ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΑΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΠΟΛΥΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΤΗΣ Ι.Μ. ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ
Επιδημία σχισματίτιδας στην Εκκλησία της Ελλάδος!
Παρά την έγγραφη διαμαρτυρία –μόλις τον προηγούμενο μήνα– πιστών της Μητροπόλεως Φθιώτιδος προς τον οικείο Μητροπολίτη τους για το ανίερο συλλείτουργο που τέλεσε με τον σχισματικό Ολβίας, ο Μητροπολίτης Συμεών, χωρίς φόβο Θεού, αγνοώντας τους Κανόνες της Εκκλησίας που το απαγορεύουν, και περιφρονώντας προκλητικά το διαμαρτυρόμενο ποίμνιό του, διοργάνωσε μεγαλύτερη «μάζωξη» για να «βαπτίσει» καινούριους μέσα στο Ουκρανικό Σχίσμα.
Ο «Μέγας Πολυαρχιερατικός Εσπερινός επί τη μνήμη του Οσίου και Θεοφόρου Πατρός ημών Συμεών του Νέου Θεολόγου» δεν έγινε φυσικά για να τιμηθεί ο Άγιος αλλά για να έλθουν ακόμη περισσότεροι Μητροπολιτάδες, Επίσκοποι, Ηγούμενοι, Πρεσβύτεροι, Ιερείς σε λειτουργική κοινωνία με τον σχισματικό Δημητρίου «Ολβίας». Είναι πολύ σοβαρό το θέμα διότι πρόκειται για αυτοχειροτόνητους, καθηρημένους σχισματικούς που ήδη κοινωνούν με ουνίτες και παπικούς. Ποιό είναι το μέλλον της Τοπικής μας Εκκλησίας εάν εδραιώσουμε σχέσεις με αυτούς;
Αλλά ας πούμε δυο λόγια για τον κ. Δημητρίου, ο οποίος παριστάνει έναν «Ολβίας» και τον οποίον, όπως και το μόρφωμα στο οποίο συνδέθηκε, δεν τον αναγνωρίζουν 10 Τοπικές Εκκλησίες αλλά και πολύς κλήρος και λαός από τις 4 ελληνόφωνες Τοπικές Εκκλησίες που υποτίθεται ότι τον αναγνωρίζουν.
Ο «Ολβίας» είναι σαν τη νύφη που πάει στο παζάρι να βρει γαμπρό. Διαφορετικό γαμπρό κάθε φορά, ακόμη και πολλούς, για να συνάψει μαζί τους παράνομη σχέση. Ο «Ολβίας» δέχθηκε να παίξει τον πιο ποταπό και κολασμένο ρόλο στην ιστορία της Εκκλησίας. Το ρόλο του «δολώματος» που θα προσελκύσει Κληρικούς ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΜΟΙΧΕΙΑ. Ναι. Θα το πω κι ας παρεξηγηθώ. Μία γυναίκα που αναγκάζεται να πουλήσει το κορμί της για να ταΐσει τα παιδιά της είναι πολύ πιο τίμια από αυτόν τον άντρα που σχίζει την Εκκλησία. Κάθε φορά που τον βλέπω έρχεται στο μυαλό μου μόνο μία ερώτηση:
ΚΑΛΑ, ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ; ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟ;
Στην λίστα των κοινωνούντων με τον ακοινώνητο υπάρχουν και φρεσκοχειροτονημένοι, μέχρι και ολίγων ημερών! Δηλαδή πήραν τους όρκους που πήραν και μετά από λίγες ημέρες ήλθαν σε κοινωνία με τον σχισματικό. Σε κάνει να σκεφτείς μήπως αυτή η ενέργεια αποτελεί βασική προϋπόθεση για την χειροτονία τους.
Χαλκίδος Ιστιαίας και Βορείων Σποράδων Χρυσόστομος (Τριανταφύλλου)
Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως Νικηφόρος (Ευσταθίου)
Πατρών Χρυσόστομος (Σκλήφας)
Μεσσηνίας Χρυσόστομος (Σαββάτος)
Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως Αθηναγόρας (Δικαιάκος)
Κηφισίας, Αμαρουσίου, Ωρωπού και Μαραθώνος Κύριλλος (Μισιακούλης)
Ιερισσού,ΑγίουΌρους και Αρδαμερίου, Θεόκλητος (Αθανασόπουλος)
Θεσσαλιώτιδος καί Φαναριοφερσάλων Τιμόθεος (Ἄνθης)
Σταγών και Μετεώρων Θεόκλητος (Λαμπρινάκος)
Καστορίας Καλλίνικος (Γεωργάτος)
Πολυανής και Κιλκισίου Βαρθολομαίος (Αντωνίου-Τριανταφυλλίδης)
Φθιώτιδος Συμεών (Βολιώτης)
Ευρίπου Χρυσόστομος (Παναγόπουλος) -επίσκοπος
σχισματικός «Ολβίας»
ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