Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2020

Γιατί δεν κάνουν το ίδιο και οι πιστοί; Μαζική προσέλευση σε μεγάλους ναούς!


     Παρά τα αυστηρά περιοριστικά μέτρα και την απαγόρευση συγκεντρώσεων στο πλαίσιο της μη περαιτέρω διάδοσης του ιού, μέλη του ΠΑΜΕ, της ΑΔΕΔΥ και της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς πραγματοποίησαν κανονικά διαδήλωση, σαν να μην υπάρχει πανδημία. 

    Τι κι αν οι απλοί πολίτες τιμωρούνται με πρόστιμο 300 ευρώ σε περίπτωση που βγουν από το σπίτι τους (καί οι ιερείς πολλαπλάσιο για άνοιγμα του Ναού!) χωρίς να στείλουν το απαιτούμενο γραπτό μήνυμα στο 13033, οι συνδικαλιστές φαίνεται πως απολαμβάνουν την προνομιακή μεταχείριση των Αρχών.

Πηγή.

Η ΔΕΙΛΙΑ ΤΩΝ ΠΟΙΜΕΝΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΙ’ ΑΣΕΒΗ ΜΕΤΡΑ


Σεβ. Ἀλεξανδρουπόλεως πρὸς Πρωθυπουργόν: «Σταύρωνα τὴν τηλεόραση, ὅταν ἔβλεπα τὸν Γολγοθᾶ, ποὺ εἴχατε στὶς Βρυξέλλες… Σᾶς ὀφείλουμε μία τεράστια εὐγνωμοσύνη γιὰ τὶς Καστανιές… μᾶς περιποιεῖ μεγάλη τιμὴ ὅτι ὁ γιός σας ὑπηρετεῖ ἐδῶ… τὸ τρίτο ποὺ θέλω νὰ σᾶς εὐχαριστήσω εἶναι τὸ πλοῖο γιὰ τὴν Σαμοθράκη, μᾶς ἔκανε νὰ νιώσουμε μοναδικά» (17.10.2020). Λέξιν διὰ τοὺς Ἱ. Ναούς… «Πεθαρχεῖν δεῖ Μητσοτάκῃ μᾶλλον ἤ Θεῷ»;

Ὁ ναὸς φθείρεται, ἀλλὰ ἡ σύναξις τῶν πιστῶν
εἶναι τὸ ἀπρόσβλητον Σῶμα τοῦ Χριστοῦ

Η ΔΕΙΛΙΑ ΤΩΝ ΠΟΙΜΕΝΩΝ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΙ’ ΑΣΕΒΗ ΜΕΤΡΑ

«Οὔτε ὁ ἄνθρωπος εἶναι τό κέντρο καί τό σημεῖο ἀναφορᾶς
τῆς Θ. Οἰκονομίας, οὔτε ἀποτελεῖ προσδιοριστικό στοιχεῖο τῆς Ἐκκλησίας…
γιά τούς πιστούς τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἰσχύει
τό «πρῶτα ὁ Θεός καί μετά ὁ ἄνθρωπος». Ὄχι τό ἀντίθετο!».

Τοῦ κ. Δημ. Κ. Ἀναγνώστου, Θεολόγου

Tελικῶς δέν εἶχε δίκαιο ὁ Πατριάρχης ἐκεῖνος πού ἔσπευσε νά ὑποστηρίξει ὅτι ἀπό τήν ἀσθένεια αὐτή (τήν ἐπιδημία τοῦ Κορωνοϊοῦ) δέν ἀπειλεῖται ἡ πίστη. Ἐκ τῶν πραγμάτων ἀπεδείχθη ὅτι ἡ πίστη πολλῶν ἀνθρώπων καί δοκιμάστηκε κατ’ αὐτήν, ὅπως ἄλλωστε γίνεται σέ παρόμοιες περιστάσεις, ἀλλά καί ἀπειλήθηκε. Καί συνεχίζει νά ἀπειλεῖται. Καί ἐάν, γιά τό πρῶτο, τό μεγαλύτερο μερίδιο εὐθύνης ἀνήκει στούς ἴδιους τούς πιστούς, γιά τό δεύτερο, τή μεγαλύτερη εὐθύνη τήν φέρουν οἱ Ποιμένες τους.

