Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2023

Λίγο πριν το θάνατο…



Η άμβλωση δεν είναι απλό θέμα. Αφαιρεί μια παιδική ζωή. Όσες δικαιολογίες και αν επικαλεσθεί η γυναίκα, όσο και αν την απωθήσει, η πράξη διαποτίζει όλη της τη ζωή και την ύπαρξη.

Τί γίνεται όταν φτάσει για αυτήν η ώρα του τέλους της; Όταν βρεθεί αντιμέτωπη με το δικό της θάνατο, με την προσωπική της συνάντηση με το Θεό, με τις ψυχές των παιδιών που αρνήθηκε; Με την τελική κρίση; Η ψυχή αναλογίζεται την αιωνιότητα και βασανίζεται αν δεν έχει τακτοποιηθεί πνευματικά, αν δεν μετανόησε και δεν ζήτησε συγχώρεση από τον Θεό. Όταν όμως υπάρξει μετάνοια τότε για αυτή τη ψυχή ανοίγει κυριολεκτικά ο Παράδεισος!

Η ΑΚΡΑ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΔΑΙΑΣ

 


Η ΑΚΡΑ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΔΑΙΑΣ

ΕΝΑ «ΠΡΩΤΟ ΜΗΝΥΜΑ» ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΚΑΝΤΙΩΤΗ

ΜΕΡΟΣ Β΄

«Ακυρώνεται οποιαδήποτε εκλογή (επισκόπου)  γίνεται με ενέργειες  που υποκρύπτουν  δωροδοκίες  και άλλες  αμοιβές    υπερβολική  επιρροή» (Β΄ Κανόνας Σαρδικής ) 

 

Α΄. Η ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ, ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΚΗΡΥΧΘΗΚΕ ΣΕ ΧΗΡΕΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ!

Αγαπητοί αδελφοί και Πατέρες,

Υπάρχει άμεση ανάγκη να δούμε κάτω από ποιες προϋποθέσεις γίνεται δεκτό ή όχι το αίτημα παραίτησης ενός Αρχιερέα και τι γράφει ο «Καταστατικός χάρτης» της Εκκλησίας της Ελλάδος. Αν τόσο η κατάσταση της «υποβολής της παραίτησης», όσο και η αποδοχή προς κρίση και έγκρισή της αποδειχθούν παράνομες, τότε τί ―εν δυνάμει― ισχύει για την χειροτονία του εψηφισμένου π. Ειρηναίου Λαφτσή;    

Σε διατριβή ασχολούμενη με το Εκκλησιαστικό Δίκαιο διαβάζουμε:

«3. Η ΕΚΛΟΓΗ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ

δ) Παραίτηση από το επισκοπικό αξίωμα.

«Η υποβολή παραιτήσεως αρχιερέα γίνεται  κάτω  από  ορισμένες  προϋποθέσεις,  καθώς  ισχύει  η  γενική  αρχή ότι  “επίσκοπος  νομίμως  εκλεγείς  και  κανονικώς  χειροτονηθείς  δεν αποβάλλεται,  ούτε απομακρύνεται της μητροπόλεώς του, ειμή μόνον εάν τιμωρηθεί  δια  καθαιρέσεως,  ισοβίου  αργίας    εκπτώσεως  από  του θρόνου”…» [1].

 Στην ανοιχτή Επιστολή-ντοκουμέντο ενός αδελφού από Πτολεμαΐδα με κύριο τίτλο: «Υπάρχει σκοτεινό παρασκήνιο με την παραίτηση και την διαδοχή του π. Θεοκλήτου στη Μητρόπολη Φλωρίνης;», διαβάζουμε: «3. Η πικρή αλήθεια: ο μητροπολίτης Θεόκλητος δεν παραιτήθηκε, τον “παραίτησαν»,

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΡΙΤΗ 17 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2023

Ὁ Προφήτης Ὠσηέ

 
Θεὸν τυποῖς μνηστῆρα γῆς πορνευτρίας,
Πόρνῃ συναφθείς, ὃν Προφήτα νῦν βλέπεις.
Ἑβδομάτῃ δεκάτῃ Ὡσηὲ νέκυν κτερέϊξαν.

Ἦταν γιὸς τοῦ Βεηρεῖ ἀπὸ τὴν Βελεμῶθ τῆς φυλῆς Ἰσάχαρ καὶ ἔζησε τὸν ὄγδοο αἰώνα π.Χ., ἐπὶ βασιλέων τοῦ Ἰούδα, Ὀζίου, Ἰωάθαμ, Ἄχαζ, Ἐζεκία καὶ τοῦ Ἰσραὴλ Ἱεροβοὰμ Β’. Στὴν Παλαιὰ Διαθήκη, εἶναι ὁ πρῶτος ἀπὸ τοὺς δώδεκα μικροὺς λεγόμενους προφῆτες.

Διωγμός Ουκρανικής Εκκλησίας: Ο ομολογητής Μητροπολίτης Μπάντσεν Λογγίνος οδηγείται στο δικαστήριο

 εικόνα άρθρου: Διωγμός Ουκρανικής Εκκλησίας: Ο ομολογητής Μητροπολίτης Μπάντσεν Λογγίνος οδηγείται στο δικαστήριο

28 Σεπ 2023
Αν και επίσημα αναγνωρίζεται ως Ήρωας της Ουκρανίας για τις προσπάθειές του να βοηθήσει εκατοντάδες ορφανά, το κράτος τον θεωρεί πλέον εχθρό
Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Ένας από τους πιο αγαπητούς Ιεράρχες της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, ο Μητροπολίτης Μπάντσεν, Λογγίνος, ανακοίνωσε ότι η κρατική έρευνα εναντίον του ολοκληρώθηκε και ότι η υπόθεση τώρα θα οδηγηθεί στα δικαστήρια [1].

