Πέμπτη 29 Μαΐου 2025

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΑΦΟΥ ΤΥΧΙΚΟΣ ΔΕΝ ΔΕΧΘΗΚΕ ΤΗΝ ΚΑΡΑ ΤΟΥ «ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ» ΣΤΗΝ ΠΑΦΟ, ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΜΕΤΕΦΕΡΑΝ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΤΩΝ ΛΕΙΨΑΝΩΝ, ΠΟΥ ΞΕΦΟΥΡΝΙΖΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΤΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ

Τό πόσο γνήσια εἶναι τά λείψανα που θὰ ἔστελνε στην Πάφο το Βατικανό μᾶς δίνει ἀπάντηση ὁ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ, Ο ΦΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ & ὁ καθηγητής τοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν Ν. ΤΩΜΑΔΑΚΗΣ

θλιβερα σκηνη













      Καί οἱ τρεῖς ἀμφισβητοῦν για την γνησιότητα τῆς καρας τοῦ ἀποστόλου Ἀνδρέα που ξεφούρνισαν από τα ὑπόγεια του Βατικανοῦ. Δεῖτε τό ἀγαλματίδιο, που παρέδωσαν οἱ καρδινάλιοι & τό προσκυνοῦσαν οἱ πιστοί το 1964 στην Πάτρα.

Οἱ αείμνηστοι μάρτυρες εἶναι παρόντες, ἄς μη το πιστεύουν οἱ ἄπιστοι, δικαίωμά τους, και ἀπο τοὺς τάφους γίνονται μάρτυρες ὑπερασπίσεως στον ἀδίκως διωχθέντα ὀρθόδοξο ἱεράρχη Πάφου Τυχικό. Ὁ Ὀρθόδοξος ἐπίσκοπος & καλὸς ποιμένας τῆς Πάφου, δὲν δέχθηκε νά φέρουν την «κάρα τοῦ ἀποστόλου Παύλου» ἀπό το Βατικανό οἱ καρδινάλιοι, για να μη πέσει το ποιμνιό του στην παγίδα τους

Μητροπολίτης Φλωρίνης Αὐγουστῖνος ἀπαντᾶ:

Η ΑΠΑΤΗ ΤΩΝ ΛΕΙΨΑΝΩΝ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟY

https://youtu.be/Fd-3se8OFM8?si=bESqBbL8_D85vjWg

«…Τιμῶ τά λείψανα, τιμῶ τὰ λείψανα τὰ ἀληθινά. Δὲν θέλω νὰ πάθουμε ὅτι ἐπάθαμε μέ τό Βατικανό, διότι ξέρετε ὅτι τὰ ὑπόγεια τοῦ Βατικανοῦ εἶναι γεμάτα ἀπό κόκκαλα, κόκκαλα δῆθεν ἁγίων, πού μάζευαν χρόνια.
Ἔχω μια ὑπόνοια σοβαρά, ὅτι ὁ Πάπας κραττᾶ τά πραγματικά λείψανα καὶ μᾶς δίνει τά ψευδή λείψανα, γιὰ νὰ μᾶς ἀπατήση.


Τελευταιο ἀποσπ. 1ης ἐπισΚάτι ἐπ᾽αὐτοῦ. Δὲν θέλω νὰ σκανδαλίσω τάς ψυχάς, διότι μιά ψυχή που πιστεύει καὶ ἂν ἀκόμη τὸ λείψανο δὲν εἶναι πραγματικό, ἔχει τὴν χάρη τοῦ Θεοῦ, ἄλλα δὲν θέλω νὰ γίνουμε θύματα ἀπάτης τοῦ Βατικανοῦ,τό ὁποῖο ἀδειάζει τίς ἀποθῆκες του και τὰ σκορπίζει δεξιά καὶ ἀριστερὰ καὶ κραττᾶ τὰ πραγματικά λείψανα.
Κάτι ἐπ᾽ αὐτοῦ σπουδαῖο εἶπε ὁ Τωμαδάκης, ὁ καθηγητής τῆς Φιλοσοφίας, ὁ ὁποῖος ἐμελέτησε κάτω τάς κεφαλάς καὶ ἀπέδειξε, ὅτι ἐκεῖ μέσα ὑπάρχει μιὰ μεγάλη ἀπάτη.

