Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

Ο Έλληνας Ιεραπόστολος που συγκλονίζει: Δεν θα εγκαταλείψω τη Σιέρα Λεόνε, ακόμα και αν μολυνθώ από τον ιό Έμπολα!



58ba2203d6552455c2858a161a2a39f8_Lhttp://www.pentapostagma.grΈναςδιαφορετικός ποιμένας. Ένας ιεράρχης πρότυπο αγάπης και θυσίας. Ιεραπόστολος εδώ και πολλά χρόνια στη Σιέρα Λεόνε. Γεμάτος ανεξάντλητο πάθος γι’ αυτό που κάνει, παρά το προχωρημένο της ηλικίας του.
Η ζωή του μοιάζει απίστευτη, λες και είναι βγαλμένη από ταινία. Ελληνοαυστραλός, παρατάει τις ακαδημαϊκές σπουδές του, για να ασχοληθεί με τη μεγάλη του αγάπη, τη μουσική. Δημιουργεί το μουσικό group «The Flies» («Μύγες» στα ελληνικά), το οποίο γνωρίζει μεγάλη επιτυχία, αφού κατάφερε να παίξει ακόμη και στο πλευρό του Mick Jagger!
Το αγόρι με τα μακριά μαλλιά και το επαναστατικό φρόνημα, όμως, δεν καταφέρνει ούτε έτσι να ηρεμήσει το ανήσυχο πνεύμα του…
«Αρχές της δεκαετίας του ’70 αποφασίζω να παρατήσω τα πάντα και επιστρέφω στην Ορθοδοξία. Έμπνευσή μου ήταν το έργο της Μητέρας Τερέζας», διηγείται χαρακτηριστικά ο ίδιος στο «Πρώτο Θέμα».
Σύμφωνα με τον αγαπημένο Ιεραπόστολο των παιδιών της Σιέρα Λεόνε, όλα ξεκίνησαν κάπως έτσι:

«Αυτό που με ενδιέφερε πλέον ήταν το πάθος μου να είμαι στο πλευρό ανθρώπων φτωχών και να τους βοηθάω. Χωρίς να το σκεφτώ ιδιαίτερα, ζήτησα τότε από τον Σεβασμιότατο την ευλογία του, προκειμένου να αρχίσω ιεραποστολή στην Αφρική. Ήταν πια 1999 όταν ξεκινούσα το έργο μου στην Κένυα, με την εντολή του Μακαριότατου Πατριάρχη Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής, Πέτρου, ο οποίος φρόντισε να χειροτονηθώ Διάκος, ακολούθως Ιερέας και μετά Αρχιμανδρίτης.
Πιστεύω ότι η γνώση και η μόρφωση πρέπει και μπορούν να βοηθούν στην εξέλιξη. Έφτιαξα σχολεία για τους ανθρώπους αυτούς. Τους αγάπησα, δέθηκα μαζί τους. Περάσαμε δυσκολίες, πώς να τους αφήσω τώρα στα δύσκολα; Ξέρετε οι εικόνες που έχω δει εδώ έχουν χαραχθεί για πάντα στη μνήμη μου. Παιδιά ακρωτηριασμένα, παραμορφωμένα πρόσωπα και ο θάνατος μέρος της καθημερινότητας».
Η αφοσίωση και το θυσιαστικό πνεύμα του πατέρα Θεμιστοκλή πραγματικά ραγίζει καρδιές. «Είναι καθήκον μου να μείνω σε αυτή τη δύσκολη στιγμή στο πλευρό τους. Αυτή είναι η δική μου αποστολή. Δεν θα εγκαταλείψω τη Σιέρα Λεόνε, ακόμα και αν μολυνθώ από τον ιό Έμπολα, θα μείνω εδώ, είναι καθήκον μου», καταλήγει.
 http://www.pentapostagma.gr/