Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Δύο Μητροπολίτες με καταθέσεις-σοκ που πυροδοτούν υποψίες

Οι ελεγκτές του ΣΔΟΕ – σύμφωνα με αποκλειστικό ρεπορτάζ της εφημερίδας «Κυριακάτικη Δημοκρατία» - βρήκαν 5.000.000 ευρώ σε ιεράρχες (της Αττικής) που δεν δικαιολογούνται και αναμένεται να τους καλέσουν για εξηγήσεις. Στο στόχαστρο έχουν μπει και οι στενοί συγγενείς τους

 

















Το ρεπορτάζ της εφημερίδας «Κυριακάτικη Δημοκρατία», με τίτλο «Και δύο Μητροπολίτες με καταθέσεις-σοκ που πυροδοτούν υποψίες», που υπογράφει ο δημοσιογράφος Βασίλης Αγγελόπουλος, έχει ήδη προκαλέσει τριγμούς στο εσωτερικό της Εκκλησίας της Ελλάδος καθώς – σύμφωνα με τις πληροφορίες που έρχονται στο φως της δημοσιότητας – «δύο Μητροπολίτες του λεκανοπεδίου Αττικής βρίσκονται στο στόχαστρο του ΣΔΟΕ για υπεξαίρεση εκατομμυρίων ευρώ από τις μητροπόλεις τους».



Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ ήδη «κλιμάκιο του Σώματος πραγματοποιεί εξονυχιστικό έλεγχο στους τραπεζικούς λογαριασμούς τους, καθώς από τα πρώτα στοιχεία φαίνεται ότι υπάρχουν καταθέσεις που υπερβαίνουν τα 5.000.000 ευρώ, οι οποίες ως τώρα δεν μπορούν να δικαιολογηθούν». 


Σημειώνεται μάλιστα πως «προτού η υπόθεη πάρει το δρόμο του εισαγγελέα, οι δύο Μητροπολίτες αναμένεται να κληθούν τις ερχόμενες ημέρες για να δώσουν εξηγήσεις. 


Οι αποκαλύψεις αυτές έρχονται στην επιφάνεια σε συνέχεια πρόσφατου εντοπισμού ενός ιερέα, ο οποίος βρέθηκε να έχει στον τραπεζικό του λογαριασμό ποσό κοντά στα 3.000.000 ευρώ από καταθέσεις της τελευταίας τριετίας».


Ο Ιερέας, οι Μητροπολίτες και οι καταθέσεις


 Σε ό,τι αφορά την εν λόγω υπόθεση, στο άκρως ενδιαφέρον ρεπορτάζ της εφημερίδας «Κυριακάτικη Δημοκρατία», αναφέρεται πως προκάλεσε ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση στις αρμόδιες Αρχές η άμεση καταβολή από τον Ιερέα του προστίμου που του είχε επιβληθεί και το οποίο έφτανε το 1.100.000 ευρώ.



«Το γεγονός ότι βρέθηκε πολίτης, και μάλιστα ιερέας, με τόσο μεγάλη οικονομική επιφάνεια προκάλεσε ακόμα μεγαλύτερες υποψίες», σημειώνει στο ρεπορτάζ της η «Κυριακάτικη Δημοκρατία» και συνεχίζει: 


«Η συγκεκριμένη κίνηση, σε συνδυασμό με καταγγελίες που είχε στη διάθεσή του το ΣΔΟΕ, οδήγησε τους ελεγκτές να αναζητήσουν το κατά πόσο ο εν λόγω ιερέας λειτουργούσε με στόχο να καλύψει τα ίχνη για να μη βγουν στην επιφάνεια τα μεγάλα «ψάρια». 


Αν δηλαδή ήταν ο αποδέκτης ενός τεράστιου χρηματικού ποσού, που όμως ανήκε σε κάποιον άλλο. Ένα επιπλέον στοιχείο που αξιολογήθηκε ανάλογα είναι ότι η ενορία του ιερέα των 3.000.000 ευρώ βρίσκεται στη Μητρόπολη ενός εκ των δύο μητροπολιτών που ελέγχονται και για τους οποίους υπήρχαν πληροφορίες για “περίεργη” οικονομική διαχείριση. 


Έτσι, οι αρμόδιες Αρχές είχαν πλέον κάθε λόγο να ζητήσουν στοιχεία για τους τραπεζικούς λογαριασμούς των δύο μητροπολιτών, αλλά και συγγενικών τους προσώπων, μια και φαινόταν ότι είχε στηθεί ολόκληρο κύκλωμα μετακίνησης κεφαλαίων από τη μια τσέπη στην άλλη».



Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας οι δύο Μητροπόλεις διαθέτουν μεγάλη περιουσία η οποία περιλαμβάνει ακίνητα στην Αττική και χιλιάδες στρέμματα γης σε διάφορες περιοχές της χώρας, ομόλογα, αμοιβαία κεφάλαια και μετοχές αξίας δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ.


Πήραν "φωτιά" τα τηλέφωνα των Μητροπολιτών


Το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ της εφημερίδας «Κυριακάτικη Δημοκρατία» έχει αναστατώσει πολλούς Αρχιερείς. Από τις πρώτες ώρες που κυκλοφόρησε η εφημερίδα τα τηλέφωνα των μητροπολιτών έχουν πάρει φωτιά. Κάποιοι εμφανίζονται ανήσυχοι για την έκταση που θα λάβει η έρευνα του ΣΔΟΕ και ταυτόχρονα προβληματισμένοι για την χρονική συγκυρία των διαδοχικών διαρροών πληροφοριών που σχετίζονται με εκκλησιαστικά πρόσωπα.

Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

ΨΑΛΤΙΚΑ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΥ



ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ : ΑΓΩΝΑΣ  Α.Φ.185    http://www.agonas.org
     ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ  ΤΩΝ                          ΔΕΣΠΟΤΑΔΩΝ
      Οι δεσποτάδες μοιάζουν με χαμαιλέοντες γιατί μεταμορφώνονται ανάλογα με την περίπτωση. Τους βλέπουμε να εμφανίζονται ως σούπερ Ορθόδοξοι ενώ οικουμενίζουν. Μιλούν για αγάπη ενώ στις καρδιές τους φωλιάζει το μίσος. Παρουσιάζονται πράοι και μελιστάλακτοι, κόλακες και ειρηνικοί προς τους ισχυρούς της γης, αυταρχικοί δε στους ποιμενόμενους. Μιλούν για πίστη, εγκράτεια, νηστεία, ελεημοσύνη, αφιλαργυρία αλλά όχι γι’ αυτούς. Σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις περιπαίζουν και αμφισβητούν τα πάντα.
Ο λόγος σήμερα είναι για έναν «μεγάλο» αντι-οικουμενιστή δεσπότη, ο οποίος έβαλε την υπογραφή του (τρίτος στη σειρά) στο έγγραφο της “Ομολογία πίστεως”.
Τότε που μαζεύαμε υπογραφές, – αρκετοί μας ρωτούσαν, εάν γνωρίζαμε τον μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας Κοσμά!!
Εμείς, παρασυρθέντες από το γεγονός ότι ευθαρσώς υπέγραψε τους όρους της ομολογίας πίστεως – δεν ήταν άλλωστε εύκολο, εξ αιτίας της μυστικής τρομοκρατίας περί αφορισμού – τον υπερασπισθήκαμε. Και πριν εκείνοι απομακρυνθούν μας πληροφόρησαν ότι είναι πολυπρόσωπος, φάσκει και αντιφάσκει, ξεχνά εύκολα (!) τους Ιερούς Κανόνες, προσπερνάει τους νόμους, είναι σκληρός στους ανυπεράσπιστους (παπάδες…) και είναι σε θέση να συλλειτουργήσει και με οικουμενιστές… Με άλλα λόγια αντί για Κοσμάς θα μπορούσε να ονομάζεται «Κόσμος» (κοσμικός, αδιάφορος…).
Δυστυχώς, δεν άργησαν τα παραπάνω να επαληθευθούν, γι’ αυτό και προσεχώς θ’ αναφερθούμε σ’ αυτά.
Σήμερα θ’ ασχοληθούμε με τέσσερα από τα τελευταία γεγονότα στα οποία έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο.
Α΄. Ο «άγιος» δεσπότης Κοσμάς ψήφισε την αποκατάσταση του Παντελή Μπεζενίτη – μοιχεπιβάτη Ζακύνθου και Αττικής, τώρα δε απλού μοναχού λόγω των πολλών παρανομιών. Επικεφαλής της δεσποτικής τριανδρίας (Αιτωλίας Κοσμάς, Λαγκαδά Ιωάννης και Χίου Μάρκος), που επιδιώκει την ανατροπή πλήθους καταδικαστικών αποφάσεων των πολιτικών δικαστηρίων, ανέλαβε ο ίδιος προκειμένου να επισκεφθούν τον νόμιμο και κανονικό μητροπολίτη Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημο για να τον πείσουν (τουμπάρουν) να παρανομήσει, αναγνωρίζοντας ως κανονικές τις παρανομίες που έκαναν τόσα χρόνια εις βάρος του οι “ταλαίπωροι” δεσποτάδες και αρχιεπίσκοποι. Και τούτο γιατί, αφενός δεν μπορούν νομικά να ξεπεράσουν το θέμα «Νικόδημος» και αφετέρου τους είναι συνειδησιακά αδύνατον να προχωρήσουν.
Β΄. Τον είδαμε στην Τήνο (22/7/2012) να συλλειτουργεί με τον τοπικό δεσπότη Δωρόθεο, γνωστόν για τις ιδιόρρυθμες εκκλησιαστικές του θέσεις, τις οικουμενιστικές τοποθετήσεις και τα παπικά ανοίγματα.
Γ΄. Έκανε τα πάντα προκειμένου να σφραγίσει ορθόδοξο χριστιανικό ναό που λειτουργούσε εντός της διεθνούς Ακαδημίας «Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός», επειδή διαφωνούσε μαζί του γνωστός στην περιοχή Αρχιμανδρίτης, αδιαφορώντας αν αλωνίζουν και λειτουργούν στη μητρόπολή του πάσης φύσεως αιρετικοί.
Δ΄. Προσκάλεσε ως τιμώμενο πρόσωπο στην ονομαστική του εορτή (24/8/12 – του αγ. Κοσμά του Αιτωλού) τον αντιΚανονικό και παράνομο δεσπότη Λάρισας Ιγνάτιο Λάππα, ο οποίος αιματοκύλησε την πόλη, έστειλε δεκάδες χριστιανούς στο νοσοκομείο και έσυρε στα δικαστήρια μερικές δεκάδες επειδή δεν τον αποδέχονται. “Δολοφόνησε” επίσης τον άγιο Θεολόγο και έστειλε αρχιερείς και ιερείς να απολογηθούν σε Συνοδικά δικαστήρια.
Το τραγελαφικό δε είναι, ότι τον παρουσίασε σαν μια «μεγάλη, πνευματική προσωπικότητα» (τρομάρα του), που, αν υπήρχε Ορθόδοξη εκκλησιαστική Δικαιοσύνη, θάπρεπε να τον είχε υποβιβάσει στις τάξεις των μοναχών.
Επειδή όμως «κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι», δεν απορούμε πώς ο «άγιος» Αιτωλοακαρνανίας ταίριασε με τον «άγιο» Λαρίσης. Και όσοι εκ των δεσποτάδων, ηγουμένων, καθηγητών, θεολόγων κ.ά. σπεύδουν να συνεργαστούν μαζί του αποδεικνύουν το βάθος της πνευματικότητάς τους.


«ΔΕΙΝΟΝ ΠΡΟΣ ΚΕΝΤΡΑ ΛΑΚΤΙΖΕΙΝ»

