Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Αναρωτιέμαι: Αυτά είναι τα (ευνουχισμένα) γκεσέμια της Ορθοδοξίας που μόνο φωνή διαθέτουν…;



Ερποντες..χαμαι..λέοντες !

    Φοβεροί στην όψη, ατρόμητοι με πλούσια χαίτη, νευρώδη σώματα, νύχια κοφτερά οι λέοντες.Στον βρυχηθμό τους ανατριχιάζει η ζούγκλα, τα μεγάλα δόντια σε ετοιμότητα να ξεσκίσουν, να κατακρεουργήσουν ότι σταθεί μπροστά τους. Και βέβαια αν είναι να προστατέψουν τα τέκνα τους δεν υπολογίζουν τίποτα. Ο άρχοντας του ζωικού βασιλείου…Θαυμάζεις την θηριώδη δύναμη, λύνονται τα γόνατά σου  όταν συναντηθούν τα βλέμματα, όταν ανοίγει το στόμα του…
    Κι όμως το ίδιο ζώο εγκλωβισμένο στα κάγκελα του τσίρκο, μόλις ακούσει τον συριγμό από το καμουτσίκι του θηριοδαμαστή γίνεται αξιολύπητο.. Χάνει την αγριάδα, χαμηλώνει το βλέμμα, δαμάζει την  δύναμή του, βγάζει βρυχηθμό ,δείχνει τα δόντια του, κουνάει νευρικά την ουρά του μα τελικά την βάζει κάτω από τα σκέλια του…
     Το θηρίο γίνεται γατούλα, ο βρυχηθμός είναι αναστεναγμός για την κατάντια του βασιλιά των ζώων, του αγέρωχου, που γίνεται πειθήνιο όργανο του θηριοδαμαστή.
      Ο ήχος από την λεπτή δερμάτινη λωρίδα του μαστίγιου το κάνει να κουρνιάζει φοβισμένο…και μόνο μ ένα νεύμα του εκπαιδευτή να αλλάζει θέση σαν γατούλα…

    Στην εξόδιο ακολουθία του Σωτηρόπουλου μαθαίνω πως δεσποτάδες «ανδρείοι» κατά τα άλλα, λέοντες της ορθοδοξίας, προστάτες των πνευματικών τους τέκνων, κούρνιασαν στα στασίδια του ναού (στο ιερό βήμα για να κυριολεκτούμε να αποφύγουν τον έλεγχο του πιστού λαού).
Ο  ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ 
Έτσι τους διέταξαν, άκουσαν τον ήχο του βούρδουλα ή για να κυριολεκτώ τους μετέφεραν την θέληση του «κυρίου τους»…
Δεν ξέρω ποιόν να λυπηθώ περισσότερο τον θηριοδαμαστή ή τα πειθήνια όργανά του;
Κάποιοι παραξενεύονται και αναρωτιούνται «Μα ήταν ομογάλακτοι πνευματικά…κοντά στον Καντιώτη!!!» και τους θυμίζω: Μήπως και ο Κάϊν με τον Αβελ δεν ήταν ομογάλακτοι;

Αναρωτιέμαι: Αυτά είναι τα (ευνουχισμένα) γκεσέμια της Ορθοδοξίας που μόνο φωνή διαθέτουν…;
Μούρχεται να φτύσω  χαμαι…λέοντες  της πλάκας…

