Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

Βαρύτατα Κακουργήματα 4ων Πρωθυπουργών και 12 Υπουργών Δικαιοσύνης

 ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/
Τα κοινοβουλευτικά κόμματα της Ελλάδος ψηφίζουν ΝΑΙ στην διαστροφή της φυσιολογίας!
Έλληνες και Ελληνίδες,
Μετά από 12 χρόνια αγώνα κατά της διεφθαρμένης πολιτικής ζωής του τόπου και της διεφθαρμένης μέχρι το κόκκαλο Ελληνικής Δικαιοσύνης, έχω φθάσει σε τέλεια απόγνωση για πολλοστή φορά εξ’ου και επικαλούμαι το άρθρο 120 του Συντάγματος παράγραφος 3 και 4 και ζητώ αυτή τη φορά από τις Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας της χώρας μου, την προστασία των δικαιωμάτων μου, εφόσον τα μέλη του Κοινοβουλίου κατά μεγάλη πλειοψηφία είναι παραβάτες του διάτρητου πλέον Συντάγματος.
Σχετική είναι και η εκπομπή της 3/6/2014 στο κανάλι European News με τον τίτλο Global Conversation μεταξύ του κυρίου Von Rompay και της κυρίας Isabelle Kumar, η οποία παρατήρησε την δυσκαμψία της Ευρωπαϊκής Ένωσης γενικά στην λειτουργία της όσον αφορά στους θεσμούς της.
Ο κύριος Rompay λακωνικά της απήντησε ότι εάν τα Μέλη κράτη της Ε.Ε σέβονται τα Συντάγματα των κρατών και τις διεθνείς συμβάσεις (treaties) θεωρούσε ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση παρόλες τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει, θα μπορούσε να βελτιώσει την απόδοση της σε πολλούς τομείς. Από δική μου πλευρά, επειδή έχω αναφέρει στην Ευρωπαϊκή Ένωση όλες τις μορφές βίας που έχουν ασκήσει οι κυβερνήσεις Σημίτη, Καραμανλή, Παπανδρέου και Σαμαρά και μετά λύπης μου δεν έχω δεχτεί καμία απάντηση από τους διοικούντες την κατακλισμένη από «βαρώνους, εβραίους και μασώνους» διορισμένους ανώτατους υπαλλήλους. Από ότι γνωρίζετε μόλις προ ολίγων ημερών έφερα στη δημοσιότητα ένα από τα μεγαλύτερα κακουργήματα που διεπράχθησαν ποτέ σε παγκόσμιο επίπεδο.

Εν ολίγοις, έχω αναφέρει την περιρρέουσα διεφθαρμένη μέχρι το κόκκαλο Δικαιοσύνη και όλους τους συντελεστές κυρίως στην Ελλάδα, στην Αγγλία και στη Γαλλία, όπου η Διεθνής Σιωνιστική δύναμη με μεθόδους 100% μαφίας έχει αφαιρέσει τα περιουσιακά μου στοιχεία, ανερχόμενα σε 435.000.000 δολλάρια. Είναι γνωστό ότι έχω αναφέρει εκατοντάδες μεμονωμένες περιπτώσεις αλλά δυστυχώς από τον κύριο Σημίτη μέχρι σήμερα η Εισαγγελία του Αρείου Πάγου αρνείται να παραδώσει πορίσματα από τις 30/6/2005, τα οποία αποδεικνύουν ότι η Δικαιοσύνη στην Ελλάδα δεν έχει καμία σχέση με τη Δημοκρατική παρουσία που απαιτείται από το Σύνταγμα της Ελλάδος και τους διεθνείς κανόνες, αλλά όπως έχουν αναφέρει στα βιβλία τους ο καθηγητής του Συνταγματικού Δικαίου κος Κώστας Χρυσόγονος, ως επίσης ο πρώην Πρόεδρος του Αρείου Πάγου Βασίλειος Νικόπουλος η απόδοση Δικαιοσύνης στην Ελλάδα μάλλον ανήκει μόνο σε εγκληματικές οργανώσεις και έτσι για παραδειγματισμό μπορώ να αναφερθώ στις έρευνες που είχε διεκπεραιώσει ο κύριος Παναγιώτης Νικολούδης ο τότε αντιεισαγγελέας του Αρείου Πάγου, των οποίων τα αποτελέσματα είχε καταθέσει στην επιτροπή θεσμών και διαφάνειας της Βουλής. Θα πρέπει να αντιληφθούν όλοι οι Έλληνες που διαβάζουν αυτή τη στιγμή αυτή την καταγγελία μου, ότι εγώ είμαι οριστικά αποφασισμένος είτε να με δολοφονήσουν όλοι αυτοί οι πολιτικοί άνδρες που έχουν διασύρει και διαφθείρει την