Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2025

Αρχ. Παύλου Δημητρακοπούλου, Θεολόγου- Ιατρού - συγγραφέως : Δόλιες μεθοδεύσεις μέσα στο χώρο της οικουμενιστικής πλάνης.-- (Αντίκρουση ύβρεων κ. Ιερωνύμου Λαρίσης)

     Και πάλι ο Αρχ. Παύλος Δημητρακόπουλος κονιορτοποιεί την δεσποτική  "αυθεντία" και οίηση του δοκησίσοφου Δεσπότου Λαρίσης κ. Ιερωνύμου (Νικολόπουλου). Αντί να ζητήσει συγνώμη γονυπετής για την κατ' επανάληψη αντικανονική συμμετοχή του σε εκδηλώσεις της εβραϊκής συναγωγής και τον σκανδαλισμό που προκάλεσαι στους πιστούς αυτός βρίζει  σκαιότατα τους αντιδρώντας. ΝΤΡΟΠΗ!!! 

  Βέβαια δεν διαλανθάνει της προσοχής όλων των σκεπτομένων η αιδήμονα σιγή η οποία δεν περιποιεί τιμή στους σιωπώντας. Ήτοι την Ι. Σύνοδο, τα δέκα(;) Χριστιανικά Σωματεία, τον κλήρο, τους Θεολόγους, τους Κατηχητάς-τριες, τους πιστούς κ.λ.ά. Κατά τα άλλα είναι μαχόμενοι αντιοικουμενιστές! Αγνοώντας το «Εἰς συναγωγήν ἐμβᾶς… ἐξῆλθεν τῆς Ἀληθείας».

    Κύριε Ιερώνυμε, "Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν" (Επίκτητος).

 "Δυστυχώς ο Σεβ. Λαρίσης Ιερώνυμος ... νομίζει ότι αυτός μεν δικαιούται να υβρίζει τους πάντες δυνάμει του επισκοπικού του αξιώματος, ενώ εκείνος που θα τολμήσει να τον ελέγξει για κακοδοξίες και παραβιάσεις Ιερών Κανόνων, περιπίπτει στο αμάρτημα του «ουκ ερείς κακώς»

                            Σχόλιο: Στυλιανή Σταυροπούλου

 Επιμέλεια Ελευθερία



Δόλιες μεθοδεύσεις μέσα στο χώρο της οικουμενιστικής πλάνης.

Αρχ. Παύλου Δημητρακοπούλου, Θεολόγου- συγγραφέως Ι. Μ. Κυθήρων και Αντικυθήρων

Εν Κυθήροις τη 2α  Οκτωβρίου 2025

    Η διαστροφή της αλήθειας του Ευαγγελίου είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα πιο χρήσιμα εργαλία των αιρετικών για την προώθηση της πλάνης των. Ειδικότερα μέσα στο χώρο της παναιρέσεως του Οικουμενισμού, της φοβερότερης αιρέσεως που εφανίστηκε μέχρι σήμερα στην ιστορική πορεία της Εκκλησίας μας, όπως πολλές φορές έχουμε επισημάνει σε δημοσιεύσεις μας, ο νόμος της διαστροφής τείνει να κυριαρχήσει παντού, γεγονός που το βιώνει καθημερινά ο πιστός λαός του Θεού.

 Κληρικοί όλων των βαθμίδων, αλλά και λαϊκοί, διαβρωμένοι από το δηλητήριο της πλάνης «εσκοτισμένοι τη διανοία όντες και απηλλοτριωμένοι της ζωής του Θεού», (Εφ.4,18) και «μη νοούντες μήτε ά λέγουσι μήτε περί τίνων διαβεβαιούνται», (Α΄ Τιμ. 1,7), δεν διστάζουν να καταφεύγουν σε δόλιες μεθοδεύσεις και να διαστρέφουν χωρία από την αγία Γραφή, χωρίς φυσικά να μπορούν να στηρίξουν τις πεπλανημένες ερμηνείες των στους αγίους Πατέρες της Εκκλησίας μας. Έτσι επαληθεύεται σ’ αυτούς ο θεόπνευστος λόγος του Αποστόλου: «Κύματα άγρια θαλάσσης επαφρίζοντα τας εαυτών αισχύνας», (Ιουδ. 13).

    Είναι σημαντικό να τονιστεί εν προκειμένω ότι η μετάνοια αυτών των ανθρώπων είναι εξαιρετικά δύσκολη, αν όχι αδύνατη, δεδομένου ότι η υπερηφάνεια και ο εγωϊσμός από τον οποίον κατέχονται, σκοτίζει την ψυχή τους και δεν τους αφήνει να συνειδητοποιήσουν την πλάνη, στην οποία ευρίσκονται, ώστε να μετανοήσουν. Αν μάλιστα συμβαίνει να είναι και Επίσκοποι, τότε το κακό παίρνει τραγικές διαστάσεις, διότι τα τραγικά αυτά επισκοπίδια γίνονται αιτία καταστροφής και άλλων ψυχών. Και τότε βρίσκει πλήρη εφαρμογή ο θεόπνευστος λόγος της Γραφής: «Οδηγοί εισί τυφλοί τυφλών. Τυφλός δε τυφλόν εάν οδηγή, αμφότεροι εις βόθυνον πεσούνται», (Ματθ.15,14).

    Ούτως εχόντων των πραγμάτων, τα όσα θα σημειώσουμε παρακάτω δεν απευθύνονται προς τα θύματα αυτά της αιρέσεως, προς τα οποία ισχύει ο λόγος του αποστόλου: «αιρετικόν άνθρωπον μετά μιάν και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού», (Τιτ.3,10), αλλά προς τον πιστό λαό του Θεού και σκοπό έχουν τον επιστηριγμό του στις αλήθειες του Ευαγγελίου. Μια άλλη επιδίωξή μας είναι να καταστήσουμε σαφή

στον εν πολλοίς ακατήχητο, (και γι’ αυτό ανυποψίαστο), λαό του Θεού την καταστρεπτική επιρροή που ασκούν τα τραγικά αυτά πρόσωπα, σερβίροντας την οικουμενιστική πλάνη καμουφλαρισμένη  με το χρυσό επικάλυμμα της αλήθειας. Να δώσουμε ακόμη στα πιστά μέλη της Εκκλησίας όλα εκείνα τα στοιχεία, που μπορούν να τα βοηθήσουν, ώστε να διακρίνουν τους αληθείς ποιμένες από τους ψευδοποιμένες, σύμφωνα με τον λόγο του Κυρίου: «από των καρπών αυτών επιγνώσεσθε αυτούς», (Ματθ.7,16). 

