Παρασκευή 18 Ιουλίου 2025

Επισκοπική παρουσία του Λαρίσης Ιερωνύμου σε τελετή εγκαινίων Εβραϊκής Συναγωγής -- Οι Ιεροί Κανόνες τον Καθαιρούν - Καθηρημένος και στην συνείδηση των πιστών -- (Βίντεο - Φωτογραφικό πανόραμα )

   Τεράστια η ευθύνη των συνευδοκούντων εν σιωπή  κληρικών, των  πιστών  και των Χριστιανικών σωματείων.
    Είναι ηλίου φαεινότερον ότι ο δοκησίσοφος δεσπότης της Λαρίσης κ. Ιερώνυμος, ένεργεί έτσι ένεκα  της ένοχης σιωπὴς καὶ  ἀνοχὴς ὅλων… και φυσικά των αντιοικουμενιστικών ρητόρων… 

Ό Χριστὸς ἀπαιτεῖ ἀπ’ ὅλους μας τὴν καλὴν ὁμολογίαν. «Ὅστις ὁμολογήσει ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω κἀγὼ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τοῦ Πατρὸς μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς, ὅστις δ’ ἂν ἀρνήσηταί µε ἔµπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ἀρνήσοµαι αὐτὸν κἀγὼ ἔµπροσθεν τοῦ πατρός µου τοῦ ἐν οὐρανοῖς». (Ματθ. ι΄, 32-33)

 ΚΑΝΩΝ ΞΔ' (64), ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ


«Εί τις Κληρικός, ή Λαϊκος εισέλθοι εις συναγωγήν Ιουδαίων, ή αιρετικών προσεύξασθαι, και καθαιρείσθω, και αφοριζέσθω».

Ερμηνεία

   Μέγα αμάρτημα λογιάζει ο παρών Κανών το να έμβη τινάς Χριστιανός μέσα εις συναγωγήν, ή αιρετικών, δια να προσευχηθή. 
Τις γαρ μερίς πιστώ μετά απίστου, κατά τον θείον Απόστολον;

 Διότι, <...> πόσω μάλλον παρανομεί ο Χριστιανός εκείνος όπου συμπροσεύχεται με τους σταυρωτάς του Χριστού; 

   Αλλά και η των αιρετικών εκκλησία και σύναξις, ως εναντία φρονούσα εις τους Ορθοδόξους, δεν πρέπει να τιμάται, αλλά μάλλον να αποβάλληται.
    Όθεν και ο παρών Κανών διορίζεται, ότι, όποιος Κληρικός, ή Λαϊκός, ήθελεν έμβη μέσα εις συναγωγήν των Ιουδαίων, και αιρετικών χάριν προσευχής, ο μεν Κληρικός, ως μεγάλα αμαρτήσας, ας καθαίρηται εν ταυτώ, και ας αφορίζηται, ο δε λαϊκός, ας αφορίζηται μόνον. <...> 
   Ή, ορθότερον, καθώς άλλοι ερμηνεύουσιν, ο μεν Κληρικός ο εις συναγωγήν Ιουδαίων, ή αιρετικών εισελθών δια να προσευχηθή, ας καθαίρηται, ο δε Λαϊκός ας αφορίζηται.
  Οι Κανόνες αυτοί, επικυρώθηκαν από τις Δ΄, ΣΤ΄και Ζ΄ Οικουμενικές Συνόδους.

                                                  Στυλιανή Σταυροπούλου



 ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΚΥΘΗΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

Ἐν Κυθήροις τῆ 16η Ἰουλίου 2025

Ἀρχ. Παύλου Δημητρακοπούλου, Ὑπευθύνου τοῦ  Γρ. Αἱρέσεων καί παραθρησκειῶν

ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΗ  ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΕ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΕΒΡΑΪΚΗΣ ΣΥΝΑΓΩΓΗΣ

    Δέν χωράει ἀμφιβολία ὅτι ὁ παγκόσμιος Οἰκουμενισμός ἀποτελεῖ σήμερα τό σπουδαιότερο καί μεγαλύτερο ἐκφυλιστικό φαινόμενο τῆς ἐποχῆς μας καί ταυτόχρονα τήν μεγαλύτερη ἀπειλή κατά τῆς ἀνθρωπότητος. Πρόκειται γιά ἕνα παγκόσμιο κίνημα, γέννημα τῆς Μασονίας καί τοῦ Διεθνοῦς Σιωνισμοῦ, πού ἔχει σάν μοναδικό σκοπό τήν δημιουργία μιᾶς νέας τάξεως πραγμάτων, δηλαδή τήν πολιτική, οἰκονομική, πολιτισμική καί θρησκευτική κυριαρχία του πάνω σ’ ὅλο τόν πλανήτη, σ’ ὅλη τήν ἀνθρωπότητα. 

Εἶναι πλέον κοινός τόπος, ἀφοῦ γίνεται ἀπό ὅλους ἀντιληπτό, ὅτι τό παγκόσμιο πολιτικοοικονομικό σύστημα, προωθεῖ πυρετωδῶς τήν παγκοσμιοποίηση. Πρός τήν ἴδια αὐτή κατεύθυνση τῆς ἑνοποιήσεως τῆς ἀνθρωπότητος σέ θρησκευτικό ἐπίπεδο κινεῖται καί ὁ Διαθρησκειακός Οἰκουμενισμός, ὁ ὁποῖος ἐργάζεται πυρετωδῶς γιά τήν ἀνοικοδόμηση μιᾶς νέας παγκόσμιας θρησκείας, ἤ πανθρησκείας, πού θά εἶναι ἀποτέλεσμα τῆς ὁμογενοποιήσεως καί ἰσοπεδώσεως ὅλων τῶν θρησκειῶν. Ἡ πορεία τῆς ἀνθρωπότητος σέ μία παγκοσμίων διαστάσεων καί σέ ὅλα τά ἐπίπεδα ἑνοποίηση δέν εἶναι πλέον μυστικό τῶν ὀλίγων, ἀλλά μία πραγματικότητα, ἡ ὁποία γίνεται ὅλο καί πιό αἰσθητή. Στήν πραγματοποίηση αὐτοῦ τοῦ ὁράματος ἔχουν ἐνταχθεῖ σχεδόν ὅλοι οἱ θρησκευτικοί ἡγέτες ὅλων τῶν μεγάλων θρησκειῶν, μεταξύ τῶν ὁποίων δυστυχῶς καί μία πληθώρα «ὀρθοδόξων» ἐκκλησιαστικῶν ἡγετῶν, μεγαλοσχήμων Κληρικῶν, Μοναχῶν καί Λαϊκῶν. Μαζί τους ἔχουν συστρατευτεῖ καί τά Μ.Μ.Ε., ἀλλά καί ὁ ἔντυπος καί ἠλεκτρονικός τύπος μέ ἕνα πλῆθος δημοσιευμάτων.

