Άγρια επίθεση και ξυλοδαρμός του Επισκόπου Νικήτα της Ivano-Frankivsk της Κανονικής Ορθόδοξης Εκκλησίας από τραμπούκους του καθεστώτος στην Ουκρανία!
Πέμπτη 13 Απριλίου 2023
Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας ξανασταυρώνεται. Άγρια επίθεση και ξυλοδαρμός του Επισκόπου Νικήτα της Ivano-Frankivsk της Κανονικής Ορθόδοξης Εκκλησίας
Άγρια επίθεση και ξυλοδαρμός του Επισκόπου Νικήτα της Ivano-Frankivsk της Κανονικής Ορθόδοξης Εκκλησίας από τραμπούκους του καθεστώτος στην Ουκρανία!
Τετάρτη 12 Απριλίου 2023
Μεγάλη Πέμπτη- Ο Ιερός Χρυσόστομος για την προδοσία από τον Ιούδα και τη σύλληψη του Κυρίου
Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ
[Υπομνηματισμός των εδαφίων: Ματθ. 26,47-56]
«Καὶ ἔτι αὐτοῦ λαλοῦντος ἰδοὺ Ἰούδας εἷς τῶν δώδεκα ἦλθε, καὶ μετ᾿ αὐτοῦ ὄχλος πολὺς μετὰ μαχαιρῶν καὶ ξύλων ἀπὸ τῶν ἀρχιερέων καὶ πρεσβυτέρων τοῦ λαοῦ(:και ενώ ο Ιησούς τους μιλούσε ακόμη, ιδού, ήλθε ο Ιούδας, ένας από τους δώδεκα. Και μαζί του ήλθε κι ένα μεγάλο πλήθος από ανθρώπους οπλισμένους με μαχαίρια και με ρόπαλα, τους οποίους είχαν στείλει οι αρχιερείς και οι πρεσβύτεροι του λαού)»[Ματθ.26,47].
Κωνσταντίνος Βαθιώτης: «Άν η υπόθεση Τζανερίκου είναι στημένη είναι η απόδειξη ότι σύστημα ψάχνει έναν ελεγχόμενο τσοπάνη»
Για τον καθηγητή στη Σορβόννη και γιατρό που πολιτεύεται με τον ΣΥΡΙΖΑ, Γρηγόρη Γεροτζιάφα, είπε αρχικά:
«Πρέπει να ήταν Οκτώβριος του 2021 όταν είχε βγει μέσω τηλεφώνου και έλεγε ότι η απάντησή μας στην πανδημία θα έπρεπε να ήταν η διεκδίκηση μαζικού εμβολιασμού. Ο εμβολιασμός έπρεπε να είναι υποχρεωτικός έλεγε και ότι έχουμε εργαλεία να αντιμετωπίσουμε την πανδημία στην Ελλάδα(…) Έκανε τώρα τη μεταγραφή του, γιατί ήταν στο ΑΝΤΑΡΥΣΑ αν δε κάνω λάθος και ο κ.Τσίπρας απλώνει την… εκλογική απόχη του, “ψαρεύοντας” στα νερά των εμβολιασμένων»
ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΕΙΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ
Ὁ μόνος κανονικὸς Προκαθήμενος τῆς Οὐκρανίας Κιέβου Ὀνούφριος τελεῖ ὑπαιθρίως τὴν Θ. Λειτουργίαν μετὰ τὴν ἐκδίωξιν ἀπὸ τὴν Λαύραν μὲ συμμετοχὴν χιλιάδων πιστῶν (9.4.2023).
Ποῖος ὁ λόγος τῆς Ἐκκλησίας διὰ κάθε ἄνθρωπον,
ὁ ὁποῖος πεθαίνει ἐγκαταλελειμμένος καὶ ἀπηλπισμένος;
ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΕΙΣ
ΚΑΙΡΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ
Κορωνοϊός: ἀπέθανον ἀπομονωμένοι
χωρὶς τὰς εὐχὰς τῆς Ἐκκλησίας.