    Από την μακροχρόνια, εικοσαετή και πλέον, πείρα που έχω αποκομίσει κατά την ενασχόληση μου με την παναίρεση του Οικουμενισμού, μια πρώτη γενική διαπίστωση, την οποία καταθέτω, είναι η δόλια μεθόδευση της αντιστροφής. Της προσπάθειας δηλαδή των ανθρώπων αυτών να παρουσιάσουν όσους στηλιτεύουν και ανατρέπουν τις πλάνες των με χωρία και μαρτυρίες από την αγία Γραφή και τους αγίους Πατέρες, ότι δήθεν αυτοί είναι που βρίσκονται σε πλάνη και αίρεση, ενώ οι ίδιοι παρουσιάζουν εαυτούς ως φύλακες της Ορθοδοξίας. Και όταν τους προσκαλούμε να μας κοινοποιήσουν, ποιες αιρετικές διδασκαλίες έχουμε διατυπώσει, δεν έχουν τίποτε σαφές και συγκεκριμένο να μας απαντήσουν. Επειδή δε βρίσκονται σε αδιέξοδο, καταφεύγουν σε ύβρεις και συκοφαντίες. Θα μπορούσα να παραθέσω πάμπολλα παραδείγματα. Περιορίζομαι απλώς, χάριν οικονομίας χώρου και χρόνου, να μνημονεύσω το πρόσφατο παράδειγμα του Σεβ. Μητροπολίτου Λαρίσης κ. Ιερώνυμου, ο οποίος δεν δίστασε να με κατηγορήσει με την βαρύτατη κατηγορία του «προαγωγού καί διαφημιστή σάν ‘αλήθειας’ πάσης αιρέσεως καί θρησκείας», όπως και άλλων παρομοίων, τις οποίες παραλείπω. Και όταν στην απάντησή μου ζήτησα να μου κοινοποιήσει ποιες είναι οι αιρέσεις και οι θρησκείες, τις οποίες προάγω και διαφημίζω, αδυνατούσε να μου απαντήσει στο επόμενο κείμενο που δημοσίευσε με τίτλο «Κύων επιστρέψας …». Απλώς κατέφυγε σε νέο οχετό ύβρεων και συκοφαντιών.

    Μια άλλη μεθόδευση, ειδικά περί Επισκόπων, είναι η αγωνιώδης προσπάθειά τους να προβάλουν με κάθε τρόπο το επισκοπικό τους αξίωμα, προκειμένου να δικαιώσουν τις κακοδοξίες των και την καταπάτηση Ιερών Κανόνων, καθώς μάλιστα γνωρίζουν ότι δεν πρόκειται ποτέ να κληθούν, για να απολογηθούν στα επίγεια επισκοπικά δικαστήρια. Δυνάμει της επισκοπικής τους αυθεντίας ομιλούν από θέσεως ισχύος ως αλάθητοι. Επινοούν επιχειρήματα ανόητα και αφελή, προκειμένου να αποδείξουν ότι δεν υπήρξαν παραβάτες των Ιερών Κανόνων. Και όταν κάποιος τολμήσει να τους ελέγξει και αποστομώσει, μαίνονται και τρίζουν τα δόντια τους, καθώς διακατέχονται από μανία και μίσος εναντίον του. Επιτίθενται με βαρύτατες κατηγορίες και επειδή δεν μπορούν να τις τεκμηριώσουν, καταφεύγουν σε έναν οχετό ύβρεων και συκοφαντιών, ενώ αδιαφορούν για τον βαρύτατο σκανδαλισμό που προκαλούν στον πιστο λαό του Θεού με όσα λέγουν και πράττουν.

    Μεταξύ των χωρίων από την αγία Γραφή τα οποία επιστρατεύουν, για να δικαιολογήσουν τις ύβρεις, στις οποίες καταφεύγουν, είναι η περικοπή που αναφέρεται στους δρυμύτατους ελεγκτικούς λόγους που απηύθυνε ο Χριστός προς τους Γραμματείς και Φαρισαίους ολίγον προ του πάθους του, (Ματθ.23,13- 36). Επιστρατεύουν ακόμη και την περικοπή της απολογίας του Παύλου ενώπιον του Ιουδαϊκού Συνεδρίου, (Πραξ. 23,1-5), προκειμένου να αντικρούσουν τον δίκαιο έλεγχο που δέχονται, όταν κάποιος τολμήσει να τους ελέγξει για όσα παράνομα, ή κακόδοξα, λέγουν και πράττουν. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά.

    Κατ’ αρχήν να διασαφίσουμε ποιοί ήταν οι Γραμματείς και Φαρισαίοι της εποχής του Χριστού. Ήταν οι θρησκευτικοί ηγέτες του Ιουδαϊσμού, (μαζί με τους Αρχιερείς με τους οποίους είχαν τα ίδια ακριβώς φρονήματα),  οι πνευματικοί οδηγοί του λαού, τους οποίους όμως ο Χριστός χαρακτήρισε ως «οδηγούς τυφλών». Ήταν αυτοί οι οποίοι όχι μόνον δεν επίστευσαν στον Χριστό ως τον αναμενόμενο Μεσσία, αλλά και τον εμίσησαν θανάσιμα. Τον κατηγόρησαν στον Πιλάτο ως «διαστροφέα του λαού», (Λουκ.23,1), ως «λαοπλάνο» (Ματθ.27,63), κ.λ.π. προκειμένου να επιτύχουν την θανατική του καταδίκη. Ήταν οι πρώτοι μεγάλοι διαστροφείς της αληθείας περί του προσώπου του Χριστού και ως εκ τούτου οι πρώτοι μεγάλοι αιρετικοί που εμφανίστηκαν στη ζωή της Εκκλησίας, μεγαλύτεροι ίσως και από αυτόν ακόμη τον Άρειο. Και τούτο διότι ο μεν Άρειος ηρνείτο μεν την Θεότητα του Χριστού, όμως ποτέ δεν έφθασε στο σημείο να υβρίσει τον Χριστό ως «διαστροφέα», ή ως «λαοπλάνο», ενώ αυτοί όχι μόνον τον έβρισαν, αλλά και τον σταύρωσαν, αρνούμενοι συλήβδην όλο το μεσσιανικό του έργο.