    Μία ἀκόμη ἐκδήλωση διαθρησκειακού χαρακτήρα εἶδε πρόσφατα τό φῶς τῆς δημοσιότητος, πού ἔρχεται νά προστεθεῖ ὡς ἕνας ἀκόμη κρίκος σέ μία ἁλυσίδα ἄλλων παρομοίων ἐκδηλώσεων πού προηγήθηκαν, παραπέμποντας καί αὐτή τροχιοδεικτικά πρός τήν κατεύθυνση τοῦ διαθρησκειακοῦ ὁράματος. Πρόκειται γιά τήν ἑορταστική ἐκδήλωση μέ ἀφορμή τά ἐγκαίνια Ἑβραϊκῆς Συναγωγῆς, πού πραγματοποιήθηκε τον προηγούμενο μήνα  σέ πόλη τῆς Κεντρικῆς Ἑλλάδος.[1] Σύμφωνα μέ τό βιντεοληπτικό ὑλικό πού μᾶς κοινοποιήθηκε ἀπό συνεργάτες μας στήν ἐκδήλωση παρέστησαν ἡ Ὑπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων καί Ἀθλητισμοῦ καί ἄλλοι ἐκπρόσωποι τῶν τοπικῶν Ἀρχῶν. Τό ἄκρως λυπηρό εἶναι τό γεγονός ὅτι στήν ἐκδήλωση παρέστη δυστυχῶς καί ὁ οἰκεῖος, (Ὀρθόδοξος) Ἐπίσκοπος,  ὁ ὁποῖος ἔλαβε τό λόγο γιά νά ἀπευθύνει ἕνα σύντομο χαιρετισμό. Ὡστόσο στή σύντομη αὐτή προσλαλιά του διατύπωσε μεταξύ ἄλλων, κατά τήν ταπεινή μας γνώμη, θέσεις καί ἀπόψεις πέρα γιά πέρα ξένες πρός τήν Πίστη καί τήν Ὀρθόδοξη Πατερική μας Παράδοση.

    Κατ’ ἀρχήν αὐτή καθ’ ἑαυτήν ἡ παρουσία τοῦ ἐν λόγω  Ἐπισκόπου σέ ἐκδήλωση, (ἤ τελετή), ἑβραϊκῆς Συναγωγῆς ἀπαγορεύεται ρητά ἀπό τούς Ἱερούς Κανόνες. Συγκεκριμένα ὁ (Ο) 70ος Ἱερός Κανών τῶν ἁγίων Ἀποστόλων λέγει: «Εἴ τις ἐπίσκοπος, ἤ πρεσβύτερος, ἤ διάκονος, ἤ ὅλως τοῦ καταλόγου τῶν κληρικῶν νηστεύοι μετά Ἰουδαίων, ἤ ἑορτάζοι μετ’ αὐτῶν, ἤ δέχοιτο παρ’ αὐτῶν τά τῆς ἑορτῆς ξένια, οἶον ἄζυμα, ἤ τί τοιοῦτον, καθαιρείσθω. Εἰ δέ λαϊκός εἴη ἀφοριζέσθω»Ὁ ἅγιος Νικόδημος ὁ ἁγιορείτης στήν ἑρμηνεία τοῦ ἐν λόγω Ἱεροῦ Κανόνος παρατηρεῖ μεταξύ ἄλλων τά ἑξῆς: «Ὁ παρών κανών διορίζει ὅτι ὅποιος ἐπίσκοπος, ἤ πρεσβύτερος, ἤ διάκονος, ἤ ὅλως ὑπάρχων ἐκ τοῦ καταλόγου τῶν κληρικῶν νηστεύει μαζί μέ τούς Ἰουδαίους, ἤ ἑορτάζει μέ αὐτούς τό Πάσχα, ἤ ἄλλας ἐορτάς, ἤ δέχεται ἀπό αὐτούς τά ξένια δῶρα τῆς ἑορτῆς των, ὅτι λογῆς εἶναι τά ἄζυμα, ἤ τοιοῦτον ἄλλον παρόμοιον, ἄς καθαίρεται. Εἰ δέ λαϊκός εἶναι, ἄς ἀφορίζεται. Διότι κἄν οἱ τά τοιαῦτα δεχόμενοι καί συνηστεύοντες καί συνεορτάζοντες δέν εἶναι ὁμόφρονες μέ τούς Ἰουδαίους, (ὅτι ἄν ἦσαν τοιοῦτοι πρεπεν ὄχι νά καθαιρεθοῦν, ἤ νά ἀφορισθοῦν, ἀλλά καί τῶ ἀναθέματι νά παραδοθοῦν κατά τόν κθ΄ τῆς Λαοδικ.). Ἀλλ’ ὅμως δίδουσιν σκανδάλου ἀφορμήν καί ὑποψίαν ὅτι τιμῶσι τῶν Ἰουδαίων τάς τελετάς, τό ὁποῖον εἶναι τῶν ὀρθοδόξων ἀλλότριον. Ἀφήνω νά λέγω ὅτι καί μολύνονται οἱ τοιοῦτοι μέ τήν συναναστροφήν τῶν χριστοκτόνων».    

    Παραθέτουμε στή συνέχεια ὁρισμένα ἀποσπάσματα ἀπό ὅσα ἀντορθόδοξα εἶπε ὁ ἐν λόγω Ἐπίσκοπος στήν ἑορταστική ἐκδήλωση: «Βλέπω ἀπέναντί μου τήν πύλη πρός Ἀνατολάς καί θυμᾶμαι τήν προφητεία τοῦ Ἰεζεκιήλ, πού διαβάζουμε τόσο  ἴδια καί ἑρμηνεύουμε τόσο διαφορετικά. Καί χαίρομαι γιατί αὐτή ἡ διαφορά μπορεῖ νά μᾶς κάνει νά εἴμαστε ὡς ἄνθρωποι τοῦ Θεοῦ ἱκανοί νά σεβόμαστε ὁ ἕνας τόν ἄλλον καί νά ἀγαπᾶμε ὁ ἕνας τόν ἄλλον. Κάθε φορά πού στό ὄνομα τῆς ὅποιας θρησκείας ἔγιναν οἱ ὅποιες διώξεις, τό μόνο τό ὁποῖο ὁμολογήθηκε καί ἀποδείχθηκε ἦταν, αὐτός ὁ ὁποῖος ἐδίωκε εἶχε ἀμφιβολίες γιά τήν πίστη του. Δέν εἶχε πίστη καί δέν εἶχε Θεό». Χαίρεται, ἐνῶ θά ἔπρεπε νά λυπᾶται, διότι οἱ Ἑβραῖοι ἑρμηνεύουν διαφορετικά τήν προφητεία τοῦ Ἰεζεκιήλ, πού ἀναφέρεται στήν κατά Ἀνατολάς πύλη ἀπό τήν ὀρθή ἑρμηνεία πού δίδουμε ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι. Δέν τόν ἀπασχολεῖ τό γεγονός τῆς διεστραμένης ἑρμηνείας, πού δίνουν οἱ Ἑβραῖοι στήν ἐν λόγω προφητεία. Τό γεγονός αὐτό τό προσπερνάει. Εἶναι ἄνευ σημασίας γι’ αὐτόν. Ἐκεῖνο πού ἔχει σημασία εἶναι ὅτι ἐξ’ αἰτίας αὐτῶν τῶν διαφορετικῶν ἑρμηνειῶν μεταξύ ἠμῶν καί αὐτῶν γινόμαστε «ἄνθρωποι τοῦ Θεοῦ», (ἄκουσον, ἄκουσον!!!), καί «ἱκανοί νά σεβόμαστε ὁ ἕνας τόν ἄλλον καί νά ἀγαπᾶμε ὁ ἕνας τόν ἄλλον». Αὐτά εἶναι ἐκεῖνα πού τόν χαροποιοῦν. Σάν νά μᾶς λέει δηλαδή: Δέν χρειάζεται νά ψάχνετε, οὔτε ἐσεῖς οἱ Ἑβραῖοι, οὔτε ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι, ποῦ ἄραγε βρίσκεται ἡ ἀλήθεια. Ἐκεῖνο πού προέχει εἶναι «νά σεβόμαστε ὁ ἕνας τόν ἄλλον καί νά ἀγαπᾶμε ὁ ἕνας τόν ἄλλον», ὅπως καί τό γεγονός ὅτι οἱ μεταξύ μας δογματικές διαφορές μᾶς καθιστοῦν ἀνθρώπους τοῦ Θεοῦ. Μ’ ἄλλα λόγια πάνω ἀπό τίς ἀλήθειες τῆς Πίστεως βρίσκεται ὁ ἀλληλοσεβασμός καί ἡ ἀγάπη. Κατ’ ἐπέκταση  καί οἱ ἀγῶνες τῶν ἁγίων Πατέρων μας, (πολλές φορές μέχρι θανάτου), κατά τῶν αἱρέσεων γιά τήν διαφύλαξη τῶν ἀληθειῶν τῆς Πίστεως χάνουν τό νόημά τους. Κατά τήν γνώμη τοῦ Ἐπισκόπου οἱ ἅγιοι Πατέρες μας τό πρῶτο πού θά ἔπρεπε νά ἐπιδιώξουν εἶναι ὁ σεβασμός καί ἡ ἀγάπη πρός τούς ἀντιφρονοῦντες καί αἱρετικούς καί ὄχι οἱ ἀντιπαραθέσεις πρός αὐτούς γιά τήν διαφύλαξη τῆς Πίστεως. Μέσα στά πλαίσια αὐτῆς τῆς διεστραμμένης καί κακόδοξης ἰδεολογίας κακῶς ὁ ἅγιος πρωτομάρτυς Στέφανος ἤλεγξε τούς Ἑβραίους τῆς ἐποχῆς του, (Ἀρχιερεῖς καί μέλη τοῦ Μεγάλου Συνεδρίου), μέ ἀποτέλεσμα νά λιθοβοληθῆ.