Οὐκρανικόν: θυσιάζουν ἀνθρώπους
ὄχι διὰ τὴν πατρίδα, ἀλλὰ διὰ τὸ ΝΑΤΟ.
Τέμπη: ἔχουν χρήματα διὰ ἐμβόλια
καὶ ἅρματα, ἀλλὰ ὄχι διὰ νοσοκομεῖα καὶ μέσα μεταφορᾶς.
Τοῦ κ. Γεωργίου Καραλῆ Πυρηνικοῦ ἰατροῦ, Διδάκτορος Πανεπιστημίου τῆς Γένοβα, Πολυκλινικὴ τοῦ Πανεπιστήμιου Ρώμης Tor Vergata. Τμῆμα Πυρηνικῆς ἰατρικῆς.
Ἡ τρέχουσα περίοδος ποὺ διανύουμε ἐμπερικλείει πολλοὺς κινδύνους καὶ ἤδη μᾶς ἔχει ὁδηγήσει σὲ πολλὰ δεινά. Ὅσα ἔχουν συμβεῖ ἕως τώρα, ὄχι μόνον δὲν καλυτέρεψαν τὸν ἄνθρωπο, ἀλλὰ πλέον ἀναμένονται τὰ χειρότερα…
Μεγάλη Πέμπτη- Ο Ιερός Χρυσόστομος για τη δίκη του Ιησού ενώπιον του Πιλάτου
Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΠΙΛΑΤΟΥ
«῾Ο δὲ ᾿Ιησοῦς ἔστη ἔμπροσθεν τοῦ ἡγεμόνος· καὶ ἐπηρώτησεν αὐτὸν ὁ ἡγεμὼν λέγων· σὺ εἶ ὁ βασιλεὺς τῶν ᾿Ιουδαίων; ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς ἔφη αὐτῷ· σὺ λέγεις. καὶ ἐν τῷ κατηγορεῖσθαι αὐτὸν ὑπὸ τῶν ἀρχιερέων καὶ τῶν πρεσβυτέρων οὐδὲν ἀπεκρίνατο(:Ο Ιησούς λοιπόν στάθηκε μπροστά στον ηγεμόνα. Και ο ηγεμόνας Τον ρώτησε: “Εσύ είσαι ο βασιλιάς των Ιουδαίων;” Ο Ιησούς τότε του αποκρίθηκε: “Εσύ λες ότι είμαι βασιλιάς των Ιουδαίων, χωρίς όμως να κατανοείς και τον πνευματικό χαρακτήρα της βασιλείας μου”. Και ενώ Τον κατηγορούσαν οι αρχιερείς και οι πρεσβύτεροι, δεν έδωσε καμία απάντηση)»[Ματθ.27,11-12].
Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΠΑΡΘΕΝΩΝ [Ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων: Μάτθ.25,1-1
3]
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΠΑΡΘΕΝΩΝ
[Ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων: Ματθ.25,1-13]
Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ [Ὑπομνηματισμός τῶν ἐδαφίων Ματθ. 23,1-39]
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ
[Ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Ματθ. 23,1-39]
«Τότε ὁ Ἰησοῦς ἐλάλησε τοῖς ὄχλοις καὶ τοῖς μαθηταῖς αὐτοῦ λέγων· ἐπὶ τῆς Μωσέως καθέδρας ἐκάθισαν οἱ γραμματεῖς καὶ οἱ Φαρισαῖοι· πάντα οὖν ὅσα ἐὰν εἴπωσιν ὑμῖν τηρεῖν, τηρεῖτε καὶ ποιεῖτε, κατὰ δὲ τὰ ἔργα αὐτῶν μὴ ποιεῖτε· λέγουσι γάρ, καὶ οὐ ποιοῦσι (:Τότε ὁ Ἰησοῦς μίλησε πρὸς τὰ πλήθη τοῦ λαοῦ καὶ τοὺς μαθητές Του καὶ εἶπε: ''Πάνω στὴ διδασκαλικὴ ἕδρα τοῦ Μωυσῆ κάθισαν οἱ νομοδιδάσκαλοι καὶ οἱ Φαρισαῖοι. Ὅλα λοιπὸν ὅσα μὲ βάση τὸν νόμο θὰ σᾶς ποῦν αὐτοὶ νὰ τὰ τηρεῖτε, νὰ τὰ τηρεῖτε καὶ νὰ τὰ κάνετε. Μὴν κάνετε ὅμως σύμφωνα μὲ τὰ ἔργα τους καὶ τὸ παράδειγμά τους. Διότι λένε βέβαια καὶ διδάσκουν τὴν ἀλήθεια τοῦ νόμου, δὲν πράττουν ὅμως σύμφωνα μὲ αὐτήν'')» [Ματθ. 23,1-3].
Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΝΗΡΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΩΝ ΣΑΔΔΟΥΚΑΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ [Ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Ματθ.22,23-33]
Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΝΗΡΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΩΝ ΣΑΔΔΟΥΚΑΙΩΝ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ
ΚΑΙ ΤΗ ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ
[Ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Ματθ.22,23-33]
Ἀποστολικὸν ἀξίωμα ἀναγνωρίζει εἰς τὸν Πάπαν!
Μὲ ἀφορμὴν νοσηλείαν τοῦ Πάπα ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος ἀπέστειλε μήνυμα, ὅπου δυστυχῶς δὲν ἀρκεῖται ἁπλῶς εἰς εὐχάς περὶ ἀναρρώσεως. Ὅσην ἱερωσύνην ἔχει ὁ Πάπας, ἄλλην τόσην ἔχει ἄλλωστε δι’ αὐτὸν καὶ ὁ ἀχειροτόνητος ψευδοκιέβου. Παραθέτομεν τὸ μήνυμα τῆς 30ῆς Μαρτίου 2023 εἰς ἀνεπίσημον μετάφρασιν:
«Ἁγιώτατε, ἀγαπητὲ ἐν Χριστῷ ἀδελφέ,
Ἐπικοινωνοῦμε μαζί Σας μὲ περισσὴ ἀδελφικὴ ἀγάπη καὶ αἰσθήματα ἐνδιαφέροντος, ὄντες ἀνήσυχοι ἔπειτα ἀπὸ τὴν πληροφόρηση μέσῳ ποικίλων δημοσιευμάτων γιὰ τὴν νοσοκομειακὴ περίθαλψή Σας.
Ἡ ἁγία καί Μεγάλη Τετάρτη
Τό ζεῦγος τῶν γεγονότων τῆς ἡμέρας εἶναι: Ἡ ἁμαρτωλή γυναῖκα καί ὁ...μαθητής Του, ὁ Ἰούδας, ὁ ἀνατροπεύς τῆς μετανοίας. Ἡ ἁμαρτωλή εὑρίσκεται στήν χειρότερη κατάστασι τῆς ἠθικῆς πτώσεώς της, στήν ἀκολασία, ἐνῶ ὁ Ἰούδας στήν τιμιώτερη θέσι: εἶναι μαθητής τοῦ Δεσπότου.
«Ὁ πονηρός ἁλωνίζει κι ἐμεῖς κοιμόμαστε μέ τά τσαρούχια».
Κλῆρος καί λαός ἔχουμε συνηθίσεις πλέον νά ζοῦμε, χωρίς καμμία ἀντίσταση, μέσα στήν ἀποστασία. Οἱ ἁμαρτίες μας καί ἡ ἀμετανοησία ἔχουν δώσει ἀπεριόριστα δικαιώματα στόν ἄλλον καί ὁ νοῦς μας ἔχει σκοτισθεῖ ἐντελῶς· τό νεῦρο τῆς ψυχῆς μας ἔχει παραλύσει τελείως.