    Ελέγχοντας, λοιπόν, ο Χριστός τους Φαρισαίους και μάλιστα δρυμύτατα, ουσιαστικά ελέγχει τους μεγαλύτερους αιρετικούς της εποχής του, δίδοντας σε όλους μας παράδειγμα προς μίμηση, σύμφωνα με τον θεόπνευστο λόγο του αποστόλου: «υμίν υπολιμπάνων υπογραμμόν, ίνα επακολουθήσητε τοις ίχνεσιν αυτού», (Α΄ Πετρ. 2,21). Κατά τον απόστολο Πέτρο ο Χριστός μας άφησε τέλειο παράδειγμα προς μίμηση, για να βαδίσουμε ακριβώς πάνω στα χνάρια του. Το καθήκον του ελέγχου της αιρέσεως επισημαίνει και ο απόστολος Παύλος: «και μη συγκοινωνήτε τοις έργοις τοις ακάρποις του σκότους, μάλλον δε και ελέγχετε», (Εφ. 5,11). Επομένως, λοιπόν, ο έλεγχος και η ανατροπή κακοδόξων θέσεων, ή παραβιάσεων των Ιερών Κανόνων όχι μόνον κατάκριση δεν είναι, όπως αμαθώς και απερισκέπτως και ανοήτως μας κατηγορούν, αλλά  επιβεβλημένο καθήκον, που απορρέει από την ίδια τη διαγωγή του Χριστού. Φυσικά απο τον εν λόγω έλεγχο δεν εξαιρείται κανένας, ούτε οι Επίσκοποι. Επομένως πλανάται πλάνην οικτράν ο Σεβ. Λαρίσης, όταν επικαλείται τους δρυμύτατους έλεγχους του Χριστού και τα τρομερά «ουαί», που απηύθυνε προς τους Γραμματείς και Φαρισαίους, προκειμένου να διακαιολογήσει τις βαρύτατες κατηγορίες, ύβρεις και συκοφαντίες που εξαπέλυσε εναντίον μου, καθ’ όν χρόνον αδυνατεί να αποδείξει κατά ποίαν έννοιαν καθίσταμαι «προαγωγός και διαφημιστής σάν ‘αλήθειας’ πάσης αιρέσεως καί θρησκείας». Τα «ουαί» του Χριστού συνηγορούν στον ιδικόν μας δικαιότατον έλεγχον που ασκήσαμε για συγκεκριμένες κακόδοξες θέσεις του και παραβιάσεις Ιερών Κανόνων και σε καμιά περίπτωση στις ιδικές του ύβρεις και συκοφαντίες.

    Το ίδιο ισχύει και ως προς την λέξη «σατανά» που είπε στον Πέτρο. Ο Χριστός στην προκειμένη περίπτωση ελέγχει δρυμύτατα τον Πέτρο, διότι ο Πέτρος (εν τη αγνοία του βέβαια), προσπαθούσε να αποτρέψει τον Χριστόν από την πορεία του προς το πάθος και να ματαιώσει το σχέδιο της Ενσάρκου Θείας Οικονομίας. Όπως λοιπόν ο Χριστός ήλεγξε τους Φαρισαίους εξ’ αιτίας της πλάνης στην οποίαν ευρίσκοντο, έτσι ελέγχει και τον Πέτρο, διότι και αυτός τώρα βρισκόταν σε κατάσταση πλάνης. Μόνο που ο Πέτρος στη συνέχεια κατάλαβε την πλάνη του και μετανόησε, ενώ οι Φαρισαίοι έμειναν αμετανόητοι.

    Ας έρθουμε τώρα στην άλλη περικοπή που επικαλείται ο Σεβ. Λαρίσης, το περιστατικό της απολογίας του Παύλου ενώπιον του Ιουδαϊκού Συνεδρίου, (Πραξ. 23,1-5), στο οποίο καταφεύγει προκειμένου να περισώσει το κύρος της επισκοπικής του αυθεντίας, για το οποίο καυχάται θεωρών εαυτόν ως ευρισκόμενον «εις τύπον και τόπον Χριστού». Εν προκειμένω να σημειώσωμε ότι ό Επίσκοπος ευρίσκεται όντως «εις τύπον και τόπον Χριστού», όταν ενσαρκώνει στη ζωή του και τις αρετές του Χριστού και μάλιστα την βασίλισσα των αρετών την ταπείνωση. Διαφορετικά ευρίσκεται «εις τύπον και τόπον» του παλαιού Αδάμ, του κοινού προπάτορος όλων μας. Εν προκειμένω τίθεται το ερώτημα: Αρμόζει, άραγε, σ’ έναν Επίσκοπο να καυχάται ότι ίσταται «εις τύπον και τόπον Χριστού», όταν συμβαίνει να είναι βεβαρυμένος με παραβιάσεις Ιερών Κανόνων, τις οποίες επισημάναμε τόσον εμείς όσον και η Συντονιστική Επιτροπή Πιστών της Ιεράς Μητροπόλεως Περιστερίου; Ή μήπως αρμόζει να κλαίει και να πενθεί, ζητώντας το έλεος του Θεού;