    Στο σημεῖο αὐτό ἀξίζει τόν κόπο νά σχολιάσουμε λίγο περισσότερο τή φράση τοῦ Ἐπισκόπου: «νά ἀγαπᾶμε ὁ ἕνας τόν ἄλλον». Ἡ ἀγάπη πρός τούς αἱρετικούς καί ἀλλοθρήσκους κατά κόρον προβλήθηκε καί διατυμπανίστηκε στήν ἐποχή μας μεταξύ τῶν οἰκουμενιστῶν σέ συνέδρια, ἡμερίδες, ἐπίσημες δηλώσεις, διακηρύξεις, δημοσιεύσεις κ.λ.π., ἰδίως ἀπό τότε πού ξεκίνησε ὁ περιλάλητος «διάλογος τῆς ἀγάπης», τόν ὁποῖον ἐγκαινίασε ὁ τότε Οἰκουμενικός Πατριάρχης κυρός Ἀθηναγόρας, τό 1980. Ἡ ἀγάπη ἀνυψώθηκε σέ παν-δόγμα, σέ νέα κυρίαρχη θεολογική ἀντίληψη, ἐνῶ καταβλήθηκε προσπάθεια  μέ δηλώσεις καί διακηρύξεις τῶν Ὀρθοδόξων ἐκκλησιαστικῶν ἡγετῶν νά ἀμβλυνθοῦν, ἀκόμη καί νά ἐκμηδενιστοῦν οἱ δογματικές μας διαφορές πρός τούς ἑτεροδόξους καί ἀλλοθρήσκους, οἱ ὁποῖες ἀποδόθηκαν σέ προκαταλήψεις καί κατάλοιπα τοῦ παρελθόντος, πού ἔχουν τώρα πλέον ξεπεραστεῖ καί ἐκλείψει. Ἡ Ὀρθόδοξη δογματική θεολογία καί οἱ Ἱεροί Κανόνες τῆς Ἐκκλησίας ἔπαυσαν νά ἀποτελοῦν κριτήριο λόγων καί πράξεων καί θυσιάστηκαν στό βωμό τῆς πανθρησκειακῆς ἑνότητος. Ὅσοι δέν ἀκολούθησαν αὐτή τή γραμμή θεωρήθηκαν ἀκραῖοι, φανατικοί, φονταμενταλιστές καί παραμερίσθηκαν στό περιθώριο τῆς ἐκκλησιαστικῆς ζωῆς.  

    Ὡστόσο ἡ ἀληθινή ἐν Χριστῷ ἀγάπη ποτέ δέν χωρίζεται ἀπό τήν ἀλήθεια, οὔτε εἶναι δυνατόν ποτέ νά στραφεῖ ἐναντίον της. Ὅταν ὁ διάλογος τῆς ἀγάπης δέν συνυπάρχει μέ τόν διάλογο τῆς ἀλήθειας, εἶναι ἐπικίνδυνη παγίδα, πού ὁδηγεῖ σέ συγκρητιστική ἀδιαφορία καί ἀπομακρύνει ἀπό τή σωτηρία.  ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος καταρίπτει καί συντρίβει τούς κακόδοξους ἰσχυρισμούς τῶν οἰκουμενιστῶν, (ὅπως καί ὁ ἐν λόγω Ἐπίσκοπος), οἱ ὁποῖοι τοποθετοῦν τήν ἀγάπη ὑπεράνω τῶν ἀληθειῶν τῆς Πίστεως. Γράφει σέ κάποιο λόγο του τά ἑξῆς: «εἰ που τήν εὐσέβειαν παραβλαπτομένην ἴδοις μή προτίμα τήν ὁμόνοιαν τῆς ἀληθείας, ἀλλ’ ἵστασο γενναίως ἕως θανάτου…τήν ἀλήθειαν μηδαμοῦ προδιδούς».[2] Ἐάν κάπου διαπιστώσεις νά παραβλάπτεται ἡ εὐσέβεια, δηλαδή οἱ ἀλήθειες τῆς πίστεως, μή προτιμήσεις τήν ὁμόνοια ἀπό τήν ἀλήθεια, ἀλλά νά σταθῆς μέ γενναιότητα μέχρι θανάτου χωρίς νά προδώσεις ποτέ τήν ἀλήθεια.

