Τετάρτη 14 Αυγούστου 2019

Τον υπερασπιστή του αθέου Καζαντζάκη και υβριστή του π. Αυγουστίνου Καντιώτη εξέλεξε ο κ. Ιερώνυμος Λαρίσης και επέμεινε να είναι στην επιτροπή παρουσίασης του Περιοδικού της μητροπόλεως Λαρίσης«Αχιλλίου Πόλις»

 ΥΒΡΙΣΤΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ  ΕΠΕΛΕΞΕ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ Ο ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΛΑΡΙΣΗΣ!!!

Ο Ιερώνυμος Λαρίσης εξέλεξε και επέμεινε  να είναι στην επιτροπή παρουσίασης του θρησκευτικοῦ περιοδικού της Μητροπόλεως Λαρίσης ένα πρόσωπο που έκανε πολιτική κηδεία στο παιδί του! Εξέλεξε τον συνταξιούχο αστυνομικό κ. Πετρουλάκη ‘Άγγελο, τον υπερασπιστή τοῦ αθεου Καζαντζάκη και υβριστή του π. Αυγουστίνου Καντιώτη.
 Ἔφυγε ὁ ἀγωνιστής τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως για την θριαμβεύουσα Ἐκκλησία και ἀκόμα τον πολεμάνε (ἐμμέσως) οι δεσποτάδες. Κάνωντας συνεργάτες τους υβριστάς του! Ἀλλα τα σκάγια τους ἐκεῖ που βρίσκεται δεν τον πιάνουν  και επιστρέφουν στις κεφαλές τους. Λάρισα: Βιβλίο Εκκλησίας «Αχιλλίου Πόλις» https://www.youtube.com/watch?v=jFhkZl09klQ
https://youtu.be/jFhkZl09klQ

Η ενέργειά του αυτή ως φαίνεται  ενθαρρύνθηκε και από την εύνοιά του αυτή να μιλά εντός του Ιερού Ναού του αγίου Αχιλλίου Λαρίσης.
Ο κος Πετρουλάκης είναι ψευτοκουλτουργιάρης και έχει άποψη επί παντός επιστητού.
Σκοτώθηκε το παιδί του σε τροχαίο  και του έκανε πολιτική κηδεία….
Διάβασε ένα βιβλίο: «Ο ανεπιθύμητος νεκρός» και έκανε τις δικές του σκέψεις

  • …Τις περιπέτειες του νεκρού, πλέον, Νίκου Καζαντζάκη. Είναι η εποχή που ήδη μεσουρανεί στην Ελλάδα στο σκοτεινό άστρο τού Αυγουστίνου Καντιώτη, μητροπολίτη Φλώρινας, ενός ρασοφόρου που μόνο την Αγάπη δεν διακήρυττε.
  • Στους παλαιότερους είναι γνωστός ο Καντιώτης για τις μεσαιωνικές αντιλήψεις του, την ανελευθερία και την οπισθοδρόμηση που εξέφραζε. Η επιρροή του σε παραεκκλησιαστικούς κύκλους ήταν μεγάλη και τα αντιδημοκρατικά του αισθήματα κραυγαλέα. Ο Καντιώτης είναι αυτός που ηγείται τής πολεμικής εναντίον τού Καζαντζάκη, τον χαρακτηρίζει αντίχριστο και προσπαθεί τόσο να τον αφορίσει η Ιερά Σύνοδος, όσο και να μην δεχτεί η επίσημη Εκκλησία να γίνει θρησκευτική ταφή του. Το πρώτο δεν το πέτυχε. Το δεύτερο, όμως, το πέτυχε. Έτσι στην Αθήνα, όπου μεταφέρεται η σορός του, δεν τον δέχεται κανένας ναός, παρά το ότι ο πρωθυπουργός Κωνσταντίνος Καραμανλής αποφασίζει πως η κηδεία του θα γίνει δημοσία δαπάνη. Αλλά, η ισχύς του Καραμανλή δεν φτάνει μέχρι την Ιερά Σύνοδο, όπου αποφασίζει ο αρχιεπίσκοπος Θεόκλητος, υποκύπτοντας στις επιθυμίες τού Καντιώτη.
Με τους δυο αυτούς άξονες ο Γιώργος Πράτανος στήνει ένα μυθιστόρημα – ημερολόγιο. Στόχος του η περιγραφή της ρέουσας ατμόσφαιρας των ημερών (26 Οκτωβρίου – 6 Νοεμβρίου), με σύντομες αναφορές σε στοιχεία που βοηθούν τον αναγνώστη (τον αμύητο) στην κατανόηση του διαμετρήματος του Καζαντζάκη και το πώς αντιμετωπίστηκε από την εποχή του.
Ολοκληρο το αρθρο τοῦ Πετρουλάκη: https://www.larissanet.gr/2019/08/09/giorgos-pratanos-o-anepithymitos-nekros/
Η ΚΗΔΕΙΑ ΕΝΟΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ
«ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΣΠΙΘΑ» Νοέμβριος 1957 αριθ. φύλλου 199. Τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου
Διαβᾶστε τις φρικτές βλασφημίες του Καζαντζακη ἐδῶ: http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=52351