Άκυρη η χειροτονία και τα μυστήρια που τελούνται από τον Επιφάνιο


Την επιστημονική και θεολογική του άποψη για τα διαδραματιζόμενα και την ρέουσα εκκλησιαστική επικαιρότητα, σε σχέση με την απόφαση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Κύπρου για αναγνώριση του «Αυτοκέφαλου της Ουκρανικής Εκκλησίας», κλήθηκε να καταθέσει στην εκπομπή «Πρωτοσέλιδο» με τον δημοσιογράφο Ανδρέα Δημητρόπουλο, ο Πρόεδρος του Τμήματος Θεολογίας του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, τ. Κοσμήτορας και Πρόεδρος της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, κ. Χρήστος Οικονόμου.

Ο κ. Οικονόμου επεσήμανε ότι η απόφαση της Ιεράς Συνόδου εμπεριέχει μια αντιφατικότητα σε σχέση με τις προηγούμενες, επί τούτου, ομόφωνες αποφάσεις για το Ουκρανικό Ζήτημα.

Ο κ. Καθηγητής υπογράμμισε ότι με την απόφαση της 18ης Φεβρουαρίου 2019 τέθηκαν συγκεκριμένα ερωτήματα, τα οποία δεν ήρθησαν, αλλά και δεν απαντήθηκαν από την χθεσινή απόφαση της Ιεράς Συνόδου.

Ιατρός αμερικανίδα ομιλεί για τα φάρμακα για τον κορωνοϊο και αποκαλύπτει συμφέροντα


 

Πῶς θ’ ἀντιδράσουμε σ’ ἕνα διωγμό τῆς Ἐκκλησίας; - Το μαρτύριο σήμερα π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου Ἀπαντήσεις ἀποριῶν (Ἀνωτέρου Κατηχητικοῦ Σχολείου) ημερομηνία πού διεξήχθη ἡ ὁμιλία 74 / 09-11-86

Ομιλία του Μακαριστού Γέροντος (1927 – 2006) πατρός


Αθανασίου Μυτιληναίου Ἀπαντήσεις ἀποριῶν (Ἀνωτέρου Κατηχητικοῦ Σχολείου) ημερομηνία πού διεξήχθη ἡ ὁμιλία 74 /09-11-86

π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου

Πῶς θ’ ἀντιδράσουμε σ’ ἕνα διωγμό τῆς Ἐκκλησίας; Το μαρτύριο σήμερα

https://www.youtube.com/watch?v=9XNSZbeKYnQ

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος - Κυριακή ΙΓ' Λουκά- Περί ιδιοκτησίας

 

forbes:τα εμβόλια των Moderna,Pfizer,AstraZeneca,Johnson & Johnson δεν αποτρέπουν τη μόλυνση από covid19. Δρουν θεραπευτικά μόνο σε συμπτωματικό μ’ ενδείξεις ήπιου κρυολογήματος. Δεν σώζουν από θάνατο, νοσηλεία. ΜΥΘΟΣ Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ


Σκάνδαλο μεγάλων διαστάσεων….Το forbes αναφέρει πως ούτε λίγο ούτε πολύ οι Moderna, Pfizer, AstraZeneca και Johnson & Johnson που είναι οι κορυφαίοι υποψήφιοι για την ολοκλήρωση ενός εμβολίου Covid-19 που ενδέχεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες έχουν κάνει τα πάντα για να πάρουν το οk μην αντιμετωπίζοντας τη ρίζα του κακού. Θέλουν να σπρώξουν εμβόλια στην αγορά που όμως δεν θα αποτρέπουν την μόλυνση από covid19 αλλά μόνο θα επενεργούν ευεργετικά σ΄έναν ήπιο συμπτωματικό και θ΄απαλοίφουν συμπτώματα κοινού κρυολογήματος. Αυτές οι εταιρείες έχουν δημοσιεύσει τα πρωτόκολλα δοκιμών εμβολίων.Αλλά όπως λέει το άρθρο θέλουν μια σίγουρη επιτυχία μια εξασφάλιση της έγκρισης και παρουσιάζουν μηδαμινές επιτυχίες ως επιτυχίες μόνο και μόνο για να περάσουν..