    Ἰσχυρίζεται ἀκόμη ὁ ἐν λόγω Ἐπίσκοπος, ὅπως εἴπαμε προηγουμένως, ὅτι καί οἱ Ἑβραῖοι εἶναι «ἄνθρωποι τοῦ Θεοῦ», ἄνθρωποι δηλαδή πού πιστεύουν στόν ἀληθινό Θεό, ἐπειδή προφανῶς κάποτε ὑπῆρξαν ὁ περιούσιος λαός τοῦ Θεοῦ. Ὡστόσο θέλει νά ἀγνοεῖ ὅτι οἱ Ἑβραῖοι ναί μέν ἦταν κάποτε ὁ περιούσιος λαός τοῦ Θεοῦ στήν ἐποχή τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης, αὐτό ὅμως δέν σημαίνει ὅτι ἐξακολουθοῦν νά πιστεύουν καί νά λατρεύουν τόν ἀληθινό Θεό. Καί τοῦτο διότι στή συνέχεια ἀποδείχθηκαν ἀνάξιοι αὐτῆς τῆς ἐκλογῆς, ἐπειδή ἀπέρριψαν τόν Μεσσία Χριστό καί τόν ἐσταύρωσαν, ἄν καί στό πρόσωπό Του πραγματοποιήθηκαν ὅλες οἱ μεσσιανικές προφητεῖες. Τήν θέση τοῦ ἑβραϊκοῦ λαοῦ κατέλαβε ὁ νέος Ἰσραήλ τῆς Χάριτος, ἡ Ἐκκλησία, ὁ δέ παλαιός Ἰσραήλ ἀποδοκιμάσθηκε ἀπό τόν ἴδιο τόν Χριστό, σύμφωνα μέ τούς λόγους του: «Ἰδού ἀφίεται ὑμῖν ὁ οἶκος ὑμῶν ἔρημος», (Ματθ.23,38), «διά τοῦτο λέγω ὑμῖν ὅτι ἀρθήσεται ἀφ’ ὑμῶν ἡ Βασιλεία τοῦ Θεοῦ καί δοθήσεται ἔθνει ποιοῦντι τούς καρπούς αὐτῆς» (Ματθ.21,43). Τήν ἴδια ἀποδοκιμασία ἐκφράζει καί ὁ ἅγιος πρωτομάρτυς Στέφανος στήν ἀπολογία του ὀλίγον πρό τοῦ μαρτυρίου του, ὁ ὁποῖος μέ δριμύτατες ἐκφράσεις καυτηριάζει τήν ἀπιστία καί σκληροκαρδία τῶν Ἀρχιερέων, Γραμματέων και Φαρισαίων συμπατριωτῶν του: «Σκληροτράχηλοι καί ἀπερίτμητοι τῆ καρδία καί τοῖς ὠσίν, ὑμεῖς ἀεί τῷ Πνεύματι τῷ Ἁγίω ἀντιπίπτετε ὡς οἱ πατέρες ὑμῶν καί ὑμεῖς», (Πράξ.7,51). Διαλέχθηκε καί ὁ ἅγιος αὐτός μέ τούς Ἰουδαίους. Ποιά ὅμως σχέση καί ποιά ὁμοιότητα ἔχει ὁ διάλογος τοῦ ἁγίου, πού ἀποτελεῖ μιά μαρτυρική ὁμολογία Πίστεως τῆς Θεότητος τοῦ Χριστοῦ, μέ τούς διαθρησκειακούς διαλόγους τῶν οἰκουμενιστῶν; Εἶναι βέβαιο ὅτι ἄν ζοῦσε σήμερα ὁ ἅγιος Στέφανος, θά τόν χαρακτήριζαν οἱ ὀπαδοί τῶν Διαλόγων ὡς φανατικό καί φονταμενταλιστή. 

    Τήν ἴδια ἀπορριπτική στάση πρός τόν Ἰουδαϊσμό βλέπουμε νά τηροῦν καί οἱ ἅγιοι Πατέρες  στά «Κατά Ἰουδαίων» συγγράμματά τους, ὅπως ἐπίσης καί στήν ὑμνογραφία τῆς Ἐκκλησίας μας. Ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος στόν πρῶτο «Κατά Ἰουδαίων» λόγο του σημειώνει: «Οὔτε νά ἐκπλήττεσθε πού ἀποκάλεσα ἄθλιους τούς Ἰουδαίους. Γιατί πράγματι καί ἄθλιοι εἶναι καί ταλαίπωροι, ἀφοῦ περιφρόνησαν καί ἀπέρριψαν τόσα ἀγαθά, πού δέχθηκαν τά χέρια τους ἀπό τόν οὐρανό, ἀφοῦ πιό νωρίς ἀνέτειλε σ’ ἐκείνους ὁ ἥλιος τῆς δικαιοσύνης. Ὅμως ἐκεῖνοι ἀποστράφηκαν τήν ἀκτίνα του καί βρίσκονται τώρα στό σκοτάδι…Ἦταν οἱ κλάδοι τῆς ἁγίας ρίζας, ἀλλά κόπηκαν…».[3]  Παρά κάτω προσθέτει: «Καί βέβαια θά ἰσχυριστοῦν, ὅτι καί αὐτοί προσκυνοῦν τόν Θεό. Ἀλλά αὐτό νά μήν τό πῆ κανένας. Γιατί κανένας Ἰουδαῖος δέν προσκυνεῖ τόν Θεό. Ποιός τά λέγει αὐτά; Ὁ Υἱός τοῦ Θεοῦ: ‘Ἐάν γνωρίζατε’, λέγει, ‘τόν Πατέρα μου, θά γνωρίζατε καί ἐμένα. Ἀλλ’ οὔτε ἐμένα γνωρίζετε, οὔτε τόν Πατέρα μου’».[4] Τί ἔχει νά πῆ ἄραγε ὁ ἐν λόγω Ἐπίσκοπος, πάνω στούς  πιό πάνω λόγους τοῦ ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου, ὁ ὁποῖος τόλμησε νά συνεορτάσει μέ τούς Ἑβραίους καί νά διακηρύξει δημοσίως ὅσα παραπάνω βλάσφημα παραθέσαμε, πού ἀνατρέπουν τό Ἱερό Εὐαγγέλιο;

Παρακάτω προσθέτει: «Ὁ καλύτερος τρόπος γιά νά ἀποδείξω  ὅτι εἶμαι στέρεα ἑδραιωμένος στή δική μου πίστη εἶναι νά σεβαστῶ ὅλους τους ἄλλους καί νά τούς ἀντιμετωπίσω μόνο μέ ἐπιχειρήματα καί ὄχι ὁτιδήποτε ἄλλο. Καί αὐτό εἶναι τό οὐσιαστικό καί γι’ αὐτό καί ἐγώ χαίρομαι πού ἔχουμε μία ἀνακαινισμένη συναγωγή, ὡς ἐγγύηση γιά τό μέλλον μας». Δέν μᾶς ἀναφέρει σέ ποιά βιβλικά, ἤ πατερικά χωρία στηρίζει τόν παραπάνω ἰσχυρισμό του, ἁπλούστατα διότι δέν ὑπάρχουν τέτοια χωρία. Περιττό βέβαια νά λεχθεῖ ὅτι κανένα «ἐπιχείρημα» καί καμία Ὀρθόδοξη διδασκαλία σχετικά μέ τήν πλάνη τοῦ Ἰουδαϊσμοῦ δέν εἶχε νά καταθέσει, προκειμένου νά «ἀντιμετωπίσει», εἴτε τόν ραβίνο τῆς πόλεως, εἴτε κάποιον ἄλλο ἀπό τούς παρόντες στήν ἐκδήλωση. Καμία προσπάθεια δέν κατέβαλε γιά νά ἀποσπάσει ἀπό τά δίχτυα τῆς πλάνης τοῦ Ἰουδαϊσμοῦ καί νά ἐπαναφέρει στό φῶς καί στή μάνδρα τῆς Ὀρθοδοξίας τούς ταλαίπωρους ἐκείνους Ἕλληνες, Ἑβραίους τό θρήσκευμα, πού ἦταν ἐκεῖ παρόντες, ὅπως εἶχε καθῆκον ὡς Ἐπίσκοπος. Φυσικά ἄν τολμοῦσε κάτι τέτοιο, ἀμέσως θά τόν ἀπέπεμπαν ἔξω ἀπό τήν Συναγωγή. Τότε ὅμως, (καί μόνον τότε), θά ἀπεδείκνυε ὅτι εἶναι ἕνας ἀληθινός Ὀρθόδοξος Ἐπίσκοπος, μιμητής τῶν ἁγίων Πατέρων, δίνοντας μία λαμπρά ὁμολογία Πίστεως καί γενόμενος ἄξιος του μακαρισμοῦ τοῦ Κυρίου: «Μακάριοι ἐστέ ὅταν ὀνειδίσωσιν ὑμᾶς καί διώξωσι…Χαίρετε καί ἀγαλλιᾶσθε ὅτι ὁ μισθός ὑμῶν πολύς ἐν τοῖς οὐρανοῖς»,  (Ματθ.5,11,12).