Αν και επίσημα αναγνωρίζεται ως Ήρωας της Ουκρανίας για τις προσπάθειές του να βοηθήσει εκατοντάδες ορφανά, το κράτος τον θεωρεί πλέον εχθρό επειδή παραμένει πιστός στην κανονική Ουκρανική Εκκλησία και τον Μητροπολίτη Κιέβου και πάσης Ουκρανίας, Ονούφριο [2].

Κατηγορείται για «υποκίνηση θρησκευτικής έχθρας», η ίδια ψεύτικη κατηγορία που ασκείται εναντίον διαφόρων Ιεραρχών της διωκόμενης και μαρτυρικής Ουκρανικής Εκκλησίας.

ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ (445-386 π. Χ.): «ΟΥΑΙ ΟΙ ΕΥΡΥΠΡΩΚΤΟΙ ΤΑΣ ΠΟΛΕΙΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΙΝ»

 
           (Αναδημοσίευση του άρθρου από  20.7.2022  ένεκα επικαιρότητος)

ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ:

«καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω.» (Γαλάτ 1, 8)

 «Ου βούλομαι σεμνότητι λόγων καλλωπίζεσθαι , αλλά σεμνούς ποιήσαι τους ακούοντας» (Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος). Δηλαδή, δεν θέλω με την σεμνότητα των λόγων μου να καλλωπίζομαι, αλλά θέλω να κάνω σεμνούς όσους τα ακούνε.

ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ (445-386 π. Χ.):

«ΟΥΑΙ ΟΙ ΕΥΡΥΠΡΩΚΤΟΙ ΤΑΣ ΠΟΛΕΙΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΙΝ» «Σφῆκες» (1070 στίχος)


ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ 

ΜΑΞΙΜΟΥ ΚΑΡΑΒΑ:

Τους 80 λεγόμενους δεσποτάδες, για την προβολή, «ευρύπρωκτων»=σοδομιτών, «ως γονείς»! μέσα σε ορθόδοξο ναό των Αθηνών! απο τον Αμερικής Ελπιδοφόρο.

Δέν θα ἥθελα νὰ ἀσχοληθῶ πάλι μὲ τὸν Ἀμερικῆς Ἐλπιδοφόρο, τὸν ὁποῖον «κρίμασι οις οἶδεν ὁ Κύριος», ἐπεικάθισεν εἰς τὸν θρόνον τῆς Ἑλληνοορθοδόξου Ἐκκλησίας τῶν ἐν Ἀμερικῆς ὁμογενῶν.

Οὔτε μὲ τὰ ὅσα λέγει, γράφει καί πράττει ὁ Ἐλπιδοφόρος. Οὔτε μὲ τὴν βάπτιση τῶν υιοθετημένων παιδιῶν των «ευρύπρωκτων», κατὰ τὸν Ἀριστοφάνη ἤ ὅσα ἐξέμεσε κατὰ τῆς ἀμμωμήτου Ἐκκλησίας μας, ἀφοῦ ὡς Τοῦρκος, προτιμᾶ τὸ Κοράνι ἀπὸ τὸ Εὐαγγέλιο, τὸ ὁποῖο κοράνιο ὁ γέροντάς του Βαρθολομαῖος τὸ ἀποκάλεσε «ΑΓΙΟΝ»!!! Προτιμᾶ καὶ τὸν Μωάμεθ, ἀπό τὸν Τριαδικό Θεό καὶ τὸν Ἐναθρωπήσαντα Υἱόν Αὐτοῦ, τόν Κύριον ἡμῶν Ἱησοῦ Χριστόν, διὰ τὴν σωτηρία τῶν ἀνθρώπων. Καὶ οὔτος ὑποκρίνεται τὸν ὀρθόδοξο ἀρχιερέα, ὡς φαίνεται, διὰ ἐπαγγελματικούς καὶ οἰκονομικούς λόγους. Ἐάν ὅμως αἰσθάνετο ὡς Ορθόδοξος κληρικός θὰ ἐδιάβαζε καὶ θὰ ἐδίδασκε τον Λόγον τοῦ Θεοῦ, ποὺ λέγει, γιὰ τόν Ἰησοῦ Χριστό (Πραξ. 4,12):

«Οὐκ ἔστιν ἐν ἄλλῳ οὐδενί σωτηρία, οὐδέ γάρ ὄνομά ἐστιν ἕτερον ὑπὸ τὸν οὐρανόν τό δεδομένον ἐν ἀνθρώποις ἐν ᾧ δεῖ σωθῆναι ἡμᾶς». Οὔτε ἐπίσης μὲ τὸν Μητσοτάκη καὶ τοὺς παρατρεχάμενους αὐτόν, «ευρυπρώκτας», κατὰ τὸν Ἀριστοφάνη, ὁ ὁποῖος ἀναγράφει εἰς τὸ ἔργο του «Σφῆκες» (1070 στίχος) «Οὐαί οἱ εὐρύπρωκτοι τὰς πόλεις διοικοῦσιν».

Μητσοτάκης για Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ομοφοβίας και της Τρανσφοβίας: Να εξαλειφθούν οι αδικίες και το μίσος (protothema.gr)

Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2023

ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ - Ιεροί Κανόνες που παραβιάζονται από Συνόδους, Επισκόπους, Ιερείς, Κληρικούς και Λαϊκούς

    Παραθέτουμε στή συνέχεια μερικούς μόνον ἱερούς κανόνες, οἱ ὁποῖοι ἀναφέρονται σέ ζητήματα σχέσιν ἔχοντα μέ τόν Ἐπίσκοπο, τόν ἱερέα, τόν μοναχό, τόν ψάλτη, τήν λατρεία τῆς Ἐκκλησίας, τήν ὅλη εὐταξία τῶν Ἀκολουθιῶν, τούς πιστούς χριστιανούς.

   Αὐτούς τούς βασικούς κανόνες ὀφείλουμε νά τούς γνωρίζουμε ἀλλά καί νά τούς ἐφαρμόζουμε στήν πράξη.

   Ἡ ἀναφορά τους γίνεται ἀπό τήν ἀπόδοση στή νεοελληνική τοῦ σχετικοῦ τόμου τοῦ καθηγητοῦ Προδρόμου Ἀκανθοπούλου.

ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ

Τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Μάνης Χρυσοστόμου Γ'

 

     Οἱ ἱεροί κανόνες εἶναι οἱ ἐντολές ἤ ἀποφάσεις τῆς Ἐκκλησίας πού θεσπίσθηκαν ἤ ἐπικυρώθηκαν ἀπό Οἰκουμενική Σύνοδο, γιά τήν πνευματική καθοδήγηση τῶν πιστῶν, πρός πραγμάτωση τῆς κατά Χριστόν ζωῆς καί τελειότητος.

     Οἱ κανόνες αὐτοί εἶναι ἐπίσημα κείμενα τῆς Ἐκκλησίας μέ προέλευση τίς Οἰκουμενικές ἤ Τοπικές Συνόδους ἤ τή θεολογία συγκεκριμένων Πατέρων καί Διδασκάλων τῆς Ἐκκλησίας. Οἱ κανόνες δημιουργήθηκαν μετά τήν ὕπαρξη καί προβολή ἐρωτημάτων, ἀποριῶν ἤ προβλημάτων ἀπό τούς πιστούς καί ἔπειτα ἀπό τήν ἐμφάνιση διαφόρων ἀναγκῶν τῆς ζωῆς τῆς Ἐκκλησίας, πού ἔπρεπε νά τύχουν τῆς ἐπιλύσεως, τῆς ἀπαντήσεως, τῆς ρυθμίσεως καί ἀντιμετωπίσεως ἀπό τήν ἴδια τήν Ἐκκλησία. Καί αὐτό, διότι στό χῶρο τῆς Ἐκκλησίας πρέπει τά πάντα, κατά τόν Ἀπόστολο Παῦλο, νά γίνονται «εὐσχημόνως καί κατά τάξιν» (Α' Κορ. 14,40), ἀφοῦ «οὐ γάρ ἐστιν ἀκαταστασίας ὁ Θεός» (Α' Κορ. 14,33). Οἱ ἴδιοι δέ οἱ ἱεροί κανόνες κρύβουν στό περιεχόμενό τους τή βασική αὐτή ἔννοια τῆς ἐκκλησιαστικῆς τάξεως καί θαυμάσια βρίσκουμε σέ αὐτούς καί τίς χαρακτηριστικές ἐκφράσεις «ἐκκλησιαστική εὐταξία» (17ος καν. Πρωτοδ.), «κανονική εὐταξία» (1ος καν. Ἁγ. Κυρίλλου Ἀλεξ.).

     Ἡ Ἐκκλησία λοιπόν, ἡ ὁποία κατέχει τό Ἅγιον Πνεῦμα «μένον καί ὁδηγοῦν αὐτήν εἰς πᾶσαν τήν ἀλήθειαν» (Ἰω. 16,18), ἔχει φέρει ὡς καρποφορία τοῦ ἱστορικοῦ της βίου τούς ἱερούς κανόνες, τούς ὁποίους διακρατεῖ καί διαφυλάσσει στούς κόλπους της.

     Οἱ ἱεροί κανόνες ὡς θεολογία εἶναι ἑρμηνεία καί ἐφαρμογή τῶν εὐαγγελικῶν ἐντολῶν τοῦ Χριστοῦ. Ἀποτελοῦν «ἀπαύγασμα» τῆς πνευματικῆς πείρας τῆς Ἐκκλησίας. Δηλαδή δέν εἶναι ἔξωθεν στοιχεῖα τῆς ἐκκλησιαστικῆς ζωῆς πού εἰσῆλθαν ἐκ τῶν ὑστέρων σ' αὐτήν, ἀλλά εἶναι μέσα σ' αὐτήν, ἀπόλυτα συνδεδεμένοι μέ τό δόγμα καί τό ἦθος, μέ τήν ἐν Χριστῷ ζωή. Εἶναι ριζωμένοι στή θεολογία τῆς Ἐκκλησίας, καί αὐτή καί μόνο ἐκφράζουν σέ ἀμοιβαία συνάφεια μέ τή δογματική Της διδασκαλία.

Νέες ταυτότητες: Επιβεβαιώνεται το σκάνδαλο, δικαιώνεται ο Μηταράκης





Εκτυλίσσεται ένα μεγάλο οικονομικό σκάνδαλο, πίσω από την πρεμούρα για τις νέες ταυτότητες.

Φαίνεται μάλιστα ότι ο υπουργός Γιάννης Οικονόμου τράβηξε το σκοινί στα άκρα, γεγονός που θορύβησε ακόμα και το μέγαρο Μαξίμου! Είναι άλλωστε η πρώτη φορά σε δυτική χώρα, που ένα τέτοιο «φαραωνικό έργο» Γίνεται με απευθείας ανάθεση και όχι ανοιχτό, διεθνή διαγωνισμό.

Λευτεριά στον Φρέντυ Μπελέρη και τον Παντελή Κοκαβέση!




Αφού τελείωσαν οι εκλογές και εξελέγησαν οι Δήμαρχοι ( και οι Περιφερειάρχες), που ήθελαν ή που δεν ήθελαν, όσοι ψήφισαν και όσοι δεν ψήφισαν, ας συνεχίσουμε να πιέζουμε και για να αποφυλακιστεί και να ορκιστεί ο επί πέντε μήνες φυλακισμένος Δήμαρχος Χιμάρας Φρέντυ Μπελέρης, ο οποίος μαζί με τον πρώην αντιπρόεδρο της Ένωσης Χιμαριωτών Παντελή Κοκαβέση, κατηγορούνται από την Κολομβία των Βαλκανίων!

Ούτε μια υποχώρηση στο αλβανικό υποκατάστημα της Άγκυρας!

Ούτε ένα βήμα πίσω στο γειτονικό παρακράτος!

Λευτεριά στον Φρέντυ Μπελέρη και τον Παντελή Κοκαβέση!

