5 γνώρισόν μοι, Κύριε, τὸ πέρας μου καὶ τὸν ἀριθμὸν τῶν ἡμερῶν μου, τίς ἐστιν, ἵνα γνῶ τί ὑστερῶ ἐγώ. (ψαλ.38,5) |
5 γνώρισόν μοι, Κύριε, τὸ πέρας μου καὶ τὸν ἀριθμὸν τῶν ἡμερῶν μου, τίς ἐστιν, ἵνα γνῶ τί ὑστερῶ ἐγώ. (ψαλ.38,5) |
"..Έρχεται η ώρα που ο κόσμος αυτός θα μας ονομάσει τρελούς, και τότε κι εμείς θα είμεθα ευτυχείς να μας ονομάζουν τρελούς...
Αγωνίζεστε
αδελφοί μου, θα νικήσουμε..."
Αυγουστίνος Καντιώτης
Ὅσα δὲν εἴδομεν καὶ δὲν ἐλέχθησαν εἰς δημοσιογράφον τῆς TV, ὅταν ἐπὶ τούτου τὸν ἐξενάγησαν εἰς τὴν Μεγάλην Στοάν…
Στὶς 4 πρὸς 5/7/2024 ὥραν 12:15΄ μετὰ τὰ μεσάνυκτα -«τῆς νύχτας τὰ καμώματα τὰ βλέπει ἡ ’μέρα καὶ γελᾶ»1- προσκλήθηκε ἀπὸ τοὺς μασόνους ὁ ἔγκριτος δημοσιογράφος τῆς TV Α΄ κ. Σρόϊτερ νὰ δεῖ, νὰ ἀκούσει καὶ νὰ παρουσιάσει εἰς τὸ κοινόν του ὅσα ἡ ἡγεσία τῆς μασονίας ἐνέκρινε καὶ ἐπέτρεψε. Τὰ «βαθέα» βεβαίως τῆς μασονίας ἔμειναν -ὅπως πάντα- εἰς τὸ ψηλαφητὸν σκότος, ἄν δὲν τὰ ἐρευνᾶ κανεὶς ἐπισταμένως.
Μητροπολίτης Λαρίσης ΘΕΟΛΟΓΟΣ |
{Βασιλική Προσταγή} «Ἀμὴν γὰρ λέγω ὑμῖν͵ // ἕως ἂν παρέλθῃ ὁ οὐρανὸς καὶ ἡ
γῆ͵ // ἰῶτα ἓν ἢ μία κεραία // οὐ μὴ παρέλθῃ ἀπὸ τοῦ
νόμου // ἕως ἂν πάντα γένηται» (Ματθ. ε’ 18). |
Α. ΜΟΝΑΡΧΙΖΟΝΤΕΣ ΗΓΕΜΟΝΕΣ
i.
[Ὑπουργῖσκος
κατακόπτει Ὑψηλόβαθμο Κληρικό]
Ὁ ὑπουργός τοῦ ὁμωνύμου ὑπουργείου τῶν ἐκτρωματικῶν
ἐμβολίων, παρέστη εἰς ἁγιασμό σέ μεγάλο νοσοκομεῖο.
Τό μυστηρειοειδές, ἐτέλεσε
ὑψηλόβαθμος κληρικός,
ἐκφωνήσας τό τροπάριον, «Σῶσον Κύριε τόν λαόν σου ... νίκας τοῖς Βασιλεῦσι», καί ὄχι «...
νίκας τοῖς εὐσεβέσι...», καθώς ἀπαιτοῦν οἱ κοσμικόφρονες.
Ὁ φαιδρός καί δοτός
ὑπουργῖσκος, κατελήφθη ἀπό ἄνοια ἀπιστίας. Ἀγρίεψε, ἀλλοιθώρησε καί ἐζήτησε ἐξηγήσεις ἀπό τόν Κληρικό.
Τόν ἐπέπληξε καί μέ τρόπο σκαιότατο, τόν ἀπείλησε ὡς κάτοχος πολιτικῆς ἰσχύος. Αὐτός, ὁ ἄπιστος, Ἰουλιανός
ὁ Παραβάτης, πού, ἄνευ αἰδοῦς, ἐψήφισε τόν αἴσχιστο νόμο τοῦ “γάμου” τῶν ΛΟΑΤΚΙ+, μέ χέρια καί μέ νύχια, ἀπαιτεῖ ἀλλαγή τῶν
χιλιετῶν θεσμοθετημένων ἐκκλησιαστικῶν
ἀναγνωσμάτων. Θράσος τοῦ παπαγαλίζοντος νάνου τῆς κοινωνίας.
