Σάββατο 4 Ιουνίου 2016

Επιστολή του Κυθήρων Σεραφείμ προς τον Πατριάρχη Γεωργίας για τη Μεγάλη Σύνοδο

Θερμή Προσυνοδική ἔκκλησις

πρός Ὀρθοδόξους Προκαθημένους
 
Ἀριθ. Πρωτ.  Δ.Υ.                                                            
Ἐν Κυθήροις τῇ 3ῃ Μαΐου 2016

ΠΡΟΣ ΤΟΝ  ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΝ ΜΕΤΣΧΕΤΗΣ ΚΑΙ ΤΥΦΛΙΔΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΝ ΠΑΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ (ΙΒΗΡΙΑΣ) κ.κ. ΗΛΙΑΝ Β΄


Εἰς ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΝ ΓΕΩΡΓΙΑΣ
ΠΛΑΤΕΙΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ Β΄, Ν1,  
ΤΥΦΛΙΣ 0105,  
ΤΗΛ. : (99532) 990.378, 989.540   
FAX . : (99532) 987.114 
 E-MAIL : ecclesia@wanex.net
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΙΣ :  1 KING EREKLE II SQUARE, TBILISI 380005, GEORGIA
Μακαριώτατε,
Ταπεινῶς  καί εὐσεβάστως ἐκφράζουμε τόν βαθύτατο θαυμασμό, πού μᾶς προκαλεῖ τό πνευματικό Σας ἔργο στόν ὁμόδοξο καί ἀδελφό Γεωργιανό λαό, ὁ ὁποῖος πέρασε δύσκολα χρόνια ἐπί κομμουνισμοῦ καί σήμερα δοκιμάζεται ἀπό τόν κίνδυνο τῆς ἐκκοσμικεύσεως. Ἰδιαιτέρως ἐπιθυμοῦμε νά ἐκφράσουμε τήν χαρά μας καί τίς εὐχαριστήριες προσρήσεις μας πρός Ἐσᾶς, ἐπειδή τό Σεπτό Πατριαρχεῖο τῆς Γεωργίας ἀπέρριψε κάθε ἀντικανονικό συμβιβασμό μέ τόν ἑτερόδοξο κόσμο. Αἰσθανόμαστε ἀσφαλεῖς ἐξαιτίας τῆς παρουσίας τῆς Μακαριότητός Σας στόν Ὀρθόδοξο κόσμο. Ἐσεῖς,  Μακαριώτατε, ὁμολογεῖτε τήν Ὀρθόδοξη Πίστι, ὑπερασπίζεσθε τήν Ὀρθοδοξία καί δέν λησμονήσατε τούς φοβερούς ὅρκους, πού ἐδώσατε κατά τή χειροτονία Σας ὡς Ἐπίσκοπος, δηλαδή νά διαφυλάσσετε καί νά διατηρεῖτε ἀκέραιη τήν πίστι τῶν Ἁγίων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας μας.
Σέ μιά ἐποχή ταραχῆς καί συγχύσεως ἡ Μία, Ἁγία, Καθολική καί Ἀποστολική Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας κινδυνεύει νά εἰσέλθη σέ μεγάλη δοκιμασία καί περιπέτεια ἐν ὄψει τῆς συγκλήσεως τῆς «Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου», ἡ ὁποία θά συνέλθη τόν προσεχῆ Ἰούνιο στήν Κρήτη. Βεβαίως, οἱ μόνοι λόγοι, πού θά δικαιολογοῦσαν τήν σύγκλησι αὐτῆς τῆς Συνόδου, δέν εἶναι ἄλλοι παρά μόνο α) ἡ καταδίκη τῆς συγκρητιστικῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὅπως τήν ἀποκαλοῦσε ὁ Ἅγιος Ἰουστῖνος ὁ Πόποβιτς, β) ἡ ἀποτροπἠ τῆς παρουσίας τῶν Ὀρθοδόξων Τοπικῶν Ἐκκλησιῶν στό λεγόμενο «Παγκόσμιο Συμβούλιο τῶν Ἐκκλησιῶν» (Π.Σ.Ε.) καί γ) ἡ καταδίκη τῆς μεταπατερικῆς καί ἀντιπατερικῆς «νέας ἐκκλησιολογίας», ἡ ὁποία ἀπορρίπτει τά χαρισματικά, δογματικά καί κανονικά ὅρια τῆς Ἐκκλησίας.

ΑΙΣΧΟΣ!: Βραβεύεται ο Γ. Μπουτάρης από τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής!

Κάποτε οι προδότες της Ορθόδοξης πίστης και της πατρίδας μας φοβόταν μην αποκαλυφθούν. Ποτέ δεν αποκάλυπταν αν είναι μασόνοι και αν λειτουργούν ως εντολοδόχοι ξένων. Ως άριστοι θεατρίνοι, εξωτερικά τουλάχιστον, παρίσταναν τους θεοσεβούμενους και τους πατριώτες.
Ντοκουμέντα προδοσίας



Σήμερα έχουν διεισδύσει ΠΑΝΤΟΥ, σε ΚΑΘΕ εξουσία (πολιτική, δικαστική, αστυνομική, στρατιωτική, εκκλησιαστική),
και έχουν κυριολεκτικά ΑΛΩΣΕΙ ανάμεσα σε άλλα, ιεραρχίες, πατριαρχεία, μητροπόλεις.

Σήμερα βλέπουμε μητροπόλεις να δίνουν ακόμη και αίθουσες τους για εκδηλώσεις των Ρόταρυ
(δείτε πχ Μητρόπολη Θεσσαλονίκης, εδώ)  ή να παρίστανται σε εκδηλώσεις τους μητροπολίτες ή και αρχιεπίσκοποι και να λαμβάνουν από αυτό "βοήθεια"  (πχ εδώ, εδώ, εδώ, εδώ) .


Πριν λίγες μέρες, στις 9/5/2016, στον Βόλο, έγινε η παρασημοφόρηση του μητροπολίτη Δημητριάδος Ιγνατίου από το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο. :
"Προσκύνημα (!) στο Άυοσβιτς από τον Μητροπολίτη Δημητριάδος - Τιμήθηκε στον Βόλο για την αντιρατσιστική του δράση" διαβάζουμε στην επίσημη ιστοσελίδα της Μητρόπολης Δημητριάδος και Αλμυρού , δείτε την εδώ.


Προηγήθηκε η συμμετοχή του Μητροπολίτη Δημητριάδος Ιγνατίου στην πορεία "MARCH OF THE LIVING 2016:"
στο Άουσβιτς, απ όπου και οι παρακάτω ενδιαφέρουσες φωτογραφίες:

Αν δεν γίνουν σοβαρές αλλαγές στο κείμενο για τις σχέσεις Ορθοδόξων με ετεροδόξους, δεν το υπογράφουμε!


Εκκλησία της Γεωργίας:

Κείμενο ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!



   Στις 25 Μαΐου 2016 συνεδρίασε η Ιερά Σύνοδος της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Γεωργίας υπό την προεδρία του Πατριάρχη Ηλία. Ο Πατριάρχης ευχαρίστησε αρχικά τους κληρικούς και λαϊκούς που εργάστηκαν στις προσυνοδικές εργασίες προετοιμασίας της Μεγάλης Συνόδου.