Αρχιμ. Κύριλλος Κωστόπουλος: Το εκκλησιολογικό και κανονικό ολίσθημα της Συνόδου του Κολυμπαρίου


TO EKΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΟΛΙΣΘΗΜΑ
ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ
Ἀρχιμ. Κυρίλλου Κωστοπούλου, Ἱεροκήρυκος Ἱ. Μ. Πατρῶν Δρος Θεολογίας
Μετὰ τὴν ἀνακοίνωση τῶν ἀποφάσεων τῆς συγκληθείσης συνόδου τὸν Ἰούνιο τοῦ 2016 στὸ Κολυμπάρι τῆς Κρήτης θὰ ἤθελα νὰ τοποθετηθῶ ὡς Κανονολόγος στὰ τῆς παραγράφου (ποὺ εἶναι καὶ ἡ σημαντικώτερη), τῆς ἀναφερομένης στὶς σχέσεις τῆς ΜΙΑΣ, Ἁγίας, Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας μὲ τὶς ὑπόλοιπες αἱρετικὲς ὁμάδες, τὶς αὐτοαποκαλούμενες «ἐκκλησίες».

Δυστυχῶς, ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης καὶ ἡ πλειονότης τῶν Ἐπισκόπων τῶν ἀπαρτισάντων τὴν σύνοδο αὐτὴ ὁμολογοῦν ὅτι ὑπάρχουν καὶ ἄλλες «ἐκκλησίες», ἑτερόδοξες μέν, ἀλλὰ πάντως «χριστιανικὲς ἐκκλησίες».

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ «ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ» ΤΟΥ ΑΛΒΑΝΙΑΣ.


Τεράστια η ευθύνη του Αλβανίας Αναστασίου που τόσο καιρό, όπως φαίνεται και στο κείμενο υποστήριζε τον Βαρθολομαίο.


«τὴν ἀδελφικὴν ἡμῶν ἀφοσίωσιν ἔχομεν ἐμπράκτως ἀποδείξει ἐπὶ δεκαετίας, ὅλως δὲ ἰδιαιτέρως κατὰ τὰς Συνάξεις τῶν Προκαθημένων καὶ εἰς τὴν ἐν Κρήτῃ Ἁγίαν καὶ Μεγάλην Σύνοδον τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν, συντονιζόμενοι πρὸς τὰς ἑκάστοτε πρωτοβουλίας τῆς Ὑμετέρας Θειοτάτης Παναγιότητος»

 

Ὁ Κων/λεως, ὡς καὶ ὁ Ἀμερικῆς, 

ἐτέλεσαν Θ. Λειτουργίαν 

μὲ τὸ αἱρετικὸν Φιλιόκβε!


  Αἱ ἐπιστολαὶ τοῦ Τιράνων γελοιοποιοῦν τὸν Κων/λεως.

  Ἄρχοντες καὶ κληρικοὶ τοῦ Φαναρίου «αὐθορμήτως» 

ἐπιδίδονται εἰς ἀσύμμετρον  ἀντεπίθεσιν.


  Ποῖος τελικῶς εἶναι ὁ διχάζων Οὐκρανούς, Ἕλληνας καὶ 

Ὀρθοδοξίαν;


Γράφει ὁ κ. Δημήτριος

 Λαμπρόπουλος, θεολόγος


Ὁ Ἀλβανίας δέχεται ἀπηνῆ πόλεμον ἀπὸ κύκλους τοῦ Φαναρίου προκειμένου νὰ συνθηκολογήση εἰς τὸ ζήτημα τοῦ Οὐκρανικοῦ. Ἡ «δολοφονία χαρακτῆρος» ἔχει ἐκκινήσει συστηματικὰ ἀπὸ τὸ 2018. Μία ἀνασκόπησις εἶναι ἀπαραίτητος, διὰ νὰ ὑπογραμμισθοῦν κομβικὰ σημεῖα, τὰ ὁποῖα προεκάλεσαν τὸ ἀπύθμενον μένος τῶν διωκτῶν του.

Ὁ Ἀλβανίας προειδοποιεῖ τούς Φαναριώτας διὰ τὰς αὐθαιρεσίας των.

Μέτοικος: Ο «ειρηνιστής» επίσκοπος Βαρθολομαίος Αρχοντώνης.

             «Ο Φαναριώτης κληρικός Βαρθολομαίος Αρχοντώνης χρησιμοποιεί «δισσόν στάθμιον» και, «δόλιο ζυγό» στα χέρια του κρατά» 

                   


Γράφει ο Μέτοικος

«Άνθρωπος σκληρός και πονηρός εν επιτηδεύμασιν και, άνθρωπος κυνικός» ο δίγλωσσος επίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος, με αφορμή την πολεμική σύρραξη στη «γη της επαγγελίας» δήλωσε ότι: «δεν μπορεί να δει τη βία ως μέρος της δημιουργίας του Θεού και ότι δεν εγκρίνει τη χρήση βίας για την επιδίωξη της ειρήνης»!!!

«βδέλυγμα κυρίῳ δισσὸν στάθμιον καὶ, ζυγὸς δόλιος οὐ καλὸν ἐνώπιον αὐτοῦ»
.

Αρχ. Κυρίλλου Κωστοπούλου: Ο ναρκισσιστής ηγέτης

      Ο ναρκισσιστής ηγέτης είναι ο αταπείνωτος, εγωκεντριστής άνθρωπος -και πολλές φορές μετριότητα-, ο οποίος λόγω της ανωριμότητος του υπερφίαλου χαρακτήρος του και των συμπλεγμάτων κατωτερότητος που τον κατατρύχουν, γίνεται επιθετικός[2]  και ανάλγητος.

 


Ο ΝΑΡΚΙΣΣΙΣΤΗΣ ΗΓΕΤΗΣ

        Του Αρχ. Κυρίλλου Κωστοπούλου, Ιεροκήρυκος Ι.Μ. Πατρών , Δρ. Κανονικού Δικαίου

    Η ουσία της πνευματικής διδασκαλίας της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας είναι η «Θεία Κένωσις». Ο Λόγος «εαυτόν εκένωσε»[1], για την λύτρωση και την σωτηρία του πεπτωκότος ανθρώπου.