Στό σημερινό
πολιτικοθρησκευτικό πεδίο τῆς καταπτώσεως καί τῆς παρακμῆς, οἱ βδελυροί, ἀναλαμβάνουν
παράξο ἔργο:
«Ὅσοι διαθέτουν νύχια ἐξουσίας, // ἀγωνίζονται νά γρατσουνίσουν, νά γκρεμίσουν, // αὐτούς πού ἔχουν πνευματικά πτερά, // καί διασχίζουν τούς γλαυκούς οὐρανούς τῆς Ἑλλληνορθοδοξίας».
ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[: Ματθ. 8,28-34 και 9,1]
Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου
με θέμα:
«Η ΨΥΧΟΣΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΣ ΥΓΕΙΑ»
[εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 8-7-2001]Όποτε,αγαπητοί μου, η ευαγγελική περικοπή αναφέρεται σε θεραπεία δαιμονιζομένων, αισθανόμεθα μία θλίψη για το φαινόμενο του δαιμονισμού. Όπως ακούσαμε σήμερα στην ευαγγελική περικοπή. Και ο δαιμονισμός είναι μία πραγματικότητα. Όσο και αν θέλομε να την αμφισβητήσομε, ιδίως άνθρωποι άπιστοι, που δεν πιστεύουν ούτε σε αγγέλους ούτε σε δαίμονες, για να μην πω δεν πιστεύουν ούτε στον Θεό, αυτοί αμφισβητούν. Κι όμως ο δαιμονισμός είναι μία πραγματικότητα. Σκληρή και φοβερή πραγματικότητα. Και εξ αντικειμένου πραγματικότητα… Διότι όταν επνίγησαν οι χοίροι- κανένα ζώο δεν αυτοκτονεί, είναι γνωστό- τόσες χιλιάδες χοίροι να πάνε να πνιγούν στην λίμνη…,αυτό δείχνει -και το έδειξε ο Θεός εις τους Σαδδουκαίους, οι οποίοι δεν πίστευαν εις τους δαίμονες, ούτε σε αγγέλους- είναι μία πραγματικότητα. Τόσες χιλιάδες χοίροι να αυτοκτονήσουν;
ΚΥΡΙΑΚΗ
Ε΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[: Ματθ.8,28-9,1]
Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου
Μυτιληναίου
με θέμα:
«Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ
[εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 8-7-1990] (Β234)
Στη σημερινή ευαγγελική περικοπή, αγαπητοί μου, ο ευαγγελιστής Ματθαίος μάς αναφέρει το περιστατικό της συναντήσεως του Κυρίου με δύο δαιμονιζομένους ανθρώπους, στην περιοχή της πόλεως των Γεργεσών. Η όλη ιστορία, αφενός με τη θεραπεία τους και την απαλλαγή τους από τους δαίμονες, αφετέρου με τον δαιμονισμό και τον πνιγμό των δύο χιλιάδων περίπου χοίρων στη λίμνη, κατετρόμαξε τους κατοίκους των Γεργεσών. Και η συμπεριφορά των κατοίκων της πόλεως εκείνης, μπροστά στο διπλούν αυτό θαύμα, εστάθη αρνητική. Αυτό περισσότερο μας καταπλήσσει από την παρουσία των θαυμάτων του Κυρίου. Δηλαδή η αρνητική στάση των Γεργεσηνών.
Ο προσωπικός αριθμός θα υπερκαλύπτει το Χριστιανικό όνομα γιατί μόνο με αυτόν θα αναγνωρίζεται από το σύστημα της ντόπιας, αλλά και της παγκόσμιας διακυβέρνησης, το άτομο που τον φέρει.
Βίντεο από τον Μοναχό Λεόντιο Διονυσιάτη.
Ἀπομαγνητοφωνημένη
ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου
μὲ θέμα: «Ἡ κτίσις ὑπὲρ καὶ κατὰ τοῦ ἀνθρώπου»
[ἐκφωνήθηκε
στὶς 27-7-1990] [Β' Γ122]
Σήμερα ἡ Ἐκκλησία μας, ἀγαπητοί μου, τιμᾷ τὴν μνήμην τοῦ ἁγίου μεγαλομάρτυρος Παντελεήμονος. Εἶναι ὁ ἰατρὸς ἅγιος, ποὺ γίνεται δημοφιλέστατος ἀπὸ τὸν λαὸ τοῦ Θεοῦ, γιατί συχνὰ τὸν ἐπικαλεῖται στὶς ποικίλες ἀρρώστιες ποὺ τὸν μαστίζουν.
«Πάντα συμφωνούν για την καρατόμηση των Εσφιγμενιτών…. γιατί είναι ένα με τον Βαρθολομαίο». [Μεδόδιος Ι.Μ. Εσφιγμένου]
Ὡς σκουλαρίκια εἶχε τὰ ὦτα της ἀνοικτὰ διὰ ν᾿ ἀκούη τὰς Ἁγίας Γραφάς.