«…Εύχομαι να βρεθεί αντάξιος διάδοχος του μακαριστού Θεολόγου για να ειρηνεύσει αυτός ο τόπος…».
Λόγια μεστά, που ειπώθηκαν στις 3-8-1996 από τον τότε Αρχ/τη π. Ιγνάτιο Μανδελίδη και τώρα επίσκοπο Πενταπόλεως.
Εξαιτίας των λόγων αυτών και διότι έλαβε μέρος στην εξόδιο ακολουθία του μακαριστού Θεολόγου καταγγέλθηκε στην Ι. Σύνοδο από τον εισπηδήσαντα στην μητρόπολή μας Ιγνάτιο Λάππα και κλήθηκε σε απολογία.
Και ο αγνωών αναγνώστης θα αναρωτιέται: Τι έγινε; Βρέθηκε ο κατ’ ευχήν διάδοχος του Θεολόγου; Ασφαλώς όχι. Και τούτο γιατί, ενώ οι Ι. Κανόνες και η Παράδοση της Εκκλησίας άλλα γράφουν και διδάσκουν, οι «άγιοι» πατέρες τους διαγράφουν όταν αυτοί αντίκεινται στις προσωπικές τους επιθυμίες και αδυναμίες.
Έτσι, εμπαίζοντας το Άγιο Πνεύμα, έστειλαν τον, ελέω Σεραφείμ Τίκα (Αρχ/που), Ιγνάτιο Λάππα, ζώντος του αγίου Θεολόγου και επισπεύδοντας τον θάνατό του.
Έκτοτε οι πιστοί, που ορθοφρονούν και ζουν εν Χριστώ Ιησού – όχι οι ριψάσπιδες και Δημάδες –, βρίσκονται υπό διωγμόν μέχρι σήμερα (16 χρόνια).
Θα πληροφορηθήκατε, άγιε πάτερ, ότι μερικές δεκάδες χριστιανοί – κάποιοι εκ των οποίων είναι μέλη και ακροατές της εδώ οργάνωσής σας – κινδυνεύουν να χάσουν τα σπίτια τους εξ αιτίας της πολλής «αγάπης» του συνεπισκόπου και συνονόματου Ι. Λάππα.
Θα διαβάσατε ότι η φωλιά που εκκόλαψε τα μέλη του οικουμενιστικού συνδέσμου «ΚΑΙΡΟΣ» υπήρξε το επισκοπείο της μητρόπολης Λάρισας. Αυτά, επαινούμενα και ευλογούμενα από τον επιχώριο δεσπότη ως άριστα συνεργαζόμενα, με διάφορες εκδηλώσεις άνοιξαν το δρόμο για την ίδρυση αυτού του εκκλησιαστικού μορφώματος των «προοδευτικών» θεολόγων, με σκοπό να διασπάσουν την «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΘΕΟΛΟΓΩΝ» (Π.Ε.Θ.).
Όταν ο κ. Ιγνάτιος το αντιλήφθηκε – αφού πρώτα εκτέθηκε δίδοντας επισκοπική κάλυψη – προσπάθησε να τους «αδειάσει» (όπως άδειασε τόσους και τόσους που τον στήριξαν για να στρογγυλοκαθήσει στην μητρόπολη Λάρισας) και να πλανήσει τους χριστιανούς γράφοντας το άρθρο «Άλας άναλον…», το οποίο δημοσίευσαν ως «βαρυσήμαντο» τόσο το περιοδικό «ΣΩΤΗΡ» όσο και η εφημερίδα «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ», δυστυχώς!!
Διαπιστώνετε ότι τόσο εσείς όσο και η οργάνωση αρχίζετε να αλλάζετε πορεία πλεύσης. Πέθανε ο Θεολόγος και, σύμφωνα με την οργανωσιακή φιλοσοφία, πρέπει να αναπληρωθεί και να γίνει αποδεκτός, οποιοσδήποτε κι αν είναι ο αντικαταστάτης του. Σας είναι αδιάφορο αν είναι όντως εις «τύπον και τόπον Χριστού». Κι ενώ, στη συγκεκριμένη περίπτωση, γνωρίσατε καλά (16 χρόνια) το ποιόν του μοιχεπιβάτη και διώκτη των πιστών Ιγνάτιου, εσείς σπεύσατε να του προσφέρετε «γην και ύδωρ», υποταγήν άνευ όρων και να ξεχάσετε τα θύματά του, που ζουν με την αγωνία της κατάσχεσης κι αυτής της φτωχής τους κατοικίας.
Καλέσατε τον νέον Αρσάκιο να σας ευλογήσει τη νέα κηρυκτική περίοδο και να σας απευθύνει λόγον «πάνυ ωφέλιμον», ως ο κύριος ομιλητής. Αναλογιστήκατε γιατί τόσες επιχειρήσεις κι αυτή ακόμη η ποδοσφαιρική ομάδα, στις οποίες αυτά τα χρόνια έκανε αγιασμούς, πήγαν στο χειρότερο; Δεν εισακούγονται οι δεήσεις του.
Αλλά και το θέμα που σας ανέπτυξε: «… απελάκτισεν ο ηγαπημένος» (Δευτ. 32, 15) (κλώτσησε ο αγαπημένος) μήπως με αυτό ήθελε να σας ψέξει γιατί ενώ είχατε τον αγαπημένο (Θεολόγο) του δώσατε κλωτσιά για να πάτε με τον ισχυρό της ημέρας πιστεύοντας πως έτσι θα προκόψει η οργάνωση;
Ας μη ξεχνάμε όμως ότι «δεινόν εστί προς κέντρα λακτίζειν».

Μια επιστολή Ιεράρχη για το προηγηθέν δημοσίευμα  του "ΑΓΩΝΑ" στο  Α.Φ.184      “ΥΠΟΚΡΙΤΑ”
Πολιός Ιεράρχης – ένας από τους πολλούς ανά την Ελλάδα και το εξωτερικό που τακτικά μας γράφουν και μας στηρίζουν στο δίκαιο αγώνα μας – μας έστειλε επιστολή της οποίας απόσπασμα δημοσιεύουμε.
«… Διαβάζοντας το τελευταίο φύλλο της εφημερίδος “ΑΓΩΝΑΣ” (αρ. 184 μηνός Σεπτεμβρίου και στην 8η σελίδα “Ψαλτικά”) συγκλονίστηκα αλλά και οργίσθηκα. Δύο βράδυα δεν μπόρεσα να κοιμηθώ. Εκείνο το “Υποκριτά μήπως είναι λίγο” κάτι μου θύμισε, αλλά τότε…, πέρασε χωρίς να δοθεί ιδιαίτερη σημασία. Αγαπητοί, το ότι, ο αδελφός Ιγνάτιος έφτασε σ’ αυτή την πράξη, να ζητήσει δηλαδή από τον μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ και από την Αγία Ιερά Σύνοδο την τιμωρία των μετασχόντων αρχιερέων, αρχιμανδριτών, ηγουμένων, ιερέων κ.α. στην εξόδιο ακολουθία του γέροντος μακαριστού Θεολόγου, με εξόργισε… Είναι αδιανόητο για Αρχιερέα…».
Υπ. Εφ. Σεβασμιώτατε γέροντα, εάν ήτο μόνο αυτό θα λέγαμε… στα τσακίδια. Αλλά ο αντικανονικώς εκλεγείς και χειροτονηθείς Ιγνάτιος Λάππας αμφισβήτησε ακόμη και την Αρχιεροσύνη του αγίου Θεολόγου, φθάνοντας στο σημείο να μη λειτουργεί σε ναούς που εγκαινίασε ο Θεολόγος. Ζήτησε μάλιστα με έγγραφό του από την Ιερά Σύνοδο να αποφανθεί εάν τα εγκαίνια που τελέσθηκαν από τον μακαριστό είχαν νομο Κανονική ισχύ.
Η κακότητά του δε, έφθασε σε τέτοιο βαθμό, ώστε να ζητήσει εξηγήσεις από ιερείς που συμμετείχαν σε στέφανα ή κηδείες πνευματικών παιδιών του Σου Θεολόγου και να τα κατεβάζει από τα ψαλτήρια ως μη κάμπτοντα γόνυ τω Βαάλ.
Σεβασμιώτατε, δεν γνωρίζουμε όμως τι έγινε με τους τόσους ιερείς και διακόνους που χειροτόνησε ο Σεβασμιώτατος μακαριστός Θεολόγος; Γιατί πώς συλλειτουργούσε με ιερείς – χειροτονία Θεολόγου – αφού αμφισβητούσε την Αρχιεροσύνη του Θεολόγου; Τι κρίμα!!!
(Πολλά θα έρθουν στο φως προσεχώς).



Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

ANEΠΙΘΥΜΗΤΟΣ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ


ΣΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΠΑΝΗΓΥΡΤΖΙΔΕΣ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ
 
Τὰ μεγάλα συλλείτουργα καὶ ἡ πολυτέλεια τῶν σημερινῶν δεσποτάδων δὲν ἔχουν καμιὰ σχέση μὲ τὸν Ἀπόστολο Παῦλο



Θὰ μαζευτοῦν καὶ δεσποτάδες μὲ τὰ ἐγκόλπιά τους καὶ μὲ τὶς σπινθηροβολοῦσες μίτρες τους, θὰ μαζευτοῦν ὅλοι ἐπάνω ἐκεῖ. 
 Ἔ, Χριστιανοί μου, σᾶς ἐνθουσιάζει αὐτὴ ἡ πανήγυρις; σᾶς ἐνθουσιάζουν αἱ στολαὶ αἱ λαμπραὶ τῶν παπάδων μας καὶ τὰ ῥαβδιὰ τὰ δεσποτικὰ καὶ τὰ στέμματα καὶ οἱ φωνὲς καὶ οἱ πανηγύρεις; 
Δὲν ξέρω.