    Έτσι, ο άνθρωπος καλείται να βαδίσει στα ίχνη Του Θεανθρώπου, για να μπορεί να δικαιώνεται ως πραγματικό μέλος της Αγίας Του Εκκλησίας.

     Κι εάν ο απλός πολίτης λυτρώνεται με την «κένωση», την ταπείνωση, πόσο μάλλον ό ηγέτης, πολιτικός ή εκκλησιαστικός.

Ο επικεφαλής των Ρωμαίων στρατιωτών που σταύρωσαν το Χριστό, Άγιος, τελικά, που φιλοξένησε τους φονευτές του!: Μάρτυς Λογγίνος ο εκατόνταρχος (16/10) +ΒΙΝΤΕΟ



του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου δασκάλου


Στη Σταύρωση του Κυρίου, ο επιβλέπων, ο εκατόνταρχος Λογγίνος, άκουσε από Εκείνον το “τετέλεσται”, ενώ η γη σείονταν κι ο ήλιος σκοτείνιαζε. Τότε ο εκατόνταρχος ψιθύρισε περιδεής: «Αληθινά ήταν γιός του Θεού». Στον ενταφιασμό του Κυρίου, ο Λογγίνος φρουρούσε με στρατιώτες τον Τάφο. Όταν Άγγελος Κυρίου σήκωσε την πέτρα, ο εκατόνταρχος και δυο στρατιώτες του πίστεψαν και έγιναν κήρυκες της Ανάστασης. Παρά τις προσπάθειες των Ιουδαίων να τους κάνουν να αναιρέσουν τα περί της Αναστάσεως, εκείνοι έμειναν στέρεοι. Ο Λογγίνος έλεγε: “Μάταιο κόπο κάνετε να σκοτεινιάσετε αυτό που λάμπει περισσότερο από τον ήλιο. Εγώ θα ομολογώ, την Ανάσταση του Χριστού.” Τότε αυτοί τον συκοφάντησαν στον Πιλάτο, μελετώντας εκδίκηση. Ο Λογγίνος νιώθοντας γύρω του μίσος, αποφάσισε να αποστρατευθεί και να φύγει μακριά.

Οι Αιγύπτιοι κατά χιλιάδες και παρά τις απειλές των Ισραηλινών μεταφέρουν νερό και τροφή στον δεινοπαθούντα πληθυσμό της Γάζας! Φορτωμένοι σαν καμήλες στην έρημο..


 

Οι Αιγύπτιοι κατά χιλιάδες και παρά τις απειλές των Ισραηλινών να βομβαρδίσουν το συνοριοπέρασμα μεταφέρουν νερό και τροφή μέσω της ερήμου στον δεινοπαθούντα πληθυσμό της Γάζας! Φορτωμένοι σαν καμήλες στην έρημο..

Τελευταίος απολογισμός 2,215 Παλαιστίνιοι νεκροί στη Γάζα και 8,714 τραυματίες πάνω από 600 παιδιά σκοτωμένα. Ισραήλ, 1400 νεκροί.

Το Ισραήλ χτύπησε κομβόι εκτοπιζόμενων Παλαιστινίων. 70 νεκροί εκατοντάδες τραυματίες. πρόεδρος Ισραήλ Isaac Herzog δικαιολογεί τα εγκλήματα πολέμου υποστηρίζοντας ότι κανείς δεν είναι αθώος στη Λωρίδα της Γάζας …

το αποτέλεσμα αυτής της ανορθολογικής προσέγγισης σφαγείο παίδων με την ευγενική χορηγία ΕΕ,ΗΠΑ.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΔΕΥΤΕΡΑ 16 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2023

Ὁ Ἅγιος Λογγῖνος ὁ Ἑκατόνταρχος

 
Υἱὸν Θεοῦ λέγων σε Χριστὲ καὶ πάλιν,
Λογγῖνος ὡς πρὶν τέμνεται τὸν αὐχένα.
Ἕκτῃ καὶ δεκάτῃ Λογγῖνον ἄορ κατέπεφνεν.


Ἦταν ἐπικεφαλὴς ἀξιωματικὸς τῶν ρωμαίων στρατιωτῶν, στὴν ἐκτέλεση τῆς θανατικῆς καταδίκης τοῦ Χριστοῦ. Ὅταν ἐκτελοῦσε τὴ διαταγὴ τοῦ Πιλάτου, ἀγνοοῦσε ποιὸς ἦταν ὁ Ἰησοῦς, γι’ αὐτὸ παρέστη σὲ ὅλη τὴν διάρκεια τῆς φρικτῆς τραγωδίας. Ὅμως ἡ ψυχὴ τοῦ Λογγίνου δὲν εἶχε τὶς φαρισαϊκὲς παρωπίδες καὶ τὴν ἀχρειότητα τῶν ρωμαίων στρατιωτῶν. Εἶδε σὲ βάθος τὸ θύμα καὶ πρόσεξε σ’ αὐτὸ τὴν ἀγαθότητα, τὴ σεμνότητα, ἀλλὰ καὶ τὴν γαλήνη ποὺ τὸ διέκρινε.

Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2023

Έκκληση για Προσευχή στις εμπόλεμες περιοχές της Παλαιστίνης και της Ουκρανίας



Χριστιανοί «ταμπουρώθηκαν» σε εκκλησία
της Γάζας - «Δεν υπάρχει ειρήνη χωρίς ελεύθερη Παλαιστίνη»



              


Θεολόγος Σημάτης Παναγιώτης: Ἀλήθεια πῶς μποροῦν;

        



του αειμνήστου θεολόγου Παναγιώτη Σημάτη

Ἀλήθεια πῶς μποροῦν;

Βλέπουμε στὶς φωτογραφίες –κάθε Κυριακὴ καὶ βέβαια τὴν σημερινή, ποὺ τιμᾶμαι τὴν Ζ΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδο– τοὺς λαμπροστολισμένους ἱερεῖς καὶ τοὺς χρυσοστόλιστους Ἐπισκόπους κατάφορτους μὲ λαμπυρίζοντα ἄμφια, μίτρες, πατερίτσες καὶ ἐγκόλπια νὰ εἶναι παρόντες στοὺς θρόνους τους, καὶ διερωτόμαστε οἱ πιστοί: πόσο ἡ καρδιά τους συνταυτίζεται μὲ τὰ λεγόμενα καὶ ψαλλόμενα; Ποιά σχέση ἔχουν αὐτοί, ὡς Ποιμένες καὶ Πατέρες καὶ συνεχιστὲς τοῦ ἔργου ἐκείνων (ἀλλὰ κι ἐμεῖς οἱ λαϊκοί) μὲ τοὺς Πατέρες καὶ τοὺς πιστοὺς ἐκείνων τῶν χρόνων τῆς ὁμολογίας, τῆς θυσίας καὶ τοῦ μαρτυρίου;

ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκά 8,5-15] ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΠΟΡΕΩΣ



ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ΛΟΥΚΑ[:Λουκά 8,5-15]

           ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ

               ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΠΟΡΕΩΣ

    Στο ευαγγέλιο της Δ΄ Κυριακής του Λουκά που λέγει: «ξλθεν  σπείρων το σπεραι τν σπόρον ατο(:Βγήκε ο σποριάς στο χωράφι του, για να σπείρει τον σπόρο του)»· όπου γίνεται λόγος και για την καλλιέργεια που οφείλουμε να κάνουμε πριν από αυτήν την σπορά.

ΜΕΤΟΙΚΟΣ: Μην σας πιάνει πανικός! «Χαμηλώτερα [από το επίπεδο του Αλεξανδρουπόλεως] να κατεβούμε δεν έχει».


Ἐμβολιοποιμένες τοῦ ὀργουελικοῦ «ἀνάποδου κόσμου» σέ νέες περιπέτειες…

Ἄν ἔχουν ὅμως οἱ παπᾶδες μας τήν αἴσθηση ὅτι ἔγιναν λειτουργοί τοῦ Ὑψίστου γιά τά εὔκολα, προφανῶς κάτι κατάλαβαν πολύ λάθος.

( Καθηγητής Νεκτάριος Δαπέργολας)


             Γράφει ο Μέτοικος

Μα γιατί θαυμάζετε τα «κατορθώματα» επισκόπων τύπου Αθηνών, Καβάλας, Αλμυρού, Αλεξανδρουπόλεως και …βάλε;

Γιατί τα βάζετε μαζί τους κάθε φορά που αποδεικνύουν πως, επειδή δεν είχαν τίποτε να κάνουν έγιναν για βιοπορισμό παπάδες;

Αυτά τα έως και χθες «ασήμαντα, καλογεροφορεμένα «παπαδάκια» που, κατά την περιεκτικότατη περιγραφή του οφικιάλιου του Οικουμενικού Πατριαρχείου κ. Χρήστου Γιανναρά «από σερνάμενες κάμπιες [μεταμορφώθηκαν] σε χρυσοστολισμένες πεταλούδες …και έγιναν αφέντες, δεσποτάδες [και πάντως] σεβασμιότατοι που όλοι γονατίζουν μπροστά τους και τους προσκυνούν» που εκλέχτηκαν, πάντα κατά τον πατριαρχικό οφικιάλιο «με το παρασκήνιο», ποια οργανική σύνδεση μπορεί να έχουν με την Παράδοση των Αποστόλων, των Πατέρων της Εκκλησίας, των Μαρτύρων και Αγίων της Ορθοδόξου Πίστεως και, πότε υποστήριξαν αταλάντευτα τα δίκαια του γένους των Ελλήνων;

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 15 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2023

Ὁ Ἅγιος Λουκιανὸς ὁ Ἱερομάρτυρας Πρεσβύτερος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἀντιοχείας

 
Ἄρτου στερήσει Λουκιανὸς ἀντέχει,
Τοῦ ζῶντος ἄρτου μὴ στερηθῆναι θέλων.
Λιμῷ Λουκιανὸς δεκάτῃ θάνεν ἠδέ τε Πέμπτῃ.

 Γεννήθηκε στὰ Σαμόσατα τῆς Συρίας ἀπὸ γονεῖς εὐσεβεῖς, καὶ μὲ ἀνάλογο τρόπο ἀνατράφηκε.

ΕΝΑ «ΠΡΩΤΟ ΜΗΝΥΜΑ» ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΚΑΝΤΙΩΤΗ


                              

ΕΝΑ «ΠΡΩΤΟ ΜΗΝΥΜΑ» ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΚΑΝΤΙΩΤΗ

"Προσεχώς η περίληψη"


Η ΑΚΡΑ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΔΑΙΑΣ


«Προσεύχεσθε, αγρυπνείτε, ενεργείτε» (Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός)

Αγαπητοί αδελφοί και Πατέρες,

Μετά θλίψεως και πικρίας μεγάλης, αλλά και μετά υπομονής και θάρρους παρακολουθούμε τις εξελίξεις σχετικά με την εκλογή και την χειροτονία του εψηφισμένου Μητροπολίτη Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας κ. Ειρηναίου Λαφτσή. Όπως ανακοινώθηκε: «Την Κυριακή 22 Οκτωβρίου, στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αθηνών, θα τελεστεί η χειροτονία του εψηφισμένου Μητροπολίτη Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας κ. Ειρηναίου. Υπενθυμίζεται πως η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος τον εξέλεξε Μητροπολίτη Φλωρίνης στις 9 Οκτωβρίου με 61 ψήφους.» [1].