   Ακολούθως έλαβαν το λόγο πολλοί ιεράρχες και εξέφρασαν τις απόψεις τους. Ο Μητροπολίτης Γκόρι και Ατένι Ανδρέας παρουσίασε συνοπτικά το περιεχόμενο των κειμένων που έχουν υποβληθεί στη Μεγάλη Σύνοδο.
   Η Εκκλησία της Γεωργίας κατέληξε σε συγκεκριμένες αποφάσεις για τροποποιήσεις επί των κειμένων που αφορούν το γάμο αλλά και την αποστολή της Ορθόδοξης Εκκλησίας στο σύγχρονο κόσμο.
    Εκτενής συζήτηση έγινε για το κείμενο που αφορά τις "Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον υπόλοιπο χριστιανικό κόσμο". Θέσεις διατύπωσαν πολλοί Μητροπολίτες. Διαπιστώθηκε ότι το κείμενο αυτό ήταν προβληματικό από την αρχική του μορφή και απαράδεκτο για τους εκπροσώπους της Εκκλησίας της Γεωργίας. Είχε υπογραφεί μόνον κατά την προκαταρκτική συνάντηση, διότι μετά από παρεμβάσεις προστέθηκε σε αυτό η ακόλουθη φράση: "Αἱ Ὀρθόδοξοι Ἐκκλησίαι Γεωργίας καί Βουλγαρίας ἀπεχώρησαν ἐκ τοῦ Παγκοσμίου Συμβουλίου Ἐκκλησιῶν, ἡ μέν πρώτη ἐν ἔτει 1997, ἡ δέ δευτέρα ἐν ἔτει 1998, ὡς ἔχουσαι ἰδίαν αὐτῶν γνώμην περί τοῦ ἔργου τοῦ Παγκοσμίου Συμβουλίου Ἐκκλησιῶν καί οὕτω δέν συμμετέχουν εἰς τάς ὑπ᾽ αὐτοῦ καί τῶν ἄλλων διαχριστιανικῶν ὀργανισμῶν δραστηριότητας".
   Η Ιερά Σύνοδος κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το συγκεκριμένο κείμενο περιέχει λάθη που αφορούν στην εκκλησιολογία και την ορολογία και απαιτούνται σοβαρές τροποποιήσεις του. Εάν οι αλλαγές αυτές δεν γίνουν η Εκκλησία της Γεωργίας δεν θα υπογράψει το κείμενο αυτό.
  Τέλος η Σύνοδος της Εκκλησίας της Γεωργίας όρισε την αντιπροσωπεία που θα συμμετάσχει στη Μεγάλη Σύνοδο.

Πηγή: "Θρησκευτικά

ΛΕΥΚΗ ΣΕΛΙΔΑ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ --[Κληρικός: Με αυτά κι αυτά "αισθάνομαι ότι είμαι παρίας της Εκκλησίας"].

Στὴν Ἐκκλησία εἶναι ἀναγκαία ἡ πλήρης ἐνημέρωση καὶ συμμετοχὴ τοῦ κλήρου καὶ τοῦ λαοῦ στὶς ἀποφάσεις τῆς Ἱεραρχίας καὶ ὄχι ἡ περιθωριοποίησή τους καὶ ἡ διατήρησή τους στὸ σκοτάδι τῆς ἀγνοίας.

Διερωτᾶται κανεὶς ἂν ἦταν νὰ μὴν ἐνημερωθεῖ οὐσιαστικὰ ὁ πιστὸς λαὸς γιὰ τὶς προτάσεις τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος στὴν Πανορθόδοξη, γιατί ἡ Ἐγκύκλιος;

Γ. Ν. Παπαθανασόπουλος


Λευκὴ   σελίδα  ἡ  Ἐγκύκλιος

τῆς Ἱερᾶς Συνόδου

Τοῦ Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου

.           Λευκὴ σελίδα εἶναι ὡς πρὸς τὴν ἐνημέρωση τοῦ πιστοῦ λαοῦ ἡ Ἐγκύκλιος τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος. Συγκεκριμένα οὐδὲν ἀναφέρει περὶ τῶν προτάσεων, οἱ ὁποῖες διαμορφώθηκαν στὴν ἔκτακτη σύγκληση τῆς Ἱεραρχίας καὶ θὰ ὑποστηρίξει ὁ Ἀρχιεπίσκοπος στὴν Πανορθόδοξη Σύνοδο.
.           Στὴν ἀρχὴ τοῦ κειμένου λέγονται τὰ αὐτονόητα καὶ τυπικά: «Ἡ Ἱεραρχία μελέτησε διεξοδικὰ τὶς προτάσεις τῆς Διαρκοῦς Συνόδου, μίαν πρὸς μίαν, καὶ μὲ πνεῦμα ὁμοψυχίας, ὑπευθυνότητας καὶ σοβαρότητας, μὲ ὁμοφωνία στὰ περισσότερα σημεῖα καὶ ἀπόλυτη πλειοψηφία σὲ ἄλλα, ἔκανε τὶς διορθώσεις τῶν τεθέντων κειμένων καὶ ὅπου χρειάσθηκε ἔκανε καὶ προσθῆκες, ὥστε αὐτὲς νὰ εἶναι οἱ τελικὲς ἀποφάσεις τῆς Ἐκκλησίας γιὰ τὰ κείμενα αὐτά». Ποιές εἶναι; Αὐτὲς δὲν εἴμαστε ἄξιοι νὰ τὶς πληροφορηθοῦμε…
.           Πάρα κάτω ἡ Ἐγκύκλιος ἐπιχειρεῖ νὰ μᾶς καθησυχάσει. Μᾶς συνιστᾶ νὰ εἰρηνεύομε καὶ ἐξηγεῖ: «Ἐμεῖς οἱ Ἱεράρχες ἔχουμε δώσει τὴν ὁμολογία τῆς πίστεως κατὰ τὴν χειροτονία μας γιὰ νὰ διασφαλίσουμε τὴν Ἀποστολικὴ καὶ Πατερικὴ παρακαταθήκη ποὺ παραλάβαμε καὶ ἀγρυπνοῦμε γιὰ τὸ ποίμνιό μας, γιὰ τὴ δόξα τοῦ Θεοῦ καὶ τὸν ἔπαινο τῆς Ἐκκλησίας». Ὅσο καλόπιστος νὰ εἶναι κανεὶς σκέπτεται ὅτι ἡ κάθε Σύνοδος τῶν κατὰ τόπους Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν μὲ διαφορετικὸ τρόπο βλέπει αὐτὴ τὴν παρακαταθήκη. Ἀλλιῶς τὸ Πατριαρχεῖο τῆς Κωνσταντινουπόλεως καὶ ἀλλιῶς τὸ Μόσχας, ἀλλιῶς τὸ Ἱεροσολύμων καὶ ἀλλιῶς τὸ Ἀντιοχείας, ἀλλιῶς τὸ Σερβίας καὶ ἀλλιῶς τὸ Ρουμανίας, ἀλλιῶς τὸ Βουλγαρίας καὶ ἀλλιῶς τὸ Γεωργίας….