    Ἀντί νά λυπηθεῖ λοιπόν ὁ ἐν λόγω Ἐπίσκοπος, διότι δέν ἔπραξε τό καθῆκον του, αὐτός χαιρόταν. Ἀλλά γιατί χαιρόταν; Τό λέει παρακάτω: «Χαίρομαι πού ἔχουμε μία ἀνακαινισμένη συναγωγή, ὡς ἐγγύηση γιά τό μέλλον μας». Χαίρεται πού στήν πόλη του ἀνακαινίσθηκε ἡ Συναγωγή, πού ἀνακαινίσθηκε δηλαδή ἕνα «στέκι», ἕνα προπύργιο τοῦ διαβόλου. Χαίρεται ἀκόμη διότι τό προπύργιο αὐτό τῆς πλάνης θά ἀποτελέσει μία ἐγγύηση γιά τό μέλλον. Φυσικά ὄχι ἐγγύηση γιά τό μέλλον τῆς Ὀρθοδοξίας, ἀλλά ἐγγύηση γιά τήν μελλοντική φθοροποιό καί καταστρεπτική δράση τῆς πλάνης τοῦ Ἰουδαϊσμοῦ. Τί νά σχολιάσουμε πάνω σ’ ὅλα αὐτά; Νομίζω ὅτι δέν χρειάζεται κανένας σχολιασμός. Ὁ καθένας ἄς βγάλει μόνος του τά συμπεράσματά του.            

    Παρακάτω, ἐν εἴδει ἐπιλόγου, προσθέτει τά ἑξῆς ἐξ’ ἴσου φρικτά μέ τά προηγούμενα: «Τέλος πάντων ἐγώ εὔχομαι ἐδῶ αὐτός ὁ τόπος νά εἶναι τόπος εἰρήνης, τόπος γνώσεων, ἀφορμή σοφίας, ἀφορμή οὐσιαστικῆς δημιουργίας, ἀφορμή οὐσιαστικῆς συμπόρευσης τῶν διαφορετικῶν θρησκευτικῶν ρευμάτων στήν πόλη μας πού ὑπάρχουν…». Θέλει νά ἀγνοεῖ ὅμως ὅτι ἡ ἀληθινή εἰρήνη ὑπάρχει μόνο μέσα στήν Ἐκκλησία καί προσφέρεται μόνον ἀπό τόν Χριστό, τόν μόνον εἰρηνοποιόν, τόν Ἄρχοντα τῆς εἰρήνης, ὁ ὁποῖος εἶναι «ἡ εἰρήνη ἠμῶν» (Εφ.2,14) κατά τόν ἀπόστολο. Γιά τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ἡ εἰρήνη εἶναι καρπός τοῦ ἁγίου Πνεύματος: «ὁ δέ καρπός τοῦ Πνεύματος ἐστίν ἀγάπη, χαρά, εἰρήνη…»  (Γαλ.5,22). Καί ἐπειδή εἶναι καρπός τοῦ ἁγίου Πνεύματος, δέν εἶναι δυνατόν νά ὑπάρχει, οὔτε στόν Ἰουδαϊσμό, οὔτε σέ ἄλλες θρησκεῖες. Ἐξ ἄλλου καί ὁ ἴδιος ὁ Χριστός τήν ἀντιδιαστέλλει ἀπό τήν κοσμική εἰρήνη, τήν ὁποία ἐπιδιώκουν οἱ ἄλλες θρησκεῖες: «εἰρήνην τήν ἐμήν δίδωμι ὑμῖν, οὐ καθώς ὁ κόσμος δίδωσιν, ἐγώ δίδωμι ὑμῖν» (Ἰω.14,27). Οὔτε ἀληθινή εἰρήνη, λοιπόν, μπορεῖ νά ὑπάρξει στή Συναγωγή, ἀλλά οὔτε καί ἀληθινή σοφία, σύμφωνα μέ τόν ἀπόστολο: «Ὅς [Ἰησοῦς Χριστός], ἐγενήθη ἠμῖν σοφία ἀπό Θεοῦ δικαιοσύνη τε καί ἁγιασμός καί ἀπολύτρωσις», (Α΄ Κορ.1,30). 

    Μακάρι ὁ Θεός νά δώσει ἀληθινή μετάνοια στόν παραπεσόντα καί τόν πιστό λαό τοῦ Θεοῦ σκανδαλίσαντα Ἐπίσκοπο.



[1] https://tasthyras.wordpress.com/2025/06/15/%CE%BF-%CE%BB%CE%B1%CF%81%CE%AF%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B9%CE%B5%CF%81%CF%8E%CE%BD%CF%85%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CF%83%CE%B5-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CE%B1%CE%AF%CE%BD%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%B2%CF%81%CE%B1%CF%8A/

[2] P.G 60,611

     [3] Ιω. Χρυσοστόμου, Κατά Ιουδαίων 1,2,ΕΠΕ 34,103-105. 

[4] Ιω. Χρυσοστόμου, Κατά Ιουδαίων1,3,ΕΠΕ 34,111. 


youtube.com

……………………………………….

Ο Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου στα εγκαίνια της ανακαινισμένης εβραϊκής συναγωγής “Ετς Χαγίμ”

youtube.com

ΒΙΝΤΕΟ: Ο Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου στα εγκαίνια της ανακαινισμένης εβραϊκής συναγωγής “Ετς Χαγίμ”

=================

ΣΧΕΤΙΚΑ

Εφημερίδα Ελευθερία στο facebook

15 Ιουνίου, 2025

ΣΧΕΤΙΚΑΑΓΩΝΑΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ: «Εν τη Εβραϊκή Συναγωγή ποιήσωμεν δύναμιν» κ. Ιερώνυμε; Εναγκαλισμένος εν αγαλλιάσει και με την ιλαρότητα του εσμού των στελεχών της Συναγωγής της Λαρίσης και του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου (Κ.Ι.Σ.) ;;; Ούτως διάγεις Ορθοδόξως στη Λάρισα;;;;

https://www.onlarissa.gr/2025/06/15/larisa-parousia-tis-yp-paideias-sofias-zacharaki-telestikan-ta-egkainia-tis-synagogis-tis-israilitikis-koinotitas-foto-vinteo/




ΚΑΝΩΝ ΞΔ' (64), ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ

«Εί τις Κληρικός, ή Λαϊκος εισέλθοι εις συναγωγήν Ιουδαίων, ή 
αιρετικών προσεύξασθαι, και καθαιρείσθω, και αφοριζέσθω».