Σᾶς κάνω μιὰ ὑπόθεσι μόνο. 
Φαντασθῆτε τὴν ὥρα ἐκείνη, ποὺ εἶνε ὅλοι αὐτοὶ μαζεμένοι ἐκεῖ, νά ᾽ρχεται ὁ ἀπόστολος Παῦλος· μὲ τὸ ῥαβδί του, χωρὶς νά ᾽χῃ μίτρες στὸ κεφάλι… Πώ πω! δὲν μπορῶ νὰ φαντασθῶ τὸν Παῦλο μὲ μία μίτρα, δὲν μπορῶ νὰ φαντασθῶ τὸν Παῦλο μὲ μπαστούνια καὶ πολυτέλεια, δὲν μπορῶ νὰ φαντασθῶ τὸν Παῦλο μὲ αὐτοκίνητα πολυτελείας, δὲν μπορῶ νὰ φαντασθῶ τὸν Παῦλο μὲ διαταγὰς καὶ ἀστραπὰς καὶ βροντάς· δὲν μπορῶ νὰ φαντασθῶ τὸν Παῦλο σὰν Ἀλῆ πασᾶ νὰ κυβερνᾷ τοὺς πιστούς. 
Δὲν μπορῶ νὰ φαντασθῶ ἔτσι τὸν Παῦλο· εἶνε μιὰ ἄρνησις τοῦ Χριστιανισμοῦ ὅλη αὐτὴ ἡ ἐμφάνισις τοῦ ἱερατείου μας.



Ἐὰν πραγματικῶς λοιπόν, μὲ ἀλεξίπτωτο τοῦ οὐρανοῦ, ἔπεφτε ἀπὸ πάνω ἀπὸ τὰ οὐράνια κάτω στὴ γῆ τὴν ὥρα ἐκείνη καὶ ἔλεγαν «Ὁ Παῦλος ὁ ἀπόστολος!», –ὤ τότε, ἀδελφοί μου– θὰ ἄλλαζε ὅλη αὐτὴ ἡ ψευδής σκηνοθεσία, ὅλο αὐτὸ τὸ φεστιβὰλ τὸ ὁποῖο ἑορτάζουνε ὅλοι αὐτοί οἱ ψαλτάδες, οἱ παπᾶδες μὲ τὰ λαμπρά τους ἄμφια, οἱ δεσποτάδες). 
Καὶ μόνον αὐτοί; 
Καὶ ἐμεῖς ὅλοι, ἀδελφοί μου· καὶ ὅλη ἡ Ἀθήνα, καὶ ὅλη ἡ Ἑλλάδα, μὲ τὸ λαὸ καὶ τὸν κλῆρο της, μὲ τοὺς φτωχούς, μὲ τοὺς πλουσίους, μὲ τοὺς βασιλιᾶδες της. 
 Ἐὰν μᾶς στύψῃς ὅπως στύβεις τὸ λεμόνι, ἂν μᾶς στύψῃς ὅλους (παπᾶδες, ψαλτάδες, δεσποτάδες, καλογέρους, ἀσκητάδες, ἱεροκήρυκας, θεολόγους), ἐὰν μᾶς στύψῃς ὅλους, τὸ νυχάκι τοῦ Παύλου δὲν κάνουμε.
Ἄχ Χριστιανοί μου! 
 Ἕνας Παῦλος ἦταν αὐτός –ὅταν τὸ σκέπτομαι κλαίω–, καὶ ἔγινε ἠλεκτρικὴ σκούπα καὶ καθάρισε τὴν Ἑλλάδα· ὀγδόντα δεσποτάδες, ἑκατὸ ἱεροκήρυκες, ὀκτὼ χιλιάδες παπᾶδες ἐμεῖς, καὶ ἡ Ἑλλάδα ἐβρώμισε. 
Πού, ἂν εἴχαμε Πνεῦμα Θεοῦ, θὰ εἴχαμε ἀνακαινίσει τὸν κόσμο ὅλο.  
Ἄχ Παῦλε, ἄχ Παῦλε!




Καὶ ἂν ἤρχετο ὄχι στὸ 53 μ.Χ. ποὺ ἦρθε ὁ ἀπόστολος Παῦλος, ἀλλὰ ἂν ἐρχόταν σήμερα στὸ «κλεινὸν ἄστυ» ὁ ἀπόστολος Παῦλος, θὰ εἶχε καὶ σήμερα ἐχθρούς. 
 Ἀλλὰ ἂς μὲ συχωρέσῃ ὁ Θεὸς γι᾽ αὐτὴν τὴν πικρὰν ἀλήθεια ποὺ θὰ πῶ.  
Ἂν καὶ ξέρω ὅτι μέσα στὸ ἀκροατήριό μου ἔχω κατασκόπους οἱ ὁποῖοι παρακολουθοῦν τὸ γνήσιο καὶ ἀποστολικὸ καὶ ῥιζοσπαστικὸ κήρυγμά μου, μιλῶ καθαρὰ ἐνώπιον Θεοῦ καὶ ἀνθρώπων, καὶ ὁποιοσδήποτε καὶ ἂν εἶνε ἂς προσπαθήσῃ νὰ μὲ διαψεύσῃ καὶ νὰ κατηγορήσῃ ὅ,τι θέλει. 
 Ἐὰν ἐρχότανε ὁ ἀπόστολος Παῦλος στὴν Ἀθήνα μέσα, στὴν Ἑλλάδα μέσα, οἱ μεγαλύτεροι ἐχθροί του, ποὺ δὲν θὰ τὸν ἀφήνανε νὰ μείνῃ οὔτε εἰκοσιτέσσερις ὧρες, οὔτε νὰ πιῇ ἕνα ποτήρι νερό, θὰ ἤτανε – ποιοί, ἀδελφοί μου; 
Δὲν τὸ λέτε· θὰ ἦταν οἱ δεσποτάδες.



Ὄχι ἀγαπητοί μου ὅλοι. Ὄχι ὅλοι, ἀλλὰ οἱ κακοὶ ἐκεῖνοι ἐπίσκοποι, οἱ ὁποῖοι ἐδίωξαν ἕνα Μέγα Βασίλειο, ἕνα Χρυσόστομο καὶ ἀργότερα ἕνα Μέγα Ἀθανάσιο· οἱ κακοὶ ἐπίσκοποι, περὶ τῶν ὁποίων εἶπε ὁ Χρυσόστομος ὅτι «Οὐδὲν δέδοικα ὡς ἐπισκόπους πλὴν ἐνίων» (τίποτα δὲν φοβήθηκα ὅσο τοὺς ἐπισκόπους ἐκτὸς ἀπὸ μερικούς). 
Οἱ κακοὶ ἐπίσκοποι δὲν θὰ τὸν ἀφήνανε νὰ μείνῃ οὔτε εἰκοσιτέσσερις ὧρες. 
Δὲν θὰ τολμοῦσε. 
Ποῦ νὰ πάῃ ὁ Παῦλος; 
Νὰ πάῃ στὸ Μεσολόγγι; 
Οἱ παράνομοι καὶ ἀντικανονικοὶ δεσποτάδες –γιατὶ θὰ εἶχε ἕνα ραβδὶ φωτιὰ καὶ λαύρα– θὰ τοῦ ἔλεγαν· «Ἐμεῖς ἐδῶ στὸ Μεσολόγγι ἔχουμε ἱεροκήρυκας σπουδαίους καὶ μεγάλους». 