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

Μία βόμβα μας απειλεί Μια συγκινητική-Ομολογιακή Προειδοποίησις-Προκήρυξις


Του  π.  Εμμανουήλ  Χατζηδάκη
Ιερέως Αρχιεπισκοπής Αμερικής

    Μία βόμβα μας απειλεί, και οι περισσότεροι από μας δεν έχομε ιδέα. Αισθάνομαι σαν χρέος να σας καταστήσω γνωστό τον επικείμενο μεγάλο κίνδυνο που διατρέχομε, για να λάβωμε τα κατάλληλα μέτρα. Όχι, δεν πρόκειται για πυρηνική απειλή η μεγάλο τρομοκρατικό κτύπημα, αλλά κάτι πολύ χειρότερο. Γιατί αυτά μπορεί να δώσουν τέλος στην πρόσκαιρη ζωή μας, ενώ ο κίνδυνος για τον οποίο θέλω να σας προειδοποιήσω απειλεί την αιώνιά μας ζωή.
Προειδοποίησις/Προκήρυξις εις τους απανταχού Ορθοδόξους Χριστιανούς
   Ευλογημένε λαέ του Θεού, ο Οικουμενικός Πατριάρχης και οι Ιεράρχες που τον περιστοιχίζουν ετοιμάζουν μία μεγάλη προδοσία έναντι της Ορθόδοξης πίστεως και της αγίας μας παραδόσεως. Στην καλούμενη Αγία και Μεγάλη Σύνοδο έχουν σκοπό να επιβάλουν τον αιρετικό οικουμενισμό, αναγνωρίζοντας επίσημα σαν εκκλησίες τις αιρετικές ομολογίες που είναι εκτός της Μιας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Ορθοδόξου, μοναδικής και μόνης αληθινής Εκκλησίας του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού. Η πίστη μας είναι ότι ο Κύριός μας ίδρυσε μία και μοναδική Εκκλησία και ότι αυτή είναι η Ορθόδοξη Εκκλησία. Δεν μπορούν να υπάρχουν πολλαπλές Εκκλησίες. Δεν μπορούμε να παραδεχόμαστε σαν Εκκλησίες ομάδες Χριστιανών που δεν είναι μέλη της αγίας Εκκλησίας του Χριστού, η οποία και μόνη αποτελεί το Άγιο Σώμα Του.
  Όπως έχουν επισημάνει επίσκοποι, ιερείς και καθηγητές θεολογίας, η φράση της Συνοδικής Εγκυκλίου, “Η Ορθόδοξος Εκκλησία αναγνωρίζει την ιστορικήν ύπαρξιν άλλων Χριστιανικών Εκκλησιών και Ομολογιών μη ευρισκομένων εν κοινωνία μετ’ αυτής” (άρθρο 6), υποδηλώνει την ύπαρξη και άλλων Εκκλησιών, το οποίον είναι απαράδεκτο.
   Ο Μητροπ. Ναυπάκτου Ιερόθεος προτείνει η φράση αυτή να αντικατασταθή με την φράση, “Η Ορθόδοξος Εκκλησία γνωρίζει ότι ταυτίζονται τα χαρισματικά με τα κανονικά όριά της, καθώς επίσης γνωρίζει ότι υπάρχουν και άλλαι Χριστιανικαί Ομολογίαι, αι οποίαι απεκόπησαν εξ αυτής και δεν ευρίσκονται εν κοινωνία μετ’ αυτής”. Η προτεινόμενη αλλαγή είναι αναγκαία, αλλά η αποδοχή της από το Οικουμενικό Πατριαρχείο εις το σημείο αυτό είναι κατά τη γνώμη μου μάλλον αδύνατη. Βεβαίως υπάρχει πάντα ελπίδα, και προσευχόμαστε γι’ αυτό.

Ιερά Σύνοδος για το μάθημα των Θρησκευτικών και την Κάρτα του Πολίτη

Ιερά Σύνοδος για το μάθημα των Θρησκευτικών και την Κάρτα του Πολίτη
Δελτία Τύπου της Ιεράς Συνόδου


Δεύτερη Συνεδρία της Δ.Ι.Σ. για τον μήνα Ιούνιο
(2/6/2016).
Συνήλθε σήμερα, Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016, στη δεύτερη Συνεδρία Της για τον μήνα Ιούνιο η Διαρκής Ιερά Συνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, υπό την Προεδρία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου.

Κατά την σημερινή Συνεδρία:

Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος επικύρωσε τα Πρακτικά της προηγουμένης Συνεδρίας.

Με έκπληξη η Δ.Ι.Σ. παρακολουθεί τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Νικόλαο Φίλη να αναφέρεται σε δηλώσεις του απαξιωτικά και προσβλητικά για το μάθημα των Θρησκευτικών, και επιπλέον να εξακολουθεί να το χαρακτηρίζει κατηχητικό ή ομολογιακό, χαρακτηρισμοί που έχουν απορριφθεί από ειδικές επιτροπές και επιστήμονες που ασχολούνται με την διδακτική του μαθήματος, καθώς και από την Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος στην Συνεδρία της 9ης Μαρτίου ε.έ. Ανάλογες δηλώσεις έγιναν εσχάτως και για το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών. Υπενθυμίζεται ότι το ισχύον πρόγραμμα του μαθήματος των Θρησκευτικών έχει γνωσιολογικό, πολιτιστικό και θρησκειολογικό χαρακτήρα και όχι κατηχητικό ή ομολογιακό. Επειδή με τέτοιες δηλώσεις παραπλανάται ο ελληνικός λαός, η Δ.Ι.Σ. εκφράζει την λύπη της γι’ αυτές τις απαξιωτικές δηλώσεις του κ. Υπουργού.

Ακολούθως, αποφάσισε την σύνταξη ειδικού φυλλαδίου, το οποίο θα απευθύνεται προς τον Λαό και θα τον ενημερώνει με συγκεκριμένα στοιχεία για το φιλανθρωπικό έργο της Εκκλησίας που γίνεται στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών και τις Ιερές Μητροπόλεις της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Λαβούσα γνώση για το γεγονός ότι κατά το τελευταίο χρονικό διάστημα δημοσιεύθηκαν ψηφίσματα που αφορούν στο θέμα της εκδόσεως της ηλεκτρονικής Κάρτας του Πολίτη, η Δ.Ι.Σ. επαναλαμβάνει για μία ακόμη φορά ότι αναμένει από τις αρμόδιες Υπηρεσίες της Πολιτείας το σχετικό προς διαβούλευση Νομοσχέδιο και την επ’ αυτού Εισηγητική Έκθεση, προκειμένου να τοποθετηθεί υπευθύνως. Γι’ αυτό και συνιστά στον Ιερό Κλήρο, τους Μοναχούς και τους πιστούς να ειρηνεύουν και να αναμένουν την τελική θέση της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Tέλος, η Δ.Ι.Σ. έλαβε αποφάσεις σχετικά με τρέχοντα υπηρεσιακά θέματα της ημερησίας διατάξεως.