Κυριακή ΙΓ΄Λουκά: Ο πλούσιος νέος “τί ποιήσας ζωὴν αιώνιον κληρονομήσω;”Λουκ. ιη΄ 18-27


από τον Κωνσταντίνο Αθ. Οικονόμου, δάσκαλο


ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ: Ο πλούσιος νέος της σημερινής ευαγγελικής περικοπής είχε μεγάλα πνευματικά ενδιαφέροντα και μεταφυσικές αναζητήσεις. Εμφανίζεται ως νοσταλγός της χαράς του παραδείσου. Παρ΄ότι νέος και πλούσιος, με σπουδαία, προφανώς, κοινωνικὴ θέση, επιθυμούσε πολὺ, συναντώντας τον Κύριο, να Τον ρωτήσει για την αιώνια ζωή. Έτσι, με ειλικρινὲς ενδιαφέρον Τον ρώτησε: “Διδάσκαλε αγαθέ, τι ποιήσας ζωὴν αιώνιον κληρονομήσω;”· τι να κάνω γιὰ νὰ κληρονομήσω την αιώνια ζωή;

ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΓ΄ΛΟΥΚΑ [: Λουκ.18,18-27] Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΟΥΣΙΟ ΝΕΑΝΙΣΚΟ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΕ ΝΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ[Ματθ.19,16-26]

   «Κα δο ες προσελθν επεν ατ· διδάσκαλε γαθέ, τί γαθν ποιήσω να χω ζων αώνιον;(:Και ιδού Τον πλησίασε κάποιος και Του είπε: “Διδάσκαλε αγαθέ, τι καλό να κάνω για να κληρονομήσω την αιώνια ζωή;’’)»[Ματθ.19,16]

     Ορισμένοι κατηγορούν τον νέο αυτόν ως ύπουλο και πονηρό με τη σκέψη ότι πλησίασε τον Ιησού με σκοπό να Τον πειράξει· εγώ όμως δεν θα μπορούσα να αρνηθώ ότι ήταν φιλάργυρος και δούλος των χρημάτων, επειδή και ο Χριστός τον έλεγξε ως άνθρωπο αυτού του είδους, ύπουλο όμως δεν θα μπορούσα να τον ονομάσω με κανένα τρόπο, και διότι δεν είναι ασφαλές το να επιχειρεί κανείς να κρίνει τα άγνωστα πράγματα και ιδίως όταν πρόκειται για κατηγορίες, και για τον πρόσθετο λόγο ότι ο ευαγγελιστής Μάρκος έχει αναιρέσει αυτήν την υποψία· καθόσον λέγει ότι «Κα κπορευομένου ατο ες δν προσδραμν ες κα γονυπετήσας ατν πηρώτα ατόν(:και ενώ έβγαινε ο Ιησούς από το σπίτι στο δρόμο, έτρεξε κοντά Του ένας άνθρωπος και αφού γονάτισε μπροστά Του, Τού έθετε ερωτήσεις)»[Μάρκ.10,17] και ότι « δ ησος μβλέψας ατ γάπησεν ατν(:ο Ιησούς τότε τον κοίταξε με πολλή αγάπη και ενδιαφέρον και τον συμπάθησε)»[Μάρκ.10,21].

ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΓ΄ΛΟΥΚΑ [: Λουκ.18,18-27] Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΟΥΣΙΟ ΝΕΑΝΙΣΚΟ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΕ ΝΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ[Ματθ.19,16-26]

 


ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΓ΄ΛΟΥΚΑ [: Λουκ.18,18-27]

        Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΟΥΣΙΟ ΝΕΑΝΙΣΚΟ

       ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΕ ΝΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ[Ματθ.19,16-26]

   «Κα δο ες προσελθν επεν ατ· διδάσκαλε γαθέ, τί γαθν ποιήσω να χω ζων αώνιον;(:Και ιδού Τον πλησίασε κάποιος και Του είπε: “Διδάσκαλε αγαθέ, τι καλό να κάνω για να κληρονομήσω την αιώνια ζωή;’’)»[Ματθ.19,16]

Η ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΙΓ΄ΛΟΥΚΑ ΣΕ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ Π. ΤΡΕΜΠΕΛΑ ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ ΙΗ΄18-27

 


Η ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΙΓ΄ΛΟΥΚΑ

             ΣΕ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ Π. ΤΡΕΜΠΕΛΑ     

                               ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ ΙΗ΄18-27

  18Κα πηρτησ τις ατν ρχων λγων· διδσκαλε γαθ, τ ποισας ζων αἰώνιον κληρονομσω; 19 επε δ ατ ᾿Ιησος· τ με λγεις γαθν; οδες γαθς ε μ ες Θες. 20 τς ντολς οδας· μ μοιχεσς, μ φονεσς, μ κλψς, μ ψευδομαρτυρσς, τμα τν πατρα σου κα τν μητρα σου. 21 δ επε· τατα πντα φυλαξμην κ νετητς μου. 22 κοσας δ τατα ᾿Ιησος επεν ατ· τι ν σοι λεπει· πντα σα χεις πλησον κα διδος πτωχος, κα ξεις θησαυρν ν οραν, κα δερο κολοθει μοι. 23 δ κοσας τατα περλυπος γνετο· ν γρ πλοσιος σφδρα. 24 δν δ ατν ᾿Ιησος περλυπον γενμενον επε· πς δυσκλως ο τ χρματα χοντες εσελεσονται ες τν βασιλεαν το Θεο! 25 εκοπτερον γρ στι κμηλον δι τρυμαλις ραφδος εσελθεν πλοσιον ες τν βασιλεαν το Θεο εσελθεν. 26 επον δ ο κοσαντες· κα τς δναται σωθναι; 27 δ επε· τ δνατα παρ νθρποις δυνατ παρ τ Θε στιν. 

Ερμηνευτική απόδοση Παν. Τρεμπέλα

ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΓ΄ΛΟΥΚΑ [:Εφεσ. 4,1-7] Υπομνηματισμός του Ιερού Χρυσοστόμου στα εδάφια 1-3 του κεφ. 4 της «Πρός Ἐφεσίους» επιστολής του αποστόλου Παύλου

 


   «Παρακαλ ον μς γ δσμιος ν κυρίῳ ξως περιπατσαι τς κλσεως ς κλθητε, μετ πσης ταπεινοφροσνης κα πρατητος, μετ μακροθυμας, νεχμενοι λλλων ν γπ, σπουδζοντες τηρεν τν ντητα το πνεματος ν τ συνδσμ τς ερνης(:Σύμφωνα λοιπόν με αυτά που σας έγραψα προηγουμένως, σας παρακαλώ εγώ που είμαι φυλακισμένος για το όνομα του Κυρίου, να πορευτείτε και να ζήσετε με τρόπο άξιο της υψηλής κλήσεως που σας έκανε ο Θεός. Σας παρακαλώ λοιπόν να ζείτε με κάθε ταπεινοφροσύνη και πραότητα, με μακροθυμία και υπομονή. Να ανέχεστε με αγάπη ο ένας τα ελαττώματα του άλλου. Και να καταβάλλετε κάθε προσπάθεια προκειμένου να διατηρείτε τη μεταξύ σας ενότητα με την οποία σας ένωσε το Άγιο Πνεύμα, χρησιμοποιώντας ως σύνδεσμο την ειρήνη, η οποία θα σας δένει όλους μαζί σε ένα)».  

«Βαθαίνει το σχίσμα στην Εκκλησία της Κύπρου.


Θλίψη: Ἱεράρχες μέ νοοτροπία πολιτικοῦ καί φίλου-συνδικαλιστή!