Ὅλα μέσα στήν Ἐκκλησία μᾶς φαίνονται καλῶς καμωμένα καί δέν ἀντιδροῦμε σέ τίποτε· σέ καμμία παράβαση τῶν Ἱερῶν Κανόνων, σέ καμμία προδοσία τῆς Πίστεως, σέ καμία ἀπόφαση προκαθημένων πού μᾶς στερεῖ a priori τήν δυνατότητα σωτηρίας.
Ἔλεγε ὁ ἀγαπημένος μας ἅγιος Παΐσιος: «Ὁ πονηρός ἁλωνίζει κι ἐμεῖς κοιμόμαστε μέ τά τσαρούχια». Φ.Μ.
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΤΑΡΤΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2023
Γυνή, βαλοῦσα σώματι Χριστοῦ μύρον,
Τὴν Νικοδήμου προὔλαβε σμυρναλόην.
Κατά την Μεγάλη Τετάρτη επιτελούμε ανάμνηση του γεγονότος της αλείψεως του Κυρίου με μύρο από μια πόρνη γυναίκα. Επίσης φέρεται στη μνήμη μας, η σύγκλιση του Συνεδρίου των Ιουδαίων, του ανωτάτου δηλαδή Δικαστηρίου τους, προς λήψη καταδικαστικής αποφάσεως του Κυρίου, καθώς και τα σχέδια του Ιούδα για προδοσία του Διδασκάλου του.
Τρίτη 11 Απριλίου 2023
Η ιστορία πίσω από το Τροπάριο της Κασσιανής
Τὸ Τροπάριο τῆς Κασσιανῆς
Τὸ βράδυ τῆς Μεγάλης Τρίτης, ψάλλεται στὶς Ἐκκλησίες ὁ ὄρθρος τῆς Μεγάλης Τετάρτης. Τὸ τελευταῖο τροπάριο στὴν ἀκολουθία εἶναι αὐτὸ τῆς εὐσεβοῦς καὶ λογίας ποιητρίας τοῦ Βυζαντίου, Κασσιανῆς.
Ἀπὸ τὸν βυζαντινὸ χρονογράφο Συμεὼν Μάγιστρο (990 μ.Χ) μαθαίνουμε ὅτι ἡ Εὐφροσύνη, μητέρα τοῦ αὐτοκράτορα Θεόφιλου καὶ κόρη τοῦ Κωνσταντίνου τοῦ ΣΤ’, στὴν προσπάθειά της νὰ παντρέψη τὸ γιό της, τὸ ἔτος 830μ.Χ, διοργάνωσε στὴν μεγαλόπρεπη αἴθουσα Τρικλίνιο τῶν ἀνακτόρων τῆς Κωνσταντινούπολης, μεγάλη σύναξη ἀπὸ τὶς πιὸ ὄμορφες κοπέλες τῆς Αὐτοκρατορίας. Ἡ προσέλευση ὑπῆρξε μεγάλη ἀπὸ «καλλίστας παρθένους». Κι ὅταν παρατάχθηκαν στὴ σειρά, καθισμένες πάνω σὲ πολυτελῆ ἀνάκλιντρα, ὁ αὐτοκράτορας Θεόφιλος περιῆλθε μπροστὰ τους νὰ διαλέξη τὴν μέλλουσα σύζυγό του καὶ αὐτοκράτειρα, δίνοντας σὲ ὅποια διάλεγε ἕνα χρυσὸ μῆλο.
ΑΚΟΥΕΙ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ; ΑΚΟΥΕΙ Ο ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ; ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ;
ΣΗΜΕΡΑ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ
ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ ΚΑΘΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΤΗΣ
ΛΑΥΡΑΣ ΤΩΝ ΣΠΗΛΑΙΩΝ ΔΑΚΡΥΖΕΙ ΣΤΗ
ΛΑΥΡΑ!…ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ
ΤΟΥ!
