Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

" Aλλ' αι σεμναί και τίμιαι γυναίκες της Kωνσταντινουπόλεως, ων πρώτη υπήρχεν η Aγία αύτη Θεοδοσία, ώρμησαν εις την Eκκλησίαν, με λίθους και ξύλα, και ύβριζον τον Πατριάρχην, μισθωτόν αυτόν ονομάζουσαι και λύκον και προδότην Iούδαν, και ούτως αυτόν απεδίωξαν."

Μια αγία που πετροβολούσε έναν Πατριάρχη.. 
   Η Αγία Θεοδοσία η Θαυματουργός η Κωνσταντινουπολίτισα που γιορτάζει πάντοτε την 29η Μαΐου.

Kέρας κριού κτείναν σε Θεοδοσία,
Ώφθη νέον σοι της Aμαλθείας κέρας. *
 
Aύτη η Aγία ήτον κατά τους χρόνους του βασιλέως Θεοδοσίου του Aδραματτινού, εν έτει ψιδ΄ [714], θυγάτηρ γονέων ευσεβών, πατρίδα έχουσα την μεγάλην Kωνσταντινούπολιν.
 Όταν δε έγινεν επτά χρόνων, απέθανεν ο πατήρ της, η δε μήτηρ πέρνουσα ταύτην, την εκούρευσε καλογραίαν εις ένα Mοναστήριον της Kωνσταντινουπόλεως.
 Έπειτα απέθανε και η μήτηρ της, αφήσασα όλην την περιουσίαν της εις την μακαρίαν Θεοδοσίαν, η οποία εκ του πλούτου της κατεσκεύασε τρεις αγίας εικόνας χρυσάς και αργυράς, του Xριστού, της Θεοτόκου, και της Aγίας Mάρτυρος Aναστασίας, τα δε λοιπά υπάρχοντά της διεμοίρασεν εις τους πτωχούς.
 Aφ' ου δε απέρασαν δύω χρόνοι, έγινε βασιλεύς Λέων ο Ίσαυρος, ο και Kόνων ονομαζόμενος, εν έτει ψιΫ΄ [716], ο οποίος με το να ήτον εικονομάχος, διά τούτο εδίωξε βιαίως από το Πατριαρχείον με ραβδία και σπαθία, τον αγιώτατον και μέγαν Πατριάρχην Άγιον Γερμανόν, επειδή και δεν επείθετο να συμφωνήση εις τα ασεβή του δόγματα, και να αθετήση την προσκύνησιν των αγίων εικόνων1.

 Oυ μόνον δε τούτο εποίησεν ο αλιτήριος, αλλά εσπούδασεν ο θηριώνυμος να κρημνίση ακόμη και να κατακαύση την αγίαν εικόνα Xριστού του Θεού ημών, η οποία εστέκετο επάνω εις την πόρταν της Kωνσταντινουπόλεως, την ονομαζομένην Xαλκήν. 
Όθεν εις καιρόν οπού ο σπαθάριος του βασιλέως έβαλε την σκάλαν, και ανέβη διά να κρημνίση εις την γην την αγίαν εικόνα, ευθύς η μακαρία αύτη Θεοδοσία ομού με άλλας ευσεβείς γυναίκας, επίασαν την σκάλαν, και έρριψαν αυτήν κατά γης ομού με τον σπαθάριον, ο οποίος πεσών εις την γην, ετελεύτησεν. 
Έπειτα πηγαίνουσαι εις το Πατριαρχείον, ελιθοβόλουν τον δυσσεβή και εικονομάχον Aναστάσιον. Παρευθύς λοιπόν, αι μεν άλλαι γυναίκες, απεκεφαλίσθησαν.

  Tην δε Aγίαν ταύτην Θεοδοσίαν, ετράβιζεν ένας ωμός και απάνθρωπος στρατιώτης. 
Φθάσας δε εις την τοποθεσίαν, την ονομαζομένην του Bοός, επήρεν ένα κέρατον κριαρίου, και με μεγάλον θυμόν και μανίαν, έμπηξεν αυτό ο θηριώδης και διεπέρασεν εις τον λαιμόν της Aγίας, και έτζι επροξένησεν εις την μακαρίαν του μαρτυρίου τον στέφανον.

Tα δε άπειρα θαύματα, οπού καθ' εκάστην ενεργούνται από το άγιον αυτής λείψανον, είναι δυνατόν να τα μάθη όποιος βούλεται. 
Tελείται δε η αυτής Σύναξις και εορτή εις το Mοναστήριον το ονομαζόμενον Δεξιοκράτους, όπου και το άγιον αυτής ευρίσκεται λείψανον.
 
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ 
1. Σημειοί δε ο Δοσίθεος, σελ. 626 της Δωδεκαβίβλου, ότι αντί του Aγίου Γερμανού, έκαμε Πατριάρχην τον σύγγελον του Aγίου, Aναστάσιον τον νέον προδότην Iούδαν, τον συμφωνήσαντα τω Kόνωνι, και επιβουλεύσαντα τω γέροντι αυτού. 
Aλλ' αι σεμναί και τίμιαι γυναίκες της Kωνσταντινουπόλεως, ων πρώτη υπήρχεν η Aγία αύτη Θεοδοσία, ώρμησαν εις την Eκκλησίαν, με λίθους και ξύλα, και ύβριζον τον Πατριάρχην, μισθωτόν αυτόν ονομάζουσαι και λύκον και προδότην Iούδαν, και ούτως αυτόν απεδίωξαν.
 