Καθηγητής Χρ. Οικονόμου:

«Βαθαίνει το σχίσμα στην Εκκλησία της Κύπρου.


Το συγκεκριμένο θέμα άπτεται της δογματικής διδασκαλίας, δηλαδή του πυρήνα της ιεροσύνης του κ. Επιφανίου που δεν αναγνώρισε κανένα μέλος της Συνόδου τον προηγούμενο Φεβρουαρίο και Σεπτέμβριο».




Την σημερινή απόφαση της Ιεράς Συνόδου σχολίασε ο Καθηγητής του Τμήματος Θεολογίας Πανεπιστημίου Λευκωσίας Χρήστος Οικονόμου τέως πρόεδρος και Κοσμήτορας της Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης, σημειώνοντας πως βαθαίνει το σχίσμα στην Εκκλησία της Κύπρου με την τοποθέτηση των ιεραρχών στο θέμα της αναγνώρισης της Αυτοκεφαλίας της Εκκλησίας της Ουκρανίας, όπου 10 τάχθηκαν υπέρ και 7 κατά.

Σε δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ ο κ. Οικονόμου ανέφερε ότι διαπιστώνει πως βαθαίνει το σχίσμα στην Εκκλησία της Κύπρου. «Δέκα ψήφισαν υπέρ, επτά ψήφισαν κατά» ανέφερε, εκτιμώντας παράλληλα πως αυτό αποτελεί «παραβίαση της αρχιερατικής τους συνειδήσεως, για τον λόγο ότι παραβιάστηκαν οι δύο ομόφωνες αποφάσεις Φεβρουαρίου και Σεπτεμβρίου από τους 10, χωρίς να υπάρχει η παραμικρή αλλαγή των δεδομένων, από τότε» που έχει παρθεί η ομόφωνη απόφαση της 18ης Φεβρουαρίου 2019.

Γιάννης Φρύδας : Ενδεχομένως άλλως έχειν … ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ 68

                         Ενδεχομένως άλλως έχειν

                                         

                                         Αλλιώς μας τα ’λεγες παπά,

                                                   πριν σε χειροτονήσουν…   (παροιμία)                                         

Γράφει ο Γιάννης Φρύδας

                                                                                           

                      ΣΤΟ  ΚΑΦΕΝΕΙΟ  ΤΟΥ  ΓΙΑΝΝΗ  68

                                        

Μπορεί να είναι και αλλιώς…

  Αφού συμφωνήσαμε (αν συμφωνήσαμε) στο προηγούμενο Καφενείο ότι «άλλα τα λεγόμενα κι άλλα τα βλεπόμενα» κι επειδή ακόμη και «τα φαινόμενα απατούν», είναι χρήσιμο να θυμόμαστε, όταν είμαστε στα σταυροδρόμια της αμφιβολίας ή στον φαρδύ δρόμο της βεβαιότητάς μας, τον σημερινό τίτλο που χρησιμοποιούσαν στα επιχειρήματά τους οι ρήτορες στην αρχαία εκκλησία του δήμου και οι καφετζήδες στα αρχαία καφενεία τους…

  Σήμερα, βέβαια, τόσον οι ρήτορες όσον και οι καφετζήδες, αντικαταστήσαμε την αμφιβολία με την απόλυτη σιγουριά σε ό,τι λέμε και για ό,τι κάνουμε. Παραβλέπουμε έτσι, ότι η αμφισβήτηση είναι η αρχική αιτία και κινητήρια δύναμη της προόδου. Αυτό δεν σημαίνει σε καμιά περίπτωση ότι δεν υπάρχουν και πράγματα σταθερά στη ζωή μας, στη γνώση μας, στην εμπειρία μας, στην πίστη μας… Δεν χρειάζεται να ξαναανακαλύπτουμε τα ανακαλυφθέντα ή αποκαλυφθέντα…

  Επομένως και ό,τι διαβάζετε στο Καφενείο «ενδέχεται και άλλως έχειν»… Εκτός του Αριστοτέλη (που δεν ήταν καφετζής) σας το λέει κι ο καφετζής…

Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2020

Προφητικά τα λόγια του Μητροπολίτη Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτη από το 1986: Θ᾽ ἀδειάσουν οἱ ἐκκλησίες! Ναί, θ᾽ ἀδειάσουν, γιατί εἴμαστε ψευτοχριστιανοί (βίντεο).

ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ _ XΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΜΩΑΜΕΘ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣIΕΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ

Μιλῶ προφητικός, μιλῶ ὡς ἐπίσκοπος καὶ προσέξατε νὰ ζῆτε ὡς Χριστιανοί. Ἐλθέτω ἡ Βασιλεία σου Χριστέ.

 

 Δυο αποσπάσματα ομιλιών του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου α) Στον Αγιο Γεωργιο Φλωρίνης στίς 5.5.1986 

 Θὰ σᾶς πῶ κάτι, γέρος ἄνθρωπος εἶμαι. Θὰ σᾶς λυπήσω. Ἐγὼ σήμερα αὔριο φεύγω μὲ τὸ ἐξπρές γιὰ τὴν αἰωνιότητα. Πιστεύω στὴν αἰωνιότητα, πιστεύω σὲ ἕναν ἄλλο κόσμο. Ἀλλοίμονο ἐὰν δὲν πίστευα, θὰ ἤμουν ὑποκριτής, ὁ μεγαλύτερος ὑποκριτής. Πιστεύω στὸν Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστό. Πιστεύω στὴν διδασκαλία του. Πιστεύω στὴν Ἁγιότητά του. Πιστεύω στὸ θάμβος!!! «Θάμβος ἦν κατιδεῖν», τὸ πρόσωπο τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἀλλὰ θὰ σᾶς πῶ κάτι: Μιλῶ συνεχῶς περὶ Ἀλβανίας καὶ ταράσσω τὰ νεύρα μερικῶν ἀνθρώπων, ποὺ θέλουν νὰ γίνη ἡ Ἑλλάδα ὑπαρκτός σοσιαλισμός. Κάποιος, νὰ μὴν ἀναφέρω τὸ ὅνομά του, καὶ ταράξω ἐδῶ τὴν ἱερὰ σύναξη, εἶναι ζηλωτής τοῦ ὑπαρκτοῦ σοσιαλισμοῦ, ποὺ σημαίνει διὰ τῆς βίας. 

Θὰ ἀκούσετε ἀπὸ τὸ ραδιόφωνο, -ἂς μὴν ἔρθη τέτοια ἡμέρα-,  νὰ σβήση ὁ ἡλιος, παρά νὰ ἔρθη τέτοια κατηραμένη ἡμέρα στὸ Ἔθνος μας. Θὰ ἀκοῦστε στὸ ραδιόφωνο: Ἀπὸ αὔριο ἀπαγορεύεται ὁ ἐκκλησιασμός. Ἀπὸ αὔριο ἀπαγορεύονται νὰ κτυποῦν οἱ καμπάνες τῶν ἐκκλησιῶν. Ἀπὸ αὔριο ἀπαγορεύονται οἱ ἱερεῖς νὰ λειτουργοῦν. Τί θὰ γίνη, μπορεῖτε νὰ μὲ πῆτε;

 Θ᾽ ἀδειάσουν οἱ ἐκκλησίες! Ναί, θ᾽ ἀδειάσουν, γιατί εἴμαστε ψευτοχριστιανοί. (Κάποιος ἀπὸ τὸ ἐκκλησιασμα δεν το πίστευε καὶ ὁ Γέροντας ἀπάντησε): Ναί τὸ λές ἐσύ, ποὺ εἶσαι γέρος, ἐγὼ ποὺ ξέρω τὴν κοινωνία καλά, σοῦ λέω ὅτι αὐτὸ θὰ συμβῆ, ὅπως ἄδειασαν στὸ Ἀργυρόκαστρο και στὰ Τίρανα καὶ παντοῦ καὶ ἔγιναν πλέον κρυπτοχριστιανοί. Ὅπως ὑπάρχουν στὸν Πόντο καὶ στὴ Μικρά Ἀσία.