Ὡς κορδόνι εἶχε τὰς πολλὰς νηστείας, ὁποὺ ἔκαμνον τὸν λαιμόν της καὶ ἔλαμπεν ὡς ἥλιος.
Ὡς δακτυλίδια τοὺς κόμβους τῶν δακτύλων της ἀπὸ τὰς πολλὰς μετανοίας ὁποὺ ἔκαμνεν.Ὡς χρυσοῦν ζωνάριον τὴν παρθενίαν ὁποὺ ἐφύλαξεν εἰς ὅλην της τὴν ζωήν.Ὡς φόρεμα τὴν ἐντροπὴν ὁποὺ εἶχε εἰς τὸν ἑαυτόν της καὶ ὁ φόβος τοῦ Θεοῦ ὁποὺ τὴν ἐσκέπαζεν.
Θεώ παρεσκεύασας αγνόν ως δόμον,
Σαυτήν άγουσα, Σεμνή, εις κατοικίαν.
Παρασκευήν έκτανεν εικάδι χαλκός εν έκτη.
Έξω από το χωριό τους την Φαράκλα υπήρχε σε κάποιο λόφο το εξωκλήσι της Αγίας Παρασκευής, αυτό ήταν και το σχολείο του στα πρώτα χρόνια. Εκεί πήγαινε πολύ τακτικά ο μικρός Ιάκωβος και προσηύχετο στην Αγία.
Αφηγείται λοιπόν ο ίδιος ο Άγιος Γέροντας Ιάκωβος την συνάντηση με την Αγία: «Με τα χέρια μου έσκαψα το χώμα και δημιούργησα λαξευτή σκάλα, για να μπορούν άνετα οι προσκυνητές να ανεβαίνουν στο εξωκλήσι. Έκοβα έναν φουντωτό θάμνο, σκούπιζα την εκκλησία, άναβα και τα καντηλάκια και καθόμουνα και κοίταζα τις εικόνες, μέσα στην απόλυτη σιωπή της νύκτας πάνω στο ερημικό λόφο.
Ούτε φοβόμουν μόνος, ούτε λογισμός δειλίας μ’ ενόχλησε ποτέ.
Έβλεπα τότε την Αγία σαν μοναχή, να βγαίνει από το Ιερό, να διασχίζει το ναό της και έξω στην αυλή να σκύβει και να πλένει τα καντήλια της. Με το παιδικό μου το μυαλό έλεγα ότι η Αγία πλένει τα πιάτα της, όπως η μητέρα μου κάθε βράδυ, όσο κουρασμένη και να ήταν, πάντα έπλενε τα πιάτα , γιατί σκεφτόταν μην τυχόν πεθάνει τη νύκτα και το πρωί βρουν οι γυναίκες άπλυτα πιάτα και σκανδαλιστούν για την έλλειψη νοικοκυροσύνης.
Αποδομούμε όλες τις αισχρότητες, τις βλασφημίες, τις αθεολόγητες μπούρδες και τα ανιστόρητα ψεύδη που είπε ο συγγραφέας Δημήτρης Δημητριάδης
Συντάκτης: Ελευθέριος Ανδρώνης
Ως συνέντευξη… περιωπής παρουσιάστηκε από το «Πρώτο Θέμα» το αντιχριστιανικό και ανθελληνικό παραλήρημα του 80χρονου συγγραφέα, Δημήτρη Δημητριάδη. Μια κατάθεση αλλοπρόσαλλων απόψεων και θλιβερών επιχειρημάτων που επιβεβαιώνει ότι εν πολλοίς οι σημερινοί (αποκαλούμενοι) άνθρωποι του «πνεύματος», μοιάζουν περισσότερο με μανιώδεις χρήστες… οινο-πνεύματος.
Γράφει ο Μέτοικος
Έχει δίκαιο ο Σοφοκλής που, στην Αντιγόνη υποστηρίζει ότι: «τὸ κακὸν δοκεῖν ποτ᾽ ἐσθλὸν τῷ δ᾽ ἔμμεν’ ὅτῳ φρένας θεὸς ἄγει πρὸς ἄταν» τουτέστιν «ο Θεός σκοτίζει το μυαλό εκείνου που έχει αποφασίσει να τον οδηγήσει στη συμφορά» ή, στην νεώτερη εκδοχή: «μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι».
Ο Μακαριστός π. Αυγουστίνος Καντιώτης στο βιβλίο του «Βασιλεύει το αγκάθι» αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής:
«Η επανάστασις του 21 δεν υπήρξε απόρροια της Γαλλικής Επαναστάσεως. Κίνητρον των ηρώων του 21 δεν υπήρξε η αθεϊα, αλλά αντιθέτως η φλογερά πίστις εις τον Χριστό. Η πίστις αύτη ηλέκτριζε το έθνος…Ο Σταυρός ενίκησε.