Εκ της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου

ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ: ΣΧΟΛΙΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ




Ο λαός του Θεού ανέμενε από τη συνέλευση της Ιεραρχίας, ένα περηφανο ΟΧΙ! Μία σθεναρή και πεπαρρησιασμένη άρνηση συμμετοχής της σε μία τόσο μα τόσο επικίνδυνη για την ιερή υπόθεση της προασπίσεως του πατρώου δόγματος αλλά και για την πανορθόδοξη ενότητα "σύνοδο".
====================== 
Η εν προκειμένω στάση της Ελλαδικής Εκκλησίας παρέχει σε πολλούς πιστούς την εντύπωση ότι η τελευταία σύρεται από τις εξελίξεις ενώ θα έπρεπε να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στη διαμόρφωσή τους.
Φαντάζομαι ότι η ολότητα των μητροπολιτών της έχει μελετήσει επισταμένως και με αίσθημα αυξημένης ποιμαντικής ευθύνης τα προσυνοδικά κείμενα ή ουσιώδη αποσπάσματα εξ αυτών καθώς επίσης και τις εμπεριστατωμένες και καταλυτικές κριτικές που ασκήθηκαν υπό των επαιόντων σε αυτά καθώς και τον σφόδρα προβληματικό και ανατρέποντα εκ θεμελίων το Κανονικό Δίκαιο κανονισμό λειτουργίας της επικειμένης να συνέλθει "συνόδου" του Κολυμπαρίου. (Γράφω  "φαντάζομαι" γιατί  υπάρχουν αμφιβολίες σχετικώς υπό την έννοια ότι κάποιοι μητροπολίτες "δεν έχουν πάρει ανάσα", κατά το δη λεγόμενο, από τα πανηγύρια και τα συλλείτουργα οπότε, πιθανώς, να μην υπάρχει διαθέσιμος χρόνος για την πραγματοποίηση της σχετικής μελέτης...).

Η Εγκύκλιος της Εκκλησίας της Ελλάδος για τη Μεγάλη Σύνοδο

Βουΐζει ο τόπος από τις αποκαλύψεις για τον φασιστικό τρόπο που θα ληφθούν οι αποφάσεις, κι αυτοί μας συνιστούν ..."να ειρηνεύουμε"!!!

Πρωτ. 2541
Ἀριθμ. Διεκπ. 1133 
Ἀθήνῃσι 2ᾳ Ἰουνίου 2016
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ  2977
Πρός
τό Χριστεπώνυμον Πλήρωμα
τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος
            Ἀγαπητοί Πατέρες καί ἀδελφοί,
                ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !
   
   Ἀσφαλῶς γνωρίζετε ὅτι αὐτόν τόν μήνα, ἤτοι ἀπό 17 ἕως 26 Ἰουνίου, θά συνέλθει στήν Κρήτη ἡ Ἁγία καί Μεγάλη Σύνοδος τῶν Ὀρθοδόξων κατά τόπους Ἐκκλησιῶν, ὕστερα ἀπό προετοιμασία πολλῶν ἐτῶν, γιά νά συσκεφθεῖ ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι καί νά φανερώσει τήν ἑνότητα τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, σέ ἐποχή πού ἡ τοπική καί παγκόσμια κοινωνία εἶναι γεμάτη ἀντιφάσεις καί ἀνταγωνισμούς. Ἡ Διαρκής Ἱερά Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας πού ἐξουσιοδοτήθηκε ἀπό τήν Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, θέλει νά σᾶς ἐνημερώσει ὑπεύθυνα γιά τό σημαντικό αὐτό γεγονός.
  Κατ' ἀρχάς τό ἐκκλησιαστικό πολίτευμα εἶναι συνοδικό καί ἱεραρχικό. Τό συνοδικό δηλώνει τήν ὕπαρξη πολλῶν ἀνθρώπων ἐπί τό αὐτό καί εἰς τό ὄνομα τοῦ Χριστοῦ συνηγμένων καί τό ἱεραρχικό δηλώνει ὅτι ὑπάρχει ἱεράρχησή τους, ἀνάλογα μέ τά χαρίσματα πού διαθέτουν. Σέ ὅλα τά ἐκκλησιαστικά ἐπίπεδα (Ἱερά Σύνοδος, Μητροπόλεις, Ἐνορίες, Μονές) λειτουργεῖ τό συνοδικό καί ἱεραρχικό πολίτευμα καί ἔτσι ἐκφράζεται ἡ ἀλήθεια τῆς πίστεως. Αὐτό φανερώνεται ἔντονα στήν θεία Εὐχαριστία, πού ἐκφράζει τόν τρόπο λειτουργίας τοῦ συνοδικοῦ πολιτεύματος, στόν ὁποῖον ὑπάρχει ὁ Ἐπίσκοπος ὡς Πρόεδρος τῆς εὐχαριστιακῆς συνάξεως καί διδάσκαλος τῆς ἀληθείας, οἱ κληρικοί, οἱ μοναχοί καί οἱ λαϊκοί μέ τό ἰδιαίτερο χάρισμά τους ὁ καθένας. Ἔτσι λειτουργοῦν καί οἱ Σύνοδοι τῶν κατά τόπους Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν καί οἱ Πανορθόδοξοι Σύνοδοι. Μέ τόν τρόπο αὐτόν δοξάζεται ὁ Τριαδικός Θεός.
 Πολλά χρόνια οἱ κατά τόπους Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες διαπίστωναν ὅτι εἶναι ἀναγκαῖο νά συγκληθεῖ ἡ Ἁγία καί Μεγάλη Σύνοδος γιά νά ἐπιλυθοῦν διάφορα χρονίζοντα ἐκκλησιαστικά θέματα πού ἀπασχολοῦν τίς κατά τόπους Ἐκκλησίες. Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία πάντοτε διασκέπτεται συνοδικῶς γιά τήν λύση διαφόρων δογματικῶν, ἐκκλησιαστικῶν, κανονικῶν καί ποιμαντικῶν θεμάτων.

Αγία και Μεγάλη Σύνοδος: Λύνει προβλήματα ή προσθέτει κι άλλα;



aoikoumeniki
Του Αδάμ Εμμανουηλάκη, ανταποκριτή Κρήτης


Χθες ήταν η Βουλγαρία. Σημερα ήταν η σειρά της Αντιόχειας. Αύριο, ακούγεται οτι θα ακολουθήσουν οι Γεωργιανοί.
Και πόσες άλλες Εκκλησίες θα δηλώσουν αδυναμία να συμμετάσχουν στην Πανορθόδοξη Σύνοδο της Κρήτης, ουδείς γνωρίζει.
Οι μεν επικαλούνται το Κατάρ, οι δε τις παρατηρήσεις τους στα κείμενα που δεν έχουν γίνει αποδεκτές, και όλοι μαζί συναντιούνται στο κοινό πρόβλημα που είναι, όπως λένε, το δυσβάσταχτο κόστος της συμμετοχής τους στην Αγία και Μεγάλη Σύνοδο που διεξάγεται σε ένα νησί που αποτελεί δημοφιλή προορισμό και γίνεται χρονικά σε μια περίοδο υψηλής τουριστικής κίνησης.
Οι αρχιερείς γκρινιάζουν. Που δεν γίνονται δεκτές οι προτάσεις τους. Που όλα τα προβλήματα μεταξύ τους, με την παρέμβαση του Πατριαρχείου, "κρύβονται κάτω από το χαλί".
"Αντί να λύσουμε τα προβλήματα που μας απασχολούν όλους, εμείς τα μεταθέτουμε αναίτια.

Αυτός ο Αρχιεπίσκοπος θα υποστηρίξει την Πίστη στην Κρήτη!!!