Θὰ πήγαινε στὰ Γιάννενα; «Ἔχουμε ἱεροκήρυκας». 
Θὰ πήγαινε στὸ Βόλο; «Ἔχουμε ἱεροκήρυκας».  
Ὅπου νὰ πήγαινε, δὲν θὰ μποροῦσε να σταθῇ. Εὐγενέστεροι ἦσαν οἱ Ἀθηναῖοι τὰ χρόνια ἐκεῖνα· τὸν ἀνεβάσανε ἐπάνω στὸ βῆμα τοῦ Ἀρείου πάγου (βλ. Πράξ. 17,19 κ.ἑ.). 
 Ἂν ἐρχόταν τώρα, ἡ δημοσία ἀσφάλεια θὰ τὸν συνελάμβανε ὡς ἐπικίνδυνο καὶ θὰ τὸν ὡδηγοῦσε στὴν ἐξορία, δὲν θὰ τὸν ἄφηνε νὰ μείνῃ οὔτε εἰκοσιτέσσερις ὧρες.

Ὤ θεομπαῖκτες, ὤ ὑποκριταί, ὢ φεστιβὰλ θρησκευτικό!…  
Ὅταν παρουσιαστῇ πνεῦμα τὸ ὁποῖον ἔχει σπινθῆρα ἀποστόλου Παῦλου, δὲν γίνεται δεκτός.  
Ἐντὸς ὀλίγου μέσα εἰς τὴν Ἑλλάδα δὲν θὰ ὑπάρχῃ θέσι [γι᾽ αὐτόν].  
Ἐὰν κατισχύσῃ ἡ ἀνομία, ἡ ἀσέβεια, ἡ ἁμαρτία, δὲν θά ᾽χῃ θέσι. 
Κάθε τίμιος κληρικὸς ποὺ πιστεύει στὸν Ἐσταυρωμένο, κάθε κληρικὸς μὲ παρρησία καὶ ἔλεγχο, δὲν θά ᾽χῃ θέσι. 
Μέσα στὴν φαυλοκρατούμενη ἐκκλησία δὲν θά ᾽χουν θέσι οἱ τίμιοι ἄνθρωποι.



Ἀλλ᾽ ὦ Παῦλε ἀπόστολε.  
Ἐσὺ ποὺ ἀγάπησες τὸ γένος μας, ἐλθὲ καὶ πάλι ἐν μέσῳ ἡμῶν. 
Παρηγόρησέ μας, ἐνίσχυσέ μας, δῶσε μας καὶ πάλι τὴν Ἑλλάδα μας. 
Καὶ τότε, τὰ βράχια θὰ τινάξουν ρόδα πρὸς τιμὴν τῆς ἁγίας Τριάδος εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων· ἀμήν.
(†) πίσκοπος Αγουστνος

(ἐπίλογος ὁμιλίας ποὺ ἔγινε στὴν Αθήνα το 1965)

Πηγή: augoustinos-kantiotis.gr/?p=29729

EΓEIPATE ΦΩNHN ΕΝΤΟΝΩΤΕΡΑ

πηγή:http://www.augoustinos-kantiotis.gr/

Επιστολή του Γέροντος Παϊσίου

στον Γέροντα Μητροπολίτη Φλωρίνης π. Αυγουστίνο Καντιώτη

Εδημοσιεύθη εις το περιοδικό της Μητροπόλεως «Σάλπιγξ Ορθοδοξίας», τον Αυγ. 1985, αριθ. τευχους 199
N. Σκήτη – Aγ. Όρους 5/18-6-85

Σεβαστέ μου ιεράρχα, χαίρετε εν Kυρίω.

Eις ώρας νυκτός ετελείωσα την ανάγνωσιν της απολογίας σας επί τη συμπληρώσει πεντήκοντα ετών εις τους αγώνας κ.τ.λ.
Oμιλείτε και περί εχθρών. Mην εκπλαγείτε. Ό,τι ευλογεί ο Θεός, μισεί ο πονηρός δαίμων και εγείρει αγώνας. Kύριος ο Θεός διαφυλάττει ους ηγάπησε. Συγχωρήσατε πάντας, και μη παύσετε, τώρα εις την δύσιν του βίου, τον ελεγκτικόν αγώνα προς παραβάτας κυρίως εις το προσεχές μέλλον, το θλιβερόν δια την ανθρωπότητα. Tώρα που η αποστασία αυξάνει και τα του Θεού απορρίπτονται.

Εγείρατε φωνήν εντονωτέραν, και εστέ πεπεισμένος ότι θα έχετε λαμπρότερα κατορθώματα εις τους αγώνας σας και λαμπρότερον τον στέφανον παρά Kυρίου.

Yικώς την δεξιάν σου ασπάζομαι ζητών τας ευλογίας σας
Παϊσιος ελάχιστος εν μοναχοίς

Η τελευταία λέξη που θα ακουστεί στη Γή θα είναι...




    Εκπληκτικό κείμενο από τον Γάλλο λογοτέχνη Ζαν Ρισπέν Ζαν.
Διαβάστε το:
   «Δεν γίνεται να σβήσει η Ελλάδα, ο Έλληνας, η προσφορά του πάνω σε αυτόν τον πλανήτη...»
1. Γκρεμίστε όλη την Ελλάδα σε βάθος 100 μέτρων.
2. Αδειάστε όλα τα μουσεία σας, από όλον τον κόσμο.
3. Γκρεμίστε κάθε τι Ελληνικό από όλο τον πλανήτη...
Έπειτα σβήστε την Ελληνική γλώσσα από παντού.
1. Από την ιατρική σας, την... ... φαρμακευτική σας.
2. Από τα μαθηματικά σας (γεωμετρία, άλγεβρα)
3. Από την φυσική σας, χημεία
4. Από την αστρονομική σας
5. Από την πολιτική σας
6. Από την καθημερινότητα σας.
        Διαγράψτε τα μαθηματικά, διαγράψτε κάθε σχήμα, κάντε το τρίγωνο-οκτάγωνο, την ευθεία-καμπύλη, σβήστε την γεωμετρία από τα κτίρια σας, τους δρόμους σας, τα παιχνίδια σας, τα αμάξια σας, σβήστε την ονομασία κάθε ασθένειας και κάθε φαρμάκου, διαγράψτε την δημοκρατία και την πολιτική, διαγράψτε την βαρύτητα και φέρτε το πάνω κάτω, αλλάξτε τους δορυφόρους σας να έχουν τετράγωνη τροχιά, αλλάξτε όλα τα βιβλία σας (γιατί παντού θα υπάρχει και έστω μια ελληνική λέξη), σβήστε από την καθημερινότητα σας κάθε ελληνική λέξη, αλλάξτε τα ευαγγέλια, αλλάξτε το όνομα του Χριστού που και αυτό βγαίνει από τα Ελληνικά και σημαίνει αυτός που έχει το χρίσμα, αλλάξτε και το σχήμα κάθε ναού (να μην έχει την ελληνική γεωμετρία), σβήστε τον Μέγα Αλέξανδρο, σβήστε όλους τους Μυθικούς και Ιστορικούς ήρωες, αλλάξτε την παιδεία σας, αλλάξτε το όνομα της ιστορίας, αλλάξτε τα ονόματα στα πανεπιστήμια σας, αλλάξτε τον τρόπο γραφής σας, χρησιμοποιήστε τον αραβικό, διαγράψτε την φιλοσοφία, διαγράψτε, διαγράψτε, διαγράψτε...                
 Θα πείτε "δενγίνεται".                                                                                                      Σωστά, δεν γίνεται γιατί μετά δεν θα μπορείτε να στεριώσετε ούτε μία πρόταση! 
    Δεν γίνεται να σβήσει η Ελλάδα, ο Έλληνας, η προσφορά του πάνω σε αυτόν τον πλανήτη...
     Η πρόκληση πάντως ισχύει."

