Δευτέρα 29 Ιουλίου 2024

Μιὰ «ἀθώα» προβολὴ τῆς Μασονίας εἰς τὴν τηλεόρασιν


Ὅσα δὲν εἴδομεν καὶ δὲν ἐλέχθησαν εἰς δημοσιογράφον τῆς TV, ὅταν ἐπὶ τούτου τὸν ἐξενάγησαν εἰς τὴν Μεγάλην Στοάν…

  Στὶς 4 πρὸς 5/7/2024 ὥραν 12:15΄ μετὰ τὰ μεσάνυκτα -«τῆς νύχτας τὰ καμώματα τὰ βλέπει ἡ ’μέρα καὶ γελᾶ»1- προσκλήθηκε ἀπὸ τοὺς μασόνους ὁ ἔγκριτος δημοσιογράφος τῆς TV Α΄ κ. Σρόϊτερ νὰ δεῖ, νὰ ἀκούσει καὶ νὰ παρουσιάσει εἰς τὸ κοινόν του ὅσα ἡ ἡγεσία τῆς μασονίας ἐνέκρινε καὶ ἐπέτρεψε. Τὰ «βαθέα» βεβαίως τῆς μασονίας ἔμειναν -ὅπως πάντα- εἰς τὸ ψηλαφητὸν σκότος, ἄν δὲν τὰ ἐρευνᾶ κανεὶς ἐπισταμένως.

  Εἶναι βέβαια δικαίωμα τῶν Τεκτόνων νὰ παρουσιάζουν -ἤ νὰ ἀπορρίπτουν- ὅσα ἐκεῖνοι ἐπιθυμοῦν, ἀπ’ ὅσα τελεσιουργοῦνται, λέγονται ἤ συμβολίζονται κ.λπ. εἰς τὶς στοές των. Ν’ ἀποκρύπτουν ἐπίσης2 ἱεροκρυφίως ὅσα ἀναγράφονται εἰς τὰ ἐπίσημα Τυπικὰ τους3, καὶ μάλιστα νὰ ἀποκρύπτονται δι’ ἀνατριχιαστικῆς σκληρότητος ὅρκων ποὺ καλοῦνται νὰ δώσουν ὑποχρεωτικῶς οἱ μυούμενοι στὴ Μασονία συνάνθρωποί μας.

  Ἡ μασονικὴ καταστατικὴ ἀρχὴ ὅτι ὁ τεκτονισμὸς «οὐδὲν θέτει ὅριον ἐν τῇ ἀναζητήσει τῆς ἀληθείας»4 μᾶς δίδει τὸ δικαίωμα νὰ παρουσιάσουμε ἐδῶ ὀλίγα ἀπὸ τὸ πλῆρες -καὶ ὄχι τὸ λειψό- πρόσωπο τοῦ Τεκτονισμοῦ μέσα ἀπὸ τὰ ἴδια τὰ ἐπίσημα αὐτοῦ κείμενα. Διότι τὰ ἁπαλὰ «ἐπιχρίσματα» καὶ τὰ ἐπὶ τούτου «στιλβώματα» τῆς μασονίας, ἔτσι ὅπως παρουσιάζονται κατὰ καιροὺς μέσω δημοσιογράφων ἀπὸ τοὺς μασόνους γιὰ τὴν ἔντεχνη προβολὴ τοῦ Τεκτονισμοῦ δὲν ἐνδιαφέρουν τοὺς σχετικῶς «ὑποψιασμένους» ἀναγνῶστες τοῦ Ὀρθοδόξου Τύπου5.

Τί θὰ ἐζήτει λοιπὸν ὁ «ἄλλος»

δημοσιογράφος, ἐὰν ἐκαλεῖτο

ἀπὸ τοὺς τέκτονας νὰ ξεναγηθῆ

εἰς τὴν Μεγάλην Στοάν των;

Ἰδού αὐτά, καλοπροαιρέτως, δίχως φόβον καὶ πάθος.

Ὁ «ἄλλος» δημοσιογράφος: «Εὐχαριστῶ πολὺ τοὺς τέκτονες ποὺ μὲ ἐκάλεσαν νὰ περιηγηθῶ τὴν Μεγάλη Στοά, γιὰ τὴν σχετικὴ ἐνημέρωση τοῦ κοινοῦ μου καὶ πρὸς κατασιώπησιν τῶν «συκοφαντῶν» κατηγόρων τῆς Μασονίας».

Τέκτονες: Εὐχαριστοῦμε πολὺ γιὰ τὴν ἐδῶ πρόθυμη παρουσία σας.