Θάρρος αδελφοί μου, «Eν τω κόσμω θλίψιν έξετε, αλλά θαρσείτε, εγώ νενίκηκα τον κόσμο», είπε ο Κύριος στους 12 μαθητές Του όταν τελείωσε ο Mυστικός Δείπνος. Το «θαρσείτε εγώ νενίκηκα τον κόσμο» επανέλαβε επίσης ο π. Αυγουστίνος στο μικρό ποίμνιό του, στην κωμόπολη του Αμυνταίου το έτος 1976, ημέρα Μεγάλης Παρασκευής τονίζοντάς τους, ότι ο Χριστός, ο Yιός της Παρθένου υπέφερε «και έγινε υπόδειγμα υπομονής σ’ όλους τους υιούς των ανθρώπων», και πάλι ότι «O 20ος αιώνας που ζούμε είναι αιώνας της θλίψεως και της πίκρας της μεγάλης… Ω σεις, όσοι ευρίσκεσθε εδώ και μ’ ακούτε, που έχετε κάποιο κρυφό μυστικό, κάποια κρυφή πληγή, είτε από τους οικείους σας, είτε από τους ξένους, παρατηρείστε τον Eσταυρωμένο το πρότυπο της υπομονής και πάρετε θάρρος. “Eν τω κόσμω θλίψιν έξετε, αλλά θαρσείτε εγώ νενίκηκα τον κόσμο”. Ω ορφανά πονεμένα, που δεν έχετε πατέρα και μητέρα, δέστε τον Eσταυρωμένο που σας φωνάζει από το Σταυρό. Oρφανά μου έχετε θάρρος, μην κλονίζεστε. Ω χήρες, που ήπιατε το πικρό ποτήρι της χηρείας “εν τω κόσμω θλίψιν έξετε, αλλά θαρσείτε εγώ νενίκηκα τον κόσμο”» [2].

Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου: ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ΛΟΥΚΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ Ζ΄ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ [:Λουκά 8,5-15] «ΟΙ ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΙ» 15-10-2000] [Β 423]



Παραθέτουμε ο 4 ομιλίες του γέρποντος Αθαν. Μυτιληναίου, για τις 4 κατηγορίες των ακροατών της παραβολής του Σπορέως


-π. Αθανάσιος Μυτιληναίος: Οι αναίσθητοι. (Κυριακή των Αγίων Πατέρων της Δ΄ Οικουμενικής Συνόδου)

-π. Αθανάσιος Μυτιληναίος: Οι επιπόλαιοι. (Κυριακή των Αγίων Πατέρων της Δ΄ Οικουμενικής Συνόδου)

-π. Αθανάσιος Μυτιληναίος: Οι εκκοσμικευμένοι ακροαταί. (Κυριακή των Αγίων Πατέρων της Δ΄ Οικουμενικής Συνόδου)

-π. Αθανάσιος Μυτιληναίος: Η αγαθή γη της καρδίας. (Κυριακή των Αγίων Πατέρων της Δ΄ Οικουμενικής Συνόδου)

ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ΛΟΥΚΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ Ζ΄ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ

[:Λουκά 8,5-15]

    Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

                                με θέμα:

                                                     «ΟΙ ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΙ»

       [εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 15-10-2000] [Β 423]

 

    Βεβαίως ο Κύριος, αγαπητοί μου, είχε πάντοτε ένα πυκνό ακροατήριο. Όλοι εκρέμοντο από τα χείλη Του. Κάποιοι, όμως, απεσταλμένοι των Φαρισαίων που θέλησαν να Τον συλλάβουν, όταν Τον άκουσαν -κι αυτό είναι ένα δείγμα- γύρισαν και είπαν στους άρχοντές των, τους Φαρισαίους: «Οὐδέποτε οὕτως ἐλάλησεν ἄνθρωπος, ὡς οὗτος ὁ ἄνθρωπος». «Ποτέ», λέγει, «δεν λάλησε άνθρωπος, σαν κι αυτόν τον άνθρωπον».

Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου: ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ΛΟΥΚΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ Ζ΄ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ [:Λουκά 8,5-15] «ΟΙ ΕKKOΣΜΙΚΕΥΜΕΝΟΙ ΑΚΡΟΑΤΑΙ» 15-10-1995] [Β323]

 


ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ΛΟΥΚΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ Ζ΄ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ

[:Λουκά 8,5-15]

    Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

                                με θέμα:

                        «ΟΙ ΕKKOΣΜΙΚΕΥΜΕΝΟΙ ΑΚΡΟΑΤΑΙ»

 

     [εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 15-10-1995] [Β323]

 

     Όταν μιλούσε ο Κύριος, αγαπητοί μου, είχε πάντοτε μπροστά Του ένα πυκνό ακροατήριον. Και ο λόγος του Θεού έπεφτε στις καρδιές άλλοτε απαλά, άλλοτε συγκλονιστικά και άλλοτε υποκριτικά και αδιάφορα. Και ο λόγος ήταν πάντοτε ο ίδιος για όλους. Οι καρδιές, όμως, των ακροατών ήταν διαφορετικές. Ο σπόρος του λόγου έπεφτε σε διαφορετικά εδάφη. Γι'αυτό ο Κύριος είπε την παραβολή του σπορέως, που ακούσαμε στη σημερινή ευαγγελική περικοπή. Ήθελε οι ακροαταί Του να συνειδητοποιήσουν την ποιότητα του εδάφους που ο καθένας είχε.

Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου: ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ΛΟΥΚΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ Ζ΄ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ [:Λουκά 8,5-15] «ΟΙ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΙ» 16-10-1988] [Β204]

 


ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ΛΟΥΚΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ Ζ΄ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ

[:Λουκά 8,5-15]

    Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

                             με θέμα:

                                              «ΟΙ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΙ»

          [εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 16-10-1988] [Β204]

 

    Η παραβολή του σπορέως, αγαπητοί μου, που κάθε χρόνο τέτοιο καιρό μας δίνει την ευκαιρία να κοιτάξομε τον εαυτό μας, το πώς ακούμε τον λόγο του Θεού και πώς ο λόγος του Θεού, που μοιάζει κατά την παραβολή, με σπόρο, μπορεί να καρποφορεί ή να τελεσφορεί στο χωράφι της ψυχής μας. Είναι λοιπόν μία ευκαιρία να ξανακαθρεπτιστούμε. Και βέβαια η ποιότητα του σπόρου είναι μία. Και δεν υπάρχει καμία αμφισβήτησις, αφού είναι ο λόγος του Θεού.

Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου: ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ΛΟΥΚΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ Ζ΄ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ [:Λουκά 8,5-15] «Ἡ ἀγαθὴ γῆ τῆς καρδίας» 14-10-1990] [Β240]

 


ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ΛΟΥΚΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ Ζ΄ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ

[:Λουκά 8,5-15]

    Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

                                με θέμα:

                                          «Ἡ ἀγαθὴ γῆ τῆς καρδίας»

     [εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 14-10-1990] [Β240]

 

     Όταν αγαπητοί μου, ο Κύριος περιήρχετο όλην την χώραν του Ισραήλ, εκήρυττε και εθεράπευε τους ανθρώπους που είχαν ή ασθένεια ή αναπηρία. Ήταν λοιπόν πολύ φυσικό να τρέχει ο κόσμος από κοντά, ξοπίσω Του. Αλλά γιατί έτρεχε; Γιατί εθεραπεύετο. Όχι λοιπόν διότι ήθελε να ακούσει την διδασκαλία Του, αλλά γιατί εθεραπεύετο. Το τονίζω αυτό. Αυτή όμως η περίπτωσις, του ότι εθεραπεύετο, ήτο δευτερεύουσα. Δεν  ήτο η πρωτεύουσα. Ο Κύριος ήθελε να ακούσουν την διδασκαλία Του. Αν θέλετε, ένας τρόπος προσελκύσεως ήτο η θεραπεία.

Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2023

Σοφία Μπεκρή: «Ότι ουκ έστιν αίτιος των κακών ο Θεός»

Στην εποχή μας που η θλίψη, ο πόνος, οι αρρώστειες και αυτός ο θάνατος όλο και πληθαίνουν, αναρωτιούνται συχνά οι άνθρωποι: «Γιατί το κακό θεριεύει; Ποιος φταίει για την κατάσταση αυτήν; Τι κάνει ή γιατί επιτρέπει ο Θεός να προκαλούνται τόσες συμφορές, να χάνωνται άνθρωποι και μάλιστα αθώα παιδιά; Τελικά υπάρχει Θεός και εάν ναί, γιατί δεν επεμβαίνει να αποτρέψη το κακό;»

Τα ερωτήματα αυτά δεν είναι ασφαλώς τωρινά και έχουν απασχολήσει πολλούς διανοητές από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, οι οποίοι έχουν δώσει ποικίλες απαντήσεις από την δική τους βεβαίως σκοπιά.

Ἡ κατάργηση τῆς κυριακάτικης ἀργίας καί τό ἀπαιτούμενο μποϊκοτάζ

 

Ἡ κατάργηση τῆς κυριακάτικης ἀργίας καί τό ἀπαιτούμενο μποϊκοτάζ

ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
ΑΣΤΙΚΗ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Θέσπιδος 11  ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ.  210 8025211 estiapm@gmail.com

«Ἐκεῖνο τό κέρδος ὁπού γίνεται τήν Κυριακήν εἶνε ἀφωρισμένο καί κατηραμένο» ( Ἅγ. Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός)

Δέν προλαβαίνουμε νά μετρᾶμε ἀντιχριστιανικούς νόμους ἀπό τίς κυβερνήσεις πού ὁρκίστηκαν στό Εὐαγγέλιο νά ὑπηρετοῦν τόν ἑλληνικό λαό. Τελευταῖο χρονικά χτύπημα, ἡ κατάργηση τῆς Κυριακῆς ἀργίας στό χῶρο τῆς βιομηχανίας καί σέ ἄλλους κλάδους, σέ συνέχεια τῆς συστηματικῆς συρρίκνωσης τῆς ἱερῆς ἀργίας, μέ τή μέθοδο τοῦ βρασμένου βατράχου, μέχρι τήν ὁλοσχερῆ κατάργησή της.

Ἐθνική Ἀσφάλεια, Ἀνάπτυξη καί Ἀνεξάρτητες Ἀρχές

Ἐθνική Ἀσφάλεια, Ἀνάπτυξη καί Ἀνεξάρτητες Ἀρχές

Μανώλης Κοττάκης 

ΟΙ ΝΕΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ πού ἐπικρατοῦν στίς διεθνεῖς σχέσεις, στό ἐμπόριο, στίς σχέσεις μας μέ τήν Εὐρωπαϊκή Ἕνωση, σέ συνάρτηση μέ τήν αὔξηση τῶν μεταναστευτικῶν ροῶν, ἀναβαθμίζουν ἐξ ἀντικειμένου τόν ρόλο πλειάδας ἀνεξαρτήτων ἀρχῶν, οἱ περισσότερες ἐκ τῶν ὁποίων εἶναι μή συνταγματικῶς κατοχυρωμένες!

Οὐκ ἔξεστί σοι, πρόεδρε … Περί νέας ἡγεσίας τῆς ἀξιωματικῆς ἀντιπολίτευσης


ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
ΑΣΤΙΚΗ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Θέσπιδος 11  ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ.  210 8025211 estiapm@gmail.com

Ἡ ἐκλογή τοῦ μέχρι πρότινος ἀγνώστου στό εὐρύ κοινό, Στεφάνου Κασσελάκη, στήν ἡγεσία τῆς ἀξιωματικῆς ἀντιπολίτευσης, γέμισε μέ ἐλπίδα ἕνα μέρος τοῦ λαοῦ. Ἄλλος ἕνας «μεσσίας» μέ «φρέσκια» πολιτική πρόταση πού ὑπόσχεται νά διορθώσει τά λάθη τῶν προηγουμένων. Τά «προσόντα» πού ἐπικαλέστηκε: χρήματα, ἀμερικανική ἀνατροφή, ὁμόφυλη «συζυγική» σχέση, πρόθεση γιά χωρισμό Κράτους Ἐκκλησίας καί γιά κατάργηση τῆς ὑποχρεωτικῆς στράτευσης.