Ὁ καθηγητής Ν. Τωμαδακης πού τόν μνημονεύει στήν ὁμιλία του ὁ ἀγωνιστής ἱεράρχης π. Αὐγουστῖνος, ἔδωσε στην δημοσιότητα 4 ἐπιστολές στην ἐφημεριδα «ΤΥΠΟΣ τον Ὀκτ. τοῦ 1964, ποὺ ἦρθε στὰ χέρια μαςἀμφισβητεῖ την γνησιότητα τῆς κάρας «τοῦ ἀπόστολου Ἀνδρέα», που ἔφεραν καρδινάλιοι ἀπό το Βατικανό.  Κάτι παρόμοιο θὰ κάναν & με τοῦ ἀποστόλου Παύλου (Δεῖτε φωτογραφικῶς ἕνα ἀπόσπασμα τῆς πρώτης ἐπιστολῆς).

Ὁ γνωστὸς σε ὅλους μας μεγάλος ἁγιογράφος Φώτης Κόντογλου ἔφριξε ὅταν εἶδε τὸ ἀγαλματίδιο, ποὺ ἔφεραν οἱ καρδινάλιοι με την κάρα και γράφει ἀπαξιωτικά γι᾽αυτήν.

ΠῼΣ ΗΡΘΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΑΥΤΗ Η ΠΑΛΑΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ;

Χέρι Θεοῦ τὴν ἔφερε, την ἐπόμενη ἡμέρα που καταδικάστηκε ὁ ἀθῶος ΤΥΧΙΚΟΣ ἀπό το δικαστήριο του Ἄννα και τοῦ Καϊαφα. Ηταν περασμενη ὡρα τα μεσανυκτα και πιάσαμε ἕναν φάκελο ἀπό τα ἀρχεῖα τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης Αὐγουστίνου, τό πρῶτο που ἦρθε στά χέρια μας ἦταν, αυτή ἡ πολύτιμη για την στιγμή ἐφημερίδα, τοῦ 1964.

Ὁ Μητροπολίτης Φλωρίνης Αὐγουστῖνος εἶναι παρόν ὅταν χρειαζόμεθα την βοήθειά του & τηρεῖ τον λόγο, που ἔδωσε σε κήρυγμά του: «Εγώ θα φύγω, πού θα πάω; Ὅπου και αν πάω, αν δῶ ὅτι η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ κινδυνεύει θα κάνω επανάσταση θα χτυπήσω συναγερμό. Δεν θα αφήσω την Εκκλησία του Χριστού ούτε στους αθέους ούτε στους μασόνους ούτε στους οικουμενιστάς…».
Αὐτὴν τη στιγμή διώκεται ἕνας ἐπίσκοπος για τα ὀρθόδοξα φρονήματά του, ὁ Τυχικός & κάποιοι ἱερεῖς ὀρθόδοξοι που ἐφαρμόζουν τους ἱερους κανόνεςΔεν εἶναι ἀνωτερος ἀπό τους Ἱερους Κανόνες ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος που ἀγκαλιάζει τους αιρετικούς και δημιουργεῖ σχίσματα στην Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, διώκοντας τους ὀρθοδόξους.
Αποτροπιασμο πρό του βαρβαροτεχ. ειδωλουΔιαβᾶστε πόσο φρικιαστική παρουσιάζει, ὁ γνωστός ἀείμνηστος μεγάλος ἁγιογράφος Φώτης Κόντογλου ὅταν ἀντίκρισε σε φωτογραφίες την κάρα, τοῦ «ἀποστολου», τότε «Ἀνδρέα», που ἔφεραν στην Πάτρα οἱ καρδινάλιοι ἀπό τὸ Βατικανό. Τό ἴδιο τώρα θα γινόταν μὲ «την κάρα τοῦ ἀποστόλου Παύλου. Πῶς μποροῦμε ἐμεῖς νὰ ἐμπιστευτοῦμε το Βατικανό μὲ την  ἀπαίσια και σκοτεινή ἱστορία του. Δεν θέλουμε δωρα ἀπό τα χέρια τους. «Φοβοῦ τους Δαναούς και δωρα φέροντες». Κεφαλές ἀμφιβόλου προελεύσεως, Παπῶν ἤ καρδιναλιων δεν προσκυνοῦμε οἱ ὀρθόδοξοι.