    Σχετικά με το περιστατικό που αναφέρει ο Λουκάς στις Πράξεις, (23,1-5), της απολογίας, δηλαδή,  του Παύλου στο Ιουδαϊκό Συνέδριο, έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής: Ο Παύλος επειδή δεν είχε αναγνωρίσει τον Αρχιερέα των Ιουδαίων, διαμαρτύρεται εναντίον του με τη φράση: «τύπτειν σε μέλλει ο Θεός τοίχε κεκονιαμένε», επειδή αυτός έδωσε εντολή να τον κτυπήσουν. «Οι δὲ παρεστώτες είπον· τὸν αρχιερέα του Θεού λοιδορείς; έφη τε ο Παύλος· ουκ ήδειν, αδελφοί, ότι εστὶν αρχιερεύς· γέγραπται γάρ· άρχοντα του λαού σου ουκ ερείς κακώς» (Πράξ. 23,4-5). Το περιστατικό αυτό επικαλείται ο Σεβ. Λαρίσης, διαμαρτυρόμενος ότι δήθεν τον έβρισα, ελοιδόρησα και συκοφάντησα. Ωστόσο, όπως απέδειξα πιο πάνω, ο  δικαιότατος έλεγχος που ασκήσαμε για συγκεκριμένες κακόδοξες θέσεις του και παραβιάσεις Ιερών Κανόνων όχι μόνον ως ύβρις δεν μπορεί να θεωρηθεί, αλλά ως επιβεβλημένο καθήκον. Εάν ισχύει ο ισχυρισμός του Σεβ. Λαρίσης, τότε θα πρέπει να κατηγορήσουμε και τον ίδιο τον Χριστό, ότι συμπεριφέρθηκε ανάρμοστα και αμάρτησε με το να εξαπολύσει τα τρομερά εκεινα τα «ουαί», «οδηγούς τυφλών», «τάφους κεκονιαμένους», κλπ, εναντίον των θρησκευτικών ηγετών της εποχής εκείνης, των Γραμματέων και Φαρισαίων. Θα πρέπει επίσης να κατηγορήσουμε για παρόμοιο αμάρτημα και τον άγιο πρωτομάρτυρα Στέφανο, ότι δηλαδή και αυτός κακώς ομίλησε, επειδή δεν έλαβε υπ’ όψη του το «ουκ ερείς κακώς» των Πράξεων, με το να χρησιμοποιήσει δρυμύτατες εκφράσεις προς τους Αρχιερείς και τα μέλη του Ιουδαϊκού Συνεδρίου κατά την ώρα της απολογίας του: «Σκληροτράχηλοι καί απερίτμητοι τή καρδία και τοις ωσίν, υμείς αεί τω Πνεύματι τω Αγίω αντιπίπτετε ως οι πατέρες υμών και υμείς», (Πράξ.7,51). Ωστόσο το «ουκ ερείς κακώς» των Πράξεων δεν έρχεται σε αντίθεση, ούτε αναιρεί τα «ουαί» του Χριστού, ούτε το «Σκληροτράχηλοι καί απερίτμητοι τη καρδία», του αγίου Στεφάνου, διότι ισχύουν και τα δύο. Και τούτο διότι σε άλλες περιπτώσεις ισχύει το «ουκ ερείς κακώς» των Πράξεων και σε άλλες τα «ουαί» του Χριστού και το: «Σκληροτράχηλοι» του αγίου Στεφάνου. Δυστυχώς ο Σεβ. Λαρίσης δεν μπορεσε να διακρίνει την παραπάνω ουσιώδη διαφορά, με αποτέλεσμα να νομίζει ότι αυτός μεν δικαιούται να υβρίζει τους πάντες δυνάμει του επισκοπικού του αξιώματος, ενώ εκείνος που θα τολμήσει να τον ελέγξει για κακοδοξίες και παραβιάσεις Ιερών Κανόνων, περιπίπτει στο αμάρτημα του «ουκ ερείς κακώς» των Πράξεων.

    Κλείνοντας, καλούμε τον πιστό λαό του Θεού σε νήψη, εγρήγορση και επιφυλακή, καθώς όλοι μας διαπιστώνουμε ότι ζουμε σ’ έναν ανάποδο και διεστραμμένο κόσμο, στον οποίο ο νόμος της διαστροφής έχει εισχωρήσει σε μεγάλο βαθμό ακόμη και μέσα στο χώρο της Εκκλησίας. Μόνον με τη νήψη και την εγρήγορση, αλλά και με την συνεχή προσευχή, (ώστε να τύχει του άνωθεν φωτισμού), θα μπορέσει να διακρίνει τους αληθινούς ποιμένες από τους ψευδοποιμένες, συστρατευόμενος με τους πρώτους και φεύγοντας μακρυά από τους δεύτερους. Ασφαλή κριτήρια, επί τη βάσει των οποίων θα μπορέσει να διακρίνει τους μεν από τους δε είναι οι καρποί τους, σύμφωνα με τον λόγο του Κυρίου: «από των καρπών αυτών επιγνώσεσθε αυτούς», (Ματθ.7,16).  

Καλή μετάνοια σε όλους και καλόν αγώνα.

======================================

                                            


Γενικός κατάλογος  συνδέσμων από   δημοσιεύματα που αφορούν

  ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ: ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ

 

ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΥΝ ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ:

 

 

     Σχετικά δημοσιεύματα για τον κ. Ιερώνυμο Νικολόπουλο εις Λάρισα  (κάντε ΚΛΙΚ  πάνω σε κάθε θέμα και συνδεθείτε με τον υπερσύνδεσμο στο άρθρο)

 

 

1--Ὁ Σεβ. Λαρίσης ἤναψε τὴν ἑπτάφωτον λυχνίαν, ἀλλὰ οὔτε δάκρυ διὰ τὸν μακαριστὸν Μητροπολίτην Θεολόγον

2- ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ AHEPA HELLAS ΣΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΛΑΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΥΡΝΑΒΟΥ (26/11/2018) https://imlarisis.gr/

 

3-- Όπως ήταν αναμενόμενο ο Ιερώνυμος παίρνει τα πρωτεία στις εκδηλώσεις της συναγωγής της Λαρίσης ἀπό τον Περιφεριάρχη και το Δήμαρχο 

 

4-- Μόνο Κακεντρεχής και θρασύτατος μυθοπλάστης θα πρόσβαλε την Μνήμη των 12 σφαγιασθέντων μητροπολιτών από άμβωνος στη Λάρισα

