Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Ιδρυμα Προασπίσεως Ηθικών και Πνευματικών Αξιών :

Αύριο δεν θα μας επιτρέπουν,

ούτε να προσευχόμαστε...

 



 
 ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΕΛΕΚΥ ΑΦΑΙΡΕΣΕΩΣ   ΕΛΕΥΘΕΡΙΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΝΤΑ ΝΟΜΟ  ΠΕΡΙ ΞΕΝΟΦΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
21.5.2013
 
 
 
 
1. Μὲ τὸν κατ’εὐφημισμὸ «ἀντιρατσιστικὸ νόμο» τίθεται ταφόπλακα στὴν ἀληθινὴ-ἔμπρακτο Δημοκρατία τοῦ : «τὶς ἀγορεύειν βούλεται», δηλαδὴ «ποῖος θέλει νὰ λάβῃ τὸν λόγο».
Διὰ μέσου τῶν αἰώνων καταργήθηκαν αὐτὲς οἱ ἀληθινὲς δημοκρατικὲς ἀξίες καὶ τὸν λόγο ἠμποροῦσαν νὰ ἔχουν ἡ ὀλιγαρχία, οἱ τύραννοι, οἱ αὐταρχικοὶ αὐτοκράτορες, βασιλεῖς, ἡγεμόνες, φεουδάρχες, οἱ μαῦροι καὶ κόκκινοι φασίστες καὶ προσφάτως οἱ  δῆθεν ἐκπρόσωποι τοῦ λαοῦ εἰς τὰ Κοινοβούλια.

 
 
2. Ὅμως αὐτοί, ἀντὶ νὰ εἶναι «πατέρες τοῦ Ἔθνους» κατήντησαν ἐμμέσως ἤ ἀμέσως πατραλοῖες (πατροκτόνοι). Ὁ ἀρχηγὸς τοῦ κάθε κόμματος, ὡσὰν τοὺς «ἰνδιάνους» (γαλιά), τοὺς ὁδηγεῖ στὴν κομματικὴ πειθαρχία. Ὡς ἐπὶ τὸ πλεῖστον, οἱ περισσότεροι ἀρχηγοί, ἀμέσως ἤ ἐμμέσως κατήντησαν δοτοί, ἀνδρείκελα, πουλημένοι καὶ πειθήνια ὄργανα τῶν σκοτεινῶν δυνάμεων, πασχίζοντες νὰ ἐκμαυλίσουν τὸν λαὸ μὲ ἀφθονώτατα αἴσχιστα θεάματα. Καὶ ἄλλοτε μὲν τοῦ ἱκανοποιοῦν τὶς ζωώδεις ὑλιστικές του βουλιμίες, παρέχοντάς του τὰ πάντα, ἀκόμη καὶ μὲ θαλασσοδάνεια, ὁδηγώντας τον στὴν παγκοσμιοποίησι, τὴν σαρκολατρεία καὶ τὸν ἔκλυτο βίο, γιὰ νὰ μὴ δύναται νὰ ἀντισταθῇ στὴν σῆψι. Ἄλλοτε δέ, τοῦ στεροῦν καὶ τὸν ἄρτο τὸν ἐπιούσιο, ἐξωθοῦντες τον στὶς αὐτοκτονίες.
 
 
3. Παλαιότερα, ὑπῆρχαν πνευματικοὶ καὶ θρησκευτικοὶ ἡγέτες, οἱ ὁποῖοι, ὅταν ἔβλεπαν βαρεῖς, αἱμοδιψεῖς λύκους νὰ κατασπαράσσουν τὰ πνευματικὰ ποίμνια, κατέλειπαν τὴν φλογέρα καὶ ἅρπαζαν τὴν σφενδόνη καὶ ἔλεγχαν δριμύτατα τοὺς φαύλους καὶ κακοὺς ἡγέτες.
Ὅπως παραδείγματος χάριν, ὁ μέγιστος Ἰωάννης ὁ Πρόδρομος, εἰσερχόμενος ἀκόμη καὶ στὴν κρεβατοκάμαρα, τονίζων καὶ στὸν θηριώδη Ἡρώδη τὸ «οὐκ ἔξεστί σοί ἔχειν τὴν γυναῖκα τοῦ ἀδελφοῦ σου» (Μάρκ. ΣΤ, 18), δηλαδὴ «δὲν ἐπιτρέπεται νὰ ἔχῃς ὡς γυναίκα σου τὴν γυναίκα τοῦ ἀδελφοῦ σου».
ἱερὸς Χρυσόστομος, ὑπερασπιζόμενος τὴν φτωχειὰ χήρα, ἔλεγξε δριμύτατα τὴν αὐτοκράτειρα Εὐδοξία, ποὺ ἤθελε νὰ τῆς σφετερισθῇ τὸν κῆπο της, δίπλα στὰ ἀνάκτορα, ἀποκαλῶν αὐτὴν ὡς «Ἀδοξία». Καὶ ἐτόνιζε: «πάλιν Ἡρωδίας μαίνεται, πάλιν Ἡρωδιὰς ζητεῖ τὴν κεφαλὴν Ἰωάννου ἐπὶ πίνακι».
 
 
4. Χιλιάδες τέτοιοι πνευματικοὶ πατέρες ἐτάσσοντο μὲ τὸ μέρος τοῦ Λαοῦ καὶ ἐναντιώνοντο κατὰ τῶν ἀπάνθρωπα συμπεριφερομένων ἀρχόντων, ἀκολουθώντας πιστὰ τὴν διδασκαλία καὶ τὰ βήματα τοῦ Θεανθρώπου, ἀποστρεφόμενοι «…πρόσκαιρον ἔχειν ἁμαρτίας ἀπόλαυσιν...» (Ἑβρ 11, 25).
 
 
5. Σήμερα ὅμως, ὄχι μόνον ἡ πολιτικὴ καὶ ἡ πνευματικὴ ἡγεσία δὲν θέλουν νὰ ἔλθουν σὲ ρῆξι μὲ τὸ αἰσχρὸ κατεστημένο, ἀλλὰ δυστυχῶς καὶ οἱ περισσότεροι τῶν μεγαλοσχημόνων κληρικῶν μας συμπορεύονται μὲ τοὺς ἀντιχριστιανικῶς συμπεριφερομένους καὶ ἐνεργοῦντας διεφθαρμένους ἄρχοντες. Λέγουν δὲ «ναί» (αὐτοὶ οἱ «νενέκοι», οἱ ὁποῖοι κατὰ τὸν ἀείμνηστο Θεόδωρο Κολοκοτρώνη χρειάζονται «φωτιὰ καὶ τσεκούρι») εἰς ὅλα τὰ καταλυτικῶς δρῶντα νομοσχέδια καὶ ἀποφάσεις τῆς Νομοθετικῆς καὶ Ἐκτελεστικῆς ἐξουσίας, ἀκόμη καὶ στὸ φίμωτρο-τὴν ταφόπλακα τῆς πραγματικῆς Δημοκρατίας.
Τώρα εἶναι ἡ μοναδικὴ εὐκαιρία νὰ ἀνανήψουν ὅλοι οἱ μέχρι τώρα ἀμέσως ἤ ἐμμέσως σιωποῦντες ἤ δικαιολογοῦντες τὰ ἀδικαιολόγητα.
 
 
 6. Ὁδηγούμεθα στὴν ἐποχὴ τῆς Πομπηίας, ὅπου δὲν ἐτιμωροῦντο οἱ φαῦλοι καὶ ἀναίσχυντα ἁμαρτάνοντες, ἀλλὰ οἱ ὑγιῶς θρησκευτικὰ καὶ κοινωνικὰ ὀρθοφρονοῦντες.
 