Βράβευση από Αρχιεπίσκοπο Εταιρείας στοιχημάτων


            Το απόγευμα της Πέμπτης, 2ας Ιουνίου 2015, ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος θα βραβεύσει τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Β2Β Gaming Services κ. Γ. Χαλεπλή. Ο λόγος είναι ότι η εν λόγω  εταιρεία ηλεκτρονικών στοιχημάτων «προσφέρει σημαντική στήριξη στο Ίδρυμα <Μαρία Κόκκορη>, το οποίο φιλοξενεί κορίτσια με νοητική υστέρηση και σύνδρομο Down». Η
εταιρεία B2B στην ιστοσελίδα της γράφει ότι είναι μια «νόμιμη στοιχηματική εταιρεία», που έχει έδρα στη Μάλτα και γραφεία στο Λονδίνο, στην Αθήνα, στη Νότια Αφρική και στην Κύπρο. Επιδίδεται στο ηλεκτρονικό στοίχημα ποδοσφαιρικών και άλλων αγώνων καθώς και σε παιχνίδια καζίνο και χαρτοπαιγνίων.
      Το θέμα που τίθεται άπό την ενέργεια του Αρχιεπισκόπου είναι αν είναι ηθικό και σύμφωνο με τη χριστιανική διδασκαλία η εκ μέρους της Εκκλησίας λήψη βοηθείας από τα κέρδη εταιρείας που προέρχονται από τον τζόγο. Επίσης αν η Εκκλησία μπορεί να προβάλλει θετικά στην κοινωνία μια τέτοια εταιρεία, με  ηθική βράβευση  του διευθύνοντος συμβούλου της. 

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

ΠΡΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΜΕ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ & ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΣ ΥΠΟΔΙΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ! ΔΡΟΣΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΒΔΕΛΥΓΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΘΕΩΝ!

ΛΗΣΤΡΙΚΗ  ΚΑΙ  ΟΧΙ  ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ

 ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ
_______________________________________

πηγή:    http://www.augoustinos-kantiotis.gr/

 Πρὸς Οἰκουμενικὴν Σύνοδον;             

Τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου
  • «Ἀπὸ ποιούς, παρακαλῶ, θὰ συγκροτηθῇ ἡ Σύνοδος αὐτή; Ποῦ τὰ μεγάλα πνευματικὰ ἀ­ναστήματα; ποῦ οἱ ἥρωες καὶ ὁμολογηταί, ποὺ θ᾽ ἀποτελοῦν ἐγγύησι Ὀρθοδοξίας; Ἀλλοίμονο, τέτοια πρόσωπα θὰ λείπουν. Κυρίαρχη δὲ θέσι θὰ κατέχουν στὴ Σύνοδο πρόσωπα ὑπόδικα ἐνώπιον τῆς Ὀρθοδόξου συνειδήσεως, ἐπίσκοποι καὶ μητροπολῖται ἄνευ ποιμνίων, μὲ τίτλος κενούς, ποὺ θὰ ἀγορεύουν ἐλαφρᾷ τῇ συνειδήσει, χωρὶς αἴσθημα εὐθύνης.

    Ὑπὸ τέτοιες συνθῆκες συγκαλουμένη ἡ Με­γάλη Σύνοδος θὰ ἀποτύχῃ οἰκτρὰ καὶ θὰ γίνῃ πηγὴ νέων πνευματικῶν συμφορῶν γιὰ τὸν Ὀρθόδοξο κόσμο».

Διαβᾶστε ὁλόκληρο τὸ ἄρθρο τοῦ π. Αὐγουστῖνο, ἀπὸ τὸ περιοδικὸ «Χριστ. Σπίθα» (φ. 344/Ἰούλ.-Σεπτ. 1971) καὶ τὸ βιβλίο Σφενδόνη Β΄ (Ἀθῆναι 1989, σσ. 133).
και αποσπάσματα ΕΔΩ

Πρoς Οικουμενικη Συνοδο;

«Τότε ἔδοξε τοῖς ἀποστόλοις καὶ τοῖς πρεσβυτέροις σὺν ὅλῃ τῇ ἐκκλησίᾳ…» (Πράξ. 15,22)
Ἡ Ἐκκλησία, ἀγαπητοί μου, κατὰ τὸν ἅγιο Αὐγουστῖνο εἶνε «ὁ Χριστὸς παρατεινόμε­νος εἰς τοὺς αἰῶνας». Ἐκκλησία = Χριστός. Αὐτὸ σημαίνει, ὅτι τὸ ἔργο τοῦ Χριστοῦ θὰ συ­νεχίζεται δι᾽ αὐτῆς αἰωνίως· ἀλλὰ καὶ οἱ ἀντιδράσεις ἐ­ναντίον της δὲν θὰ λείψουν, σύμφω­να μὲ τὸ λόγο τοῦ ἰδίου στοὺς μαθητάς του· «Εἰ ἐμὲ ἐ­δίωξαν, καὶ ὑμᾶς διώξουσιν…» (Ἰω. 15,20).
«Σημεῖον ἀντιλεγόμενον» ὁ Χριστός (Λουκ. 2,34), «σημεῖον ἀντιλεγόμενον» καὶ ἡ Ἐκκλησία του. Μόνο ἂν πάψῃ ἡ Ἐκκλησία νὰ κηρύττῃ καὶ νὰ ἐνεργῇ ὅπως ὁ Χριστός, τότε θὰ πάψῃ καὶ ἡ ἀν­τίδρασι τοῦ κόσμου ἐναν­τίον της. Τὸ Πνεῦ­μα τὸ ἅγιο μάλιστα προειδοποιεῖ, ὅτι πρὸς τὸ τέλος τῶν αἰώνων ἡ σύγκρουσι ἀληθείας καὶ ψεύδους θὰ εἶνε σφοδρότερη, ἰδίως ἐπὶ τῶν ἡ­­μερῶν τοῦ μεγάλου ἀντιχρίστου· τὸ μικρὸ ποί­μνιο θὰ δοκιμαστῇ σκληρά, οἱ πιστοὶ θὰ λιγοστέψουν πολύ. Ἡ Ἐκκλησία ὅμως, ἡ ἐλευ­θέρα καὶ ζῶσα, ἡ Ὀρθοδοξία, θὰ περισυλλέξῃ τὰ τέ­κνα της κάτω ἀπὸ τὰ φτερὰ τοῦ μεγάλου Ἀετοῦ καὶ θὰ βγῇ στὴν ἔρημο, ὄχι μόνο τροπι­κὰ ἀλλὰ καὶ τοπικά, ἕως ὅτου ἔλθουν πάλι «καιροὶ ἀναψύξεως» (Πράξ. 3,20) γιὰ τὸ λαὸ τοῦ Θεοῦ.
Λυσσώδης ὁ πόλεμος κατὰ τῆς Ἐκκλησί­ας, ὅ­πως μαρτυρεῖ ἡ ἱστορία. Στοὺς τρεῖς πρώτους αἰ­ῶ­νες πολεμήθηκε ἀπὸ τοὺς Ἰουδαίους καὶ τοὺς εἰδωλολάτρες. Κι ὅταν σταμάτησαν οἱ διωγμοί, ἄλλη θύελλα ἦλθε νὰ ταράξῃ τὴ γαλήνη της. Οἱ Χριστιανοὶ κινδύνευαν τώρα ὄχι ἀπὸ πεινασμένα θηρία τοῦ ἀμφιθεάτρου ἀλλὰ ἀπὸ νοητοὺς λύκους, τοὺς αἱρετικούς. Οἱ πρῶτοι ἐχθροὶ ὡς ὅπλο χρησιμοποιοῦσαν τὸ ξίφος, οἱ δεύτεροι χρησιμοποιοῦσαν τὴ γλῶσσα, μὲ τὴν ὁποία διέδιδαν διδασκαλίες ξένες καὶ ἀντίθετες πρὸς τὴν ἁγνὴ ἀλήθεια.
Οἱ αἱρετικοὶ ἦταν «ἄνδρες λαλοῦντες διεστραμμένα» (ἔ.ἀ. 20,30). Ὁ διάβολος δι᾽ αὐτῶν ἔ­σπερνε ζιζάνια στὸν ἀγρὸ τῆς Ἐκκλησίας, ἀ­ψίνθιον (Πράξ. 8,11), φαρμάκι.