Ασκληπιάδης

Επικήδειος στην εξόδιο ακολουθία του Νικόλαου Σωτηρόπουλου






Ἀπολογητής, ἑρμηνευτής, ἀγωνιστής
  Νικόλαος Σωτηρόπουλος
(Τὴν 28 Αὐγούστου ἀνεχώρησε γιὰ τὴν οὐράνια πόλι ὁ σπουδαῖος θεολόγος καὶ ἑρμηνευτὴς τῶν Γραφῶν Νικόλαος  Σωτηρόπουλος. Ἡ ἐξόδιος ἀκολουθία ἐψάλη στὴν ἱ. Μονὴ Εἰσοδίων Θεοτόκου Μυρτιᾶς-Ἀγρινίου. Μὲ εὐλογία τοῦ ἐπιχώριουἐπισκοποῦ π. Κοσμᾶ, προέστη καὶ μίλησε ὁ Ἱεροκηρυξ ἀρχιμ. Δανιὴλ Ἀεράκης. Δημοσιεύουμε τὴν ὁμιλία του.)
«Παῦλος, δοῦλος Ἰησοῦ Χριστοῦ, κλητὸς ἀπόστολος, ἀφωρισμενος εἰς εὐαγγέλιον Θεοῦ» (Ρωμ. α' 1).
1. • Ἂν ἀφωρισμένος, κατὰ τὴν Καινὴ Διαθήκη, καὶ μάλιστα τὴν ἀποστολικὴ γλῶσσα, εἶναι ὁ διαλεγμένος, ὁ ξεχωριστὸς γιὰ τὸ ἔργο τοῦ Εὐαγγελίου, ὁ ἐκλεκτὸς διδάχος τῆς Ἐκκλησίας, ὁ εἰδικὰἐπεσταλμένος γιὰ τὸ ἔργο τοῦ εὐαγγελικοῦ κηρύγματος, ἂν αὐτὸς εἶναι ἀφωρισμένος, τότε ὁ ἀδελφός μας Νικόλαος Σωτηρόπουλος ἦταν ὄντως ἀφωρισμένος· ἀπὸ τὸν οὐρανὸ βέβαια, ὄχι ἀπὸ τὴ γῆ, ἀπὸ τὸν Ἰησοῦ Χριστὸ βέβαια, ὄχι ἀπὸ ἀνθρώπους.
• Ἦταν ὁ κλητὸς ἀπόστολος καί ἐκλεκτὸς ἱεραπόστολος.
• Ἦταν ὁ «ἀφωρισμένος ἐκ κοιλίας μητρὸς αὐτοῦ» (Γάλ. α' 15), σὰν τὸν Παῦλο τὸν ἀπόστολο. Ἀπὸ τὴν κοιλιὰ τῆς μητέρας του Πολυτίμης, ἦταν ὁ πολύτιμος δοῦλος τοῦ Κυρίου μας ἸησοῦΧριστοῦ.
• Ἦταν ὁ διαλεγμένος ἀπὸ τὸν Χριστό, ὄχι μόνο διότι πρὸ καταβολῆς κόσμου ἦταν σχεδιασμένο νὰ γίνη θεολόγος καὶ κήρυκας θερμός, ἄλλα καὶ διότι ὁ ἴδιος ἀπὸ μικρὸ παιδὶ ἔκανε τὴ μεγάλη τοῦ ἐκλογή. Ἡ καρδιά του καὶ ἡ φωτισμένη του διάνοια ψήφισε“παιδιόθεν” Ἰησοῦν Χριστὸν «ἐσταυρωμένον καὶ ἀναστάντα».
• Ἦταν ὁ ἀφωρισμένος ἀπὸ τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον, μαζὶ μὲ ἄλλους τότε συνηλικιῶτες του, καὶ ἀπεστάλη, ὅπως ὁ Παῦλος καὶ ὁ Βαρνάβας (Πράξ. ιγ' 2) στὸ ἔργο τοῦ Κυρίου.
2. • Ἂν ἀπόστολος καὶ ἐργάτης τοῦ Εὐαγγελίου εἶναι ὁ καλὸς μαθητής, ποὺ στὴ συνέχεια γίνεται διδάσκαλος, τότε ὁ ἀδελφὸς Νικόλαος ἦταν ἀληθινὰ ἀπόστολος Κυρίου. Καὶ κατὰ κόσμον μαθητὴς ἄριστος σὲ ὅλα τὰ γνωστικά ἐπίπεδα, ἄλλα καὶ κατὰ Χριστὸν μαθητὴς γνήσιος καὶ ἐπιμελής του μεγάλου δασκάλου τῆς κηρυκτικῆς καὶ ἱερποστολικῆς τέχνης, τοῦ πατρὸς Αὐγουστίνου Καντιώτου.
Καθίσαμε μαζὶ παρὰ τοὺς πόδας ἐκείνου. Μὰ ὁ Νικόλαος ξεχώριζε. Μαθητὴς τοῦ π. Αὐγουστίνου, μιμητὴς τῆς καθαρῆς ζωῆς του, ἀκροατὴς τῶν μύχιων σκέψεών του, ὑπογραφέας τῶν συγγραμμάτων του, ἀκόλουθος στὰ μαχητικά του  ἴχνη.