 
7. Ἀλλὰ ἰδοὺ «χεῖρον Πομπηίας» σήμερον…
 
 
8. Μὲ τὸν πρὸς ψήφισι κατατεθέντα νόμο ἀπειλοῦνται ὅλοι οἱ ὑγιῶς ὀρθόδοξα καὶ ἐθνικὰ σκεπτόμενοι Ἕλληνες νὰ φυλακίζωνται καὶ νὰ πληρώνουν τεράστιες ποινές, ἄν πιστεύουν καὶ ἐφαρμόζουν τὰ λόγια τοῦ Θεανθρώπου Χριστοῦ. Ἔτσι ἀκριβῶς ταλαιπωρήθηκε βάναυσα ὁ Ἀπόστολος Παῦλος γιὰ νὰ φθάσῃ ἀπὸ τὴν Καισάρεια μέχρι τὸν Καίσαρα τῆς Ρώμης.
Ἐνῷ ἀντιθέτως θὰ προστατεύωνται ὅλοι οἱ αἰσχροί, ἀναίσχυντοι, ἀνώμαλοι, παλλακίδες, φαῦλοι καὶ ἀντιχριστιανικῶς ἐκφραζόμενοι καὶ βιοῦντες «ἀετονύχηδες» καὶ «πατριάρχες» τῆς διαπλοκῆς.
 
 
9. Κανεὶς πλέον, ἡγέτης κατὰ τὴν ἁρμοδιότητα ἤ τὴν γεωγραφία, δὲν ἐπιτρέπεται νὰ σιωπᾶ. Αὐτὴ ἡ σιωπὴ τοῦ ὁποιουδήποτε εἶναι συνενοχὴ  Διότι ἡ ἐλευθερία τῶν Ἑλλήνων ἀποκτήθηκε μὲ ποταμοὺς αἱμάτων.
 
 
10. Ἡ εὐγενὴς καὶ εὐπρεπὴς κριτικὴ δίδει τὸν λόγο, ἀνοίγει τὸν διάλογο. Ἡ Ἱστορία βεβαιώνει, ὅτι, ὅπου δὲν ὑπάρχει καλόπιστος διάλογος, βασιλεύει ὁ Διάβολος.
 
 
11. Ὁ ἀείμνηστος Πρωθυπουργὸς τῆς Πρωσίας Στόϊτς τονίζει: «εἰς καμία Σχολὴ τοῦ κόσμου δὲν μπορεῖς νὰ μάθῃς τὸ τὶ εἶναι ψεῦδος, ἀλήθεια, ἀπάτη, διαστροφή, παρὰ μόνον στὴν πολιτική. Αὐτὰ ποὺ ἐξαίρουν οἱ πολιτικοὶ μὲ διαπρύσιους λόγους, οἱ ἴδιοι τὰ τορπιλίζουν καὶ ἐξαφανίζουν ἐμμέσως».
 
 
12. Ἀλλὰ ἄς παρακολουθήσωμε σχετικῶς τὸν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Καλαβρύτων καὶ Αἰγιαλείας κ. Ἀμβρόσιο εἰς τὸ ἄρθρο του:http://www.mkka.blogspot.gr/2013/05/blog-post_20.html
καὶ ἄλλους ὑγιῶς ὀρθοδόξως καὶ ἐθνικὰ ἐκφραζομένους Ἕλληνες, ὡς π.χ. τὸν κ. Γεώργιο Ἀναστόπουλο εἰς τὸ ἄρθρο του:http://aegeanhawk.blogspot.gr/2013/05/blog-post_3165.html τὰ κείμενα τῶν ὁποίων ἀναδημοσιεύομε εὐχαρίστως αὐτοτελῶς εἰς τὸ παρόν.
Συμφωνοῦμε καὶ ἐπαυξάνουμε.
 
 
13. Μακάρι ὁ Θεὸς νὰ μᾶς φωτίσῃ νὰ συνειδητοποιήσωμε ἐπιτακτικὴ τὴν ἀνάγκη νὰ ἀντιδράσωμε ὁμαδικῶς, πρὶν αὔριο εἶναι πολὺ ἀργά.
Νὰ συστρατευθῶμε:
«ἰδοὺ νῦν καιρὸς εὐπρόσδεκτος, ἰδοὺ νῦν ἡμέρα σωτηρίας» (Β’ Κορ. 6, 2).
Διότι:
«οἱ υἱοὶ τοῦ αἰῶνος τούτου φρονιμώτεροι ὑπὲρ τοὺς υἱοὺς τοῦ φωτὸς εἰς τὴν γενεὰν τὴν ἑαυτῶν εἰσι …» (Λουκ. 16, 8).
 
 
14. Αὔριο δὲν θὰ μᾶς ἐπιτρέπουν οὔτε νὰ προσευχόμαστε: «ὁ Θεὸς νὰ μᾶς σώσῃ ἀπὸ λοιμοῦ, λιμοῦ, σεισμοῦ, καταποντισμοῦ, πυρός, μαχαίρας, ΕΠΙΔΡΟΜΗΣ ΑΛΛΟΦΥΛΛΩΝ» καὶ λοιπά.
 
 
15. Ἤδη ὁ τ. Εἰσαγγελεὺς καὶ νῦν Ἀναπληρωτὴς Ὑπουργὸς Ἐσωτερικῶν κ. Χαράλαμπος Ἀθανασίου καὶ ὡς εἰδήμων κρούει τὸν κώδωνα τοῦ κινδύνου λέγοντας ὅτι «ἐπαρκέστατες διατάξεις ὑπάρχουν γιὰ τὸν ρατσισμὸ καὶ τὴν ξενοφοβία. Περαιτέρω προσθῆκες διατάξεων ἀπειλοῦν τὶς ἐλευθερίες τῶν Ἑλλήνων».
Δὲν ἔχομε χρεία ἄλλων μαρτύρων.
 
 
16. Ὁ Ἀντίχριστος μᾶς ἀπειλεῖ.
Εὑρίσκεται πρὸ τῶν πυλῶν.
 
 
17. Ὅπως «στρώνουμε, κοιμόμαστε» καὶ «ὅ,τι σπέρνουμε,  θερίζουμε» …
ΜΗ ΓΕΝΟΙΤΟ!
ΦΩΤΕΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ

Αντιρατσιστικό νομοσχέδιο. Υπάρχουν Ελληνες για να αντιδράσουν;

Υπάρχουν Ελληνες για να αντιδράσουν;


Οἱ προθέσεις τῆς Ν. Τάξης Πραγμάτων ἔχουν καταγγελθεῖ ἀπὸ δεκαετίες. Τότε, οἱ περισσότεροι μᾶς ἐξηγοῦσαν ὅτι ὅλα αὐτὰ ἀποτελοῦν συνομωσιολογίες. Νά, ὅμως, ποὺ ἔρχεται τὸ ἀντιρατσιστικὸ νομοσχέδιο –ταφόπλακα στὴν ἐλευθερία τοῦ ἀνθρώπου– ποὺ στρέφεται ὁλοφάνερα κατὰ τῶν ὀρθοφρονούντων ἢ ἐπιχειρούντων νὰ ὀρθοφρονοῦν μὲ σωστὰ ἢ καὶ λαθεμένα ἐπιχειρήματα. Δηλαδὴ κατὰ τῆς ἐλευθερίας τοῦ σκέπτεσθαι, τῆς ἐλευθερίας τοῦ λόγου. Ἕνα νομοσχέδιο ποὺ θὰ δημιουργήσει μὴ σκεπτόμενους πολίτες!

Στὴν ὅλη τὴν ὑπόθεση ἀλγεινὴ ἐντύπωση ἐμποιεῖ τὸ γεγονὸς ὅτι ἡ ἐκκλησιαστικὴ Ἐπισκοπικὴ ἐξουσία, ἀλλὰ καὶ ὁ ἁπλὸς παπάς, ποὺ σὲ ἄλλες δουλεῖες (Τουρκικὴ καὶ Γερμανική) ἀντιτάχτηκε στοὺς κατακτητές, τώρα –ἐκ προοιμίου– ταυτίστηκε μὲ τὶς μαριονέτες τῶν νεοταξιτῶν στὴν Ἑλλάδα, καὶ σιώπησε ἢ συμπαρατάχτηκε. Χαρακτηριστικὸ παράδειγμα ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἱερώνυμος καὶ οἱ δηλώσεις του μετὰ τοῦ Εὐάγγελου Βενιζέλου. Ἡ σοβαρότητα ὅποιας ἐπισκοπικῆς ἐξαίρεσης, θὰ φανεῖ ἀπὸ τὸ ἂν θὰ ὑπάρξει συνέχεια θυσιαστική.