 

5-- Ο Λαρίσης, αφελής, φαφλατάς ή θύμα του κυκλώματος Μ.Κ.Ο. Αλληλέγγυων της Ύπατης Αρμοστείας για το μεταναστευτικό;

 

6--Ὁ «μικρὸς» Ἱερώνυμος Λαρίσης θλιβερὸς ὑποστηρικτὴς της προπαγάνδας τῶν Φαναριώτικων Ἀμερικανοκίνητων δολοπλοκιῶν

 

7--Ποιός είναι ανόητος κ. Ιερώνυμε; Δεν είναι αυτός που αποδέχεται τα Κολυμπάρια προστάγματα, τους Ρόταρυ και τους Σιωνιστές; 

 

8--Ο Ιερώνυμος (Νικολόπουλος) ο εις Λάρισα υπέρ των σχισματικών της Ουκρανίας. Να τον χαίρονται οι Λαρισαίοι

 

9--Επιδημική μόδα των μητροπόλεων οι κοσμικές εκδηλώσεις-Μουσικοχορευτικό χρώμα για καρποφόρο ιεραποστολικό έτος 2019 – 2020

 

10--«Ἕνας ἀλλιώτικος γάμος... στη Λάρισα» ...πρώτη φορά πού ἔγινε μεικτός γάμος μεταξύ Ἑλλήνων στή Λάρισα.».

 

11--Τον υπερασπιστή του αθέου Καζαντζάκη και υβριστή του π. Αυγουστίνου Καντιώτη εξέλεξε ο κ. Ιερώνυμος Λαρίσης και επέμεινε να είναι στην επιτροπή παρουσίασης του --Περιοδικού της μητροπόλεως Λαρίσης«Αχιλλίου Πόλις»

 

12-- ο κ. Ιερώνυμος, διαβεβαιώνει πώς είναι ξένος γι’ αυτόν ο Θεολόγος 

 

13--Ένα διχαστικό μνημόσυνο, μια ακόμη πληγή στον Θεολόγο… και την τοπική εκκλησία της Λαρίσης.

 

14--Μη τους νεκρούς μας τάραττε... κ. Ιερώνυμε!!!

 

15--Πανελλήνια αγανάκτηση και αποστροφή έχει προκαλέσει η ενέργεια και η στάση του νέου δεσπότη Λαρίσης κ. Ιερωνύμου, καθώς και η συμμετοχή των δύο "εκλεκτών του" ιερέων, σε εκδηλώσεις των Ρόταρυ και της συναγωγής.

 

15β  Ο δεσπότης Λαρίσης κ. Ιερώνυμος (Νικολόπουλος) ακόμη να ζητήση συγγνώμη για την συμμετοχή του σε εκδήλωση της εβραϊκής συναγωγής και δια την εκπροσώπησή του σε εκδήλωση των Ρόταρυ

 

16--Αγανάκτηση στους πιστούς προκαλεί το εμμονικό πείσμα του Δεσπότη της Λαρίσης κ. Ιερωνύμου να προχειρίσει τον ιερέα, που έστειλε στους Ρόταρυ, σε πνευματικό. Τί άλλο θα δουν οι Λαρισαίοι;;  & 16α  Σεμινάριο του Ρόταρυ στη Λάρισα (eleftheria.gr)  & 16β Σεμινάριο εισερχόμενων αξιωματούχων του ΡΟΤΑΡΥ στη Λάρισα - larissanet.gr 

 

16γ  Ρόταρυ: Ἔχομεν ἀπονείμει τὴν ὑψίστην ροταριανὴν τιμὴν εἰς τὸν Πατριάρχην Βαρθολομαῖον! - Ορθόδοξος Τύπος

17  Ὁ Σεβ. Λαρίσης, πού ὑπεστήριζεν ὅτι δὲν ὑπάρχει τίποτε μεμπτὸν εἰς τοὺς Ρόταρυ, θὰ ζητήση συγγνώμην; Ο ταπεινός παπάς του Βησσαρίων;

 

17β Περί Ρόταρυ Αφιερωμένο στον κ. Ιερώνυμο δεσπότη Λαρίσης και τον παπά του Βησσαρίωνα Αγορίτσα ( του Γεωργίου Ψαλτάκη, Θεολόγου του συλλόγου"Σωτήρ")

 

17γ--Αποστομωτική απάντηση στον δεσπότη Λαρίσης κ. Ιερώνυμο για το ΡΟΤΑΡΥ από κ. Αριστείδη Π. Δασκαλάκη 

 

19--Σκανδαλώδης η εκλογή του Λαρίσης; Ή διορισμός!!! Μας εκπλήσσει καθημερινά ο Λαρίσης και αφού στην χειροτονία του είπε «ράον σιωπή» και χειροκροτήθηκε από κει και μετά δεν έβαλε γλώσσα μέσα.


20
-- Ο αγαπητός δεσπότης της Συναγωγής κ. Ιερωνύμος (Νικολόπουλος) ο είς Λάρισα, παρέστη στην επιμνημόσυνη δέηση και την κατάθεση στεφάνων στο Μνημείο των Εβραίων, όπως συνηθίζει ανελλιπώς (για τρίτη χρονιά) από την ἀναρρίχησή του στό θρόνο του Αγίου Αχιλλείου.

 

20α  Ο Ιερώνυμος της Λάρισας με τους εβραίους δεν φοράει μάσκα, με τα χριστιανόπουλα όμως φοράει!


21
-- Ο δεσπότης και ο Ραββίνος ...παπαδάκι του


22
-- «Ἡ Πίστις μας, πρέπει νά παραδίδεται ἀνόθευτη, καθαρή ἀπό κάθε σπίλο...» 

 

 23 Απάντηση στην ασύλληπτη ανακοίνωση της Μητρόπολης Λάρισας για τη συγκέντρωση των αντιεμβολιαστών: Τους μοιράσαμε σοκολατάκια για να μη φύγουν πικραμένοι…

24   Απάντηση στη κατάπτυστη ανακοίνωσή του Ιερωνύμου και της Μητροπόλεως Λαρίσης.