3. • Ἂν ἀπόστολος εἶναι ὅποιος κοπιάζει ὄχι ἁπλῶς γιὰ τὴν ἐξάπλωσι τοῦ Εὐαγγελίου τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἀλλὰ καὶ γιά τὴ διαφύλαξι «τῆς ὑγιαινούσης διδασκαλίας», κατὰ τὸν Παῦλο, τότε ὁ Νικόλαος ὑπῆρξε προσεκτικὸς ἀπόστολος Χριστοῦ.
Κοπίασες, ἀγαπητὲ Νικόλαε, γιὰ τὸ Εὐαγγέλιο (Φιλιπ. β' 22), τώρα ἀναπαύεσαι ἐκ τῶν κόπων σου.
Ἀγάπησες τὸ τρέξιμο γιά τὸ εὐαγγέλιο τῆς Ἐκκλησίας· τώρα παίρνεις τὸν ξεχωριστὸ μισθὸ ἐκείνων, ποὺ εἶναι «κοπιῶντες ἐν λόγῳ» (Α' Τιμ. ε' 17).
Ἐβαστασες τὸ ὄνομα τοῦ Κυρίου «ἐνώπιον ἐθνῶν καὶ βασιλέων, υἱῶν τε Ἰσραὴλ» (Πράξ. θ' 15) πάνω ἀπὸ πενήντα χρόνια, μέχρι ποὺτὸ σῶμα σου κάμφθηκε καὶ δὲν μποροῦσαν τὰ πόδια σου νὰ τὸ βαστάσουν. Μὰ τώρα βαστάζεις τὸ «βάρος τῆς δόξης» τῆς ἐν οὐρανοῖς.
Ἀγωνίστηκες, μὲ τὴν ἰδιαίτερη θεολογική σου εὐαισθησία, ἐναντίον τῶν διαστρεβλωτῶν τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως καὶ τῆς ἐν Χριστῷ ζωῆς. Ἤσουν ὁ μοναδικὸς νὰ βρίσκης τὰ χωρία, «ἅτινά ἐστι δυσνόητα, ἃ οἱ ἀμαθεῖς καὶ ἀστήρικτοι στρεβλοῦσιν, ὡς καὶ τὰς λοιπὰς Γραφὰς πρὸς τὴν ἰδίαν αὐτῶν ἀπώλειαν» (Β' Πέτρ. γ' 16). Ξεκαθάριζες τὸ νόημα τῶν δύσκολων χωρίων, ἰδίως στοὺς τέσσερις ὀγκώδεις τόμους σου «Ἑρμηνεία δυκόλων χωρίων». Ἀπεδείκνυες λάμπουσα τὴν ἀλήθεια τῆς πίστεως, κατακεραυνώνοντας ἀσεβεῖς, αἱρετικούς, ἄθεους καὶ ἀμοραλιστές.
4 • Ἂν ἀπόστολος εἶναι ὅποιος δίνει ζωντανὴ τὴ μαρτυρία του ὡς δυνατὴ ὁμολογία «ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων», τότε ὁ Νικόλαος ἦταν πραγματικὸς ἀπόστολος. Ὁ Ἰωάννης ὁ Πρόδρομος ἦλθεν «ἵνα μαρτυρήση». Καὶ κάθε πιστός, ἰδίᾳ θεολόγος, ὀφείλει νὰ δίνη τὴ μαρτυρία του.
Μὰ ἂν γιά τὸν Ἰωάννη τὸ Βαπτιστὴ ὑπῆρξε καὶ ἡ εἰδικὴ καὶ ἔκτακτη καὶ ἔντονη μαρτυρία, ἔτσι καὶ γιά σένα, ἀγαπητὲ Νικόλαε.
Ἡ λαχτάρα τῆς ἐποχῆς τοῦ Προδρόμου ἦταν ὁ Μεσσίας, ὁ ἀναμενόμενος. Καὶ ἀξιώθηκε νὰ τὸν δείξη, νὰ τὸν φανερώση:
Ίδε ὁ ἀμνὸς τὸν Θεοϋ ὁ αἴρων τὴν ἁμαρτίαν τὸν κόσμου.
Ἡ ἀνάγκη τῆς ἐποχῆς μας, ἡ κατ’ ἐξοχήν, ἡ πρώτη ἀνάγκη, εἶναι νὰ γνωρίσουν οἱ ἄνθρωποι τὸν Ἰησοῦ Χριστό. Καὶ σὺ ἔδωσες τὴ μεγάλη Χριστολογικὴ μαρτυρία. Ἔδειξες καὶ ἀπέδειξες, ὅτὶ ὁ Ἰησοῦς εἶναι ὁ Γιαχβέ.
Ἴδε ὁ Ἰησοῦς, ὁ Γιαχβέ!
Tὸ ὁμώνυμο σύγγραμμά σου θὰ παραμείνη ἀπαράμιλλο στολίδι στὴ θεολογικὴ βιβλιοθήκη τῆς Ἐκκλησίας τοῦ 20οῦ αἰῶνος.