Δὲν θέλουν νὰ καταλάβουν οἱ ἐκκλησιαστικοὶ ταγοὶ στὴν πλειονότητά τους, ὅτι σὲ μικρὸ χρονικὸ διάστημα θὰ ἀπαγορευθεῖ ἀκόμα καὶ ἡ δημόσια ἀνάγνωση τῶν Εὐαγγελίων καὶ ὁλόκληρου τοῦ πνευματικοῦ θησαυροῦ (πεζῶν καὶ ποιητικῶν κειμένων) τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας, ἐφ’ ὅσον περιέχουν κρίσεις,  ὑπόνοια κριτικῆς π.χ. κατὰ τῶν Ἰουδαίων, τοῦ Ἰσλάμ, τῆς Ν. Τάξεως κ.λπ., ἐφ’ ὅσον θὰ τολμοῦν νὰ ἰσχυρίζονται τὴν Ἀλήθεια ἔναντι τοῦ ψεύδους. Καταργεῖται δηλαδὴ καὶ ἡ ὑπεράσπιση, ἡ ὁμολογία τῆς Ἀλήθειας.

Σὲ λίγο ὅλοι μας, δὲν θὰ τολμοῦμε νὰ ὀρθοφρονοῦμε, γιατὶ ἡ ὀρθοφροσύνη θὰ ἀπαγορεύεται ἀπὸ τὸ φασιστικὸ ἀντιρατσιστικὸ νομοσχέδιο.

Ἤδη στὸ χῶρο τῆς Παιδείας, (ἕνα σχετικὸ παράδειγμα) ἐπιστρατευτήκαμε ὅλοι, ὄχι γιατὶ κάναμε κάποια ἀπεργία, ἀλλὰ μόνο καὶ μόνο ἐπειδὴ κάποιοι (ποὺ στὴ συνέχεια, ὅπως ἀποδείχτηκε, μᾶς «πούλησαν») συζητοῦσαν καὶ ἐξέφραζαν τὴν θέλησή τους ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ἀπεργία. Καὶ ὅλοι, οἱ δάσκαλοι τάχα τῆς ἐλευθερίας, οἱ διαμορφωτὲς ἐλευθέρων ἀνθρώπων, σκύψαμε τὸ κεφάλι καὶ παραλάβαμε τὸ χαρτί τῆς ἐπιστράτευσης, φοβούμενοι νὰ ἀντισταθοῦμε στὴν κρατικὴ αὐθαιρεσία, φοβούμενοι νὰ καταφύγουμε στὴν   δικαιοσύνη καὶ νὰ ὑποστοῦμε τὴ δοκιμασία τῆς νόμιμης διεκδίκησης τῶν θεόσδοτων ἀνθρωπίνων ἐλευθεριῶν. Κι ἐμεῖς οἱ ὑποταγμένοι, θὰ δημιουργήσουμε ἐλεύθερους ἀνθρώπους! Κι ὅσοι ἀπὸ μᾶς συζητοῦμε αὐτὰ τὰ θέματα μὲ τὰ παιδιὰ σήμερα, θὰ τολμᾶμε νὰ τὰ συζητᾶμε μετὰ τὴν ψήφιση τοῦ νομοσχεδίου;

Τὰ παραπάνω ποὺ καταγράφω, ἀποτέλεσαν τὸ ἐπίκεντρο σημερινῆς συζήτησης μιᾶς συντροφιᾶς ἐκπαιδευτικῶν. Στὸ τέλος κάποιος ὑποστήριξε ὅτι ὁ ἀτομισμὸς καὶ ἡ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τὶς ἀρχὲς τοῦ Εὐαγγελίου, μᾶς ἰσοπέδωσαν ὡς ἀνθρώπους, ξερίζωσαν τὸ ἀγωνιστικὸ φρόνημα καὶ ἔτσι νομοτελειακὰ, ἂν δὲν ἀντιδράσουμε καὶ τώρα, θὰ πάψουμε νὰ εἴμαστε ΑΝΘΡΩΠΟΙ, καὶ ἔκανε μιὰ ΠΡΟΤΑΣΗ, ὑπὸ τύπον δοκιμῆς, ποὺ κι ἄλλοτε ἀνεπιτυχῶς προτάθηκε:

Νὰ ἀπομονώσουμε εἰρηνικὰ αὐτοὺς ποὺ εἶναι ὑπεύθυνοι νὰ ψηφίζουν αὐτὰ τὰ νομοσχέδια τοῦ στραγγαλισμοῦ τῆς ἐλευθερίας καὶ τῆς γενοκτονίας οὐσιαστικὰ τῶν Ἑλλήνων καὶ τὰ προωθοῦν· βουλευτὲς, ὑπουργούς, δημοσιογράφους. Ὅπου κι ἂν πᾶνε, ὅπου κι ἂν βρίσκονται. Νὰ τοὺς στερήσουμε τὰ ἀγαθὰ ποὺ στεροῦν ἀπὸ ἑκατομμύρια Ἑλλήνων. Ἂς προστρέξουν νὰ τὰ βροῦν ὑπὸ τὴν σκέπη τῆς Τρόϊκας, ὅπως ἄλλοτε οἱ προδότες ἀπὸ τοὺς Γερμανοὺς κατακτητές.

Θὰ βρεθοῦν κάποιοι ποὺ θὰ τὸ κάνουν, ποὺ θὰ δώσουν τὸ ἔναυσμα κάποιας ἀντίδρασης ἐλπίδας;

Σημάτης Παναγιώτης, ἐκπαιδευτικός

Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

Η εσχατολογική συνείδηση της Εκκλησίας στον αντίποδα της περί "εσχάτων"διδασκαλίας του Ζηζιούλα "ΠΕΡΙ ΘΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ"

Η εσχατολογική συνείδηση της Εκκλησίας στον αντίποδα της περί "εσχάτων"διδασκαλίας του Ζηζιούλα

"ΠΕΡΙ ΘΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ"

   
 Ομιλία Αρχιμ. Ζαχαρία

          «Η Θεία Λειτουργία μνημονεύει τη θυσία του Χριστού και διδάσκει την ταπεινή αγάπη Του και τον πόθο Του για τη σωτηρία μας... Η Θεία Λειτουργία μας συνδέει με τον Χριστό και μας εισάγει στο προαιώνιο σχέδιο του Θεού για τον άνθρωπο. Προξενεί δε μέσα μας μεσιτεία για όλη την οικουμένη...
   Ανταλλάσσοντας τη ζωή μας με τη ζωή του Χριστού, ανταλλάσσουμε τον χρόνο με την αιωνιότητα.
    Η ανταλλαγή είναι φυσικά άνιση. Η ανισότητα έγκειται στο γεγονός ότι η ζωή μας έχει δοθεί ως δάνειο. Όταν την προσφέρουμε στον Χριστό εκείνος μας προσφέρει τη δική του...
  Η Θεία Λειτουργία μας ενθαρρύνει να καλλιεργούμε εσχατολογική συνείδηση.
     Στη λειτουργική σύναξη συγκροτούμε το σώμα της Εκκλησίας, το σώμα του Χριστού. Παρρησία ή έπαρση δεν έχουν θέση στη Θεία Λειτουργία. Στόχος μας είναι να πορευόμαστε προς τα κάτω, να ταπεινώνουμε εαυτούς...
    Η Θεία Λειτουργία είναι ο τόπος του προφητικού χαρίσματός μας. Καθένας από τους πιστούς καταθέτει ό,τι καλύτερο διαθέτει. Η Λειτουργία είναι καιρός μεγάλου πνευματικού πλουτισμού...
   Όσο θα τελείται η Θεία Λειτουργία πάνω στη γη και ο άνθρωπος θα ανταλλάσσει τη ζωή του με την άφθαρτη ζωή του Ιησού Χριστού, η ελπίδα δεν θα εκλείψει»!



 
ΣΧΟΛΙΟ: ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΣΥΝΟΨΗ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ
Η ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗ
ΤΗΣ ΑΘΕΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΖΗΖΙΟΥΛΑ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΕΛΙΟ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.
Αμέθυστος 


Τρίτη 21 Μαΐου 2013

«Ἀλλοίμονο σὲ κεῖνον ποὺ δὲν θὰ ἀντιδράσει στὸν Οἰκουμενισμό»! Ἡ Διοίκηση τῆς Ἐκκλησίας. Ἐπροδόθη καὶ προδίδει.