Γενικός κατάλογος  συνδέσμων από   δημοσιεύματα που αφορούν

  ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ

 

ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΥΝ ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ:

 

 

     Σχετικά δημοσιεύματα για τον κ. Ιερώνυμο Νικολόπουλο εις Λάρισα  (κάντε ΚΛΙΚ  πάνω σε κάθε θέμα και συνδεθείτε με τον υπερσύνδεσμο στο άρθρο)

 

 


 

3-- Όπως ήταν αναμενόμενο ο Ιερώνυμος παίρνει τα πρωτεία στις εκδηλώσεις της συναγωγής της Λαρίσης ἀπό τον Περιφεριάρχη και το Δήμαρχο 

 

4-- Μόνο Κακεντρεχής και θρασύτατος μυθοπλάστης θα πρόσβαλε την Μνήμη των 12 σφαγιασθέντων μητροπολιτών από άμβωνος στη Λάρισα

 

5-- Ο Λαρίσης, αφελής, φαφλατάς ή θύμα του κυκλώματος Μ.Κ.Ο. Αλληλέγγυων της Ύπατης Αρμοστείας για το μεταναστευτικό;

 

6--Ὁ «μικρὸς» Ἱερώνυμος Λαρίσης θλιβερὸς ὑποστηρικτὴς της προπαγάνδας τῶν Φαναριώτικων Ἀμερικανοκίνητων δολοπλοκιῶν

 

7--Ποιός είναι ανόητος κ. Ιερώνυμε; Δεν είναι αυτός που αποδέχεται τα Κολυμπάρια προστάγματα, τους Ρόταρυ και τους Σιωνιστές; 

 

8--Ο Ιερώνυμος (Νικολόπουλος) ο εις Λάρισα υπέρ των σχισματικών της Ουκρανίας. Να τον χαίρονται οι Λαρισαίοι

 

9--Επιδημική μόδα των μητροπόλεων οι κοσμικές εκδηλώσεις-Μουσικοχορευτικό χρώμα για καρποφόρο ιεραποστολικό έτος 2019 – 2020

 

10--«Ἕνας ἀλλιώτικος γάμος... στη Λάρισα» ...πρώτη φορά πού ἔγινε μεικτός γάμος μεταξύ Ἑλλήνων στή Λάρισα.».

 

11--Τον υπερασπιστή του αθέου Καζαντζάκη και υβριστή του π. Αυγουστίνου Καντιώτη εξέλεξε ο κ. Ιερώνυμος Λαρίσης και επέμεινε να είναι στην επιτροπή παρουσίασης του --Περιοδικού της μητροπόλεως Λαρίσης«Αχιλλίου Πόλις»

 

12-- ο κ. Ιερώνυμος, διαβεβαιώνει πώς είναι ξένος γι’ αυτόν ο Θεολόγος 

 

13--Ένα διχαστικό μνημόσυνο, μια ακόμη πληγή στον Θεολόγο… και την τοπική εκκλησία της Λαρίσης.

 

14--Μη τους νεκρούς μας τάραττε... κ. Ιερώνυμε!!!

15--Πανελλήνια αγανάκτηση και αποστροφή έχει προκαλέσει η ενέργεια και η στάση του νέου δεσπότη Λαρίσης κ. Ιερωνύμου, καθώς και η συμμετοχή των δύο "εκλεκτών του" ιερέων, σε εκδηλώσεις των Ρόταρυ και της συναγωγής. Ο δεσπότης Λαρίσης κ. Ιερώνυμος (Νικολόπουλος) ακόμη να ζητήση συγγνώμη για την συμμετοχή του σε εκδήλωση της εβραϊκής συναγωγής και δια την εκπροσώπησή του σε εκδήλωση των Ρόταρυ

16--Αγανάκτηση στους πιστούς προκαλεί το εμμονικό πείσμα του Δεσπότη της Λαρίσης κ. Ιερωνύμου να προχειρίσει τον ιερέα, που έστειλε στους Ρόταρυ, σε πνευματικό. Τί άλλο θα δουν οι Λαρισαίοι;;  &Σεμινάριο του Ρόταρυ στη Λάρισα (eleftheria.gr)  & Σεμινάριο εισερχόμενων αξιωματούχων του ΡΟΤΑΡΥ στη Λάρισα - larissanet.gr 

 

17--Αποστομωτική απάντηση στον δεσπότη Λαρίσης κ. Ιερώνυμο για το ΡΟΤΑΡΥ από κ. Αριστείδη Π. Δασκαλάκη 

 

19--Σκανδαλώδης η εκλογή του Λαρίσης; Ή διορισμός!!! Μας εκπλήσσει καθημερινά ο Λαρίσης και αφού στην χειροτονία του είπε «ράον σιωπή» και χειροκροτήθηκε από κει και μετά δεν έβαλε γλώσσα μέσα.


 

20α  Ο Ιερώνυμος της Λάρισας με τους εβραίους δεν φοράει μάσκα, με τα χριστιανόπουλα όμως φοράει!


 

 23 Απάντηση στην ασύλληπτη ανακοίνωση της Μητρόπολης Λάρισας για τη συγκέντρωση των αντιεμβολιαστών: Τους μοιράσαμε σοκολατάκια για να μη φύγουν πικραμένοι…

24   Απάντηση στη κατάπτυστη ανακοίνωσή του Ιερωνύμου και της Μητροπόλεως Λαρίσης.

25  “ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ" Πρὸς τὸν Μητροπολίτη Λαρίσης καὶ Τυρνάβου Κ.κ. Ἱερώνυμο (Νικολόπουλο)

25 β  Απάντηση σε ανακοίνωση του Μητροπολίτη Λαρίσης Ιερωνύμου

2 6 Προς τον Μητροπολίτη Λαρίσης κ. Ιερώνυμο που ξεκινά εμβολιασμούς στους Ιερούς Ναούς

27  Έρχεται το μπόλι έξω από τους Ναούς της Μητροπόλεως Λαρίσης !

28  Νεκτάριος Δαπέργολας: Τραγικοί μασκαριότατοι, ἀποστάτες ρασοφόροι τῶν ἐσχάτων χρόνων καί τῶν μαύρων σκοταδιῶν... και "Ο μόσχος ο σιτευτός" 

29  Χαίρε Ιερώνυμε Λαρισαίων αισχύνη και εμβολιασμένων το καύχημα ! 

30  Αίσχος! Ο κ. Ιερώνυμος Λάρισας χρησιμοποιεί τον Άγιο Αχίλλιο ως χώρο συνεντεύξεων και τους Ιερούς Ναούς της Λάρισας ως προπαγανδιστικά κέντρα εμβολιασμού. Βίντεο

 31 Λάρισα SOS… Αρχιερατική πρωτοβουλία απωλείας

32 Εκ των δηλώσεων του κου Ιερωνύμου στη Λάρισα συνάγεται ότι η κατάστασή του μετά τον εμβολιασμό του είναι "προφανώς παράλογη" βαίνουσα επί το χείρον. Στον 7ο εμβολιασμό του τι να περιμένουμε;;;

33  κ. Ιερώνυμε Νικολόπουλε, δεσπότη της Λάρισας, θα ηγηθείς δυναμικής αντιδράσεως προς αποτροπή της ελεύσεως του περιφερόμενου ξόανου – μαριονέτας «Αμάλ» ή θα το αναλάβει ο λαός;;;

34  Κύριε Ιερώνυμε εις Λάρισα, η μάσκα σου δεν σε κρύβει πλέον

35 Ο Ιερώνυμος Λαρίσης αγωνίζεται διαρκῶς, νά διαφοροποιηθεῖ ἀπό τούς Ἀποστόλους καί τούς Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, πράττων ἀκριβῶς τά ἀντίθετα

36  Εἶναι ἀνεκτόν δίπλα στούς σφαγιασθέντες “Ἀμνούς” νά δεσπόζουν οἱ ἀνηλεεῖς διῶκτες τους;

 37 Αιρετικός Καθολικός «Αρχιεπίσκοπος» μόλυνε τον Εσπερινό της Παναγιά της Τήνου με συγχοροστατούντα τον Ιερώνυμο Λαρίσης- Να τον χαίρονται οι Λαρισαίοι [Βίντεο]

38 Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ ΑΠΕΝΕΙΜΕ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΣΕ ΚΛΗΡΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ!