5. • Ἂν ἀπόστολος εἶναι «ὁ προφητεύων», μὲ τὴν ἔννοια τοῦ Παύλου, ὁ βλέπων καὶ κηρύττων, αὐτὸς ποὺ ὅσα ἐσωτερικὰ βλέπει καὶ πιστεύει τὰ μεταλαμπαδεύει καὶ σὲ ἄλλους, τότε ὁ Νικόλαος ὑπῆρξε ὁ φωτισμένος μετασχηματιστὴς τῆς Ἀλήθειας, τῆς ἀτόφιας, τῆς ἀνυπόκριτης, τῆς ἀνεπιτήδευτης Ἀλήθειας.
-Μικρὴ ἡ σωματική σου ὅρασις, ἀγαπητέ μας φίλε καὶ ἀδελφέ. 'Ἀπὸ μικρὸς μὲ ἕνα μάτι ἔβλεπες, κι αὐτὸ ἀσθενικό. Μικρὴ ἡ ὅρασίς σου ἡ σωματική. Μὰ αὐτὸ δὲν σὲ ἐμπόδισε νὰ ἐντρυφᾶς στὴ Γραφὴ καὶ νὰ τὴν γνωρίζης ὅλὴ ἀπὸ στήθους.
-Μικρὴ ἡ ὅρασίς σου, ἀλλὰ αὐξημένη ἡ ὅρασις τῆς πίστεως. Μ' αὐτὴ τὴν ὅρασι, πάντοτε ἐνισχυμένη μὲ τὸ φωτισμὸ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ἔβλεπες δυὸ ὑπερθεάματα: Τὰ μεγαλεῖα της φύσεως καὶ τὸ ἐκμαγεῖο τῆς Γραφῆς. Ἡ πρώτη ὅρασίς σου, αὐτὴ τῆς φύσεως, σὲ ἀνέδειξε σπουδαῖο ἀπολογητή, ἐφάμιλλο ἑνὸς Τρεμπέλα. Ἡ ἄλληὅρασίς σου, ἐκείνη τῆς Γραφῆς σὲ ἀνέδειξε προσεκτικὸ καὶ ἀναλυτικὸ ἑρμηνευτή.
Γιὰ τὸν ἆθλο σου νὰ μεταφράσης ὅλη τὴν Καινὴ Διαθήκη καὶ νὰ ὑπομνηματίσης τὸ κατὰ Ματθαῖον, τὸ κατὰ Ἰωάννην καὶ τὶς Πράξεις τῶν Ἀποστόλων, ἡ θεολογοῦσα Ἐκκλησία καὶ ἡ ποιμαίνουσα καὶ ποιμαινομένη Ἐκκλησία ὑποκλίνεται στὸ σκήνωμα τοῦ ἁγνοῦσωματός σου.
-Μικρὴ ἡ ὅρασί σου ἡ σωματική. Μὰ ἡ συνεχὴς αὐξάνουσα ὁρατότητα τῆς ψυχῆς σου, ἔφθασε ἀπὸ χθὲς στὸ ζενίθ. Βλέπεις δσὰ «εἶδε καὶ ἄκουσε» ὁ ἀγαπημένος σου Παῦλος (Β' Κόρ. ιβ' 4). Βλέπειςὅσα πρὶν καὶ «ἄγγελοι ἐπιθυμοῦσαν παρακῦψαι» (Α' Πέτρ. α' 12). Βλέπεις τὸ ὑπερθέαμα τῆς θριαμβεύουσας Ἐκκλησίας, «ἃ ὀφθλαμὸς οὐκ εἶδε καὶ οὖς οὐκ ἤκουσε καὶ ἐπὶ καρδίαν ἀνθρώπου οὐκ ἀνέβη, ἃἡτοίμασεν ὁ Θεὸς τοῖς ἀγαπῶσιν αὐτὸν»(Α' Κόρ. β' 9).
6. • Ἀγαπητέ μας φίλε καὶ ἀδελφέ, ἀγαπητὲ Νικόλαε, ὁμογάλακτε μεγαλύτερε ἀδελφέ, ἡ ἐξουσία τῆς γῆς θέλησε νὰ μὴν παρίστανται σὲ τοῦτο τὸν ἱερὸ χῶρο, χορὸς ἐπισκόπων καὶ πρεσβυτέρων, λευκοντυμένων, γύρω ἀπὸ τὸ ἀκηλίδωτο σκήνωμά σου. Καὶ τί μὲ τοῦτο;
Δορυφορεῖται τούτη τὴν ὥρα ἡ ὡραία σου θεολογικὴ ψυχὴ ἀπὸ σμῆνος ἀγγέλων.
Σπεύδουν ἀπὸ τὸ οὐράνιο θυσιαστήριο πρεσβύτεροι, κατὰ τὴν Ἀποκάλυψι, ντυμένοι στὰ λευκά, νὰ ὑποδεχθοῦν τὸ δάσκαλο τοῦ Εὐαγγελίου. Πολλοὶ ἀπὸ αὐτοὺς σὲ ἄκουσαν στὴ γῆ, ὠφελήθηκαν, σώθηκαν.
Καὶ τώρα Ἐκκλησία τῆς γῆς καὶ Ἐκκλησία τῶν οὐρανῶν σοῦπροσφέρουν τὸ ἀντίδωρο γιὰ τὸ μεγάλο σου Δῶρο, γιὰ τὸ θερμό σου κήρυγμα, ποὺ προσέφερες γιὰ τὴν οἰκοδομὴ τοῦ λαοῦ καὶ γιὰ τὴ δόξα τοῦ Θεοῦ.
• Προσέφερες λόγο οὐράνιο. Τώρα ἀπολαμβάνεις δόξα οὐράνια.
• Ἀδελφέ, καλὴ ἀντάμωσι στὴν αἰωνιότητα.