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΚΟΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ ΚΟΤΣΩΝΗ 15/11/1988



του ιατρου κ. Λυκουργου Νανη

Οι ειδότες τα εκκλησιαστικά αναμιμνήσκονται της ευλογημένης περιόδου 1967-1973 όταν πηδαλιούχος του εκκλησιαστικού σκάφους υπήρξε ο αείμνηστος Ιερώνυμος Κοτσώνης, άνδρας ήθους και μορφώσεως και διακατεχόμενος από αναμφισβήτητο πόθο αναδιοργανώσεως της εκκλησιαστικής μας ζωής. 
Ο αοίδιμος αρχιεπίσκοπος και η περί αυτόν Ιερά Σύνοδος μερίμνησαν προκειμένου να προαχθούν στον ύψιστο βαθμό της ιερωσύνης πραγματικά σεμνώματα της Εκκλησίας. Ταπεινόφρονες κληρικοί,κολοσσοί πνευματικότητας και με πασίγνωστες περγαμηνές ιεραποστολικής και εθνικής δράσεως που δεν κολάκεψαν ποτέ την προισταμένη τους αρχή προκειμένου να επισκοποποιηθούν ούτε φοίτησαν στη δεσποτοσχολή όπως προσφυώς έχει αποκληθεί η προυπηρεσία στα γραφεία της Ιεράς Συνόδου αλλά αόκνως,αθορύβως και αποδοτικώς εργάστηκαν στον αμπελώνα του Κυρίου κατέλαβαν τους τότε κενούς μητροπολιτικούς θρόνους τους οποίους και εκλέισαν με συνέπεια να αγαπηθούν με πάθος απ τα ποίμνιά τους. 
Η εκλογή των προαναφερθέντων εκλεκτών ποιμεναρχών πέτυχε σε μεγάλο βαθμό να ανατρέψει το μέχρι τότε επικρατούν δυσμενές και εχθρικό προς την Εκκλησία κλίμα που αναποδράστως είχε δημιουργηθεί εξ αιτίας των εκρηκτικών εκκλησιαστικών σκανδάλων που είχαν εμφανισθεί στη δεκαετία του 50 και του 60 και κατάφερε επίσης να εδραιωθεί η εμπιστοσύνη του πληρώματος της Εκκλησίας προς την ηγεσία της. 
Κυψέλες πνευματικής εργασίας απέβησαν οι μητροπόλεις που διαποίμαναν οι εν λόγω αψεγάδιαστοι ιεράρχες. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εκλογή τους αποτελούσε αντανάκλαση των επιθυμιών του λαού και έγινε πραγματικά εν Πνεύματι Αγίω αφού ουδένα εκ των εκλεκτόρων επίεσε ούτε ο τότε αρχιεπίσκοπος αλλα ούτε και κάποιος απ τους υποψηφίους. Ίσα-ίσα που πιέστηκαν αφόρητα κάποιοι αρχιμανδρίτες που κάθε άλλο παρά επιθυμούσαν να κατακτήσουν την επισκοπική έπαλξη και για λόγους υπακοής εν τέλει ενέδωσαν και δέχτηκαν την εκλογή τους. 
Πανάξιοι κληρικοί που εξελέγησαν μ αυτόν τον πνευματικό τρόπο υπήρξαν μεταξύ των άλλων οι Αυγουστίνος Καντιώτης,Iωάννης Παπάλης,Σεβαστιανός Οικονομίδης, Λεωνίδας Παρασκευόπουλος, Θεολόγος Πασχαλίδης, Ιερόθεος Τσαντίλης,Νικηφόρος Δεδούσης,Πολύκαρπος Βαγενάς, Κωνσταντίνος Σακελλαρόπουλος, Καλλίνικος Πούλος,Νικόδημος Γραικός,Νικόδημος Γκατζηρούλης,Ηλίας Τσακογιάννης,Σεραφείμ Ρόρης,Σεραφείμ Στεφάνου,Νικόλαος Σελέντης,Απόστολος Παπακωνσταντίνου,Παύλος Καρβέλης,Κωνστάντιος Χρόνης και άλλοι. 

Ο αοίδιμος μητροπολίτης Τρίκκης και Σταγών Διονύσιος,ράβδος και βακτηρία του αειμνήστου Ιερωνύμου,κατ εξοχήν πάλεψε προκειμένου να επισκοποποιηθεί ο ανεπανάληπτος κληρικός π.Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς,Κύριος οίδεν, δεν μπόρεσε να κάμψει την αντίστασή του! 
Έτεροι κληρικοί που δεν δέχτηκαν την εκλογή τους ως επισκόπων υπήρξαν ο αείμνηστος προιστάμενος της αδελφότητος ΖΩΗ π.Ανάργυρος Σταματόπουλος και αν δεν κάνω λάθος και ο εκλεκτός κληρικός π.Ηλίας Μαστρογιαννόπουλος του οποίου τα ποικίλα προσόντα είναι γνωστά. 
  Ο αείμνηστος Σεβαστιανός κυριολεκτικά επιστρατεύτηκε όπως και ο ιερομάρτυρας της θεσσαλικής γης αοίδιμος Θεολόγος που απέκρουε επιμόνως την εκλογή του και μάλιστα εξ αιτίας της αρνήσεώς του αυτής ψυχράνθηκαν οι σχέσεις του με το γέροντά του μακαριστό Διονύσιο
Δείτε οποία διαφορά υπάρχει με κάποιους,όχι φυσικά όλους, απ τους σημερινούς ορεγομένους επισκοπής αρχιμανδρίτες!
Αλλά και οποία κατάχρηση και διαστρέβλωση σημειώνεται στο σχετικό χωρίο του αποστόλου Παύλου! 
Άμποτε να ξημερώσει εκείνη η ευλογημένη μέρα κατά την οποία θα εκλέγονται οι άξιοι ψήφω κλήρου και ΕΥΣΕΒΟΥΣ ΛΑΟΎ.
Όνειρο θα μου πείτε! 
Αλλά εδώ που έχουμε φθάσει τουλάχιστον μας έμειναν τα...όνειρα!
Λ.Ν

Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ 13 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ


Λαοι και εθνη,

υποκλιθειτε, ναι υποκλιθειτε,

προ του Γιγαντιαιων Διαστασεων, 

Τιτανιου  Επισκοπου 

και Ανεπαναληπτου Αρχιεπισκοπου
 

της Παμφωτης Ορθοδοξιας μας

Σε εικονες

ολη η διαδρομη και το μαρτυριο

του Μεγαλομαρτυρα αγιου

Ιωαννου του Χρυσοστομου




Ολη η βασανιστικη διαδρομη του που επιλεχθηκε απο τους ραδιουργους εχθρους του αρχιερεις και ιδιαιτερα του τερατωδους Θεοφιλου Αλεξανδρειας.