Μόνο ἡ Διοίκηση τῆς Ἐκκλησίας προδίδει;



Μὲ ἀφορμὴ τὴν προηγούμενη ἀνάρτηση
 γιὰ τοὺς τέκτονες καὶ τὶς μὴ διαψευσθεῖσες
πληροφορίες γιὰ σχέσεις μὲ αὐτοὺς ἱερωμένων,
δημοσιεύουμε μικρὰ ἀποσπάσματα ἀπὸ ὁμιλίες
τοῦ ἀείμνηστου π. Ἀθανάσιου Μυτιληναίου
(ἀρ. 172, 173, δεκαετία 1990, www.pantocrator)

«Ἡ Διοίκηση τῆς Ἐκκλησίας ἐπροδόθη καὶ προδίδει»

«Ἀλλοίμονο σὲ κεῖνον

ποὺ δὲν θὰ ἀντιδράσει
στὸν  Οἰκουμενισμό»!
π. Ἀθανάσιου Μυτιληναίου
 
Ἀπὸ ὁμιλίες στὴ Σοφία Σειράχ

 «...Ποῦ εἶναι ποῦ εἶναι ἡ πνευματικὴ ἡγεσία; Ποῦ εἶναι;
Ποιά πνευματικὴ ἡγεσία; Ὅλοι εἶναι προδομένοι κι ὅλοι ἔχουν γίνει τὸ ἴδιο. Δὲν ὑπάρχουν πνευματικά ἀντισταθμίσματα. Μὴ μοῦ πεῖτε, ὅτι θὰ μποροῦσε νὰ προκαλέσει αὐτὰ τὰ πνευματικὰ ἀντισταθμίσματα ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία μας. Ναί, (θὰ μποροῦσε), ἀλλὰ φρόντισαν οἱ ἐχθροὶ τῆς ἀνθρωπότητος, αὐτὲς οἱ ἀντίθεες δυνάμεις νὰ ἐγκλωβίσουν κάθε προσπάθεια τῆς Ἐκκλησίας, ἀκριβῶς γιὰ νὰ ἐπιτύχουν τοῦ σκοποῦ των· νὰ καταστρέψουν τὴν ἀνθρωπότητα.
Ἡ Διοίκηση τῆς Ἐκκλησίας. Χμ. Ἐπροδόθη καὶ προδίδει. Ναί. Ἐπροδόθη καὶ προδίδει. Βλέπει κανεὶς μία κατάσταση, ποὺ λυπᾶται κατάβαθα. Ἐκεῖνοι ποὺ θὰ ἦσαν φύσει-θέσει οἱ ἁρμόδιοι νὰ βοηθήσουν τὸν σύγχρονον κόσμο καὶ τὴ νέα γενεά, δὲν κάνουν τίποτα, ἔξω ἀπὸ κάποιες, ἴσως, ἐξαιρέσεις. Γιατί; Ὅταν ἀκοῦτε ἐπὶ παραδείγματι τὸ τάδε στέλεχος τῆς Ἐκκλησίας..., ὅτι εἶναι μασῶνος, ὅτι εἶναι ἄνθρωπος τῆς «ντόλτσε βίτα», τῆς γλυκειᾶς ζωῆς... Τέτοιοι ἄνθρωποι πῶς θὰ ποδηγετήσουν τὴν ἀνθρωπότητα; Ναί, κατ’ ὄνομα εἶναι ὀρθόδοξοι, χριστιανοί, ἐπίσκοποι, εἶναι Ἐκκλησία. Ἀλλὰ ἔχουν ἐγκλωβιστεῖ. Ἔχουν δεθεῖ. Ἔχουν ἀπομονωθεῖ. Φρόντισαν οἱ σκοτεινὲς δυνάμεις νὰ τοὺς βάλουν ν’ ἀγαπᾶνε αὐτὰ τὰ πράγματα, νὰ ἐπιθυμοῦν αὐτὰ τὰ πράγματα ἤ, ἄν θέλετε καλύτερα, νὰ ἀναδεικνύουν μὲς στὴν Ἐκκλησία ἀνθρώπους ποὺ ἁλώνονται ἀπὸ τὶς ἡδονὲς καὶ τὸ χρῆμα. Αὐτοὺς προβάλλουν. Καὶ ἔτσι δὲν ὑπάρχουν τὰ πνευματικὰ ἀντισταθμίσματα...».
Οἰκουμενισμὸς φορεῖς του ἔχει αὐτὴ τὴν στιγμὴ Πατριάρχες, Ἀρχιεπισκόπους, Ἐπισκόπους κ.ο.κ. Τὰ ἀκούσατε; Ὁ Οἰκουμενισμὸς ἔχει φορεῖς του: Πατριάρχες, Ἀρχιεπισκόπους, Ἐπισκόπους κ.κ.ο. Τὸ καταλάβατε; Πῶς λοιπόν, θὰ παίρνει τὸ μυαλό μας στροφές, ὅταν αὔριο θὰ μᾶς ποῦν —προοδευτικὰ ἐννοεῖται, μὲ τὴ μέθοδο τοῦ σαλαμιοῦ, λίγο-λίγο—  καὶ τοῦτο κι ἐκεῖνο. Δὲν θὰ ἀντιδράσουμε; Θὰ πιαστοῦμε στὸν ὕπνο; Ἀλλοίμονο σὲ κεῖνον ποὺ δὲν θὰ ἀντιδράσει.
Κι ἂν εἶναι λίγοι, ἐκεῖνοι ποὺ θάχουν μείνει ὄρθιοι (δὲν ξέρω, πάντως δὲν θὰ προσκυνήσουνε, πάντως δὲν θὰ δεχθοῦν), μπορεῖ ἡ φωνή τους νὰ μὴν ἀκουστεῖ, μπορεῖ χίλια δυό, μπορεῖ νάχουμε τὸ μαρτύριο, ...ἀλλὰ δὲν θὰ ἀποδεχθοῦν, δὲν θὰ ἀποδεχθοῦν. Παρακαλῶ προσέξατέ το.
Γι’ αὐτὸ λέγει ἡ Σοφία Σειράχ: Ἀλλοίμονο σὲ κείνους, λέει, πούχουν χάσει τὴν καρδιά τους, τὸ νοῦ τους. Κι ὅταν θὰ τοὺς ἐπισκεφθεῖ ὁ Κύριος, τί θὰ κάνουν;» (Σοφία Σειρὰχ 2, 14).

Υπάρχει άλλη επιλογή για Αρχιεπίσκοπο και Ι. Σύνοδο;

Ἐδῶ καὶ ἑβδομάδες κυκλοφορεῖ στὸ διαδίκτυο ἡ παρακάτω δημοσιευόμενη φωτογραφία καὶ ἡ πληροφορία:

«Ο τιτουλάριος μητροπολίτης Βελεστίνου κ. Δαμασκηνός προσεκλήθη τον περασμένο Ιούνιο από Τέκτονες για να παραστεί σε τελετή  τους και να ευλογήσει (!) την εισδοχή νέων μελών στο τάγμα των Τεκτόνων»

(Ρεπορτάζ Κώστα Ζαφειρίου)

 Οὐδεμία ἀντίδραση, ὅμως, ὑπῆρξε ἀπὸ πλευρᾶς ἐκκλησιαστικῶν-πνευματικῶν ἡγετῶν.
Καὶ καλὰ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος εἶχε σοβαρότερα θέματα νὰ φροντίσει (τὸ ταξίδι του στὴν Ἀμερικὴ καὶ τὴν ἀναγόρευσή του σὲ Ἐπίτιμος διδάκτορας τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τῆς Βοστώνης) ἀλλ' ἡ Ἱερὰ Σύνοδος, κάποιος Ἐπίσκοπος ἢ ποιμένας δὲν μποροῦσε νὰ κάνει ἕνα ἐρώτημα γιὰ τὸ νέο αὐτὸ διασυρμὸ τοῦ ἐπισκοπάτου καὶ τῆς ἱερωσύνης;
                           Ἐπειδὴ τὸ θέμα ἐπανῆλθε, τὸ δημοσιεύουμε.   Τώρα πλέον, δὲν ὑπάρχει ἄλλη ἐπιλογὴ γιὰ Ἀρχιεπίσκοπο καὶ Ἱ. Σύνοδο. Πρέπει νὰ ἀπαντήσουν. Ὄχι γενικὰ καὶ κουκουλώνοντας τὸ θέμα, μὰ φωτίζοντας κάθε πλευρά του.