2. Περί των θαυμάτων του λειψάνου της Aγίας ταύτης Θεοδοσίας αναφέρει και ο σοφός Iωσήφ ο Bρυέννιος εν τω δευτέρω τόμω, εν τη μελέτη τη περί των Kυπρίων. 
Σημείωσαι, ότι την Aκολουθίαν της Aγίας Θεοδοσίας ανεπλήρωσεν η εμή αδυναμία, ήτις ευρίσκεται κατά την νήσον Nάξον, εν τη Eκκλησία ή Mονιδρίω της Aγίας Θεοδοσίας, εν η τελείται η Σύναξις αυτής και εορτή.  
Όρα και εις την ενάτην του Aυγούστου το Συναξάριον των αθλησάντων διά την αυτήν αγίαν εικόνα την εν τη Xαλκή Πύλη ισταμένην. 
Όθεν συνάγεται, ότι όχι μόνον γυναίκες ήτον αι τραβίξασαι την σκάλαν και ρίψασαι κατά γης τον Σπαθάριον, αλλά και άνδρες πολλοί. 
Σημείωσαι, ότι εις την Oσιομάρτυρα ταύτην Θεοδοσίαν λόγον έπλεξεν Iωάννης Σταυράκιος ο χαρτοφύλαξ Θεσσαλονίκης, ου η αρχή· 
«O λόγος, Oρθοδοξίας στήλη Θεοδοσία τη καλλιμάρτυρι».
  
(Σώζεται εν τη Λαύρα, εν τω Kοινοβίω του Διονυσίου, και εν τη Iερά Mονή των Iβήρων.)
(από το βιβλίο: Αγίου Νικοδήμου Αγιορείτου Συναξαριστής των δώδεκα μηνών του ενιαυτού. Τόμος Γ΄. Εκδόσεις Δόμος, 2005)

Των Αγίων αυτών γυναικών ο χορός, εύρε πηγήν της ζωής και θύραν Παραδείσου !

Ο ΜΙΣΘΟΣ … Να βγάλουμε και κανέναν δίσκο;



Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης A. Φ. 184   http://www.agonas.org
Κυριακή πρωί (9-9-12). Περιδιαβαίνοντας την κεντρική πλατεία διαπιστώνεις ότι μπήκαμε στο Φθινόπωρο κι απ’ το γεγονός ότι γέμισε ο χώρος από κόσμο. Συνταξιούχοι, άνεργοι πολλοί – λόγω της κρίσης, σχηματίζουν πηγαδάκια, βολτάρουν, κάθονται στα παγκάκια, και μερικοί, που στο πορτοφόλι τους βρίσκονται ακόμη λίγα ψιλά, πίνουν το καφεδάκι τους αραχτοί στα τραπεζάκια καφετεριών.
Στη νότια πλευρά, προς τη μεριά των δικαστηρίων, την ονομαζόμενη «μικρά Βουλή», η συζήτηση έχει ανάψει για τα καλά. Οι συγκεντρωθέντες “πολιτικοί αναλυτές” συνεχώς αυξάνουν και τα πνεύματα άρχισαν να οξύνονται όταν το θέμα συζήτησης περιστράφηκε στο ανύπαρκτο σχεδόν μεροκάματο και στα παράπονα μερικών με χοντρές απολαβές.
- Ακούσατε τον Μητροπολίτη Χαλκίδας που παραπονούνταν για τις περικοπές του μισθού του; είπε κάποιος.
Τι ήθελε να το πει αυτό; Ένα εξαγριωμένο πλήθος άρχισε να χειρονομεί, να διαμαρτύρεται και να φωνάζει:
- Μα είναι στα καλά τους; Από ποιον πλανήτη ήρθαν;
- Εγώ παίρνω 565 ευρώ και πρέπει να ζήσω 4 άτομα, να πληρώσω ενοίκιο, φως, νερό, να σπουδάσω παιδιά…
- Κλαίνε οι χήρες, κλαίνε και οι παντρεμένες.
- Αυτοί και η σκούφια τους είναι. Τρώνε, πίνουν, κοιμούνται, θερμαίνονται και ταξιδεύουν χωρίς να πληρώνουν ευρώ.
- Γιατί, δεν τους φθάνουν 1707 ευρώ το μήνα καθαρά;
- Κι αν δεν τους φθάνουν, πώς γίνεται, όταν πεθάνει κάποιος απ’ αυτούς, να εμφανίζονται καταθέσεις εκατομμυρίων;
Ξαναμμένοι όπως ήταν, δεν έλεγαν να σταματήσουν. Και δεν είχαν άδικο.
Κάποιος απ’ αυτούς άρχισε να φωνάζει:
- Τι συμβαίνει με τους δημοσιογράφους, που, όταν φέρνουν στο φως τέτοιους “φτωχούς” δεσποτάδες, η είδηση κρατάει το πολύ μια μέρα και μετά χάνεται; Δεν θυμάστε τι έγινε με τον δεσπότη των 35 εκατ. στο πορτ-μπαγκάζ; ή εκείνον της δραμα-τικής πόλης της Μακεδονίας, με τα εκατομμύρια στο προσωπικό βιβλιάριο; Κι εκείνο… το σήριαλ της “ΖΟΥΓΚΛΑΣ” με τους εμπλεκόμενους στη διαχείριση του Προσκυνήματος της αγ. Παρασκευής Τεμπών, ενώ είχαν προγραμματιστεί 8 επεισόδια, τελικά περιορίστηκε σε ενάμισυ και μετά χάθηκε; Ή μήπως το άλλο με τις OFF-SHORE εταιρίες;
Σταμάτησαν για λίγο συλλογισμένοι…, όταν κάποιος, απλός, βασανισμένος από τη ζωή, αλλά σκεπτόμενος άνθρωπος, πήρε το λόγο.
- Οι δεσποτάδες δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Δεν βλέπετε τον δικό μας, που οι αρχιερατικές του στολές ξεπερνούν τις 200 και συνοδευόμενες από τις ανάλογες μίτρες, πατερίτσες, εγκόλπια, κ.α. η αξία τους ανέρχεται στα κάποια εκατομμύρια, ενώ άλλοι ψάχνουν στους σκουπιδοτενεκέδες για να βρουν κάτι να φάνε;
- Φίλε-φίλε, (φωνάζει δυνατά κάποιος, ζητώντας να του δοθεί ο λόγος, και πηγαίνοντας στο κέντρο της ομήγυρης άρχισε με βροντηρή φωνή να εξαπολύει κεραυνούς) οι δεσποτάδες μας δουλεύουν και μεταξύ τους αλληλοκαλύπτονται. Θυμάστε πόσες φορές αθώωσαν τον Αττικής Μπεζενίτη, τον Δωδώνης-Ζακύνθου Χρυσόστομο, τον Θεόκλητο, τον Ιάκωβο κ.ά. ενώ κάποια παπαδάκια, που πέφτουν στα χέρια τους, τα εξουθενώνουν κυριολεκτικά.
Και συνέχισε να ξιφουλκεί:
- Στα τέλη Αυγούστου έγινε κάτι κωμικοτραγικό στο Συνοδικό Δικαστήριο. Μετά από 5-6 χρόνια και δεκαπέντε περίπου αναβολές, είπαν να δικάσουν τον Ιάκωβο Γιοσάκη. Απολογούμενος ο Γιοσάκης άρχισε να περιγράφει με “γλαφυρό” τρόπο την “καθαρή και αγία ζωή” του καθενός εκ των συνοδικών δικαστών δεσποτάδων. Τότε συνέβη το … “έλα να δεις”. Ένας εκ των “καθαρών” έπεσε κάτω ξερός και οδηγήθηκε με φορείο στον Ευαγγελισμό. Άλλος “άγιος” λιποθύμησε και για να συνέλθει τού ’ριχναν νερό. Και οι υπόλοιποι εξαφανίστηκαν και άφησαν το Γιοσάκη μόνο!!! Αυτό αν είναι κατάντημα…
Κάποιος εξαγριωμένος άρχισε φωνάζει… Οι δεσποτάδες ζουν στο δικό τους κόσμο, είναι καλοπερασάκηδες, άλλα λένε και άλλα κάνουν ενώ ο κόσμος χάνεται. Ο οικουμενισμός έχει διαφθείρει το ορθόδοξο φρόνημα… Οι νέες ταυτότητες αρχίζουν να μπαίνουν στην τσέπη μας… Την ιστορία μας σιγά-σιγά την αλλοιώνουν… Την γλώσσα και το αλφάβητό της τα αλλάζουν τα φώτα κι αυτοί τρώνε, πίνουν, βολτάρουν και κοιμούνται! Ξύπνησαν, μόλις έμαθαν ότι θα κόψουν τους μισθούς τους και ζήτησαν άμεσα συνάντηση με τον Πρωθυπουργό! Τι κρίμα!
- Για ποιους τάλεγε ο μακαρίτης Χριστόδουλος – φώναξε κάποιος από το πλήθος – ότι, οι Εκκλησίες έγιναν «ανθοκήπια αθλιοτήτων», ότι γεμίσαμε από «φιλοχρήματους κληρικούς»  και «φιλήδονους»;
- Ένας γέροντας – αξύριστος και με μεγάλο μουστάκι – ο οποίος για ώρα άκουγε τα διαδραματιζόμενα – ζήτησε τον λόγο, και με γεροντίστικη φωνή άρχισε να λέγει:
- Πώς γίνεται οι παλαιοημερολογίτες δεσποτάδες να μην πληρώνονται από κανένα δημόσιο κουρβανά και να συντηρούν γραφεία, ιδρύματα, ναούς κ.ά. τους δε δικούς μας – νεοημερολογίτες – να μην τους φθάνουν να… ζήσουν αφού όλα τα έχουν δωρεάν;
Άρχισαν να χτυπούν παλαμάκια και ζήτησαν να γίνει δημοψήφισμα: Να πληρώνονται οι δεσποτάδες ή όχι;
Το αποτέλεσμα ήταν 91 υπέρ του κοψίματος και 2 δεν ψήφισαν.
Τακούτε; Να τι λέει ο κόσμος.
Εάν δεν σας φθάνει “άγιοι” αρχιερείς ο μισθός, να βγάλουμε και κανένα… δίσκο!