Η ΚΑΡΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΚΛΗΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ

         Τοῦ κ. ΦΩΤΙΟΥ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ

                                        (ἀπὸ τὸ Ἀσάλευτο Θεμέλιο, Ἀκρίτας 1996)
[Ἕνα πολὺ παλιὸ κείμενο, τοῦ Φώτη Κόντογλου, ποὺ σήμερα ὅμως φαντάζει τόσο σύγχρονο! Γιατὶ ὅπως κι ὁ Κύριος εἶπε, στὸ χωράφι τῆς Ἐκκλησίας, πάντα θὰ ὑπάρχουν καὶ τὰ ζιζάνια μαζὶ μὲ τὸν σίτο! Καὶ σὲ κάθε ἐποχὴ θὰ ὑπάρχουν καὶ ἐκεῖνοι οἱ κληρικοὶ ποὺ βλάπτουν τὴν Ἐκκλησία περισσότερο ἀπὸ ὅλους μαζί τους αἱρετικούς!]

Ἔχω ἐμπρός μου μίαν φωτογραφία τῆς λεγομένης λειψανοθήκης τοῦ λειψάνου αὐτοῦ. Ἀλλὰ ἀντί λειψανοθήκης, βλέπω μίαν κακότεχνη γλυπτή κεφαλή, ἡ ὁποία, ὄχι μόνο σεβασμὸ δὲν προκαλεῖ, ἀλλὰ καὶ ἀποτροπιασμό, ὅπως  εἶναι τοποθετημένη, μὲ ἕνα λεπτό λαιμό, ἐπάνω σέ μιὰ βάσι ποὺ ὁμοιάζει μὲ ὤμους ἀνθρώπου. Τό θέαμα εἶναι μακάβριο, ὡς νὰ πρόκειται περὶ νεκρικῆς προσωπίδος.

Αὐτὸ τὸ εἴδωλο, εἰδεχθὲς ὡς τὸ «βρέτας» τοῦ Ναβουχοδονόσορος, ἀντιπροσωπεύει ἐπαξίως τὸ θανατερὸν πνεῦμα τοῦ παπισμοῦ, ὅπως οἱ σκελετοὶ εἰς τὰ παπικὰ κοιμητήρια, τὰ λεγόμενα «κάμπο σάντος». Οἱ σκελετοί καὶ τὰ ἄλλα παραπλήσια μακάβρια θεάματα, ὑπῆρξαν πολὺ προσφιλῆ εἰς τὸ καταχθόνιο πνεῦμα τοῦ παπισμοῦ, καὶ ἀπὸ αὐτὰ ἐνεπνεύσθησαν πολλοὶ ζωγράφοι καὶ γλύπται ἀπὸ ἐκείνους οἱ ὁποῖοι ὑπηρέτησαν μὲ τέχνη των τὴν Λατινικήν Συναγωγην. Τὰ γνωστότερα ἔργα αὐτῆς τῆς ἀπελπιστικῆς τέχνης εἶναι ἡ Δευτέρα Παρουσία τοῦ Λούκα Σινιορέλλι καὶ τοῦ Μιχαήλ Ἀγγέλου, ὅπου σκελετοὶ ἐξέρχονται ἐκ τῶν μνημάτων, ἄλλοι ἐντελῶς ἀποσαρκωμένοι καὶ ἄλλοι φέροντες ὑπολείματα σαρκῶν ἐπὶ τῶν ὀστῶν.

Χαρακτηριστικὸς της τοιαύτης ἀνατριχιαστικῆς ἐμπνεύσεως τοῦ λατινικοῦ κόσμου ὑπῆρξε, σὺν τοῖς ἄλλοις, καὶ ὁ λεγόμενος πυρρίχιος χορός, εἰς τὸν ὁποῖον προεξάρχων ἧτο εἷς σκελετός, εἰς τοῦτο δὲ τὸν καταχθόνιον χορὸν ἐχόρευε καὶ ὁ Πάπας μετὰ τῶν ὑπηκόων του.