 

25  “ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ" Πρὸς τὸν Μητροπολίτη Λαρίσης καὶ Τυρνάβου Κ.κ. Ἱερώνυμο (Νικολόπουλο)

25 β  Απάντηση σε ανακοίνωση του Μητροπολίτη Λαρίσης Ιερωνύμου

2 6 Προς τον Μητροπολίτη Λαρίσης κ. Ιερώνυμο που ξεκινά εμβολιασμούς στους Ιερούς Ναούς

27  Έρχεται το μπόλι έξω από τους Ναούς της Μητροπόλεως Λαρίσης !

28  Νεκτάριος Δαπέργολας: Τραγικοί μασκαριότατοι, ἀποστάτες ρασοφόροι τῶν ἐσχάτων χρόνων καί τῶν μαύρων σκοταδιῶν... και "Ο μόσχος ο σιτευτός" 

29  Χαίρε Ιερώνυμε Λαρισαίων αισχύνη και εμβολιασμένων το καύχημα ! 

30  Αίσχος! Ο κ. Ιερώνυμος Λάρισας χρησιμοποιεί τον Άγιο Αχίλλιο ως χώρο συνεντεύξεων και τους Ιερούς Ναούς της Λάρισας ως προπαγανδιστικά κέντρα εμβολιασμού. Βίντεο

 31 Λάρισα SOS… Αρχιερατική πρωτοβουλία απωλείας

32 Εκ των δηλώσεων του κου Ιερωνύμου στη Λάρισα συνάγεται ότι η κατάστασή του μετά τον εμβολιασμό του είναι "προφανώς παράλογη" βαίνουσα επί το χείρον. Στον 7ο εμβολιασμό του τι να περιμένουμε;;;

33  κ. Ιερώνυμε Νικολόπουλε, δεσπότη της Λάρισας, θα ηγηθείς δυναμικής αντιδράσεως προς αποτροπή της ελεύσεως του περιφερόμενου ξόανου – μαριονέτας «Αμάλ» ή θα το αναλάβει ο λαός;;;

34  Κύριε Ιερώνυμε εις Λάρισα, η μάσκα σου δεν σε κρύβει πλέον

35 Ο Ιερώνυμος Λαρίσης αγωνίζεται διαρκῶς, νά διαφοροποιηθεῖ ἀπό τούς Ἀποστόλους καί τούς Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, πράττων ἀκριβῶς τά ἀντίθετα

36  Εἶναι ἀνεκτόν δίπλα στούς σφαγιασθέντες “Ἀμνούς” νά δεσπόζουν οἱ ἀνηλεεῖς διῶκτες τους;

 37 Αιρετικός Καθολικός «Αρχιεπίσκοπος» μόλυνε τον Εσπερινό της Παναγιά της Τήνου με συγχοροστατούντα τον Ιερώνυμο Λαρίσης- Να τον χαίρονται οι Λαρισαίοι [Βίντεο]

38 Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ ΑΠΕΝΕΙΜΕ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΣΕ ΚΛΗΡΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ!

39  Όταν η μάσκα αποκαλύπτει τον προβατόσχημο λυκοποιμένα

40   Ο αγαπητός δεσπότης της Συναγωγής κ. Ιερωνύμος (Νικολόπουλος) ο είς Λάρισα, παρέστη στην επιμνημόσυνη δέηση και την κατάθεση στεφάνων στο Μνημείο των Εβραίων, όπως συνηθίζει ανελλιπώς (για τρίτη χρονιά) από την ἀναρρίχησή του στό θρόνο του Αγίου Αχιλλείου.

41  «Ἡ Πίστις μας, πρέπει νά παραδίδεται ἀνόθευτη, καθαρή ἀπό κάθε σπίλο...»

42   Ο δεσπότης και ο Ραββίνος ...παπαδάκι του

43  Όταν χαρακτηρίζεις… «μπούρδες» αυτά που δείχνουν τα κανάλια, πρέπει να φροντίζεις να μην λες και συ… «μπούρδες».

44  Ο εις Λάρισα Ιερώνυμος (Νικολόπουλος) ονομάζει την πίστη στην ιερότητα και αγιότητα των Ιερών Ναών μας παραμύθι

45  Εθιμοτυπική Επίσκεψη Του Νέου Διοικητικού Συμβουλίου Της Ισραηλιτικής Κοινότητας στο δεσπότη κ. Ιερώνυμο της Λάρισας. Με τους εβραίους δεν φοράει μάσκα, με τα χριστιανόπουλα όμως φοράει!

46  Ευλογημένες μάσκες απο την Λάρισα πρός διαφύλαξιν ...της πολυτίμου υγείας του ευσεβούς ποιμνίου... απο κ. Νταβέλη! (πανόραμα ομιλούντων φωτογραφιών)

47 «Ξέφυγε ο Λαρίσης… Πάρτε του το ωμοφόριο… Αποσχηματίστε τον….»

48  ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΚΥΘΗΡΩΝ : Ἡ μάσκα δέν ἔχει θέσιν ἐντός τοῦ ἱεροῦ χώρου - ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ (ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ) :Έξω απο το Ναό όσοι δεν φορούν μάσκα

49  Ἡ ἄνοδος καί ἡ πτῶσις τοῦ Σεβ. Λαρίσης

50  Ηχηρό "Χαστούκι" Αμβροσίου σε Ιερώνυμο της Λάρισας Ἔχεις ξεφύγει… μαζέψου Ἱερώνυμε

 

51  Σχολιασμός στην αυθάδη και ειρωνική απάντηση του νεοσσού δεσπότη της Λαρίσης (;) κ. Ιερωνύμου προς τον τον Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιο (βίντεο)

 

52  Δεύτερη αποστομωτική απάντηση Σεβασμ. Αμβροσίου: Υποκρίνεσθε, Ουκ έξεστί σοι ασχημονείν, κ. Ιερώνυμε Λαρίσης!