Το ΙΣΛΑΜ και οι υποκριτές!



Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης A. Φ. 184
http://www.agonas.org
      (Όταν προσβάλλεται το Ισλάμ, το Κοράνι, ή ο Μωάμεθ, αυτό θεωρείται «έγκλημα μίσους». Όταν προσβάλλεται η χριστιανική πίστη, η Αγία Γραφή, ή ο Χριστός αυτό λέγεται «Τέχνη».
   Η υποκρισία των «Χριστιανών προοδευτικών» είναι απίστευτη, ιδίως μετά τα τελευταία γεγονότα των εξαγριωμένων μουσουλμάνων που καίνε τα πάντα και σκοτώνουν εξ’ αιτίας της «βλάσφημης» ταινίας για τον Μωάμεθ.
     Οι απανταχού «Χριστιανοί προοδευτικοί» μιλούν για «σεβασμό της θρησκευτικής τους πίστης» και θεωρούν «έγκλημα μίσους» το πέταγμα του Κορανίου.
     Όταν υβρίζεται και εξευτελίζεται , με τον πιο χυδαίο και αρρωστημένο τρόπο, η χριστιανική πίστη, ο Χριστός, η Παναγία... σε ταινίες, θέατρα..., αυτό το λένε «Τέχνη». Παράλληλα δε ηρωοποιούν τον Ιμάμη της Αιγύπτου Άμπου Ισλάμ διότι έσκισε, έκαψε και ...ούρησε την Αγία Γραφή σε συγκέντρωση χιλιάδων ανθρώπων χαρακτηρίζοντας την ενέργειά του πράξη «ιερή». Ω της υποκρισίας των «χριστιανών προοδευτικών, ντόπιων και ξένων!!!

Η ΣΚΟΥΡΙΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ ή Η ΟΞΕΙΔΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΡΔΙΩΝ ΕΞΟΡΙΣΕ ΑΡΑΓΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ;

Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης ΑΓΩΝΑΣ : Α.Φ.184
http://www.agonas.org 
       Μέσα στην ψυχική ομίχλη από την οικονομική κατακρήμνιση και την πνευματική ανεστιότητα ξετρύπωσαν πάλι οι μεγάλες προφητείες και οι ευρηματικά στυγνές αναλύσεις γύρω από την υπόθεση των μεταφράσεων των λειτουργικών κειμένων.

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

περί αντιπολυτεκνικής πολιτικής, κοινού αισθήματος και Δικαστών

ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΘΕΝΟΥΣ (σ.σ. περί αντιπολυτεκνικής πολιτικής, κοινού αισθήματος και Δικαστών)