Ὁ «ἄλλος» δημοσιογράφος: -Θὰ ἤθελα, παρακαλῶ, νὰ μοῦ δείξετε τὰ τυφλοπάνια6, μὲ τὰ ὁποῖα καλύπτετε τὰ μάτια τῶν προσερχομένων πρὸς μύησιν…

– Θὰ ἤθελα ἐπίσης νὰ μοῦ δείξετε τὰ σχοινιά, διὰ τῶν ὁποίων κάνετε τὶς θηλιές7, ποὺ περνᾶτε στοὺς λαιμοὺς τῶν μυούμενων, προκειμένου νὰ τοὺς τρομάξετε, γιὰ νὰ μὴ προδώσουν τὰ «μυστικά» σας…

– Νὰ μὲ ὁδηγήσετε ἐπίσης, παρακαλῶ, στὴν αἴθουσά σας ἐκείνη, ποὺ ἀνθρώπινος σκελετός8 κρατεῖ ἀπειλητικὰ στὸ δεξί του «χέρι» αἰχμηρὸ ἐγχειρίδιο9, ἕτοιμος νὰ πλήξει, κάποιους ἤ κάποιον.

-…Θέλω παρομοίως νὰ δῶ τὰ φέρετρά σας, εἰς τὰ ὁποῖα μπαίνουν τελετουργικὰ οἱ μυούμενοι στὸν γ΄ βαθμὸ τέκτονες10, ταυτιζόμενοι μὲ τὸν «πατέρα» καὶ δάσκαλό σας, τὸν διαβόητο χιράμ, ὁ ὁποῖος, κατὰ τὴν «πλήρη» καὶ ἀπόκρυφη διδασκαλία σας εἶναι ἀπόγονος11 τοῦ Ἑωσφόρου καὶ Σατανᾶ…

Ὁ Ἑωσφόρος ἐντέλει καὶ Σατανὰς εἶναι ὁ «πατέρας» καὶ «Δάσκαλός» σας, κατὰ τὴν ὑμέτερη «πλήρη παράδοση» τοῦ γ΄ βαθμοῦ σας; (ἴδε ὑποσημείωση 11).

Ἀδύνατον νὰ τὸ πιστέψει κανείς. Τὸ γράφουν ὡστόσο οἱ μασόνοι καὶ τὸ ὁρίζουν ὡς ὑποχρεωτικῶς ἀποδεκτό! Πολλάκις.

Τὸ ξεγυμνωμένον ἀριστερὸν στῆθος, ἡ μία ἐμβάδα (παντούφλα) καὶ τὸ ἀνασηκωμένον μπατζάκι τοῦ ὁδηγουμένου πρὸς τὴν μύησιν…

Θὰ ἤθελα προσέτι νὰ παρακαλέσω τὸν μεγάλο ἐπιθεωρητὴ τῆς μεγάλης Στοᾶς τῆς Ἑλλάδος, ποὺ φιλοφρόνως ἐδῶ μὲ ξεναγεῖ νὰ μοῦ δείξει σὲ τεκτονικὸ περιοδικὸ12 τὸ σκίτσο ἐκεῖνο, διὰ τοῦ ὁποίου φαίνεται πόσο ἐξευτελίζει, ἐνδυματολογικῶς, ξεγυμνώνοντάς Τον ὁ τεκτονισμὸς τὸν ὁδηγούμενο μὲ τυφλοπάνι πρὸς τὴν μύηση… Ἀκόμη καὶ ἄν αὐτὸς εἶναι Καθηγητὴς Πανεπιστημίου καὶ -ὅ μὴ γένοιτο!- ἀκόμη καὶ ἄν αὐτὸς εἶναι «ὀρθόδοξος» Πατριάρχης… Νὰ τολμήσω ἐπίσης νὰ εἰπῶ ἄν αὐτὸς ἦταν ἀκόμα καὶ βαρύγδουπος Ἕλλην Πρωθυπουργός, τὰ ἴδια θὰ πάθαινε!

Ὑπάρχει λοιπὸν τέτοιο σκίτσο σὲ τεκτονικὸ ἔντυπο, τεχνουργημένο διὰ μασονικῆς γραφίδος; Ναί, ὑπάρχει!

Κάτι ἀκόμη…

Ὁ «Ἄλλος» δημοσιογράφος, συνεχίζει: «Γιὰ νὰ μάθω περισσότερα περὶ τὸν τεκτονισμὸ θὰ ζητοῦσα κάτι ἀκόμη».