Προς εκδήλωσιν δε της Ευγνωμοσύνης των προς τον Σωτήρα Χριστόν, οι αείμνηστοι εκείνοι άνδρες, όταν διά πρώτην φοράν εις τας Αθήνας εώρτασαν την εθνικήν των εορτήν, ανήλθαν εις Λυκαβητόν και ήναψαν εν καιρώ νυκτός τεραστίαν πυράν εις σχήμα σταυρού…΄Ένα ευγενές τέκνο της πατρίδος μας εκ του εξωτερικού επρότεινε να τοποθετηθεί εις την κορυφήν του Λυκαβητού, κατόπιν γενναίας δωρεάς, πελώριος σταυρός, ο οποίος φωτιζόμενος την νύκτα θα εφαίνετο ως φωτεινό μετέωρο εις την πρωτεύουσαν υπενθυμίζοντας το «Εν τούτω νίκα». Και συνεχίζει στο παραπάνω βιβλίο του ο αείμνηστος Ιεράρχης:
«Η απόρριψις όμως τοποθετήσεως του σταυρού εις το σημείο που προτάθηκε, αποτελεί χαρακτηριστικό της νοοτροπίας της ηγέτιδος τάξεως της χώρας μας. Το αντιχριστιανικόν σύστημα, η μασονία, επί αιώνα και πλέον είναι η κυριαρχούσα δύναμις της ηγέτιδος τάξεως.Δεν βρέθηκε ένας Χριστιανός, μια Χριστιανή να δώσει ένα μάθημα.... ένα αστροπελέκι … για να είναι προσεκτικοί και κάτι δερβίσηδες σαν τον Γρηγόριο Περιστερίου;;;;
Ο κ. Ιουστίνος εκστασιαζόμενος τραγουδιστής και ο ιερέας μαέστρος ο νέος Θεοδωράκης !!! (βίντεο).
–https://www.youtube.com/watch?v=nW6-gQfgeLg
========================================================
https://www.ticketservices.gr/event/petra-petra-xtisame-mia-folia/?lang=el
Καταντια του ενδοξου & τιμημένου ρασου!!!! Αυτα ειναι τα προσοντα των σημερινων δεσποτάδων, που δεν τους αγγιξε ο ΧΡΙΣΤΟΣ! Αυτοι θα μας οδηγήσουν στον Πάπα και στον Αντιχριστο!
Σε μερες πενθους για τον λαό της Θεσσαλονικης, οταν η σοδομητικη παρελαση εμολυνε τους δρομους της Ἁγιοτοκου Θεσσαλονικης και ὁ χριστιανός Νεκταριος με χειροπεδες οδηγουνταν στη φυλακή, για την ὁμολογία της πίστεως, τότε ο δεσπότης Καλαμαριας Ιουστινος Μπαρδακας με εισιτηριο 20 ευρω, διοργάνωσε μουσικη εκδήλωση με ορχήστρες και 3 λαϊκους τραγουδιστας & τέταρτο τον εαυτό του, πανω στο μπαλκοσενικο, τραγουδουσε λαϊκα τραγουδια!
Τί στέκεσθε ἐδῶ ὅλη τήν ἡμέρα ἀργοί, χωρίς ἐργασία;
Ὁ Θεός δέν θέλει νά εἴμεθα ἀργοί, νά περνᾶμε τό χρόνο μας χωρίς ἐργασία. «Ἀργία μήτηρ πάσης κακίας», λέγει τό γνωστό γνωμικό. Ἡ ἀργία, δηλαδή, γεννάει κάθε κακία. Ὅταν ὁ ἄνθρωπος δέν ἀπασχολῆται μέ ἐργασία, γεμίζει τό χρόνο του μέ κακές σκέψεις, ἐπιθυμίες καί πράξεις.
Προς το ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ -Υπό του Γέροντος Μαξίμου Ιβηρίτου
ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΜΑΞΙΜΟΣ Ο ΙΒΗΡΙΤΗΣ – Το Αγιώνυμον Όρος του Άθω, ιστάμενον εις το επίκεντρον ιστορικών εξελίξεων με την σκοπουμένην βιαίαν απομάκρυνσιν των υπέρ τους εκατόν τω αριθμώ παλαιών Εσφιγμενιτών Πατέρων εκ των εστιών αυτών, και ενώ ευρίσκετο εν βρασμώ ψυχής, ήδη τα πράγματα φαίνεται να αποκαθίστανται με την συνετήν απόφασιν της Ιεράς Κοινότητος να μη επιτρέψη την είσοδον εν Αγίω Όρει μονάδων αγνώστου ταυτότητος προς εκτοπισμόν των παλαιών Εσφιγμενιτών Πατέρων.