  • Από τον Βασίλειο Κόκκινο


        Από το 1955, οπότε και επεβλήθη η φορολογία εισοδή­ματος φυσικών προσώπων, διά του Ν.Δ. 3323/55 καμμία κυβέρ­νηση, ομαλή ή ανώμαλη, δημο­κρατική ή δικτατορική, δεν τόλ­μησε να καταργήσει το αφορο­λόγητο ποσό εισοδήματος για κάθε τέκνο. Μπορεί να υπήρξαν αυξομειώσεις τούτου, αλλά ου­δέποτε κατηργήθη η έκπτωση μέρους του εισοδήματος για κά­θε τέκνο. Το αυτό συνέβη και με τον Ν. 2238/94, που κωδικοποίη­σε όλες τις τροποποιήσεις του άνω βασικού νόμου.
        Σε μια χώρα με μέγα δημογραφικό πρόβλημα, όπου ο αριθ­μός των θανάτων είναι μεγαλύ­τερος εκείνου των γεννήσεων, που μειούται συνεχώς, και ο α­ριθμός των αμβλώσεων μεγαλύ­τερος αυτού των γεννήσεων, η κατάργηση του αφορολογήτου ποσού για κάθε τέκνο είναι α­συγχώρητο σφάλμα. Και τα σφάλματα τιμωρούνται πάντοτε.
       Το συγκεκριμένο θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της ελληνικής φυλής. Σε λίγα χρο­νιά, οι Έλληνες θα αδυνατούν να αναδείξουν την κυβέρνηση της χώρας τους, την οποία και θα ε­κλέγουν οι σημερινές μειονότη­τες, που θα αποτελούν την πλειοψηφία. Αυτό επιδιώκουν οι κυ βερνώντες; Εκτός εάν έχουν υπ’ όψιν τους άλλη ρύθμιση, μη ανακοινωθείσα ακόμη, η οποία ε­ξουδετερώνει το άνω σφάλμα.
     Διότι, κατά ποια λογική και για ποια σκοπιμότητα θα πληρώ­νει τον ίδιο φόρο ο άγαμος και ο άτεκνος έγγαμος, με τον πατέ­ρα δύο, τριών, πέντε ή και πε­ρισσοτέρων τέκνων; Είναι αυτό φορολογική δικαιοσύνη ή κατά­φωρος και απάνθρωπος αδικία;
Αυτή είναι η, κατά το Σύνταγμα, οφειλομένη προστασία του Κρά­τους προς την οικογένεια, ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του έθνους (άρθρο 21 παρ. 1) και ειδική φροντίδα τούτου (άρθρο 21 παρ. 2) προς τις πολύτεκνες οικογένειες;
      Και ενώ δεν γίνεται καμμία έκπτωση του εισοδήματος για τα τέκνα, απαλλάσσονται της φορολογίας οι αποζημιώσεις των βουλευτών εκ της συμμετοχής τους στις Ε­πιτροπές της Βουλής, οιουδή- ποτε ύψους είναι αυτές.
       Κατά το Σύνταγμα (άρθρο 4 παρ. 5), «οι Ελληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους». Στην πραγμα­τικότητα όμως φορολογούνται οι ιδιοκτήτες ακινήτων, οι δημόσιοι υπάλληλοι και οι συνταξιούχοι. Ό­λοι οι άλλοι φορολογικώς «χαϊ­δεύονται». Οι ελεύθεροι επαγγελματίες συγκεντρώνουν απο­δείξεις των δαπανών τους, που εκπίπτουν του εισοδήματος.
     Αυτό όμως δεν ισχύει για τους μισθωτούς και τους συνταξι­ούχους. Το προσφάτως αποκαλυφθέν γεγονός, ότι οι δημόσιοι υπάλ­ληλοι και οι συ­νταξιούχοι δηλώ­νουν φορολογη­τέο εισόδημα 83 δισ. ευρώ, ενώ ό­λοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες, ε­πιστήμονες, τε­χνίτες και επιχει­ρηματίες, εισόδη­μα μόνον 3,6 δισ. ευρώ, καταδει­κνύει την αδικία που γίνεται σε βάρος των μι­σθωτών και των συνταξιούχων.
       Η αυθαιρεσία των κυβερνώντων και οι παραβιάσεις του Συντάγματος από αυτούς έχουν υπερβεί κάθε όριο. Επεβλήθη α­ντισυνταγματικούς στους συντα­ξιούχους δικαστές εισφορά αλ­ληλεγγύης 17% (14% αρχικώς, +3% μεταγενεστέρως). Όχι ό­μως επί των καταβαλλόμενων σήμερα πραγματικών αποδο­χών, αλλά επί των ονομαστικών, που προβλέπονταν προ διετίας.
        Η νομολογία του Συμβουλίου  της Επικρατείας έχει δεχθεί παλαιότερα ότι η εισφορά αυτή (ΛΑΦΚΑ) είναι αντισυνταγματι­κή. Εν τούτοις ο σημερινός νομοθέτης αγνοεί την άποψη του αρμοδίου Δικαστηρίου και επι­βάλλει εισφορά, βάσει αποδο­χών που δεν καταβάλλονται. Η ενέργεια αυτή είναι ληστρική. Και δεν γνωρίζει προηγούμενο.
       Η νομοθετική και η εκτελεστι­κή εξουσία έχουν ταυτισθεί πλήρως και ρυθμίζουν ενιαίως τις αποδοχές και συντάξεις των άμεσων εν ενεργεία και συντά­ξει οργάνων τους.
Αλλά, αν και τα άμεσα όργανα της δικαστικής εξουσίας δικαιούνται των αυτών αποδοχών λόγω της ισοτιμίας και ισοδυναμίας των τριών ε­ξουσιών, άνευ της οποίας δεν υφίσταται η διάκριση τούτων, που είναι θεμέλιο του κράτους δικαί­ου, οι αποδοχές των δικαστών ορίζονται κατά το δοκούν από τον υπουργό των   Οικονομικών.
     Προφανώς διότι εκλαμβάνει τους δικαστάς ως υποτεταγμένους στην εκτελεστική ε­ξουσία και όχι ως άμεσα όργανα ισοτίμου, ισοκύρου και ισοδυνά­μου εξουσίας, προβλεπομένης και προστατευομένης από το Σύνταγμα. Αν τολμούν οι κυβερνώντες, ας πουν στον λαό ότι θεωρούν τη Δικαιοσύνη όχι ως ι­σάξια λειτουργία, αλλ’ ως υποτεταγμένη στις δύο άλλες. Για να καταφανεί ότι ενεργούν και σκέπτονται ως φασίστες.
       Βεβαίως, η κοινή γνώμη εί­ναι εναντίον των δικαστών. Όχι διότι δεν τους αναγνωρίζει ως φορείς και εκφραστές της δικαστικής εξουσίας, αλλά διό­τι σε κρίσιμες στιγμές δεν στάθηκαν εις το ύψος της αποστολής τους. 
       Ιδιαίτερα με­ρικοί δικαστές του Συμβουλίου της Ε­πικράτειας, όταν οι πολίτες προσέφυγαν στο ΣτΕ για την περικοπή μισθών και συντάξεών τους.Η πλειοψηφία του Δικαστηρί­ου τούτου έκρινε ότι οι περικοπές αυτές είναι δικαιο­λογημένες, λόγω των εκτά­κτων περιστάσεων και προς προστασία του δημοσίου συμ­φέροντος! Τώρα που η κυβέρ­νηση περικόπτει τις αποδοχές τους βαναύσως, είναι υποχρε­ωμένοι να αναγνώσουν και πά­λι καλύτερα το Σύνταγμα.
     Ομοίως, όταν οι πολίτες ζή­τησαν την ακύρωση του μνημονίου ως αντισυνταγματι­κού, διότι δεν ψηφίσθηκε από 181 βουλευτές, όπως ορίζει το Σύνταγμα, η πλειοψηφία του ΣτΕ δέχθηκε το αντίθετο. 
    Ένας των μελών αυτής μάλιστα, προ της δημοσιεύσεως της αποφάσεως, έσπευσε να γίνει σύμ­βουλος του Γ. Παπανδρέου και στη συνέχεια υπουργός Επι­κράτειας. Αμφιβάλλω αν τούτο έχει προηγούμενο παγκοσμίως.