Από πότε οι μασώνοι παριστάνουν την αντιτρομοκρατική υπηρεσία; 

 Πηγή: klassikoperiptosi

 

Εδώ και λίγες εβδομάδες  έχει  "βουήξει"  το διαδίκτυο απο φωτογραφίες  Αρχιερέων και Ιερέων που ποζάρουν  καμαρωτοί με κρεμασμένα στο στήθος τους  τα  μασωνικά "εγκόλπια", δίπλα σε   "διάσημους"  μασώνους.Οι πιό γνωστές  φωτογραφίες  (οι οποίες αν και ελπίζαμε να είναι προϊόν φωτομοντάζ δυστυχώς είναι γνήσιες) είναι  εκείνες  απο την τελετή μύησης  "νεοφωτίστων" στις οποίες παρίστατο ο  υπέργηρος  μητροπολίτης  Βελεστίνου  ο αρχιμανδρίτης  Στάχυς Καψής και κάποιος  άλλος  Ιερέας , του οποίου  το όνομα  δεν το γνωρίζουμε ακόμα (βλ. εδώ) , καθώς επίσης  και του Αρχιεπισκόπου  Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου , ο οποίος  αν και δεν  φορούσε  κανενός  είδους μασωνικό μετάλλειο (όπως οι άλλοι)  ωστόσο  είχε δεχθεί στο  αρχιεπισκοπικό γραφείο  την αντιπροσωπεία της ηγεσίας του Υπάτου Συμβούλιου της Μεγάλης Επικράτειας της Ελλάδος (βλ. εδώ).
Το περίεργο είναι ότι  υπήρξαν  e-mails τα οποία  δήθεν  είχαν αποσταλεί  απο την αντιτρομοκρατική  υπηρεσία σε  ιστολόγια  που ανέδειξαν  αυτά  τα θέματα,  στα οποία  ενημερώνεται  (δήθεν) ο   διαχειριστής - διαχειρίστρια  του  ιστολογίου, ότι  κάποιοι (;) έχουν  μπεί στο ηλεκτρονικό  ταχυδρομείο  και στην  διαχείριση  του ιστολογίου , ότι  παρακολουθούν  κάθε  τι που γράφει , κάθε επικοινωνία του και ότι η  αντιτρομοκρατική  υπηρεσία  σε συνεργασία  με την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος , παρακολουθούν  τους  "παρακολουθούντες"  μέχρι να τους  εντοπίσουν και να πράξουν  τα κατά τον νόμο δέοντα.
Στο τέλος  η  "αξιωματικό"   τάδε  της  αντιτρομοκρατικής  "συστήνει" στον  διαχειριστή - διαχειρίστρια  του ιστολογίου να είναι "προσεκτικός" στο τί  δημοσιεύει  ή  τι γράφει στα  e-mail που στέλνει.
Δεν χρειάζεται να είναι  κανείς  ιδιαίτερα έξυπνος  για να αντιληφθεί, ότι  το  e-mail δεν εστάλη  απο την  αντιτρομοκρατική υπηρεσία , η οποία  δεν  θα λάμβανε  ποτέ την πρωτοβουλία  να  "προστατεύσει" τα προσωπικά δεδομένα  οιουδήποτε και ειδικά  κάποιου  άγνωστου blogger.Είναι προφανές  ότι  κάποιοι   μασώνοι   έχουν  πανικοβληθεί  απο τις  στυνταρακτικές  , ειδικά για τους πιστούς  , αποκαλύψεις και προσπαθούν  να τρομοκρατήσουν  όποιον τις  δημοσιεύει  ή τις  αναδημοσιεύει.
Δυστυχώς   γι αυτούς  το μόνο που κατάφεραν  είναι να  μας  πεισμώσουν ακόμα περισσότερο.


Οπτικοποιημένη ερμηνεία παροιμιών από τον κ. Βαρθολομαίο Αρχοντώνη

 
Παράξενο Σταυροκόπημα του Οικουμενικού Πατριάρχη στο Μιλάνο; (ΦΩΤΟ)
από  http://katanixis.blogspot.gr/2013/05/blog-post_3063.html





Ο φασισμός των «δημοκρατικών» και ο ρατσισμός του «αντιρατσισμού»

Ο φασισμός των «δημοκρατικών» 

και ο ρατσισμός του 

«αντιρατσισμού»


 
 
 
 
 
 
 
 
 Κάποτε σε μια άλλη εποχή όταν γίνονταν συγκεντρώσεις των δημοκρατικών και αριστερών υπήρχαν οι  αντισυγκεντρώσεις και οι διάφοροι  βαλτοί και παρακρατικοί που δημιουργούσαν επεισόδια πάντα σε βάρος των διαδηλωτών  διαλύοντας τις συγκεντρώσεις τους συχνά με άγριο ξύλο. Ήταν η εποχή της μαύρης λογοκρισίας έναντι σε κάθε τι που ήταν αντίθετο σε εν άκρως συντηρητικό και αυταρχικό σύστημα.
 
 

Ποτέ δε μπορούσα να φανταστώ ότι θα έρχονταν κάποια εποχή που ο φασισμός θα άλλαζε μάσκα και θα αντιστρέφονταν ενάντια σε καθετί που θα τολμούσε να  υποστηρίξει πατριωτικές θέσεις, να μιλήσει υπέρ του ελληνισμού και κατά της άγρια σύγχρονης νεοταξικής  λεηλασίας σε κάθε τι ελληνορθόδοξο ενώ μια στυγνή λογοκρισία κατευθυνόμενη από μια σειρά αθλίων ΜΜΕ, κανάλια, εφημερίδες, περιοδικά, σε ένα όργιο παραπληροφόρησης θα καταπίεζε  μέχρι εξόντωσης κάθε αντίθετη φωνή που θα τολμούσε  να κάνει το αυτονόητο δηλαδή να περιγράψει μια κατάσταση που ζούμε καθημερινά.  Μια πραγματικότητα με εκατομμύρια λαθρομετανάστες, αδίστακτους φανατικούς μουσουλμάνους που είναι έτοιμοι ανά πάσα στιγμή με το κατάλληλο ερέθισμα να πιούν το αίμα κάθε «άπιστου», (όρα Συρία). 
 
 
 
 
Το αποκορύφωμα όλων αυτών είναι  το φασιστικό «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο που πολιτικοποιεί απόψεις και που θα ζήλευαν οι διάφοροι Χίτλερ, Μουσολίνι, Στάλιν, κλπ.
 
 
 
 
ΤΟ 65% των τροφίμων στις ελληνικές φύλακες είναι αλλοδαποί, τα μεγαλύτερα και πιο στυγνά εγκλήματα που έχουν γίνει τις τελευταίες δυο δεκαετίες έχουν γίνει από αλλοδαπούς ενώ διάφορες συμμορίες αλλοδαπών λυμαίνονται ολόκληρες περιοχές των μεγάλων αστικών κέντρων σε σημείο που δεν μπορεί κάνεις να κυκλοφορήσει αμέριμνος μετά από κάποια ώρα. 
 
 
 
Βεβαία δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η προώθηση όλου αυτού του απελπισμένου κόσμου στην χώρα μας έγινε σκόπιμα αφ’ ενός για να πλουτίσουν κάποιοι απατεώνας επιχειρηματίες με την μαύρη εργασία τους και αφ έτερου για να αλλοιωθεί όλη η σύνθεση  του εγχώριου πληθυσμού έτσι ώστε να ελέγχεται καλυτέρα και να μην μπορεί να ενωθεί για να αντιδράσει σε όλη αυτή την νεοταξική  θύελλα. Τώρα όποιος ομιλεί γι’ αυτά θα μπαίνει…μέσα. 
 