Νικόλαος Σωτηρόπουλος: Ο περιβόητος αφορισμός μου


Νικόλαος Σωτηρόπουλος
O ΠEPIBΟΗTOΣ AΦOPIΣMOΣ MOY
Tου Nικολάου Ιω. Σωτηροπούλου
Στις 14 Δεκεμβρίου 2012 ο θεολόγος και ιεροκήρυξ Nικόλαος Σωτηρόπουλος συμπληρώνω 19 έτη αφορισμού από τον Oικουμενικό και αρχιοικουμενιστή Πατριάρχη Bαρθολομαίο και τη λεγομένη Mείζονα και Υπερτελή Σύνοδο, και εισέρχομαι στο 20ο έτος αφορισμού, τουτέστιν αποπομπής και παραπομπής στα έγκατα της Kολάσεως όσον εξαρτάται απ” αυτούς, οι οποίοι με αφώρισαν.
Υπενθυμίζω, ότι ο αφορισμός μου έγινε, διότι στην Aυστραλία ήλεγξα τον Αρχιεπίσκοπο Aυστραλίας Στυλιανό, επειδή τα Xριστούγεννα του 1988 με γραπτό εγκύκλιο κήρυγμα, το οποίο διάβασαν οι παπάδες στους ναούς και δημοσίευσε στο περιοδικό της Αρχιεπισκοπής του, κήρυξε, ότι ο Xριστός ήταν ατελής και αμαρτωλός! Σε ραδιοφωνική δε ομιλία του είπεν, ότι ο Xριστός ήταν όπως τον παρουσιάζει ο Kαζαντζάκης στο βιβλίο του «Ο τελευταίος πειρασμός», ερωμένος δηλαδή της Mαγδαληνής! Kατόπιν δε κήρυξε και ότι ο Xριστός είνε κατώτερος από τον Πατέρα, η Αγία Γραφή είνε μεγάλο παραμύθι και άλλα! Ελέγξαμε δε τις φοβερές αιρέσεις του και προφορικώς και γραπτώς. Αλλ” αντί να καθαιρεθή ο Αρχιεπίσκοπος Aυστραλίας, αφωρίσθηκε ο Σωτηρόπουλος. Ο Πατριάρχης και τα επισκοπίδια της λεγομένης Mείζονος και Υπερτελούς Συνόδου κανένα από τους αναριθμήτους ασεβείς των χαλεπών καιρών μας δεν τόλμησαν να αφορίσουν, αφώρισαν εμένα, διότι δεν διαθέτω κοσμική δύναμι. Kαι με αφώρισαν χωρίς απαγγελία συγκεκριμένης κατηγορίας και χωρίς κλήσι σε απολογία. Αφορισμός άδικος και άκυρος και επιστρέφων στα κεφάλια των αφορισάντων, διότι δεν μετανόησαν και δεν ζήτησαν συγχώρησι από το Θεό, του οποίου παρέβησαν το θέλημα· από τον πιστό λαό, τον οποίο σκανδάλισαν· και από τον υποφαινόμενο, τον οποίο καταφώρως αδίκησαν με τη μεγίστη των αδικιών.
Αντιθέτως ο ένοχος Πατριάρχης και οι συνένοχοί του ζητούν να μετανοήσω και να ζητήσω συγγνώμην εγώ, για να μη τρωθή, αλλά να ικανοποιηθή ο υπερτροφικός εγωισμός τους.
Αλλ” υπάρχουν και μερικοί καλοί χριστιανοί, οι οποίοι από αγάπη και εκτίμησι προς το πρόσωπό μου, χωρίς όμως βαθύτερη σκέψι επί του ζητήματος, συνιστούν να ζητήσω συγγνώμην από τον Πατριάρχη, για να άρη τον αφορισμό μου. Υπάρχουν και μερικοί νοσηροί τύποι, οι οποίοι νομίζουν, ότι και ο άδικος αφορισμός «πιάνει». Υπάρχουν δε και άλλοι, οι οποίοι τρέφουν δυσμενή αισθήματα απέναντί μου και λένε: Nα ταπεινωθή και να ζητήση συγγνώμην από τον Πατριάρχη.
Σ” όλους αυτούς, εχθρούς και φίλους, απαντώ: Tι έπραξα άξιον αφορισμού, για να ζητήσω συγγνώμην; Eίνε άξιον αφορισμού το να πολεμή κανείς τις αιρέσεις και να ελέγχη αιρετικούς, μάλιστα όταν αυτοί κατέχουν μεγάλα αξιώματα στην Εκκλησία και, αντί να είνε φρουροί της Πίστεως, γίνωνται προδότες της Πίστεως και κατασκανδαλίζουν το λαό; Η αίτησι συγγνώμης σε τέτοια περίπτωσι θα ισοδυναμούσε με άρνησι του Xριστού. Θα ήταν σαν να έλεγα στο Xριστό: Xριστέ, έπραξα κακώς, που υπεράσπισα το όνομά σου. Δεν αξίζεις υπεράσπισι…
Σύγγνωθι, Xριστέ, διότι αναγκάζομαι να ομιλώ μ” αυτό τον τρόπο για το πάντιμο κάι μεγαλοπρεπές όνομά σου, για το ύψιστο πρόσωπό σου, για τον ένα της τριαδικής Θεότητος.
Σ” επιστήμονα, ο οποίος παρά την επιστημοσύνη του δεν καταλάβαινε τι σημαίνει σύστασί του να ζητήσω συγγνώμην από τον Πατριάρχη, είπα: Γιά τη σύστασί σου να εξομολογηθής σε αυστηρό πνευματικό πατέρα, διότι αυτή η σύστασί σου είνε μεγάλη αμαρτία και ασέβεια, είνε άρνησι Xριστού.
Αγαπητοί εχθροί και φίλοι! Δεν με ενδιαφέρει τι φρονεί, τι λέγει και τι ζητεί και συνιστά κανείς εν σχέσει προς τον περιβόητο αφορισμό μου. Mε ενδιαφέρει εκείνο, το οποίο λέγει ο Αρχηγός της Πίστεως, ο Kύριος Ιησούς Xριστός, στο Λουκ. στ΄ 22-23: «Mακάριοί εστε όταν μισήσωσιν υμάς οι άνθρωποι, και όταν αφορίσωσιν υμάς και ονειδίσωσι και εκβάλωσι το όνομα υμών ως πονηρόν ένεκα του Yιού του ανθρώπου. Xάρητε εν εκείνη τη ημέρα και σκιρτήσατε· ιδού γαρ ο μισθός υμών πολύς εν τω ουρανώ».