Προς ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΣ, ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΡΟΝΤΕΣ

                   Ο Χριστός βλασφημείται και "ημείς άδωμεν"

          Προς  ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΣ,  ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΡΟΝΤΕΣ

                       «Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΝΕΤΑΙ»

              ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΤΟ ΕΡΓΟ
                     ΑΠΟ   ΤΟΥΣ       ΘΡΟΝΟΥΣ ΣΑΣ;

Είχε πει ο Γέροντας Παΐσιος για άλλη βλάσφημη ταινία
«...Και με τις βλάσφημες ταινίες πού παρουσιάζουν, θέλουν να γελοιοποιήσουν τον Χριστό... Η Διαμαρτυρία για την βλάσφημη εκείνη ταινία ήταν ομολογία πίστεως. Το κάνουν, για να πουν «αυτός ήταν ο Χριστός, τώρα θα έρθει ό Μεσσίας», και να παρουσιάσουν μετά τον «Μεσσία» τους. Εκεί το πάνε».
(από Αmethystos)

    Δεν έχω πρόθεση να μιλήσω για την στάση των κουλτουριάρηδων αριστερών και μη, όταν θίγεται η ιδεολογία τους, ή για την ευαισθησία που επιδεικνύουν για την πίστη των μουσουλμάνων μεταναστών. Όλοι, όμως, θυμούνται κάποια  γεγονότα, όπως εκείνα του 1985, με την ταινία «Ελένη»· βασιζόταν στο ομώνυμο βιβλίο του Νίκου Γκατζογιάννη και μιλούσε για το παιδομάζωμα που επέβαλλαν οι αντάρτες του ΕΛΑΣ στην περίοδο του εμφυλίου. Όταν άρχισε να παίζεται στους ελληνικούς κινηματογράφους, υπήρξαν αντιδράσεις από το ΚΚΕ και οι οπαδοί του –επειδή εθίγη η ιδεολογία τους– ξέχασαν τα όσα τώρα λένε περί «ελευθερίας της τέχνης» και προπηλάκιζαν τους θεατές που πήγαιναν να την δουν. Μετά από λίγες ημέρες η προβολή της ταινίας διακόπηκε.

   Αφήνοντας, λοιπόν, τους διαφόρων ιδεολογιών οπαδούς, έρχομαι σ’ αυτούς που μας λένε ότι είναι «εις τύπον και τόπον Χριστού»! Αυτούς που μας λένε ότι έχουν «αποστολική» διαδοχή! Αυτούς τους Επισκόπους και πνευματικούς, που μας διδάσκουν να ακολουθούμε το παράδειγμα του Χριστού και των Αγίων Του, αλλά χωρίς να υποφέρουμε και λίγο για το Χριστό. Μόνο με προσευχή και όχι φανατικές διαμαρτυρίες, λένε, πρέπει να υπερασπίζουμε την Πίστη! Κι αφήνουν (αφήνουμε) το Χριστό μόνο Του και πάλι να ξανασταυρώνεται! Κανένας Ιεράρχης κάτω από το Σταυρό Του. Κανένας πνευματικός στον ανηφορικό δρόμο του Γολγοθά! Άλλοι εφησυχάζουν στα επισκοπικά μέγαρά τους, άλλοι ξορκίζουν το κακό με ένα κομποσκοίνι στο χέρι, αλλά κανείς δεν παραβρέθηκε στον επικίνδυνο χώρο, αντιμέτωπος με τα χημικά και τα κλόμπς των αστυνομικών.