 
 
Έτσι έφτασαν στο έσχατο σημείο της φασιστικής τους συμπεριφοράς να θέλουν να επιβληθούν μέσω διαταγμάτων. Τύφλα νάχουν όλοι οι προηγούμενοι δικτάτορες από τους σημερινούς «δημοκρατικούς» «αριστερούς» και «προοδευτικούς» που έχουν καταξεφτυλύσει κάθε έννοια δημοκρατικότητας.
 
 
 
Αλλά ο φασισμός των «δημοκρατικών» δεν σταματά εδώ. Πλέον δεν κρατούν κανένα πρόσχημα και ετοιμάζονται να στείλουν στις φύλακες όποιον θα τολμήσει να προασπιστεί τα δικαιώματα των ελλήνων πολιτών γιατί ακριβώς θα είναι… ελληνικής καταγωγής.  
 
 
 
Ένας σκληρός ανθελληνικός ρατσισμός από τους «αντιρατσιστές» της νέας Τάξης που σιχαίνεται κάθε ιστορική αναφορά που είναι υπέρ του ελληνισμού ενώ σε κάθε ευκαιρία απαξιώνει με ευχαρίστηση κάθε ελληνορθόδοξο χριστιανικό σύμβολο. Σήμερα ο φασισμός έχει βρει τους πιο άξιους εκπροσώπους του και αυτοί είναι τα αποκαλούμενα «προοδευτικά» «δημοκρατικά» κόμματα. Δημοκρατία με διατάγματα και ελευθερία με ποινικοποίηση των ιδεών είναι το κατάντημα τους.  

Γεωργία:Κλήρος και λαός απέτρεψαν ομοφυλοφίλων( gay) παρέλαση ! Στην Ελλάδα μας ,κλήρος και λαός παραμένουμε «ψεκασμένοι»!

Γεωργία:Κλήρος και λαός απέτρεψαν  ομοφυλοφίλων( gay) παρέλαση !

στην Ελλάδα μας ,κλήρος και λαός παραμένουμε «ψεκασμένοι» εν φιλαδελφία !
georgia1

Δεκάδες κληρικοί της Εκκλησίας της Γεωργίας και πλήθος κόσμου, έσπασαν το φράγμα της αστυνομίας και απέτρεψαν την παρέλαση ομοφυλοφίλων στην Τιφλίδα.
Κρατώντας πλακάτ και πανό με σύνθημα ''Σταματήστε την ομοφυλοφιλική προπαγάνδα στη Γεωργία'', ανάγκασαν τους γκεϊ ακτιβιστές να το βάλουν στα πόδια και να μην μπορέσουν να παρελάσουν.
Την Πέμπτη, ο επικεφαλής της Γεωργιανής Ορθόδοξης Εκκλησίας, Πατριάρχης Ηλίας Β', προέτρεψε τις αρχές να μην επιτρέψουν την διαδήλωση για τα «δικαιώματα των ομοφυλόφιλων», λέγοντας ότι αποτελεί μια παραβίαση του δικαιώματος της πλειοψηφίας και  προσβολή στις γεωργιανές παραδόσεις. Προηγουμένως χαρακτήρισε την ομοφυλοφιλία ως ανωμαλία και ασθένεια.

Ο τόπος μας έχει βγάλει άφθονους εφιάλτες. Τέτοιους βρήκαν και πάλι για να κάνουν τη δουλειά τού μισάνθρωπου πατέρα τους.Οι Έλληνες ήταν πάντα μακρόθυμοι και μεγάθυμοι.«Υπάρχει και Θεός. Τον Θεό πού τον έχεις βάλει;»!.........



Του Ηλία Γ. Σχορετσανίτη, Οικονομολόγου Msc
Ο ακρογωνιαίος λίθος της σύγχρονης δημοκρατίας είναι η ελευθερία του τύπου (sic!). Είναι αναμφισβήτητο ότι η βάση της δημοκρατίας είναι ο λαός και η λειτουργία της δημοσιογραφίας συμβάλλει στη δημιουργία πολιτών με ορθή και πλήρη ενημέρωση για τα τεκταινόμενα τόσο του τόπου όσο και της υφηλίου.

Υπό αυτό το πρίσμα, όταν η ποιότητα της πληροφορίας εσκεμμένα ή ακούσια υποβαθμίζεται, αντιστοίχως υποβαθμίζεται και η ίδια η δημοκρατία καθώς οι πολίτες στερούνται της ικανότητας να προσανατολιστούν από κοινού προς τη σωστή κατεύθυνση, που δεν είναι άλλη παρά ανθρωποκεντρική. Καλύτερα να κάνεις το σωστό πράγμα λάθος (γιατί μόνο από τα λάθη μαθαίνει ο άνθρωπος) παρά να κάνεις το λάθος πράγμα σωστά.

Είναι οξύμωρο το γεγονός ότι σήμερα βομβαρδιζόμαστε από χιλιάδες πληροφορίες μέσα από την τηλεόραση, το ραδιόφωνο, το διαδίκτυο και τον έντυπο τύπο, με αποτέλεσμα μέσα σε λίγη ώρα να μπορούμε να σχηματίσουμε γνώμη επί παντός επιστητού, αλλά δυστυχώς η τεκμηρίωση των πληροφοριών μας είναι ελλιπής. Είμαστε ημιμαθείς, αλλά έχουμε άποψη, η οποία τις περισσότερες φορές δεν είναι καν δική μας, αλλά την αναπαράγουμε ως στείρα φερέφωνα και αυτό είναι επικίνδυνο για να εκτεθούμε, αλλά κυρίως εκθέτουμε την ίδια τη δημοκρατία.

Ο Έλληνας ξοδεύει καθημερινά τέσσερις ώρες και είκοσι έξι λεπτά μπροστά στην τηλεόραση, σύμφωνα με στοιχεία της GB Nielsen Media Research, και αφορά τα έτη 2011-2012. Αυτό από μόνο του μετατρέπει την τηλεόραση σε πανίσχυρο μέσο για την διαμορφούμενη κοινή γνώμη στην Ελλάδα. Αν αναλογιστούμε το γεγονός ότι στο ίδιο το μνημόνιο προβλέπεται φασιστικά (χωρίς δημόσια διαβούλευση) η επιβολή ψηφιακού σήματος σε όλη την επικράτεια, αντιλαμβανόμαστε ότι έχει μεγάλη σημασία να γνωρίζει το Σύστημα το τι βλέπουμε, πότε και πόσοι. Αλήθεια, ποιες οι δυνατότητες πληροφόρησης για τον διαχειριστή της ψηφιακής τηλεόρασης και γιατί δεν γίνεται λόγος;

Γιατί κόπτονται τόσο; Η απάντηση είναι απλή: είναι το μόνο μέσο που μπορεί να προπαγανδίσει, να τρομοκρατήσει, να αποπροσανατολίσει και να αγκυλώσει τον λαό! Η εγχείριση στο μυαλό του Έλληνα πρέπει να γίνει με ακρίβεια χιλιοστού, και για να πραγματοποιηθεί αυτό είναι απαραίτητη η επεξεργασία πληθώρας δεδομένων. Θέλει προσοχή η παλιοράτσα μας, που επιβιώνει στα βάθη των αιώνων και δεν μπορούν με τίποτε να ξεκάμουν. Γι’ αυτό και οι τηλεοπτικοί μας αστέρες αμείβονται πλουσιοπάροχα. Είδατε τα τρία αυτά χρόνια της αποσύνθεσης του ελληνικού κοινωνικού, οικονομικού, πολιτιστικού και εκπαιδευτικού ιστού, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ που να του δίνεται βήμα στα πάνελς να ομιλήσει στα πανελλαδικής εμβέλειας κανάλια για την κρίση και να μην έχει στον ήλιο μοίρα; ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ που να πεινάει;

ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ρακένδυτο; ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ άνεργο; Φυσικά και όχι. Τουναντίον, μόνον οι χορτάτοι πρέπει να μιλούν γιατί αυτή είναι η δουλειά τους: να αποπροσανατολίζουν και να τρομοκρατούν. Ο φόβος είναι η χειρότερη μορφή βίας σύμφωνα με τον Γκάντι. Νομίζω πως όλοι συναινούμε, εκ πείρας πλέον.