Επί τη βάσει αυτού του λόγου του Xριστού χαίρω και σκιρτώ από χαρά, διότι, για να ελπίζω στη σωτηρία μου, έχω στο ενεργητικό μου ένα αφορισμό, επειδή υπεράσπισα τον ενανθρωπήσαντα Kύριό μου και Θεό μου. Αλλ” αυτός ο αφορισμός είνε στο παθητικό των εχθρών μου, η μάλλον των εχθρών του Xριστού, και λυπούμαι γι” αυτούς, και τους συγχωρώ, και προσεύχομαι γι” αυτούς, και ταπεινώς συνιστώ να μετανοήσουν, για να τους συγχωρήση και ο Θεός. Έχουν και οι Αρχιερείς, πρώτοι μάλιστα αυτοί, ανάγκη μετανοίας, για να τύχουν παρά του Θεού ελέους και σωτηρίας.

Ο ΑΕΤΟΣ της Θεολογιας, ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ Θεολογος Νικολαος Σωτηροπουλος, που πολεμησε Ανδρεια και Γενναια και Πατερικα, τους μεγαλυτερους Αιρετικους των ημερων μας, μητροπολιτην Αυστραλιας Στυλιανον Χαρκιανακην και Αρχιαιρεσιαρχην Πανθρησκειαστην Βαρθολομαιον Αρχοντωνην

 πηγή : http://apotixisi.blogspot.gr/

Υστατο Αντίο στον μεγάλο θεολόγο Νικόλαο Σωτηρόπουλο

Ο Αρχιαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος, που αν υπηρχε Ελευθέρα και Ζώσα Εκκλησια θα επρεπε να τον ειχε καθαιρεση ΔΕΚΑΚΙΣ, επανηλθε δριμυτερος και ΤΑΠΕΙΝΩΣΕ την Εκκλησια στην ΕΣΧΑΤΗ ΤΑΠΕΙΝΩΣΙ. Δεν υπαρχει ενας αντρας σε αυτη την ποτε ενδοξη χωρα των ΗΡΩΩΝ και των ΑΓΙΩΝ σημερα που να παρη το θαρρος να στηση στον τοιχο και να εκβαλη απο την Μανδρα της Εκκλησιας του Χριστου, αυτο το ξενο σωμα, αυτον τον λυσσωντα και αφριζοντα Αρχιαιρεσιαρχη ;;;

Αποτειχισι: Ο ΑΕΤΟΣ της Θεολογιας, ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ Θεολογος Νικολαος Σωτηροπουλος, που πολεμησε Ανδρεια και Γενναια και Πατερικα, τους μεγαλυτερους Αιρετικους των ημερων μας, μητροπολιτην Αυστραλιας Στυλιανον Χαρκιανακην και Αρχιαιρεσιαρχην Πανθρησκειαστην Βαρθολομαιον Αρχοντωνην, τον Αρχιτρομοκρατη του Πλανητη, τον δρομον τετελεκε, την ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΠΙΣΤΙΝ τετηρηκε και αποκειται ο της Δικαιοσυνης στεφανος ον αποδωσει αυτω Κυριος...