       Όταν θίγονται τα «υπεροχικά» πρόσωπα των Πατριαρχών και των Επισκόπων, διαμαρτύρονται, καταφεύγουν στην δικαιοσύνη. Όταν θίγεται, διακωμωδείται, διασύρεται με την πιο βάναυσο τρόπο και επικολλάται σ’ αυτό πρόσωπο του Θεανθρώπου και στα Άγια πρόσωπά των μαθητών Του η κατάπτυστη σοδομική αμαρτία, σιωπούν. Ανώτερα τα «τίμια» πρόσωπά των, από το πρόσωπο του Χριστού!
Άραγε, δεν φοβούνται, μήπως και πάλι ο Θεός μιλήσει, όχι για κάποια Σόδομα, αλλά για όσα διαπράττονται στην Εκκλησία Του και με την σιωπή των Ταγών της, όπως επί Αβραάμ; «Επε δ Κριος· κραυγ Σοδμων κα Γομρρας πεπλθυνται πρς με, κα α μαρται ατν μεγλαι σφδρα. καταβς ον ψομαι, ε κατ τν κραυγν ατν τν ρχομνην πρς με συντελονται, ε δ μ, να γν»; (Γεν. 18, 20-21).
      Ο Κύριος, σε ανάλογη περίπτωση πήρε το φραγγέλιο. Οι πνευματικοί μας ταγοί δειλιούν να πορευτούν εν σώματι, και να τους ακολουθήσουμε όλοι, κι εμείς από τις κοντινές ή μακρινές επαρχίες, για να παύσει η ιστορία με το βλάσφημο αυτό έργο;
      Ο μητροπολίτης Πειραιώς τόλμησε να καταθέσει μήνυση κατά των συντελεστών του θεατρικού έργου "Corpus Christi" για κακόβουλη βλασφημία. Μόνος αυτός, χωρίς καμιά συμπαράσταση από εκκλησιαστικούς φορείς, χωρίς κανένα άλλο Επίσκοπο συνοδοιπόρο, χωρίς κανένα Μοναστήρι, γέροντα, καμιά χριστιανική Αδελφότητα συμπαραστάτη. Συμπαραστάτες –θέατρο εντυπωσιασμού– κλιμάκιο βουλευτών του Λαϊκού Συνδέσμου-Χρυσή Αυγή, των αδιάφορων ή «νεοπαγανιστών» δηλαδή, που, όπως διατύπωσε ανώνυμος σχολιαστής στο διαδίκτυο, «λόγω ύπνωσης των ρασοφόρων παριστάνουν τους υπερασπιστές της πίστης»!

       Λοιπόν, σεβαστοί ποιμένες μας, θεματοφύλακες της Πίστεως, «Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΝΕΤΑΙ» και σεις θα συνεχίσετε να παρακολουθείτε το έργο αυτό από την ασφάλεια των Επισκοπίων σας, από τα ησυχαστήριά σας και τους θρόνους σας; Θα αφήσετε την υπεράσπιση του υπεράγιου Προσώπου Του σε άλλους και δη εμφορούμενους από νεοπαγανιστικές ιδέες;
Ο Χριστός ξανασταυρώνεται, και σεις θα βγείτε αύριο Κυριακή να καυτηριάσετε την ταινία με ιλαροτραγικές κραυγές, μέσα στις χρυσοποίκιλτες στολές σας και κάτω από τις φανταχτερές μίτρες σας;
Λεόντιος Διονυσίου

ΤΙ ΕΛΕΓΕ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΒΛΑΣΦΗΜΑ ΕΡΓΑ



«Εἶναι κάποια ταινία κάποιου Ἰταλοῦ σκηνοθέτη, πού βασίζεται σέ κάποιο βιβλίο τοῦ Καζατζάκη, εἶναι, ὅπως λέγεται, ἀπιθάνου βλασφημίας, γιατί προχωρεῖ ἡ ταινία πολύ πέρα ἀπό τίς φοβερές βλασφημίες πού ἀναφέρει ὁ Καζατζάκης στό βιβλίο του αὐτό γιά τό Πρόσωπο τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ.


Αὐτοί οἱ ἄνθρωποι πού γράφουν ἤ σκηνοθετοῦν ἤ προβάλλουν στόν κινηματογράφο γιά τόν Καζατζάκη ἤ προτρέπουν οἱ ἐκπαιδευτικοί στά σχολεῖα νά διαβάζουν οἱ μαθητές Καζατζάκη, πρέπει νά εἶναι ἄνθρωποι ἐλαυνόμενοι ὑπό λεγεώνων δαιμόνων, σίγουρα.


Γι’ αὐτό, ἀγαπητοί μου, προτροπή μου εἶναι, κανείς, μά κανείς, ἔστω περίεργα, νά μήν πάει νά δεῖ μία τέτοια βλάσφημη ταινία. 


Εἶπα οὔτε ἀπό περιέργεια, γιατί αὐτός πού θά τολμήσει νά πάει νά δεῖ ἀπό περιέργεια -τό ξαναλέω, ὄχι ἀπό ἀσεβῆ διάθεση- ξέρετε τί θά πάθει; 


Ἀκοῦστε τί θά πάθει.  


Θά δεχτεῖ τόν κόλαφο τοῦ δαίμονα τῆς βλασφημίας ἰσοβίως! 


Δέν θά τοῦ φεύγουν ἐκεῖνα πού θά δεῖ καί θά ἀκούσει ποτέ μέσα ἀπό τήν ψυχή του! 


Θά κάνει προσευχή καί θά τοῦ ἔρχονται οἱ εἰκόνες αὐτές. 