Έχω μια πορεία και έναν στόχο! Τον Χριστό και μόνο!
Για την ποινική δίωξη του πατρός Αντωνίου μίλησε κατά κύριο λόγο στον Στέφανο Δαμιανίδη και τον FOCUS FM 103.6 ο πατέρας Στυλιανός Καρπαθίου, παραθέτοντας παράλληλα εν συντομία τη σημασία της Μεγάλης Εβδομάδας.
«Εμείς επιμένουμε στην αθωότητα του πατρός Αντωνίου και όλα τα περιφερειακά στοιχεία, τα οποία μας οδηγούν στην εκτίμηση για την κρίση αυτή, είναι στοιχεία τα οποία καταδεικνύουν με απόλυτη λογική, συνέπεια ότι θέλησαν να τον χρησιμοποιήσουν υπό την έννοια του “αρχαίου καθάρματος”(…) Είμαστε σταθερά δίπλα του στον Γολγοθά, τον οποίο ανεβαίνει. Η σκοπιμότητα θα εξαφανιστεί και η αλήθεια θα λάμψει. Νωρίτερα ή αργότερα», ανέφερε αρχικά.
Γεώργιος Κ. Τζανάκης: Πάσχα χριστιανῶν εἰδωλολατρῶν.
Πάσχα χριστιανῶν εἰδωλολατρῶν.
Γεώργιος Κ. Τζανάκης. Μ. Δευτέρα. 10 Ἀπριλίου 2023.
Ἐπειδὴ ζοῦμε σὲ ἐποχὴ ἀπολύτου ἐκτραχηλισμοῦ, ἀποστασίας καὶ σχιζοφρένειας μᾶς κάνει καλὸ, πιστεύω, νὰ ἀκοῦμε τί λέγεται στὶς ἀκολουθίες καὶ νὰ προσπαθοῦμε νὰ κατανοήσουμε τὸ πνεῦμα τῶν πατέρων ποὺ μᾶς παρέδωσαν αὐτὲς τὶς θεσπέσιες συνθέσεις.
Γιὰ τὰ ὑψηλά θὰ ὁμιλήσουν καὶ θὰ ἀσχοληθοῦν αὐτοί ποὺ τὰ ζοῦνε. Ἐγὼ θὰ προσπαθήσω νὰ πῶ δυὸ κουβέντες γιὰ τὰ χαμηλά, τὰ γήϊνα. Αὐτὰ ποὺ μᾶς ταλαιπωροῦν καὶ ταλαιπωροῦμε καὶ ἐμεῖς τοὺς ἄλλους.
“Είναι προτιμότερο να δολοφονείς ανθρώπους παρά να δολοφονείς το εμβόλιο?”
ΟΡΘΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ[:Ματθ.21,18-43] Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ ΓΕΩΡΓΩΝ [Μέρος τέταρτο: ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Ματθ.21,33-42]
ΟΡΘΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ[:Ματθ.21,18-43]
Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ ΓΕΩΡΓΩΝ
[Μέρος τέταρτο: ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Ματθ.21,33-42]
ΟΡΘΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ[:Ματθ.21,18-43] ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ [Μέρος τρίτο: ὑπομνηματισμός τῶν ἐδαφίων Ματθ.21,28-32: Ἡ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΓΙΟΥΣ]
ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
[Μέρος τρίτο: ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Μάτθ.21,28-32:
Ἡ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΓΙΟΥΣ]
Φτάσανε οι ευλογίες. Δόξα σοι ο Θεός. Φλαμής και Ανδριόπουλος εναντίον ταλιμπάν -ελήφθη over!