 

53    Ο Ιερώνυμος στη Λάρισα ου βούλεται συνιέναι

 

53β  Εβραϊκή επτάφωτη λυχνία, “Άστρο του Δαυΐδ”, “Μνήμη Ολοκαυτώματος”, κίνδυνος απαγόρευσης κειμένων της Αγίας Γραφής και των Αγίων Πατέρων…και αναμονή του Αντιχρίστου. (Μέρος Α´, Β΄,)

 

54  Χρίστος Παναγιώτου: «Μπορεῖ ὁ Θεός νά ἀναιρέσει τόν ἑαυτό Του;» (Ένα υπέροχο άρθρο του κ. Χρίστου Παναγιώτου  που ξεσκεπάζει τις πλάνες του κ. Ιερωνύμου Λαρίσης  και των αυλικών του προπαγανδιστικών.)

55 Δέσποτα, δέν θά προσέλθω καί πάλιν στήν σύναξιν, «ἵνα μή συνευδοκῶ τοῖς ἔργοις σου» 

 

56  Η "Στρατιωτική Θεολογία" του Σεβ. Λαρίσης: Τιμητής του σχισματικού Επιφανίου Ουκρανίας και το κοινό χαρακτηριστικό με τον Ζελένσκι η ακριτσέπεια (= απερίσκεπτη ) ακατάσχετη πολυλογία. (agonasax.blogspot.com)

 

57 Το προσωπείο του Δεσπότη της Λαρίσης Ιερωνύμου (Νικολόπουλου) έπεσε... Μήπως φιλοδοξεί δόξα Ραββίνου;;; Το εκκλησιαστικό περιοδικό «Αχιλλίου Πόλις» της Μητροπόλεως Λαρίσης δημοσιεύει προπαγανδιστικό άρθρο Ραββίνου υβριστικό για τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, τους κληρικούς και Χριστιανούς. (agonasax.blogspot.com)

 

57β  ΕΒΡΑΙΟΣ ΡΑΒΒΙΝΟΣ ΟΜΟΛΟΓΕΙ: ΝΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΚΟΤΩΣΑΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΚΟΣΜΑ - YouTube

 

58 Αγανάκτηση και αντίδραση προκαλούν στους Χριστιανούς οι κατ' εξακολούθησιν πρωτοφανείς και "περίεργες συναφειακές" ενέργειες του Δεσπότη της Μητροπόλεως Λαρίσης με τα στελέχη των Εβραίων της Συναγωγής και το εν γένει περιβάλλον του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου (Κ.Ι.Σ.)Καταπέλτης ο γνωστός αρθρογράφος επί εκκλησιαστικών θεμάτων ιατρός κ. Λυκούργος Νάνης 

 

59 Να επιστραφούν όλα τα περιοδικά "Αχιλλίου Πόλις" ως απαράδεκτα απ' όλες τις Μητροπόλεις, Ιερούς Ναούς και Πιστούς, όπου αποστέλλεται, στον κ. Ιερώνυμο της Λάρισας είπε Γέροντας Α.Ο. (agonasax.blogspot.com)

 

60  Η ιστοσελίδα της Ι. Μητρ. Λαρίσης και Τυρνάβου φιλοξενεί άρθρο ραββίνου που κατηγορεί τον Αγιο Κοσμά τον Αιτωλό!!!!! (agonasax.blogspot.com)

 

61 “METANOIA” ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΔΙΑ ΜΥΣΤΙΚΟΥ ΡΑΒΙΝΟΥ (agonasax.blogspot.com)

 

62  Ἡ Ἱ. Μητρόπολις Λαρίσης εἰς τὰ δίκτυα τοῦ σιωνισμοῦ;

 

63 Γεώργιος Τζανάκης: ΤΡΙΚΥΜΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑΥΑΓΙΑ Α’ (agonasax.blogspot.com)

 

64  Γεώργιος Τζανάκης: ΤΡΙΚΥΜΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑΥΑΓΙΑ Β΄ (agonasax.blogspot.com)

 

 65 Γεώργιος Κ. Τζανάκης: Τρικυμίες και Ναυάγια Γ’ (agonasax.blogspot.com)

 66 Γεώργιος Κ. Τζανάκης: Τρικυμίες και Ναυάγια (Δ΄) (agonasax.blogspot.com)

 

67  Χρίστος Παναγιώτου: «Τρικυμία ἐν Λαρίσῃ!» (agonasax.blogspot.com)

 

68 ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ: ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ Προς Επίσκοπο Λαρίσης και Τυρνάβου κ.κ. Ιερώνυμο (agonasax.blogspot.com)

 

69  Όταν οι "Ορθόδοξοι" δεσποτάδες ανάβουν επτάφωτες λυχνίες ...εξελίσσονται σε φανατικούς εμβολιαστές...

 

69β  Η Λυχνία της Εκκλησίας της Λάρισας έσβησε;. Ο Ιερώνυμος, ο εμβολιαστής δεσπότης της Λάρισας συμμετέχει ανενδοιάστως στο άναμμα της λυχνίας των Εβραίων

 

70  Με γάντια περιέφεραν τις Ιερές Εικόνες την Κυριακή της Ορθοδοξίας στην Μητρόπολη Λαρίσης & Τυρνάβου.

 

70β      Αντί ο Δεσπότης Λαρίσης κ. Ιερώνυμος να διαμαρτυρηθεί για την βλάσφημη παράσταση, επέκρινε από άμβωνος με απαράδεκτους χαρακτηρισμούς τους πιστούς που διαμαρτυρήθηκαν.