Το παρασκήνιο της Συνόδου που «εξόρισε» τους καθολικούς. - ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ

FB95AE829A65E51455C819D9588E980B.jpg

Οι διαξιφισμοί συντηρητικών και προοδευτικών ιεραρχών για το Σχίσμα των Εκκλησιών και τα κείμενα της Μεγάλης Συνόδου.  Αντωνιάδου Μαρία

«Ας μείνουμε μόνοι. Μοναδικοί κήρυκες της Ορθοδοξίας. Γνήσιοι εκφραστές». Η φράση αυτή του Μητροπολίτη Ηλείας κ. Γερμανού κυριάρχησε στην έκτακτη συνεδρίαση της Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος που είχε ως στόχο την προετοιμασία της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου, της πρώτης που θα συγκληθεί μετά το Σχίσμα των Εκκλησιών. 
Αντικείμενο της αντιπαράθεσης που πολλές φορές ξέσπασε στην Ιεραρχία ήταν οι αλλαγές που αποφασίστηκε να γίνουν στα κείμενα της Μεγάλης Συνόδου και αναφέρονται στις σχέσεις με τις άλλες εκκλησίες και ομολογίες. Η πρόταση της Εκκλησίας της Ελλάδος μετά την απόφαση που έλαβε η Ιεραρχία είναι να αντικατασταθούν όλες οι φράσεις που χαρακτηρίζουν ως «Εκκλησίες» και αναφέρονται στις σχέσεις με τους ρωμαιοκαθολικούς και τους προτεστάντες. Ετσι, σύμφωνα με την απόφαση-πρόταση της Εκκλησίας της Ελλάδος, στα προς επικύρωση κείμενα της Μεγάλης Συνόδου όπου υπάρχει η λέξη «Εκκλησία» και αναφέρεται στους ρωμαιοκαθολικούς και στους προτεστάντες θα πρέπει να αντικατασταθεί και να γίνει «ομολογία» ή «χριστιανική κοινότητα».
«Τι κάνατε εκεί με τον Πάπα;»
Τρεις μητροπολίτες διασταύρωσαν πολλές φορές τις «ράβδους» τους στην προσπάθεια να πείσουν τα υπόλοιπα μέλη της Ιεραρχίας για τις θέσεις τους. Και οι αντιπαραθέσεις κάποια στιγμή έλαβαν και προσωπικό χαρακτήρα.
Ο Μητροπολίτης Νέας Σμύρνης κ. Συμεών, ο οποίος ανήκει στην πλειάδα των ιεραρχών που αρνήθηκαν να μεταβούν στην Κρήτη εξαιτίας του γεγονότος ότι οι αρχιερείς δεν θα μπορούν να εκφραστούν παρά μόνο διά των προκαθημένων τους, προσπάθησε να πείσει την Ιεραρχία ότι δεν είναι σωστή η απόφαση που επρόκειτο να λάβουν. «Δεν ανήκω ούτε στους λεγόμενους προοδευτικούς ούτε στους λεγόμενους αποστεωμένους. Με μια τέτοια πρόταση όμως είναι σαν να αυτοαναιρούμαστε. Είναι σωστότερο να προτείνουμε η λέξη "Εκκλησίες" να αντικατασταθεί με τη φράση "ετερόδοξες Εκκλησίες"».
Ο Μητροπολίτης Παροναξίας κ. Καλλίνικος διερωτήθηκε απευθυνόμενος στον Αρχιεπίσκοπο και στους άλλους μητροπολίτες: «Τι λέμε σήμερα; Στο Μικρό Ευχολόγιο, που είναι έκδοση της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, στο κεφάλαιο Περί ετεροδόξων Ακολουθία γράφει:  «επιστροφή των ετεροδόξων εκ της Λατινικής Εκκλησίας». Αντίστοιχα είναι τα όσα αναφέρονται και στην ευχή για την εξόδιο ακολουθία που τελούν οι ορθόδοξοι ιερείς όπου υπάρχει η ευχή στους "ετεροδόξους από τη Λατινική Εκκλησία". Σήμερα τι θα πούμε, ότι οι φράσεις αυτές αλλάζουν στα κείμενα της Μεγάλης Συνόδου;».
Η τοποθέτηση του Μητροπολίτη Παροναξίας προκάλεσε την οργή του πνευματικού αδελφού του Μητροπολίτη Κυθήρων κ. Σεραφείμ, γνωστού δραστήριου εκφραστή της συντηρητικής πτέρυγας. «Τι είναι αυτά;» φέρεται να είπε απευθυνόμενος στον κ. Καλλίνικο. «Αυτά» προσέθεσε «έλεγε ο γέροντάς μας, ο πατήρ Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος;». Για να εισπράξει στη συνέχεια την απάντηση του Μητροπολίτη Παροναξίας: «Τι είναι αυτά που λες; Ξέχασες τι έκανε ο γέροντάς μας, ο μακαριστός Υδρας Ιερόθεος, όταν ήρθαν οι ρωμαιοκαθολικοί στην Αίγινα; Θυμάσαι πώς τους τίμησε και τους σεβάστηκε ή τα ξέχασες;».
Ο Μητροπολίτης Κυθήρων όμως παρέμενε σταθερός και ακλόνητος στις θέσεις του και εγκάλεσε ακόμη και τον Αρχιεπίσκοπο για το ταξίδι του στη Μυτιλήνη και τη συνάντηση με τον Πάπα Φραγκίσκο. «Τι κάνατε εκεί με τον Πάπα και εσείς και ο Πατριάρχης; Σας υποβίβασε. Δεν το καταλάβατε;».
Τα πυρά εναντίον των τριών
Τρεις μητροπολίτες, οι Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος, Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος και Νέας Ιωνίας κ. Γαβριήλ, βρέθηκαν σε εξαιρετικά δύσκολη θέση. Οι κ.κ. Χρυσόστομος και Ιγνάτιος, που παραδοσιακά μετέχουν στον διάλογο με τις άλλες εκκλησίες ή «ομολογίες» και «χριστιανικές κοινότητες» και εκπροσώπησαν την Εκκλησία της Ελλάδος σε όλες τις συζητήσεις με τις άλλες αντιπροσωπείες των ορθοδόξων Εκκλησιών για την προετοιμασία των κειμένων της Μεγάλης Συνόδου, βρέθηκαν στο στόχαστρο της κριτικής των συντηρητικών. «Ολα τα κείμενα έχουν κατατεθεί στη 12μελή Ιερά Σύνοδο. Συζητούνται δέκα χρόνια. Και τα τελευταία δύο χρόνια έχουν διαμορφωθεί και εγκριθεί. Αυτά που λέμε σήμερα θα απορριφθούν στη διαδικασία. Δεν πρόκειται να τα αποδεχθούν οι άλλοι ορθόδοξοι» είπε ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας, αλλά η αντίληψη που κυριάρχησε ήταν ότι δεν έχει καμία σημασία, σημασία έχει η άποψη της Ιεραρχίας.
Ευθύνες επιρρίφθηκαν και στον Μητροπολίτη Νέας Ιωνίας διότι υπηρέτησε ως Αρχιμανδρίτης στην ειδική επιτροπή της Συνόδου. Και ο Μητροπολίτης Καισαριανής κ. Δανιήλ ζήτησε να δοθεί στην Ιεραρχία όλο το αρχείο της Επιτροπής Διορθοδόξων και Διαχριστιανικών Σχέσεων γιατί, όπως τόνισε, οι αρχιερείς δεν ήταν ενημερωμένοι για τις αποφάσεις που λαμβάνονταν όλο το διάστημα των συζητήσεων που διεξάγονταν κατά τη διάρκεια της προπαρασκευής της Μεγάλης Συνόδου.