Για να μην μολυνόμαστε με ακαθαρσίες αφαιρέθηκε το ηχητικό στο οποίο ο κύριος Φλαμής, με την στήριξη του κυρίου Ανδριόπουλου, καταφέρθηκε με βρισιές κατά του ιστολογίου, επειδή άσκησε έλεγχο στους Επισκόπους της Πάτρας. Οι Επίσκοποι πολύ μας στενοχώρησαν και έπρεπε να ελεχθούν για αυτό που έκαναν να διοργανώσουν συναυλία κοσμικού χαρακτήρα μέσα στον Οίκο του Θεού που προορίζεται για την λατρεία Του και μόνο. Δεν μπορεί οι προσευχές μας να γίνονται στον ίδιο χώρο που υβρίζονται οι Άγιοι, δηλαδή το Πνεύμα του Θεού. Αυτά είναι παράλογα και σχιζοφρενικά πράγματα και δεν μπορούν να συμβαίνουν στην Ορθόδοξη Ελλάδα μας.
Λοχίας Ἴτσιος: 38.000 σφαῖρες κατὰ τῶν ναζί!
Μόρφου Νεόφυτος: Ἀπειλεῖται τὸ λίκνο τῆς Σλαβικῆς Ὀρθοδοξίας· ἡ Λαύρα τῶν Σπηλαίων τοῦ Κιέβου
Δευτέρα 10 Απριλίου 2023
"Ἀλλοτρίω δὲ ( ποιμένι) οὐ μὴ ἀκολουθήσωσιν, ἀλλὰ φεύξονται ἀπ' αὐτοῦ, ὅτι οὐκ οἴδασι τῶν ἀλλοτρίων τὴν φωνὴν".
"Ἀλλοτρίω δὲ ( ποιμένι) οὐ μὴ ἀκολουθήσωσιν, ἀλλὰ φεύξονται ἀπ' αὐτοῦ, ὅτι οὐκ οἴδασι τῶν ἀλλοτρίων τὴν φωνὴν".
(Λόγος του Κυρίου Ιησού Χριστού στο κατά Ιωάννην 10, 5)
Δηλ. τον αιρετικό, ξένο ποιμένα δεν θα ακολουθήσουν ( τα λογικά πρόβατα) αλλά θα φύγουν μακριά απ' αυτόν, διότι δεν αναγνωρίζουν των ψευδοποιμένων την φωνή. Δεν λέει ο Χριστός μας ότι αν θέλουν μπορούν να φύγουν, αλλά οριστικά και σίγουρα ότι θα φύγουν, ότι πρέπει δηλ. να φύγουν. Το ίδιο ακριβώς διατάζουν οι Άγιοι Απόστολοι
"Διὸ φευκτέον ἀπὸ τῶν φθοροποιῶν ποιμένων" ( Αποστ. Διαταγαί 2, 19)
Θεοφάνης Μαλκίδης: «Tα μάτια μου δεν είδαν τόπον ενδοξότερον από τούτο το αλωνάκι». Mεσολόγγι, Κυριακή των Βαΐων του 1826
Η απόφαση των Ελληνίδων και των Ελλήνων να σπάσουν τις αλυσίδες να αντισταθούν στην πείνα, στο παιδομάζωμα και τις σφαγές, στην εκμετάλλευση και την αδικία, να ξεπεράσουν τις ανθρώπινες αναστολές και φοβίες, την προδοσία, τις διώξεις και τη διαρκή, την καθημερινή απειλή θανάτου. Αμέτρητα είναι τα περιστατικά ανδρείας, θάρρους, αποφασιστικότητας των Ελληνίδων και των Ελλήνων που ωθήθηκαν την αντιστασιακή ελληνικότητα, τις ελληνικές αξίες, την Ορθοδοξία, για να κατορθώσουν το «ποθούμενο», την Ελευθερία.
ΚΟΛΑΣΗ το “στόμα” κληρικού της Μητροπόλεως Πατρών για το Ουκρανικό. (Ηχητικό βίντεο)
Στην εκπομπή ο κληρικός Αναστάσιος Γκοτσόπουλος, επανέλαβε με σφοδρότητα τα όσα έχει πει κατά καιρούς για την Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Ουκρανίας, θεωρώντας λάθος την αναγνώριση της από το Οικουμενικό Πατριαρχείο και τόνισε ότι η προσκείμενη στο Πατριαρχείο Μόσχας Εκκλησία υπό τον μητροπολίτη Ονούφριο βρίσκεται υπό «διωγμόν».
ΟΡΘΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ [:Ματθ. 21,18-43] O IEΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΑΡΠΗ ΣΥΚΙΑ ΠΟΥ ΞΕΡΑΘΗΚΕ [Μέρος πρῶτο: ὑπομνηματισμός τῶν ἐδαφίων Ματθ. 21,18-22]
ΟΡΘΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ[:Ματθ.21,18-43]
O IEΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΑΡΠΗ ΣΥΚΙΑ ΠΟΥ ΞΕΡΑΘΗΚΕ
[Μέρος πρῶτο: ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Ματθ.21,18-22]
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ ΟΡΘΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ[:Ματθ.21,18-43]
ΟΡΘΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ
ΔΕΥΤΕΡΑΣ[:Ματθ.21,18-43]
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ
ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
[Μέρος δεύτερο:
Υπομνηματισμός
των εδαφίων Ματθ.21,23-27:
ΑΠΟΣΤΟΜΩΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΟΣ
ΤΟΥΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ]
Οι αλαζόνες όμως Ιουδαίοι και κυριευμένοι από τον φθόνο επειδή ήθελαν να διακόψουν τη διδασκαλία Του, αφού Τον πλησίασαν, Τον ρώτησαν: «Ἐν ποίᾳ ἐξουσίᾳ ταῦτα ποιεῖς, καὶ τίς σοι ἔδωκε τὴν ἐξουσίαν ταύτην;(:Και όταν ο Ιησούς ήλθε στον ναό, την ώρα που δίδασκε, Τον πλησίασαν οι αρχιερείς και οι πρεσβύτεροι του λαού και του είπαν:
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΜΕΓΑΛΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2023
Εἰς τὸν Πάγκαλον Ἰωσὴφ
Σώφρων Ἰωσήφ, δίκαιος κράτωρ ὤφθη,
Καὶ σιτοδότης, ὧ καλῶν θημωνία!
Ἕτεροι, εἰς τὴν ξηρανθεῖσαν Συκῆν
Τὴν Συναγωγήν, συκῆν Χριστός, Ἑβραίων,
Καρπῶν ἄμοιρον πνευματικῶν εἰκάζων,
Ἀρᾷ ξηραίνει, ἧς φύγωμεν τὸ πάθος.
Από τη σημερινή μέρα ξεκινούν τα άγια Πάθη του Κυρίου μας Ιησού Χριστού. Τύπος του Κυρίου μας Ιησού είναι ο πάγκαλος Ιωσήφ που σήμερα επιτελούμε την ανάμνησή του (Γεν. 37 - 50).
Κυριακή 9 Απριλίου 2023
Ἐγερτήριο ἐν ὄψει τοῦ Πάσχα. «Ἰδοὺ ἀναβαίνομεν εἰς Ἰεροσόλυμα…» (Μᾶρκ. 10,33)
Ἐγερτήριο ἐν ὄψει τοῦ Πάσχα. «Ἰδοὺ ἀναβαίνομεν εἰς Ἰεροσόλυμα…» (Μᾶρκ. 10,33)
Σήμερα, ἀγαπητοί μου, εἶνε Πέμπτη Κυριακὴ τῶν Νηστειῶν· εἶνε ἀκόμη μνήμη τῆς ὁσίας Μαρίας τῆς Αἰγυπτίας, ποὺ 47 ὁλόκληρα χρόνια ἔζησε μὲ αὐστηρὴ ἄσκησι πέραν τοῦ Ἰορδάνου καὶ εἶχε πνευματικὸ πατέρα τὸν ἅγιο Ζωσιμᾶ, στὸν ὁποῖον ἄφησε τὴν ἐντολὴ «Θάψε, ἀββᾶ Ζωσιμᾶ, τὸ λείψανο τῆς ταπεινῆς Μαρίας»(Σωφρον. Ἰερ., Βίος Μαρ. Αἰγ., λη΄· P.G. 87Γ΄,3724c). Σήμερα ἐπίσης εἶνε τὸ προοίμιο τῶν σεπτῶν παθῶν τοῦ Κυρίου, τὸ προανάκρουσμα τῆς Μεγάλης Ἑβδομάδος, καθὼς ἀκοῦμε «Ἰδοὺ ἀναβαίνομεν εἰς Ἰεροσόλυμα…»(Μᾶρκ. 10,33).