Εἰς ἐν κοιμητήριο τῆς Ἰταλίας ὑπάρχει μία ἀπὀ τὰς πλέον φρικιαστικάς παραστάσεις. Πρόκειται δια μίαν τοιχογραφίαν εἰς τὴν ὁποία εἶναι ζωγραφισμένα εἰς τὴν σειρὰν μνήματα, ἐντὸς τῶν ὁποίων κεῖνται τὰ τυμπανιαῖα πτώματα νεκρῶν πλήρη σκωλήκων, ἐκ τῆς δυσοσμίας δὲ φράττουν τὴν ἰνα των μερικοὶ ἔφιπποι πολεμισταί, Οἵτινες πλησιάζουν τοὺς τάφους.

Ὅντως, αἱ τοιαῦται εἰκόνες τῶν παπικῶν εἶναι πλήρεις «τῆς μακαρίας» ἐλπίδος τοῦ Χριστοῦ, κατὰ τὸν ἀπόστολο Παῦλο!!!

Εἰς τὴν ἀνατολικὴν ἁγιογραφία δὲν ὑπάρχει ζωγραφισμένος σκελετός, τὸ σύμβολο «τῶν μὴ ἐχόντων ἐλπίδα» θνητοψύχων, ἐκτὸς μόνον τὸ κρανίου τοῦ Ἀδάμ εἰς τὴν Σταύρωσιν, τὸ ὁποῖο εἶναι και αὐτὸ σχηματοποιημένον, εἰς τρόπον ὥστε νὰ μὴ ἐμποιῇ ἀποκρουστικὴν ἐντύπωσιν. Ἀνθρώπινος σκελετόςἀναφαίνεται, καὶ τοῦτο σπανιώτατα, εἰς τὴν ἀνατολικὴν ἁγιογραφία τῶν χρόνωντῆς τουρκοκρατίας, ἐξ ἐπιδράσεως σχετικῶν χαλκογραφιῶν τῆς Δύσεως, ὡς εἶναι ἡ παράτασις τοῦ ἀββᾶ Σισώη ἱσταμένου περιλύπου ἔμπροσθεν τοῦ τάφου τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου, ἐντός τοῦ ὁποίου κεῖται σκελετός.

Λοιπόν, ἡ ἀπαισία μορφὴ ἡ ὁποία παρουσιάσθη ὡς «λειψανοθήκη» τῆς κάρας τοῦ ἀποστόλου Ἀνδρέα, ἔχει αὐτὸν τὸν μακάβριον χαρακτῆρα, ὅστις ἐκφράζει τὴν παρὰ τοῖς Λατινοις παγερὰν φρίκην τοῦ θανάτου. Μεταξὺ τῶν μεταβάντων εἰς Πάτρας, ὅπως ἀσπασθοῦν τὸ λειψανον, ὑπῆρξαν τινές οἱ ὁποῖοι ἐξεδήλωσαν ἐνδεικτικῶς τὸν ἀποτροπιασμόν των πρὸ τοῦ βαρβαροτέχνου τούτου εἰδώλου.

Ὁπωσδήποτε, οἱ παπικοὶ μᾶς ἐπέβαλον τὴν προσκύνησιν Λατινικοῦ ἀγάλματος, ὡς ἀπαρχὴν τῶν δεινῶν τὰ ὁποῖα θὰ πλήξουν ὑπούλως τὴν Ὀρθόδοξον πίστιν μας, ἀλλοίμονον!

ΦΩΤΙΟΣ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ

———

Ἀλλὰ ἐρωτῶμεν: Τί ἔγινε ἡ λειψανοθήκη βυζαντινῆς τέχνης, ἡ ὁποία περιεῖχε τὴν κάρα, ὅταν ἐκομίσθη αὕτη  εἰς Ἰταλίαν παρὰ τοῦ ἀθλίου Λατινόφρονος Θωμᾶ;

π. Αυγουστίνος Καντιώτης » Blog Archive » Α´ ΛΟΓΟΣ ΑΠΟΠΟΜΠΗΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΑΦΟΥ ΤΥΧΙΚΟΥ, Η ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΝΑ ΔΕΧΘΗ ΤΗΝ ΚΑΡΑ ΤΟΥ «ΑΠΟΣΤ. ΠΑΥΛΟΥ», ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΜΕΤΕΦΕΡΑΝ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ. ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ, Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ, Ο ΦΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ & Ο ΚΑΘΗΓ. ΠΑΝΕΠΙΣΤ. ΤΩΜΑΔΑΚΗΣ & ΑΛΛΟΙ. ΤΗΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΠΡΟΪΟΝ ΑΠΑΤΗΣ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