Ὁ τέκτων – θεράπων (θυρωρός, ὑπηρέτης τοῦ Μεγάρου): Τί ἀκριβῶς θέλετε;

– Μὰ νὰ μὲ ὁδηγήσετε στὴν πλούσια βιβλιοθήκη τῆς Μεγάλης Στοᾶς.

Ὁ τέκτων – θεράπων: ἀκολουθῆστε με… εἰσέρχονται εἰς τὴν τεκτονικὴ βιβλιοθήκη.

Δημοσιογράφος: Κύριε βιβλιοθηκάριε, θὰ ἤθελα, παρακαλῶ, νὰ φέρετε ἐδῶ, στὸ τραπέζι, νὰ δῶ τὰ ὡς ἀκολούθως ἔντυπα τοῦ τεκτονισμοῦ…

Τέκτων: γιατὶ τὰ ζητᾶτε;

– Γιὰ νὰ δῶ ἄν ὅλα τὰ τρομερὰ καὶ τὰ φοβερά, ποὺ οἱ «φανατικοί» κατήγοροί σας ἰσχυρίζονται ὅτι εἰς αὐτὰ γράφονται ἐναντίον τῶν ἱερῶν καὶ ὁσίων τῆς Πίστεως τῶν Χριστιανῶν, ἄν ἀληθεύουν ἤ εἶναι ψευδῆ.

Τέκτων βιβλιοθηκάριος: Δῶστε μου ἕνα τίτλο καὶ μιὰ παραπομπή, παρακαλῶ.

– Νὰ σᾶς δώσω περισσότερα…

Ἐδῶ παρεμβαίνει ὁ τέκτων – θεράπων στὸν τέκτονα – βιβλιοθηκάριο λέγοντά του: μιὰ στιγμή, ἀδελφέ, πρὶν κατεβάσεις τὰ Τυπικά13 καὶ τὰ περιοδικά μας, ποὺ θὰ σοῦ ζητήσει ὁ κύριος δημοσιογράφος, γιὰ νὰ κάνει κοντρόλ, θὰ πρέπει πρῶτα νὰ ζητήσουμε τὴν σχετικὴ ἄδεια τῶν Μεγάλων Ἐπιθεωρητῶν14 καὶ τοῦ Μεγάλου μας Διδασκάλου. Ἴσως καὶ τοῦ ἀδελφοῦ τρομεροῦ15…

Σὲ λίγο ἔρχεται ἡ ἀπάντηση:

– Κύριε δημοσιογράφε, ἡ συνέντυξη ἐτελείωσε. Ἰδοὺ ἡ ἔξοδος ἐκ τοῦ Μεγάρου μας…

Ὁ «Ἄλλος» δημοσιογράφος, ἀφοῦ διασκελίσει τὴν σιδηρόφρακτη -ὡς φρουρίου μεσαιωνικοῦ- εἴσοδο/ἔξοδο τοῦ τεκτονικοῦ Μεγάρου, ἐξέρχεται ἐπιτέλους αὐτοῦ, ἀποζητῶν καθαρότερον ἀέρα καὶ φῶς. «Περισσότερον φῶς»16…

Μοναχὸς Ἀβέρκιος

Σημειώσεις:

1. Γνωστή, λαϊκὴ παροιμία.

2. Οἱ «ἀποκρύψεις» γίνονται -γενικῶς- καὶ διὰ τῆς μεθόδου παρουσιάσεως τῆς «μισῆς ἀληθείας».

3. Τὰ ἔντυπα τῶν τεκτόνων κυκλοφοροῦνται ΜΟΝΟΝ μεταξύ των καὶ ἀναλόγως πρὸς τὸν βαθμὸν ἑκάστου ἐξ αὐτῶν.

4. Τυπικὸν τοῦ Α΄ βαθμοῦ τῆς Μασονίας, Ἔκδοση 1928, σελ. 31 κ.λπ.

5. Ἀπὸ τῆς Ἐποχῆς Χαραλάμπους Βασιλοπούλου ἕως σήμερα – μὰ καὶ αὔριο…

6. Πανὶ διὰ τοῦ ὁποίου δένονται τὰ μάτια τοῦ μυούμενου κατὰ τὴ διάρκεια τῆς σχετικῆς τελετῆς. Ἡ γελοία αὐτὴ εἰκόνα τοῦ μυούμενου δημοσιεύεται στὸ τεκτ. περιοδικό ΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΗΧΩ, τόμος Β΄ ἔτος 1933 – 1934, ἔκδοση τῆς Στοᾶς Ἀναγέννησις (Ἀναφορά: Πυθαγόρας 1994, τεῦχος 48, σελ. 185).

7. Ἡ θηλιὰ στὸν λαιμὸ τοῦ μυούμενου ἀναφέρεται στὸ τεκτ. Τυπικὸ τῆς Ἁμίλλης Emulation  Ritual, σελ. 28, Ἔκδοση τῆς ἐθνικῆς μεγάλης Στοᾶς τῆς Ἑλλάδος, Ἀθήνα, Ἀπρίλιος 1997. Καὶ ἀλλοῦ.

8,9. Ἀναφέρεται στὸ τεκτ. τυπικὸ τοῦ 33 βαθμοῦ, στὴν μνήμη τῶν τεκτόνων εἰς τὸν 33 βαθμό· φοβερὴ εἰκόνα, ποὺ θὰ ἐτρόμαζε καὶ τὸν λήσταρχο Νταβέλη…

10. Ἀναφέρεται στὰ τυπικὰ μυήσεως τῶν τεκτόνων τοῦ γ΄ βαθμοῦ.

11. Στὸ βιβλίο τοῦ τέκτονος Κωστῆ Μελισσαρόπουλου ὑπὸ τὸν τίτλο «Ἑπτὰ ὁμιλίαι εἰς 18ο» κατὰ τὴν πλήρη ἑρμηνεία τοῦ γ΄ τεκτονικοῦ βαθμοῦ, στὸ κεφάλαιο «Ἡ ἕννοια τοῦ μεγάλου Ἀρχιτέκτονος τοῦ Σύμπαντος». Τὰ ἴδια στὸ βιβλίο τοῦ τέκτονος Δημ. Ἀναγνωστόπουλου ὑπὸ τὸν τίτλο «Κυανοῦς Τεκτονιμός», ἀπὸ ἀριθμημένο ἀντίτυπο αὐτοῦ, 236, σελίδα 157-168.

12. Εἶναι στὸ τεκτο. βιβλίο Τεκτονικὴ Ἠχώ, 1933-34, σελ. 185  τοῦ β΄ τόμου αὐτοῦ.

13. Τὰ Τυπικὰ τῶν μυήσεων στὴ Μασονία θεωροῦνται ἀπὸ τοὺς τέκτονες «Ἱερά» – καὶ δεσμευτικά. Ἐκεῖ ἀναγράφονται οἱ φοβεροὶ ὅρκοι, ποὺ δίδουν κατὰ τὶς μυήσεις τους οἱ τέκτονες, διὰ τοῦτο καὶ αὐτὰ τὰ μικρὰ ἔντυπα θεωροῦνται ἄκρως ἀπόρρητα…

14. Ὅλοι οἱ τέκτονες, ποὺ ἔχουν τὸν τίτλο τοῦ μεγάλου Ἐπιθεωρητοῦ εἶναι τοῦ 33ου βαθμοῦ.

15. «Ἀδελφὸς Τρομερός». Εἶναι ὁ ὁδηγῶν τὸν μὲ τὸ τυφλοπάνι σκεπασμένον στὰ μάτια μυούμενον. Τὸν ὁδηγεῖ, ὡς «τυφλόν» ἀνὰ τὴν Στοάν. Ἐκεῖνος τρομάζει ἀπὸ τὶς δοκιμασίες ποὺ ὑφίσταται, γιὰ τοῦτο καὶ ὁ «δοκιμαστής» αὐτὸς ἀποκαλεῖται «ὁ ἀδελφὸς τρομερός», ἀπὸ τοὺς «τρομοκρατούμενος» τέκτονες, φυσικά.

16. Ἡ μικρὴ φράση «περισσότερον φῶς» εἶναι συχνὴ στὸ στόμα τῶν τεκτόνων. Εἶναι ἐπίσης πολὺ συχνὴ στοὺς λεγόμενους Μάρτυρες τοῦ Ἰεχωβᾶ, ὑπὸ τὴν μορφὴν «Νέο φῶς». Τὸ κοινὸ μεταξὺ τῶν δύο Αὐτῶν Ὀργανώσεων Μασονίας καὶ Χιλιασμοῦ εἶναι ἡ ἄρνηση τῆς θεότητος τοῦ Κυρίου Ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ. Ἔχουν καὶ ἄλλα κοινὰ σημεῖα. Δὲν εἶναι ὅμως τοῦ παρόντος. Γιατί αὐτό; Γιατὶ δηλαδὴ ἔχουν μερικὰ κοινὰ σημεῖα οἱ ὀργανώσεις αὐτές; Μὰ διότι ἡ βαθύτερη ρίζα τους εἶναι κοινή…

https://orthodoxostypos.gr/%ce%b