ΕΠΕΙΣΟΔΙΑΚΗ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ «ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ», ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΣΤΙΣ 6.4.2023, ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ «ΚΕΝΤΡΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΤΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ,
ΕΠΕΙΣΟΔΙΑΚΗ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ «ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ», ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΣΤΙΣ 6.4.2023, ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ «ΚΕΝΤΡΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Αποδείχθη ότι το Σωματειο δεν διαθέτει ακόμα κάποια συγκεκριμένη έδρα, κάποια διεύθυνση και όμως βγήκαν αποφάσεις υπέρ του ανύπαρκου σωματείου!!!
Ζήτησε ο σκοπιανός δικηγόρος, να εξεταστεῖ ως μάρτυρας ένα μελος του Δ.Σ. του σωματείου του, χωρίς να το πῆ στην εισαγγελέα. Ορκίστηκε και άρχισε να αγορεύει. Κάποια στιγμή το αντιλήφθηκε η εισαγγελέας και έκανε παρατήρηση στον δικηγόρο, γιατί είναι διάδικος και δεν είχε δικαίωμα να εξεταστεῖ σαν μάρτυρας. Δικαιολογήθηκε εκείνος ότι πριν 7 μέρες έγιναν οι εκλογές και μπερδεύτηκε.
π. Αθανάσιος Μυτιληναίος, Υπόδειγμα χριστιανικής ζωής (Κυριακή των Βαΐων) 7-4-1985 (Β134)
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ[:Φιλιπ. 4, 4-9]
Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου με θέμα: «ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΖΩΗΣ»
[εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 7-4-1985]
(Β134)
Ζούμε, αγαπητοί μου, σε μία ταραγμένη εποχή. Τα πρότυπα έχουν εκλείψει. Καθετί που οι αιώνες έχουν σεβαστεί, θεωρείται πια νοσηρό και επικίνδυνο κατεστημένο και πρέπει να γκρεμιστεί… Γι΄αυτό ακριβώς και η εποχή μας έχει χάσει τον προσανατολισμό της και αναζητά. Αναζητά σε όλους τους τομείς, πώς θα ζήσει η κοινωνία καλύτερα. Πώς θα εκφραστεί ο άνθρωπος με την τέχνη καλύτερα· πώς θα φιλοσοφήσει ακριβέστερα· πώς θα χρησιμοποιήσει την επιστήμη επ’ ωφελεία. Αναζητά· παντού αναζητά. Γι' αυτό βλέπει κανείς σε όλες αυτές τις προσπάθειες του ανθρώπου, φεύγοντας από την κλασικότητα, να είναι και η τέχνη του και η ζωή του μία καρικατούρα. Έτσι, που αν κανείς ζήσει λίγο την κλασικότητα, να αισθάνεται ότι βρίσκεται σε μία παρακμή. Αν πούμε ότι στην εποχή μας, ότι ζει αυτήν την παρακμή, θα μας απαντήσει η εποχή μας: «Όχι· δεν ζούμε την παρακμή. Αρνηθήκαμε το παρελθόν και ζητάμε κάτι. Κάτι καινούριο. Είναι μία μεταβατική περίοδος. Ζητάμε κάτι άλλο…».