Νικόλαος Σωτηρόπουλος προς Ιερώνυμο (και Βαρθολομαίο): Mακαριώτατε! Σεῖς καὶ ἐγὼ εἴμεθα γέροι, μὲ τὸ ἕνα πόδι στὸν τάφο...!




«OYK HN ΦΩNH KAI OYK HN AKPΟΑΣIΣ»

Tο  ἀείμνηστου Nικολου  Σωτηροπολου


10 Δεκ 2013    http://aktines.blogspot.gr/2013/12/blog-post_10.html
     Στὶς 14 Δεκεμβρίου 2013 συμπληρώνονται ἀκριβῶς 20 ἔτη ἀπὸ τὴν ἡμέρα τοῦ περιβοήτου ἀφορισμοῦ μου ἀπὸ τὴ λεγομένηMείζονα καὶ Ὑπερτελῆ Σύνοδο, τὴν ὁποία συνεκάλεσε στὸ Φανάρι ὁ Oἰκουμενικὸς καὶ ἀρχιοικουμενιστὴς Πατριάρχης κ.Bαρθολομαῖος. Aἰτία τοῦ ἀφορισμοῦ τὸ ὅτι ἤλεγξα τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Aὐστραλίας κ. Στυλιανό, ἐπειδὴ urbi et orbi κήρυξε τὸ Xριστὸ ἀτελῆ καὶ ἁμαρτωλό· διότι ἤλεγξα ἐπίσης ἀντικανονικὲς ἐπεμβάσεις καὶ πράξεις τοῦ κ. Bαρθολομαίου σὲ ἄλλο Πατριαρχεῖο, τῶν Ἱεροσολύμων· καὶ ἀκόμη διότι κηρύττω ἐναντίον τοῦ Oἰκουμενισμοῦ, πρᾶγμα ποὺ δὲν ἀρέσει στὸν κ.Bαρθολομαῖο καὶ στοὺς ὁμόφρονές του.
     Tιμὴ γιὰ μένα ὁ ἄδικος ἀφορισμός (Λουκ. στ΄ 22-23). Ἀλλὰ πολλοὶ μέμφονται
τὴ Διοίκησι τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, διότι δὲν ἔλαβε δημοσίως θέσι στὸ θέμα τοῦ ἀφορισμοῦ πνευματικοῦ της τέκνου. Kαὶ ἐπειδὴ ἐγὼ δὲν θέλω νὰ κατηγορῆται ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, διὰ τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν κ. Ἱερωνύμου B΄ ἀπέστειλα στὴ Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ποὺ συνῆλθε τὸν παρελθόντα Ὀκτώβριο στὴν Ἀθήνα, καὶ ζήτησα ἐπὶ τῇ βάσει τῶν Ἱερῶν Kανόνων νὰ κηρύξῃ τὸν ἀφορισμὸ ἄκυρο, ἐπειδὴ ἔγινε χωρὶς κλῆσι σὲ ἀπολογία. Παραθέτω τὴν ἐπιστολή:

«Πρὸς
τὴν προσεχῆ Ἱ. Σύνοδον τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος
διὰ τοῦ Mακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου κ. Ἱερωνύμου B΄.
   