Ο Οικουμενισμός όνομα εστί δι-αιρέσεως και ου συμφωνίας!

Πατριαρχείο Αντιοχείας:

«Αφού δεν υπάρχει ενότητα, δεν υπάρχει λόγος σύγκλησης της Μεγάλης Συνόδου»


antioxeias
Γράφει ο Αιμίλιος Πολυγένης

   Σοβαρότατος είναι πια ο κίνδυνος να μην πραγματοποιηθεί η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος στην Κρήτη, αφού, μετά τη Βουλγαρία και η παρουσία του Πατριαρχείου Αντιοχείας θεωρείται αμφίβολη.
  Με ανακοίνωσή του το Πατριαρχείο Αντιοχείας δηλώνει την απογοήτευσή του που το Οικουμενικό Πατριαρχείο παρέπεμψε την επίλυση του ζητήματος του Κατάρ για την περίοδο μετά την Πανορθόδοξη Σύνοδο.
   Αυτή η "παραίτηση από τις εντατικές προσπάθειες που καταβάλλονται τα τελευταία τρία χρόνια που έγινε η εισπήδηση του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων στο Κατάρ", αναφέρει το Πατριαρχείο Αντιοχείας, δεν εκφράζει την "ενότητα της Ορθοδοξίας" και επομένως δε συντρέχει λόγος συγκλήσεως της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου.
 Το Πατριαρχείο Αντιοχείας αναμένει (όπως και η Εκκλησία της Βουλγαρίας) τις άμεσες κινήσεις από το Οικουμενικό Πατριαρχείο και τις αδελφές Εκκλησίες, διαφορετικά και αυτό απειλεί να μη μετάσχει στην Αγία και Μεγάλη Σύνοδο.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΑ.Χ.Ο.Κ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΕΓΟΜΕΝΕΣ “ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ”



ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΑ.Χ.Ο.Κ.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΕΓΟΜΕΝΕΣ “ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ”
=====

   Χαράν και αγαλλίασιν εσκόρπισεν στους χριστιανούς, η απόφασις της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, που επί τέλους, απεφάσισε να κηρύξει ως αιρετικές τις λεγόμενες «Εκκλησίες», Ρωμαιοκαθολικήν, Αγγλικανικήν, Λουθηρανικήν και άλλες ομολογίες, που ναι μεν αυτοαποκαλούνται χριστιανικές, αλλά δεν έχουν καμίαν σχέσιν με τον Χριστόν και την Εκκλησίαν Του!

  Έχομεν την άποψιν ότι είναι μία από τις πλέον σοβαρές αποφάσεις που λήφθηκαν από την Εκκλησίαν της Ελλάδος, τα τελευταία τουλάχιστον 50 χρόνια.
     Αυτή η απόφασις, μας δίδει την ελπίδα ότι ο Θεός ίσως ιδεί την μετάνοιάν μας και μειώσει την οργήν του και ίσως γλυτώσουμεν από την επερχομένην γενικήν καταστροφήν!!...  
    Φυσικά και η Ρωμαιοκαθολική δεν είναι εκκλησία αλλά αίρεσις και ο Πάπας αρχιαιρεσιάρχης, αλλά τώρα τελευταία, ο Οικουμενικός μας Πατριάρχης, προσπάθησε κατά το δη λεγόμενον να μας παντρέψει με άνθρωπον!!! Αφού αποκάλεσε την Ρωμαιοκαθολικήν (εκκλησίαν του Σατανά) ως αδελφήν του εκκλησίαν!!…  Εκτός και αν ο Πατριάρχης μας, έχει συνειδητοποιήσει ότι είναι ο Σατανάς που υπηρετείται και όχι ο Χριστός, (με τις σχετικές δηλώσεις του περί αδελφών δήθεν Εκκλησιών).
   Ευχόμαστε αυτήν τη απόφασιν της Εκκλησίας της Ελλάδος, να την υιοθετήσουν τόσον η Κυπριακή, όσον και όλες οι άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες και να σταματήσουν να κοροϊδεύουν τους χριστιανούς με τους λεγομένους διαθρησκειακούς διαλόγους, που μόνον την οργήν του Θεού δικαίως επισύρουν, αφού έρχονται σε αντίθεσιν με τα λόγια του Αποστόλου Παύλου «αιρετικόν άνθρωπον, μετά μίαν και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού» (Τίτον Γ΄10).

Κύριλλος προς Βαρθολομαίο: «Πρώτα πώς θα καθίσουμε και μετά η Σύνοδος - Προσεγγίζει τα Ρωμαιοκαθολικά πρότυπα»


·    Όχι της Μόσχας στην προσπάθεια τοῦ κ. Βαρθολομαίου νὰ τὸ παίξει ΠΡΩΤΟΣ σημειολογικά!
·    Οἱ ἑτερόδοξοι Παρατηρητὲς νὰ κάθονται πίσω καὶ μακρὰν τοῦ σώματος τῶν μελῶν τῆς Συνόδου!
    
 Τὸ αἴτημα τοῦ Μόσχας Κυρίλλου πρὸς Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, θυμίζει τὸ ἀντίστοιχο τοῦ τότε Πατριάρχη στὴν Σύνοδο Φερράρας πρὸς τὸν Πάπα Εὐγένιο ὅπου ἡ ὀρθόδοξη ἀντιπροσωπεία ἀρνήθηκε νὰ ἀποδεχτεῖ τὶς ἐξουσιαστικὲς ἀπαιτήσεις τοῦ Πάπα! 