Ελλάδα σε παγκόσμιο επίπεδο, είτε να πάρω τα λεφτά μου, δηλαδή τους κόπους 60 χρόνων, τους οποίους μου αφαίρεσαν οι δολοφόνοι σιωνιστές, όχι πλέον με μαφιόζικο σύστημα αλλά με δικό τους ειδικό σύστημα, όπως αυτό που διέπραξε ο αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΔΔΑ) παραβιάζοντας κατάφορα, την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και τον Χάρτη των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ασφαλώς και την σύμβαση της Βιέννης 1969 και ειδικά άρθρο 27, ο καθηγητής Χρήστος Ροζάκης προ δεκαετίας. Δυστυχώς μέχρι σήμερα για την προστασία όλης της κλίκας της Ελληνικής δολοφονικής ομάδας του Δημήτρη Σουλτανιά Αντιπροέδρου του Αρείου Πάγου, ο οποίος για όλα αυτά τα κακουργήματα που έχουμε στα χέρια μας, υποστηριζόμενα από αμετάκλητα και αδαμάντινα αποδεικτικά στοιχεία 9 χρόνια σε συνεργασία με την ομάδα των 4ων Πρωθυπουργών και 12 Υπουργών Δικαιοσύνης, προσπαθεί να διασώσει όλους τους δολοφόνους ντόπιους και ξένους. Ασφαλώς και το κακούργημα του Ροζάκη ο οποίος μόλις έλαβε το φάκελλο 21109/03 τον οποίον αμέσως μελέτησε, ως κανονικός Ιούδας τηλεφώνησε στον μακαρίτη Πέτρο Κακαλή προϊστάμενο του Δημήτρη Σουλτανιά και του ανέφερε ότι πάση θυσία θα πρέπει ο φάκελλος μου να καταστραφεί διότι το περιεχόμενο ήταν ότι το χειρότερο για όλους τους συμμετέχοντες υπερεγκληματίες.
Κατόπιν όλων αυτών των δραματικών γεγονότων, όπως συνέστεισε και ο Ρήγας Φερραίος, ακολουθώ την εντολή του «καλύτερα μιάς ώρας ελεύθερης ζωής, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιάς και φυλακής».
Αυτά τα λόγια απευθύνω σε όλους τους υπερεγκληματίες, οι οποίοι χρημάτισαν πρόεδροι και εισαγγελείς στον Άρειο Πάγο από το 2004 μέχρι σήμερα και ειδικά στον Υπουργό Δικαιοσύνης κύριο Χαράλαμπο Αθανασίου, ο οποίος συνεχίζει να παραμένει στο Υπουργείο Δικαιοσύνης ενώ γνωρίζει ότι όλη η ιστορία ξεκινά από το δίδυμο Λινού και Κεδίκογλου και φθάνει στον Τέντε, στην Ελένη Ράικου και την Ευτέρπη Κουτζαμάνη. Κύριοι της Ελληνικής πολιτικής ζωής αυτού του τόπου, πως είναι δυνατό να έχετε τέτοιο μένος εναντίον μου αλλά γνωρίζω είμαι αυτός που κατήγγειλε τους δολοφόνους εβραιομασόνους Holman Fenwick and Willan της Μ. Βρετανίας για την αρπαγή της περιουσίας και οι οποίοι μετά την αρπαγή αποτάνθηκαν σε όλες τις σιωνιστικές δολοφονικές εταιρείες ζητώντας συμπαράσταση. Μέχρι φθάσανε σε όλους του Δικηγορικούς Συλλόγους της Ευρώπης να ζητούν επίσης από τους Δικηγορικούς Συλλόγους να μην ανταποκρίνονται στην αίτησή μου για παροχή υπηρεσιών. Έτσι δεν είναι κύριε Γιάννη Αδαμόπουλε πρώην Πρόεδρε του Διικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, δεν σας υπενθύμισα ότι το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο παρέχει την διευκόλυνση σε αδικημένους πολίτες να ζητούν συνηγόρους της επιλογής τους, περίπτωση που επισταμένα την έχετε αρνηθεί δια της νεκρικής σας σιγής. Ελληνικέ λαέ, δεν υπάρχει ούτε μία στο δισεκατομμύριο περίπτωση να υποχωρήσω απαιτώντας την άμεση σύλληψη όλων των δολοφόνων, οι οποίοι συμμετέχουν σε αυτή την ληστεία που θα παραμείνει μοναδική στην υφήλιο για τον απλούστατο λόγο, είτε θα αναγκαστείτε να με δολοφονήσετε ή θα μου δώστε τα λεφτά μου και ταυτόχρονα να παραδοθούν στον Ελληνικό λαό οι παραβάτες της δήθεν Ανεξάρτητης Δικαιοσύνης.