Ας παρατηρήσουμε λοιπόν τις τεχνικές που εφαρμόζουν σαν να μη μας αφορούν τα δημοσιογραφικά λεγόμενά τους. Γιατί όταν αρχίζεις να σκέφτεσαι κριτικά, π.χ. «Γιατί να λένε αυτό που λένε τώρα;», παύουν να έχουν επιρροή επάνω σου, δεν αποδέχεσαι τίποτε, και προσπαθείς να διαβάσεις πίσω από τις λέξεις. Ας αναρωτηθούμε: Τι θέλουν από ’μας και μας φορτώνουν τον σκληρό δίσκο με αυτές τις πληροφορίες; Ας ξυπνήσουμε. Μαθαίνουμε ό,τι θέλουν να ξέρουμε και να αναπαράγουμε στους συνανθρώπους μας, προκειμένου να διαμορφώσουνε την κοινή γνώμη κατά το δοκούν των αφεντικών τους, που και αυτοί έχουν άλλα αφεντικά εντός της πυραμίδας. Η δουλειά του δημοσιογράφου όμως είναι να δημοσιοποιεί γεγονότα και όχι να διαμορφώνει την κοινή γνώμη.

Θα σας παραθέσω μερικά απλά παραδείγματα που χρήζουν προσοχής για το πώς παρουσιάζονται τα «γεγονότα»: Υπουργικό συμβούλιο κεκλεισμένων των θυρών. Η δημοσιογράφος που στέκεται έξω από κτήριο που διεξάγεται το συμβούλιο μας μεταφέρει το κλίμα και το τι ειπώθηκε στο συμβούλιο. Πρώτα απ’ όλα το κλίμα που επικρατεί πώς το γνωρίζει, αφού δεν είναι μέσα; Δεύτερον μας διαβάζει το ανακοινωθέν του συμβουλίου σαν είδηση-ρεπορτάζ δικό της, ενώ αυτά που λέει της τα έχουν υπαγορεύσει. 

Η αλήθεια είναι ότι κανείς δεν ξέρει τι έγινε παρά μόνον οι παρευρισκόμενοι. Σε άλλες περιπτώσεις επικαλούνται πρωθυπουργικούς κύκλους για την διαρροή της «είδησης» ή έντονες φημολογίες... Αντιλαμβάνεστε εύκολα ότι αυτή δεν είναι δημοσιογραφία, αλλά κοροϊδία του πολίτη και σχηματισμός εντυπώσεων. Η βουλή έχει 300 βουλευτές. Τους διακόσιους δεν τους γνωρίζουμε, εκτός αν ασχολούμαστε καθημερινά με το σπορ. Πως τυχαίνει στα τηλεοπτικά παράθυρα να βγαίνουν μονίμως οι 30-40 από αυτούς; Οι άλλοι φωνή δεν έχουν; 

Μόρφωση, γνώση, άποψη, ευγλωττία; Η κοινή γνώμη διαμορφώνεται από μια χούφτα ανθρώπους. Αφήστε τις διαμαρτυρίες που δεν καλύπτονται τηλεοπτικά, τα κοινοποιηθέντα νούμερα διαδηλωτών που είναι πάντα κουτσουρεμένα, τις πραγματικές ειδήσεις από τη Ρωσία, τη Συρία και τον κόσμο, που δε φτάνουν ποτέ στα αυτιά μας. Βέβαια, πως αλλιώς θα μπορέσει ο Υπ. Εξ. της Ελλάδος να καταδικάσει, ως σφουγγοκωλάριος των συμμάχων, το καθεστώς Άσαντ και να δηλώσει αλληλεγγύη προς τους αντικαθεστωτικούς ισλαμιστές; Πώς θα γινόταν αλλιώς, αν ο έλληνας πολίτης έβλεπε τη φρίκη των κομματιασμένων παιδιών, τους βιασμούς, το διαχωρισμό δια της βίας των γειτονιών σε χριστιανικές και μουσουλμανικές, τους πέρα από κάθε νοσηρή φαντασία βασανισμούς των στρατιωτών του Άσαντ;

Διαβάστε τα σοκαριστικά λόγια του πρώην αρχισυντάκτη των Νιού Γιόρκ Τάιμς, Τζων Σουΐντον (John Swinton), σε δεξίωση που παρατέθηκε προς τιμήν του όταν του ζήτησαν να κάνει πρόποση για τον ανεξάρτητο τύπο: «Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα, σε αυτή τη περίοδο της ανθρώπινης ιστορίας, που να αποκαλείται Ανεξάρτητος Τύπος. Το γνωρίζετε και το γνωρίζω. Ούτε ένας ανάμεσά σας δε θα τολμούσε να εκστομίσει μια έντιμη γνώμη. Και αν τολμούσατε να την εκφράσετε, γνωρίζετε εκ των προτέρων ότι ποτέ δεν θα εμφανιζόταν τυπωμένη στο χαρτί. Πληρωνόμαστε αρκετά ώστε να κρατάμε την τίμια άποψή μας, έξω από την εφημερίδα για την οποία γράφουμε. 

Εσείς επίσης παίρνετε ικανοποιητικός μισθούς για παρόμοιες υπηρεσίες. Και αν κάποιος τολμούσε ή ήταν τόσο τρελός ώστε να γράψει την τίμια γνώμη του, θα βρισκόταν πολύ σύντομα στο δρόμο…. Είναι δουλειά και καθήκον κάθε δημοσιογράφου να καταστρέφει την αλήθεια, να ψεύδεται να διαστρεβλώνει, να εξυβρίζει, να κολακεύει γονυπετής το Μαμωνά και να πουλάει τη Πατρίδα του για τον άρτο τον επιούσιο…. Είμαστε υποτελείς. Όργανα των πλουσίων που βρίσκονται στο παρασκήνιο. Είμαστε καραγκιόζηδες. Αυτοί οι άνθρωποι κινούν τα νήματα και εμείς χορεύουμε στο ρυθμό τους. Ο χρόνος, η ζωής μας, οι ικανότητές μας είναι ιδιοκτησία αυτών των ανθρώπων. Είμαστε διανοούμενες πόρνες»*.

Και για βάλουμε και το τελευταίο κομμάτι του παζλ στη θέση του, ορίστε η δήλωση του 98χρονου σήμερα Ντέιβιντ Ροκεφέλερ (David Rockefeller) στη Λέσχη Μπίλντερμπεργκ το 1991 στο Μπάντεν της Γερμανίας: «Είμαστε ευγνώμονες προς την "Ουάσινγκτον Ποστ", τους "Νιου Γιορκ Τάϊμς", τα περιοδικά "Τάϊμ" και "Νιούζγουικ" και άλλες μεγάλες εκδόσεις, των οποίων οι διευθυντές συμμετείχαν στις συναντήσεις μας, και σεβάστηκαν την υπόσχεσή τους να είναι διακριτικοί μαζί μας, επί σχεδόν σαράντα χρόνια... Θα ήταν αδύνατο να καταρτίσουμε το σχέδιό μας για τον κόσμο, αν είμαστε εκτεθειμένοι στα φώτα της δημοσιότητας όλα αυτά τα χρόνια. 

Αλλά ο κόσμος είναι πιο σύνθετος και είναι έτοιμος να βαδίσει προς μια παγκόσμια κυβέρνηση... Η υπερεθνική κυριαρχία μια διανοούμενης ελίτ και των παγκόσμιων τραπεζιτών είναι σίγουρα προτιμότερη από την εθνική αυτοδιάθεση που εφαρμόστηκε τους προηγούμενους αιώνες»**.

Ο τόπος μας έχει βγάλει άφθονους εφιάλτες, το γνωρίζουν και τα γίδια... Τέτοιους βρήκαν και πάλι για να κάνουν τη δουλειά τού μισάνθρωπου πατέρα τους. Ο τόπος όμως τούτος, πέτρα πάνω στην πέτρα να μη μείνει, στάχτη και μπούλμπερη να γίνει, χίλια κομμάτια να μας πουλήσουν, είναι γη ηρώων και θα γεννά πάντα Μεγαλέξανδρους, Πατροκοσμάδες και Καποδίστριες. Ας αναλογιστούν οι καλοθελητές το κακό που έχουν κάνει στον τόπο για να φάνε το παντεσπάνι τους και ας μετανοήσουν πριν να είναι αργά. 