39  Όταν η μάσκα αποκαλύπτει τον προβατόσχημο λυκοποιμένα

40   Ο αγαπητός δεσπότης της Συναγωγής κ. Ιερωνύμος (Νικολόπουλος) ο είς Λάρισα, παρέστη στην επιμνημόσυνη δέηση και την κατάθεση στεφάνων στο Μνημείο των Εβραίων, όπως συνηθίζει ανελλιπώς (για τρίτη χρονιά) από την ἀναρρίχησή του στό θρόνο του Αγίου Αχιλλείου.

41  «Ἡ Πίστις μας, πρέπει νά παραδίδεται ἀνόθευτη, καθαρή ἀπό κάθε σπίλο...»

42   Ο δεσπότης και ο Ραββίνος ...παπαδάκι του

43  Όταν χαρακτηρίζεις… «μπούρδες» αυτά που δείχνουν τα κανάλια, πρέπει να φροντίζεις να μην λες και συ… «μπούρδες».

44  Ο εις Λάρισα Ιερώνυμος (Νικολόπουλος) ονομάζει την πίστη στην ιερότητα και αγιότητα των Ιερών Ναών μας παραμύθι

45  Εθιμοτυπική Επίσκεψη Του Νέου Διοικητικού Συμβουλίου Της Ισραηλιτικής Κοινότητας στο δεσπότη κ. Ιερώνυμο της Λάρισας. Με τους εβραίους δεν φοράει μάσκα, με τα χριστιανόπουλα όμως φοράει!

46  Ευλογημένες μάσκες απο την Λάρισα πρός διαφύλαξιν ...της πολυτίμου υγείας του ευσεβούς ποιμνίου... απο κ. Νταβέλη! (πανόραμα ομιλούντων φωτογραφιών)

47 «Ξέφυγε ο Λαρίσης… Πάρτε του το ωμοφόριο… Αποσχηματίστε τον….»

48  ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΚΥΘΗΡΩΝ : Ἡ μάσκα δέν ἔχει θέσιν ἐντός τοῦ ἱεροῦ χώρου - ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ (ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ) :Έξω απο το Ναό όσοι δεν φορούν μάσκα

49  Ἡ ἄνοδος καί ἡ πτῶσις τοῦ Σεβ. Λαρίσης

50  Ηχηρό "Χαστούκι" Αμβροσίου σε Ιερώνυμο της Λάρισας Ἔχεις ξεφύγει… μαζέψου Ἱερώνυμε

 

51  Σχολιασμός στην αυθάδη και ειρωνική απάντηση του νεοσσού δεσπότη της Λαρίσης (;) κ. Ιερωνύμου προς τον τον Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιο (βίντεο)

 

52  Δεύτερη αποστομωτική απάντηση Σεβασμ. Αμβροσίου: Υποκρίνεσθε, Ουκ έξεστί σοι ασχημονείν, κ. Ιερώνυμε Λαρίσης!

 

53    Ο Ιερώνυμος στη Λάρισα ου βούλεται συνιέναι

 

53β  Εβραϊκή επτάφωτη λυχνία, “Άστρο του Δαυΐδ”, “Μνήμη Ολοκαυτώματος”, κίνδυνος απαγόρευσης κειμένων της Αγίας Γραφής και των Αγίων Πατέρων…και αναμονή του Αντιχρίστου. (Μέρος Α´, Β΄,)

 

54  Χρίστος Παναγιώτου: «Μπορε Θεός νά ναιρέσει τόν αυτό Του;» (Ένα υπέροχο άρθρο του κ. Χρίστου Παναγιώτου  που ξεσκεπάζει τις πλάνες του κ. Ιερωνύμου Λαρίσης  και των αυλικών του προπαγανδιστικών.)

55 Δέσποτα, δέν θά προσέλθω καί πάλιν στήν σύναξιν, «ἵνα μή συνευδοκῶ τοῖς ἔργοις σου» 

 

56  Η "Στρατιωτική Θεολογία" του Σεβ. Λαρίσης: Τιμητής του σχισματικού Επιφανίου Ουκρανίας και το κοινό χαρακτηριστικό με τον Ζελένσκι η ακριτσέπεια (= απερίσκεπτη ) ακατάσχετη πολυλογία. (agonasax.blogspot.com)

 

57 Το προσωπείο του Δεσπότη της Λαρίσης Ιερωνύμου (Νικολόπουλου) έπεσε... Μήπως φιλοδοξεί δόξα Ραββίνου;;; Το εκκλησιαστικό περιοδικό «Αχιλλίου Πόλις» της Μητροπόλεως Λαρίσης δημοσιεύει προπαγανδιστικό άρθρο Ραββίνου υβριστικό για τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, τους κληρικούς και Χριστιανούς. (agonasax.blogspot.com)

 

57 β ΕΒΡΑΙΟΣ ΡΑΒΒΙΝΟΣ ΟΜΟΛΟΓΕΙ: ΝΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΚΟΤΩΣΑΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΚΟΣΜΑ - YouTube

 

58 Αγανάκτηση και αντίδραση προκαλούν στους Χριστιανούς οι κατ' εξακολούθησιν πρωτοφανείς και "περίεργες συναφειακές" ενέργειες του Δεσπότη της Μητροπόλεως Λαρίσης με τα στελέχη των Εβραίων της Συναγωγής και το εν γένει περιβάλλον του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου (Κ.Ι.Σ.)Καταπέλτης ο γνωστός αρθρογράφος επί εκκλησιαστικών θεμάτων ιατρός κ. Λυκούργος Νάνης 

 

59 Να επιστραφούν όλα τα περιοδικά "Αχιλλίου Πόλις" ως απαράδεκτα απ' όλες τις Μητροπόλεις, Ιερούς Ναούς και Πιστούς, όπου αποστέλλεται, στον κ. Ιερώνυμο της Λάρισας είπε Γέροντας Α.Ο. (agonasax.blogspot.com)

 

60  Η ιστοσελίδα της Ι. Μητρ. Λαρίσης και Τυρνάβου φιλοξενεί άρθρο ραββίνου που κατηγορεί τον Αγιο Κοσμά τον Αιτωλό!!!!! (agonasax.blogspot.com)

 

61 “METANOIA” ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΔΙΑ ΜΥΣΤΙΚΟΥ ΡΑΒΙΝΟΥ (agonasax.blogspot.com)

 

62  Ἡ Ἱ. Μητρόπολις Λαρίσης εἰς τὰ δίκτυα τοῦ σιωνισμοῦ;

 

63 Γεώργιος Τζανάκης: ΤΡΙΚΥΜΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑΥΑΓΙΑ Α’ (agonasax.blogspot.com)

 

64  Γεώργιος Τζανάκης: ΤΡΙΚΥΜΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑΥΑΓΙΑ Β΄ (agonasax.blogspot.com)

 

 65 Γεώργιος Κ. Τζανάκης: Τρικυμίες και Ναυάγια Γ’ (agonasax.blogspot.com)

 66 Γεώργιος Κ. Τζανάκης: Τρικυμίες και Ναυάγια (Δ΄) (agonasax.blogspot.com)

 

67  Χρίστος Παναγιώτου: «Τρικυμία ἐν Λαρίσῃ!» (agonasax.blogspot.com)

 

68 ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ: ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ Προς Επίσκοπο Λαρίσης και Τυρνάβου κ.κ. Ιερώνυμο (agonasax.blogspot.com)

 

69  Όταν οι "Ορθόδοξοι" δεσποτάδες ανάβουν επτάφωτες λυχνίες ...εξελίσσονται σε φανατικούς εμβολιαστές...