Κατα την παραμονη του στα Κομανα χειροτονουσε επισκοπους, πρεσβυτερους και διακονους και βαπτιζε και κατηχουσε πολλους ειδωλολατρες της περιοχης," πληθος αναριθμητον".

Το κενοταφιο στον ναο των Κομανων.

Ο σημερινος ναος του αγιου Ιωαννου του Χρυσοστομου στα Κομανα του Ποντου οπου αφησε ο μεγαλομαρτυρας αγιος την τελευταια του πνοη.

Σας μεταφερουμε την μεγαλοπρεπεστατη περιγραφη της υποδοχης των αγιων λειψανων του Μεγαλομαρτυρα αγιου, του αθανατου χρυσανθρωπου Χρυσοστομου.
Προσπαθειστε να φαντασθειτε το ΥΠΕΡΘΕΑΜΑ ΑΥΤΟ που θελγει την φαντασια μας.



Υστερα απο 30χρονια 


Δοθηκε αμεσως εντολη να μεταφερουν το σωμα του εξοριστου στην Κωνσταντινουπολι και να το αποθεσουν στο ναο των αγιων Αποστολων.
Ο Χρυσοστομος αφησε το εκκλησακι του αγιου Βασιλισκου, οπου αναπαυοταν εδω και τριαντα χρονια.
 



Το φερετρο που περιειχε τα λειψανα του, μεταφερθηκε απο πολη σε πολη ως τη Χαλκηδονα μεσα απο αναριθμητη συρροη λαου, ιερεων και μοναχων.
Στη Χαλκηδονα τον περιμενε η αυτοκρατορικη τριηρης μεγαλοπρεπα στολισμενη.
Ο αυτοκρατορας δεν θελησε να παραλαβει την ιερα παρακαταθηκη καποιο αλλο πλοιο.
Ολη η πολη ηταν εκει.
Ο αυτοκρατορας, η συγκλητος, οι πρωτοι αρχοντες, οι ανωτεροι αξιωματικοι.
 


Κι η θαλασσα καλυφθηκε απο αμετρητα πλοια και καίκια γεματα κοσμο και φωταγωγημενα με πυρσους.
Ειχε ηδη βραδυασει.Απο τον στομιο του Ευξεινου ποντου ως την Προποντιδα θα μπορουσε κανεις να νομισει οτι η θαλασσα ηταν ξηρα
, ετσι εκφραζονται οι ιστορικοι. 

================
ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΤΙΜΗΣΕΙΣ

ή ΘΑ ΑΤΙΜΑΣΕΙΣ

ΤΟΝ ΑΓΙΟ;



Σήμερα η Εκκλησία του Χριστού επί της γής, γιορτάζει την μνήμη του Μεγαλομάρτυρος Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, του Γιγαντιαίου Πατρός και Διδασκάλου.
 



Πολλοί αρχιερείς ονομάζονται Χρυσόστομοι, και καποιοι από αυτούς είναι Αισχρόστομοι.
Δεν έχουν καμμία απολύτως σχέσι με τον Μεγάλο Αγιο.
 



Και οι περισσότεροι αρχιερείς, δεν έχουν καμμία απολύτως ομοιότητα με τον Αγιο.
Μάλλον με τους εχθρούς του Αγίου είναι όμοιοι και απαράλλακτοι.
 



Αναρωτιέμαι, αφού δεν μοιάζουν με τον Αγιο και δεν μιμούνται τον Αγιο, γιατί γιορτάζουν τον Αγιο;

 

Η ιστορία του Αγιου Χρυσοστόμου, επαναλαμβάνεται στην εποχή μας.
Και ολοι οι σημερινοί αρχιερείς είναι, είτε ηθικοί αυτουργοί, είτε συνένοχοι, στην αγρια καρατόμησι του Αγίου Χρυσοστόμου.
 


Και αλήθεια, γιατί;


 
Ο Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος καρατομήθηκε και κατακρεουργήθηκε αγρίως και βαναύσως, από τους αρχιερείς και τους πρεσβυτέρους της εποχής του.
Είναι ψέμμα πελωρίων διαστάσεων ότι διώχθηκε, από τα εκτελεστικά όργανα, τον βασιλιά και την βασίλισσα.
 


Από τους ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ διώχθηκε και από αυτούς κατακρεουργήθηκε.
Το ομολογεί αυτό η ίδια η βασίλισσα Ευδοξία και μάλιστα σε γραπτό κείμενό της απευθυνόμενο πρός τον Χρυσόστομο.
 


Η ιστορία σήμερα επαναλαμβάνεται.
Αυτοί οι αρχιερείς που θα πανε σήμερα να γιορτάσουν τον Αγιο, μάλλον ανήκουν και θα επαιρναν το μέρος των αφριζόντων αντιπάλων του Χρυσοστόμου.
Εκείνου του ραδιούργου και χρυσομανούς κακότατου και εμπαθέστατου Θεοφίλου πατριάρχου Αλεξανδρείας, του ζηλόφθονος Σεβηριανού Γαβάλων και των άλλων λυσσωδών και φθονερών εχθρών του.
 



Και οι σημερινοί αδελφοκτόνοι πατριάρχαι και αρχιεπίσκοποι και αρχιερείς - σήμερα με διαφορετικά ονόματα - είναι όμοιοι με εκείνους.
Η δική μας καρδιά και τα δικά μας μάτια έτσι τους βλέπουν και αυτά βλέπουν καλύτερα γιατί τους περναμε από την Κρισάρα της εκκλησιαστικής μας ιστορίας και ζωής.

 
Ποιός από τους σημερινούς αρχιερείς πήρε το μέρος των ΔΩΔΕΚΑ μητροπολιτών, που σφαγιάσθηκαν σαν αρνιά και σαν κριάρια;

 


Πόσοι από τους σημερινούς αρχιερείς υπερασπίστηκαν και αγωνίσθηκαν για την αποκατάστασί τους, οταν ζούσαν οι τρείς τελευταίοι εναπομείναντες από τους δώδεκα, Λαρίσης Θεολόγος, Θεσσαλιώτιδος Κωνσταντίνος, και Αττικής Νικόδημος;

 

Πόσοι από τους σημερινούς αρχιερείς μίλησαν, φώναξαν, διαμαρτυρήθηκαν, για την αποκατάστασι του εναπομείναντος Κανονικού και Νόμιμου μητροπολίτου Αττικής και Μεγαρίδος κ. ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ, όταν εγινε τελευταία συζήτησι στην περισυνή σύνοδο του Οκτωβρίου;

 
ΟΥΔΕΙΣ, ή σχεδόν ουδείς.

 
 

ΟΛΟΙ τους ενέδωσαν είς τον πρωτοφανή εμπαιγμό της συνωμοτούσας Τρόϊκας Ιερωνύμου-Ζακύνθου και εί τινος άλλου ραδιούργου εμπαίκτου...
 



Ιδού η ενοχή ΟΛΩΝ.
Ιδού και η καταδίκη ΟΛΩΝ.
Που θα έλθη οπωσδήποτε, θάττον ή βράδιον.

