
σ.σ. Θαυμάστε συμπεριφορά ιερέων / υπαλλήλων – μισθωτών. Αντί να προστατεύσουν εκείνοι πρώτοι το Ναό τους από την βεβήλωση, ύβριζαν τους Χριστιανούς που το έκαναν.
Γ’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΥΛΕΙΑ – ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΝΗΜΗΣ ΓΙΑ ΤΑ 200 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΣΚΟΠΙΜΩΣ ΑΠΟΚΡΥΒΕΙ Η ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 20 Ιουνίου 2026, στον Άγιο Παύλο Άνω Πόλης, άλλη μια αποτυχημένη εκδήλωση της Ιεράς Μητρόπολης Θεσσαλονίκης, στα πλαίσια της αποϊεροποίησης των Ιερών Ναών και της μετατροπής τους σε αίθουσες καλλιτεχνικών εκδηλώσεων.




