    Μετά τα προβλήματα πρωτοκόλλου που προέκυψαν προσφάτως στο Άγιον Όρος, ζήτημα εγείρεται μεταξύ Μόσχας και Κωνσταντινούπολης για το "πρωτόκολλο" της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου.
   Δεκαπέντε ημέρες πριν την έναρξη της Πανορθοδόξου Συνόδου, της πρώτης μετά το Σχίσμα των Εκκλησιών που θα διεξαχθεί στην Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης, ο Πατριάρχης Μόσχας κ. Κύριλλος μ' επιστολή του
προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο, θέτει δύο ζητήματα πρωτοκόλλου, τα οποία, εάν δεν διευθετηθούν, όπως επισημαίνει, δυσχεραίνουν και κωλύουν τη συμμετοχή του. Και, όπως τονίζουν ορθόδοξοι αρχιερείς, μέσα από την επιστολή διαφαίνεται η αγωνία της Μόσχας, μήπως δοθεί η εντύπωση ότι ο εκάστοτε Οικουμενικός Πατριάρχης δεν είναι Πρώτος μεταξύ Ίσων, αλλά Πρώτος 13 υπολοίπων Ορθοδόξων Προκαθημένων, οι οποίοι υπάγονται και λογοδοτούν στον ίδιο.
Συγκεκριμένα ο κ. Κύριλλος τονίζει ότι στη μεγάλη συνεδριακή αίθουσα της Ακαδημίας, κατά την χωροταξία που έχει σχεδιασθεί από την επιτροπή προετοιμασίας:

Πίσω από τα μνημόνια κρύβεται η κίβδηλη θεολογία των Φράγκων.


Γράφει ο Φώτης Μιχαήλ, ιατρός.

Για το μίσος των Φράγκων εναντίον των Ρωμηών, θα μπορούσε να πει κανείς πολλά. Θαρρώ, όμως, ότι εκείνο που έχει για εμάς ιδιαίτερο ενδιαφέρον να τονισθεί, είναι η προέλευσή αυτού του μίσους.(1)
Δεν πρόκειται για μίσος συναισθηματικής τάξεως. Δηλαδή ρηχό, επιπόλαιο και ευκόλως αναστρέψιμο. Είναι μίσος τάξεως οντολογικής. Ξεκινάει από τα κατάβαθα της θρησκευτικής τους συνείδησης, η οποία είναι εντελώς διαφορετική από την δική μας.
Ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου Ιερόθεος Βλάχος, διακεκριμένος μελετητής των σχέσεων Ανατολής-Δύσης, γράφει σχετικά: ’’Τό μίσος αυτό εκδηλώθηκε ακόμη από την Ζ' Οικουμενική Σύνοδο, η οποία θέσπισε την προσκύνηση των ιερών εικόνων και συνεχίσθηκε αργότερα. Η πολιτική των Φράγκων συνδέθηκε με μια θεολογία, που ήταν αντίθετη με την θεολογία της Ορθοδόξου Ανατολής’’. (2)
Πράγματι, πίσω από κάθε απανθρωπία και σκληρότητα των Δυτικών εναντίον μας, κρύβεται η αναπηρία της θεολογίας τους.
Θέλετε να θυμηθούμε την πολιτική του Όθωνα και της τρόϊκας των ευρωπαίων επιτρόπων του;
1. Τετρακόσια Ορθόδοξα μοναστήρια κλείνουν διά της βίας, καταληστεύονται, και το προϊόν της λεηλασίας φυγαδεύεται στα φράγκικα αρχοντικά.
2. Ο θρυλικός Παπουλάκος διώκεται και φυλακίζεται, με την συγκατάθεση δικών μας ενδοτικών.
3. Προωθείται το αυτοκέφαλον της Εκκλησίας της Ελλάδος, που ταλανίζει μέχρι και αυτή την ώρα τα εκκλησιαστικά πράγματα της Πατρίδας μας, όχι μονάχα σε επίπεδο διοικητικό, αλλά προπαντός σε θέματα Πίστεως και Ορθοπραξίας.
Θέλετε να θυμηθούμε την γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου και τα γεγονότα της Μικρασιατικής καταστροφής;
Δεν ήσαν οι Δυτικοί, εκείνοι που οργάνωσαν στρατιωτικά, που ενίσχυσαν οικονομικά  και  που κάλυψαν πολιτικά την θηριωδία του Κεμάλ;

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

Λυκούργος Νάνης: Η υπομονή απέναντι στη συντελούμενη προδοσία από την πλευρά κορυφαίων εκκλησιαστικών αξιωματούχων τείνει να εξαντληθεί.


Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια τόσο στον κ.Αδαμάντιο Τσακίρογλου όσο και στους κυρίους Ανδρέα Κυριακού και Βασίλειο Χαραλάμπους για τις από μέρους τους τεκμηριωμένες και εμπεριστατωμένες απαντήσεις στο επιεικώς απαραδεκτο κείμενο (μάλλον βαρύτερο χαρακτηρισμό θα έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε) του νεαρού θεολόγου(ΕΔΩ). Η καταλυτική κριτική που ασκήθηκε από την πλευρά τους στο προδιαληφθέν κείμενο αποδόμησε πλήρως τις στρεβλότατες θέσεις του εν λόγω κυρίου, του οποίου τα γραφέντα προκάλεσαν τη δίκαιη αγανάκτηση πολλών όπως εικάζω.

Εκείνο που μου προξένησε χειρίστη εντύπωση (φαντάζομαι και σε πολλούς άλλους)είναι, μεταξύ των άλλων, και το παρακάτω απόσπασμα που αναφέρεται στην επιβεβλημένη αντίδραση ενίων ιεραρχών της κατ Ελλάδα Εκκλησίας απέναντι στη σύγκληση της προβληματικότατων προδιαγραφών ΔΗΘΕΝ "Αγίας και Μεγάλης Συνόδου" και το οποίο έχει ως εξής: "Ο ενστερνισμός παλαιοημερολίτικου ύφους και επιχειρημάτων θα παρέμενε στα όρια του γραφικού αν δεν υιοθετούνταν εσχάτως από ορισμένους μητροπολίτες της Εκκλησίας της Ελλάδος, οι οποίοι μάλιστα δεν δίστασαν να οργανώσουν Ημερίδα και να επικυρώσουν Ψήφισμα, με το οποίο προδικάζουν ότι «η μέλλουσα να συγκληθεί Αγία και Μεγάλη Σύνοδος δεν θα είναι ούτε Μεγάλη, ούτε Αγία, διότι με βάση τα μέχρι σήμερα δεδομένα, δεν προκύπτει ότι αυτή θα είναι σύμφωνη με την Συνοδική και Κανονική Παράδοση της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας» ενώ ταυτόχρονα προεξοφλούν ότι αυτή θα επιχειρήσει και θα εδραιώσει την «παναίρεση του Οικουμενισμού".

Οφειλόμενη απάντηση στο κείμενο του Δρ. Ν. Κουρεμένου περί διωγμού των μη με την Σύνοδο συμφωνούνων.


Οφειλόμενη απάντηση
στις απειλές του τίτλω μεν διδάκτορος,
τρόπω δε δικτάτορος Νίκου Κουρεμένου
   Ου πολλού δέω χάριν έχειν τω οικουμενιστή θεολόγω, ότι μοι παρεσκεύασε τον αγώνα τουτονί. Ο τίτλω μεν διδάκτωρ τρόπω δε δικτάτωρ –διότι ένας διδάκτωρ διδάσκει ορθά και δεν απειλεί –Νίκος Κουρεμένος αναδεικνύωντας τον πραγματικό απολυταρχικό και καταργώντα την εκ Χριστού χαρισάμενη ελευθερία χαρακτήρα των οικουμενιστών γράφει μέσα στα άλλα στο amen (ἐδῶ):