 

70  Με γάντια περιέφεραν τις Ιερές Εικόνες την Κυριακή της Ορθοδοξίας στην Μητρόπολη Λαρίσης & Τυρνάβου.

 

71 Ο κ. Ιερώνυμος Λαρίσης "ελάμπρυνε" και φέτος για πέμπτη συνεχή χρονιά, δια της παρουσίας του τις εκδήλωσεις των εβραίων στη Λάρισα. (agonasax.blogspot.com)

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΔΕΙΤΕ & στους Συνδέσμους:

72 «Εν τη Εβραϊκή Συναγωγή ποιήσωμεν δύναμιν» κ. Ιερώνυμε; Εναγκαλισμένος εν αγαλλιάσει και με την ιλαρότητα του εσμού των στελεχών της Συναγωγής της Λαρίσης και του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου (Κ.Ι.Σ.) ;;; Ούτως διάγεις Ορθοδόξως στη Λάρισα;;;;

 

73  https://www.onlarissa.gr/2025/06/15/larisa-parousia-tis-yp-paideias-sofias-zacharaki-telestikan-ta-egkainia-tis-synagogis-tis-israilitikis-koinotitas-foto-vinteo/

 

74   Εγκαίνια της ανακαινισμένης εβραϊκής συναγωγής "Ετς Χαΐμ" στη Λάρισα



75  ΠΗΓΗ: https://www.larissapress.gr/2025/06/15/larisa-egkainia-tis-anakainismenis-evraikis-synagogis-ets-chagim-parousia-tis-s-zacharaki-foto-vinteo/

 

76   «Αστακός» η Λάρισα για τα εγκαίνια της Ιεράς Συναγωγής «Ετς Χαγίμ» (φωτο) - LarissaPress

 

77   Λάρισα: Eγκαίνια για την ανακαινισμένη εβραϊκή συναγωγή - ThessaliaNews

 

78   Μ. Μανουάχ: Η Συναγωγή δεν είναι απλά ένας χώρος λατρείας (φωτο και βίντεο) - LarissaPress

 

79   ΑΙΣΧΟΣ!!! Ντροπή για την τοπική Εκκλησία!!!. Ο Λαρίσης Ιερώνυμος στα εγκαίνια της Εβραϊκής Συναγωγής της Λάρισας. 15-6-2025

 

80  ΚΑΝΩΝ ΞΔ' (64), ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ

«Εί τις Κληρικός, ή Λαϊκος εισέλθοι εις συναγωγήν Ιουδαίων, ή 

αιρετικών προσεύξασθαι, και καθαιρείσθω, και αφοριζέσθω».

81    Θα επιληφθεί η Ιερά Σύνοδος; θα καλέσει τον μητροπολίτη Λαρίσης κ. Ιερώνυμο σε απολογία για την παραβίαση των Ιερών Κανόνων και την μη συνάδουσα συμπεριφορά του έναντι του ευλαβεστάτου και λογίου θεολόγου - ιατρού αρχιμ. π. Παύλου Δημητρακόπουλου;;; (Φωτογραφικό πανόραμα )

82 Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος της Ν Δ μετά την παρουσία του με τον κ. Ιερώνυμο Λαρίσης στα εγκαίνια της Εβραϊκής Συναγωγής δίνει το παρόν και στα θυρανοίξια του Ιερού Ναού Κοιμήσεως της Θεοτόκου στην Τένεδο, (φωτο)

83 Ένα οικουμενιστικό μήνυμα από τον βουλευτή Λαρίσης της Ν.Δ. Χρήστο Καπετάνο: «Μια πόλη, μια κοινότητα, μια μνήμη»– Νέα σελίδα για την Εβραϊκή Συναγωγή της Λάρισας, που εγκαινίασε η Σοφία Ζαχαράκη (Φωτογραφικό πανόραμα)

 84 Από τα εγκαίνια της εβραϊκής Συναγωγής της Λαρίσης με τον κ. Ιερώνυμο, μετέβη στον Πειραιά προσκυνήτρια του έργου του κ. Σεραφείμ, η αεικίνητη υπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη

 

85 Έρεβος* η Διαστρεβλωτική και Εμπαθέστατη απάντηση του μητροπολίτου Λαρίσης Ιερωνύμου προς τον π. Παύλο Δημητρακόπουλο,

 

86  Μνημειακή απάντηση - καταπέλτης από τον λόγιο αρχ. π. Παύλο Δημητρακόπουλο στον προκλητικό Μητροπολίτη Λαρίσης κ. Ιερώνυμο. Του συστήνει να παραιτηθεί!

 

87  Δεσποτική αντιφατικότητα! Πώς συμβιβάζεται ο Μητροπολίτης Λαρίσης να έχει πένθος και συνάμα να εορτάζει τα ονομαστήριά του, ενώ μετά τη θεία Λειτουργία στον Άγιο Αχίλλιο πηγαίνει και σε τελετή της εβραϊκής Συναγωγής;;; (φωτογραφική τεκμηρίωση)

 

88 Ενώ στη Δυτική Όχθη Ισραηλινοί έποικοι προβαίνουν σε κατάσχεση ελληνορθόδοξων περιουσιών, οι Έλληνες πολιτικοί και ασύδοτος "επίσκοπος" απαθέστατοι συνωστίζονται στις τελετές των Εβραϊκών Συναγωγών

 

89 ΠΡΟΣΚΟΠΙΣΜΟΣ Ο κ. Ιερώνυμος επαίνεσε την προσπάθεια όλου του Διοικητικού Συμβουλίου και των μελώνΤοπικού Τμήματος Λάρισας του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού, και εις ένδειξη τιμής τους προσέφερε τον Σταυρό των Αγίων Αχιλλίου και Βησσαρίωνος, πολιούχων Λαρίσης

90   Απάντηση σε ανακοίνωση του Μητροπολίτη Λαρίσης Ιερωνύμου

 

 91 Δέσποτα, δέν θά προσέλθω καί πάλιν στήν σύναξιν, «ἵνα μή συνευδοκῶ τοῖς ἔργοις σου»

92 Ανοικτή επιστολή προς τον Σεβ. Μητροπολίτη Λαρίσης κ. Ιερώνυμο ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΙΣΤΩΝ Ι.Μ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 93Ποιμενικοί κύνες και όχι κυνάρια. Γ. Τραμπούλη Θεολόγου Ο.Τ.

 

94  Δεν μας τα λες καλά Δέσποτα (Λαρίσης Ιερώνυμε)