Η συνείδησή τους είναι ο δικαστής τους. Οι Έλληνες ήταν πάντα μακρόθυμοι και μεγάθυμοι. Ένα πράγμα όμως έχω να μεταφέρω στον κάθε έναν κίτρινο δημοσιογράφο ξεχωριστά μέσα από τα λόγια του Άγιου γέροντος Παϊσίου: «Υπάρχει και Θεός. Τον Θεό πού τον έχεις βάλει;»!.........



*Labor's Untold Story, by Richard O. Boyer and Herbert M. Morais, published by United Electrical, Radio & Machine Workers of America, NY, 1955/1979
** A Chronological History of the New World Order by D. L. Cuddy, Ph.D. posted in Forcing Change, Volume 5, Issue 2. 

Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΡΙΔΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ

Στον πόνο και την απομόνωση


 Παραθέτουμε κάποια ἀποσπάσματα ἀπὸ τὸ προσωπικό του Ἡμερολόγιο.








19-07-1974. Τό πρῶτο βράδυ στήν ἐξορία μου. Εἶμαι ἀφάνταστα εἰρηνικός σήμερα. Σάν νά ἄνοιξε μιά καινούργια σελίδα στή ζωή μου. Τό βράδυ ἔμαθα πώς κυκλοφόρησε τό φύλλο τῆς Ἐφημερίδος τῆς Κυβερνήσεως μέ τά διατάγματα καί πώς ὁ Δωρόθεος βιάστηκε νά τό στείλη στήν Κηφισιά. Δέν ἔχω πιά κανένα ἐνδιαφέρον γι αὐτή τήν ἱστορία.
20-07-1974. Ἐλειτούργησα τό πρωί στό παρεκκλήσιο (*τοῦ ἁγίου Σάββα.) Γεύθηκα τήν ἠρεμία. Αἰσθάνομαι ὅτι εἶναι ἕνα ἰδιαίτερο δῶρο τοῦ Θεοῦ κατά τήν παροῦσα στιγμή. Μετά τή Θ. Λειτουργία ἔφθασαν οἱ συγκλονιστικές εἰδήσεις.
Ἡ Τουρκία ἔκανε ἀπόβασι στήν Κύπρο. Ἀμέσως κηρύχθηκε γενική ἐπιστράτευσι. Οἱ εἰδήσεις μέχρι τό βράδυ συγκεχυμένες.
21-07-1974. Εἴχαμε Θ. Λειτουργία στό παρεκκλήσιο τοῦ ἁγίου Σάββα. Ἀνεκτίμητη εὐλογία τοῦ Θεοῦ αὐτό τό παρεκκλήσιο. Ἦρθαν καί μερικοί φοιτηταί. Τά γεγονότα συνεχίζονται. Κανείς δέν ξέρει ποῦ θά ὁδηγήσουν. Σύμφωνα μέ τά ἀνακοινωθέντα κυριαρχοῦν οἱ Ἕλληνες στήν Κύπρο.

Μεῖζον θέμα δημιουργεῖ ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς μὲ τὸ «ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ»





Μεῖζον θέμα δημιουργεῖ ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς μὲ τὸ «ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ» του, μιὰ νέα ἐπικοινωνιακὴ πομφόλυγα. Ζητεῖ τὴν καταδίκη μιᾶς ἀόρατης αἵρεσης, τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τῆς ὁποίας φοβᾶται καὶ τρέμει νὰ κατονομάσει τοὺς ἡγέτες, παρὰ τὶς συνεχεῖς παρακλήσεις καὶ προκλήσεις ποὺ τοῦ ἔγιναν.  Ζητεῖ τὴν καταδίκη τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἀπὸ τοὺς ...ἴδιους τοὺς Οἰκουμενιστές, ἐνῶ γνωρίζει ὅτι ὁ Ἀρχιεπίσκοπος καὶ ἡ Σύνοδος, ὅταν ἐτέθη τὸ θέμα μὲ τὴν «Ὁμολογία Πίστεως κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ» λίγο ἔλλειψε νὰ καταδικάσουν ΟΧΙ τὸν Οἰκουμενισμό, ἀλλὰ τοὺς ἀντιδρῶντες κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! Ἐνῶ γνωρίζει ὅτι δὲν θὰ τολμήσουν οἱ «ἀδιάφοροι» καὶ «ἀσυγκίνητοι» Ἱεράρχες –κατὰ τὴν ἐκτίμηση τῶν ἀνθρώπων του (ἐδῶ)[1]– νὰ καταδικάσουν τοὺς περὶ τὸ Φανάρι «προβατόσχημους λύκους».

Διὰ τῆς διατυπώσεως τοῦ «Ἀνακοινωθέντος» καταπατεῖ καὶ ἀπορρίπτει τὴν δισχιλιόχρονη Ἱερὴ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας καὶ ἀποδεικνύει ὅτι ἐμμένει στὴν κακόδοξη θέση του ὅτι ἡ Διακοπὴ Μνημοσύνου καὶ ἡ Ἀποτείχιση ἀπαγορεύεται πρὶν τὴν ἀπόφαση τῆς Συνόδου, ἐναντιούμενος πεισμόνως στὴν Ἁγία Γραφή, τὴν ἐκκλησιαστικὴ Παράδοση καὶ σὲ Ἱεροὺς Κανόνες τῆς (Ὀρθόδοξης) Ἐκκλησίας.

ΣΤΗΝ ΚΟΥΚΟΥΣΟ ΤΗΣ ΠΑΡΝΗΘΑΣ αλλως, η εκδημια ενος αγιου ιεραρχου στον τοπο της αδικης εξοριας του


του δικηγορου κ. Δημ. Παπουτσιδακη

 Εἶναι δόγμα: Ἡ Ἐκκλησία τοῦ Θεοῦ εἶναι ἁγία καί ἄμωμη. Καί παραμένει τέτοια στούς αἰῶνες. Ἡ ἀλήθεια αὐτή δέν ἀμφισβητεῖται. Τοῦτο ὅμως δέν σημαίνει ὅτι εἶναι ἅγιοι καί ἄμωμοι στό σύνολό τους καί ὅσοι κατά καιρούς Τήν ἐκπροσωποῦν. Ἡ ἐκκλησιαστική ἱστορία δέν ἔχει νά παρουσιάσει τήν καλύτερη εἰκόνα γιά ὁρισμένα πρόσωπα, πού μέ τόν ἕνα ἤ τόν ἄλλο τρόπο εἰσχώρησαν στό χῶρο τῆς ἐκκλησιαστικῆς ἐξουσίας. Αὐτό ἀποτέλεσε ἀνέκαθεν μέγα πρόβλημα γιά τήν Ἐκκλησία, πού χάραξε βλαπτικά τήν αἰώνια πορεία Της.
 

     Σέ μιά ἐποχή πού, γιά τήν παραπάνω ἐκκλησιαστική παθογένεια, τά προβλήματα τῆς τοπικῆς μας Ἑλλαδικῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας εἶχαν σωρευθεῖ καί προκαλοῦσαν σημαντική τροχοπέδη στό ἔργο πού ὄφειλε νά ἐπιτελεῖ, ἀναδείχθηκε στό πηδάλιο Αὐτῆς μιά ἐξέχουσα προσωπικότητα, ἡ τοῦ μακαριστοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἱερωνύμου. Τό ἐπιτελεῖο του ἀποτελέσθηκε ἀπό μορφές ἀνεπανάληπτης πνευματικῆς συγκρότησης, πού κλήθηκαν νά ἀντιμετωπίσουν τίς παρεκτροπές πού εἶχαν κατακλύσει τόν ἐκκλησιαστικό χῶρο. Αὐτό ἦταν ἕνας ἐξυγιαντικός ἄθλος, πού «θά χρειαζόταν διακόσια χρόνια» νά ὁλοκληρωθεῖ, κατά τήν ἔκφραση τοῦ ἑνός ἀπό τούς ἐκλεγέντες στούς ἐπισκοπικούς θρόνους «Ἱερωνυμικούς» Μητροπολίτες, τοῦ πρόσφατα ἐκδημήσαντος στόν Κύριο μακαριστοῦ Μητροπολίτου Ἀττικῆς καί Μεγαρίδος κυροῦ Νικοδήμου.