 

Πόσοι από τους σημερινούς αρχιερείς φώναξαν και φωνάζουν γιά τον αγιο μητροπολίτη Ράσκας και Πριζρένης ΑΡΤΕΜΙΟ που τον σφαγίασαν αδίκαστο και αναπολόγητο οι Σέρβοι Κάϊν στην ΛΗΣΤΡΙΚΗ Σύνοδο του Βελιγραδίου;

 
Και πόσοι αντέδρασαν στην τυφλή επιδοκιμασία του σταλθέντος κειμένου του...Αχυρένιου της Σερβίας, υπό του ...Αχυρένιου της Ελλάδος Ιερωνύμου Λιάπη, κατά των καταγεγραμμένων εις αυτό αντίθεων και εγκληματικών πράξεων της ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ συνοδου του Βελιγραδίου;

Δεν είναι, λοιπόν, μαθηματικά βέβαιο ότι τα ίδια θα επρατταν και εναντίον του λυσσωδώς καταδιωκομένου υπό των προγόνων τους, αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου;
 


Βεβαιότατα, ΝΑΙ. 
Τότε γιατί θα πανε για να τον γιορτάσουν;
Εις κενόν θα κοπιάσουν.
Δεν θα γιορτάσουν τον Αγιο. 

Γιατί εθλιψαν τον Αγιο, στενοχώρησαν τον Αγιο, ατίμασαν τον Αγιο.

 


Και εσύ ο "λαός του Θεού" ο χριστώνυμος.
Και εσύ σήμερα θα πας στους ναούς γιά να γιορτάσης τον Αγιο. 

Θα τον γιορτάσεις όμως, ή και εσύ θα τον θλιψεις και θα τον στενοχωρησεις;
Σκέψου και κάμε την αυτοκριτική σου.

 


Πώς είναι δυνατόν να γιορτάσεις τον Αγιο, αφού δεν έλαβες ποτέ το μέρος του Αγίου;
Οταν στον αδικο σφαγιασμό καλών επισκόπων δεν ανοιξες ποτε το στόμα σου να πης δυό λόγια συμπαράστασης στον αδικούμενο, πώς τολμάς εσύ και πάς να γιορτάσης τον Αγιο; 


Σήμερα, ναί σήμερα, από τους σημερινούς αρχιερείς της αισχύνης, τους γνωστούς επωνύμους μιτροφόρους ψευτοαγίους, που δίκασαν και καταδίκασαν και καρατόμησαν εναν σημερινό άγιο ασκητή και ερημίτη των βράχων και των οπών της γης, τον ιερομόναχο Ευθύμιο Τρικαμηνα, τον Αγωνιστή και Ομολογητή της Πίστεως των Αγίων Πατέρων, που καθυβρίζεται και ατιμάζεται από πατριάρχες και αρχιεπισκόπους και πωλείται αντί πινακίου φακής στους Παμπάλαιους Φραγκολατίνους Αιρετικούς και στους Πανθρησκειαστάς της εποχής μας, γιατί δεν διαμαρτυρήθηκες και το αφησες και το εγκατέλειψες το ζήτημα αδιάφορα και συνεχίζεις ακόμα και τώρα να τηρής την ίδια τακτική;

Σήμερα, ναί σήμερα, γιατί δεν φώναξες και δεν βροντοφώναξες γιά τον "αφορισμό"  του Πρύτανι των Ελλήνων Θεολόγων, του Αγωνιστού και Ομολογητού Θεολόγου Νικολάου Σωτηροπούλου, που τελέσθηκε από τον αδίστακτο και αθεόφοβο Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαίο, τον δυνάμει ΚΑΘΗΡΗΜΕΝΟ Ψευτοπατριάρχη, που καταπατεί δημοσια, ωμά και απροκάλυπτα τα ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΑΤΑ θησαυρίσματα της Ορθοδοξίας;
Σήμερα, ναί σήμερα, ένας πολυ σκληρός και αμετανόητος δεσπότης που ...ψοφάει να γίνεται λόγος γιά το όνομά του, εφθασε μέχρις αφορισμού ενός εκλεκτου και Αγωνιστού Θεολόγου της μητροπόλεώς του, του κ. Παν. Σημάτη, διότι του αμφισβήτησε δεδικαιολογημένα την ...ορθοδοξία του και την ...ορθοπραξία του.
Εφθασε στο σημείο να τον κυνηγήση μέχρι την επιθεώρηση των  εκπαιδευτικών γιά να τον στερήση και αυτόν τον επιούσιον άρτον του.
Και εδώ η ελλειψι συμπαραστάσεως σε αυτον τον μοναδικό Αγωνιστή και Ομολογητή Θεολόγο από κληρικούς και από χριστιανούς είναι παροιμιώδης. 

Αν ζούσες στην εποχή του Αγίου θα επαιρνες το μέρος των εχθρών του Αγίου, δεν θα ακολουθούσες τον Αγιο, όπως έπραξαν οι Ιωαννίται της εποχής του που υπέφεραν τα πάνδεινα και ο Αγιος τους χαρακτήριζε "αξιοθαύμαστους μάρτυρες που εξυμνούν οι αιώνες τα κατορθώματά τους".
Σύ ο σημερινός χριστιανός που θα πας να γιορτάσεις τον Αγιο πόσο συμπαραστάθηκες στον ΑΓΡΙΟ ΣΦΑΓΙΑΣΜΟ των δώδεκα μητροπολιτών;
Καθόλου ή σχεδόν καθόλου.
Την ιστορία του σφαγιασμού τους, την ακούς αδιάφορα, τελείως αδιάφορα.
Λοιπόν;
Πώς τολμάς και πάς να γιορτάσεις τον Αγιο;
Ομως βλέπω ότι διαμαρτύρεσαι.
Καθόλου να μην διαμαρτύρεσαι.
Είσαι ένοχος.
Πολύ ένοχος.

Να, υπάρχει και ένας πολύ φρέσκος ΣΦΑΓΙΑΣΜΟΣ, ενός σημερινού πραγματικού ΑΓΙΟΥ.
Πότε μίλησες γι αυτό;
Τι θέσι πήρες σ' αυτό;
Καμμία, απολύτως καμμία θέσι.
Και τότε πώς τολμάς αναίσχυντε ψευτοχριστιανέ και πάς να γιορτάσης τον Αγιο;
Ιδού το αίμα αυτού του Αγίου, του απλού και κεχαριτωμένου Σέρβου μητροπολίτου Ράσκας και Πριζρένης ΑΡΤΕΜΙΟΥ, ακόμα κοχλάζει και φωνάζει και κραυγάζει και διαμαρτύρεται.
Και εσύ ενώ το γνωρίζεις καλά αυτό, αδιαφορείς και σιωπάς.


Εις κενόν θα κοπιάσης, χριστιανέ, κακώς θα μεταβης εις τον ναόν του Θεού, δεν θα  γιορτασεις τον Αγιο Χρυσόστομο, γιατι εθλιψες, κατεθλιψες βαθύτατα τον Αγιο, στενοχώρησες τον Αγιο, ατίμασες βάναυσα τον Αγιο.
Φύγε μακρυά του, ψευτοχριστιανέ.
Φύγε.

Ο Αγιος δεν έχει καμμία απολύτως σχέσι με όλους εσάς.
Καμμία απολύτως.
Την ημέρα Εκείνη του Τρομερού Μεγαλείου, θα πη εις όλους υμάς:
ΟΥΚ ΟΙΔΑ ΥΜΑΣ, 

ΟΥΚ ΟΙΔΑ ΥΜΑΣ.