Κάποιος ἦρθε πρό ἐτῶν καὶ ἔκλαιγε. Τοῦ λέω: Τί ἔχεις. Ἂχ μὲ ἀπαντᾶ: Θεωρῶ τὸν ἑαυτό μου προδότη. Γιατί; τὸν ρωτῶ. Εἶμαι ἀπὸ τὴν Τραπεζοῦντα, εἶμαι χριστιανός, ἀλλὰ κάνω τὸν τοῦρκο. Τὴν νύκτα κατεβαίνω κάτω στὸ ὑπόγειο καὶ κάνω τὸν σταυρό μου καὶ κλαίω καὶ ἀναστενάζω. Ἦρθα στὴν Ἑλλάδα, γιὰ νὰ μὲ βοηθήσης (ζήτησε νὰ βαπτισθῆ και βαπτίσθηκε) και ἔκλαιγε. Τὸν παρηγόρησα ὅσο μπόρεσα.

Κρυπτοχριστιανοί: Δὲν ἦταν κρυπτοχριστιανός ὁ ἅγιος Δημήτριος καὶ ὁ ἅγιος Γεώργιος. Εἶχαν τὸ θάρρος ἐνώπιον θηρίων καὶ λεόντων νὰ μαρτυρήσουν γιὰ τὸν Χριστό.

Ἀν ἀπαγορεύσουν τὸν ἐκκλησιασμό, θὰ ἀδειάσουν οἱ ἐκκλησιές, δὲν θὰ πατήση κανείς, οὔτε οἱ παπάδες θὰ πᾶνε στὴν ἐκκλησία. Ὤ νύκτα βαρειά! Ὤ νύκτα ἀπαίσια, φοβερότερη ἀπό ἐκείνη τὴν νύκτα, ποὺ ἐπλάκωσε ὁ Μωάμεθ τὴν Ἑλλάδα, διότι ἐκεῖνος ἐπέτρεπε νὰ ἐκκλησιαζόμεθα καὶ νὰ λειτουργούμεθα, ἀλλὰ σήμερα εὐρισκόμεθα σὲ μιὰ σοβαρή κατάσταση ἀδικίας. Ζήτημα εἶναι, ἂν στοὺς χίλους ἀνθρώπους ὑπάρχει ἕνας πιστὸς, ποὺ μὲ ὅλη τὴν καρδιά του νὰ πιστεύη ὅτι ὁ ΧΡΙΣΤΟΣ εἶναι ἡ Πηγή, τὸ Κέντρο τῆς ζωῆς, ὁ ἄξων, γύρω ἀπὸ τὸν ὁποῖον περιστρέφετε ὅτι ὡραῖο καὶ ὑψηλὸ ὑπάρχει στὸν κόσμο. Ὁ Χριστός εἶναι ἡ Πηγή καὶ βρύση εἶναι τὰ λόγια του, βρύση ἡ Θεία Κοινωνία, βρύση… καὶ ὅπως εἶπε ἕνας δικός μας ποιητής: «Σ᾽ αὐτὰ τὰ ἄπιστα κατηραμένα χρόνια, ποὺ δὲν πιστεύουν τίποτε καὶ οὔτε ἀγαποῦν κανένα, ἐγὼ πιστεύω σὰν τὴν μάνα μου… πίνω τὸ ἀθάνατο νερό καὶ ἀφήνω τὸ φαρμάκι. Δοκιμάστέ το, Δοκιμάστέ το.

19 ΛΟΓΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ COVID-19 ***

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΕΝΟΨΕΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΣΗΣ ΤΟΥ “LOCKDOWN II” ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΙΑΣ ΤΡΙΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΠΙΟ ΒΑΡΒΑΡΟ “LOCKDOWN III

 
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΕΝΟΨΕΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΣΗΣ ΤΟΥ “LOCKDOWN II” ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΙΑΣ ΤΡΙΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΠΙΟ ΒΑΡΒΑΡΟ “LOCKDOWN III