Επαναλμβάνω, δεν με ενδιαφέρει οποιαδήποτε απειλή, υπενθυμίζω ότι κρατώ όλα τα αποδεικτικά στοιχεία για τη δικαστική μαφία του Πειραιά, για τους φονιάδες δικηγόρους Αφοί Σιούφα και Κων/νο Εμμανουήλ, που παραβίασαν ακόμα και το τραπεζικό απόρρητο ενώ υπήρχε τελεσίδικη απόφαση ότι κανένας δε θα μπορούσε να παραβιάσει την απόφαση που είχε ληφθεί μεταξύ της εταιρείας μου και της Ρουμανικής Petromin παρά μόνο με τελεσίδικη απόφαση των Ελληνικών δικαστηρίων, θα συλληφθεί αμέσως η Ελένη Σαραντίτη Πατσέα η οποία μεσολάβησε στην αρπαγή της περιουσίας μου ενώ γνώριζε όλη την αλήθεια. Μετέπειτα ζήτησαν από τον υπερεγκληματία Νικόλα Γκαργκάνα διοικητή της ΤτΕ να τους δωθεί άφεση αμαρτιών κατά παράβαση του άρθρου 2 του αστικού κώδικα ο οποίος παραβιάζοντας και τον ποινικό κώδικα ανταποκρίθηκε να εξυπηρετήσει την μαφιόζικη παρέα. Βεβαίως όλα αυτά ήταν εν γνώσει του κυρίου Αλογοσκούφη, ο οποίος κατά την θητεία του έπραξε σωρεία κακουργημάτων και θα περάσει στην ιστορία για την γενναία προσφορά δισεκατομμυρίων δραχμών (φοροκλοπής) σε γνωστό οίκο εμπορίας ψυκτικών μηχανημάτων. Αλλά και ο κος Προβόπουλος φειδωλός στις απαντήσεις δεν καταδέχτηκε να αναφερθεί και να δώσει λύση στα πεπραγμένα του κου Γκαργκάνα. Το μόνο ευτύχημα για μένα είναι ότι ήδη όλα τα Διοικητικά Δικαστήρια έχουν εξεγερθεί και ζητούν από την πολιτεία να επικρατήσει η Δημοκρατική λειτουργία της Δικαιοσύνης, διαφορετικά βαδίζουμε σε απίστευτες περιπέτειες, μην ξεχνάμε ότι αυτή τη στιγμή ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας βάσει του Συνταγματικού Δικαίου είναι έκπτωτος των καθηκόντων του, βλέπε απόφαση Κ. Χρυσόγονου και ομάδα καθηγητών του Συνταγματικού Δικαίου. Απλώς υπενθυμίζω την κατάργηση των θεσμών και ειδικά την κατάχρηση του θεσμού των πράξεων νομοθετικού περιεχομένου από τον κύριο Αντώνη Σαμαρά.
Έλληνες και Ελληνίδες, δυστυχώς είναι ελάχιστοι οι βουλευτές που παρουσιάζονται και ενεργούν ως εκπρόσωποι του Ελληνικού λαού, πλην όμως τα γεγονότα αποδεικνύουν ότι οι περισσότεροι ασκούν το επάγγελμα για τη σωτηρία των προσωπικών τους συμφερόντων, χαρακτηριστικό είναι και το Last Μinutes News μεταξύ της κας Κωνσταντοπούλου και της κας Κανέλλη, ζητώ τη συμπαράσταση όλου του Ελληνικού λαού εφόσον είναι μια περίπτωση που έχει καταργηθεί πλέον το άρθρο 13 του Συντάγματος και όπως ζητούσαν οι προύχοντες της Ευρωπαϊκής Κοινότητας, η μόνη θρησκεία που είναι να κρατήσει, θα είναι ο Ιουδαϊσμός με φερετζέ το Σιωνισμό ή το αντίστροφο, δεν έχω τίποτε άλλο να προσθέσω ελπίζω να μου δοθούν και τα λεφτά μου και τα πορίσματα Μπαρμπαστάθη και όλα τα αποδεικτικά στοιχεία για να μπορέσω να τα μεταβιβάσω ως ιστορικά κειμήλια στα εγγόνια μου.
Νικόλαος Κολλάρος
Ελευθερίας 50, 166 74 Γλυφάδα
Τηλ.: 211 21 46 675