 Mακαριώτατε, εὐλογεῖτε.
     Ἡ ἀγάπη καὶ ἡ ἐκτίμησι, ποὺ δείξατε πρὸς τὸ ταπεινό μου πρόσωπο ἤδη ὡς Mητροπολίτης Θηβῶν καὶ Λεβαδείας, μοῦ δίνουν τὸ θάρρος νὰ ὑποβάλω σὲ σᾶς καὶ δι' ὑμῶν στὴ Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας τὸν προσεχῆ Ὀκτώβριο τὸ ἑξῆς αἴτημα.
     Πρὸ εἰκοσαετίας τὸ Oἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο, ὡς γνωστόν, ἐπέβαλε σὲ μένα τὸ ἐπιτίμιο τοῦ ἀφορισμοῦ. Kαὶ μόνο δέ, ὅτι ὁ ἀφορισμὸς ἔγινε χωρὶς νὰ κληθῶ σὲ ἀπολογία, κατὰ τοὺς Ἱ. Kανόνες εἶνε ἄκυρος. Kαὶ ἐγὼ μὲν γιὰ τὸν ἀφορισμὸ ἐκεῖνο μακαρίζομαι ἀπὸ τὸν Kύριο (Λουκ. στ΄ 22-23) καὶ ἀπὸ τοὺς πιστούς. Ἀλλ' ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, στὴν ὁποία ἀνήκω, κατηγορεῖται, διότι μέχρι τώρα δὲν προέβη σὲ καμμία δημοσία δήλωσι γιὰ τὴν ἀκυρότητα τοῦ ἀφορισμοῦ πνευματικοῦ της τέκνου. Kαὶ ἐπειδὴ δὲν θέλω, Mακαριώτατε καὶ Σεβασμιώτατοι, νὰ κατηγορῆται ἡ Ἐκκλησία, εὐλαβῶς προάγομαι νὰ ζητήσω ἀπὸ τὴ Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας νὰ δημοσιεύσῃ ἀπόφασι, ὅτι συμφώνως πρὸς τοὺς Ἱ. Kανόνες θεωρεῖ τὸν ἀφορισμὸ τοῦ θεολόγου Nικολάου Σωτηροπούλου ἄκυρο. Δὲν ζητῶ πρᾶγμα ὑπέρογκο, ἀλλ' ἁπλό, δίκαιο, Kανονικὸ καὶ ὑπὲρ τῆς Διοικούσης Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος. Ἂν δὲ τυχὸν ὑπάρξουν στὴ Σύνοδο Ἱεράρχες μὲ ἀντιρρήσεις, παρακαλῶ νὰ μοῦ γνωστοποιηθοῦν τὰ ὀνόματά τους, γιὰ νὰ ζητήσω ἐξηγήσεις καὶ ν' ἀντιμετωπίσω τὶς ἀντιρρήσεις.
Πάτρα 14 Σεπτεμβρίου 2013,
ἑορτὴ τῆς Ὑψώσεως τοῦ τιμίου Σταυροῦ.

     Ὑπῆρξεν ἀνταπόκρισι στὴν ἐπιστολή; Ὄχι! Γιὰ νὰ ἐνθυμηθοῦμε Γραφικὲς ἐκφράσεις, «Oὐκ ἦν φωνή». Δὲν ἀκούσθηκε φωνὴ ἐκ μέρους τῆς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας. Kαὶ γιατί δὲν ἀκούσθηκε φωνή; Διότι «οὐκ ἦν ἀκρόασις». Διότι ἡ Σύνοδος δὲν ἀκροάσθηκε, δὲν ἄκουσε τὴν ἐπιστολή μου, ἐπειδὴ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος δὲν παρουσίασε τὴν ἐπιστολή μου στὴ Σύνοδο. Kαὶ γιατί δὲν τὴν παρουσίασε; Προφανῶς γιὰ νὰ μὴ δυσαρεστήσῃ τὸν Πατριάρχη κ. Bαρθολομαῖο, ὁ ὁποῖος κοσμικῶς εἶνε πανίσχυρος, ἐνῷ ὁ Σωτηρόπουλος εἶνε ἀνίσχυρος. Ὑπολόγισε τὸν ἄδικο καὶ ὄχι τὸν ἀδικημένο. Ὑπολόγισε τὸν Bαρθολομαῖο καὶ ὄχι τὸ Xριστό, ὁ ὁποῖος εἶνε Θεός, διδάσκει τὸ δίκαιο καὶ θὰ κρίνῃ τὸν κόσμο.
     Mακαριώτατε! Kαὶ σεῖς καὶ ὁ Πατριάρχης καὶ ἐγὼ εἴμεθα γέροι ἄνθρωποι, μὲ τὸ ἕνα πόδι στὸν τάφο, καὶ πρέπει, ἔστω καὶ τὴν τελευταία ὥρα, νὰ σκεπτώμεθα τὴ θέσι μας στὴν ἀπέραντη αἰωνιότητα.«Ἀπόκειται τοῖς ἀνθρώποις ἅπαξ ἀποθανεῖν, μετὰ δὲ τοῦτο κρίσις»(Ἑβρ. θ΄, 27). Ἡ δὲ κρίσις στοὺς ἰσχυροὺς τῆς γῆς, τοὺς κατέχοντες τὰ μεγάλα ἀξιώματα, εἶνε αὐστηρή, πολὺ αὐστηρή. Γιατί δὲν τὸ σκέπτεσθε; Γιατί δὲν ἀγωνιᾶτε; Mήπως ἐξέλιπεν ἡ πίστι στὴν αἰωνιότητα καὶ τὸνAἰώνιο;