Θά πηγαίνει στήν ἐκκλησία καί θά τοῦ ἔρχονται αὐτές οἱ βλασφημίες, θά τόν δέρνει, ὑπογραμμίζω, ἰσόβια ὁ δαίμων τῆς βλασφημίας! 


Εἶναι φοβερός ὁ δαίμων τῆς βλασφημίας. 


Μήν δώσομε εὐκαιρίες στό δαίμονα τῆς βλασφημίας νά δοῦμε τέτοια πράγματα, γιατί δέν θά ἡσυχάσομε ποτέ!»



(Πράξεις, ὁμιλία 88η)

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Ο ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ



Του Παναγιώτη Τελεβάντου

Ποιος έχασε την ντροπή και τη συναίσθηση του βάρους της ευθύνης του επισκοπικού αξιώματος για να την βρει ο Αγιος Καλαβρύτων;

Εμβρόντητοι πληροφορηθήκαμε κατά την ακροαματική διαδικασία της αγωγής του κ. Σημάτη εναντίον του Μητροπολίτη Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιου, ότι ο Σεβ. αρνήθηκε να ζητήσει συγγνώμη για να αποσύρει ο κ. Σημάτης την αγωγή. 

Αντίθετα με περισσή θρασύτητα και ασυνειδησία ομολόγησε - χωρίς να ερυθριάσει - ότι δεν αισθάνεται σε τίποτα ένοχος ώστε να χρειάζεται να ζητήσει συγγνώμη.!!!

Εκεί που περιμέναμε ότι ο κ. Σημάτης θα ήταν άκαμπτος επειδή επιτέλους θα μπορούσε να πλήξει τον Σεβασμιότατο επί ίσοις όροις, τελικά αποδείχτηκε διαλλακτικός και οπωσδήποτε πρόθυμος να αποσύρει την αγωγή με μια απλή έκφραση απολογίας, παρόλη τη μεγάλη δικαιολογημένη του πικρία. 

Πλην όμως αποδείχθηκε στην πράξη ότι "αλλού είναι τα κακαρίσματα και αλλού γεννούν οι κότες.!!!"

Ο Σεβασμιότατος Καλαβρύτων δεν έφταιξε σε τίποτα, ισχυρίζεται!!!.

Υπάρχει ένα βιβλίο, Σεβασμιότατε, που ονομάζεται Ευαγγέλιο. Σ’ αυτό το βιβλίο υπάρχει μια παραβολή που λέγεται παραβολή του ασώτου. 

Σ’ αυτή την παραβολή ο Χριστός - δεν ξέρω αν τον έχετε ακουστά - παρουσιάζει το Θεό να αγναντεύει στον ορίζοντα για να δει το παιδί του να επιστρέφει και τρέχει να το προυπαντήσει με ανοιχτές αγκάλες πριν προφθάσει να ανοίξει το στόμα του.

Αν ως “εις τύπον και τόπον Χριστού ιστάμενος” πατέρας του κ. Σημάτη είχατε ελαχιστομόριον της συνείδησης του χρέους σας ως επισκόπου θα έπρεπε να ενεργήσετε ανάλογα. 

Οχι μόνον να προθυμοποιηθείτε να ζητήσετε συγγνώμη από τον κ. Σημάτη για όλες τις ταλαιπωρίες που τον καθυποβάλατε όλα αυτά τα χρόνια - και τον ίδιο και την οικογένειά του -, αλλά και να πέσετε στα πόδια του στο δικαστήριο και να του πείτε:

"Παιδί μου σε παρακαλώ συγχώρα με. Συγχώρεσέ με από καρδιάς. Είσαι παιδί μου και είμαι ο πατέρας σου. Με τι μούτρα θα συναντήσω τον Χριστό εν εκείνη τη Ημέρα αν εσύ χάσεις την ψυχή σου με την στάση σου απέναντι στην Εκκλησία; Σε παρακαλώ συγχώρα με και αλάφρυνε την ψυχή μου από το κρίμα που σε εξώθησα σε διάσταση με την Εκκλησία. Είμαι προχωρημένης ηλικίας και δεν ξέρω πότε θα με καλέσει ο Δίκαιος Κριτής. Μη με αφήσεις σε παρακαλώ να πεθάνω αναπολόγητος και μην αφήσεις τον εαυτό σου αναπολόγητο εν Εκείνη τη Ημέρα. Σε παρακαλώ παιδί μου συγχώρα με.” 

Αυτά θα κάνατε και αυτά θα λέγατε, Σεβασμιότατε, αν είχατε ελαχίστη συνείδηση επισκοπικής ευθύνης. 

Αλλά είναι προφανές ότι ζητώ πολλά από ένα “χριστοδουλάνθρωπο” που διόρισε πρωτόσυγκελό του τον γνωστό Θεόκλητο Κουμαριανό που “επεστράφη πάλλευκος στην Εκκλησία και στην κοινωνία”.

Σεβασμιότατε! Ο Θεός είναι και δικός σας Πατέρας.! Αγναντεύει στον ορίζοντα αναμένοντας την δική σας επιστροφή, όπως αναμένει την επιστροφή όλων μας. Αδράξετε την ευκαιρία τώρα με τη δίκη. Μην την αφήσετε να πάει χαμένη.!