 

71 Ο κ. Ιερώνυμος Λαρίσης "ελάμπρυνε" και φέτος για πέμπτη συνεχή χρονιά, δια της παρουσίας του τις εκδήλωσεις των εβραίων στη Λάρισα. (agonasax.blogspot.com)

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΔΕΙΤΕ & στους Συνδέσμους:

72 «Εν τη Εβραϊκή Συναγωγή ποιήσωμεν δύναμιν» κ. Ιερώνυμε; Εναγκαλισμένος εν αγαλλιάσει και με την ιλαρότητα του εσμού των στελεχών της Συναγωγής της Λαρίσης και του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου (Κ.Ι.Σ.) ;;; Ούτως διάγεις Ορθοδόξως στη Λάρισα;;;;

 

73  https://www.onlarissa.gr/2025/06/15/larisa-parousia-tis-yp-paideias-sofias-zacharaki-telestikan-ta-egkainia-tis-synagogis-tis-israilitikis-koinotitas-foto-vinteo/

 

74   Εγκαίνια της ανακαινισμένης εβραϊκής συναγωγής "Ετς Χαΐμ" στη Λάρισα



75  ΠΗΓΗ: https://www.larissapress.gr/2025/06/15/larisa-egkainia-tis-anakainismenis-evraikis-synagogis-ets-chagim-parousia-tis-s-zacharaki-foto-vinteo/

 

76   «Αστακός» η Λάρισα για τα εγκαίνια της Ιεράς Συναγωγής «Ετς Χαγίμ» (φωτο) - LarissaPress

 

77   Λάρισα: Eγκαίνια για την ανακαινισμένη εβραϊκή συναγωγή - ThessaliaNews

 

78   Μ. Μανουάχ: Η Συναγωγή δεν είναι απλά ένας χώρος λατρείας (φωτο και βίντεο) - LarissaPress

 

79   ΑΙΣΧΟΣ!!! Ντροπή για την τοπική Εκκλησία!!!. Ο Λαρίσης Ιερώνυμος στα εγκαίνια της Εβραϊκής Συναγωγής της Λάρισας. 15-6-2025

 

80  ΚΑΝΩΝ ΞΔ' (64), ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ

«Εί τις Κληρικός, ή Λαϊκος εισέλθοι εις συναγωγήν Ιουδαίων, ή 

αιρετικών προσεύξασθαι, και καθαιρείσθω, και αφοριζέσθω».

81    Θα επιληφθεί η Ιερά Σύνοδος; θα καλέσει τον μητροπολίτη Λαρίσης κ. Ιερώνυμο σε απολογία για την παραβίαση των Ιερών Κανόνων και την μη συνάδουσα συμπεριφορά του έναντι του ευλαβεστάτου και λογίου θεολόγου - ιατρού αρχιμ. π. Παύλου Δημητρακόπουλου;;; (Φωτογραφικό πανόραμα )

82 Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος της Ν Δ μετά την παρουσία του με τον κ. Ιερώνυμο Λαρίσης στα εγκαίνια της Εβραϊκής Συναγωγής δίνει το παρόν και στα θυρανοίξια του Ιερού Ναού Κοιμήσεως της Θεοτόκου στην Τένεδο, (φωτο)

83 Ένα οικουμενιστικό μήνυμα από τον βουλευτή Λαρίσης της Ν.Δ. Χρήστο Καπετάνο: «Μια πόλη, μια κοινότητα, μια μνήμη»– Νέα σελίδα για την Εβραϊκή Συναγωγή της Λάρισας, που εγκαινίασε η Σοφία Ζαχαράκη (Φωτογραφικό πανόραμα)

 84 Από τα εγκαίνια της εβραϊκής Συναγωγής της Λαρίσης με τον κ. Ιερώνυμο, μετέβη στον Πειραιά προσκυνήτρια του έργου του κ. Σεραφείμ, η αεικίνητη υπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη

 

85 Έρεβος* η Διαστρεβλωτική και Εμπαθέστατη απάντηση του μητροπολίτου Λαρίσης Ιερωνύμου προς τον π. Παύλο Δημητρακόπουλο,

 

86  Μνημειακή απάντηση - καταπέλτης από τον λόγιο αρχ. π. Παύλο Δημητρακόπουλο στον προκλητικό Μητροπολίτη Λαρίσης κ. Ιερώνυμο. Του συστήνει να παραιτηθεί!

 

87  Δεσποτική αντιφατικότητα! Πώς συμβιβάζεται ο Μητροπολίτης Λαρίσης να έχει πένθος και συνάμα να εορτάζει τα ονομαστήριά του, ενώ μετά τη θεία Λειτουργία στον Άγιο Αχίλλιο πηγαίνει και σε τελετή της εβραϊκής Συναγωγής;;; (φωτογραφική τεκμηρίωση)

 

88 Ενώ στη Δυτική Όχθη Ισραηλινοί έποικοι προβαίνουν σε κατάσχεση ελληνορθόδοξων περιουσιών, οι Έλληνες πολιτικοί και ασύδοτος "επίσκοπος" απαθέστατοι συνωστίζονται στις τελετές των Εβραϊκών Συναγωγών

 

89 ΠΡΟΣΚΟΠΙΣΜΟΣ Ο κ. Ιερώνυμος επαίνεσε την προσπάθεια όλου του Διοικητικού Συμβουλίου και των μελώνΤοπικού Τμήματος Λάρισας του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού, και εις ένδειξη τιμής τους προσέφερε τον Σταυρό των Αγίων Αχιλλίου και Βησσαρίωνος, πολιούχων Λαρίσης

90   Απάντηση σε ανακοίνωση του Μητροπολίτη Λαρίσης Ιερωνύμου

 

 91 Δέσποτα, δέν θά προσέλθω καί πάλιν στήν σύναξιν, «ἵνα μή συνευδοκῶ τοῖς ἔργοις σου»

92 Ανοικτή επιστολή προς τον Σεβ. Μητροπολίτη Λαρίσης κ. Ιερώνυμο ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΙΣΤΩΝ Ι.Μ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 93Ποιμενικοί κύνες και όχι κυνάρια. Γ. Τραμπούλη Θεολόγου Ο.Τ.

 

94  Δεν μας τα λες καλά Δέσποτα (Λαρίσης Ιερώνυμε)

95 Ἔλεος Σεβασμιώτατε Λαρίσης!

96 Περί χορού -- Χορεύοντας εν αγαλλιάσει με τις ευλογίες Δεσποτάδων (Φωτογραφικό Πανόραμα)

97  Αρχ. Παύλου Δημητρακοπούλου, Θεολόγου- Ιατρού - συγγραφέως : Δόλιες μεθοδεύσεις μέσα στο χώρο της οικουμενιστικής πλάνης.-- (Αντίκρουση ύβρεων κ. Ιερωνύμου Λαρίσης)