πηγή: http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=75062

==============================================================

  2σχόλιο:

Ανώνυμος
Τι είναι αυτά που συμβαίνουν στη Λάρισα; Τι έχει να πει ο μητροπολίτης Ιερώνυμος; Επιτρέπεται ο κ.Πετρουλάκης που κακοποίησε την αλήθεια χαρακτηρίζοντας "σκοτεινό άστρο" τον π.Αυγουστίνο και που τον παρουσίασε ως "στερούμενο αγάπης" να συμμετέχει ως μέλος της συντακτικής επιτροπής επισήμου εκκλησιαστικού περιοδικού;
Εδώ και τώρα οφείλει ο κ.Ιερώνυμος να καταδικάση το απαράδεκτο κείμενο του κ.Πετρουλάκη και να τον αποπέμψη από την επιτροπή του εν λόγω περιοδικού.
Και επί τη ευκαιρία: πότε πρόκειται να ζητήση ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ συγγνώμη από το ποίμνιό του ο κ.Ιερώνυμος για τη σκανδαλώδη στάση απέναντι του Ρόταρυ και των Ροταριανών;
  1. Προς τον σεβ. κ. Ιερωνυμον Λαρισης, ολως υιικως.Διατι ψαχνουμε τους ροταρυ στις αιρεσεις;Η μασωνια,/G\, ειναι αιρεση ;Εφ οσον την μασωνια την ψαχνουμε στους αλλοθρησκους Κata τους πατερες, πως δυναται να γυρευομε το προσταδιο τους στις αιρεσεις;Αν δεν απατωμεθα αιρετικος ειναι ο πρωην ορθοδοξος που κατα την πιστη του και επιμονη του αλλοιωνει το δογμα της ΑΓΙΑς ΤΡΙΑΔΟΣ,παπικοι,προτεσταντες ,κλπ.Ποια διεθνιστικη οργανωση δεν εχει καπηλευθει και δεν ελλεγχεται απο μασωνους,συμφωνα με τα σημερινα δεδομενα κατα τους πατερες.Κατα την παραδοση τους'αιρετικους' τους καλουσε ενωπιον συνοδου η συνοδων προς ελλεγχον και απολογιαν ,πρωτιστως για μετανοια και μεταστροφη εκ της αιρεσεως ,η εκκλησια,και εν τω φωτι ,σωστα;Οι ροταρυ ποτε και απο ποιους κληθηκανκαι εξετασθηκαν . Ποτε εγινε και σε ποιον χρονο κατι τετοιο και δεν ειναι ενημερωμενο το σωμα του ΚΗΙΧ ,κληροςκαι λαος κυριως;Αληθεια ,οταν κατα την Μ.Σαρακοστη οι πατερες εθεσπισαν αυστηρα νηστεια ,αλαδωτο,και επιτρεπομενο λαδι τα Σαββατοκυρικα, πως εξηγειται ο Δεσποτης να ευλογει τραπεζα, Σαββατο μετα τους Β'χαιρετισμους ,σε παρακαθημενους που δηλωνουν οτι στους κολπους τους δεχονται ανθρωπους ολων των θρησκειων και δοξασιων και εθνοτητων,ΓΝΩΡΙΖΕ ΟΤΙ ΠΑΡΕΘΕΣΑΝ ΕΔΕΣΜΑΤΑ ΛΑΔΕΡΑ η ελαβε χωρα το αμοιμητον ,ΚΥΡΙΕ ΣΥΓΧΩΡΗΣΟΝ ΜΑΣ,ευλογηθη το κρεας και εγινε οψαριον ,μαλλον λαδακι;ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ. Αδιαφορο για τους ροταρυ ποιοι συναποτελουν τον ομιλο τους ,ειναι ολοι μια οικογενεια απο ολες τις θρησκειες και δοξασιες κατα το καταστατικο τους και τις δηλωσεις τους.Το ιδιο και η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Ο ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΣ δεν θελει αδειες τις εκκλησιες,ναους, ΑΛΛΑ γεματες με αδιαφορους ανθρωπους γιατι οχι και ολων των δοξασιων.ΜΗΠΩΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΦΩΝΑΧΤΑ ,ΚΡΑΧΤΑ , ΚΑΤΙ ΑΥΤΟ;ΜΗΠΩΣ ΔΙΟΛΙΣΘΑΙΝΟΜΕ ΝΕΟΠΑΤΕΡΙΚΑ;ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΑΝΑΨΗΛΑΦΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΟΠΑΤΕΡΕΣ ;ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΣ ΔΙΑΤΕΛΟΥΜΕ ΠΡΟΣΜΟΝΑΡΙΟΙ .ΚΑΛΗ ΠΑΝΑΓΙΑ .ΜΕΜΕΡΙΜΝΗΜΕΝΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ κατα τον ΛΑΡΙΣΑΙΟ ΓΕΡΟΝΤΑ π. ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟ .