φιλοξένησαν πολλές φορές (Λουκ.ι΄, 38-40, Ιωαν.ιβ΄, 1-3) στη Βηθανία κοντά στα Ιεροσόλυμα.